Jeep Avenger elektrisch - deel 1

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste
Acties:

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:24
Msc jeep schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:29:
[...]

Ik vind van wel. Ziet mooi uit en het beschermt tegen krassen bij het in uitstappen. Zal nog wel een foto maken morgen.
Top! Dan ga ik ze ook bestellen. Beetje domme vraag misschien maar klik je die zelf vast of vereist het gereedschap? In dat laatste geval laat ik het de dealer doen.

[ Voor 6% gewijzigd door outlandos op 21-09-2023 22:42 ]

• Msc jeep
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 07-03 17:19
outlandos schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:42:
[...]

Top! Dan ga ik ze ook bestellen. Beetje domme vraag misschien maar klik je die zelf vast of vereist het gereedschap? In dat laatste geval laat ik het de dealer doen.
Geen idee, Dealer heeft ze erop gezet.

• Msc jeep
Msc jeep schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:43:
[...]

Geen idee, Dealer heeft ze erop gezet.
Enigste wat ontbreekt is de afdekking middenconsole / wordt nageleverd. Heb verder de kentekenplaten met opzetleters laten monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Msc jeep schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:46:
[...]

Enigste wat ontbreekt is de afdekking middenconsole / wordt nageleverd. Heb verder de kentekenplaten met opzetleters laten monteren.
Hebben ze die nog steeds niet op voorraad? Moet zeker met een schip uit China komen dat het zo lang duurt...

Hoe heb jij/jullie de verzekering gedaan? Ik kan nog niet vergelijken omdat ik geen kenteken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:23
HetePanda schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:32:
Heb afgelopen maandag mijn jeep avenger vant bedrijf mogen ontvangen. Persoonlijk vind ik het mooie auto, rijgemak is er enorm.

Wel echt wat punten die gewoonweg niet lekker werken. De jeep app is waardeloos. De auto meld echt traag of dagen niet status af. (Op dit moment is laatste accu status van vanmorgen) ook werken de opties in de app niet (want auto kan niet bereikt worden).

Dodehoekherkenning schiet soms al met minst geringste regen aan alsof er auto naast je zou moeten rijden.

Wel een aanrader, maar wel echt flinke bugs
Die app is inderdaad bij Stellantis niet best. Ik reed tot voor kort Mini en ging er eigenlijk in mijn naïviteit van uit dat de app bij andere merken vergelijkbaar goed zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
MHGroentje schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:23:
[...]

Bij de First edition en bij de Summit is de binnenzijde standaard geel, maar bij de Avenger Altitude, kun je wel andere kleuren interieur krijgen. Voor mijn echtgenote de Lake Green besteld, met een grijs interieur.
Overigens wist de verkoper dat ook niet, maar vonden we het samen in de kleinere lettertjes van de folder en op de site.
Volgens mij is in de lagere uitvoeringen de balk aan de binnenzijde altijd grijs, welke carrosseriekleur je ook kiest. Geel is inderdaad standaard voor de Summit (net als gele stoelbekleding, die als optie ook in grijs is te kiezen).

Mijn Jeep-dealer (Van Mossel) zou trouwens contact met me opnemen zodra de Avenger bij hen beschikbaar zou zijn voor een proefrit, maar nog steeds niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 19:58
Msc jeep schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:29:
[...]
Ik vind van wel. Ziet mooi uit en het beschermt tegen krassen bij het in uitstappen. Zal nog wel een foto maken morgen.
Zijn het deze van Mopar?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ZHG2WjJQqozbx5jlvN0r2ZAdCg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KNokG0r8kbGwqgQQvWxwjUY7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msc jeep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baassii
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-09 21:42
outlandos schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 00:01:
[...]

Hoe heb jij/jullie de verzekering gedaan? Ik kan nog niet vergelijken omdat ik geen kenteken heb.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. En uiteraard heel onbeschaamd naar de premie. 🫣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Ik vind ze wel bij het stoere uiterlijk van de Jeep passen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zFGvMaRTXdfJbcflwQN_GrLKURI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0Ar2PagaZVTKqc8S9vj8Emnh.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door outlandos op 22-09-2023 10:37 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Msc jeep
Enkele foto sAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S7v0Rh13XUVsJP7ZqRYR_TsaU4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zQXEb8bSIHJL0hAq0cmdCaaJ.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kPAjCLIxGLYAIbYRtGclxc6B8JE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4RKAmkc81V6blFh2VSppxVLo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bqAcJ8wCbHa-n58AsLKee_HqCQM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/csNTSicHg0eCob6a2p3VUlz8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6XzpFKC-K9UjCLzMiBAWRHy4Pfc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JDdb82ULejocCPqQ9CVlCyVM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n8aMxdytneLZ6_TFpQ2-lkX1cyQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tVWIBBNSHOUyHSzl4TLjg5Za.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7019IqGuCZfpYLxSeSYNOys7qCM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3xh1mZymJZVCx2eJUPEFEsBk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Alfred Spijker schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:49:
De door mij in januari 2023 bestelde First Edition is inmiddels geproduceerd (gisteren? Hopelijk geen maandagochtend-product...) en kan afhankelijk van het transport naar NL over 1 tot 3 weken afgeleverd worden.
Het gaat nu ineens hard: gisteren al bij dealer binnengekomen, afleverafspraak gemaakt voor volgende week vrijdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Msc jeep schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:46:
[...]
Enigste wat ontbreekt is de afdekking middenconsole / wordt nageleverd.
Dat geldt blijkbaar voor vrijwel alle nu af te leveren Avengers. Het valt ook gelijk op als het opvouwbare deksel ontbreekt.

Wat minder opvalt is het ontbreken van een 3-tal rubberen inlegmatjes: een lange op de dashboard-plank, in het voorste vak in de middenconsole achter de oplaadplek en in het centrale vak (met flessenhouders) in de middenconsole achter de 2 schakelaars. Mijn dealer wist niet eens dat die er in horen... Ik heb gisteren met hem een ter aflevering klaarstaande First Edition gecontroleerd en daar ontbrak alles.
Ze zijn overigens bedoeld om schuiven en/of rammelen van voorwerpen te voorkomen. Ik weet uit ervaring dat deze heel nuttig zijn en zeker niet alleen als decoratie zijn bedoeld.

Vraag aan de eigenaren hier is dan ook of deze matjes meegeleverd zijn, en zo niet of er gemeld is dat ze ook worden nageleverd.

• ebis
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
outlandos schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 00:01:
[...]

Hebben ze die nog steeds niet op voorraad? Moet zeker met een schip uit China komen dat het zo lang duurt...

Daar heb je geen kenteken voor nodig. Bij bijna iedere verzekeraar of prijsvergelijker kan je zelf de auto selecteren en vervolgens de prijzen vergelijken.

• Msc jeep
Alfred Spijker schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:40:
[...]

Dat geldt blijkbaar voor vrijwel alle nu af te leveren Avengers. Het valt ook gelijk op als het opvouwbare deksel ontbreekt.

Wat minder opvalt is het ontbreken van een 3-tal rubberen inlegmatjes: een lange op de dashboard-plank, in het voorste vak in de middenconsole achter de oplaadplek en in het centrale vak (met flessenhouders) in de middenconsole achter de 2 schakelaars. Mijn dealer wist niet eens dat die er in horen... Ik heb gisteren met hem een ter aflevering klaarstaande First Edition gecontroleerd en daar ontbrak alles.
Ze zijn overigens bedoeld om schuiven en/of rammelen van voorwerpen te voorkomen. Ik weet uit ervaring dat deze heel nuttig zijn en zeker niet alleen als decoratie zijn bedoeld.

Vraag aan de eigenaren hier is dan ook of deze matjes meegeleverd zijn, en zo niet of er gemeld is dat ze ook worden nageleverd.
Geen idee of de andere matjes worden nageleverd. Ik ga dit nog navragen als ik in de buurt ben.

• Alfred Spijker
Msc jeep schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:16:
[...]
Geen idee of de andere matjes worden nageleverd. Ik ga dit nog navragen als ik in de buurt ben.
Ze ontbreken dus wel bij jou?
Ja, natuurlijk. Beter lezen. Anders zou je het niet navragen...

[ Voor 12% gewijzigd door Alfred Spijker op 23-09-2023 14:20 ]

• Msc jeep
Alfred Spijker schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 14:19:
[...]

Ze ontbreken dus wel bij jou?
Ja, natuurlijk. Beter lezen. Anders zou je het niet navragen...
Klopt ontbreken allemaal bij mij.

• outlandos
Alfred Spijker schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:40:
[...]

Scherp opgemerkt wat die matten betreft, ik zal daar bij aflevering even scherp op zijn.

De auto wordt een half jaar later geleverd (mij althans) dan initieel werd aangegeven en dan wordt hij nog niet eens compleet afgeleverd... geeft me toch het idee dat ze hun zaakjes niet zo goed op orde hebben daar bij Jeep. Het opvouwbare deksel ontbrak ook al bij Summits die 4 maanden geleden als eerste zijn geleverd. Geen idee of die eigenaren inmiddels wel hun klep (en matten) hebben ontvangen.

• outlandos
Zijn dit exact dezelfde als die in onze Jeep (zouden moeten) komen? Of zijn deze van rubber en die er standaard bij komen van stof?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfred Spijker
outlandos schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 17:24:
[...]
Zijn dit exact dezelfde als die in onze Jeep (zouden moeten) komen? Of zijn deze van rubber en die er standaard bij komen van stof?
Volgens mij zijn dit dezelfde als standaard geleverd hadden moeten worden. Mopar is immers het officiële verkoopkanaal voor accessoires van Fiat, Jeep en Alfa Romeo.
Dergelijke matjes zijn altijd van rubber, niet van stof. Juist voor de stroefheid en geluiddemping.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pepijnA
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-05 22:00

• Alfred Spijker
Alfred Spijker schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 18:25:
[...]
Dergelijke matjes zijn altijd van rubber, niet van stof. Juist voor de stroefheid en geluiddemping.
In de oorspronkelijke specs van de First Edition staat:
- "Opbergvak met magnetische sluiting in middentunnel en rubberen vloermatten"
Die "vloermatten" is weer een kromme vertaling, want elders staat in de specs:
- "Velours vloermatten voor en achter"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Damn oke dan, dat is dan al item nummer 4 dat ontbreekt.

Hij komt toch wel inclusief vloermatten neem ik aan?

[ Voor 9% gewijzigd door outlandos op 24-09-2023 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msc jeep
outlandos schreef op zondag 24 september 2023 @ 00:01:
[...]

Damn oke dan, dat is dan al item nummer 4 dat ontbreekt.

Hij komt toch wel inclusief vloermatten neem ik aan?
Vloermatten velours zijn wel aanwezig. Rubberen vloermatten waren nog niet op voorraad. (Moet je wel apart bijkopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Deze is bedoeld op de plek als je GEEN draadloze oplader hebt, lees ik nu. Voor de First Edition dus niet nodig.
Er is er wel een nodig in het vakje voor de plek van de draadloze oplader. Zie deze post:

[ Voor 18% gewijzigd door Alfred Spijker op 24-09-2023 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Alfred Spijker schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:04:
[...]

Deze is bedoeld op de plek als je GEEN draadloze oplader hebt, lees ik nu. Voor de First Edition dus niet nodig.
Er is er wel een nodig in het vakje voor de plek van de draadloze oplader. Zie deze post:

[...]
Oke bedankt voor de uitleg.

Weet jij het verschil tussen deze 2 rubberen vloermatten:

https://moparstore.nl/vloermatten-rubber-50291004.html

https://moparstore.nl/vloermatten-van-rubber-50291006.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Het staat in de beschrijving helemaal onderaan: eerste link: alleen voor verbrandingsmotor, tweede link: alleen voor elektrische motor.

Update: je kan in de MoparStore bovenaan merk, type en uitvoering aangeven, dan krijg je alleen de producten geschikt voor jouw keuze.

[ Voor 13% gewijzigd door Alfred Spijker op 24-09-2023 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Alfred Spijker schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:42:
[...]

Het staat in de beschrijving helemaal onderaan: eerste link: alleen voor verbrandingsmotor, tweede link: alleen voor elektrische motor.

Update: je kan in de MoparStore bovenaan merk, type en uitvoering aangeven, dan krijg je alleen de producten geschikt voor jouw keuze.
Oke duidelijk. Dan komt er nog 1 vraag op:
Hoezo staat bij het bovenste linkje helemaal onderin de omschrijving:

ALLEEN VOOR VOERTUIGEN ZONDER DRAADLOZE OPLADER.

Hij is toch juist bedoeld voor voertuigen met electrische lader?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfred Spijker
outlandos schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:20:
[...]
Hoezo staat bij het bovenste linkje helemaal onderin de omschrijving:
ALLEEN VOOR VOERTUIGEN ZONDER DRAADLOZE OPLADER.
Hij is toch juist bedoeld voor voertuigen met electrische lader?
Dat schreef ik hier in deze post al.
De basis uitvoering van de Avenger wordt geleverd zonder draadloze oplader in de middenconsole. Op die plek kan je dus wel een mobiele telefoon neerleggen (en met een kabeltje verbinden), maar die schuift bij het rijden natuurlijk alle kanten op. Vandaar dat specifieke rubberen matje.
Voor zover ik heb kunnen zien heeft de draadloze oplader van zichzelf al een stroeve (rubberen?) ondergrond en een soort opstaande blokjes die de telefoon op zijn plaats houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idcre8
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 25-04-2024
Vrijdag Jeep bij de dealer opgehaald, gisteren meer dan 450 km zorgeloos gereden. Vanmorgen kort ritje ook goed en daarna viel dashboard achter het stuur uit, daarna reageerde ook de sleutels niet meer. Jeep Assistant is onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Alfred Spijker schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:46:
[...]

Dat schreef ik hier in deze post al.
De basis uitvoering van de Avenger wordt geleverd zonder draadloze oplader in de middenconsole. Op die plek kan je dus wel een mobiele telefoon neerleggen (en met een kabeltje verbinden), maar die schuift bij het rijden natuurlijk alle kanten op. Vandaar dat specifieke rubberen matje.
Voor zover ik heb kunnen zien heeft de draadloze oplader van zichzelf al een stroeve (rubberen?) ondergrond en een soort opstaande blokjes die de telefoon op zijn plaats houden.
Oke dan begreep ik het verkeerd. Dus in principe hebben we alleen deze 3 nog nodig (plus het kapje over de middel console):

https://moparstore.nl/rub...stuur-links-50290867.html

https://moparstore.nl/rub...pbergruimte-50290870.html

https://moparstore.nl/rub...imte-voorin-50290869.html (of heb ik deze niet nodig in mn 1st edition?)

Heb ik het zo juist @Alfred Spijker ?

[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 24-09-2023 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piepertie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-09 13:52
Idcre8 schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:26:
Vrijdag Jeep bij de dealer opgehaald, gisteren meer dan 450 km zorgeloos gereden. Vanmorgen kort ritje ook goed en daarna viel dashboard achter het stuur uit, daarna reageerde ook de sleutels niet meer. Jeep Assistant is onderweg.
Sh*t zeg.. Dus de accu is na 450 km echt leeg? (grapje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msc jeep
Idcre8 schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:26:
Dat is niet zo mooi. Hopelijk valt het mee en kunnen ze het snel repareren. Laat maar weten wat er aan de hand is. Avenger van een vriend van mij kunnen ze niet afleveren volgende week. Auto geeft een storingsmelding. Waarschijnlijk moet er iets worden vervangen. Hopelijk blijft het mij bespaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idcre8
ANWB kwam, heeft een harde restart gedaan. Meneer had nog geen Avenger gehad. Na de restart deed alles het weer. Morgen langs de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Welke ventieldoppen zouden mooier staan op de first edition wielen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/myDNNQtMP6P5k--xN8nFrb2nx6s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ePgwbzgwakxK3dvytSPkJWmY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p2keqJdbXteGfjkL9oIxlAinE1Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/q6FbKJwhiPAz7VjVhpHroH7w.png?f=fotoalbum_large

Zwart of zilver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Idcre8 schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:03:
ANWB kwam, heeft een harde restart gedaan. Meneer had nog geen Avenger gehad. Na de restart deed alles het weer. Morgen langs de dealer.
FCA (Fiat, Chrysler/Jeep, Alfa Romeo) schakelt altijd de ANWB-wegenwacht in bij meldingen. Ze hebben geen eigen mobiele servicedienst.
Was die "harde restart" het gedurende enige tijd loshalen van één van de 12V-accupolen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:25

AlphaRomeo

FP PowerMod
Wat ik me afvraag bij dat soort custom ventieldopjes is of ze de balans van je wielen niet beïnvloeden? Hoe het staat is verder een kwestie van smaak, maar de meeste mensen zal het niet eens opvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piepertie
De ventieldopjes vallen in het zwarte deel van de velg, dus ik zou voor zwart gaan. Als je juist wilt dat ze opvallen, dan zilver kiezen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
AlphaRomeo schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:26:
Wat ik me afvraag bij dat soort custom ventieldopjes is of ze de balans van je wielen niet beïnvloeden? Hoe het staat is verder een kwestie van smaak, maar de meeste mensen zal het niet eens opvallen.
Ventieldoppen zijn slechts 0.01 kg, kan me niet voorstellen dat ze de balans beïnvloeden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hp197
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 23:57
[b]outlandos in "Jeep Avenger elektrisch - deel 1"
€72,01 p/m (volledig casco, 12 Schadevrije jaren, aanschaf waarde auto bij total loss, 20k km/j)

[ Voor 9% gewijzigd door hp197 op 24-09-2023 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinweer
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 10-01-2024
Hey echt een top ding Ben er zaterdag in gaan rijden en het display doet het niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idcre8
Alfred Spijker schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:25:
[...]

FCA (Fiat, Chrysler/Jeep, Alfa Romeo) schakelt altijd de ANWB-wegenwacht in bij meldingen. Ze hebben geen eigen mobiele servicedienst.
Was die "harde restart" het gedurende enige tijd loshalen van één van de 12V-accupolen?
Ik heb geen idee wat hij precies gedaan heeft, heeft in de motorkap inderdaad iets met de accu gedaan. Daarna deed de auto het wel weer maar sommige instellingen niet zoals keyless entry. Auto staat nu bij de dealer voor extra check en opnieuw instellen van sommige zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Martinweer schreef op maandag 25 september 2023 @ 08:39:
Hey echt een top ding Ben er zaterdag in gaan rijden en het display doet het niet meer
Vriend van mij heeft de auto ook en heeft ook al een keer stil gestaan.

Moet zeggen ik ben er nu al wel klaar mee als ik alles zo lees. Het is niet alsof er duizenden tevreden rijders zijn die we niet horen klagen, want er staan er nog maar heel weinig op naam. Dus ik vrees dat het percentage Avengers met issues relatief hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinweer
Ja super zonde nieuwe auto met heel veel kinderziektes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinweer
Ik weet 100% de stekker van dat display zit gewoon niet goed op dus het dashboard moet uit elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinweer
Je zal wel denken dat ze het moeten weten met een Opel Mokka en een Peugeot 2008 al gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Martinweer schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:05:
Je zal wel denken dat ze het moeten weten met een Opel Mokka en een Peugeot 2008 al gemaakt
Nou mijn nieuwe Peugeot e2008 First Edition heeft ook al een week bij de dealer gestaan met een melding "Storing in het aandrijfsysteem. Laat uw auto repareren".
Bleek uiteindelijk na lang speuren door Peugeot (mijn auto was zowat de eerste in Nederland uitgeleverde) een softwarefout te zijn, die met een update is verholpen.
Dus lijkt een beetje een Stellantis-breed probleem te zijn met de nieuwe modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Jeep assistance (de anwb dus feitelijk), komt dat standaard bij de aanschaf? En geldt dat ook in buitenland (EU)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BryanWo
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 04-11-2023
Zojuist gebeld! Afspraak gemaakt om te leveren op maandag 9 okt.
Besteld half februari. Private lease. First edition, black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baassii
Weet iemand hoe je de auto in de app kunt koppelen? Of doet de dealert dat? Ik neem tenminste aan dat de jeep app uit de App Store gebruikt wordt?

En wat balen van die foutmeldingen. Al Bennink er van overtuigd dat dit wordt opgelost. Kom net uit een lynk en co en die service was redelijk waardeloos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrTomatosoup
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 19:06
Baassii schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:58:
Weet iemand hoe je de auto in de app kunt koppelen? Of doet de dealert dat? Ik neem tenminste aan dat de jeep app uit de App Store gebruikt wordt?

En wat balen van die foutmeldingen. Al Bennink er van overtuigd dat dit wordt opgelost. Kom net uit een lynk en co en die service was redelijk waardeloos.
Ik heb hem nog niet, maar met mijn Clio ging dat gewoon door het VIN nummer in de app te registreren. Lijkt me niet dat dat heel anders gaat met de Jeep.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Idcre8
Baassii schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:58:

De dealer regelt de koppeling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:46
MrTomatosoup schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:04:
[...]

Ik heb hem nog niet, maar met mijn Clio ging dat gewoon door het VIN nummer in de app te registreren. Lijkt me niet dat dat heel anders gaat met de Jeep.
Idem voor mijn VW ID3

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Idcre8 schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:17:
[...]
De dealer regelt de koppeling
Klopt. VIN-nummer moet eerst door dealer aan jouw Jeep-account gekoppeld worden. Anders zou iedereen die je VIN-nummer weet (is toch zichtbaar achter de voorruit?) toegang tot jouw auto kunnen krijgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfred Spijker
outlandos schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:22:
Jeep assistance (de anwb dus feitelijk), komt dat standaard bij de aanschaf? En geldt dat ook in buitenland (EU)?
Ja, gedurende de 3-jarige garantietermijn is dat inclusief. Kan je daarna vernieuwen met een zgn. Servicepas voor steeds 1 jaar bij je dealer.
En geldt idd voor de EU.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfred Spijker
outlandos schreef op maandag 25 september 2023 @ 08:49:
[...]
Het is niet alsof er duizenden tevreden rijders zijn die we niet horen klagen, want er staan er nog maar heel weinig op naam. Dus ik vrees dat het percentage Avengers met issues relatief hoog is.
Registraties per 15-9-2023:
Mei: 29
Juni: 51
July: 8
Aug: 155
Sept: 48
Hier zitten natuurlijk ook demo-auto's van dealers tussen.

Hoewel ik ook niet blij word van de recent gemelde problemen, moet je het wel relatief blijven bekijken. Tevreden eigenaren klagen niet, niet alle eigenaren zijn met Tweakers bekend, etc.

Ik volg al vanaf maart enkele groepen/forums mbt Jeep Avenger o.a. uit Italië en Duitsland, waar de Avengers al veel eerder zijn geleverd. In Italië ook veel benzine-versies. Daar werd ook veel melding gemaakt van problemen en uitval en ik had de stille hoop dat het wat langer wachten hier in NL op de levering enigszins in ons voordeel zou zijn...
Maar op die probleem-meldingen werd heel vaak gereageerd met "ik heb geen problemen", "Al tig-duizend km gereden zonder problemen", etc.
Bij volledig nieuwe uitvoeringen van alle merken komen in her eerste jaar problemen voor. Ik ken daarvan voorbeelden in mijn omgeving van Hyundai, Kia en VW.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinweer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxNHcAbLAdacmdTf65OWRFA912c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5AyhEaEuxee721MHPgzlihDM.jpg?f=fotoalbum_large Ik snap wat je zegt maar ik denk dat op dit forum misschien 12 mensen de auto Momenteel hebben, en daarvan twee het scherm uitval vind ik toch een hoog aantal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Martinweer schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:38:
[Afbeelding] Ik snap wat je zegt maar ik denk dat op dit forum misschien 12 mensen de auto Momenteel hebben, en daarvan twee het scherm uitval vind ik toch een hoog aantal
Aan de 12 komen we niet eens hier. Dus ja, hoog aantal problemen in verhouding.

Aan degene die de Jeep al hebben:

Kan de firmware van de auto over the air worden geüpdate (dus zonder tussenkomst van een dealer)?

[ Voor 10% gewijzigd door outlandos op 25-09-2023 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idcre8
Volgens mijn dealer komt het zwarte scherm en de storing dit weekend door mijn Wallbox. Geloof er niets van. Heb dit weekend bij drie verschillende punten geladen zonder probleem of melding. Rn was aan het rijden toen het scherm uitviel. Ze hebben de auto uitgelezen en hebben niets gevonden. Ben benieuwd de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
outlandos schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:48:
[...]
Aan degene die de Jeep al hebben:

Kan de firmware van de auto over the air worden geüpdate (dus zonder tussenkomst van een dealer)?
Ik heb hem/haar nog niet, maar het antwoord op je vraag is Ja, OTA updates. Maar er zullen ongetwijfeld een aantal specifieke updates wel via de dealer gaan als er aanvullende acties nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msc jeep
Alfred Spijker schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:47:
[...]

Ik heb hem/haar nog niet, maar het antwoord op je vraag is Ja, OTA updates. Maar er zullen ongetwijfeld een aantal specifieke updates wel via de dealer gaan als er aanvullende acties nodig zijn.
Klopt heb zelfs al eerste update gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Updates van de navigatie en het entertainment-systeem kunnen OTA. Maar voor updates die dieper in het systeem zitten moet je echt bij de dealer langs. Je wil ook niet je auto bricken met een OTA update die niet helemaal goed gaat. Beter met een kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Donderdag einde middag kan ik mijn Jeep Avenger ophalen. Gele 1st edition met navigatie (waar ik gewoon voor moet betalen), orginele instaplijsten, luxe kentekenplaat (doen ze altijd zei hij) en speciale lakbescherming.

Ik vroeg hem ook nog naar de pech onderweg dekking, waarop hij voor de grap antwoordde dat ik dat bij deze auto echt niet nodig zal hebben (maar er wel bij zit natuurlijk). Waarop ik even de verschillende berichten uit deze groep heb gedeeld. Hij zei dat dat kwam omdat niet alle dealers weten hoe je goed een elektrische auto rijklaar moet maken... nou we gaan t meemaken hoe goed zij dat dan kunnen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfred Spijker
outlandos schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:11:
Donderdag einde middag kan ik mijn Jeep Avenger ophalen. Gele 1st edition met navigatie (waar ik gewoon voor moet betalen), orginele instaplijsten, luxe kentekenplaat (doen ze altijd zei hij) en speciale lakbescherming.

Ik vroeg hem ook nog naar de pech onderweg dekking, waarop hij voor de grap antwoordde dat ik dat bij deze auto echt niet nodig zal hebben (maar er wel bij zit natuurlijk). Waarop ik even de verschillende berichten uit deze groep heb gedeeld. Hij zei dat dat kwam omdat niet alle dealers weten hoe je goed een elektrische auto rijklaar moet maken... nou we gaan t meemaken hoe goed zij dat dan kunnen ;)
Ha, dan ben je me net een dag voor. Vrijdagmiddag ben ik aan de beurt.
Die uitspraak van je dealer zou ik op een tegeltje laten zetten. Kan je die onder z'n neus duwen als je uitval/problemen hebt...
Succes met de aflevering en denk aan de evt ontbrekende zaken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Msc jeep
Ook de app werkt bij nog niet goed. Zie nog geen voertuiggegevens. Ben nu aan het mailen met Jeep. Sluiten achterklep met voetbediening geeft soms storing. Dan kun je hem alleen nog met de hand dichtdoen. Dit ga ik ook nog navragen bij de dealer. Voor de rest is het een erg fijne auto om te rijden. Ga er maar vanuit dat dit de kinderziekten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Msc jeep schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:41:
Ook de app werkt bij nog niet goed. Zie nog geen voertuiggegevens. Ben nu aan het mailen met Jeep. Sluiten achterklep met voetbediening geeft soms storing. Dan kun je hem alleen nog met de hand dichtdoen. Dit ga ik ook nog navragen bij de dealer. Voor de rest is het een erg fijne auto om te rijden. Ga er maar vanuit dat dit de kinderziekten zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6lYvifwuHtxJFYD38e3D_JpBnA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PXs2VxPTPpzvliLL7tByPWae.png?f=fotoalbum_large

App lijkt hier wel goed te gaan, alhoewel ik wel elke dag of om de dag opnieuw moet inloggen terwijl ik "herinner mij" heb aangevinkt.. ook moet ik bij het opnieuw inloggen telkens opnieuw touch id enablen. Voor de rest nog niet echt iets ermee kunnen doen omdat ik de auto pas overmorgen ontvang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baassii
Ik haal die van mij bij Henri en Herman op donderdag 0900. Benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Msc jeep schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:41:
Sluiten achterklep met voetbediening geeft soms storing. Dan kun je hem alleen nog met de hand dichtdoen. Dit ga ik ook nog navragen bij de dealer.
Heb deze melding eerder gelezen. Conclusie was dat als de klep te lang (geen idee hoelang) openstaat, het sluiten met de drukknop op de klep en/of met de voetsensor niet meer werkte. Handmatig sluiten was dan idd de enige mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Altijd leuk die testjes van Bjørn Nyland (TeslaBjorn).

Jeep Avenger range test

Jeep Avenger banana box test

Jeep Avenger child seat and baby stroller test

En eentje van wat langer geleden:

Jeep Avenger interior review

[ Voor 15% gewijzigd door Alfred Spijker op 26-09-2023 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msc jeep
komt terzijnertijd wel een update voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Msc jeep schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 17:13:
[...]
komt terzijnertijd wel een update voor.
Je bedoelt de achterklep neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Laten we elkaar hier ook op de hoogte houden als er een belangrijke firmware update is waarvoor je naar de dealer moet. Geen idee of de auto dat zelf aangeeft eigenlijk, maar bij mn huidige auto is dat niet het geval en heb je dus feitelijk geen idee of er een update voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msc jeep
Alfred Spijker schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 17:22:
[...]

Je bedoelt de achterklep neem ik aan?
Klopt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrTomatosoup
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 19:06
Ik ben wel benieuwd wat nou de status van alle Avengers is in dit forum. Het lijkt alsof veel mensen de laatste tijd hem geleverd krijgen. Geen idee of dit de manier is om dat te peilen, maar hierbij een polletje

• hp197
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 23:57
outlandos schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 17:35:
Laten we elkaar hier ook op de hoogte houden als er een belangrijke firmware update is waarvoor je naar de dealer moet. Geen idee of de auto dat zelf aangeeft eigenlijk, maar bij mn huidige auto is dat niet het geval en heb je dus feitelijk geen idee of er een update voor is.
Ik heb problemen met de TPMS die blijft zeggen dat mijn banden leeg zijn.
Om dit op te lossen ga ik een volledige software update krijgen (uitgevoerd in de werkplaats).
Welke versie ik nu op zit, naar welke versie ik toe ga heb ik geen idee van (en hoe ik dat kan zien, anders dan de versie van de software versie van het entertainment systeem).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Packy999
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 21:58
Ik rij sinds vorige week donderdag in mijn FE. Rijdt enorm fijn en ben er alleen maar blij mee. In de specs van de FE staat dat er voor en achter parkeersensoren zijn en de 360 graden camera. Wel een vraag over de parkeer sensoren en met name aan de voorzijde. Ik merk dat als je bij het parkeren aan de voorzijde op een obstakel stuit er geen piepje of in het display een waarschuwing komt. Dit is wel aan de achterzijde (camera) en zijkant (display met piep). Zie ik iets over het hoofd bij de instellingen of hebben meer mensen dit ondervonden? Overigens zitten er aan de bumper gewoon sensoren. Iemand een ervaring of oplossing?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Baassii
De Avenger 1st edition is er! Vandaag de eerste 100 km gereden. Ik ga nog even goed lezen hoe de cruise control, speed limiter etc werken. Rijden is in ieder geval fantastisch, dat doet niet onder voor het comfort van mijn lynk en co.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinweer
Nou iedereen die een binnen krijg veel veilige kilometers😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Baassii schreef op donderdag 28 september 2023 @ 12:55:
De Avenger 1st edition is er! Vandaag de eerste 100 km gereden. Ik ga nog even goed lezen hoe de cruise control, speed limiter etc werken. Rijden is in ieder geval fantastisch, dat doet niet onder voor het comfort van mijn lynk en co.
De cruise control snap ik ook nog niet helemaal.

Auto rijdt als een zonnetje. De app werkt alleen niet, ik kreeg wel deze melding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uFkGnUTOw04Q8T2rI8ku9YIt0mg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/87YcWJPHxfpRkCEKUdOA1bv8.png?f=fotoalbum_large

Iemand ervaring mee? Zal morgen eens 30 minuten achter elkaar rijden en kijken of er dan wat gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baassii
outlandos schreef op donderdag 28 september 2023 @ 22:17:
[...]

De cruise control snap ik ook nog niet helemaal.

Auto rijdt als een zonnetje. De app werkt alleen niet, ik kreeg wel deze melding:

Iemand ervaring mee? Zal morgen eens 30 minuten achter elkaar rijden en kijken of er dan wat gebeurt.
Die had ik niet, ik kreeg wel de melding dat er een update moest worden geinstalleerd. Op een plek met goed bereik geparkeerd en was na een minuut of tien klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Baassii schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 12:06:
[...]

Die had ik niet, ik kreeg wel de melding dat er een update moest worden geinstalleerd. Op een plek met goed bereik geparkeerd en was na een minuut of tien klaar.
Probleem was opgelost na de update.

Ik heb de 2 matjes los besteld. Mijn dealer had geen idee dat die miste. Als ze erbij horen zou ik ze tzt nog wel krijgen. Kan weken tot een paar maanden duren.. voor die 4 tientjes dus maar zelf besteld, worden woensdag afgeleverd.

De iPad hoes miste ook maar daar was de dealer (uiteraard) wel van op de hoogte, levertijd ook daar onbekend (enkele weken tot een paar maanden). Helaas kan die niet los worden besteld zoals de andere matten.

[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 29-09-2023 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baassii
Ik heb iets waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden. Bij knippert in de rechter bovenhoek de tijds aanduiding. De cijfers zijn blauw. Geen idee hoe dit op te lossen. Iemand die dit ook heeft en weet wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Baassii schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 18:24:
Ik heb iets waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden. Bij knippert in de rechter bovenhoek de tijds aanduiding. De cijfers zijn blauw. Geen idee hoe dit op te lossen. Iemand die dit ook heeft en weet wat te doen?
Ik heb daar een workaround voor gevonden. Tijd van automatisch afhalen. Dus handmatig instellen en vastzetten. Daarna knippert hij niet meer. Enige nadeel is als straks wintertijd ingaat dan moet je hem dus handmatig een uur verzetten. Maar dat is natuurlijk een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Baassii schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 18:24:
outlandos schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 18:45:
[...]
Ik heb daar een workaround voor gevonden. Tijd van automatisch afhalen. Dus handmatig instellen en vastzetten. Daarna knippert hij niet meer. Enige nadeel is als straks wintertijd ingaat dan moet je hem dus handmatig een uur verzetten. Maar dat is natuurlijk een kleine moeite.
Een blijvende oplossing (waarbij het automatisch aanpassen dus gehandhaafd blijft) schijnt te zijn, de klok in de instellingen naar 12h-klok ipv 24h-klok weergave te zetten, op te slaan en weer terug te wijzigen. Ben benieuwd of dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Alfred Spijker schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 20:26:
[...]

[...]

Een blijvende oplossing (waarbij het automatisch aanpassen dus gehandhaafd blijft) schijnt te zijn, de klok in de instellingen naar 12h-klok ipv 24h-klok weergave te zetten, op te slaan en weer terug te wijzigen. Ben benieuwd of dat klopt.
Bij mij pakte hij hem niet op 12h setting: drukte erop maar gebeurde niks, bleef gewoon op 24h staan (ik prefereer sowieso 12h, zo staat mn mobiel ook ingesteld). Maar dit was voor de update hoor, wellicht dat hij nu wel werkt op de 12h klok instelling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baassii
outlandos schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 21:22:
[...]

Bij mij pakte hij hem niet op 12h setting: drukte erop maar gebeurde niks, bleef gewoon op 24h staan (ik prefereer sowieso 12h, zo staat mn mobiel ook ingesteld). Maar dit was voor de update hoor, wellicht dat hij nu wel werkt op de 12h klok instelling.
Ik ben er achter (voor mij dan). Ik heb de settings gewijzigd en daarna opgeslagen. Blijkbaar wilde het systeem aandacht hebben zodat je even controleert of de tijd klopt. Als je dat gedaan hebt, inclusief opslaan, houdt het op te knipperen.

• Alfred Spijker
Gisterenmiddag is mijn geel/zwarte Jeep Avenger First Edition afgeleverd. Prima aflevering door de dealer (hij had er 41 gedaan/nog te doen volgens eigen zeggen). Uiteraard ontbraken de bekende deksel van de middenconsole en de rubberen inlegmatjes voor de opbergvakken. Dealer was ermee bekend, had er van meerdere kopers opmerkingen over gehad. Het zoemt kennelijk rond... Dealer gaat er achteraan dat ze zo snel mogelijk nageleverd worden. Heb er vertrouwen in dat het goed komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Alfred Spijker schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:24:
Gisterenmiddag is mijn geel/zwarte Jeep Avenger First Edition afgeleverd. Prima aflevering door de dealer (hij had er 41 gedaan/nog te doen volgens eigen zeggen). Uiteraard ontbraken de bekende deksel van de middenconsole en de rubberen inlegmatjes voor de opbergvakken. Dealer was ermee bekend, had er van meerdere kopers opmerkingen over gehad. Het zoemt kennelijk rond... Dealer gaat er achteraan dat ze zo snel mogelijk nageleverd worden. Heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Zo snel mogelijk zou volgende week moeten betekenen, want buiten de iPad cover is alles gewoon uit voorraad leverbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfred Spijker
outlandos schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 12:05:
[...]
Zo snel mogelijk zou volgende week moeten betekenen, want buiten de iPad cover is alles gewoon uit voorraad leverbaar.
Ik snap je redenatie, maar de dealer zal dit natuurlijk via Jeep gaan regelen en niet zelf gaan inkopen bij Mopar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van je Jeep verbinden aan je thuis wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Mensen met een easee lader hier?

Ik krijg phase 3 niet werken. Moet ik hiervoor nog iets aanzetten in de Jeep misschien?

En de laadkabel die er standaard bij komt (de gele), ik neem aan dat die phase 3 ondersteunt? Kan dat echt nergens terugvinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piepertie
outlandos schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:25:
Mensen met een easee lader hier?

Ik krijg phase 3 niet werken. Moet ik hiervoor nog iets aanzetten in de Jeep misschien?

En de laadkabel die er standaard bij komt (de gele), ik neem aan dat die phase 3 ondersteunt? Kan dat echt nergens terugvinden.
Is er een manier om (veilig) te testen of P3 wel aangesloten is? Als je dat zeker weet kan het misschien nog een load balancer zijn die die fase niet gebruikt omdat de rest van het huis er ook op zit?

In mijn laadpaal (Volt Time Source 2) kun je inloggen in het installer menu. Daar kun je alles uitlezen, maar ik weet niet of de Eesee dat ook heeft.

De laadkabel zou toch standaard 3-fase moeten ondersteunen.

[ Voor 4% gewijzigd door Piepertie op 01-10-2023 21:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Piepertie schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 21:23:
[...]

Is er een manier om (veilig) te testen of P3 wel aangesloten is? Als je dat zeker weet kan het misschien nog een load balancer zijn die die fase niet gebruikt omdat de rest van het huis er ook op zit?

In mijn laadpaal (Volt Time Source 2) kun je inloggen in het installer menu. Daar kun je alles uitlezen, maar ik weet niet of de Eesee dat ook heeft.

Ja ik kreeg de tip de equalizer uit te zetten. Dat ga ik morgen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
De 2 matjes (1 grote en 1 kleine) die ik zelf besteld had zijn binnen. Betreft inderdaad de orginele accessories.

Even een andere vraag:

Zien jullie in de app de locatie van jullie Jeep? Ik heb alles geprobeerd maar zonder resultaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0sE-ypOTJsknLOzDjsSG17NoiXI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eUKx0kJ8LFy3ZnEuAeEg6Jx6.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 97% gewijzigd door outlandos op 02-10-2023 13:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
outlandos schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:36:
De 2 matjes (1 grote en 1 kleine) die ik zelf besteld had zijn binnen. Betreft inderdaad de orginele accessories.

Even een andere vraag:

Zien jullie in de app de locatie van jullie Jeep? Ik heb alles geprobeerd maar zonder resultaat.

[Afbeelding]
Helaas, Stellantis doet daar niet aan. Je auto geeft alleen z'n locatie aan je app door als ie met je telefoon verbonden is. Is ook zo bij mijn Peugeot e2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Piepertie schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 21:23:
[...]

Helaas ook zonder equaliser kom ik niet verder dan phase 1, zie mijn post in het thuislaad draadje:

outlandos in "Thuisladen van je EV deel 2"

Kan iemand hier uit eigen hand (en ervaring!) bevestigen dat de meegeleverde gele laadkabel phase 3 ondersteunt? Voordat ik de electrician voor niks er bij haal.

[ Voor 12% gewijzigd door outlandos op 02-10-2023 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msc jeep
outlandos schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:17:
[...]

Helaas ook zonder equaliser kom ik niet verder dan phase 1, zie mijn post in het thuislaad draadje:

outlandos in "Thuisladen van je EV deel 2"

Kan iemand hier uit eigen hand (en ervaring!) bevestigen dat de meegeleverde gele laadkabel phase 3 ondersteunt? Voordat ik de electrician voor niks er bij haal.
kabel is fase 3 (aan de snelheid te zien). Gebruik deze bij de openbare laadpaal. Ik heb geen thuislader.
Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste