Wat krijgt de Tweaker in zijn kerstpakket/kerstgeschenk? Overzicht

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• 3dmazter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:35
Hier een doos met eten (veel kaas), nootjes, chips. fondue set (had ik nog niet dus leuk) met kaasfondue spullen.
fles wijn, turks brood en bakje gorgonzola die over datum was en op springen stond.
Wat we niet lusten hebben we weggegeven.
Van de zomer de fondue set maar eens aanslingeren met olie.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:24

Sport_Life

Solvitur ambulando

Vrij standaard maar toch leuk kerstpakket, met wat koekjes, chips, chocolade, jus d' orange , etc.

Van mij hoeft het ook niet meer dan dat te zijn :).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• TvH86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:35
Wij hadden toch wel een heel mooi cadeau met de kerst. Eerst tijdens een goed georganiseerde kerstlunch een cadeaubon van €75. Daarna in de speech zei onze CEO we hebben de beste omzet ooit bla bla. Dus kijk einde middag allemaal maar even op de bankrekening. Had het hele bedrijf (75fte) een heel mooi bedrag netto gekregen.

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:54

EiT

Bij ons wordt er ook niets gegeven. Kerst diner helaas ook weer een aanfluiting.

Voor mijn teamleden wel een bier pakket gekocht uit eigen zak (€20-80 pp).

Krijg gelukkig nog wel elk jaar een fles champagne van 1 leverancier en een zeer goede wijn (1.5-3L) van een andere die wij met kerstavond gebruiken. Officieel moet je dit inleveren en wordt dan verdeeld, maar omdat ik daar zelf niets van terug zie, zoeken ze het maar uit.

Zelf boeit een kerstpakket mij weinig omdat je nooit iedereen tevreden kan houden. Wel vind ik je als organisatie jezelf laat kennen door niets te geven. Zelfs als de organisatie uit 100 man bestaat en je geeft €50 uit, kost die 5k minder dan reputatie schade.

Vorige werkgever in dezelfde branche deed het behoorlijk beter, hoewel kerstpakket rechtstreeks van leverancier kwam (jaarlijkse inkoop bonus) was het qua waarde en originaliteit wel in orde.

Druk en zetfouten voorbehouden.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:38
Helemaal niks maar het boeit me ook helemaal niks 8)

Fijne feestdagen :)

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
We hebben sowieso jaarlijks een lotterij voor relatiegeschenken, die moeten we namelijk inleveren. Tenzij het bederfelijke waar zijn. Stonden dit jaar een paar flessen wijn tussen, koffie en wat andere kleinigheidjes. Verder hebben we jaarlijks een afdelingsuitje met activiteit + eten. Dat wisselt vooral in kwaliteit.

Persoonlijk krijg je 50 euro tegoed voor een cadeaubon die je online mag uitzoeken bij één van de grote webshops. Op zich prima. Dat was een paar jaar geleden wel anders. Toen moest je 50 euro uitgeven in een random prut webshop met heel veel elektronica dat het allemaal net niet was.

Enige wat jammer is, is dat het bedrag nooit geïndexeerd is. En dit jaar was de postkaart ook wegbezuinigd, we kregen dit keer een mailtje.

Wat ik vooral opvallend vind is dat al jaren iets van 20% van de collega's de bonnen niet claimen. Dus ook nieuw dit jaar: niks geclaimd in Q1? Dan gaat het naar een goed doel.

[ Voor 10% gewijzigd door Ronwiel op 24-12-2025 21:25 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste