Toen het bedrijf net in Zwolle (eind 2022 ) de boel aan het uitrollen was ben ik er naartoe gegaan om te peilen of dit een serieuze onderneming was of een groep snelle cowboys . Een handvol mensen was aanwezig . Meteen ter plekke geproefd dat ik te maken had met een aantal kundige mensen , de loods stond vol met te verkopen en te installeren warmtepompen. Installatie en nazorg wordt door Adlar zelf verzorgd . Alles in een hand dus. Geen enkele korting in die tijd. Toch was de keuze snel gemaakt.pentaw1nz schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:22:
[...]
Dank voor deze nuttige info. Wat ik heb is dus puur een firmware update ivm een fout die ik had, maar bijkomend zit in die nieuwe firmware dus ook dat de ventilator modulerend gaat werken ipv statisch.
Zou leuk zijn als Adlar dit soort ontwikkelingen communiceert in iets van een nieuwsbrief of zo.
Hoe ben jij hier zo ingerold dat je feedback kunt geven en kan mee-testen? Lijkt me erg interessant.
Begin januari 2023 werd de pomp geplaatst. Vanaf het begin steeds contact gehad. Ik fiets er zo heen . De eerste kinderziektes werden snel en efficiënt opgelost. Belangrijk voor mij is steeds dat er zowel in organisatie als ondersteuning bij een startend en snel groeiend bedrijf er best iets mis kan gaan. Niet meteen mopperen, maar wel kritisch blijven en ruimte geven en vooral blijven voeden met ervaringen. Zij willen allemaal erg graag maar lopen soms ook tegen grenzen aan van wat mogelijk is in korte tijd.
Inmiddels zag ik laatst al een grote ruimte vol met, vooral jonge, medewerkers en een tweede pand ernaast is sinds enige tijd ook in gebruik. We zijn nu 2 jaar verder. Contact is gebleven en zo komt ‘van het een het ander’. Ik blijf kritisch ( heb de pomp ook al enige tijd van Hl8 gehaald en dezelfde kritiekpunten geventileerd als sommigen van jullie, maar met mildheid zal ik maar zeggen.
Er komt vast iets moois aan.
Geschakelde woning 170m2 bwjr1993;spouw- en dakisolatie;vanaf 2010:vloerisolatie tonzon+geheel hr++;kunstst.achterpui+triple glas;beneden 4lowt jaga-convectoren;1(hal-)radiator,boven radiatoren; wp Adlar Castra AuroraII 6KW jan.2023