Hier mijn ervaring met Adlar service
Had plotseling de volgende storing E03 "Water Flow Failure". Dus een koud huis.
Na het nodige telefonisch contact is het opgelost. Ondanks dat ik telkens een ander aan de lijn kreeg, wisten ze waar het overging. (hoefde niet steeds alles weer te vertellen) Er werd niet volgens een belscript gewerkt, er werd direct intern ruggespraak gehouden.
En natuurlijk word er geprobeerd via een harde reset van de WP het probleem op te lossen. Omdat dit niet werkte. is er verder gezocht.
Het probleem lag in het feit dat de parameter P134 (Low water flow protection value) een verkeerde waarde had. Deze hebben ze op afstand aangepast.
Toch kwam de foutmelding terug. Dus weer gebeld. Werd intern nagevraagd, bleek de aanpassing nog niet op mijn systeem was door gekomen.
Zouden dit monitoren. En ja, een uur verder was de wijziging is door gekomen, geen storing E03 meer.
Al met al vond ik dit een positieve ervaring. Alleen heeft team support ook weer aan andere parameters gezeten .
Zoals P05 van 0 (bediening door aan/uit thermostaat) naar 1 (bediening door bedieningsunit) te zetten.
Alleen vind het wel vreemd dat de P134 plotseling verkeert stond.
De JAN was spanningsloos. De JAN zet ik alleen aan als ik service van Adlar wens. En ja, service ticket worden nog steeds zonder overleg met klant gesloten. En heropenen lukt ook niet.
Had plotseling de volgende storing E03 "Water Flow Failure". Dus een koud huis.
Na het nodige telefonisch contact is het opgelost. Ondanks dat ik telkens een ander aan de lijn kreeg, wisten ze waar het overging. (hoefde niet steeds alles weer te vertellen) Er werd niet volgens een belscript gewerkt, er werd direct intern ruggespraak gehouden.
Het probleem lag in het feit dat de parameter P134 (Low water flow protection value) een verkeerde waarde had. Deze hebben ze op afstand aangepast.
Toch kwam de foutmelding terug. Dus weer gebeld. Werd intern nagevraagd, bleek de aanpassing nog niet op mijn systeem was door gekomen.
Zouden dit monitoren. En ja, een uur verder was de wijziging is door gekomen, geen storing E03 meer.
Al met al vond ik dit een positieve ervaring. Alleen heeft team support ook weer aan andere parameters gezeten .
Alleen vind het wel vreemd dat de P134 plotseling verkeert stond.
[ Voor 7% gewijzigd door HeHoe op 20-11-2025 19:43 ]
Just because someone's opinion is different than your own it does not mean they are wrong.