Jeep Avenger elektrisch - deel 1

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Berry0299
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 12-11-2024
cihanski schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 21:56:
Poeh mensen, ik krijg 15 December de Avenger afgeleverd, maar als ik de ellende hier lees...
Kom van een Tesla Model 3 SR+ waar de afgelopen 4 jaar letterlijk NIKS mee gebeurd is, terwijl juist diezelfde Tesla veelal werd beticht van matige kwaliteit...

Is het nog een idee om een "let op de volgende zaken bij aflevering" lijst op te stellen?
Gewoon van genieten hoor.
Het gros zit op een forum om juist melding te doen van iets wat niet werkt of men niet snapt.
Zoals ondergetekende ook.
Dat zal op een Tesla Forum niet anders zijn.
Denk niet dat er één merk of model is dat foutloos is.
En de tips & Tricks hier helpen alleen maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tos23
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 11-01 21:38
Berry0299 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:15:
[...]

Ok wellicht gewoon toeval maar wat bij mij hielp :
Rijstrook assistentie uitzetten ,stuk rijden ,cruisecontrol tevergeefs aanzetten,Rijstrook assistentie weer aanzetten en vervolgens melde de cruisecontrol zich weer en liet zich inschakelen.
Deze kan inderdaad helpen. Wat ik altijd doe is de cruise control inschakelen door het schakelaartje bij je linkerduim (om je snelheid te verhogen/verlagen) een tikje omhoog te doen. Vervolgens druk je op de knop voor rijstrook assistente. Ervaar zelf geen problemen, maar dit is de snelste manier om CC te activeren. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:41
Sandro! schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 20:51:
[...]deze week de Avenger Summit in het grijs besteld. De dealer had er al een aantal besteld waarvan ik er dus één neem, verwachte leverdatum ergens in december.
De dealer heeft zich perfect aan z'n woord gehouden: 1 december ophalen :)

• Berry0299
Tos23 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 21:34:
[...]

Deze kan inderdaad helpen. Wat ik altijd doe is de cruise control inschakelen door het schakelaartje bij je linkerduim (om je snelheid te verhogen/verlagen) een tikje omhoog te doen. Vervolgens druk je op de knop voor rijstrook assistente. Ervaar zelf geen problemen, maar dit is de snelste manier om CC te activeren. Succes!
Heeft niet zozeer met snelheid van inschakelen te maken. Het is meer een kruidje roer me niet die bij tegenwind al gauw zegt ik doe het niet

• Dekkert
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 29-05 21:56
Dekkert schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 20:49:
[...]

Ik ben benieuwd of er reactie op mijn (nette O+ ) email komt.
Vanmorgen een mail terug ontvangen dat mijn mail in goede orde is ontvangen en er een onderzoek wordt gestart. Men hoopt met uiterlijk 14 dagen een antwoord te kunnen geven.
Ik blijf - zoals altijd ;) - hoopvol gestemd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piepertie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-09 13:52
Net onderweg naar huis (op een rustige snelweg) nog even met de drive assist gespeeld. Ik probeer zo goed mogelijk uit te leggen wat er bij mij gebeurt. Hoop dat iemand er verder mee komt.

1. Ik druk 2x op de 'assist' knop. Auto geeft melding: 'schakel cruise control in om..' etc.
2. Als ik op de 'play/pause' knop druk: melding 'inschakelen geweigerd, omstandigheden niet geschikt'
3. 1 (soms 2) keer drukken op de 'OK' knop: Snelheid bevestigd ('OK?' verdwijnt op display)
4. Soms staat Drive Assist gelijk aan, soms moet ik nog een keer op de 'play/pause' knop drukken.

Moraal van het verhaal, de auto weigert bij mij de drive assist in te schakelen zolang er op het dashboard nog de melding 'OK?' te zien is. Zodra je dit bevestigt met de 'OK' knop schakelt hij wel in. Meestal direct, maar de eerste keer moest ik nog op de play/pause knop drukken.

Heb eventueel nog een filmpje, maar daar zie je natuurlijk niet op wat in indruk.

• Piepertie
Ik zie net dat mijn mobiel weer aan de Bluetooth van de Jeep vast blijft hangen, erg irritant.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
https://www.autoweek.nl/r...r-54kwh-1st-edition-2023/

Dit is @Berry0299 zeker? :D

[ Voor 5% gewijzigd door outlandos op 23-11-2023 22:54 ]

• Berry0299
Piepertie schreef op donderdag 23 november 2023 @ 22:04:
Ik zie net dat mijn mobiel weer aan de Bluetooth van de Jeep vast blijft hangen, erg irritant.
Drive assist kan je niet rechtstreeks inschakelen alleen als je al op cruisecontrol rijdt .
Als je 2x achterelkaar klikt "blader" je als het ware tussen de optionele standen.
De 1e is cruisecontrol sla je die over en wil je meteen drive assist dan kan dat niet .

• Piepertie
Nou goed, het ging meer er meer om dat ik niet snapte wanneer de auto weigerde en die melding gaf. Nu weet ik dat wel.

• Berry0299
Piepertie schreef op donderdag 23 november 2023 @ 22:49:
Nou goed, het ging meer er meer om dat ik niet snapte wanneer de auto weigerde en die melding gaf. Nu weet ik dat wel.
Ja ik ben er inmiddels ook achter dat je na inschakelen een paar seconden moet wachten
Als je te snel wil weigert ie ook .
Aan de gebruiksaanwijzing heb je weinig die noemt zelfs hele functies anders.
Wat ook een puntje is : eenmaal in een modus kan je niet makkelijk terug , bijvoorbeeld van drive assist naar "standaard" cruisecontrol dan stopt ie meteen met de gekozen snelheid vasthouden .
Je kan niet even "bladeren" en andere modus kiezen terwijl ie de huidige vasthoudt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quamel
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 16-10-2024
Piepertie schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:58:
Net onderweg naar huis (op een rustige snelweg) nog even met de drive assist gespeeld. Ik probeer zo goed mogelijk uit te leggen wat er bij mij gebeurt. Hoop dat iemand er verder mee komt.

1. Ik druk 2x op de 'assist' knop. Auto geeft melding: 'schakel cruise control in om..' etc.
2. Als ik op de 'play/pause' knop druk: melding 'inschakelen geweigerd, omstandigheden niet geschikt'
3. 1 (soms 2) keer drukken op de 'OK' knop: Snelheid bevestigd ('OK?' verdwijnt op display)
4. Soms staat Drive Assist gelijk aan, soms moet ik nog een keer op de 'play/pause' knop drukken.

Moraal van het verhaal, de auto weigert bij mij de drive assist in te schakelen zolang er op het dashboard nog de melding 'OK?' te zien is. Zodra je dit bevestigt met de 'OK' knop schakelt hij wel in. Meestal direct, maar de eerste keer moest ik nog op de play/pause knop drukken.

Heb eventueel nog een filmpje, maar daar zie je natuurlijk niet op wat in indruk.
Je cruise control heeft 3 standen. Daar kon je door bladeren

Uit
Cruise control
Drive assist

Als je hem uit hebt staan kan je cruise control niet aan zetten dus ok/play knop doen helemaal niks dan.

Als je alleen cc aan hebt staan kan je 2x ok drukken om cc in te stellen op de snelheidslimiet je kan ook play/pause gebruiken om te starten of set via de schakelaar

Drive assist kan je dan pas alleen aanzetten als je cc geactiveerd is. Hij weigert dan ook als je cc niet aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:53
Berry0299 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 22:31:
[...]
Drive assist kan je niet rechtstreeks inschakelen alleen als je al op cruisecontrol rijdt .
Als je 2x achterelkaar klikt "blader" je als het ware tussen de optionele standen.
De 1e is cruisecontrol sla je die over en wil je meteen drive assist dan kan dat niet .
Na enig experimenteren houd ik zowel de ACC als Drive Assist doorlopend ingeschakeld, maar niet geactiveerd. Activeren doe ik dan met de OK-knop om de voorgestelde snelheid te bevestigen; auto versnelt/vertraagt dan automatisch naar de ingestelde snelheid. Daarnaast gebruik ik de pauze/play-knop om bij bepaalde situaties tussentijds te pauzeren of om na gebruik van het rempedaal (met automatische pauze tot gevolg) alles weer te activeren met play; auto versnelt/vertraagt dan weer automatisch. En dit alles zonder gebruik van het stroompedaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Baassii
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-09 21:42
Vandaag de cover en het matje voor de plank opgehaald. Daar ziet de auto er een stuk netter door uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Baassii schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:19:
Vandaag de cover en het matje voor de plank opgehaald. Daar ziet de auto er een stuk netter door uit!
Voor mijn zekerheid: alleen het matje tbv de dashboardplank en/of ook de 2 tbv de 2 vakjes in de middenconsole?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Baassii schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:19:
Netjes!

Ik heb die matjes zelf gekocht toen de auto werd geleverd, had geen zin om te wachten en het koste alles bij elkaar maar 3 tientjes. Ik heb mn dealer er trouwens nooit meer over gehoord (en die weet niet dat ik ze zelf heb gekocht).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Baassii
Alfred Spijker schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:00:
[...]

Voor mijn zekerheid: alleen het matje tbv de dashboardplank en/of ook de 2 tbv de 2 vakjes in de middenconsole?
Alleen de plank en de afdekker. De 2 voor de midden console zaten niet in de uitrusting. Die heb ik aan Sinterklaas gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Baassii schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 10:59:
[...]
Alleen de plank en de afdekker. De 2 voor de midden console zaten niet in de uitrusting. Die heb ik aan Sinterklaas gevraagd.
Ah, geen FE dus kennelijk.
Begin maar vast je schoen te zetten dan... 👟

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baassii
Alfred Spijker schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:22:
[...]

Ah, geen FE dus kennelijk.
Begin maar vast je schoen te zetten dan... 👟
Ah. Wel een FE, sun yellow zelfs. 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Baassii schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:08:
[...]
Ah. Wel een FE, sun yellow zelfs. 😀
Wat bedoel je dan met:
"De 2 voor de midden console zaten niet in de uitrusting."?
Dat is nl bij een FE wel zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msc jeep
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 07-03 17:19
Alfred Spijker schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:42:
[...]

Wat bedoel je dan met:
Klopt, die heb ik er ook bij gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijeKoek
  • Laatst online: 01-09 12:39
Goedemorgen, heeft iemand een idee waarom de Avenger niet met 100kW snellaadt bij Fastned? De auto laadde met een snelheid tussen de 46 en 69kW van 22% naar 75%… (de auto had al ongeveer een half uur gereden, dus ik ga er vanuit dat de accu al aardig opgewarmd was)

[ Voor 24% gewijzigd door MarijeKoek op 27-11-2023 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baassii
MarijeKoek schreef op maandag 27 november 2023 @ 08:39:
Goedemorgen, heeft iemand een idee waarom de Avenger niet met 100kW snellaadt bij Fastned? De auto laadde met een snelheid tussen de 26 en 69kW van 22% naar 75%… (de auto had al ongeveer een half uur gereden, dus ik ga er vanuit dat de accu al aardig opgewarmd was)
Dat weet ik niet. Bij mij deed de auto het wel gewoon tot 100. Misschien een loadbalancer op het laad station waardoor er minder werd vrijgegeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrTomatosoup
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 19:06
Goedemorgen, heeft iemand een idee waarom de Avenger niet met 100kW snellaadt bij Fastned? De auto laadde met een snelheid tussen de 26 en 69kW van 22% naar 75%… (de auto had al ongeveer een half uur gereden, dus ik ga er vanuit dat de accu al aardig opgewarmd was)
Kan van alles zijn, de auto bepaalt zijn laadsnelheid adhv allerlei variabelen met een algoritme. Batterij temperatuur is daar inderdaad 1 van, maar er is nog een hele trits aan dingen die daarop inspeelt.

Kan ook zijn dat er meerdere auto's stonden te laden, kabeltemperatuur, (tijdelijke) interne limitaties van de lader, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijeKoek
Dank voor de reacties!
Alle laadstations (6 stuks) waren inderdaad bezet...

[ Voor 55% gewijzigd door MarijeKoek op 27-11-2023 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkdebruin
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 11-11-2024
goedemorgen allen

er staat een update klaar in mijn jeep, maar wel of niet updaten...?

huidig is 1.26.30.32

wie het weet mag het zeggen.

groet henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bpt
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 14:37

bpt

[...]

Wat bedoel je dan met:
Kun je misschien aangeven waar deze info staat?

Ik heb zojuist bericht dat de auto binnen is maar niet uitgeleverd mag worden door LeasePlan (uitlever stop, zal wel met fiscale jaar te maken hebben). Beetje flauw natuurlijk, de auto staat sinds januari al in bestelling..

Bij navraag over matten kreeg ik als antwoord:
Het klopt inderdaad dat de middenconsole cover niet standaard wordt geleverd. Voor de rubberen matten wordt alleen de telefoonlaad plek standaard geleverd. De andere niet. De middenconsole cover kunnen wij nog aanvragen bij de fabriek. Voor de andere 2 rubberen matten zal ik navraag moeten doen. .
Ik heb liever direct een verwijzing naar waar staat dat deze er wel bijhoren, dan dat ik moet refereren naar 'andere hebben die wel gehad' :)

[ Voor 0% gewijzigd door bpt op 27-11-2023 10:52 . Reden: opmaak ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrTomatosoup
Ik mag vanmiddag eindelijk mijn FE ophalen bij de dealer, na ongeveer 18 updates van de leverdatum, lopend van oktober dit jaar tot februari volgend jaar :D.

Als ik het goed heb gelezen moet ik vooral letten of dit geleverd is (of nog gaat worden):
- Middenconsole matjes
- Middenconsole cover
- Plank-mat

en qua functionaliteit (met dank aan @Piepertie):
- Of de achterklep werkt
- Of de drive assist inschakelt (en niet zegt 'inschakelen geweigerd')
- Of je de nieuwste firmware alvast hebt

En na een tijdje rijden (1000-2000 km), met dank aan @outlandos :
- Of je een zoemend/knisperend geluid hoort tijdens het rijden
- Hetzelfde voor het geluid van een metalen plaat tegen de wielen tijdens bochten

Verder iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
henkdebruin schreef op maandag 27 november 2023 @ 10:38:
goedemorgen allen

huidig is 1.26.30.32

groet henk
Ben heel benieuwd hiernaar.

Ik zou door de dealer worden ingelicht zodra het weer wordt aangeraden updates te installeren.

Zelf ga ik er van uit dat de problemen zich voordoen met de update naar 26, en dat die problemen nu verholpen zouden moeten zijn. Maar mn hand durf ik daar niet voor in het vuur te steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfred Spijker
bpt schreef op maandag 27 november 2023 @ 10:52:
[...]
Kun je misschien aangeven waar deze info staat?
Als je in jan. 2023 hebt besteld, is de prijslijst per 1-12-2022 van toepassing. Geen idee of het bij een LM ook zo werkt. In die prijslijst staat o.a. optie 6C4: "Opbergvak met magnetische sluiting in middentunnel en rubberen vloermatten". Die vloermatten is een vertaaldingetje, want dat zijn de inlegmatjes tbv de 3 opbergvakken. De daadwerkelijke vloermatten worden elders in de specs vermeld.

Als ik dat antwoord van die LM zo lees, denk ik dat die in de huidige prijslijst heeft gekeken bij de basisuitvoering van de Avenger. En dat komt uiteraard niet overeen met de FE destijds.

Aan de andere kant, die 2 kleine matjes tbv de middenconsole zijn evt. ook voor een paar tientjes bij Mopar te bestellen. Dan voorkom je oeverloos gezeur welles/nietes.
Ik heb die betreffende prijslijst overigens als PDF-bestand. Als je die wilt hebben, stuur maar een DM.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7brv_ntDWGqbPexIwchJuPX7SDE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PVtlI9KOuIQbzan8TW6DUuJA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OsOmhpT-4ChTWpYn0GeBt1bINf4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tyzazqXxeoxzORB6j7lwZwN5.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quamel
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 16-10-2024
Nou ik kan nu tic tac toe spelen op mijn jeep geweldige update jeep -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piepertie
Het opbergvak met magnetische sluiting is simpelweg het opbergvak met magnetische sluiting. Ik zie niet echt in hoe je dit moet interpreteren als een cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Quamel schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 19:38:
Nou ik kan nu tic tac toe spelen op mijn jeep geweldige update jeep -.-
Ja die pop up kreeg ik ook opeens, echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTomatosoup
Nou ik heb hem binnen hoor, wat een topauto (na 20 km :D) moet nog eens even goed alle instellingen bekijken en aanpassen.

2 vragen:
1. Ik heb de middenconsole cover en 1 rubberen matje (voor telefoon). Hoort er nog meer bij te zitten (bv rubberen mat bij die grote horizontale plank)?
2. Hebben meer mensen problemen om bij jeep in te loggen? Ik kan hier niet eens iets invullen: https://myuconnect.jeep.com/nl/nl/login

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msc jeep
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 07-03 17:19
MrTomatosoup schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:34:
Nou ik heb hem binnen hoor, wat een topauto (na 20 km :D) moet nog eens even goed alle instellingen bekijken en aanpassen.

2 vragen:
1. Ik heb de middenconsole cover en 1 rubberen matje (voor telefoon). Hoort er nog meer bij te zitten (bv rubberen mat bij die grote horizontale plank)?
2. Hebben meer mensen problemen om bij jeep in te loggen? Ik kan hier niet eens iets invullen: https://myuconnect.jeep.com/nl/nl/login
Bij mij zat eR een matje bij voor de horizontale plank + vak bekerhouder. Koppeling auto / app. Dit moet de dealer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
MrTomatosoup schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:34:

2 vragen:
Gefeliciteerd. Veel rijplezier gewenst.
1. Even in dit topic zoeken/lezen als het om een FE gaat. Is al veel over gepost.
2. Jouw dealer moet eerst in de Stellantis systemen jouw auto (VIN) koppelen. Dat had mi natuurlijk gewoon bij de aflevering moeten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTomatosoup
Alfred Spijker schreef op woensdag 29 november 2023 @ 10:36:
[...]

Gefeliciteerd. Veel rijplezier gewenst.
1. Even in dit topic zoeken/lezen als het om een FE gaat. Is al veel over gepost.
2. Jouw dealer moet eerst in de Stellantis systemen jouw auto (VIN) koppelen. Dat had mi natuurlijk gewoon bij de aflevering moeten gebeuren.
Thanks. Ik denk eigenlijk dat er uberhaupt wat misgaat met de jeep website, want op jeep.nl (of jeep.co.uk) kan ik helemaal niks doen. Ergens linksbovenin staat "Si è verificato un errore" heel erg onduidelijk (alleen te zien als je het selecteert), dus volgens mij gaat er iets mis.

Jeep.com werkt wel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry0299
MrTomatosoup schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:26:
[...]
Je krijgt als jet goed is een mailtje en smsje dat je Jeep gekoppeld is aan de app
Dat doet de dealer .
Ik kreeg ze onderweg toen ik de auto ging ophalen

Thanks. Ik denk eigenlijk dat er uberhaupt wat misgaat met de jeep website, want op jeep.nl (of jeep.co.uk) kan ik helemaal niks doen. Ergens linksbovenin staat "Si è verificato un errore" heel erg onduidelijk (alleen te zien als je het selecteert), dus volgens mij gaat er iets mis.

Jeep.com werkt wel overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dekkert
Goedemorgen, heeft iemand een idee waarom de Avenger niet met 100kW snellaadt bij Fastned? De auto laadde met een snelheid tussen de 46 en 69kW van 22% naar 75%… (de auto had al ongeveer een half uur gereden, dus ik ga er vanuit dat de accu al aardig opgewarmd was)
De Avenger kan maximaal 100 kW laden, maar dan moet alles bij Fastned meezitten.

Overigens heeft rijden geen invloed op de temperatuur van het accupakket, die warmt pas op met opladen, niet door ontladen (je telefoon wordt ook warm aan de oplader, niet tijdens (normaal) gebruik). Door een snellader zal het accupakket snel warmer worden waardoor de laadsnelheid ook toeneemt als de auto langer aan de snellader hangt.
De ideale temperatuur van het accupakket is gemiddeld tussen de 20 en 30 graden. Komende zomer zul je dus sneller kunnen laden dan nu in de winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekkert
Dekkert schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:03:
[...]

Vanmorgen een mail terug ontvangen dat mijn mail in goede orde is ontvangen en er een onderzoek wordt gestart. Men hoopt met uiterlijk 14 dagen een antwoord te kunnen geven.
Ik blijf - zoals altijd ;) - hoopvol gestemd
Update:
Einde van de middag werd ik gebeld door de Jeep klantenservice. ,et de mededeling dat mijn klacht was onderzocht (dat werd niet verder toegelicht) en dat het nu weer goed zou moeten werken. Of ik het een aantal dagen wil proberen en dan wil laten weten of de app goed werkt.

Toen ik een uurtje later thuis was de app eens geopend. De batterijstatus wordt nu ineens snel en goed weergegeven. Even verder gescrold naar de landkaart met GPS locatie en die geeft aan dat de auto nog op mijn werk staat :+ . Maar goed, het belangrijkste voor mij (batterijstatus) werkt dus. De rest kijk ik nog even aan de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekkert
henkdebruin schreef op maandag 27 november 2023 @ 10:38:
goedemorgen allen

huidig is 1.26.30.32

groet henk
Toen ik vanavond thuis parkeerde en de auto uitzette kreeg ik ook de vraag van de update in het scherm. Die heb ik geaccepteerd, dus ik merk morgenochtend wel wat er veranderd is. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrTomatosoup
[...]

Wat bedoel je dan met:
Net nog even met de dealer gebeld, die wist van niets. de middenconsole ipad cover en 1 matje (voor telefoon) zijn meegeleverd bij mijn FE, maar voor de rest zou er niets meer komen.

Kan er wel achteraan blijven zeuren maar voor 3 tientjes bestel ik het zelf wel, niet zo'n zin in welles nietes gedoe. Hebben mensen ervaring met bepaalde producten? Ik kwam deze tegen, iemand ook zoiets gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
MrTomatosoup schreef op donderdag 30 november 2023 @ 15:48:
[...]

Net nog even met de dealer gebeld, die wist van niets. de middenconsole ipad cover en 1 matje (voor telefoon) zijn meegeleverd bij mijn FE, maar voor de rest zou er niets meer komen.

Kan er wel achteraan blijven zeuren maar voor 3 tientjes bestel ik het zelf wel, niet zo'n zin in welles nietes gedoe. Hebben mensen ervaring met bepaalde producten? Ik kwam deze tegen, iemand ook zoiets gekocht?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z6cJi82QjXtQz_DL9uzokC5oE5E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gjDGNdLDaWj6nWGBGfgpJU1g.png?f=fotoalbum_large

Gewoon op de officiële website bestellen van de mopar store.

De middelste van de 3 items heb je niet nodig bij de FE (kwam ik te laat achter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTomatosoup
Heeft er iemand de lampjes achterin in het plafond geprobeerd? De rechterkant lijkt het niet te doen bij mij.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sandro!
Sandro! schreef op woensdag 22 november 2023 @ 21:41:
[...]

De dealer heeft zich perfect aan z'n woord gehouden: 1 december ophalen :)
Het is 1 december dus tijd voor weer een update: auto vanmorgen opgehaald! Met, jawel, je leest het goed, de iPad-hoes en de inlays voor de middenconsole en de “plank” in het dashboard. De dealer had ze toevallig van de week binnengekregen vanuit Jeep. Dus hij is gelijk compleet.

Fotootje voor de liefhebbers:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OUoW-5oY7cO3Mv34MxW5wupw8DY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Op8rdumQHsA2AKVpk9uXOSFl.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry0299
De Avenger FE heeft dus links onderin het daschboard twee prachtig verlichte LOZE knoppen...
Hill Decent en Voorruit verwarming hebben twee verlichte bedieningsknoppen maar werken niet.
Waarom ze dan wel verlicht zijn ontgaat me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry0299
MrTomatosoup schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:16:
Heeft er iemand de lampjes achterin in het plafond geprobeerd? De rechterkant lijkt het niet te doen bij mij.
Bij mij werken ze
Ben er alleen nog niet achter hoe je de binnenverlichting instelt ...
Dacht het uitgevonden te hebben maar werkt toch niet zoals ik wil
Deur open blijft het donker of deur open gaan ze branden maar tijdens het rijden gaan ze dan niet meer uit.
Als je ze dan handmatig uitzet gaan ze de volgende keer met de deur openen niet meer aan.
Heul irritant .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry0299
Alfred Spijker schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 11:25:
[...]

Idd dat werkt heel goed/handig. Het is overigens een vaste temperatuur waarde van 21°C.
@bpt
Er is overigens wel sprake van een gedeeltelijk verwarmbare voorruit, namelijk bij de rustpositie van de ruitenwissers en een verticaal deel naast de linkerstijl. Te bedienen met een aparte schakelaar linksonder naast het stuur.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Das dus een loze schakelaar kwam ik gisteren achter. Hij is wel verlicht maar doet niks is ook niet in te drukken ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Berry0299 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 15:46:
De Avenger FE heeft dus links onderin het daschboard twee prachtig verlichte LOZE knoppen...
Hill Decent en Voorruit verwarming hebben twee verlichte bedieningsknoppen maar werken niet.
Waarom ze dan wel verlicht zijn ontgaat me
Beide knoppen werken bij mij en doen waarvoor ze bedoeld zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Berry0299 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 16:03:
[...]
Das dus een loze schakelaar kwam ik gisteren achter. Hij is wel verlicht maar doet niks is ook niet in te drukken ofzo
Zeker geen loze schakelaar bij mij. Kan deze gewoon indrukken waarna het controlelampje in de schakelaar gaat branden. Betreffende functie werkt en wordt gewoon uitgevoerd.
Geldt ook voor HillAssist-schakelaar.

Als het bij jou niet werkt, zou ik zeggen: terug naar de dealer.

[ Voor 6% gewijzigd door Alfred Spijker op 01-12-2023 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Berry0299 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 16:03:
[...]
Bij mij werken ze gewoon waarvoor ze bedoeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry0299
Alfred Spijker schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 17:09:
[...]

Zeker geen loze schakelaar bij mij. Kan deze gewoon indrukken waarna het controlelampje in de schakelaar gaat branden. Betreffende functie werkt en wordt gewoon uitgevoerd.
Geldt ook voor HillAssist-schakelaar.

Als het bij jou niet werkt, zou ik zeggen: terug naar de dealer.
En je hebt eeen first editon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Berry0299 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:46:
[...]
En je hebt eeen first editon ?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepijnA
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik kreeg vandaag bericht dat mijn Avenger Summit is aangekomen . Toen ik aan de telefoon vroeg of alle matjes inbegrepen waren kreeg ik te horen :" Ja , in het Summit model zijn alle matten inbegrepen , maar we moeten ze nog wel bestellen "

Toch vreemd dat het zo gaat 🙃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennistijsen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-08 15:45
outlandos schreef op maandag 20 november 2023 @ 20:13:
[...]

Dat is meer dan een grote irritatie lijkt me. Dat is gewoon ronduit gevaarlijk en volstrekt onacceptabel. Je bent de 2e in de topic bij wie dat is gebeurd.
De radio moet vervangen worden. Auto start alleen nog in noodprocedure. Geen idee hoe lang levertijd nieuwe radio is.
Lekker dan.

Nibe s2125-12 -400v SMOS40 BA-ST9040 2FE UKV120 EMK213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistijsen
Berry0299 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 15:49:
[...]

Bij mij werken ze
Ben er alleen nog niet achter hoe je de binnenverlichting instelt ...
Dacht het uitgevonden te hebben maar werkt toch niet zoals ik wil
Deur open blijft het donker of deur open gaan ze branden maar tijdens het rijden gaan ze dan niet meer uit.

Als je ze dan handmatig uitzet gaan ze de volgende keer met de deur openen niet meer aan.
Heul irritant .
Lang op drukken. Dan gaan ze op auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistijsen
Alfred Spijker schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 19:10:
[...]

Huh? Valt vervangend vervoer bij een defect, nota bene fonkelnieuw voertuig niet onder de "3 jaar mobiliteitsgarantie"?
Is dat een standpunt van je dealer of van Jeep?
Die dealer wil kennelijk wel heel graag van zijn klanten af.
Jeep verwijst naar de dealer. De dealer beweert geen vervangend vervoer te hebben. Heeft nu na veel gedoe een corsa op benzine meegegeven.
Totaal niet vergelijkbare auto.
Jeep nl laat het flink afweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
dennistijsen schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 23:21:
[...]
Jeep verwijst naar de dealer. De dealer beweert geen vervangend vervoer te hebben. Heeft nu na veel gedoe een corsa op benzine meegegeven.
Totaal niet vergelijkbare auto.
Jeep nl laat het flink afweten.
De verwijzing naar de dealer door Jeep klopt m.i. wel. Het is dus je dealer die het hier laat afweten en niet voor het eerst meen ik me te herinneren.
Zal me niet verbazen dat als je dealer vergelijkbaar vervangend vervoer geeft, dit vergoed wordt door Jeep. Door jou af te schepen met een benzine-Corsa houdt hij er ws. nog wat aan over ook...
Ik begin nu te begrijpen waarom Jeep een aantal dealers de wacht heeft aangezegd...
Sterkte de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijeKoek
Vandaag met laden aan openbare paal ook geknetter onder de auto. Daar eerder over gelezen hier - weet iemand nog wat te doen/ of het erg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
MarijeKoek schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 15:06:
Vandaag met laden aan openbare paal ook geknetter onder de auto. Daar eerder over gelezen hier - weet iemand nog wat te doen/ of het erg is?
Geknetter komt mij niet bekend voor. Wie had dat hier eerder? Was het een normale laadpaal of snellader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry0299
Zijn er meer FE bezitters die linksonder "loze" knoppen hebben op de plek waar hill descent en voorruitverwarming zit ?
De knoppen zijn wel verlicht bij mij maar niet in te drukken .
De derde knop daar is echt een loze knop die is zwart en niet verlicht.
Op de verlichting en de pictogrammen na is er geen verschil met de daadwerkelijke loze knop mijn inziens
Hill Descent zou op elke Avenger uitvoering moeten zitten .
Of ik snap de bediening niet ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijeKoek
outlandos schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 20:36:
[...]

Geknetter komt mij niet bekend voor. Wie had dat hier eerder? Was het een normale laadpaal of snellader?
Een normale laadpaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bpt

bpt

Ging dat niet over een metalen plaat tegen remschijf aan, tijdens rijden en in bochten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bpt

bpt

Alfred Spijker schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 16:50:
[...]

Als je in jan. 2023 hebt besteld, is de prijslijst per 1-12-2022 van toepassing. Geen idee of het bij een LM ook zo werkt. In die prijslijst staat o.a. optie 6C4: "Opbergvak met magnetische sluiting in middentunnel en rubberen vloermatten". Die vloermatten is een vertaaldingetje, want dat zijn de inlegmatjes tbv de 3 opbergvakken. De daadwerkelijke vloermatten worden elders in de specs vermeld.

Als ik dat antwoord van die LM zo lees, denk ik dat die in de huidige prijslijst heeft gekeken bij de basisuitvoering van de Avenger. En dat komt uiteraard niet overeen met de FE destijds.

Aan de andere kant, die 2 kleine matjes tbv de middenconsole zijn evt. ook voor een paar tientjes bij Mopar te bestellen. Dan voorkom je oeverloos gezeur welles/nietes.
Ik heb die betreffende prijslijst overigens als PDF-bestand. Als je die wilt hebben, stuur maar een DM.
[Afbeelding][Afbeelding]
Dank, dan kijk ik naar dezelfde PDF (al wist ik niet dat het aangehaalde item over de inleg matten ging). Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Instructieboekje vanaf blz 90.
Staat uitgebreid beschreven welke voorwaarden van toepassing zijn voor een juiste werking en hoe te bedienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry0299
Alfred Spijker schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:34:
[...]

Instructieboekje vanaf blz 90.
Staat uitgebreid beschreven welke voorwaarden van toepassing zijn voor een juiste werking en hoe te bedienen.
Ja maar dan moet ie wel in te drukken zijn
Lijkt me sterk dat ie pas in te drukken is als de temperatuur 0 of lager is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MHGroentje
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 13-02 08:56
pepijnA schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:46:
Ik kreeg vandaag bericht dat mijn Avenger Summit is aangekomen . Toen ik aan de telefoon vroeg of alle matjes inbegrepen waren kreeg ik te horen :" Ja , in het Summit model zijn alle matten inbegrepen , maar we moeten ze nog wel bestellen "

Toch vreemd dat het zo gaat 🙃
Wij hebben van onze dealer netjes antwoord gehad over dit gebeuren.
De Jeep komt zonder de inleg- en afdekmatten en de dealer moet deze na ontvangst van de Jeep bij een servicepunt bestellen. Formeel mag de dealer dat pas, nadat hij de Jeep heeft ontvangen, anders kunnen ze de kosten niet verhalen op de Jeep importeur. Dat is per Jeep Avenger al gauw zo een 200 euro en als je er dan 160 tot 180 af te leveren hebt, gaat dat in de papieren lopen.

Bij ons heeft de dealer, op het moment dat hij hoorde dat de auto gereed voor transport stond (in Antwerpen), gelijk de matten besteld, zodat hij ze binnen heeft op moment van aanleveren van de auto.

Dus een dealer die meedenkt en een zeer goede service levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepijnA
MHGroentje schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:52:
[...]

De Jeep komt zonder de inleg- en afdekmatten en de dealer moet deze na ontvangst van de Jeep bij een servicepunt bestellen. Formeel mag de dealer dat pas, nadat hij de Jeep heeft ontvangen, anders kunnen ze de kosten niet verhalen op de Jeep importeur. Dat is per Jeep Avenger al gauw zo een 200 euro en als je er dan 160 tot 180 af te leveren hebt, gaat dat in de papieren lopen.

Bij ons heeft de dealer, op het moment dat hij hoorde dat de auto gereed voor transport stond (in Antwerpen), gelijk de matten besteld, zodat hij ze binnen heeft op moment van aanleveren van de auto.

Dus een dealer die meedenkt en een zeer goede service levert.
Dat verklaart , thanks voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepijnA
Ik kreeg nu net voor aflevering nog telefoon van de dealer dat de onboard charger een storing gaf bij de eerste laadbeurt en dat ze hem nu niet kunnen uitleveren. Mogelijk moet er een nieuwe charger module in .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bpt

bpt

pepijnA schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:19:
Ik kreeg nu net voor aflevering nog telefoon van de dealer dat de onboard charger een storing gaf bij de eerste laadbeurt en dat ze hem nu niet kunnen uitleveren. Mogelijk moet er een nieuwe charger module in .
Oei, dat is zuur.. Benieuwd hoe lang het dit duurt om op te lossen.
Hoop dat het meevalt en je snel onderweg bent!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maudyvi
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 16-12-2023
Ik heb afgelopen maandag mijn Avenger ontvangen! Ik ben er blij mee.
Maar dit topic had ik eerder moeten zien... Geen cover erbij en geen matjes.
En de app lukt ook nog niet, dus bij de dealer navraag gedaan.

Ik weet ook niet meer precies wat er bij mijn versie aan opties inbegrepen is. Dus ik ga nog wel op onderzoek uit of ik nog ergens een lijst kan vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maudyvi
  • Laatst online: 16-12-2023
Oh ja, ik mis wel nog een instructieboekje. Hoort die er wel bij te zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandro!
Maudyvi schreef op woensdag 6 december 2023 @ 12:25:
Alleen digitaal. Via de app kom je bij de juiste link, ik heb 'm in ieder geval (in het Engels) gedownload en offline beschikbaar gemaakt, je weet maar nooit waar je vast komt te staan en of je daar dan bereik hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry0299
App moet geactiveerd worden door de dealer
Nee en idioot genoeg krijg je voor 40k er geen fysiek boekje meer bij

En opgelet het Service boekje (wel fysiek) zit in de zak bij de laadkabel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfred Spijker
Helaas idd geen fysiek boekje. PDF-bestand kan je hier downloaden in verschillende talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijeKoek
outlandos schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 20:36:
[...]

Het was een normale paal.
Ik denk dat ik het verward heb met het geluid in de wielen waar het eerder over ging…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pepijnA
bpt schreef op woensdag 6 december 2023 @ 08:09:
[...]

Oei, dat is zuur.. Benieuwd hoe lang het dit duurt om op te lossen.
Hoop dat het meevalt en je snel onderweg bent!
Momenteel een kleine week later kreeg ik de update dat ze het laden nog steeds niet aan de praat hebben gekregen . Zowel fast charge als normaal laden . Ze zijn ook nog niet zeker waar het probleem juist is. Het zou de laad module of de batterij zijn . Wanneer ze dat zeker weten kunnen ze iets bestellen en me een levertermijn geven. Fingers crossed dat het niet meer te lang duurt 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Martinweer schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 21:08:
Hey jongens hebben jullie dit ook bij je achterwielen dat ziet er echt niet uit al roestvorming gaat gelijk Jeep benaderen[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja ik heb precies hetzelfde, alhoewel iets minder ernstig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Ik kreeg de melding dat er een nieuwe update klaar stond voor installatie. Toch altijd weer billen knijpen, maar het is gelukt. Zie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WmfQa_mL8EH9MmqcPg-0tI3tBeQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jr7SHbbNSpq8ZKQPyhk5Xqhj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C8X8dujUM-WiPVwB6TBI6NlyTpI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4elz71PZTa6nnoU1g7fjiRlD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baassii
Ik kreeg m gisteren ook te zien en heb m geïnstalleerd zonder problemen. En nu afwachten wat de update brengt.. zal Jeep daar op enig moment openheid over gaan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Baassii schreef op zondag 10 december 2023 @ 22:12:
Ik kreeg m gisteren ook te zien en heb m geïnstalleerd zonder problemen. En nu afwachten wat de update brengt.. zal Jeep daar op enig moment openheid over gaan geven?
Goede vraag. Je hebt nu werkelijk geen idee wat zo'n update precies doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bpt

bpt

MHGroentje schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:52:
[...]

De Jeep komt zonder de inleg- en afdekmatten en de dealer moet deze na ontvangst van de Jeep bij een servicepunt bestellen.
Dank! Na wat heen en weer gepingel met de 'aflever specialist' de belofte gekregen dat bij aflevering alle matten en console afdekking er bij zullen zitten. Wel zelf naar moeten wijzen dat zij ook die, moeten bestellen (en niet alleen de middenconsole afdekking). Het zal wel zijn omdat het nieuw is, want van de vervallen en veranderde opties wisten ze ook niets.

LeasePlan heeft een uitlevering stop, die van mij (staat al 2 weken klaar) mag ik pas 2 januari ophalen 🤞...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reek
  • Laatst online: 12-12-2023
Hallo,

Mij is verteld dat je bij de cruise control de afstand tot de volgende auto kan instellen en wijzigen. Het is nu zodanig ingesteld dat ik amper de cc kan gebruiken. Dus ik zou de afstand willen verkleinen. Maar ik weet niet hoe. Kan iemand mij helpen?

En hoe krijg ik de app aan de praat. De Jeep is geregistreerd, maar het voertuig wordt niet gevonden. Ook het vergrendelen en ontgrendelen werkt niet. Inmiddels 3x helemaal opnieuw geïnstalleerd. Ik rij nu zonder. Weet iemand raad?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrTomatosoup
Reek schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:00:
Hallo,

Mij is verteld dat je bij de cruise control de afstand tot de volgende auto kan instellen en wijzigen. Het is nu zodanig ingesteld dat ik amper de cc kan gebruiken. Dus ik zou de afstand willen verkleinen. Maar ik weet niet hoe. Kan iemand mij helpen?

En hoe krijg ik de app aan de praat. De Jeep is geregistreerd, maar het voertuig wordt niet gevonden. Ook het vergrendelen en ontgrendelen werkt niet. Inmiddels 3x helemaal opnieuw geïnstalleerd. Ik rij nu zonder. Weet iemand raad?
Knopje waarmee je de snelheid omhoog en omlaag doet kan je ook indrukken, daarmee kan je door 3 afstanden cyclen.

Over die app, je dealer moet het VIN nummer aan je account koppelen. Het lijkt alsof daar iets is misgegaan als hij je jeep niet kan vinden, of bedoel je dat hij de locatie niet kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry0299
Voor wie zich afvraagt: hoe lang kan ik nog rijden met de Avenger als de boordcomputer 0% batterij aangeeft :
4 kilometer blijkbaar
YouTube: Wenn nichts mehr geht! Jeep Avenger Elektro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry0299
Reek schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:00:
Hallo,

Locatie werkt niet in de app.
Ervaring leert dat de app vaak meldt dat ie een handeling niet kan uitvoeren maar het dan toch doet.
Zo meldt ie 9 vd 10 x bij mij dat ie niet kan voorverwarmen maar blijkt dat dan toch te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTomatosoup
Berry0299 schreef op maandag 11 december 2023 @ 21:47:
[...]

Locatie werkt niet in de app.
Ervaring leert dat de app vaak meldt dat ie een handeling niet kan uitvoeren maar het dan toch doet.
Zo meldt ie 9 vd 10 x bij mij dat ie niet kan voorverwarmen maar blijkt dat dan toch te doen
Locatie werkt bij mij prima in de app. Niet altijd meteen, maar na 10 minuutjes weet hij wel waar die auto geparkeerd staat.

En in herken wel dat gemeld wordt dat het niet gelukt is, waarna het dan toch gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry0299
MrTomatosoup schreef op maandag 11 december 2023 @ 21:49:
[...]

Locatie werkt bij mij prima in de app. Niet altijd meteen, maar na 10 minuutjes weet hij wel waar die auto geparkeerd staat.

En in herken wel dat gemeld wordt dat het niet gelukt is, waarna het dan toch gelukt is!
Ik heb de app echt nog nooit langer dan 2 minuten achter elkaar aan gehad laat staan 10
Maar zal eens testen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dvdvd
  • Laatst online: 11-07-2024
Nu drie maanden de Jeep Avenger (first edition) in huis, na wat aanloopproblemen met de software nu alles top.
Heerlijk autootje.

• outlandos
  • Nu online
https://www.rtlnieuws.nl/...onnepanelen-thuisbatterij

Ondersteunt de Jeep dit eigenlijk? Ik kan het zo 123 niet vinden dus zal wel niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baassii
outlandos schreef op donderdag 14 december 2023 @ 20:26:

Ondersteunt de Jeep dit eigenlijk? Ik kan het zo 123 niet vinden dus zal wel niet.
Nope, die van ons heeft maar één richtingladen. De enige manier waarop je de stroom eruit krijgt is rijden en verwarmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Baassii schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 19:49:
[...]

Nope, die van ons heeft maar één richtingladen. De enige manier waarop je de stroom eruit krijgt is rijden en verwarmen.
Jammer, gelukkig hebben we net een nieuwe Leaf (met mega korting) die dat wel ondersteunt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pepijnA
pepijnA schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 19:49:
[...]

Momenteel een kleine week later kreeg ik de update dat ze het laden nog steeds niet aan de praat hebben gekregen . Zowel fast charge als normaal laden . Ze zijn ook nog niet zeker waar het probleem juist is. Het zou de laad module of de batterij zijn . Wanneer ze dat zeker weten kunnen ze iets bestellen en me een levertermijn geven. Fingers crossed dat het niet meer te lang duurt 😅
Nu hebben ze de on board charging module moeten vervangen en omdat de levering te lang ging duren hebben ze het onderdeel uit een stockwagen gehaald . Ik rij er nu drie dagen mee rond. Prima wagen , kabeltje dat uitsteekt rechts van de bestuurder is opgevallen. Af en toe de CC die niet wil inschakelen opgevallen. Vreemd ronkend geluid na het starten van de wagen . En de matige geluidkwaliteit van de speakers is me ook opgevallen . :S

Voor de rest we een leuke ervaring .

Het betreft een Summit model en buiten de iPad hoes geen enkel ander rubber matje bij gekregen . Volgens de dealer zelf te bestellen / betalen.

App werkt tot nu toe prima .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MHGroentje
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 13-02 08:56
outlandos schreef op donderdag 14 december 2023 @ 20:26:

Gelukkig niet, vind het een beetje dure opslag batterij, als je je bedenkt dat een Tesla, of Ecoflow thuisbatterij effectiever is en een veel grotere opslag heeft.
De auto moet een specifieke installatie voor bi-directional hebben en de thuislaadpaal toch wel.
Wat wel fijn zou zijn is de mogelijkheid om bijvoorbeeld elektrische fietsen op te laden, zodat je die tussentijds kan laden op een buitenlocatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
MHGroentje schreef op zondag 17 december 2023 @ 10:53:
[...]

Gelukkig niet, vind het een beetje dure opslag batterij, als je je bedenkt dat een Tesla, of Ecoflow thuisbatterij effectiever is en een veel grotere opslag heeft.
De auto moet een specifieke installatie voor bi-directional hebben en de thuislaadpaal toch wel.
Wat wel fijn zou zijn is de mogelijkheid om bijvoorbeeld elektrische fietsen op te laden, zodat je die tussentijds kan laden op een buitenlocatie.
Duur? Als de optie erop zit hoef je geen thuisaccu meer te kopen. En hoezo zou het groter moeten zijn? Weet je hoe lang een gemiddeld huishouden doet met 54 kWh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrTomatosoup
Ik heb het nu voor het eerst ook gehoord. Gebeurt alleen met een AC laadpaal, niet met snelladen. Ik merkte ook dat het laden significant langzamer ging (2 uur geladen, 15% erbij). Het is een soort elektrisch statisch geknetter aan de achterkant, onder de auto. Het is anders dan de normale "laad-zoem".

@MarijeKoek Heb jij daar nog iets mee gedaan? Ik ga in ieder geval de dealer nog even bellen hierover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijeKoek
MrTomatosoup schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:10:
[...]

Ik heb het nu voor het eerst ook gehoord. Gebeurt alleen met een AC laadpaal, niet met snelladen. Ik merkte ook dat het laden significant langzamer ging (2 uur geladen, 15% erbij). Het is een soort elektrisch statisch geknetter aan de achterkant, onder de auto. Het is anders dan de normale "laad-zoem".

@MarijeKoek Heb jij daar nog iets mee gedaan? Ik ga in ieder geval de dealer nog even bellen hierover!
Hai! Ik heb het (per Whatsapp) gemeld bij de dealer, had het dit weekend weer, inderdaad 'gewone' laadpaal in parkeergarage in Amsterdam. Ik zal het nogmaals onder de aandacht brengen bij de dealer, hij vroeg zich toen alleen af of de auto wel gewoon oplaadt. Dat doet hij, mogelijk inderdaad wat langzamer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandro!
MarijeKoek schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:01:
[...]

Hai! Ik heb het (per Whatsapp) gemeld bij de dealer, had het dit weekend weer, inderdaad 'gewone' laadpaal in parkeergarage in Amsterdam. Ik zal het nogmaals onder de aandacht brengen bij de dealer, hij vroeg zich toen alleen af of de auto wel gewoon oplaadt. Dat doet hij, mogelijk inderdaad wat langzamer.
Ik heb laatst ook een keer een soort knettergeluid gehoord bij een AC-laadpaal van Vattenfall. Laden ging toen ook erg langzaam: 3u49m geladen en 13,31 kWh geladen (3,5 kW) op een 11 kW-paal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijeKoek
De dealer vindt het niet zo spannend, zo lang de auto wel oplaadt. Ben benieuwd naar de andere reactie(s).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dennistijsen
Mijn Jeep Avenger staat al sinds 10 november zo dood als een pier bij de dealer.
Reparatie kan nog wel 3 maanden duren. Jeep Nederland doet niets, geeft niet thuis.
Wat een slechte service.
Binnen een maand na levering kapot en geen enkele verantwoordelijkheid tonen. Voel me opgelicht.

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste