Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Edit: Rydz maakt er gehakt van, 107 gem.
[ Voor 30% gewijzigd door Hippocampus op 19-12-2024 15:16 ]
Rydz heeft z'n beste pot dit WK al gespeeld.
⏩ PVOutput☀️
Doets mag aan de slag, moet denk ik wel wat beter dan tegen NLvL. Of Smith moet erg van de leg zijn vanavond. (heeft wel wat te verdedigen)
Gelukkig profiteert hij wel van de fouten van Smith, top.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het is wel heel erg spannend
-exit-
Heel erg knap van Doets
[ Voor 76% gewijzigd door Aggressor op 20-12-2024 00:04 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Heerlijk niveau ook vooral in set 5
[ Voor 26% gewijzigd door !mark op 20-12-2024 00:06 ]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:12
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Maar goed dat je daar geen muismat op ingezet hebt.Aggressor schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 00:01:
Ik denk dat het Smith gaat worden...
Mejor así
Nu plek 15, maar hij zal wel buiten de top16 vallen.tweakduke schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 00:05:
De 9 levens van Smith waren op. Wat een partij zeg, dat gaat Smith hard voelen dit. Ongekende val op de ranking.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Ja dus geen Premier League, paar andere toernooien worden lastiger. Dat ga je echt op veel fronten merken. Ik denk dat het veranderen van de leverancier van materiaal niet goed was, samen met het te laat proberen om te draaien.Quad schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 00:07:
[...]
Nu plek 15, maar hij zal wel buiten de top16 vallen.
Doets gooide ook echt goed, laten we hopen dat die zo doorgaat.
Dat zou wel weer jammer zijn eigenlijk, ik kijk graag naar hem.tweakduke schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 00:10:
[...]
Ja dus geen Premier League, paar andere toernooien worden lastiger. Dat ga je echt op veel fronten merken. Ik denk dat het veranderen van de leverancier van materiaal niet goed was, samen met het te laat proberen om te draaien.
Kan zomaar zijn finale zijn. Wie is de volgende?Doets gooide ook echt goed, laten we hopen dat die zo doorgaat.
Maar goed, zegt niets over een volgende wedstrijd, perfecte timing en briljant afgemaakt.
⏩ PVOutput☀️
Ratajski of Veenstra/Toylo.Hippocampus schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 00:12:
[...]
Dat zou wel weer jammer zijn eigenlijk, ik kijk graag naar hem.
[...]
Kan zomaar zijn finale zijn. Wie is de volgende?
Ratajski zal niet tof zijn, gezien z'n snelheid.
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 20-12-2024 00:16 ]
⏩ PVOutput☀️
Heerlijk het WK, ik kijk/volg elk toernooi wel, maar dit staat er toch wel boven! en het toernooi is pas net begonnen (Y)
Revive the guild!
⏩ PVOutput☀️
Iig geen ruime overwinningQuad schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:34:
Gaat de verkeerde kant op.
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
Gooide hij nou die pijl stuk?Quad schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:43:
Doe maar een ontlading, haha.
Punt zou stuk zijn inderdaad.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Goto is wel een bijtertje.
⏩ PVOutput☀️

Clayton krijgt een makkie.Hippocampus schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:16:
Nou, Mansell v Goto is kiezen trekken hoor.
Tenminste één extra set..
⏩ PVOutput☀️
Als hij niet in slaap valt. Wat een traagheid.Quad schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:18:
Clayton krijgt een makkie.

⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Pff wat een ergernis
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Eindelijk afgelopen.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Enorm veel persoonlijke problemen gekend de laatste jaren, hopelijk is dat een keer definitief verleden tijd.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Ik zie het niet meer goedkomen helaas.Quad schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:19:
Hoppa de set en een break in de set van Hempel. Belangrijke kanteling, hopelijk kan het doorzetten!
Ik snap niet waarom de Zwaan op 133 de T20 probeerde vol te rammen.
Op 68 had hij beter de T12 kunnen aanvallen voor 32 over, of in de beurt er na dan 16 en d20.
Denk dat hij daar de wedstrijd wel heeft verloren.
[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 20-12-2024 22:30 ]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
O'Conner heeft geen goeie avond.
O'Connor wel verrassend uitgeschakeld voor mij.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
O'Conner kan soms niet thuis geven, wat vanavond dus het geval was. Maar ik had geen idee wat te verwachten van Slevin en dus meer schade aan het bracketQuad schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:32:
Ik dacht ook al met Slevin inderdaad.
O'Connor wel verrassend uitgeschakeld voor mij.
Nou nu eens zien of van Gerwen v2 er staat.
⏩ PVOutput☀️
In het gezicht wat minder vol, wellicht doordat z'n operaties achter de rug zijn?ll roel j schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:42:
Lijkt het maar zo of is MvG afgevallen?
⏩ PVOutput☀️
Hij zal een tijdje vloeibaar dieet hebben gehad gok ik. (kaakoperatie toch?)Quad schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 23:48:
[...]
In het gezicht wat minder vol, wellicht doordat z'n operaties achter de rug zijn?
Precies, zal helpen met gewichtsverlies.Hippocampus schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 00:06:
[...]
Hij zal een tijdje vloeibaar dieet hebben gehad gok ik. (kaakoperatie toch?)
En de WKwesp is terug.
⏩ PVOutput☀️
Ja die was bijzonder afgeleid!Hippocampus schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 00:08:
Hurrell gooit 140 met nog 140 te gaan.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Trage Toylo maakt het Veenstra wel moeilijk.
⏩ PVOutput☀️
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Veenstra is wel klaar..
Twente komt eraan!
- tweakduke
Veenstra moet die ervaring nu eenmaal op doen. Jammer en weer door.Quad schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 15:31:
Man man wat een treurnis.
Ik snap best dat je je ergert aan dit spel, maar een professional moet hier boven staan.
Het lijkt me dat je in de lagere klasses vaker met dit soort spelers wel te maken krijgt? Wellicht geen Aziaten, maar je speelt tegen alle soorten smaken.tweakduke schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 15:35:
[...]
Veenstra moet die ervaring nu eenmaal op doen. Jammer en weer door.
⏩ PVOutput☀️
Lee is ook niet snel.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Dat wel, maar Veenstra is zelf ook geen uitblinker. Hij wist van te voren niet wat hij kon verwachten en dan kun je onderuit gaan.Quad schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 15:37:
[...]
Het lijkt me dat je in de lagere klasses vaker met dit soort spelers wel te maken krijgt? Wellicht geen Aziaten, maar je speelt tegen alle soorten smaken.
Volgens mij zegt ie net dat hij wist dat dit ging gebeuren, enkel was hij zelf niet goed genoeg.tweakduke schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 15:47:
[...]
Dat wel, maar Veenstra is zelf ook geen uitblinker. Hij wist van te voren niet wat hij kon verwachten en dan kun je onderuit gaan.
Maar het helpt vast niet als je niet lekker in je spel zit dat je tegenstander je niet in je ritme laat spelen.
Dolan gooit hem tot nu toe snel van het bordQuad schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 15:43:
Als het zo doorgaat, kunnen we na Dobey - Merckx direct door naar Noppert...
Lee is ook niet snel.
Weet niet hoor maar dat is toch precies wat hij zei voor de camera? Hij wist het van te voren en gaf aan zelf totaal niet in z'n spel te zijn gekomen..tweakduke schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 15:47:
[...]
Dat wel, maar Veenstra is zelf ook geen uitblinker. Hij wist van te voren niet wat hij kon verwachten en dan kun je onderuit gaan.
Twente komt eraan!
- tweakduke
Hij had een youtube filmpje gekeken en meer wist hij niet van de tegenstander en wat hij nu echt kon verwachten.
Maar wat ik zeg Veenstra is geen hoogvlieger, ik had al geen hoge verwachting van hem.
'kan je dat niet doen als de tegenstander aan het gooien is?'
Laat die jongen gewoon z'n ding doen. Justin pipe hebben we ook moeten dulden.
⏩ PVOutput☀️
Vanavond:!mark schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:15:
Moet zeggen dat ik vanmiddag een beetje met een half oogje gevolgd, maar hoop dat de avondsessie toch wat leuker gaat worden. Weinig tot geen spanning in de partijen.
Danny Noppert v Ryan Joyce
Raymond van Barneveld v Nick Kenny
Luke Littler v Ryan Meikle
Damon Heta v Connor Scutt
Wie weet. Meikle en Noppert zijn ook niet de vlotste. Maar de laatste pot kan zomaar vuurwerk opleveren.
Heb het al vaker gezegd dit soort spelers maken de sport kapot want mensen willen het niet zien die gaan wel zappen als iemand 30sec nodig heeft om een pijl te gooien.
Dan nog het beschamende van het Viaplay personeel en hun gasten die Viaplay techniek belachelijk maken omdat het geluid met regelmaat niet werkt. Zegt eigenlijk ook meer als genoeg wat voor ballentent het is.
Goed hopelijk vanavond een betere avond als deze middag
⏩ PVOutput☀️
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.