Toon posts:

Wat krijgt de Tweaker in zijn kerstpakket/kerstgeschenk?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Aerkhanite
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-01 18:35

Aerkhanite

Snapt er geen reet van

Topicstarter
Titel zegt het al, en ik vind het altijd interessant om van vrienden en kennissen te horen wat zij krijgen van hun werkgever. Het zegt (denk ik) vaak veel hoeveel moeite een bedrijf in gift stopt.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

En ja, het is maar een gift (en niet verplicht), dus ook al is klagen zo leuk, wees niet te zuur :P .

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Members only:

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit jaar een X bedrag waar we op een kerstmarkt zelf iets voor uit mogen zoeken. Dit onder het genot van een hapje, drankje en muzikale entertainment.

De producten waren de vorige keer net iets duurder dan de retailprijzen, dat was een minpuntje. Verder gaat het om een boel gezelligheid, avondje lol met collega's en uiteraard het idee dat je iets krijgt met kerst. Vanuit de werkgever zijn er ook andere regelingen die het een en ander mogelijk maken.

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:46
Avondeten :)

Hier in Zweden wordt veel aangemerkt als belastbaar voordeel, waardoor werkgevers bijna niets kunnen geven zonder dat je daar belasting over moet betalen. Volgens mij mag je iets van 40 of 45 euro onbelast geven en alleen per jaar met kerst. En omdat eten normaal gesproken ook belast wordt, wordt nu gekozen voor een etentje.

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:46
Hier een mailtje met dank en een code om een bon aan te vragen bij een webwinkel of het te schenken aan goede doelen (2)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:47
ik krijg niks

• tintilla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-01 16:10

tintilla

LEGENDARY#2984

Een vvv bon. Alhoewel ik een kerstpakket met eten leuker vind, van die merken die je dagelijks nooit pakt.

OnePlus 5 (64GB)

• Erik15678
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05:36
hier krijgen we een opslag doos van 40x30x30 met wat vegan shit erin en een deken. als ik het moet gokken, niet eens €25 waard

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:47
Krijg al jaren geen pakket.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:21

carpebios

-1 social credit

Ik ben zelfstandige. Krijg vaak een doos met eten erin. Dit keer marshmallowpakket met allerlei lekkernijen. Wijnflessen met chocolade. En dit keer van een bedrijfje een deken voor de kou. En een verzorgingspakket met douchespullen.

Nu extra prikkelend en minder stuurbaar

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hier ook een vvv bon van 70 euro
Kan iedereen lekker zelf kopen wat die leuk/lekker vind. Ik koop er meestal een bol.com kaart van.

• Anatidae
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12:39
Een kerstverpakking met 6 mini tony Chocolonely chocoladereepjes a €9,98. Bij een multinational met meer dan genoeg winst. Ik ben zuur.

Eendjes <3. Mario Kart 8DX: SW-1803-1219-1903

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Wij kregen de keuze tussen een traditioneel kerstpakket of een keuze-cadeaubon. Zelf gekozen voor de cadeaubon (deze was 50 euro). Daarbij kregen we nog een warme sweater met het bedrijfslogo in het klein en een award (a la Dundee-awards ;)). Oh ja, en een 5-gangen kerstdiner met het bedrijf, maar ik weet niet of dat perse onderdeel is van het kerstpakket/geschenk, daar we dat vaker doen.

Blij met de twee platen die ik heb kunnen kopen van de cadeaubon.

[Voor 19% gewijzigd door Ypho op 18-12-2022 09:02]

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Je gelooft het niet, dit jaar een lange doos van 1.20m. Daarin zat een lege doos van 40cm. Met de tekst om die paar chocolaatjes en zak chips in de doos te doneren aan de voedselbank.
Vouw dat doosje dan op in de doos. Wat een magazijn, afval en vervoersverspilling. Chocolaatjes en chips waren lekker. En weer een houten plankje :)

[Voor 8% gewijzigd door enermax op 18-12-2022 09:50]

• Drucchi
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-01 09:41
Hier van drie werkgevers een pakket:
1 ICT dienstverlener - keuze uit onderstaande, met geschatte waarde €25,-:
- goed doel
- verrassingsdoos
- cadeaubon (keuze uit o.a. Bol of Pieter Pot)
2 Hogeschool - tinteling 7000 punten (€70,-)
3 MBO - cadeaubon voor cadeaubonnen 8)7 t.w.v. €35,-

[Voor 12% gewijzigd door Drucchi op 23-12-2022 13:22]

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:50
Vroeger hadden we op locatie een "kerstmarkt" waar je muntjes kreeg en je eigen kerstpakket kon samenstellen/shoppen van verschillende stalletjes. Gezellig en grappig, maar wel lastig om ieder jaar weer het knapsack-probleem op te moeten lossen.

Nu mochten we in november kiezen of we in december €75 extra netto salaris wilden of een bon voor een webshop met lokale producten ter waarde van... €75. Het was steeds €50 maar dit jaar is het bedrag geindexeerd (als ze de salarissen nou ook zo zouden indexeren...).
Dan ook nog een lekkere sjieke lunch met kerst en de leidinggevende regelt ook ieder jaar nog een klein cadeautje.

Ik kies steeds voor het geld. Daarmee kan je als je dat wil ook bij diezelfde webshop terecht dus ik zie niet zo goed in waarom je voor die bon zou kiezen. Maar ja, dat kerstcadeau komt dan met de eindejaarsuitkering samen op de spaarrekening, dus echt speciaal voelt het niet.

Vorig jaar trouwens €500 gehad "want vanwege corona hadden we geld over" :)

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-01 21:02
Anatidae schreef op zondag 18 december 2022 @ 08:58:
Een kerstverpakking met 6 mini tony Chocolonely chocoladereepjes a €9,98. Bij een multinational met meer dan genoeg winst. Ik ben zuur.
Geef dan niks inderdaad, wat een aanfluiting en gebrek aan waardering.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:04

HaterFrame

Well... Poo came out!

Overheid, dus weer een tinteling die ik direct heb omgezet naar een bol code a €40,-.

Opzich hebben we weinig te klagen, altijd leuke teamuitjes waar genoeg budget pp voor vrijgemaakt word en een gezellige lunch met kerst.

Alleen vind ik persoonlijk een kerstpakket leuker, maar goed dat is persoonlijk. Uiteraard is het voor velen fijn om zelf wat uit te kunnen zoeken.

I am the great Cornholio!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Klein bedrijf, één eigenaar, negen werknemers. Al jaren: Mand met koekjes, noten, chips, kaarsen, thee, een fles non-alcoholische drank, een fles wijn, etc, met elk jaar een ander non-food-ding er in (2020 een koffiemok, 2021 metalen rietjes), een persoonlijk kaartje en een bol.com-bon van 70 euro.

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:38

Dennis1812

Amateur prutser

Soort tinteling maar dan via een andere pagina met waarde van €25,-
Staat het standaard prul op. Exclusief bol bon
En ook een standaard doos zit er niet bij als keuze.

Nog maar even kijken wat het gaat worden.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

htca schreef op zondag 18 december 2022 @ 07:57:
Hier een mailtje met dank en een code om een bon aan te vragen bij een webwinkel of het te schenken aan goede doelen (2)
Idem.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:15
Een muts en 40 euro te spenderen in zo'n cadeauwinkel.

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:17

LankHoar

Langharig tuig

https://www.rtlnieuws.nl/...dschappen-gratis-december

Ik moest gelijk hier aan denken door dit topic. Erg mooie actie, op meerdere vlakken (vrijgevigheid, vertrouwen, inleven).

Zelf ben ik mijn kerstpakket vergeten mee te nemen na ons winterfeestje vrijdag. Het was in ieder geval een doos, dus geen punten voor een cabon ofzo. Komende week hoop ik meer over de inhoud te weten :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:54
koffie en thee dingen en wat snoep, koek en cakemix.

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:14
Grappig, van een vriendin kreeg ik te horen dat ze dit jaar juist geen kerstpakket krijgen. Ze zijn dit jaar overgenomen door een internationaal bedrijf en het kerstpakket past niet in de eerlijke aanpak tussen alle landen binnen het bedrijf, dus op basis van solidariteit moeten het vanaf dit jaar zonder kerstpakket doen.

Tegelijk hebben alle landen wel gewoon hun eigen vrije dagen etc. Mijn eerste reactie was dan ook: Lekker vrij met de Engelse bank holidays, mooi toch?

• Retro
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 12:46
Grote corporate. Een traditioneel kerstpakket: wat luxe chips, ham, kaas, etc. en wat aliexpress achtige meuk zoals een karaoke-mic en kerst bakvormen. Wil niet ondankbaar overkomen, maar die rommeltjes mogen ze van mij houden. Het gaat rechtstreeks naar de kringloop. :P

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Hier wordt de overgebleven vrije WKR ruimte verdeeld en uitgekeerd.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De posts hier staan wel een beetje in schril contrast met wat ik eerder las: https://www.nu.nl/economi...-voor-het-hele-gezin.html
Het lijkt er dus toch meer op dat veel werkgevers de hand op de knip houden. Ik heb zelf nog niets gezien, maar verwacht ook niet veel. Hooguit ook zo'n 'tinteling'-bon die ik dan wel weer aan een goed doel zal doneren.

Intentionally left blank

• KillaRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-01 00:44
Een (klein) zakje kruidnoten en kerst-thee (blegh).

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:19

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik mocht een verlanglijstje maken met een budget van 50 euro per cadeautje waarvan er dan één wordt gegeven als kerstpakket. Best netjes.

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:25

Honesty

kattenneus!

Morgen krijg ik pas mijn kerstpakket van betaalde baan, zal wel gewoon een pakket zijn met wat levensmiddelen, denk 35 euro ofzo waard.(streep dat maar door, 20 euro haal ik niet eens)
Vrijwilligerswerk1 krijgen we meestal een bol bon van 15 euro.
Andere vrijwilligerswerk waar ik inval en een maandje belastingaangiftes doe kregen we een etentje bij de beren.
Was te laat met afzeggen want ik vind het zelf onnodig omdat ik alleen invaller ben.

Mijn vrouw kreeg een envelop van haar vrijwilligerswerk met 150 euro dus daar willen we net voor of na de kerst een kunstboom van kopen als er 50% is.

Mijn zoon is vakkenvuller bij ah en die kreeg een bon van 25 euro waar je een kaart voor kan kopen, voor hem wordt het een xbox kaart

[Voor 14% gewijzigd door Honesty op 19-12-2022 13:31]

festina lente

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

35€ tintelingbon.

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:21
Voor alsnog van mijn opdrachtgever een VVV bon van 20 euro en een Doe Dordrecht bon van 50 euro, die je alleen kunt besteden bij Dordse ondernemers. Handig voor wie in Dordrecht woont.

• GSOD
  • Laatst online: 25-01 18:49
25 euro bol.com

[Voor 20% gewijzigd door GSOD op 18-12-2022 12:38]

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:49

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Sokken van de aaceetieon.

You are NIJL-ed!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Een Sonos Roam :)

[Voor 11% gewijzigd door eamelink op 18-12-2022 13:05]

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-01 19:35
Met de hoeveelheid loondispensatie die ze pakken ben ik degene die cadeaus uit aan het delen ben.

Maargoed krijg je wel een bon voor een of andere james shop en kan je wat troep uitkiezen. (china 3$ bluetooth speaker en fleecekleed borrelplankjes etc je kent het wel)

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:32

Trouble

Hier is een bordje van <3

Wij hebben een kerstborrel en een soort kerstmarkt met o.a. wat lokale winkels die assortiment geleverd hebben. Wordt wel gezellig denk ik :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:42
Zingo schreef op zondag 18 december 2022 @ 12:02:
Grappig, van een vriendin kreeg ik te horen dat ze dit jaar juist geen kerstpakket krijgen. Ze zijn dit jaar overgenomen door een internationaal bedrijf en het kerstpakket past niet in de eerlijke aanpak tussen alle landen binnen het bedrijf, dus op basis van solidariteit moeten het vanaf dit jaar zonder kerstpakket doen.

Tegelijk hebben alle landen wel gewoon hun eigen vrije dagen etc. Mijn eerste reactie was dan ook: Lekker vrij met de Engelse bank holidays, mooi toch?
Ik zou zowat met alles tevreden zijn, maar dit vind ik dus uitermate triest.

• hollandnick
  • Laatst online: 11:46
Members only: title

Terwijl ik van een klant juist een erg leuk pakket heb gekregen. Deze bestond uit pizza deeg, pot met tomatensaus, kruidenmix, pizza boek en een pizza steen. Daarnaast nog een knoflookpers (rocker) waar ik nog niet eerder van gehoord heb, ovenwant, bamboe peper en zout stelletje, leuk keukenschort en nog een bamboe houder met bamboe keukengerei.

Oh en een reepje chocola en een muffin als extra :P

Als je dan andere verhalen hier leest snap ik niet waarom werkgevers hierop moeten besparen? Met een kerstpakket die leuk bedacht of in elkaar is gezet kan je echt je waardering naar je medewerkers tonen, zoals dus het pakket die ik van de klant gekregen heb ( al moet je wel fan zijn van pizza natuurlijk O-) )

[Voor 65% gewijzigd door hollandnick op 18-12-2022 15:01]

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-01 14:45
Van mijn eigen werkgever weet ik het nog niet, stond in de file in Antwerpen tijdens het kerstfeest. Maar bij mijn detacheringsopdracht (internationale groothandel) hebben we een een grote doos met huismerk artikelen gekregen. Dat is altijd een flinke verhuisdoos waar ik altijd wel blij mee ben :)
Anatidae schreef op zondag 18 december 2022 @ 08:58:
Als je daar een paar dagen in de week gedetacheerd zit of het is een MVO, dan zou dit nog niet eens zo erg zijn.
Maar als je er vast in dienst bent en je weet dat het geld in de directiekamer tegen de plinten omhoog klotst is dat wel heel naar ja..

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:07
Grote wereldwijde IT software vendor; wij krijgen niets behalve de kerstlunch die wij al hebben gehad. Zag ik al wel aankomen na de ontslag ronde bij ons (en andere IT bedrijven).

[Voor 4% gewijzigd door SunnieNL op 18-12-2022 15:28]

Signature here?

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Tomatoman

Fulltime prutser

Orangelights23 schreef op zondag 18 december 2022 @ 07:53:
Avondeten :)

Hier in Zweden wordt veel aangemerkt als belastbaar voordeel, waardoor werkgevers bijna niets kunnen geven zonder dat je daar belasting over moet betalen.
Dat is in Nederland niet anders. Mijn werkgever geeft sinds jaar en dag een kerstpakket plus een bedrag van € 150. Over dat bedrag komt de Belastingdienst eerst nog even belasting incasseren voordat het wordt uitgereikt. Met een marginale belastingdruk van ruim 55% blijft daar ongeveer € 67 netto van over.

Ook een kerstpakket wordt in Nederland belast als salaris - je krijgt van je werkgever immers gratis iets van waarde. Verreweg de meeste werkgevers maken hiervoor gebruik van de werkkostenregeling.

Een goede grap mag vrienden kosten.

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Freelance, eventjes een sabbatical aan het nemen :7 Dus binnenkort een nieuwe GPU onder mijn kerstboom.

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:41

Punkrocker

Mostly harmless

htca schreef op zondag 18 december 2022 @ 07:57:
Check, idem

"What do you get if you multiply six by nine..."

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-01 20:10
Exact deze:
https://www.makrokerstpakketten.nl/15-be-proud/product/332/

Met een flesje wijn erbij.
Tja, een doos met huismerk boodschappen van de grootste grutter.

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:35
Normaal tinteling geneuzel van ruigweg 35 euro.

Members only:

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• Dapdodo
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Renegade666 schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:25:

***members only***
werk je ook bij S....

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:35
Zou zomaar kunnen😅

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• Vinales
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-01 20:36
Zingo schreef op zondag 18 december 2022 @ 12:02:

Pak dan gelijk de Spaanse vakantiedagen….

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-01 19:14
Wat ik krijg is nog onbekend, maar wij kregen van een partner een doos met mini kokers Pringle chips. Er stond op geschreven:

"Omdat er chiptekorten zijn hier een doos chips".

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier (een transportbedrijf) hebben we een grote doos met bedrijfslogo er op gekregen met als inhoud:
Een Bambook notebook met bedrijfslogo er op en een Cobb Pro barbeque met een pak bijbehorende briketten
.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:48

sapphire

Die-hard pruts0r

Hier hadden we een kerst evenementje met livemuziek, drankje, ect en daar kon je je pakket ophalen.

Was een klein doosje met een groet van de directie, pakje speelkaarten in huisstijl, paar Merci chocolaatjes erin en een VVV bon van €55. Ik vind het iig erg leuk en ben er blij mee :)

Bon is al besteed en heb met wat bijleg een nieuwe muis gehaald die ik graag wilde.

Gabriël ITX

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-01 21:27
Hier een doos vol met (A-merk)boodschappen, varierend van chocola, pasta, een fles Appelsientje, een pak thee, 2 kleine flessen wijn etc.

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:03
Begreep dat er voor mij een gevulde handbagage koffer klaarstaat.
Gezien de ervaringen van vorig jaar wordt dat een reisje naar de voedselbank om het pakket af te leveren. Heb tevens al 3 handbagage-koffers en cadeautjes van de werkgever zijn altijd van chinesium (slecht van kwaliteit), dus waarschijnlijk kan het direct de vuilcontainer in. Zonde maar dat krijg je als je niet ontvankelijk bent voor commentaar.

[Voor 4% gewijzigd door fonsoy op 18-12-2022 23:00]

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:34
Wij hebben veel klanten in MKB e-commerce en ze doen elk jaar hun best om bij onze klanten dingen te kopen en zodoende een pakket samen te stellen. Zat dit jaar bv in: koekjes, nootjes, nougat, geurkaars, serveerplankje, flesje wijn, koffiebonen, thee, chocolade, vijf speciaal biertjes, party popper, chips, handzeep.

Verder van een klant een rituals adventskalender en van een andere klant een fles rosé van 1,5 liter gekregen.

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-01 14:48
Als eigenaar van een klein bedrijf mag ik ze zelf uitdelen aan personeel & klanten dit jaar :)
- Fulltime medewerkers stuur ik een mand op met speciaalbieren, pralines en kerskoekjes opgestuurd + wat nutteloze bedrijfsdingen met het logo op. Hopelijk iets minder nutteloos is een draadloze foon oplader met het logo op.
- Een aantal freelancers die geregeld een dagje helpen krijgen een afgeslankte versie daarvan.
- Klanten krijgen ongeveer hetzelfde als de fulltime mederwerkers maar dan iets meer kwaniteit.

Niet slecht hoop ik :)
Nu is het in België sowieso wat meer afgevlakt. Heb als loontrekker nooit zoveel gehad als ik hier lees.

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
larsg schreef op maandag 19 december 2022 @ 03:02:
Als eigenaar van een klein bedrijf mag ik ze zelf uitdelen aan personeel & klanten dit jaar :)
- Fulltime medewerkers stuur ik een mand op met speciaalbieren, pralines en kerskoekjes opgestuurd + wat nutteloze bedrijfsdingen met het logo op. Hopelijk iets minder nutteloos is een draadloze foon oplader met het logo op.
- Een aantal freelancers die geregeld een dagje helpen krijgen een afgeslankte versie daarvan.
- Klanten krijgen ongeveer hetzelfde als de fulltime mederwerkers maar dan iets meer kwaniteit.

Niet slecht hoop ik :)
Nu is het in België sowieso wat meer afgevlakt. Heb als loontrekker nooit zoveel gehad als ik hier lees.
Je moedigt met dit pakket veelvoudig alcohol gebruik aan. Een biertje of een fles wijn ertussen, prima, maar een hele mand vol?

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:52
50 euro bol.com

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:11

St@m

@ Your Service

aljooge schreef op maandag 19 december 2022 @ 07:36:
[...]

Je moedigt met dit pakket veelvoudig alcohol gebruik aan. Een biertje of een fles wijn ertussen, prima, maar een hele mand vol?
Tuurlijk, niet iedereen is tegenwoordig woke, of hoe je het ook wilt noemen. Gewone mensen bestaan er ook nog.
Had ik maar zo'n werkgever, ik moest het doen met appelsap, een zakje nootjes een zakje chips en popcorn ofzo.

Maar eerlijk is eerlijk, op andere vlakken worden we ruim gecompenseerd.

[Voor 7% gewijzigd door St@m op 19-12-2022 07:50]

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

• aljooge
St@m schreef op maandag 19 december 2022 @ 07:47:
[...]

Tuurlijk, niet iedereen is tegenwoordig woke, of hoe je het ook wilt noemen. Gewone mensen bestaan er ook nog.
Had ik maar zo'n werkgever, ik moest het doen met appelsap, een zakje nootjes een zakje chips en popcorn ofzo.

Dat is nu net het probleem. Alcohol gebruik is gewoon en dat zou het niet moeten zijn. Je moet dit niet te veel stimuleren, op de lange termijn sloopt overmatig gebruik de gezondheid.

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:04
‘Vroeger’ kregen wij vaak een gadget van bijvoorbeeld Kickstarter en champagne. Sinds een paar jaar is dat overgegaan in een bol.com bon van €250.

Hoewel de gadgets altijd erg tof waren en niet goedkope prullaria, bevalt de bon mij beter. En je hebt ook niet het probleem dat sommige collega’s totaal niets met de gadget kunnen

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:11

St@m

@ Your Service

aljooge schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:08:
[...]

Dat is nu net het probleem. Alcohol gebruik is gewoon en dat zou het niet moeten zijn. Je moet dit niet te veel stimuleren, op de lange termijn sloopt overmatig gebruik de gezondheid.
Laat mensen lekker zelf weten hoe vaak en wanneer ze drinken. Daar hebben we geen alcoholpolitie op het internet voor nodig. En lijkt me ook niet dat deze topic de plek is om het er verder over te hebben.

[Voor 8% gewijzigd door St@m op 19-12-2022 08:13]

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

• segil
  • Laatst online: 10:21
World Citizen schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:29:
Wat ik krijg is nog onbekend, maar wij kregen van een partner een doos met mini kokers Pringle chips. Er stond op geschreven:

"Omdat er chiptekorten zijn hier een doos chips".
Dus niet alleen slechte humor, maar ook slechte smaak.

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-01 16:03
Wij hebben bij een grote multinational dit jaar een bonus gekregen (€100) ipv kerstpakket. Had iets te maken met belastingtechnisch (was de uitleg) dat we geen pakket erbij kregen. Dat krijgen we nu in het nieuwe jaar als "nieuwjaarpakket".

Voor een bedrijf (onderdeel van een nog grotere multinational, sinds dit jaar op eigen benen) wat lange tijd rode cijfers schreef vind ik het positief ongeacht wat er in zit.

• Coach4All
  • Laatst online: 11:01

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Van uitzendorganisatie een code om op jamez wat "leuks" uit te zoeken (action spul/waarde van 12 to 15 euro).
Van de werkplek moet deze week nog komen.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• aljooge
St@m schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:12:
[...]

Laat mensen lekker zelf weten hoe vaak en wanneer ze drinken. Daar hebben we geen alcoholpolitie op het internet voor nodig. En lijkt me ook niet dat deze topic de plek is om het er verder over te hebben.
Iedereen mag van mij doen wat die wil doen, zoals al eerder gezegd een biertje of een fles wijn bij het Kerstpakket prima, wat je er thuis bij koopt, doe wat je graag wil doen.

Waar ik wel moeite mee heb is dat met het weggeven van manden drank met Kerst een bedrijf een alcoholcultuur in stand houd en personeel hiermee triggert om meer te gaan drinken. De schade hiervan kan best wel groot zijn

- personeel kan verongelukken na een (bedrijfs) borrel
- de arbeidsproductiviteit van veeldrinkers is lager. Sommigen komen vaak op maandagmorgen niet opdagen
- weer anderen krijgen stress of een burn-out wat alcohol weer versterkt
- er is een grotere kans dat je voor je pensioen een ziekte krijgt.

Wat mij betreft heeft een werkgever een bepaalde zorgplicht naar zijn werknemers toe en moet het ongezond gedrag niet aanwakkeren en gezond gedrag stimuleren zodat iedereen een grotere kans heeft gezond zijn pensioen te halen. Uiteraard staat een werknemer vrij om zijn keuzes te maken hoe die wil leven.

Om die reden vind ik het weggeven van hele manden bier met Kerst niet kunnen.

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
St@m schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:12:
[...]

Mijn kind van 16 kreeg (bij NL werkgever) een flesje prosecco...niet handig (en zelfs verboden denk ik). Wees als werkgever verstandig en beperk cadeautjes zoals bier, wijn, maar ook (varkens)vlees.

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Hij/Hem/Zijn (Hoofdletters!)

St@m schreef op maandag 19 december 2022 @ 07:47:
[...]

Afgezien van "woke", whatever je daarmee ook probeert aan te geven, niet alle "gewone" :? mensen drinken alcohol en hebben daar uiteenlopende redenen voor.
---
Van mijn werkgever krijg ik een bon waarmee ik in een shop wat leuks kan kopen, van een zakenrelatie een soortgelijke bon en van een andere zakenrelatie een traditioneel pakket. Alcoholvrij.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Renegade666 schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:25:

***members only***
Idem Dito :)

Members only:

Anjunabeats

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:19
Als je een alcoholhoudende drank krijgt en daar morele of principiële bezwaren tegen hebt dan kan die fles toch hetzelfde behandeld worden als het zoveelste China prulding. Gewoon weggooien/weggeven, ik zie het probleem niet zo. Al die milieuvervuilende China troep zou ik een groter bezwaar tegen hebben. Flesje drank door de gootsteen spoelen geeft weinig tot geen milieu belasting.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• wokkelz
  • Laatst online: 10:58
Wij konden kiezen tussen een traditioneel kerst pakket, een cadeaubon van de Bijenkorf of bol.com van 70 euro, of een cadeaubon van die webshops van 50 euro voor jezelf en 20 euro voor een goed doel, een alcohol pakket, een rituals pakket of het gehele bedraf voor een goed doel.

• Ardana
  • Laatst online: 09:00

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Svp discussie over alcohol en de gevolgen achterwege laten. Die is hier off-topic.

No good deed goes unpunished.

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:54
Members only:

[Voor 3% gewijzigd door Mar.tin op 19-12-2022 10:08]

• Evest
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

Hier ook kies je eigen cadeau, t.w.v. €50. Andere aanbieder dan vorige jaren, dus ook minder nuttige cadeaubonnen; gok dat ik voor de Wehkamp ga maar heel enthousiast ben ik nog niet. Afijn, iets met een gegeven paard. :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-01 21:33
Voor dit jaar weet ik het niet, maar voorgaande jaren bevatten de pakketten vooral nuttige zaken rondom beweging en gezondheid (en soms energiebesparing). Zo hebben we al wel kwalitatief goede (en qua formaat erg ruime) dekens gehad voor op de bank, Sportjasjes (waterdicht), en hebben we hardloopclinics en dergelijke gedaan met elkaar en kregen we er toen een simpele smartwatch bij.
Nu is beweging/ gezondheid bij ons sowieso iets waar wel de organisatie mee bezig is, standaard zijn er vlakbij kantoor wekelijks Padelbanen gereserveerd waar we met collega's 2 uur lang een balletje kunnen slaan. Daarnaast hebben ze ook Sinterklaas geörganiseerd voor de medewerkers met kinderen, waarbij de kinderen tot 20 Euro een cadeautje hebben gekregen en zijn we net een weekje naar Kroatie geweest met de medewerkers voor teambuilding (waarbij het ook zo was geregeld dat we 's morgens met een sportinstructeur aan de dag begonnen.
Dus wat het ook wordt dit jaar, eigenlijk zijn we al heel ruim voorzien dit jaar, zeker als je voor de medewerkers die het financieel allemaal zwaarder hebben ook meetelt dat zij een Budgetcoach geregeld hebben gekregen om ze te helpen.

• DarkSim1986
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-01 14:24
uitzoeken van een cadeaubon of het doneren ervan, Coolblue twv 70 euro gekozen.

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:44
Jaarlijks kunnen we fiscaalvriendelijk 75eu uit laten keren uit ons eigen keuzebudget, scheelt toch weer een stukje belasting.
Vorig jaar deed mijn manager daar voor elke collega uit het team en persoonlijk geschreven kaart bij en een cadeaubon van een website, die heb ik volgens mij omgezet in bol.com of coolblue. Kaartje was, wat mij betreft, wel een mooi stukje waardering.

Al met al heb ik dit eigenlijk liever dan de jaarlijks doos met etenswaren waarvan 3/4 het qua smaak allemaal net niet is en/of prullaria die jij eigenlijk nooit gaat gebruiken.

• HaterFrame
  • Laatst online: 09:04

HaterFrame

Well... Poo came out!

*knip* Offtopic. Zie ook de mbr in Ardana in "Wat krijgt de Tweaker in zijn kerstpakket/kerstgeschenk?"

[Voor 93% gewijzigd door Yorinn op 19-12-2022 11:34]

I am the great Cornholio!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:53

Agent47

I always close my contracts.

Een bon met punten die je zelf kunt uitgeven. Prima hoor.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08:40
oeps verkeerde topic nog open staan xD

ik moet nog iets moois bedenken- ideeen? 30 euro pp :(

[Voor 96% gewijzigd door 99ruud99 op 19-12-2022 10:54]

• Aerkhanite
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-01 18:35

Aerkhanite

Snapt er geen reet van

Topicstarter
99ruud99 schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:50:
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i9-12900K Boxed€ 547,83€ 547,83
1MoederbordenGigabyte Z690I AORUS ULTRA (rev. 1.0)€ 329,-€ 329,-
1VideokaartenGigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G (rev. 2.0, LHR)€ 987,13€ 987,13
1BehuizingenFractal Design Pop Mini Silent Black TG Clear€ 69,90€ 69,90
1Geheugen internCrucial CT2K16G48C40U5€ 129,95€ 129,95
1VoedingenCorsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart€ 129,-€ 129,-
1Solid state drivesKingston NV2 2TB€ 109,-€ 109,-
Totaal€ 2.301,81

dit is ongeveer wat je krijgt...
Doe mij ook zo'n werkgever :P

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:36
Wij hebben geen idee nog, maar bij ons is het elk jaar anders. Vaak komt het ook pas in het nieuwe jaar omdat iedereen te druk is die laatste weken. Een jaar of 5-6 geleden werden er nog echt pakketten gemaakt. Gewoon een klassiek pakket met wat snacks, een biertje, een wijntje, soms een bon erbij. Op een gegeven moment werd dat een cadeaubon, wat de meeste prima vonden. Het is immers ook zonde als je de helft moet weggeven omdat je zelf niet drinkt bijvoorbeeld. Toen was er een jaar dat iemand bedacht had om wat ludieks te kopen, maar dat werd niet gewaardeerd :o. Nadat het ding een jaar in zijn doos in de kast stond heb ik hem maar weggegeven (ik benoem niet wat, ivm herkenbaarheid...). Inmiddels zijn we weer terug bij de bonnen. Het nadeel van die bonnen is dat het dus ook wel in het nieuwe jaar gegeven kan worden. Het voelt niet echt als een kerstcadeau. Stiekem hoop ik dit jaar op een loonsverhoging, ik mis nog 2 jaar inflatie :+

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:03

CaDje

Framedrops for life

Niet eens een 40 serie voor kerst, beetje weak ;)

• Vaal
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:43

Vaal

𝖁𝖆𝖓 𝕭𝖎𝖓𝖘𝖇𝖊𝖗𝖌𝖊𝖓, 𝖑𝖚𝖑!

NielsFL schreef op zondag 18 december 2022 @ 12:11:
Hier wordt de overgebleven vrije WKR ruimte verdeeld en uitgekeerd.
Hier ook, komt bij mij neer op de eerste 1000 euro van m'n 13e maand die netto is. _/-\o_ En nog een mooi kerstpakket + fles champagne (die ik elk jaar zelf inkoop :p)

Andere werkgever is een mooie bewaarwijn en een borrelpakket met mooie kaasjes etc, ook erg leuk :)

Ben weer flink tevreden. :p

𝕾𝖏𝖔𝖓𝖓𝖎𝖊, 𝖟𝖊 𝖑𝖊𝖌 𝖔𝖕 𝖏𝖊 𝖜𝖆𝖌𝖊𝖓!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:03
KabouterSuper schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:59:
[...]

Mijn kind van 16 kreeg (bij NL werkgever) een flesje prosecco...niet handig (en zelfs verboden denk ik). Wees als werkgever verstandig en beperk cadeautjes zoals bier, wijn, maar ook (varkens)vlees.
Het is inherhent nooit goed.
Een Indiër wil geen rundvlees. Een moslim geen varkensvlees. Een jood heeft ook zo zijn eisen. De eerste twee liever ook geen alcoholische versnaperingen. Welke producten kun je dan geven als werkgever? Ik denk dat het goed is om wat keuze te bieden.
Een cadeaubon is goed, maar veel gadgets lijken ook in goede aarde te vallen. Stel dat je bijvoorbeeld die Apple Airpods Pro of het Sony WF-1000XM5-alternatief biedt. Of een donatie aan een goed doel. Maar zo'n pakket met eten is toch altijd gedoe van.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:22

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Bij de meeste cadeaubon sites is het (zoals eerder vermeld) Trust-level meuk tegen adviesprijzen. Meestal laat ik het omzetten in een cadeaubon, maar dit jaar is de enige relevante bon Paradigit waar ik al een kleine eeuwigheid niks heb besteld. Die oldskool dozen voordat men overal een haar in vond waren eigenlijk leuker. Was toch altijd een klein cadeautje met dingen die je anders niet zo snel zou kopen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Coach4All
  • Laatst online: 11:01

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Señor Sjon schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:00:
Bij de meeste cadeaubon sites is het (zoals eerder vermeld) Trust-level meuk tegen adviesprijzen. Meestal laat ik het omzetten in een cadeaubon, maar dit jaar is de enige relevante bon Paradigit waar ik al een kleine eeuwigheid niks heb besteld. Die oldskool dozen voordat men overal een haar in vond waren eigenlijk leuker. Was toch altijd een klein cadeautje met dingen die je anders niet zo snel zou kopen.
Yep, de "Trust draadloze muis" staat er ook tussen. :X

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:31
Wij hebben een keuze cadeaubon gehad met een waarde van 40 of 50 euro (heb nog niet gekeken), een € 20,- kortingsbon voor een weekendje weg (bij besteding vanaf € 100,-) en een dopper.

Prima score voor een overheidsorganisatie.

Vrouwlief had een kerstmarkt waar ze onder andere een koekenpan en wat andere meuk heeft uitgekozen. Ook semi-overheid.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Wij hadden dit jaar voor het eerst ook een kerstmarkt zodat je zelf je "pakket" samen kon stellen. Ik ben voor een aantal bordspellen, wijnaccesoire set en een paar sokken gegaan :D.

HD4Life @ Full-HD

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:04
Ik heb mijn pakket nog niet, maar mijn vrouw wel en dat was niet verkeerd:

Google Nest Hub 2 (55 euro)
JBL Wave 200 TWS (37 euro)
Powerbank 20.000Mah (19 euro)

En een gewoon pakket met lekkernijen van rond de 50 euro als ik moet gokken.

Die van mij zal alleen een pakket met lekkernijen zijn waarschijnlijk. :/

Tomorrow is not today!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:10
Ook een Tinteling bon van 50 euro.

Wat een troep verkopen ze daar zeg. Alles ook fors boven de prijzen in andere winkels. Heb m'n moeder en vriendin maar blij gemaakt met een Rituals pakket. Had ook niet de keuze om het om te zetten naar een bon voor Bol of Amazon.

Snap niet dat werkgevers deze onzin nog gebruiken, maar ze zullen er wel een voordeel uit halen qua prijs.

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11:38
Sterkado van... 70 euro denk ik. Nog niet gekregen. Maar dat was het de afgelopen jaren ook.

Ben er wel blij mee overigens. Ik kreeg ooit een vuurkorf met bijbehorende briketten. Heb je niet zoveel aan in een appartement :D

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:05
Justevo schreef op maandag 19 december 2022 @ 13:55:
Ook een Tinteling bon van 50 euro.

Wat een troep verkopen ze daar zeg. Alles ook fors boven de prijzen in andere winkels. Heb m'n moeder en vriendin maar blij gemaakt met een Rituals pakket. Had ook niet de keuze om het om te zetten naar een bon voor Bol of Amazon.

Snap niet dat werkgevers deze onzin nog gebruiken, maar ze zullen er wel een voordeel uit halen qua prijs.
Hier afgelopen jaren, m.u.v. vorig jaar ook een bon van Tintelingen.
Afgelopen jaar kregen we niks, want corona 8)7
Snap niet goed wat er niet veilig is aan zo'n bon i.v.m. corona, maar goed.
Dit jaar krijgen we wel weer wat, dus ik verwacht ook weer een bon van Tintelingen.

Tot nu toe elke keer (gelukkig) nog wel de keuze om het om te laten zetten in een Bol.com bon _/-\o_

PV Output

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:56
De kerstpakketten bij ons hebben we ingeruild voor adventkalenders. Even bij iedereen de voorkeuren gecheckt en uitgekomen op 5x Beerwulf, 1x koffie, 1x wijn en 1x hondensnacks. Zo hebben we allemaal 24 dagen lang elke dag iets nieuws om te proeven.

Van de Beerwulf kalender wordt een ranglijst bijgehouden om te kijken wat de verschillende smaken zijn. :D

(Daarnaast winstuitkering dus meuk kopen kan iedereen zelf.)

[Voor 8% gewijzigd door MuddyMagical op 19-12-2022 14:12]

• Spooksel
  • Laatst online: 29-01 20:07

Spooksel

Spooksel!

Dennis1812 schreef op zondag 18 december 2022 @ 10:40:
Soort tinteling maar dan via een andere pagina met waarde van €25,-
Staat het standaard prul op. Exclusief bol bon
En ook een standaard doos zit er niet bij als keuze.

Nog maar even kijken wat het gaat worden.
Ik werk voor een bedrijf wat dus ook cadeauconcepten aanbiedt. De reden dat je vaak bonnen zoals die van BOL.COM niet op dergelijke sites ziet staan is omdat er gewoon niet genoeg marge op zit om het rendabel te maken.

Voor een BOL bon van 25 euro betalen we nog net geen 24 euro inkoop, dus ja... als je klant dus 25 euro uit wil delen en daar zit ook de verpakking en het kaartje nog bij inbegrepen, dan zouden we gewoon meteen verlies draaien als mensen vervolgens alleen maar BOL bonnen ermee zouden kopen :P

Wij hebben, zeker in vergelijking met onze concurrenten, echt een best groot aanbod van giftcards. Maar BOL zul je dus niet gaan tegenkomen doorgaans.

Ik zie best veel mensen hier klagen over Tintelingen, wat ik dan best grappig vind, want hun aanbod is ook best karig. Bij ons kun je in ieder geval nog wel bonnen zoals die van Zalando, Coolblue, HEMA, etc er mee kopen. Dat kan bij hun ook niet.

[Voor 11% gewijzigd door Spooksel op 19-12-2022 14:16]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:43
Mijn vriendin een kerstpakket bestaande uit etenswaren (snoep, koek, afbakbroodjes, beschuit etc.) Gewoon dingen die je alledaags toch wel gebruikt. Jaar ervoor niks (werkt in zorg, altijd maar weer een verassing of ze iets krijgt).

Ik een pizzasteen die je in de oven/BBQ kan leggen met alle benodigde spulletjes\beslag om een pizza te maken inc. ovenwant/kookschort/peper en zoutstel, spatelpot. Uiteraard alles duurzaam, is een dingetje geloof ik :P. Gaan is kijken met de feestdagen of het ons gaat lukken om goed te doen, nog nooit zelf de pizzabodem gemaakt.

Mijn werkgever is altijd wel orgineel maar of ik het nou allemaal gebruik... opsomming wat ik kan herrineren van afgelopen jaren:
Lamp voor binnen en buiten met bluetooth speaker erin wat ook nog eens een (wijn) koeler is (nog nieuw in verpakking).
Een heule grote tappass serveer plank met allerlei schoteltjes en dingetjes (weggegeven).
Doos met allerlei etenswaren en draadlozen oordopjes (wel zelf gehouden en gebruikt).
Rest weet ik niet meer :P.

Je kan elk jaar je kerstpakket ook doneren, al vraag ik mij af wat een minder bedeeld persoon heeft aan een pizzasteen/tappasplank etc. Je mag hem sinds dit jaar ook doneren als geldbedrag aan een stichting, alleen moest je dit al in de zomer aangeven schijnbaar (even gemist). Misschien wel een idee voor volgend jaar :).

Toch heeft het wel wat om het pakketje samen te openen om te zien wat ze nu weer verzonnen hebben. Het is uiteraard een stukje waardering naar de medewerkers, wat ik zeker doe. Kan ook niet makkelijk zijn om elk jaar maar weer wat nieuws te verzinnen.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Spooksel schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:14:
[...]

Ik werk voor een bedrijf wat dus ook cadeauconcepten aanbiedt. De reden dat je vaak bonnen zoals die van BOL.COM niet op dergelijke sites ziet staan is omdat er gewoon niet genoeg marge op zit om het rendabel te maken.

Voor een BOL bon van 25 euro betalen we nog net geen 24 euro inkoop, dus ja... als je klant dus 25 euro uit wil delen en daar zit ook de verpakking en het kaartje nog bij inbegrepen, dan zouden we gewoon meteen verlies draaien als mensen vervolgens alleen maar BOL bonnen ermee zouden kopen :P

Wij hebben, zeker in vergelijking met onze concurrenten, echt een best groot aanbod van giftcards. Maar BOL zul je dus niet gaan tegenkomen doorgaans.

Ik zie best veel mensen hier klagen over Tintelingen, wat ik dan best grappig vind, want hun aanbod is ook best karig. Bij ons kun je in ieder geval nog wel bonnen zoals die van Zalando, Coolblue, HEMA, etc er mee kopen. Dat kan bij hun ook niet.
Mijn partner heeft een bon van Yourgift gehad. Die kan je dus voor zo'n beetje alles omwisselen. BCC, Bol, coolblue en zelfs Thuisbezorgd.

Zelf krijg ik van de overkoepelende organisatie een bol.com bon van 25. Dat is een jaar een Pluim geweest en daar zijn volgens mij aardig wat klachten over geweest omdat je er eigenlijk bijna niets leuks mee kan doen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Spooksel
  • Laatst online: 29-01 20:07

Spooksel

Spooksel!

@Gunner Dan heeft Yourgift misschien beter onderhandeld met Bol dan wij dat gedaan hebben :P

Wij bieden de bonnen van BOL overigens wel aan bij klanten die hun cadeaucode's digitaal uitleveren, dan maken we tenslotte geen kosten aan een pasje en verpakking en verliezen we de marge erop niet :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• fyr0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:45
Ik heb dit jaar een "warm-houd-pakket" gekregen:
- Thermosbeker (met logo)
- Handschoenen (met logo)
- Kaarsenhouder
- Warme sokken
- Fleece deken
- Stoov kussen

Met de laatste drie en de thermosbeker ben ik erg blij. Die stoov wordt alweer veel gebruikt hier
Pagina: 1 2 3 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee