Wat een waardeloos georganiseerde administratie hebben ze daar bij Adlar! Op 14 september jl onderhoud gehad. De monteur melde al dat updates aanbrengen een meerprijs zou zijn. Heb hem meegedeeld dat ik op 5 februari jl al een mail van Nathan had gehad waarbij vastgesteld is dat ik onder het oude onderhoudscontract bleef vallen. Op 16 september een mail dat er meerwerk was tgv de servicebeurt met de omschrijving ‘Voorrijkosten’. Na een pittig gesprek met de ‘telefoniste’ van Adlar, zou de zaak onderzocht worden. Op 17 september een credit nota ontvangen. Denk je nou jam niet de schoonheidsprijs, maar vooruit dan maar.
Maar net een ‘Herinnering openstaande factuur’ gekregen!😡 Wat een kloten administratie daar!
En de moraal: de monteur heeft een update aangebracht, die er voor gezorgd heeft dat de dynamische stooklijn HL8 verdwenen is. Dit 16 september nog gemeld. Hierop is een ticket aangemaakt. Ondanks dat ik nogmaals 2 keer contact heb gezocht is het nog steeds niet opgelost/hersteld. Kloten zooi daar! Schiet niet op!
Nog een prettig weekend iedereen!😁
Maar net een ‘Herinnering openstaande factuur’ gekregen!😡 Wat een kloten administratie daar!
En de moraal: de monteur heeft een update aangebracht, die er voor gezorgd heeft dat de dynamische stooklijn HL8 verdwenen is. Dit 16 september nog gemeld. Hierop is een ticket aangemaakt. Ondanks dat ik nogmaals 2 keer contact heb gezocht is het nog steeds niet opgelost/hersteld. Kloten zooi daar! Schiet niet op!
Nog een prettig weekend iedereen!😁
:strip_exif()/f/image/VL9EJzPs7NmMglf01A0CV9hK.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Kh0B6oEyDeWbsDDJHFtHWQN2.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/7OzoLVZ5HNBQXSwanzEch9Rd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pVJakqnqlZzg4k4sN2si1Ppv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b9TL2kJbdDf0lPuFVCrQhzQZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SSI3j2ild8TLqcBNCjioYKf2.jpg?f=fotoalbum_large)