Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik ben inmiddels bij The Hunter and the Hunted, geen idee hoeveel uur ik er in heb zitten (zie het ook niet bij de Save Game zoals gebruikelijk).

Vind de game tot nu toe echt 2 extremen hebben. Langdradig met veel saaie stukken en dan ineens helemaal over de top.

Qua exploratie is het echt super lineair en er is ook heel weinig te vinden (zoek echt in elk hoekje, maar het is niet meer echt zo'n type game die dat beloond als je het mij vraagt)

Alles is natuurlijk weer tijdelijk geblokkeerd tot je de story line verder heb gespeeld en mini games tot nu toe nog amper tegengekomen.

De standaard cliches zitten er weer in (je komt de "bad guy" tegen en die onderschat jou natuurlijk en zadelt je op met een paar middelmatige vijanden). Als je vroeger FF7 hebt gespeeld trap je natuurlijk ook niet echt in de storyline, dus op dat gebied is het allemaal wel redelijk voorspelbaar.

Ik hoop dat het allemaal nog beter gaat worden want op dit moment zou ik het echt een 7 geven en dat heb ik nog nooit gehad bij FF.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:51
Greatsword schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 19:36:
Ik ben inmiddels bij The Hunter and the Hunted, geen idee hoeveel uur ik er in heb zitten (zie het ook niet bij de Save Game zoals gebruikelijk).

Vind de game tot nu toe echt 2 extremen hebben. Langdradig met veel saaie stukken en dan ineens helemaal over de top.

Qua exploratie is het echt super lineair en er is ook heel weinig te vinden (zoek echt in elk hoekje, maar het is niet meer echt zo'n type game die dat beloond als je het mij vraagt)

Alles is natuurlijk weer tijdelijk geblokkeerd tot je de story line verder heb gespeeld en mini games tot nu toe nog amper tegengekomen.

De standaard cliches zitten er weer in (je komt de "bad guy" tegen en die onderschat jou natuurlijk en zadelt je op met een paar middelmatige vijanden). Als je vroeger FF7 hebt gespeeld trap je natuurlijk ook niet echt in de storyline, dus op dat gebied is het allemaal wel redelijk voorspelbaar.

Ik hoop dat het allemaal nog beter gaat worden want op dit moment zou ik het echt een 7 geven en dat heb ik nog nooit gehad bij FF.
In je PSN profiel bij games kun je zien hoeveel uur je gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 20:43:
[...]

In je PSN profiel bij games kun je zien hoeveel uur je gespeeld hebt.
En hoe bevalt ie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Greatsword schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 19:36:

Ik kan me hier ook wel een beetje in vinden. FFXVI moet het voornamelijk hebben van de cutscenes en bepaalde battles. Als je die wegneemt, houd je (vooralsnog) maar een magere game over. Helemaal als je hem als RPG beschouwd. Maar ik wil (nog) niet zover gaan om hem “maar” een 7 te geven. Ik zou op dit moment voor een 8 gaan. Maar ben nooit echt happig om een waardeoordeel te geven voordat ik de aftiteling heb gezien 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik vind het tot dusver wel aardig. Het combatsysteem is fijn, maar de echt dikke combos ala DmC zijn nog niet mogelijk, hopelijk komt dat later wat meer. Geen fan van mid combat QTE's. Het verhaal is wel erg intrigrerend.

Wel veels te makkelijk en lineair, vind de levels wat saai. Moest enorm lachen om die eerste twee sidequests, like, really?

Soundtrack is fenomenaal.

Vermaak me er goed mee, maar verwacht niet dat deze erg hoog in mijn top zoveel lijstje van 2023 gaat belanden. Maar wat niet is kan nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 21:10:
[...]

Ik vind het tot dusver wel aardig. Het combatsysteem is fijn, maar de echt dikke combos ala DmC zijn nog niet mogelijk, hopelijk komt dat later wat meer. Geen fan van mid combat QTE's. Het verhaal is wel erg intrigrerend.

Wel veels te makkelijk en lineair, vind de levels wat saai. Moest enorm lachen om die eerste twee sidequests, like, really?

Soundtrack is fenomenaal.

Vermaak me er goed mee, maar verwacht niet dat deze erg hoog in mijn top zoveel lijstje van 2023 gaat belanden. Maar wat niet is kan nog komen.
Voor de combos ben je nog niet ver genoeg , die komen later.

En dat is ook mijn grootste minpunt veel te makkelijk, Linear vind ik niet erg en geniet erg van de cutscenes het had van mij een 10/10 gekregen als je gewoon vanaf het begin de final fantasy mode kon selecteren.

SideQuests zijn inderdaad lachwekkend maar worden later wel leuker en duurt ook best een poos tot ze unlocken.

Die eerste twee waar je het over hebt zijn idd belachelijk en zo zijn er nog een boel maar er zitten ook leuke tussen, maar dan niet in de actie weer vooral dialoog en cutscenes maar ik hou daar persoonlijk van.

De game is meer een interactieve film.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
Ja, ik vind dat jammer. Ik hou toch meer van die oudere Final Fantasy games. Dit voelt meer als Strangers of Paradise, maar dan met een wereldmap en ellenlange cutscenes. Ik weet dat het met RPGs vaak zo is, maar dit is wel erg extreem. Als ik een film wil kijken zet ik wel Netflix op.

De combat is vermakelijk en het verhaal wel boeiend maar als dat niet zo was geweest dan was ik ermee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annan
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:37
Vinden jullie de timing van die dodges (bij bazen) dan zo gemakkelijk. Benedikta vond ik toch uitdagend.

Ik mis trouwens de typische ff victory muziek wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Annan schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 21:28:
Vinden jullie de timing van die dodges (bij bazen) dan zo gemakkelijk. Benedikta vond ik toch uitdagend.

Super makkelijk eerlijk gezegd, Ik ben gewend aan souls games en vind dit echt auto pilot nivo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 21:20:
Ja, ik vind dat jammer. Ik hou toch meer van die oudere Final Fantasy games. Dit voelt meer als Strangers of Paradise, maar dan met een wereldmap en ellenlange cutscenes. Ik weet dat het met RPGs vaak zo is, maar dit is wel erg extreem. Als ik een film wil kijken zet ik wel Netflix op.

De combat is vermakelijk en het verhaal wel boeiend maar als dat niet zo was geweest dan was ik ermee gestopt.
Ik hou wel van interactieve films en vind de cutscenes persoonlijk geweldig. De oude Final fantasy games hebben ook hun charmes maar vind deze erg goed.

Na FF7 remake voor mij de beste FF game uit de gehele reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annan
NightShadow22 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 21:46:
[...]

Super makkelijk eerlijk gezegd, Ik ben gewend aan souls games en vind dit echt auto pilot nivo.
Ja ik hak er teveel in. Ik merk dat als ik wat afwachtender ben dat het beter gaat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:53
Ondanks dat ik best wel wat kritiek lees her en der vind ik de 75 user-score op Metacritc best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ja, dat is een mooi cijfer voor deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Timothy3000 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 22:18:
Ja, dat is een mooi cijfer voor deze game.
Ben nog niet klaar met de game maar voor nu is het voor mij een 9.Enige wat een beetje meh is zijn de side quests.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10:45
De OST slapt hard tot nu toe! Ongelofelijk

Een nieuwe Soken favoriet gevonden:
spoiler:
Ifrit vs Titan

Invloeden van FF 14 ook duidelijk te horen, heerlijk!

[ Voor 25% gewijzigd door jellybrah op 24-06-2023 22:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Annan schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 21:28:

Huh. De victory fanfare zat wel in de demo. Wel alleen bij eindbazen

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Een aantal uren onderweg nu en vermaak me uitstekend. Het is zeker een andere richting die Squenix is ingegaan met dit deel. Het doet me tot nu toe vooral denken aan een mix van FFXIII en God of War. Eigenlijk is het een typische first party Sony game, veel cutscenes, cinematisch en 3rd person action adventure. Ik snap wel waarom ze het zo hard promoten.

De combat bevalt me prima, zeker als je een beetje experimenteert met de rings en die 2 starter rings niet gebruikt, die zijn toch een beetje de easy mode van de game. Soundtrack is geweldig, die gaat denk ik wel prijzen pakken dit jaar. De Eikon battles zijn visueel indrukwekkend, je voelt de PS5 zweten :P

Na een uurtje was ik ook helemaal gewend aan de quality mode, de motion blur valt me zelf heel erg mee eigenlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Level 35 nu. Game bevalt prima. Grafisch, verhaal, gameplay allemaal solide. Performance had iets beter gemogen maar het is prima speelbaar op performance modus.

Vindt het ook fijn dat sidequests ook de moeite waard zijn qua rewards: inventory upgrades etc . Ze voegen ook toe aan het verhaal. In het begin was dat wat minder het geval maar na een bepaald punt steeds meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Lukin schreef op zondag 25 juni 2023 @ 09:32:
Level 35 nu. Game bevalt prima. Grafisch, verhaal, gameplay allemaal solide. Performance had iets beter gemogen maar het is prima speelbaar op performance modus.

Vindt het ook fijn dat sidequests ook de moeite waard zijn qua rewards: inventory upgrades etc . Ze voegen ook toe aan het verhaal. In het begin was dat wat minder het geval maar na een bepaald punt steeds meer.
Vanaf welk punt vind je dat de sidequests meer belonend worden? Mag in spoiler tag uiteraard :). Hier level 25 en ik vind het nog steeds niet veel soeps.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Casual_T schreef op zondag 25 juni 2023 @ 18:20:
[...]

Vanaf welk punt vind je dat de sidequests meer belonend worden? Mag in spoiler tag uiteraard :). Hier level 25 en ik vind het nog steeds niet veel soeps.
Komt pas later, laat je gewoon verassen en besteed aandacht aan elk dialoog dat in deze geweldige game of the year contender zit.

Gister weer mn mond van de vloer moeten oprapen zo goed is ie!

[ Voor 23% gewijzigd door NightShadow22 op 25-06-2023 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Vanaf welk moment komt de game echt op stoom volgens jullie? Ik vind het ook vrij lineair en langzaam vooralsnog en heb er best al wat uur inzitten nu.

[ Voor 73% gewijzigd door Timothy3000 op 25-06-2023 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 18:37:
Vanaf welk moment komt de game echt op stoom volgens jullie? Ik vind het ook vrij lineair en langzaam vooralsnog en heb er best al wat uur inzitten nu.
Vanaf de prologue al, je moet gewoon aandachtig kijken en luisteren de opbouw is insane en de momenten van totale verbijstering en plot twists ontelbaar.

Het is daadwerkelijk een meesterwerk.

De game verdiend zn eigen film, en vooral ook de active time lore gebruiken voor nog meer diepgang.

Dat Liniear moet je ook proberen uit je hoofd te zetten en te negeren, zie het als een top film met enorm veel diepgang interactie en een enorm goed uitgewerkt verhaal, het is geen 10 in een dozijn open world game die worden onderhand ook saai.

het is een enorm goede singleplayer story driven linieare masterpiece.

[ Voor 32% gewijzigd door NightShadow22 op 25-06-2023 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
NightShadow22 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 18:45:
[...]

Vanaf de prologue al, je moet gewoon aandachtig kijken en luisteren de opbouw is insane en de momenten van totale verbijstering en plot twists ontelbaar.

Het is daadwerkelijk een meesterwerk.

De game verdiend zn eigen film, en vooral ook de active time lore gebruiken voor nog meer diepgang.

Dat Liniear moet je ook proberen uit je hoofd te zetten en te negeren, zie het als een top film met enorm veel diepgang interactie en een enorm goed uitgewerkt verhaal, het is geen 10 in een dozijn open world game die worden onderhand ook saai.

het is een enorm goede singleplayer story driven linieare masterpiece.
Het is een game, geen film.

Vanaf welk moment komt de daadwerkelijke gameplay een beetje op stoom?

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 25-06-2023 19:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 19:00:
[...]

Niet, In iedergeval niet zoals jij graag zou willen.

Je moet de game nemen zoals hij is en ervan genieten en je ervoor openstellen.

Ik hou persoonlijk van cinematische games, maar zoals je het zelf al een tijd beschrijft gaat het je wensen op dat gebied nooit vervullen de game bestaat uit 75% cutscenes en 25% gameplay.

[ Voor 21% gewijzigd door NightShadow22 op 25-06-2023 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

Fair enough. Gewoon uit interesse. Wat vind je van games als The Last of Us en Uncharted? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Jasphur schreef op zondag 25 juni 2023 @ 19:12:
[...]

Fair enough. Gewoon uit interesse. Wat vind je van games als The Last of Us en Uncharted? :)
Daar noem je 2 games die in mijn top 3 zitten dus waarschijnlijk met alle respect is dit soort games gewoon niet voor @Timothy3000 weggelegd.

The last of us is ook zo een cut scene heavy geniale emotionele rollercoast, Ik hou er persoonlijk erg van ik heb met FF16 nu het the last of us effect, voor mij gaat het na deze game weer heel lang moeilijk zijn te genieten van andere games omdat ik die gewoon niet aan dat nivo van immersie vind voldoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Tof, maar daarin vond ik zowel het verhaal als de gameplay wat boeiender. Uncharted 4 en TLOU2 voelden ook meer open dan deze game.

Deze game komt op het gebied van gameplay, dialogen en cutscenes niet een klein beetje in de buurt van TLOU2. Maar dat hoeft ook niet, want dat is niet wat ik zoek in een RPG.

Ik hoop toch een beetje dat die sidequests en combat wat interessanter worden, en de levels iets opener. Ik verwacht toch iets meer van een RPG. Meende eerder gelezen te hebben dat dat op een bepaald punt wel gebeurt.

[ Voor 20% gewijzigd door Timothy3000 op 25-06-2023 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 19:14:
Tof, maar daarin vond ik zowel het verhaal als de gameplay wat boeiender. Uncharted 4 en TLOU2 voelden ook meer open dan deze game.

Ik hoop toch een beetje dat die sidequests en combat wat interessanter worden, en de levels iets opener. Ik verwacht toch iets meer van een RPG. Meende eerder gelezen te hebben dat dat op een bepaald punt wel gebeurt.
Exploration word niet echt beloond net als @Greatsword eerder al zei.

Je komt wel op openere stukken maar aan jou reacties te lezen niet wat jij van dat soort stukken gaat verwachten.

De ingame economy etc is ook niet echt diep, Je upgrade eigenlijk weinig en koopt constant nieuwe dingen.

Het draait hier echt om de presentatie en het enorm goede verhaal en daar moet je idd van houden.

[ Voor 13% gewijzigd door NightShadow22 op 25-06-2023 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Wat maakt deze game dan precies een RPG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 19:16:
Wat maakt deze game dan precies een RPG?
Het is geen Rpg meer en dat vertellen ze ook in meerdere reviews.

Het is een cinematische third person action game, een prachtige zeer heftige linieare experience.

[ Voor 17% gewijzigd door NightShadow22 op 25-06-2023 19:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Dan zit er denk weinig anders op dan even iets anders te spelen totdat de motionblur toggle is opgeleverd en dan deze game nog een kans te geven. :D

Octopath Traveler 2 al gespeeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Jasphur schreef op zondag 25 juni 2023 @ 19:18:
Dan zit er denk weinig anders op dan even iets anders spelen totdat de motionblur toogle is opgeleverden dan deze game nog een kans geven. :D

Als hij een RPG pur sang wil dan is het gewoon niks voor hem, en dat kan ook.

Tof dat hij hem heeft kunnen lenen en zijn exemplaar heeft kunnen terugsturen maar dan zou ik deze gewoon verder skippen @Timothy3000 en dan on to the next one die je wel ligt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
Jasphur schreef op zondag 25 juni 2023 @ 19:18:
Dan zit er denk weinig anders op dan even iets anders spelen totdat de motionblur toogle is opgeleverden dan deze game nog een kans geven. :D

Ha ja, ik denk dat ik het wel best vind met deze game. Verhaal is voor mij net niet boeiend genoeg om puur daarvoor te blijven spelen. Wellicht dat ik het ooit op Plus weer eens oppak.

OT2 is een goeie! Even kijken of ik die voor een mooie prijs op de kop kan tikken.

Heb het iig een uur of elf geprobeerd! Ik hoop dat jullie er nog veel plezier mee hebben. Dat moet, op basis van de posts hier, wel lukken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Tof dat je de game in ieder geval wel een kans hebt gegeven :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 19:21:
[...]

Ha ja, ik denk dat ik het wel best vind met deze game. Verhaal is voor mij net niet boeiend genoeg om puur daarvoor te blijven spelen. Wellicht dat ik het ooit op Plus weer eens oppak.

OT2 is een goeie! Even kijken of ik die voor een mooie prijs op de kop kan tikken.

Heb het iig een uur of elf geprobeerd! Ik hoop dat jullie er nog veel plezier mee hebben. Dat moet, op basis van de posts hier, wel lukken. :)
Kan altijd gebeuren! wel intressant om te zien hoe meningen en smaken altijd zo verschillen.

Hopelijk vind je snel weer een andere topper en gellukig is het jaar nog lang en dropt de ene top game na de andere.

Hoop je snel weer te treffen in een andere gathering en dan wel naar jou smaak :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Timothy3000 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 19:21:
[...]

Wellicht al gespeeld maar Dragon Quest XI is vrij goedkoop nu. Zelfs de meest complete release. Erg toffe TBB RPG. Of anders even kijken of je Final Fantasy Tactics voor de Gameboy Advance op de kop kan tikken, als je het dan tocht hebt over games waar je rustig en tactisch mee bezig wilt gaan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
DQ was fantastisch inderdaad. <3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Timothy3000 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 19:32:
DQ was is fantastisch inderdaad. <3
O-)
spoiler:
:+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
[...]

Welk level[Clive] ben je dan weet ik zo ongeveer waar je zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:28

Audione0

Strijdt der titanen

Klopt het dat de stem van Joshua dezelfde stem is als van dat menneke Hugo in de game a plaque tale?

Athans ik vind het geluid van de stemmen nogal op elkaar lijken.

En de stem van Jill Warrick hoorde ik iets van Amicia in ofzo?

[ Voor 49% gewijzigd door Audione0 op 25-06-2023 21:28 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SparksNL
Ik ben level 23 maar de side quests zijn nog steeds ronduit slecht. Zo heb ik er net 3 gedaan waarbij ik of spullen van a naar b moest brengen, of een paar gasten moest slopen. Niet zo erg, waar het niet dat er ook geen goed verhaal(tje) omheen bedacht is of het een interessante beloning geeft, zoals bijvoorbeeld een wapen. Nee, het is elke keer nutteloze crafting materials. Ik vind dit toch wel wat lui voor een game die zo’n hoge verwachtingen schetst.

De cutscenes zijn daarentegen wel fenomenaal! Wat dat betreft hadden ze net zo goed een film kunnen uitbrengen 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
SparksNL schreef op zondag 25 juni 2023 @ 21:29:
Ik ben level 23 maar de side quests zijn nog steeds ronduit slecht. Zo heb ik er net 3 gedaan waarbij ik of spullen van a naar b moest brengen, of een paar gasten moest slopen. Niet zo erg, waar het niet dat er ook geen goed verhaal(tje) omheen bedacht is of het een interessante beloning geeft, zoals bijvoorbeeld een wapen. Nee, het is elke keer nutteloze crafting materials. Ik vind dit toch wel wat lui voor een game die zo’n hoge verwachtingen schetst.

De cutscenes zijn daarentegen wel fenomenaal! Wat dat betreft hadden ze net zo goed een film kunnen uitbrengen 😂
Yup, exact hetzelfde gevoel bij de sidequests. Vind het ook wat makkelijk voor een game van dit formaat. Hier scoren ze gewoon minpunten mee, maar goed. Het is een smetje. Het verhaal loopt wel lekker en houd je immersed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het de warmte of misschien vergis ik me, maar ik loop een beetje te stoeien met de camera in de dit spel. Ik speel de demo op de PS5 en het lijkt erop alsof de camera automatisch terug gaat naar het midden van het scherm (zonder dat ik de rechterstick beweeg). Dit zorgt voor een beweging die ik niet wil en ik moet dus continu terugdrukken om het gewenste camera standpunt te houden. Iemand een oplossing voor dit issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
Audione0 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 21:06:
Klopt het dat de stem van Joshua dezelfde stem is als van dat menneke Hugo in de game a plaque tale?

Athans ik vind het geluid van de stemmen nogal op elkaar lijken.

En de stem van Jill Warrick hoorde ik iets van Amicia in ofzo?
En je hebt het ook bij het juiste eind.
Veel voice actors worden gebruikt voor veel andere spellen en animatiefilms/series.

Ik hoor mijn vrouw ineens zeggen dat ze richting het einde van de demo toch het spel wel begint te waarderen. Alleen nog niet gekocht. Wellicht later.

[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 26-06-2023 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2023 @ 08:44:
Misschien is het de warmte of misschien vergis ik me, maar ik loop een beetje te stoeien met de camera in de dit spel. Ik speel de demo op de PS5 en het lijkt erop alsof de camera automatisch terug gaat naar het midden van het scherm (zonder dat ik de rechterstick beweeg). Dit zorgt voor een beweging die ik niet wil en ik moet dus continu terugdrukken om het gewenste camera standpunt te houden. Iemand een oplossing voor dit issue?
Heb je geen drift in je controller?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:38

Tweakjur

Redacteur
Jasphur schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:09:
[...]

Benieuwd hoe jij er over denkt :)
Had je de demo toevallig al wel gespeeld?
Nope, had ik niet gespeeld.

Was vrijdag vrij (en het weekend) dus dacht ach, ga em toch niet reviewen dus laat ik er in mn vrije tijd eens naar kijken. Lang verhaal kort: compleet hooked, inmiddels zit ik ergens tussen lvl 25 en 30. 8)7

Ik zal in spoiler tags even zetten waar ik ongeveer ben, als iemand me (in DM of in spoiler tags) ff kan vertellen hoeveel tijd ik nog nodig ga hebben om dit uit te spelen? Kan er wss niet héél veel tijd aan besteden dus handige info voor mn planning. >:)

spoiler: title
Heb net Drake's Breath klaar, de active missie is 'After the Storm' geloof ik...

Ohja, dat betekent dat er dus wél een review komt. Ergens volgende week denk ik.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 09:42:
[...]

Heb je geen drift in je controller?
Ik heb een PS5 met een Dual Sense controller. Wat bedoel je met drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2023 @ 10:38:
[...]

Stickdrift. Dat die uit zichzelf gaat bewegen.

Heb je er in andere games ook last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2023 @ 10:38:
[...]

Dat is normaal, camera staat op auto follow en volgt de rug van je character.

Kan je niet uitzetten, mss later in een patch hebben ze gezegd.

[ Voor 11% gewijzigd door NightShadow22 op 26-06-2023 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Tweakjur schreef op maandag 26 juni 2023 @ 10:27:
[...]

Nope, had ik niet gespeeld.

Was vrijdag vrij (en het weekend) dus dacht ach, ga em toch niet reviewen dus laat ik er in mn vrije tijd eens naar kijken. Lang verhaal kort: compleet hooked, inmiddels zit ik ergens tussen lvl 25 en 30. 8)7

Ik zal in spoiler tags even zetten waar ik ongeveer ben, als iemand me (in DM of in spoiler tags) ff kan vertellen hoeveel tijd ik nog nodig ga hebben om dit uit te spelen? Kan er wss niet héél veel tijd aan besteden dus handige info voor mn planning. >:)

spoiler: title
Heb net Drake's Breath klaar, de active missie is 'After the Storm' geloof ik...

Ohja, dat betekent dat er dus wél een review komt. Ergens volgende week denk ik.
mbt je vraag over hoe lang het duurt: Jasphur in "[PS5] Final Fantasy XVI"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 10:56:
[...]

Stickdrift. Dat die uit zichzelf gaat bewegen.

Heb je er in andere games ook last van?
Nee dit is de enige game. Ook me de andere controllers getest en hetzelfde resultaat. Een game zoals Elden Ring doet dit bijvoorbeeld niet. Is wat prettiger spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redblader
  • Laatst online: 07:18
Ik zit zelf momenteel op 60% progress met 27 uur playtime volgens het Playstation dashboard. Ik heb wel alle sidequests gedaan en ook het merendeel van de hunts die ik beschikbaar heb.

Heb wel meegekregen dat er relatief meer sidequests te vinden zijn richting het einde van de game maar ik ben wel redelijk on track om in zo'n ~50 uur klaar te zijn zelf denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:41
Iemand een tip voor
spoiler:
Bossfight Kupka, alles gaat prima tot ie een enorme attack doet waar zo'n beetje de hele bossroom gevuld wordt met een soort vuur(?) in een cirkel die me in 1 klap doodmaakt, hoe counter je dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Vildhjarta schreef op maandag 26 juni 2023 @ 12:49:
Iemand een tip voor
spoiler:
Bossfight Kupka, alles gaat prima tot ie een enorme attack doet waar zo'n beetje de hele bossroom gevuld wordt met een soort vuur(?) in een cirkel die me in 1 klap doodmaakt, hoe counter je dat ?
spoiler:
Bedoel je de grote explosie om hem heen? Want hier kan je gewoon uit lopen, die bedekt niet de gehele arena alleen een groot deel ervan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
Redblader schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:05:
[...]

spoiler:
Bedoel je de grote explosie om hem heen? Want hier kan je gewoon uit lopen, die bedekt niet de gehele arena alleen een groot deel ervan.
Dit klopte :) gelukt!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Jasphur schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 13:18:
Pakketje is binnen *O*

Nu wachten op mn verjaardag en een vrij moment om te kunnen gamen -O-
Hebbes! Morgenavond waarschijnlijk de tijd om wat uurtjes te spelen!! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Jasphur schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 07:47:
[...]

Gefeliciteerd! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
  • Laatst online: 16:23
Jasphur schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 07:47:
[...]

Gefeliciteerd! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Heeft iemand de game al uitgespeeld en een start gemaakt met een new game+?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Combat is wel een beetje inkomen.. en dan ineens krijg je die extra stance erbij en booeemmm dan is het los :)
Voelt echt een beetje GoW-achting imho en dat is een groot compliment.

GoW is alleen als game echt voor 100% gepolijst.. FF16 wil soms een klein dipje.. het ene moment ziet het er giga geweldig uit.. andere keer loop je door een "kaal" kasteel.. ene keer zijn de animaties sick.. andere keer voelt het als TW3. (wel goed, maar wat houterig/ouder".

Maar ik geniet enorm! Wat vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 17:18
De game is echt wel genieten. Het kan de leeftijd zijn, maar met de combat heb ik nog wel wat moeite. Vooral op het juiste moment evaden vind ik soms nog wel lastig. Ik vlieg door de potions heen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Jasphur schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:58:
Heeft iemand de game al uitgespeeld en een start gemaakt met een new game+?
Had hem uitgespeeld en even NG+ gedaan maar ik laat het hierbij denk ik :)
Ik ga hem wel weer een keer spelen op de PC met 60+fps in de verre toekomst.

Game was een toppertje, de rit een goede 9 a 9.5 denk ik, het einde geef ik een 7 en totaal een 8.9 (de rit weeg ik zwaarder).

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Iemand die ook speelt op een LG C9?

Ik blijf een beetje hannessen met de settings. Blijf het te donker vinden.
En dat filmpje met settings wat aangeeft met uiteindelijk brightness op 2..

Ik speel op 6 nu en vind dat nog te donker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
Tricto schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:37:
Iemand die ook speelt op een LG C9?

Ik blijf een beetje hannessen met de settings. Blijf het te donker vinden.
En dat filmpje met settings wat aangeeft met uiteindelijk brightness op 2..

Ik speel op 6 nu en vind dat nog te donker
Gebruik je Hgig of Dynamic Tone Mapping op je tv? Dat laatste wordt aangeraden. Hgig is te donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
GekkeR schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:16:
[...]

Had hem uitgespeeld en even NG+ gedaan maar ik laat het hierbij denk ik :)
Ik ga hem wel weer een keer spelen op de PC met 60+fps in de verre toekomst.

Game was een toppertje, de rit een goede 9 a 9.5 denk ik, het einde geef ik een 7 en totaal een 8.9 (de rit weeg ik zwaarder).
Ik denk dat je Forspoken dan ook wel kan waarderen qua combat. Heb je die al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
bRuud83 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:54:
[...]

Gebruik je Hgig of Dynamic Tone Mapping op je tv? Dat laatste wordt aangeraden. Hgig is te donker.
Dynamic Tone Mapping heb ik al aanstaan ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Timothy3000 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 12:04:
[...]

Ik denk dat je Forspoken dan ook wel kan waarderen qua combat. Heb je die al gespeeld?
Nog niet want de story leek mij vrij dramatisch slecht, de combat zag er inderdaad goed uit!
Ik ben ook een fan van de engine (Luminous) dus hij stond wel in het vizier.

Als je zegt dat het verhaal op z'n minst "passable" is dan geef ik het een poging ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik ben nu level 24, en had al een (klein?) point of no return. Geen idee wat het gaat betekenen.

Grafisch is dit spel echt subliem op de meeste punten. En deze game laat echt wel zien wat de PS5 in huis heeft. Het is allemaal op 30FPS, maar ik moet zeggen dat het mij niet erg stoort. De framerate lijkt heel stabiel, slechts héél af en toe zie je dipjes.
De gezichtanimaties zijn wel het enige minpunt hier. Die zijn namelijk best wel slecht. Niet alleen is het lang niet altijd lip sync, maar de gezichten zijn ook gewoon echt stijf. Dit mogen ze van mij echt wel patchen.

De combat, daar ben ik minder over te spreken. Het is nogal eentonig. De mobs zijn vaak gewoon sponzen waar je op in moet hakken. De boosfights zijn wat leuker, maar ook hier vooral herhalend en lang. Ik mis echt wat dynamiek in de gevechten. Zo leuk als FF7 en FF8 wordt het niet meer, waar de turn based combat voor meer uitdaging en variatie zorgde.

De spelwereld is ook vrij saai. Het helpt ook niet dat het verhaal verrassend lineair is. Je gaat van de ene locatie naar de andere. Er zijn momenten dat je 'vrij' kunt reizen tussen de locaties, maar er is op de andere locaties dan gewoon niks te doen. Behalve de handvol side quests. Maar aan die side quests ga ik écht geen woorden vuil maken...

FF XVI is eigenlijk gewoon een interactieve tekenfilm. Véél cutscenes. Een mooi verhaal met best wel boeiende personages. Maar voor mijn gevoel ben ik echt 'along for the ride' en lijkt de combat en exploratie gewoon bijzaak.

Ik speel natuurlijk gewoon verder, en misschien wordt het nog wel beter. En ja, mooie plaatjes.
Wordt vervolgd.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
GekkeR schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 12:16:
[...]

Nog niet want de story leek mij vrij dramatisch slecht, de combat zag er inderdaad goed uit!
Ik ben ook een fan van de engine (Luminous) dus hij stond wel in het vizier.

Als je zegt dat het verhaal op z'n minst "passable" is dan geef ik het een poging ;)
Verhaal was echt prut maar de combat maakt het meer dan goed haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:15:
[...]

Verhaal was echt prut maar de combat maakt het meer dan goed haha.
Maar zeker wel passable, Al die haat op die game op het internet is echt niet terecht is wel een van de leukere games die ik dit jaar heb mogen spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
NightShadow22 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:41:
[...]

Maar zeker wel passable, Al die haat op die game op het internet is echt niet terecht is wel een van de leukere games die ik dit jaar heb mogen spelen.
Passable ook niet echt imo. Heel slecht.

Bij release was de game wel echt bagger. Nu een stuk beter. Solid 6,5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tricto
Man man man. Thuiswerkdag vandaag. Dacht heel even een half uurtje in m’n pauze te gaan spelen.
Na 2 uur toch maar uitgezet :X

spoiler:
bossfight met Garuda. Holy shit. Echt insane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ben nu net klaar met After the Storm en het begint nu net op gang te komen volgens mij.

Heb inmiddels toegang tot Limit Breaks en dat maakt een flink verschil in combat. Ook zijn de monster hunts mogelijk en die Berserker Ring is echt nice.

Dacht eerst dat Renown net als geld werkt en dat het op ging, maar je unlocked dus gewoon iets als je het aantal (bijvoorbeeld) 85 een keer gehaald hebt. ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Greatsword schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:15:
Ben nu net klaar met After the Storm en het begint nu net op gang te komen volgens mij.

Heb inmiddels toegang tot Limit Breaks en dat maakt een flink verschil in combat. Ook zijn de monster hunts mogelijk en die Berserker Ring is echt nice.

Dacht eerst dat Renown net als geld werkt en dat het op ging, maar je unlocked dus gewoon iets als je het aantal (bijvoorbeeld) 85 een keer gehaald hebt. ;)
Die Berserker Ring is wel echt gaaf inderdaad, ik had niet verwacht dat die ring zoveel zou veranderen toen ik de omschrijving had gelezen. Verreweg de meest interessante accessoire die ik heb gevonden tot nu toe (64% complete).

Het enige nadeel vind ik wel dat je de speciale ranged attack verlies na een precision dodge die je standaard wel hebt. Maar goed het voelt toch beter om meteen erin te chargen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Tricto schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:57:
Man man man. Thuiswerkdag vandaag. Dacht heel even een half uurtje in m’n pauze te gaan spelen.

spoiler:
Voor games zoals deze, maar ook bijvoorbeeld Horizon, Uncharted, Last of Us etc, probeer ik altijd minstens 1 uur te reserveren. Als ik minder dan een uur beschikbaar heb pak ik games zoals Just Cause, Dirt of Wreckfest :D

Maar goed, wel een fijn teken dat je meteen de tijd vergeet als Final Fantasy XVI speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
Jasphur schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:28:
[...]

Voor games zoals deze, maar ook bijvoorbeeld Horizon, Uncharted, Last of Us etc, probeer ik altijd minstens 1 uur te reserveren. Als ik minder dan een uur beschikbaar heb pak ik games zoals Just Cause, Dirt of Wreckfest :D

Maar goed, wel een fijn teken dat je meteen de tijd vergeet als Final Fantasy XVI speelt.
Ik wilde gisteren nog even tot een uur of 23:00 spelen, ik legde uiteindelijk de controller om 00:30 neer. :P

Het spel speelt eigenlijk een beetje als een rollercoaster. Je hebt dus wat langzamere stukken die naar piekmomenten opbouwen. Wanneer de 'rollercoaster' op snelheid is stap je niet zomaar uit, dan gebeurt er zoveel allemaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
Tricto schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:57:

spoiler:
Dat is ook wel een heel donker stuk, ook met Dynamic Tone Mapping. 😉. Ik heb zelf de LG oled c1 en ook op deze tv was het vaak te donker op klaarlichte dag. Vooral dus in kastelen is het erg donker.

[ Voor 43% gewijzigd door bRuud83 op 27-06-2023 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:26
Timothy3000 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 12:04:
[...]

Ik zou de volledige game van Forspoken wel willen proberen, alleen blijft de game digitaal vrij prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:55:
[...]

Passable ook niet echt imo. Heel slecht.

Bij release was de game wel echt bagger. Nu een stuk beter. Solid 6,5.
Ik vond m op release wel goed en het verhaal redelijk.

Met veel plezier gespeeld, weet niet hoe die nu is speelde toenertijds op 120hz 40fps mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

bRuud83 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:57:
[...]

Dat is ook wel een heel donker stuk, ook met Dynamic Tone Mapping. 😉. Ik heb zelf de LG oled c1 en ook op deze tv was het vaak te donker op klaarlichte dag. Vooral dus in kastelen is het erg donker.
Hier nergens last van,

Heb je m op deze settings staan? .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Annan
bRuud83 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:15:
De game is echt wel genieten. Het kan de leeftijd zijn, maar met de combat heb ik nog wel wat moeite. Vooral op het juiste moment evaden vind ik soms nog wel lastig. Ik vlieg door de potions heen.
had ik ook. Ik heb geleerd wat geduldiger te zijn in het begin van de battle en echt elke move te bestuderen. Dan wordt het wel wat gemakkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
Jazeker. Ik heb zijn instellingen stap voor stap gevolgd. Met de meeste games gebruik ik HGIG en dat werkt prima. Alleen voor FF16 gebruik ik DTM, dat ook wordt aangeraden door GamingTech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

bRuud83 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:41:
[...]

Jazeker. Ik heb zijn instellingen stap voor stap gevolgd. Met de meeste games gebruik ik HGIG en dat werkt prima. Alleen voor FF16 gebruik ik DTM, dat ook wordt aangeraden door GamingTech.
Ja ik ook op de C1 heb van die donkerte niet zo een last gehad.

Dan ligt het niet aan je instellingen, las wel vaker dat meer mensen de game soms te donker vonden dus ligt aan de game en niet aan jou dan.

Kan je denk ik verder weinig aan doen, Ik had het wel in de hideout bv toen ik met een NPC een gesprek starte bij de Chocobo stal en de npc stond dan eigenlijk gewoon tegen een gitzwarte achtergrond aan maar komt niet vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Ik heb nu de brightness in de game op 6 staan en de helderheid van mn C9 op 65. Ja het mist een beetje "punch" maar ik zie nu tenminste waar ik loop in een dungeon.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Redblader
Ik heb ook een LG C1, moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal niks heb aangepast aan de instellingen van mijn TV en nergens last van heb. Klopt wel dat sommige stukken vrij donker zijn maar ik zie alles nog prima.

Grappig hoe iedereen dit soort dingen anders ervaart. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:38

Tweakjur

Redacteur
spoiler:
De boss fight met Hugo (Titan)…. Daaaaaaaaaayyyuuuuuuuuummmnnnnn!!!

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
spoiler:
die 'Mid 'Quest doet zijn naam wel eer aan zeg ;) Soort boodschappen simulator'
Main story bevalt me goed maar die sidequests zijn het echt niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Tweakjur schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 22:57:
spoiler:
Benieuwd naar je review :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Tweakjur schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 22:57:
spoiler:
Ook gisteren gedaan, dat was wel zeer Epic idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Redblader schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 22:07:
Ik heb ook een LG C1, moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal niks heb aangepast aan de instellingen van mijn TV en nergens last van heb. Klopt wel dat sommige stukken vrij donker zijn maar ik zie alles nog prima.

Grappig hoe iedereen dit soort dingen anders ervaart. :P
Hier een LG CX en ook ik heb nergens last van gehad, het was auto HDR zo te zien en ik heb er van genoten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
3 miljoen stuks zijn er in de eerste week over de toonbank gegaan van FF16. Niet slecht voor een exclusive.
https://twitter.com/final.../1674016160306823170?s=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Maken jullie veel gebruik van de Arete Stone?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SparksNL
Poah ik zit nu toch wel echt even in een lang saai stuk hoor. Voelt echt alsof ik al 2 uur in de wachtrij van een achtbaan sta. Side quests zijn ook nog stuks belabberd slecht. Hopen dat er ik snel mag instappen, want dit moet niet al te lang meer duren 😅

Edit: Oké ik ben weer ingestapt 😂

spoiler:
Zit nu net na het stuk waar ik met de oom van Clive ben herenigd. Terug in de hideaway en klaar om weer ergens op afgestuurd te worden.

[ Voor 4% gewijzigd door SparksNL op 28-06-2023 21:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Heb nu een aantal uren kunnen spelen en ik wordt er helemaal ingezogen. Komt vooral door de voice casting en de muziek (oh man de muziek!!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Jasphur schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 20:01:
Een stage opnieuw doen is lekker als je wat sterker bent geworden in de main game.Arcade mode is ook leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:41
Jasphur schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 20:01:
Nog niet veel, wat combo's en skills geoefend maar meer nog niet echt
Jasphur schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:29:
Heb nu een aantal uren kunnen spelen en ik wordt er helemaal ingezogen. Komt vooral door de voice casting en de muziek (oh man de muziek!!)
De muziek is echt weer een klasse apart! _/-\o_
Wat traditionele jrpg's betreft. Dragon Quest 11 lijkt me als game geweldig, maar ik kan die muziek echt niet uitstaan..

[ Voor 21% gewijzigd door Mutatie op 28-06-2023 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik vond die deuntjes echt fantastisch haha.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste