Wat krijgt de Tweaker in zijn kerstpakket/kerstgeschenk? Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:56
Hier een mooi contrast.
Ik: field service engineer bij een groot Amerikaans bedrijf, 5 jaar werkzaam, dit jaar niks gehad.

Mijn vrouw: tandartsassistente, praktijk met ongeveer 20 personen in dienst. Een Stoov kussen, 300 euro aan bol.com bonnen en 350 euro aan bonnen voor center parcs.

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:36

Klippy

Still Game

@EHA1337 Die 350 Euro Center Parcs is wel korting en miximaal 350 Euro, dus je moet er wel geld aan uit geven. En volgens mij heeft half NL die bon gekregen (ik, mijn broer, mijn neef, jou vrouw :P) Dus die zou ik niet meetellen.
Verder wel netjes natuurlijk.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-05 15:16
Van de werkgever kaartje met €100 cash en van de klant waar ik aan het werk ben een fles Pommery Champagne.

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:47
Ik ben al jaren zelfstandige en eigenlijk altijd wel kerstpakketten meegekregen van klanten waar ik op dat moment grotere projecten deed. is niet nodig maar ik kan het wel waarderen.

Grootste persoonlijke waardering blijft voor een grote ex-klant van me die me al jarenlang (misschien wel 10) een fles whisky geeft. Iedereen kreeg kerstpakketten maar voor mij hoefde dat niet zo, ik kreeg toen 1 keer een flesje whisky waar ik veel blijer mee was. Ondanks dat we al jaren geen directe zaken meer doen blijf ik het een fijn gebaar vinden, een echt teken van waardering. Zeker omdat het nog steeds gebeurd en ook nog steeds met een stukje handgeschreven tekst erbij. (trouwens ook nooit dezelfde whisky gehad in die tien jaar dus hij doet er echt moeite voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Vld1989 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 14:10:
[...] We krijgen ook een keuzecadeaukaart van 25 euro voor onze verjaardag, [...]
Hier stopte ik even met lezen: jij krijgt een cadeaubon voor je verjaardag van de baas? :$

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijre
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20:11
De laatste jaren (verschillende werkgevers) iedere keer van die Tintelingachtige bonnen gehad. Ik snuffel zelf altijd tussen de Nederlandstalige boeken, gezien de vaste boekenprijs. Zit binnen dat aanbod niets voor me, dan schuif ik hem door naar mijn partner, die altijd wel wat kan vinden (meestal iets voor in de keuken).

Dit jaar een bon t.w.v. €80 en een heel tof boekenaanbod.
Echt content mee. Mijn partner had dus pech :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:04

Pierre

Van nature lui!

Van een leverancier 6 flesjes Pronck, en van een andere leverancier een pakket met heerlijke kaas en fles 1965 Kopke Colheita Port.
En tot slot van mijn werkgever een doos met levensmiddelen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-04 23:27
Een echt ouderwets kerstpakket met als "grote geschenk" een tostiapparaat. Daarnaast bier en wijn, wat chips en nootjes, kaas, een paar boekjes, je kent het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travelan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05 20:50
Letterlijk niks. Middelkleine consultancy/detachering (mogen het niet zo noemen). Maar niet eens een kaartje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-05 19:24
Eerst een cadeaubon van 50 euro en een week later opeens 1 van 100 euro. Mij is het verschil niet helemaal duidelijk. Nu benieuwd of er onverwacht een derde van 200 euro verschijnt!

Als voormalig zzp'er vind ik het heel leuk om 'zomaar' iets te krijgen, al kreeg ik van sommige opdrachtgevers weleens een kerstpakket als er 1 over was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:35

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

kolderindekop schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 14:42:
Kerst pakket kerst feestje en een mooie eindejaar bonus rond de 2700 euro zeer tevreden over dit. O ja en 6% Loons verhoging al met al een toppertje.
De loonsverhoging bovenop de inflatiecorrectie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 22:14
nst6ldr schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 17:40:
[...]

Hier stopte ik even met lezen: jij krijgt een cadeaubon voor je verjaardag van de baas? :$
Ja! Bij deze werkgever ook voor het eerst dat ik dat meemaak overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Managelorian
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-05 09:14

Managelorian

“This is the workflow.”

Semi-overheid dus ik krijg een tinteling bon. In ons geval voor €25. Ik vind het idee prima (zelf iets uitzoeken dus matcht altijd met wat je wil dus duurzamer dan troep weggeven), maar €25 zit wat mij betreft wel op het randje van cheapskate niveau. Maar goed, ik gebruik het steevast voor een waardebon van een lokale delicatessenzaak welke ik op oudjaarsdag ga verzilveren voor lekkere dingen (met wat bijbetalen, want voor €25 heb je niet zo heel veel in een delicatessenzaak). Ik ben er blij mee, want ik geniet er van en het geeft een vorm van luxegevoel wat ik anders niet snel voor mezelf doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GameNympho
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:13
Een goed gevoel voor de kerst was mijn kado.
https://ritvanjeleven.blo...-it-snow-let-it-snow.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-05 01:17

SomerenV

It's something!

Als bezorger bij de blauwe supermarkt krijgen we een waardebon van 25 euro die je kunt besteden bij een van de Ahold-winkels (AH, Gall en Gall, Etos, Bol.com). Da's eigenlijk ieder jaar hetzelfde en kun je eigenlijk net niks mee dus is vooral een leuke korting bij een van de winkels.

Als je onder contract staat bij de AH zelf krijg je volgens mij ook nog een 13e maand, maar ik zit bij een uitzendbureau dus dat gaat aan me voorbij.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Waanzinnig om te lezen waar de uitersten liggen: van niets met een trap na tot duizenden euro's.

Ik ben zeer content met een vvv-bon van 70 euro. Van een oud werkgever krijg ik nog altijd een pakket (we hebben nog wel eens contact voor advies) met eten erin. Zoals hij het zelf gek genoeg ooit noemde: een doos met dingen die je in de winkel zou laten liggen. Wij eten bewust, dat combineert niet zo lekker met de zoete popcorn, zuurstokken en cakemix :P Nu ik eraan denk moet ik nog een pot tomatensoep en blik knakworstjes van vorig jaar soldaat maken...

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gutgut
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-04 19:57
Een krat vol boodschappen, en een kerstbonus. Vorig jaar was dat €750, het zou nu iets hoger kunnen zijn. De uitzendkrachten krijgen hetzelfde alleen dan in bol.com kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-04 20:49

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Ons kerstpakket werd in vorm van een kerstmarkt gedaan.
Waarbij ook muziek was, patatkraam, chocomelk, stamppot en bier kon halen.
Men mocht ook hun gezin meenemen.
op kerstmarkt kregen we 40 plastic muntjes waar je spullen kon uitkiezen.
bijv. sokken, bordspellen, pantoffels, fleecedekens etc.

Alleen geen glühwein, ik denk dat het niet mocht ivm bedrijfsbeleid.

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23:02
Helemaal niks voor kerst. Alleen een hele dikke kwartaal bonus, maar die heb ik zelf verdiend :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:53

DropjesLover

Dit dus ->

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 22% gewijzigd door DropjesLover op 23-12-2022 23:37 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

SomerenV schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 20:56:
Als bezorger bij de blauwe supermarkt krijgen we een waardebon van 25 euro die je kunt besteden bij een van de Ahold-winkels (AH, Gall en Gall, Etos, Bol.com). Da's eigenlijk ieder jaar hetzelfde en kun je eigenlijk net niks mee dus is vooral een leuke korting bij een van de winkels.

Als je onder contract staat bij de AH zelf krijg je volgens mij ook nog een 13e maand, maar ik zit bij een uitzendbureau dus dat gaat aan me voorbij.
offtopic:
Volgens WAADI (link: https://wetten.overheid.nl/BWBR0009616/2022-05-01) heb jij als inhuur onder artikel 8 (of 8a) recht op minimaal dezelfde arbeidsvoorwaarden, waaronder "het loon en overige vergoedingen".

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik bedenk mij nu dat ik wel wat gekregen heb van mijn opdrachtgever, maar niet van mijn werkgever. Wel geld verdienen over mijn rug, maar een kerstkaartje kan er niet af. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:38

sapphire

Die-hard pruts0r

Vrouwlief kwam met een 'klassiek' kerstpakket thuis, aKa een doos etenswaren.

Kleinste doos sinds jaren terwijl de zaken wel erug goed zijn afgelopen jaren maar wie weet bedriegt schijn nog dachten wel. Viel helaas wel tegen, flesje wijn, fles speciaal bier, een borrelplank, wat aparte (schimmel)kaasjes vacuum verpakt en nootjes, 2 lelijke kaarsen en wat aparte dingen als een vijgen-amandel rol. Letterlijk het enige wat ze er zelf van lust was een stukje chocolade dus ze was enigszins teleurgesteld.
Letterlijk de hele onderste helft van de doos is papiersnippers ;(

Nouja geven de boel wel weg aan die of geen.

Ze heeft van een klant een rollade gekregen, daar was ze wel blij mee :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deafgelopen 3 maanden al flinke bonus gekregen extra per maand vanwege de energiecrisis, boven op wat extra deze maand, leuk mandje met wat picknickspul, dat was een erg leuk gebaar. Minder zijn dan de plannen voor volgend jaar met mind & welness trainingen, omdat blijkbaar 2 van de 8 afdelingen een extreem verzuim had dit jaar (de rest max 2%), leuk.. maar daar zit ik dan weer niet op te wachten :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20-04 17:20
Wij hebben een paar jaar geleden ook een keer zo'n markt gehad waar je met muntjes je eigen kerstpakket uit kon zoeken.

Met de muntjes die je had, kon je 6 flessen wijn krijgen, en als je 6 flessen nam, dan kreeg je de zevende fles gratis. Toen ik begon te roepen neem allemaal 7 flessen wijn, dan heb je nog een week per jaar het idee dat je leuk werk hebt... keek de directie aardig zuur :)

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:19
Normaliter een waardebon maar dit jaar niks. Inflatie/loonsverhoging blijft ook even uit. Ze moeten volgend jaar met wel iets goeds komen anders ben ik weg 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:17
EHA1337 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 16:00:
Mijn vrouw: tandartsassistente, praktijk met ongeveer 20 personen in dienst. Een Stoov kussen, 300 euro aan bol.com bonnen en 350 euro aan bonnen voor center parcs.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:30
Hele doos vol eten en zoetigheid hier. Paar mooie olijfolies en mini setje servies.

Beter dan een of ander kansloos middelmatig apparaat erin dat ik nooit zou kopen (wel handig om weg te geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 12:31

D4NG3R

kiwi

:)

Mooi vleespakket via een van onze klanten. :Y

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-04 17:24

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Ik werk voor een Deens bedrijf en daar mag je zelf uitzoeken wat je kado is. Waarde van het geschenk is rond the 100 euro, dus dat is mooi meegenomen ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:48

BCC

Ebags tech backpack met een goede ratelschroevendraaier, geïsoleerde waterfles en een deskpad. En veel chips en chocola in de tas. Ik vermoed dat het “geïnspireerd” is op LTT merch, maar dat maakt het zeker niet minder tof 😎

[ Voor 3% gewijzigd door BCC op 24-12-2022 10:50 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wij hadden, zoals elk jaar, een goedgevuld pakket etenswaren/snoeperij. Een wijnpakket van een klant. En dit jaar ook een uitkering van €450. Er zijn dit jaar een aantal veranderingen doorgevoerd binnen het bedrijf, dus die €450 had ik niet verwacht. Een goede kerst dus. d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door kendo op 24-12-2022 11:04 ]

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:59

Hupske

AFCA

Wij hebben dit jaar een fleece deken gekregen. Voor de rest standaard een eindejaarsuitkering en hebben we altijd een uitje met het team met een activiteit en hapje eten.

De fleece deken is leuk om te krijgen en zeker handig. Maar andere jaren kregen we er altijd wel nog wat cadeaubonnen bij.
Begreep alleen dat het budget op was dit keer. Ook niet gek, want begin dit jaar is iedereen bij ons ook in een andere schaal(hoger) ingedeeld en als stichting zijnde is het altijd zoeken naar budget :p

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje87
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22:16
Van de klant een kerstpakket met eten/drinken en van de werkgever een VVV bon t.w.v. 150 euro.

4800Wp - 225° ZW - 12°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

True schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 00:10:
Ik bedenk mij nu dat ik wel wat gekregen heb van mijn opdrachtgever, maar niet van mijn werkgever. Wel geld verdienen over mijn rug, maar een kerstkaartje kan er niet af. :9
Oké dan, er leest iemand mee >:) vandaag alsnog een handgeschreven kaartje in de bus met het bedrijfslogo. Ik denk dat werkgever er van uitgaat dat iedereen wel van de opdrachtgever wat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
zacht schreef op zondag 18 december 2022 @ 10:40:
Klein bedrijf, één eigenaar, negen werknemers. Al jaren: Mand met koekjes, noten, chips, kaarsen, thee, een fles non-alcoholische drank, een fles wijn, etc, met elk jaar een ander non-food-ding er in (2020 een koffiemok, 2021 metalen rietjes), een persoonlijk kaartje en een bol.com-bon van 70 euro.
Dit jaar net iets anders, ik had afgelopen week vakantie, dus ik zie vandaag mijn pakket pas.
Stoffen tas met koekjes, noten, chips, fles sap, fles wijn, twee dozen thee, een kaars, een kersenpitten kussen en een envelop met een persoonlijk kaartje en 100 euro cash. Niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milo526
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:13
Hier vanuit mijn werkgever in de IT met < 20 FTE;
Een boodschappenpakket van +/- €20
Een stalen waterfles met het bedrijfslogo erop (lijkt gemaakt van chinesium)
En een keuze cadeau kaart t.w.v. €50

Zeer tevreden mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

True schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 12:14:
[...]

Oké dan, er leest iemand mee >:) vandaag alsnog een handgeschreven kaartje in de bus met het bedrijfslogo. Ik denk dat werkgever er van uitgaat dat iedereen wel van de opdrachtgever wat krijgt.
Nog een zelfquote. Vandaag alsnog een bol.com kaart in de brievenbus gekregen van 25€ van de werkgever. Ik denk oprecht dat ze het vergeten waren 8)7

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-05 16:41

IkWilbert

Het is mij!

Van mijn werkgever een cadeaukaart van 40 euro, die heb ik omgezet naar bol.com tegoed. Vanuit mijn team nog een borrelpakket met 15 euro bol.com kaart.

Heb mezelf iets leuks gekocht bij bol :)

[ Voor 10% gewijzigd door IkWilbert op 29-12-2022 21:18 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-05 14:10
M'n vrouw kreeg een stenen mok met zo'n stift om er iets op te tekenen. Wat is ze, zes jaar? Echt te sneu dit. Zorgpersoneel wordt zo ondergewaardeerd.

Zelf kreeg ik een standaard kartonnen doos met inhoud. Soort pizza thema. Best aardig, maar zit er niet zo om te springen. Groot deel budget gaat uit naar alcohol voor in de doos, en ik drink niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

milo526 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 20:36:

Een stalen waterfles met het bedrijfslogo erop (lijkt gemaakt van chinesium)
_/-\o_ :+
Chinesium! Die kende ik nog niet... ;)
Dank voor die kreet.
Zeer tevreden mee.
Idd... O-)

[Voortgezet Onderwijs, Openbare Scholengemeenschap]
Alhier een persoonlijk geschreven boodschap van de rector m.b.t. de werkzaamheden van het afgelopen jaar en de wensen voor het nieuwe jaar. En ja, die kwamen oprecht en positief over! Ik schrok er zelf van... ;)
En een Primera cadeaukaart van 50 euro.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:45
Vorig jaar startte @Aerkhanite het kerstpakket topic, wat ik best leuk vond om te volgen.

Daarom vroeg de Babbelbox zich af, wat zit er dit jaar in uw kerstpakket?

Barst los!

* ChokingHazard heeft zijn kerstpakket nog niet ontvangen en zal de inhoud later posten.

Mijn Cardmarket-profiel

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik merge je topic even, met het genoemde topic :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 14:37
Zoals de voorbije jaren ook nu een Bol.com bon van €25,-

https://www.strava.com/athletes/ralfv

• Aerkhanite
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 04:16

Aerkhanite

Snapt er geen reet van

Topicstarter
Grappig, ik was dit topic alweer vergeten :P

Aldus, hetzelfde dit jaar als vorig jaar: weer een tinteling van 40€, dus weer een bol.com bon geworden.

[ Voor 43% gewijzigd door Aerkhanite op 21-12-2023 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
Outerspace schreef op donderdag 21 december 2023 @ 15:11:
Ik merge je topic even, met het genoemde topic :)
Ik zat te twijfelen of ik door kon gaan in het oude topic, of toch een nieuwe kon aanmaken. Maar dit is uiteraard ook prima :)

Mijn Cardmarket-profiel

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-05 13:21
Mijn collega’s krijgen altijd een mand met allerlei zoetigheid, dekentjes, drinken en een cadeaubon van €50. Ik kreeg dit jaar weer een giftset met Rituals. :?

[ Voor 7% gewijzigd door Harry Nak op 21-12-2023 15:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:59

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Van vorig jaar bon om een cadeaubon te kopen (ja je leest het goed) van een tientje om uit te kunnen geven aan nutteloze overpriced Action meuk naar nu rituals set voor partner en voor mijzelf een €250 aan bol.com cadeaukaart.

hier moest wel een werkgever switch aan te pas komen. Ook bij de opdrachtgever een pakket met wijn, muts en mooi stuk vlees.

Leuk topic trouwens, bijzonder om de verschillen te zien.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:14

hellknight

Medieval Nerd

bij ons is het in basis ieder jaar hetzelfde: een goede kwaliteit rollade (+-800gr), goede fles wijn, en een kerstboot (kerstboom ornament in de vorm van 1 van de types schip die we bouwen)
Daarnaast vaak iets van een muts met bedrijfslogo,en bijv. dit jaar een boek met geschiedenis en info over de plaats waar het hoofdkantoor staat.

Your lack of planning is not my emergency

• ChokingHazard
Harry Nak schreef op donderdag 21 december 2023 @ 15:27:
Mijn collega’s krijgen altijd een mand met allerlei zoetigheid, dekentjes, drinken en een cadeaubon van €50. Ik kreeg dit jaar weer een giftset met Rituals. :?
Huh, waarom krijg jij iets anders dan je collega's?

Mijn Cardmarket-profiel

• Rubman

Rubman

hellknight schreef op donderdag 21 december 2023 @ 15:42:
bij ons is het in basis ieder jaar hetzelfde: een goede kwaliteit rollade (+-800gr), goede fles wijn, en een kerstboot (kerstboom ornament in de vorm van 1 van de types schip die we bouwen)
Daarnaast vaak iets van een muts met bedrijfslogo,en bijv. dit jaar een boek met geschiedenis en info over de plaats waar het hoofdkantoor staat.
Dan weet ik vast wat er in het boek staat en dat het vlees echt goed is O-)
De kerstbal is wel heel cool.

• zacht
  • Niet online
Wijn, sap, chips, nootjes, handcrème, chocoladereep, thee, chocolaatjes, een kerststol, een soepkom, een kaars, alles van goede kwaliteit, en €100,- cash.

• hellknight
  • Laatst online: 20:14

hellknight

Medieval Nerd

Rubman schreef op donderdag 21 december 2023 @ 15:44:
[...]

Dan weet ik vast wat er in het boek staat en dat het vlees echt goed is O-)
De kerstbal is wel heel cool.
:) Ja, ik heb een vaag vermoeden dat mijn werkgever jou opdrachtgever is 8)

Your lack of planning is not my emergency

• Rubman

Rubman

@hellknight ik vermoed van wel, iets met scheepjes en een verdacht vergelijkbaar kerstpakket.
had je vandaag ook Pea Soup als lunch?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

greatchampion schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 07:28:
Normaliter een waardebon maar dit jaar niks. Inflatie/loonsverhoging blijft ook even uit. Ze moeten volgend jaar met wel iets goeds komen anders ben ik weg 😂
En?

[This is what you get when you mess with us]

• Bartjoo71
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-04 14:06
een tube creme van Weleda en een tegoedbon van €30 te besteden in de eigen museumwinkel.

• 1br1c1d1br1
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 28-04 13:03
Een fors kerstpakket met van alles en nog wat kwa etenswaar, vlees en drinken met streekproducten met multifunctionele bon van €100.

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 11:51
Bij ons komt al een paar jaar een maand van tevoren een lokale delicatessen toko en die stalt een hele zwik aan kaas, noten, wijn, hapjes etc uit. Alles is te proeven en we krijgen dan een lijst met punten en dan mag je tot 75 punten kiezen. Schat dat de waarde ook ongeveer €75 is.
Daarbij mag je nog een cadeaubon kiezen zoals bol, vvv etc twv €100

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 15:21
Merch van eigen toko (trui, rugzak of laptopsleeve) of een donatie aan een goed doel.
Ieder jaar wordt het steeds minder met dit als dieptepunt.

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:41
Vanmiddag ook m'n kerstpakket ontvangen, enveloppe met €200

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-05 12:01
Hier inmiddels ook alles verdeelt:

Wij hadden een keuze lijstje

oa.

Lego doos (ATARI 2600)
Hue starterset
Apple AirPods 2
een Fitbit
een dashcam
Smart kerstverlichting (non Hue)
Rituals pakket voor hem of haar

Plus een kerststol en een uitnodiging voor een Familiedag aankomende januari met de hele toko inclusief aanhang/kinders een volledige verzorgde dag naar de Efteling.

Ik prijs me zeer gelukkig hier.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Vorig jaar een Tintelingen bon van 70 euro, dit jaar eentje van 80 euro. Mooi dat m'n BOL/Coolblue cadeaubon met de inflatie is meebewogen :+

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Hier ook een tintelingen bon van 80 euro, er was keuze tussen dat en een gevuld pakket. Vorig jaar werd er groot uitgepakt, kregen we 4 dubbel (pakket + bon + netto bonus + fles champagne). Dit jaar is zelfs het kerstfeest dat al gepland stond geannuleerd omdat ze achterlopen op de gewenste winst. Weet nu niet wat de norm is hier gezien ik er net 2 jaar werk, en gezien ik weg ga (niet om het kerstpakket ofc) zal ik daar ook niet achter komen, maar het verschil is wel groot :+ .

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bij het novemberloon een €80 Sinterklaasbonus, in december een beste rollade en Jumbo supermarkt tegoedbon van €75. Dik tevreden.

Vorige werkgever/zorg branche was de 8% eindejaarsuitkering (en wat lullige kieseengeschenk punten) toch meer qua waarde, maar minder qua kerstgeschenk gevoel. Appels met peren.

[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 21-12-2023 21:11 ]

• ducoquelicot
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 02-05 22:20
Ik heb voor mijn twee direct reports een recommendation gedaan voor een bonus van ~$1.5K (geen garantie dat ze het krijgen, dat bepaalt de CEO). Zelf helaas geen bonus, m'n manager wilde het wel aanvragen maar mocht alleen voor mensen die minstens een half jaar bij het bedrijf werken. Heb wel een boek van hem persoonlijk gekregen, dat was heel attent.

Van ene opdrachtgever een notitieblok en een herbruikbare beker, van de andere een cadeaukaart voor een cadeaukaart waar werkelijk enorm veel shady websites bij zaten. Uiteindelijk maar voor een Douglas bon gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-05 13:00
Dit jaar een Primera bon á 150,- en twee flessen wijn. Partner kreeg tijdens het kerstdiner nog een luxe Rituals set van m’n werkgever als bedankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
pLabel schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 07:28:
Dit jaar een Primera bon á 150,- en twee flessen wijn. Partner kreeg tijdens het kerstdiner nog een luxe Rituals set van m’n werkgever als bedankje
Tip: bij de Primera verkopen ze heel veel andere cadeau-bonnen. Tegenwoordig krijg ik cash in mijn Kerstpakket, in het verleden kreeg ik altijd een VVV-bon, maar die waren op steeds minder plekken in te leveren. Bij de Primera kocht ik vervolgens een andere cadeaubon (bijvoorbeeld Bol.com) die ik betaalde met mijn VVV-bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvd1981
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:03
Helemaal niets dit jaar, zoals gebruikelijk voor mijn huidige werkgever. In het verleden was er nog wel eens een kerstontbijt of een chocoladeletter voor Sinterklaas….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-05 12:17
Harry Nak schreef op donderdag 21 december 2023 @ 15:27:
Is dat geen stille hint? :D

Hier wel een leuk pakketje gekregen;
1 doos oliebollen
koelbox met erin; broodtrommel, een (voor mij onbekende) fles whisky van Glendronacht oid en wat versnaperingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-05 11:35
Hier elk jaar hetzelfde eigenlijk. In het standaard kerstpakket zitten 2 best prijzige flessen wijn en een rituals pakket. Daarnaast nog een fles champagne van 50/60 euro die we met oud en nieuw normaal gesproken buiten leegspuiten O+ Niemand van ons drinkt champagne.....

Dit jaar echter kan ik mijn schoonmoeder blij maken met de champagne en zal ik de flessen wijn weer als extra kerstcadeau voor mijn moeder gegeven worden.

Van een klant 2 punten gekregen van persoonlijkenoot waar je op een webshop iets kon bestellen. Erg veel keuze van kookgerei tot elektronica, een dagje weg of goede doelen. Voor mij is het dit jaar een mooie gietijzeren "The Dutch" grillpan geworden van Brabantia :P Die had ik toevallig nog nodig dus dat kwam goed uit

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:08

Fanta

FordPerformance™️

Een Finse kaars met marshmallow pakketje en (zoals elk jaar) een VVV bon. Waarde heb ik nog niet gecheckt, maar waarschijnlijk €35,-.

Daily driver | Ford Fanta | 280PK | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMb91
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-05 11:58
150 euro bon van bol en een bonus van 1500 bruto🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:40

Metalfreak

Hoije woh!

Wij hebben 350 punten te verdelen in een webshop wat een waarde zou hebben van 35 euro. Maar als ik de de dingen zie in die webshop: of ik heb het al, of ik kan het ergens kopen voor een tientje.

Edit: en nu heb ik maar een pannini grill besteld, waarschijnlijk een ding dat na 1x gebruiken in de kast belandt, maar goed.

[ Voor 24% gewijzigd door Metalfreak op 22-12-2023 09:43 ]

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Laatst online: 19:06
JeroenV_ schreef op donderdag 21 december 2023 @ 15:57:
Bij ons komt al een paar jaar een maand van tevoren een lokale delicatessen toko en die stalt een hele zwik aan kaas, noten, wijn, hapjes etc uit. Alles is te proeven en we krijgen dan een lijst met punten en dan mag je tot 75 punten kiezen. Schat dat de waarde ook ongeveer €75 is.
Daarbij mag je nog een cadeaubon kiezen zoals bol, vvv etc twv €100
En als daar niets tussen zit dat je lust of wilt, heb je dan pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Inmiddels zelf ook het pakket mogen ontvangen. Naast allerlei lekkere dingen zaten er een fles Martini, 4 Martiniglazen, een keukenweegschaal, een stappenteller, een Bingo-bordspelachtig iets en zo'n eiermeter of hoe het heten mag (zo'n ding dat je bij je eieren in het water kan gooien zodat je kan zien hoe ver ze zijn). Verder van een klant een staatslot gekregen en nog een eindejaarsbonus van 1000 euro netto. Al met al dus zeer tevreden :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
een bordspel :+

Anjunabeats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21:44
Niets. De nieuwe directrice was zo begaan met een overleden collega, dat ze besloot onze kerstbonus weg te geven aan een goed doel.

Nu heb ik geen problemen met de bonus te schenken aan het goede doel, maar ik had liever mijn eigen doelen willen ondersteunen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
XFlame schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:40:
Niets. De nieuwe directrice was zo begaan met een overleden collega, dat ze besloot onze kerstbonus weg te geven aan een goed doel.

Nu heb ik geen problemen met de bonus te schenken aan het goede doel, maar ik had liever mijn eigen doelen willen ondersteunen...
Waarom dan aan een goed doel en niet aan de nabestaanden van die collega?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermomet3r
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-05 09:19

Thermomet3r

het is warm of koud

Hier nog onduidelijkheid voor het kerst pakket zelf, Ik zag al wel een paar pallets met dozen staan dus ik verwacht een "klassiek" kerstpakket.

Daarnaast hebben wij nog een kerstlunch met het bedrijf (tijdens werktijd vandaag) waarbij er een lopend buffet wordt neergezet in de kantines. met daarbij nog een verloting van de kerstpresenten die ons bedrijf heeft gekregen van klanten/leveranciers.

specs: AMD Ryzen 7 3700x, AMD Radeon 7900xtx,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 11:51
segil schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:19:
[...]
Geen idee, is nog niet voorgekomen en ik acht de kans ook klein.
Ik lust bijv ook geen kaas, maar wel noten, chips, drop, nougat, chocolade, wijn en port.
Dus die punten opmaken is voor niemand echt een probleem denk ik ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Bij ons (DPG) dit jaar een uitvoering: Sony WH-CH720N (Zwart), een notitieblok en een mok van recycled materiaal. Een stuk beter dan wat we vorig jaar kregen, maar weer allemaal dingen die ik niet nodig heb. Jammer dat ze niets hebben gedaan met mijn voorstel om mensen voortaan gewoon een keuze te geven tussen een cadeau, een bon of een donatie aan een goed doel. Ik merk bij mezelf steeds meer weerstand tegen dit soort consumentisme...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fxs81
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23:13

fxs81

Julianadorp

Bij een huidige werkgever een "standaard" kerstpakket met een goede fles wijn, aardig wat te knabbelen, een leuke led tafellamp die van kleur wisselt als je hem aanraakt en een waterkaraf met een zeepaardje erin. Waarde rond de 100 euro. Bij mijn vorige werkgever was het altijd een code waarmee je zelf dingen kon bestellen bij een webshop, waarde ook rond de 100 euro.

WGA | Napoleon Pro 22 K-Leg-3 | KamadoJoe Big Joe I | Inkbird ISC-027BW | JoeFyr | JoyStove Large | Weber Smokey Joe | Ooni Karu 2 | www.bbq-brethren.nl | MHI SRK35ZSX-WF | HomeWizard PiB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• segil
  • Laatst online: 19:06
crisp schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 10:39:
Bij ons (DPG) dit jaar een uitvoering: Sony WH-CH720N (Zwart), een notitieblok en een mok van recycled materiaal. Een stuk beter dan wat we vorig jaar kregen, maar weer allemaal dingen die ik niet nodig heb. Jammer dat ze niets hebben gedaan met mijn voorstel om mensen voortaan gewoon een keuze te geven tussen een cadeau, een bon of een donatie aan een goed doel. Ik merk bij mezelf steeds meer weerstand tegen dit soort consumentisme...
Herkenbaar. De kerstpakketten gaan bij mij standaard naar de voedselbank, want het merendeel dat erin zit, eet/drink ik niet, en de rest is van die prullaria die je 10 jaar later op zolder nog een keertje tegenkomt, om alsnog weg te gooien.
Drank doe je mij geen plezier mee, dus inmiddels staat mijn kast vol met flessen wijn en bubbels van afgelopen jaren.

Vroeger had een kerstpakket nog echt waarde, toen arbeiders arm waren en elk beetje extra voedsel konden gebruiken. Tegenwoordig is (praktisch) iedereen rijk genoeg om alles zelf aan te schaffen. En de degenen die daadwerkelijk extra voedsel/drinken kunnen gebruiken, zitten vaak niet in de situatie dat ze een duur pakket mogen ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aerkhanite
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 04:16

Aerkhanite

Snapt er geen reet van

Topicstarter
XFlame schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:40:

En stel dat je er wat van zegt, dan ben jij weer degene die spuugt op de herinnering van de overledene in kwestie, of "gun je het dat goede doel niet dan?"... 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wausser90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22:32
We konden voor 50 euro iets kiezen(producten, cadeaukaarten en goede doelen). Eerder hadden we een aanbieder waar de coolblue bijzat, nu zijn de keuzes (voor mij) wat beperkter. Ben maar weer voor de plaatstelijke stadsbon gegaan waarbij een platenzaak en de gamewinkel bij zijn aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
  • Laatst online: 21:44
Aerkhanite schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:25:
[...]

En stel dat je er wat van zegt, dan ben jij weer degene die spuugt op de herinnering van de overledene in kwestie, of "gun je het dat goede doel niet dan?"... 8)7 |:(
Ik heb er wat van gezegd. Wettelijk gezien mocht het, dus was het geen probleem volgens HR. Over het morele stuk werd niets gezegd...

Veel collega's waren het er niet mee eens, ook de OR heeft zich er mee bemoeid. Maar ja, je doet er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:08

Fanta

FordPerformance™️

segil schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:19:
[...]

Geldt dat niet voor elk kerstpakket?

Daily driver | Ford Fanta | 280PK | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:42

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Dit jaar helemaal niets. Voorgaande jaren was er wel een decemberfeest met eten, drinken en muziek. Tijdens covid kregen we mooie decemberpakketten (niet specifiek op kerst gericht), maar dit jaar is het maar een skere boel. Laat wel weer zien hoe het personeel gewaardeerd wordt.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:01
Een bon ter waarde van 100 euro (omgerekend) voor zo'n kerst webshop. Ik zag al dat je daar ook waardebonnen voor de bloemist of de bouwmarkt kon krijgen, of ik ga er een avond voor uit eten met m'n vriendin. Al met al, het komt wel op dus :)

Het is ongeveer hetzelfde qua waarde als afgelopen jaren, alleen nu kan ik het iets flexibeler uitgeven dus ik vind het wel prima.

Oh, en een fles cognac bij de verloting van de kerstpresentjes die de zaak binnenkrijgt. Dat kan ook slechter.

[ Voor 4% gewijzigd door Nat-Water op 22-12-2023 14:29 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p5Ev6NPf2yw94ncU-UHCcsVL7TE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ylKrqPUhJZMWUNM2YqV9XHDU.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen maar gezonde dingen. :o
Ik mag online voor 70 euro shoppen in een speciale webwinkel met kerstpakketten.

En een 13e maand en een bonus.

Helemaal prima zo, kids kunnen lekker snoepen en dit is beter dan een standaard pakket met ragout, olijven en een potje mosterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:30

MsG

Forumzwerver

Een tinteling van 35 euro van de klant, waarbij je of overpriced AliExpress meuk koopt uit zo'n store, of het 1 op 1 laat omzetten in een bon van Coolblue, bol, e.d.

Van het bedrijf zelf een gerecyclede beker, verder wat klein prullaria.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Hier ook 35 euro Tinteling bon van de klant, maar ik heb er een duurzaam bierpakket van gehaald dat best prima was. Van m'n eigen werkgever naast het grote kerstfeest een 50 euro bon voor een nogal hipster site, maar ook daar een leuk kaas en borrelpakket gevonden dus prima.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:24

Roozzz

Plus ultra

Een amazon bon of een donatie aan het UNHCR of aan ons eigen goede doelenfonds. Of een willekeurige combinatie van deze.

Het is het UNHCR geworden.

Ik snap de keuze voor een bon, maar een warm gevoel krijg ik er niet van.

[ Voor 22% gewijzigd door Roozzz op 22-12-2023 14:43 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 10:16
Een kilo zeer dungesneden professioneel gerookte Noorse Wilde Zalm met wat bakjes saus en twee, zo te zien, best kostbare flessen witte wijn.

Een enveloppe met een mooi bedrag aan cash. En nog een dertiende maand die wel via de Belastingdienst loopt helaas :). Not bad at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:18

R2L

Dan weet ik waarschijnlijk wel waar je werkt (en ik gelukkig al lang niet meer). Marktplaats staat er vol mee... :+

[ Voor 6% gewijzigd door R2L op 22-12-2023 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-05 15:30
Een voucher a 50 euro te besteden hoe je wil. Heb er maar een bol cadeaukaart van gemaakt.
Plus nog een Bonus op het salaris, dus ik mag over het algemeen niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-05 14:50
Ik heb nog geen pakket gezien hier, dus heb geen verwachtingen.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-05 13:00
zacht schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 07:37:
[...]

Tip: bij de Primera verkopen ze heel veel andere cadeau-bonnen. Tegenwoordig krijg ik cash in mijn Kerstpakket, in het verleden kreeg ik altijd een VVV-bon, maar die waren op steeds minder plekken in te leveren. Bij de Primera kocht ik vervolgens een andere cadeaubon (bijvoorbeeld Bol.com) die ik betaalde met mijn VVV-bon.
Ha ja, heb de bol.com gelijk gekocht online en nieuwe headset gekocht. De bon van vorig jaar vorige maand uitgegeven en wilde dat even voorkomen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-05 10:22

Ron

Helemaal niets, maar daar staat een mooie bonus in februari tegenover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Laatst online: 05-05 15:19
1,5KG aan koffiebonen

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste