De afgelopen week best wat gespeeld met HA (op een Raspberry Pi 3B), dit topic gevolgd en soms ook hier een bericht geplaatst. Het volgende valt me op. Ik vind de UI van HA niet altijd even intuïtief. Zo vind ik bv logging onder Instellingen niet echt logisch. Gelukkig wel gevonden, want aangezien de performance op een RPi 3B niet echt top is, vind ik het wel fijn om voortgang te zien middels logging.
HA voelt soms toch wel als een techneuten tool. Zeker als ik de meldingen en problemen in dit topic lees. Sowieso heb ik het gevoel dat ik als leek hier niet op zijn plek ben. Beschouw dit niet als kritiek hoor. Maar dit topic lijkt me meer voor de gevorderde HA tweaker. En als ik iets serieus plaats (hoe npm updaten in de scrypted add-on) lijkt het alsof niemand dit probleem heeft ervaren en/of de scrypted add-on gebruikt. Als ik google op de scrypted add-on zegt de ontwikkelaar zelfs van gebruik scrypted maar op een andere manier. Tja, waarom dan als add-on aanbieden?
HA voelt soms toch wel als een techneuten tool. Zeker als ik de meldingen en problemen in dit topic lees. Sowieso heb ik het gevoel dat ik als leek hier niet op zijn plek ben. Beschouw dit niet als kritiek hoor. Maar dit topic lijkt me meer voor de gevorderde HA tweaker. En als ik iets serieus plaats (hoe npm updaten in de scrypted add-on) lijkt het alsof niemand dit probleem heeft ervaren en/of de scrypted add-on gebruikt. Als ik google op de scrypted add-on zegt de ontwikkelaar zelfs van gebruik scrypted maar op een andere manier. Tja, waarom dan als add-on aanbieden?
:strip_exif()/f/image/lDxmdEynHdch3ddAZRAnZ3oV.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/W66IfyqcKU1cABausCGc0zzj.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6CIthkcbK3ls4KZHjIoWDtb5.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/djCdWbOZ9KGXV7J0DyV33jdi.jpg?f=user_large)
/f/image/OdJgIZGaKwbMMOef4KwcwkeG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jK5nsacwAwsuPwmPGKFNesxE.png?f=fotoalbum_large)