Mijn vriendin een kerstpakket bestaande uit etenswaren (snoep, koek, afbakbroodjes, beschuit etc.) Gewoon dingen die je alledaags toch wel gebruikt. Jaar ervoor niks (werkt in zorg, altijd maar weer een verassing of ze iets krijgt).
Ik een pizzasteen die je in de oven/BBQ kan leggen met alle benodigde spulletjes\beslag om een pizza te maken inc. ovenwant/kookschort/peper en zoutstel, spatelpot. Uiteraard alles duurzaam, is een dingetje geloof ik

. Gaan is kijken met de feestdagen of het ons gaat lukken om goed te doen, nog nooit zelf de pizzabodem gemaakt.
Mijn werkgever is altijd wel orgineel maar of ik het nou allemaal gebruik... opsomming wat ik kan herrineren van afgelopen jaren:
Lamp voor binnen en buiten met bluetooth speaker erin wat ook nog eens een (wijn) koeler is (nog nieuw in verpakking).
Een heule grote tappass serveer plank met allerlei schoteltjes en dingetjes (weggegeven).
Doos met allerlei etenswaren en draadlozen oordopjes (wel zelf gehouden en gebruikt).
Rest weet ik niet meer

.
Je kan elk jaar je kerstpakket ook doneren, al vraag ik mij af wat een minder bedeeld persoon heeft aan een pizzasteen/tappasplank etc. Je mag hem sinds dit jaar ook doneren als geldbedrag aan een stichting, alleen moest je dit al in de zomer aangeven schijnbaar (even gemist). Misschien wel een idee voor volgend jaar

.
Toch heeft het wel wat om het pakketje samen te openen om te zien wat ze nu weer verzonnen hebben. Het is uiteraard een stukje waardering naar de medewerkers, wat ik zeker doe. Kan ook niet makkelijk zijn om elk jaar maar weer wat nieuws te verzinnen.