Die is zo'n omnisearch dat die "niet vind" wat je zoekt

Vroeger (opa verteld

) kon ik het ene (slimme) rolluik dat ik heb gewoon vinden op "roller" (/roller shutter). Als ik nu zoek op "roller" dan staat de daadwerkelijke cover entity (die ik uiteraard zoek) niet eens bij de eerste "pagina" aan resultaten. Maar, super belangrijk, de update entity is wel het derde resultaat, want uiteraard wil ik regelmatig de update status inzien

De eerste twee resultaten zijn vervolgens scripts met "roller" in de naam, maar die scripts hebben inputs dus lijken mij nu niet heel logisch om met de hand uit te voeren maar eerder voor hergebruik in automations waar de inputs dus "automatisch" gevuld zijn.
Of als ik zoek op "trv slaapkamer" dan vind ik: de batterij status van de Sonoff TRV, De ingestelde "boost" temperatuur (instelling, number entity) van Versatile Thermostat, de child lock status van de Sonoff, de closing steps van de Sonoff, de comfort en eco instellingen (zie boost), de "EMA temperature" van Versatile Thermostat, het energieverbruik uit Versatile thermostat, de "follow underlyling temperature" switch, ..., en resultaat 28! is dan de Sonoff TRV climate entity en 30! de Versatile Thermostat climate entity. Terwijl de kans enorm groot is dat als ik zoek op de naam van een TRV, dat ik ook de climate entity wil hebben (of de temperatuur ervan). En niet allemaal configuration / diagnostics entities binnen hetzelfde device (/dezelfde devices) met de matchende naam.