Jeep Avenger elektrisch - deel 1

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:58
Dan is die toevoeging van het infotainment pack wel bijzonder.
In België en Duitsland waren daar wat misverstanden over. Heb ik in deze thread eerder over gepost.
Eens kijken of ik nu €500 korting ga krijgen... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.monfrooij
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 02-09-2024
Baassii schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:14:
[...]

Heb jij al geprobeerd hoe automatisch achteruit inparkeren werkt? Ben ik wel benieuwd naar omdat ik m graag in de garage zet.
Of het zit er niet op of ik heb het nog niet gevonden.
De camera's en aanduiding van hoe te parkeren zijn wel heel overzichtelijk verder.

De cruise control en drive assists zijn enig sinds wennen hij doet in eens wel heel veel zelf met die tools aan.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• d.monfrooij
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ONl0SlZ5RRfF3FZfJ5cqLg101RY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WWk0LvqmXePhuHE4LgpSfyIE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msc jeep
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 07-03 17:19
Zou wel logisch zijn dat ze €500 korting geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baassii
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-09 21:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.monfrooij
Msc jeep schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:31:
Zou wel logisch zijn dat ze €500 korting geven.
Bij mij stond het infotainment systeem wel gewoon op de rekening en zat dus bij mijn totaal prijs in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
d.monfrooij schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:33:
[...]
Bij mij stond het infotainment systeem wel gewoon op de rekening en zat dus bij mijn totaal prijs in.
Dat was tot nu toe ook logisch en conform de prijslijst in NL. Maar als het klopt dat de bestellingen uit NL zonder infotainment pack nu zonder meerkosten het pack wel geleverd krijgen, dan heb je dus €500 'teveel' betaald, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msc jeep
Communicatie daarover is gewoon slecht. Dealer was ook verrast dat het erbij stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTomatosoup
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 19:06
d.monfrooij schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:30:
[...]

De cruise control en drive assists zijn enig sinds wennen hij doet in eens wel heel veel zelf met die tools aan.
Ben hier wel benieuwd naar! Zijn de drive assists e.d. uberhaupt nieuw voor je of werkt het significant anders dan andere auto's die je hebt gereden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Msc jeep schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:48:
Communicatie daarover is gewoon slecht. Dealer was ook verrast dat het erbij stond.
Als je de communicatie vanuit Jeep NL bedoelt, helemaal mee eens. Ondanks rechtstreekse reservering bij Jeep NL via 'bethefirst', 0,0 informatie.
Mbt infotainment pack, hou je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Msc jeep
Ik hou iedereen op de hoogte mbt het infotainment pack.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d.monfrooij
MrTomatosoup schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 09:12:
[...]

Ben hier wel benieuwd naar! Zijn de drive assists e.d. uberhaupt nieuw voor je of werkt het significant anders dan andere auto's die je hebt gereden?
Drive assist is niet nieuw voor me maar dit level wel, voorheen ging enkel mijn stuur trillen etc. Nu neemt hij sturen volledig over, hij neemt bochten uit zichzelf waardoor je soms wat tegenstuur voelt wanneer je even vergeet dat hij daar op staat. Ik denk dat het vooral wennen is. Na een 20 seconden zonder handen aan het stuur gaat hij wel zeuren etc. Niet dat ik dat veel langer durfde overigens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.monfrooij
Baassii schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:14:
[...]

Heb jij al geprobeerd hoe automatisch achteruit inparkeren werkt? Ben ik wel benieuwd naar omdat ik m graag in de garage zet.
Ik denk dat ik het gevonden heb ik ga het later testen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.monfrooij
Automatisch achteruit inparkeren kan niet volgens het boekje enkel vooruit. Echter deze functie kan ik niet vinden in de auto, het boekje geeft voor activatie alleen aan:
Activeer het systeem door middel van
Uconnect™ 10.25"/10.25" NAV

En in die UI kan ik de optie niet vinden of aanzetten o.i.d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12
Jeep heeft de productiedatum van mijn First Edition geel met navigatie (besteld week 1 van dit jaar) vastgesteld op 18 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
outlandos schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 00:50:
Jeep heeft de productiedatum van mijn First Edition geel met navigatie (besteld week 1 van dit jaar) vastgesteld op 18 september.
Goed nieuws, mooi.
Heb je deze informatie via je dealer of rechtstreeks van Jeep NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Alfred Spijker schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:34:
[...]

Goed nieuws, mooi.
Heb je deze informatie via je dealer of rechtstreeks van Jeep NL?
Deze informatie per mail ontvangen van mijn dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bpt
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 14:37

bpt

outlandos schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:43:
[...]

Dan komt het wel heel erg in de buurt van end of year waardoor het aanlokkelijk wordt om te wachten met het op naam zetten tot 2 januari?
Wat zou het voordeel zijn (voor mij is het zakelijke lease)?

Het enige waar ik 'bang' voor ben (maar ook daar heb ik niet op ingelezen) is dat er misschien belastingtechnisch regels veranderen in het nieuwe jaar, waardoor het juist minder voordelig is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
bpt schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 19:51:
[...]

Wat zou het voordeel zijn (voor mij is het zakelijke lease)?

Het enige waar ik 'bang' voor ben (maar ook daar heb ik niet op ingelezen) is dat er misschien belastingtechnisch regels veranderen in het nieuwe jaar, waardoor het juist minder voordelig is..
Ik lease niet, maar koop gewoon. Dus zou dat niet weten.

Maar ik krijg mijn Jeep dus half oktober, dan ga ik echt niet wachten tot 2024.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bpt
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 14:37

bpt

outlandos schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 20:10:
[...]

Ik lease niet, maar koop gewoon. Dus zou dat niet weten.

Maar ik krijg mijn Jeep dus half oktober, dan ga ik echt niet wachten tot 2024.
Heb 'm liever ook eerder dan later 😉. De vorige lease is inmiddels al verlopen en door laten lopen is niet echt gunstig (voor alle betrokken partijen).

Geduld is een schone zaak (ofzoiets)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d.monfrooij
Let wel een beetje op dat na een week de lak aan de binnenkant van de deuren beschadigd waar hij in het slot valt. Ik weet niet of het bij alle auto's is maar die van mij heeft het wel. De dealer heeft het bij jeep gemeld. Even afwachten, hij rijd er niet minder om, het is een super fijne auto.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p6lL3eXvNti0jqyk51Is1NQ3LsA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8CqQu79gcbuhMaGkaOMoQZkb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baassii
Is het ook mogelijk de jeep te laden aan het gewone stopcontact? Voor mij hoeft het niet altijd snel en ik heb zonnepanelen. Dus zet m graag een nachtje dag aan de stroom.

[ Voor 3% gewijzigd door Baassii op 17-08-2023 13:40 ]

• Idcre8
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 25-04-2024
Heb mijn auto begin januari besteld van vandaag is bevestigd dat hij gisteren geproduceerd is. Nu nog het transport en kenteken aanvragen etc. Heeft iemand ervaring hoe lang dit ongeveer gaat duren. Dealer geeft 4-5 werken aan.

• outlandos
d.monfrooij schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 19:20:
Let wel een beetje op dat na een week de lak aan de binnenkant van de deuren beschadigd waar hij in het slot valt. Ik weet niet of het bij alle auto's is maar die van mij heeft het wel. De dealer heeft het bij jeep gemeld. Even afwachten, hij rijd er niet minder om, het is een super fijne auto.
[Afbeelding]
Voor degene die al in het bezit zijn van deze mooie Jeep: hebben jullie deze beschadiging ook?

En zou een speciale lak helpen die ik tegen een meerprijs van 495 euro als optie heb, of komt die lakbescherming enkel aan de buitenkant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.monfrooij
outlandos schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 18:12:
[...]

Voor degene die al in het bezit zijn van deze mooie Jeep: hebben jullie deze beschadiging ook?

En zou een speciale lak helpen die ik tegen een meerprijs van 495 euro als optie heb, of komt die lakbescherming enkel aan de buitenkant?
De deuren zijn gewoon niet diep genoeg gemaakt, het lijkt me een productie fout. Dit kan denk ik makkelijk worden opgelost door een klein beetje extra weg te halen en opnieuw wat lak er over. Ik moet de oplossing van jeep nog te horen krijgen. De demo auto bij de dealer heeft het ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.monfrooij
Idcre8 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 16:20:
Heb mijn auto begin januari besteld van vandaag is bevestigd dat hij gisteren geproduceerd is. Nu nog het transport en kenteken aanvragen etc. Heeft iemand ervaring hoe lang dit ongeveer gaat duren. Dealer geeft 4-5 werken aan.
Gold voor mij inderdaad transport ongeveer 3 a 4 weken plus een klein weekje kenteken aanvragen.

• Piepertie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-09 13:52
Baassii schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:44:
Is het ook mogelijk de jeep te laden aan het gewone stopcontact? Voor mij hoeft het niet altijd snel en ik heb zonnepanelen. Dus zet m graag een nachtje dag aan de stroom.
Volgens mij kan dat wel, alleen moeten er op die groep niet veel andere stroomtrekkers aangesloten zijn. Dan laad je met zo'n 3,5 kW max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:46
Baassii schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:44:
Kan, maar die grannylader zoals dat heet krijg je er niet bij dus zul je los moeten aanschaffen. En inderdaad laden op een deugdelijk stopcontact zonder andere (groot)verbruikers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Idcre8 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 16:20:
Dat doe je beter dan ik. Ook begin januari besteld maar wordt pas half september geproduceerd.

Transport duurt 3 a 5 weken hoorde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msc jeep
outlandos schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:23:
[...]

Dat doe je beter dan ik. Ook begin januari besteld maar wordt pas half september geproduceerd.

Transport duurt 3 a 5 weken hoorde ik.
Ik begin december besteld maar weet helemaal niet waar ik aan toe ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slagroomsoes
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:27
outlandos schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 18:12:
[...]

Als je de optie lakbescherming (a la Waxoyl oid) nog kan annuleren, dan zou ik dat direct doen. Is een wassen neus en biedt eigenlijk meerwaarde. Voor een paar tientjes kun je zelf eenvoudig iets soortgelijks aanbrengen (en dan heb je nog voldoende over om dat elke drie maanden aan te brengen).

Lakjescherming wordt alleen aangebracht aan de buitenkant en gaat geen krassen oid tegen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hp197
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 23:57
slagroomsoes schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:17:
[...]

Als je de optie lakbescherming (a la Waxoyl oid) nog kan annuleren, dan zou ik dat direct doen. Is een wassen neus en biedt eigenlijk meerwaarde. Voor een paar tientjes kun je zelf eenvoudig iets soortgelijks aanbrengen (en dan heb je nog voldoende over om dat elke drie maanden aan te brengen).

Lakjescherming wordt alleen aangebracht aan de buitenkant en gaat geen krassen oid tegen).
Sure, kan je annuleren.
Toevallig word je dan ook die klant die als allerlaatste zijn auto uitgeleverd krijgt in September 2025.

Dealers verdienen zo goed als niks aan de verkoop van Stellantis auto's.
Ze moeten het hebben van dit soort 'extraatjes' waar ze wat meer commissie op kunnen vangen.
Het zal je niet in dank af worden genomen als je dat afpakt van ze, hoewel je daar uiteraard vrij in bent.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Baassii
Hurray. Bericht dat de mijne (1st edition) op transport staat. Hopen dat ie er net voor oktober nog is, kan ik er lekker mee op vakantie!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Msc jeep
Hier ook bericht dat de 1st edition op transport gaat. Eindelijk is het wachten bijna over. Komen er totaal 15 naar mijn dealer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Lucky man! Die van mij wordt pas over 2 weken geproduceerd en ik was er toch vroeg bij begin januari...

[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 06-09-2023 17:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hp197
Mijne is vandaag voor de 3de keer terug gegaan naar de garage voor banden spannings controle (TPM).
Er is nu een case aangemaakt bij Jeep voor technische assistentie en die gaan het verder onderzoeken.

• Msc jeep
outlandos schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:20:
Lucky man! Die van mij wordt pas over 2 weken geproduceerd en ik was er toch vroeg bij begin januari...
Al besteld begin december. Hopelijk positief bericht dat het voor jouw nu wel doorgaat. Hoorde wel dat ze op een andere plaats zijn geproduceerd. Ga ik binnenkort nog eens navragen.

• Lambiek19
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-06 13:22
Indien geen lease ed.
Dus prive aankoop.
Zou ik kenteken op januari laten registreren.

Afhankelijk vd echte leverdatum....
En omstandigheden ( bijvoorbeeld je moet nu door late levering iets huren prive ed )

Dan is auto mooi 2024 .

Nogmaals Afhankelijk vd omstandigheden

Gr

• Baassii
Msc jeep schreef op woensdag 6 september 2023 @ 16:08:
Hier ook bericht dat de 1st edition op transport gaat. Eindelijk is het wachten bijna over. Komen er totaal 15 naar mijn dealer.
Leuk man! Welke dealert is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msc jeep
Content autogroep Den Bosch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Msc jeep schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:10:
[...]
Al besteld begin december. Hopelijk positief bericht dat het voor jouw nu wel doorgaat. Hoorde wel dat ze op een andere plaats zijn geproduceerd. Ga ik binnenkort nog eens navragen.
Een andere plaats? Wel in Polen?

Ja de dealer heeft bevestigd dat productie op 19 september zal geschieden. Dan nog 3 weken voor levering dus met beetje geluk begin oktober levering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baassii
Voor degene die er al één heeft: heb je al geprobeerd thuis te laden aan een gewone wandcontactdoos? De zgn 'grannyloader'? Ik zou graag makkelijk laden, de auto staat vaak stil dus echt snel hoeft het voor mij niet. Met een lader uit een wandcontactdoos heb ik waarschijnlijk altijd voldoende stroom in de accu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piepertie
Ik heb net de eerste Avenger 'in het wild' gezien. Dat is mijn nieuws.. De leverdatum staat nog steeds op 1 november..

(First Edition, Volcano Black, navi, begin maart besteld)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 23:31
Baassii schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 07:44:
Voor degene die er al één heeft: heb je al geprobeerd thuis te laden aan een gewone wandcontactdoos? De zgn 'grannyloader'? Ik zou graag makkelijk laden, de auto staat vaak stil dus echt snel hoeft het voor mij niet. Met een lader uit een wandcontactdoos heb ik waarschijnlijk altijd voldoende stroom in de accu.
Zie een grannylader als een noodoplossing als je niets anders beschikbaar hebt. Het kan echt prima hoor, maar de voorwaarden moeten juist zijn.

Het laden gaat echt tergend langzaam, je hebt relatief veel energieverlies wat veel warmte veroorzaakt. En reken er ook op dat je "gewone" stopcontact zwaar belast wordt. Niet iedereen heeft de juiste draaddikte naar de wandcontactdozen lopen of goed genoeg schakel materiaal. Vooral in wat oudere huizen. Dit en de vrijkomende hitte geeft een verhoogd risico op brand. Vandaar dat je het als noodlader moet zien. Je zal niet de eerste zijn die na een aantal maanden grannyladen een haperend gewoon stopcontact open schroeft en er achter komt dat de boel totaal gegrild lijkt te zijn en de kabels die je muur in gaan krokant als kruimels zijn geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Piepertie schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:09:
Ik heb net de eerste Avenger 'in het wild' gezien. Dat is mijn nieuws.. De leverdatum staat nog steeds op 1 november..

(First Edition, Volcano Black, navi, begin maart besteld)
Wauwie. Ik heb er letterlijk nog nooit een in het wild gezien. Maar volgens mij staan er ook nog niet zoveel op naam in Nederland, ergens tussen de 100 en 200

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hp197
outlandos schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:12:
[...]

Wauwie. Ik heb er letterlijk nog nooit een in het wild gezien. Maar volgens mij staan er ook nog niet zoveel op naam in Nederland, ergens tussen de 100 en 200
Dan woon jij zeker niet ten zuide van Utrecht ;-)
Ik heb er zelf 1 voor de deur staan, maar heb er idd zelf ook nog maar weinig in het wild gezien.
Baassii schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 07:44:
Ik heb geen grannylader, maar wel een 'smart' 3p lader die terug kan schakelen tot 1 fase 6A en dit slikt de auto. Een grannylader (1 fase 16A) zou dus technisch moeten werken.

[ Voor 26% gewijzigd door hp197 op 08-09-2023 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baassii
[quote]ucsdcom schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:28:
[...]

Zie een grannylader als een noodoplossing als je niets anders beschikbaar hebt. Het kan echt prima hoor, maar de voorwaarden moeten juist zijn.

Ik heb afgelopen twee jaar een hybride gehad die ik aan de granny hing s nachts. Uiteraard a klasse bekabeling, wcd en eigen groep. Ik zal eens kijken hoe het binnenwerk er uit ziet. Misschien proberen er een 3,7 aansluiting van te maken. Veilig en goedkoop. Eerste is uiteraard het meest belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 23:31
Baassii schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:09:
[quote]ucsdcom schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:28:
[...]

Ik heb afgelopen twee jaar een hybride gehad die ik aan de granny hing s nachts. Uiteraard a klasse bekabeling, wcd en eigen groep. Ik zal eens kijken hoe het binnenwerk er uit ziet. Misschien proberen er een 3,7 aansluiting van te maken. Veilig en goedkoop. Eerste is uiteraard het meest belangrijk.
Verkijk je niet op de veel kleinere Hybride accupacks. Daarbij ondersteunen ze ook niet zo vlot laden met hogere stroomsterktes. En dan is dit in de praktijk ook nog eens lager dan op papier. Een auto accu laden duurt vele uren, dus ook vele uren op vollast laden. Een kleine hybride accu heeft een flink andere laadcurve en is relatief snel klaar = minder warmte ontwikkeling. Je stopcontact zak dan vermoedelijk nog prima zijn. Zeker met goede kwaliteit materiaal. Dan is een EV laden ook niet zo’n probleem vermoedelijk. Maar dat gaat dan wel tergend traag bij EV accu’s van 40 tot 77 Kilowatt. Hybrides hebben zo’n 4 tot 8 kilowatt met een range van 30 tot 50 km electrisch. De nieuwste hybrides halen max ca. 100 km met zo’n 16 Kilowatt accu.

• Baassii
ucsdcom schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 22:49:
[...]

Verkijk je niet op de veel kleinere Hybride accupacks. Daarbij ondersteunen ze ook niet zo vlot laden met hogere stroomsterktes. En dan is dit in de praktijk ook nog eens lager dan op papier. Een auto accu laden duurt vele uren, dus ook vele uren op vollast laden. Een kleine hybride accu heeft een flink andere laadcurve en is relatief snel klaar = minder warmte ontwikkeling. Je stopcontact zak dan vermoedelijk nog prima zijn. Zeker met goede kwaliteit materiaal. Dan is een EV laden ook niet zo’n probleem vermoedelijk. Maar dat gaat dan wel tergend traag bij EV accu’s van 40 tot 77 Kilowatt. Hybrides hebben zo’n 4 tot 8 kilowatt met een range van 30 tot 50 km electrisch. De nieuwste hybrides halen max ca. 100 km met zo’n 16 Kilowatt accu.
Herkenbaar. Ik had een 17Kilowatt accu. Duurde een nachtje en dan was ie vol (lynk&co). Ik zal verslag doen als ik m heb. Mijn rijpatroon is dat ik bij 15/100km ongeveer 20kilowatt zal gebruiken. En vooral zal laden op het werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hp197
ucsdcom schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 22:49:
[...]

*** Dit gaat een beetje offtopic

Sorry, maar met een grannylader maakt het echt niet uit of je hem aan een plugin hybride of aan een full ev hangt. Die 10A tot 16A max laadvermogen die de granny kan leveren is voor beide vormen de beperkende factor (en dit heeft helemaal niks met warmteontwikkeling in de accupacks te maken).
Ik ben nog geen enkele plugin hybride tegengekomen die minder dan 16A kan laden aan de auto kant.

Wat jij zegt klopt deels wel, maar dan heb je het vaak over 3fase (3p X 16A = 11kW bijv). Zover ik mee gemaakt heb (en ik heb best wel een paar auto's gereden) doen de meeste plugin-hybrides max rond de 3,7kW (enkel fase 16A) en dan is dus meer (of gelijk) dan wat een grannylader kan leveren die vaak 10 tot 14A max doen (ze doen bijna nooit echt 16A, omdat je dan gelijk op je max van de automaat groep zou zitten).

[ Voor 12% gewijzigd door hp197 op 13-09-2023 12:25 ]

• MrTomatosoup
Baassii schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:05:
[...]

Herkenbaar. Ik had een 17Kilowatt accu. Duurde een nachtje en dan was ie vol (lynk&co). Ik zal verslag doen als ik m heb. Mijn rijpatroon is dat ik bij 15/100km ongeveer 20kilowatt zal gebruiken. En vooral zal laden op het werk.
Niet tevreden met de Lynk&co?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Msc jeep
Zonet gebeld door de dealer. Auto komt morgen binnen. Aflevering volgende week donderdag. Vrijdag ga ik alvast even kijken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Idcre8
mijn auto is sinds 30 aug in antwerpen en kan ieder moment bij de dealer aankomen. Mijn dealer weet niet wanneer hij bij hen aankomt, hopelijk ook morgen.

• Baassii
Was een heel fijne auto maar veel te groot, en niet helemaal electrisch. Daarnaast zou ik lange tijd geen auto nodig hebben dus heb ik m opgezegd..

• Baassii
Msc jeep schreef op woensdag 13 september 2023 @ 14:56:
Zonet gebeld door de dealer. Auto komt morgen binnen. Aflevering volgende week donderdag. Vrijdag ga ik alvast even kijken.
Waar zit jouw dealer?

• Baassii
Idcre8 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:24:
mijn auto is sinds 30 aug in antwerpen en kan ieder moment bij de dealer aankomen. Mijn dealer weet niet wanneer hij bij hen aankomt, hopelijk ook morgen.
En waar zit jouw dealer?

• Msc jeep
Content autogroep Den Bosch. Stuk of 15 komen er binnen.

• Idcre8
Motorhuis Leiden, geen idee hoeveel er binnenkomen, dealer gaf wel aan dat ik een van de eerste de levering vanuit hen krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinweer
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 10-01-2024
Mazzel Ik krijg hem volgende week zaterdag mijn first edition ik zag alleen dat er geen voetschakeling voor de achterklep op zit raar Ik dacht dat op dit model dat erop zit

• Piepertie
Martinweer schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:51:
Mazzel Ik krijg hem volgende week zaterdag mijn first edition ik zag alleen dat er geen voetschakeling voor de achterklep op zit raar Ik dacht dat op dit model dat erop zit
Die zou er inderdaad op moeten zitten. Volgens de brochure een "Handsfree elektrisch bedienbare achterklep". Volgens mij ook in een aantal review-video's gedemonstreerd..

• Martinweer
Precies ik ga wel eventjes een mailtje sturen:)
Iemand toevallig al een first edition binnengekregen die dat even kan checken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msc jeep
Martinweer schreef op woensdag 13 september 2023 @ 18:35:
Precies ik ga wel eventjes een mailtje sturen:)
Iemand toevallig al een first edition binnengekregen die dat even kan checken
Ik ga vrijdag kijken naar de mijne. Ga er vanuit dat het erop zit.

• Piepertie
Ik kan in de reviews niet terugvinden of het met de voet kan. Hij gaat elektrisch open met een druk op de knop op de achterklep. Zal dan waarschijnlijk ook met je sleutel kunnen? Misschien bedoelen ze dat.

• Martinweer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hTIll9jwArgVWjDtmCSmkeR5hI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wk8wuRhbKy3OYfEobooBZejm.jpg?f=fotoalbum_large
Dit bedoel ik

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d.monfrooij
Dit zit er op, ik kan door met de voet onder de achter klep te gaan de klep open laten gaan. Zowel met de sleutel en een knop in het dak / dashboard
Ik moest het wel eerst in de instellingen aan zetten

[ Voor 4% gewijzigd door d.monfrooij op 14-09-2023 11:01 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Idcre8
Mijn auto in binnen! Volgende vrijdagmiddag ophalen.

• hp197
Idcre8 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 15:24:
Mijn auto in binnen! Volgende vrijdagmiddag ophalen.
Spannend!

• Msc jeep
Vandaag al even wezen kijken. Stonden er 3 in het zwart +1 grijze. Morgen even de puntjes op de i zetten voor de aflevering volgende week.

• outlandos
Idcre8 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:31:
Motorhuis Leiden, geen idee hoeveel er binnenkomen, dealer gaf wel aan dat ik een van de eerste de levering vanuit hen krijg.
Grappig, dat is hiernaast. Heb niet voor hen gekozen omdat ze veel te weinig voor mijn huidige auto boden. Maar mooi dat je hem nu snel krijgt, die van mij wordt pas volgende week geproduceerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Msc jeep
Een paar foto's gemaakt van de aanwezige Avengers. Nog geen idee welke voor mij is.[s][/Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBIYslBl0C_QV6nwzbJdhQ622U4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GddbF76AY3mb0guHacPl3TjU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aIYQtzeszdDgJR_RbCbUqC34Y0I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GNEX4LfwY96CTLfnU1W9I02C.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2p5gvr5uZEgCDM1DlJOlfu0b67o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kxqAzOwRwB6eRbdcmsp1jGmi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piepertie
Potverdorie.. Gelukkig is het bijna 1 november 🙈

Naast een gele rijden er ook twee zwarte Avengers hier in de omgeving. Tot vorige week zag ik ze nooit, nu 3 in een paar dagen tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gisteren de Avenger gereden als huurauto in de UK. De ene na de andere foutmelding bij het remmen. Dacht even te googlelen, en was not disappointed :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NUmJ4I6huPrSeIarSOYSX-ukNSo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0KTGoJH6C3gtl16CaM2a98f0.png?f=fotoalbum_large
[YouTube: This car broke 4 times when I reviewed it!]

Betrouwbaarheid lijkt wel een dingetje :p Benieuwd hoe het hier gaat verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
PWM schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:55:
Gisteren de Avenger gereden als huurauto in de UK. De ene na de andere foutmelding bij het remmen. Dacht even te googlelen, en was not disappointed :p

[Afbeelding]
[YouTube: This car broke 4 times when I reviewed it!]

Betrouwbaarheid lijkt wel een dingetje :p Benieuwd hoe het hier gaat verlopen.
Interessant, Carwow heeft hun review (waarnaar je verwees) offline gehaald. Voor zover ik weet hebben ze dat nog nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekmaster
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 05-09 10:05
outlandos schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:06:
[...]

Interessant, Carwow heeft hun review (waarnaar je verwees) offline gehaald. Voor zover ik weet hebben ze dat nog nooit.
Inderdaad. Ik kon de video niet meer vinden en na zoeken kwam ik onderstaande artikel tegen.
Misschien is er iets met met de UK versies...

https://www.autoevolution...breaking-down-221173.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTomatosoup
Dealer gebeld over status van mijn lease van de first edition (geel, met entertainment pakket). Leverdatum stond op eind oktober.

Nu blijkt dat hij eigenlijk pas op productie staat in februari. Wel bijzonder dat ze dat wisten maar mij niet even op de hoogte had gesteld. Was wel even schakelen.

Overigens erg bizar dat er productie gepland staat voor first editions in februari, terwijl ik tot nu toe alleen nog maar niet-first editions heb zien rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ja ik denk dat er inderdaad iets mis is met de UK versie. Hopelijk is het met een software update te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
MrTomatosoup schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:24:
Dealer gebeld over status van mijn lease van de first edition (geel, met entertainment pakket). Leverdatum stond op eind oktober.

Nu blijkt dat hij eigenlijk pas op productie staat in februari. Wel bijzonder dat ze dat wisten maar mij niet even op de hoogte had gesteld. Was wel even schakelen.

Overigens erg bizar dat er productie gepland staat voor first editions in februari, terwijl ik tot nu toe alleen nog maar niet-first editions heb zien rijden...
Ja dat is belachelijk laat voor een first edition. Wat dat betreft is Jeep het momentum wel een beetje kwijt wat de hype omtrent de Avenger betreft. Merk het zelfs bij mezelf, ben al aan het kijken naar de nieuwe Model 3 voor erbij en ik heb de Jeep nog niet eens...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GNY!
  • Laatst online: 26-01 11:08
Hi Jeep(Avenger) liefhebbers,

Mijn naam is Gerald en ben hier nieuw. Ik rijd sinds 29 juli naar volle tevredenheid een zwarte Jeep Avenger (first edition, 19 december besteld) Enige nadeel vind ik het gele dashboard, om te wrappen/spuiten moet volgens de dealer het hele dashboard losgehaald worden en zij rekenen een prijs van 750 euro. Graag hoor ik of andere hier ook tegen aan lopen en wellicht een "goedkopere" oplossing weten. Alvast bedank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hp197
GNY! schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:37:
Hi Jeep(Avenger) liefhebbers,

Mijn naam is Gerald en ben hier nieuw. Ik rijd sinds 29 juli naar volle tevredenheid een zwarte Jeep Avenger (first edition, 19 december besteld) Enige nadeel vind ik het gele dashboard, om te wrappen/spuiten moet volgens de dealer het hele dashboard losgehaald worden en zij rekenen een prijs van 750 euro. Graag hoor ik of andere hier ook tegen aan lopen en wellicht een "goedkopere" oplossing weten. Alvast bedank
Exact om deze reden hebben wij een gele genomen :p
Ik snap de keuze van Jeep ook niet helemaal om de kleur van het dashboard los te koppellen van de lakkleur maar mijn vermoeden is dat het productieproces anders te moeilijk werd (origineel was dit mogelijk wel de bedoeling).

[ Voor 14% gewijzigd door hp197 op 18-09-2023 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
hp197 schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:09:
[...]

Exact om deze reden hebben wij een gele genomen :p
Ik snap de keuze van Jeep ook niet helemaal om de kleur van het dashboard los te koppellen van de lakkleur maar mijn vermoeden is dat het productieproces anders te moeilijk werd (origineel was dit mogelijk wel de bedoeling).
Ja eens, bij de gele uitvoering staat het goed, bij zwart wat minder (alhoewel ik niet de moeite zou nemen om over te laten spuiten, zo lelijk is het nou ook weer niet). Het zijn logischer zijn geweest als je die kleur zelf kon kiezen of dat het de kleur aan de buitenkant had gematcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik heb een vraag mbt tot de rijvoorzieningen en ben benieuwd of mensen mij hier meer informatie over kunnen geven.

Een deze dagen mag ik een lease auto uitzoeken en de Jeep Avenger ziet er naar mijn idee super gaaf uit.
Maar ik zoek een auto waarbij het rijcomfort / rij assistentie wat hoger is.

Nu zag ik dat de Summit uitvoering Level 2 autonoom rijden is. Maar dat is een heel breed begrip tegenwoordig.

Ik zag dat de Jeep adaptive cruise control heeft en ook lane centering. Dit is dus ideaal!
Maar heeft de Jeep ook Lane switch assist (welke je met de knipper pook bediend)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hp197
Mirr0r schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:59:
Ik heb een vraag mbt tot de rijvoorzieningen en ben benieuwd of mensen mij hier meer informatie over kunnen geven.

Een deze dagen mag ik een lease auto uitzoeken en de Jeep Avenger ziet er naar mijn idee super gaaf uit.
Maar ik zoek een auto waarbij het rijcomfort / rij assistentie wat hoger is.

Nu zag ik dat de Summit uitvoering Level 2 autonoom rijden is. Maar dat is een heel breed begrip tegenwoordig.

Ik zag dat de Jeep adaptive cruise control heeft en ook lane centering. Dit is dus ideaal!
Maar heeft de Jeep ook Lane switch assist (welke je met de knipper pook bediend)?
Nee, Lane Switch Assist zit er niet op.

In meer generieke zin, verwacht niet al teveel van de autonoom rijden functies.
Op snelwegen gaat het meestal wel redelijk (zolang er geen rijbanen afgekruisd zijn, gele belijning is, etc).
Binnen de bebouwde kom is het echt een moordpoging op je mede weggebruikers om teveel te vertrouwen op de autonome functies (Mijn ervaringen zijn gebaseerd op de autonome functies in Volvo, BMW, Mercedes en Jeep).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

hp197 schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:52:
[...]

Nee, Lane Switch Assist zit er niet op.

In meer generieke zin, verwacht niet al teveel van de autonoom rijden functies.
Op snelwegen gaat het meestal wel redelijk (zolang er geen rijbanen afgekruisd zijn, gele belijning is, etc).
Binnen de bebouwde kom is het echt een moordpoging op je mede weggebruikers om teveel te vertrouwen op de autonome functies (Mijn ervaringen zijn gebaseerd op de autonome functies in Volvo, BMW, Mercedes en Jeep).
Even op inhaken....
Ik heb een e-Corsa met ACC en lane centering (zelfde systeem als de Avenger denk ik). Dat werkt echt uit de kunst. Zeker geen moordpogingen als je dat (binnen de bebouwde kom) gebruikt.

ACC werkt echt heel soepel en ik heb maar heel af en toe dat de auto plotseling remt voor iets wat niet direct een gevaar is. Fietsers worden gewoon gedetecteerd.

De lane centering werkt volgens het boekje pas vanaf 60 (?) km/h, maar ik weet uit ervaring dat het bij lagere snelheden ook best goed werkt.
Ik kan als ik wil hele stukken snelweg rijden zonder zelf actief te sturen. Om een ideetje te geven: Vanaf Hooipolder kan ik de A59 uitrijden, de A16 oprijden en pas bij Dordrecht weer zelf actief sturen omdat ik daar de afslag moet hebben.
Wel moet je je handen aan het stuur houden, anders krijg je een waarschuwing.

Ik heb weinig ervaring met systemen in andere auto's, maar heb wel eens in een Tesla een phantom brake actie op de snelweg meegemaakt. Niet leuk, maar daar heb ik in mijn Opeltje echt nooit last van.

Overigens moet je ondanks al die hulpsystemen natuurlijk wel zelf blijven opletten!!!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Baassii
De mijne is binnengekomen bij de dealert. Afspraak om hem 28 september op te halen. 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Baassii schreef op maandag 18 september 2023 @ 17:33:
De mijne is binnengekomen bij de dealert. Afspraak om hem 28 september op te halen. 👍
Leuk! Die van mij wordt morgen geproduceerd, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinweer
Ik ben benieuwd wat de maximale garantie kost van 5 jaar dus 2 jaar extra zaterdag maar gelijk even navragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baassii
Hoe zijn de stoelen overigens? Ik kom uit een volvo en daarna een lynk. De stoelen daarvan waren echt heel goed om lange stukken te rijden. Heeft iemand vergelijkingsmateriaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hp197
ja, ik heb een Volvo XC60 (2018) gehad, dus ik heb wel wat vergelijking.
De stoelen zijn gemiddeld goed. Ze zijn niet uitmuntend, maar zeer zeker ook niet slecht.
Wel zijn het relatief smalle stoelen (in vergelijking met premium modellen Jeep), dus voor de personen met een maatje meer kunnen ze iets wat krap aanvoelen.

Grootste minpunt van de stoelen vind ik dat de bijrijders stoel niet stelbaar is in de hoogte en dat dit niet elektrisch is.

[ Voor 16% gewijzigd door hp197 op 19-09-2023 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
De door mij in januari 2023 bestelde First Edition is inmiddels geproduceerd (gisteren? Hopelijk geen maandagochtend-product...) en kan afhankelijk van het transport naar NL over 1 tot 3 weken afgeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
hp197 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:15:
Grootste minpunt van de stoelen vind ik dat de bijrijders stoel niet stelbaar is in de hoogte
Dat is idd een dingetje. Uit verschillende reviews blijkt dat de motorkap hoger dan gemiddeld is en een wat kleiner persoon dan niet door de voorruit over de motorkap naar buiten op de weg kan kijken. Een aftersales-oplossing zal lastig zijn, door de constructie van de stoel waar een deel van het accupakket onder zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Alfred Spijker schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:49:
De door mij in januari 2023 bestelde First Edition is inmiddels geproduceerd (gisteren? Hopelijk geen maandagochtend-product...) en kan afhankelijk van het transport naar NL over 1 tot 3 weken afgeleverd worden.
Waar kan je dat zien dat hij is geproduceerd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hp197
Alfred Spijker schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:57:
[...]

Dat is idd een dingetje. Uit verschillende reviews blijkt dat de motorkap hoger dan gemiddeld is en een wat kleiner persoon dan niet door de voorruit over de motorkap naar buiten op de weg kan kijken. Een aftersales-oplossing zal lastig zijn, door de constructie van de stoel waar een deel van het accupakket onder zit.
Mijn vrouw (1.75m) heeft geen problemen met de hoogte.

• Alfred Spijker
outlandos schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:26:
[...]
Waar kan je dat zien dat hij is geproduceerd?
Niet zelf (voor zover ik weet), maar via de dealer in het systeem van Jeep aan de hand van uitgebreide statuscodes.Ik heb enige tijd geleden daar een lijstje van verstuurd, dacht ik.
Ga morgen met de dealer even de puntjes op de i zetten voor een goede aflevering straks.

• outlandos
Alfred Spijker schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:47:
[...]

Niet zelf (voor zover ik weet), maar via de dealer in het systeem van Jeep aan de hand van uitgebreide statuscodes.Ik heb enige tijd geleden daar een lijstje van verstuurd, dacht ik.
Ga morgen met de dealer even de puntjes op de i zetten voor een goede aflevering straks.
Welke puntjes moet ik dan aan denken?

Ik kreeg net telefoon dat ze mijn Jeep hebben ontvangen terwijl producten eergisteren was?? Hij zei dat de communicatie met Jeep erg slecht verloopt en dat ze al hun Avengers in 1 keer hadden ontvangen deze week. Levering zaterdag al. Op zich wel mooi natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfred Spijker
outlandos schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:51:
[...]
Welke puntjes moet ik dan aan denken?
Gaat om wat specifieke zaken, zoals geen reclameuitingen/stickers, ook niet op kentekenplaathouders, evt. diefstalbeveiliging kentekenplaten, wielslotbouten, etc,.
outlandos schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:51:
[...]
Ik kreeg net telefoon dat ze mijn Jeep hebben ontvangen terwijl producten eergisteren was?? Hij zei dat de communicatie met Jeep erg slecht verloopt en dat ze al hun Avengers in 1 keer hadden ontvangen deze week. Levering zaterdag al. Op zich wel mooi natuurlijk.
Zelfde geluiden bij mijn dealer: slechte/geen informatie van Jeep, alle bestellingen komen in 1 keer, je moet maar ruimte hebben...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Msc jeep
Vanmiddag mijn Avenger opgehaald. Fijne auto zover ik kan beoordelen. Komende week ga ik me verdiepen in alle instellingen. Positieve verrassing de auto is geleverd inclusief navigatie. Besteld zonder. Nog geen foto 's kunnen make door het slechte weer.

• outlandos
Msc jeep schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:32:
Geen opties voor de 1sr edition behalve navigatie pakket. Wil je bv leren bekleding dan kun je daar alleen achteraf voor kiezen. Maar dat gaat dan wel meer kosten dan als optie. Je kunt wel kiezen voor een aantal accessoires zoals instaplijsten, andere kleur spiegelkappen.
Heb je de instaplijsten? Zo ja, is het de moeite waard?

• MHGroentje
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 13-02 08:56
outlandos schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:16:
[...]

Ja eens, bij de gele uitvoering staat het goed, bij zwart wat minder (alhoewel ik niet de moeite zou nemen om over te laten spuiten, zo lelijk is het nou ook weer niet). Het zijn logischer zijn geweest als je die kleur zelf kon kiezen of dat het de kleur aan de buitenkant had gematcht.
Bij de First edition en bij de Summit is de binnenzijde standaard geel, maar bij de Avenger Altitude, kun je wel andere kleuren interieur krijgen. Voor mijn echtgenote de Lake Green besteld, met een grijs interieur.
Overigens wist de verkoper dat ook niet, maar vonden we het samen in de kleinere lettertjes van de folder en op de site.

• Msc jeep
outlandos schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:19:
[...]

Heb je de instaplijsten? Zo ja, is het de moeite waard?
Ik vind van wel. Ziet mooi uit en het beschermt tegen krassen bij het in uitstappen. Zal nog wel een foto maken morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HetePanda
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-08 14:10
Heb afgelopen maandag mijn jeep avenger vant bedrijf mogen ontvangen. Persoonlijk vind ik het mooie auto, rijgemak is er enorm.

Wel echt wat punten die gewoonweg niet lekker werken. De jeep app is waardeloos. De auto meld echt traag of dagen niet status af. (Op dit moment is laatste accu status van vanmorgen) ook werken de opties in de app niet (want auto kan niet bereikt worden).

Dodehoekherkenning schiet soms al met minst geringste regen aan alsof er auto naast je zou moeten rijden.

Wel een aanrader, maar wel echt flinke bugs
Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste