Zo slim is het apparaat nou ook weer niet. En als het naar volle tevredenheid werkt, waarom zou je het aanpassen?Sander P schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:18:
Ik heb vooralsnog geen onderhoudscontract afgesloten ivm dat de wp nog gewoon onder de fabrieksgarantie valt.
Mbt de updates, wist ik niet dat 4.3.5 de meest recente versie is (kan je dit op de adlar site vinden wat de meest recente versie is?). En gelukkig werkt alles bij mij, en ook de LT8 naar volle tevredenheid.
Ik vind de prijzen die Adlar vraagt idd aan de (veelste) hoge kant. Maar ik ga Adlar eens mailen, omdat als ik het zo lees in het consumenten recht, ze geen basis hebben (althans dit stond niet expliciet vermeld in de aankoop bevestiging) , dat ze de consument updates kunnen onthouden, tenzij men een onderhouds contract heeft afgenomen.
Tzt als ik een antwoord heb, dan zal ik hierover een terugkoppeling geven.
Ik heb idd mijn cv ketel nooit voorzien van een update, om de simpele reden dat het niet mogelijk was, cq dom apparaat. De Adlar wp zit vol met software en staat ook in verbinding met blue-tooth dan wel verbonden met internet, dat maakt de wp een slim apparaat tov van een cv ketel, naar mijn inziens.
Ik ga mijn JAN module ontkoppelen na garantie, want ik wil niet dat er zomaar dingen worden aangepast of gepusht op afstand.
4.3.5 is de laatste. Er is hier één iemand met 4.3.8 maar die lijkt nog niet publiekelijk beschikbaar. Daar zit een aangepast lt8 stooklijn in.
PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024 / Peblar business laadpaal / 25kw plugin hybride