2/1-kap 1988 | Extra vloer en muurisolatie | HR++ glas | WTW: Duco Energie Comfort 325 2-zones | WP: Adlar II 6kW | CV wonen: Jaga Strada Hybrid DBH, slapen: traditionele radiatoren | Solar: Enphase oost/west/zuid 4.2kVA | Homeassistant
Bij mij zit thuis.adlar.com er zo uit:marnie schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 14:00:
[...]
Ik heb op 30 september met Adlar gebeld en ze hebben voor mij een "onderhoudsafspraak ingepland". Tenminste zo staat het in mijn thuis.adlar.com/tickets. Aan de telefoon werd me verteld dat ik terug wordt gebeld voor een datum. Tot op heden nog niets van ze vernomen.
Heb ik het goed dat op thuis.adlar.com ook mijn warmtepomp zichtbaar moet zijn? Dat heb ik niet. Ik zie alleen home, documenten, notificaties en mijn account in het bovenste menu. Onder documenten de linken naar de support- en tickets pagina. En onder tickets twee kolommen: Openstaande tickets(0) en Openstaande tickets(5). Waarvan een ticket in behandeling de "Re: warmtepomp onderhoudsbeurt voor maar 85 twv 185 euro" en een afspraak ingeplanned bij ticket "onderhoud". De laatste is aangemaakt tijdens mijn telefoongesprek maar de afspraak is nog niet ingepland.
Eén en al duidelijkheid
/f/image/CPTaItoPjYohOLpgr9eaMlVS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/gdIMgQlkyzoQoJYtKcSfLqfy.png?f=fotoalbum_large)
Alleen de Set temp is niet correct. Als je daar over klaagt krijg je te horen dat het dashboard nog niet vrij is gegeven…