SgtElPotato schreef op woensdag 18 december 2024 @ 13:03:
[...]
De waardering is dat je iedere maand je salaris krijgt? Ik snap niet dat er zoveel heisa om gemaakt kan worden. Het is toch leuk dat je iets krijgt? Het had ook niks hoeven zijn en een 'bedankt en fijne feestdagen' op weg naar huis.
Ik zou een ietwat persoonlijke mail van de commandant hoger waarderen dan die kutbon van Tintelingen eerlijk gezegd. Krijg alleen maar stress van dat ding en je gaat er met €50,- ook niet echt op vooruit ofzo.
Morgen komt de kerstvideo van mindef uit, die vind ik altijd wel leuk. Als ze die op een leuke USB stick of DVD zouden zetten en dat naar het personeel doen met een hapje naar keuze dan zou ik dat veel hoger waarderen dan die gare webwinkel waar je €15,- betaald voor iets wat €3,- bij de Blokker of Albert Heijn kost - waardoor je toch wel bij waardebonnen voor andere winkels uitkomt (
als dat dan lukt).
Ik lees hier ook over kleine kerstmarktjes met penningen, met een warm drankje erbij klinkt dat best wel gezellig eigenlijk. Hier in Den Helder heeft DMI van de collimatietoren een
grote kerstboom gemaakt, ook erg mooi en iedereen is daar terecht trots op.
Kortom, ik vind het belangrijker dat de werkgever iets leuks doet voor het personeel dan de daadwerkelijke financiële waarde van zo'n kerstpakket.