Het grote Darts topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 87 88 Laatste
Acties:

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Yep, netjes 3-3 gemaakt maar in de laatste leg was het niet veel meer.

  • Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:54

Fuelke

Forza Ferrari

Quad schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:24:
"Ik heb getwijfeld over België, maar ik nam geen risico".

Dimitri pfff. Zonde zeg, zo ver gezakt.
Triestig ... Kim zal ook wel voor de tv zitten vloeken om zijn lagere ranking.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Toch bijzonder, een land met bijna anderhalf miljard inwoners en qua darten zie je Kumar al jaren lang bij dit soort toernooien terugkomen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Fuelke schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 12:07:
[...]

Triestig ... Kim zal ook wel voor de tv zitten vloeken om zijn lagere ranking.
Het is te hopen dat hun werk met de talentpools dat daar komende jaren wat uit gaat komen. Anders hoef je qua Belgisch darten niet veel te verwachten.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Quad schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 12:22:
Toch bijzonder, een land met bijna anderhalf miljard inwoners en qua darten zie je Kumar al jaren lang bij dit soort toernooien terugkomen.
Eigenlijk bizar als je deze pagina bekijkt.

Wikipedia: Category:Indian darts players

Misschien iets in de cultuur daar, het lijkt maar voor een klein aantal mensen weggelegd te zijn.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Beetje apart, Tan gooit 'm uit, geeft iedereen een hand behalve Lim... (geeft hem wel z'n materiaal)

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Matige pot van Portugal. Ik had de Zwitser Walpen nog niet eerder gezien, heeft wel een markant hoofd :D

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Myagmarsuren krijg ik nog wel uit mijn mond maar Lkhagvasuren niet :P

Afijn, kijken wat de Mongoliërs kunnen.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Eerste matchdart bounced eruit... maar Filby pakt 'm toch.
Toch knap om slechter te gooien dan de Zuid Afrikanen deden, maar begrijpelijke debut-bibbers.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Haha, die Walklin van Trinidad en Tobago kan goed vloeken _o-

Italie leek zo naar een 4-0 te strompelen, maar opeens 2-2.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Omg Koert, 'Darius clubkas'

  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik hoop ergens wel dat het Belgische darten er weer bovenop komt.

Die zijn ver afgezakt en twijfel of ze dit toernooi echt wat kunnen neerzetten.

De Soussa stond er ook zeer ongemotiveerd bij.

Tweakers Discord


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Hippocampus schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 12:58:
[...]

Eigenlijk bizar als je deze pagina bekijkt.

Wikipedia: Category:Indian darts players

Misschien iets in de cultuur daar, het lijkt maar voor een klein aantal mensen weggelegd te zijn.
Dat is wel erg weinig, terwijl het iets is waar je redelijk goed op in kan stappen.
Al heb je wel verenigingen en plekken nodig waar mensen komen en toernooitjes spelen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Die Hongaar Szekely doet een aardige Price imitatie :P

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Rekenfouten, afzwaaiers, krachttermen, darten van de middelste plank zeg maar, ik hou er wel van. *O*

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zozo, 158 check Gibraltar, lekker potje hoor.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

tweakduke schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 16:13:
[knipperdeknip]

Die zijn ver afgezakt en twijfel of ze dit toernooi echt wat kunnen neerzetten.
Dankzij de Slovenen zijn ze toch een rondje verder :9

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Mooie ontsnapping van de Fransen.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Had ik niet verwacht, Frankrijk die van Oostenrijk wint.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Tijd om te loten.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Nog even door de ballenbak roeren.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Hippocampus schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 23:54:
Nog even door de ballenbak roeren.
Geen bak, helaas.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ballenzakje dus :P

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Nederland tegen Zweden, dat moet kunnen.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Het is dan in Duitsland, maar ik denk dat Philip Brzezinski uiterlijk volgend jaar ook op de andere PDC toernooien staat als master of ceremonies, ipv Lewis Jones.

Doet het perfect, spelers mogen hem en hij lijkt zeer comfortabel in z'n rol.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Hippocampus schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 23:58:
Nederland tegen Zweden, dat moet kunnen.
Ja, maar de 11 vs 11 volgende week zal wel lastiger worden.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Quad schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 23:59:
Het is dan in Duitsland, maar ik denk dat Philip Brzezinski uiterlijk volgend jaar ook op de andere PDC toernooien staat als master of ceremonies, ipv Lewis Jones.

Doet het perfect, spelers mogen hem en hij lijkt zeer comfortabel in z'n rol.
Ja leuke kerel. Mooi ook dat ie het in twee talen kan.

  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
België komt toch net te kort tegen Noord Ierland.. zo zonde.

Tweakers Discord


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ah, Peter Schilling als opkomstmuziek van Duitsland. Goede keuze!
voor zo'n leuke Top 2000 a Gogo minidocu.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

tweakduke schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 20:02:
België komt toch net te kort tegen Noord Ierland.. zo zonde.
Ach, ze verliezen van de titelverdediger met 7-8... dat kan gebeuren. ;)

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Ik heb het niet gezien, maar het zou betekenen dat ze er in elk geval beter in zaten dan gisteren.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Quad schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 20:53:
Ik heb het niet gezien, maar het zou betekenen dat ze er in elk geval beter in zaten dan gisteren.
Ja het was aanzienlijk beter. Ze hebben tot aan de laatste leg voor gestaan, vandaar dat het zonde was dat ze het net niet over de streep wisten te trekken.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Degelijk spel hoor van de Duitsers. Die Gawlas heb ik ook wel eens beter zien gooien moet ik zeggen.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

De Engelsen zijn al ietwat gefrustreerd :P

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Het wordt Littler vs het publiek zo.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Toch wel een genot dat Reyes er weer bij is. Soepele worp.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Het is wel saai dat Viaplay de studio eruit bezuinigd heeft. Ze kunnen toch wel de commentatoren gebruiken bij voorbeschouwingen? Zoals VTM2 dat doet.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Quad schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:12:
Het is wel saai dat Viaplay de studio eruit bezuinigd heeft. Ze kunnen toch wel de commentatoren gebruiken bij voorbeschouwingen? Zoals VTM2 dat doet.
Ik gok maar zo dat ze het niet doen, omdat het WK er ook is.

Tweakers Discord


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik mis het niet eigenlijk. Ten eerste zien we tegenwoordig zoveel darten dat we altijd redelijk op de hoogte zijn van nieuwtjes. Ten tweede, wat kan je uiteindelijk allemaal verzinnen om een voorbeschouwing leuk te maken... het is meestal mijn toilet / koelkast / frietpan rondje :P

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Van Gerwen blijft maar kilo's verliezen, echt wel knap!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Quad schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:25:
Van Gerwen blijft maar kilo's verliezen, echt wel knap!
Zolang het maar de bedoeling is, dan is het goed. ;)
Maarja, hij is vrijgezel hè. dus dan moet je wel een beetje aan jezelf werken.

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ondertussen laat Nederland de Zweden terug de wedstrijd in.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Waren ook wel goede finishes van Zweden.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Quad schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:31:
Waren ook wel goede finishes van Zweden.
Wat zeg ik, 155 van het bord, bam!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Hoppa, 155 eraf, lekker Lukasiak

[ Voor 3% gewijzigd door Hippocampus op 13-06-2026 22:33 ]


  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Zo sta je 3-0 voor, zo sta je 3-4 achter }:|

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ze zullen wel weer wakker worden.. hopen we dan maar.

Tweakers Discord


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Break terug is in elk geval een belangrijke. Nu nog weer houden voor de voorsprong.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 00:11
Lijkt wel een boks wedstrijd

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Doen ze bijna allemaal.
Gooien ze 26, hup boksje. :+

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ze willen gewoon alle legs spelen, beetje podiumervaring opdoen. :P

  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hippocampus schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:46:
Ze willen gewoon alle legs spelen, beetje podiumervaring opdoen. :P
Of Zweden het idee geven dat er wat te halen viel :P

Tweakers Discord


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
De kop is eraf, maar tegen Duitsland moet het echt beter!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

tweakduke schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 22:55:
[...]

Of Zweden het idee geven dat er wat te halen viel :P
Nou, dat ging bijna fout. :o
Die Lukasiak scoorde misschien niet heel veel, maar deed verder wel veel goede dingen.

Ik had het idee dat Gian wat aan het forceren was. Gelukkig was MvG wakker ;)

  • Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hippocampus schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 23:00:
[...]

Nou, dat ging bijna fout. :o
Die Lukasiak scoorde misschien niet heel veel, maar deed verder wel veel goede dingen.

Ik had het idee dat Gian wat aan het forceren was. Gelukkig was MvG wakker ;)
Gian loopt het hele jaar al te worstelen met zijn pijlen en zijn rug. Ik zie daar nog niet echt een stijgende lijn in

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Reactie Anderson op pijl nr 7 die O'Connor mist, echt een liefhebber van het spelletje. Die vindt zoiets oprecht jammer.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:32:
Reactie Anderson op pijl nr 7 die O'Connor mist, echt een liefhebber van het spelletje. Die vindt zoiets oprecht jammer.
Maar toch even die leg afpakken :P

Tweakers Discord


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
tweakduke schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:34:
[...]

Maar toch even die leg afpakken :P
Gewoon knap dat hij zich niet laat afleiden door zoiets.

En wat spelen ze goed! Serieuze kandidaten voor de titel hoor!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:45
Anderson, vind het echt een geweldige vent

Twente komt eraan!


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Ze gaven goed partij, maar de Schotten zijn zo samen een goed team.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Eh Engeland.. Wales is al begonnen hoor. 0-4.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Engeland kan nog altijd komen. Vooral Littler heeft de laatste tijd dat hij laat op gang komt.

Tweakers Discord


  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Ow, 5-2, moet niet gekker worden

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ja daar maakt Engeland het zich wel lastig.. nu zal zo de turbo erop moeten om de stand goed te krijgen.

Tweakers Discord


  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Veel missers aan beide kanten nu.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Kenny zakt wat weg.

Letterlijk erop -> en erover door Engeland.

[ Voor 55% gewijzigd door Quad op 14-06-2026 14:41 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Wow wát een moment voor de big fish!!

Waanzinnige pot, geweldig.

[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 14-06-2026 14:49 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:45
zonde zonde

Twente komt eraan!


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Noord Ierland - Letland is ook wel een spannend potje.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:47:
Noord Ierland - Letland is ook wel een spannend potje.
Spannender dan de F1

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
144 voor de wedstrijd, heel mooi. De blijdschap daarna? Onbetaalbaar! _O-

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Mooie 144 finish voor de wedstrijd!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Mooi, met een break voorsprong de pauze in.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Goede pot van Nederland hoor!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Nog 1 leg. Komt er nog een hydratation break?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Van Gerwen en van Veen halen elkaar mooi uit de vormdip.

Tweakers Discord


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Was een prima pot. Op naar een mooie sportavond! :)F

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 14-06-2026 16:45 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Het niveau moet nog even erin komen tussen Engeland en Schotland.

5-2 de break in. Engeland speelt wel oké, Schotten zijn ver onder hun kunnen aan het spelen.

[ Voor 42% gewijzigd door Quad op 14-06-2026 19:37 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Van Gerwen die dubbels makkelijk raakt, hè?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19

Pinobigbird

doesn't share food!

MvG staat lekker te gooien zeg.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ja Nederland is scherp vandaag. Als ze dit kunnen opbrengen in de finale tegen Engeland.. kan het eens heel spannend worden.

Tweakers Discord


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Heerlijk, afsluiten met een 12 darter en door naar de finale tegen Engeland. De nrs 1-2 vs 3-4!

Nederland heeft het bullen wel gewonnen, kan belangrijk zijn! Hup MvG GvV! :)F

[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 14-06-2026 20:54 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Ai, toch de break. Gelukkig gelijk even een break om op adem te komen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19

Pinobigbird

doesn't share food!

7-3. Net iets beter dan Curaçao

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Maar de Engelsen gooien ook even 3 legs in 4 beurten uit om een voorsprong te pakken. Dat is gewoon echt heel goed.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
3x strak tegen het ijzer, aan de verkeerde kant..

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De bekende zenuw leg, maar cool hand Luke gooit hem wel. Nu is het wel gedaan denk ik.

Tweakers Discord


  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Man man man, eerst Gian die het laat liggen op 16, dan MvG die zich dood gooit. Ja, dit is gedaan

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Maar toch, Engeland heel erg goed.
Van Gerwen en van Veen een prima koppel zo.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Oh, er hangt ook een leuke geldprijs aan vast zo te horen. 50k elk.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vyl4pKFgU-orAdFw_J3RLhEwwI0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kMKyxYkLyOGxHGthyHsFKRvl.jpg?f=fotoalbum_large
Spannende finale van de PC21 vandaag, break na break, spannend tot het einde, maar Searle liet het scorend voor de 7-7 liggen, Nijman wint alweer een PC en zijn 6e PC titel van dit jaar.
Volgens mij is hij de enige darter met zoveel vloertitels in 1 seizoen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-06 00:55
Val net in de wedstrijd van de decker tegen O'connor. Poeh de decker gooit ff lekker zeg. Tijden niet gezien. Hoop dat hij het vast kan houden.

  • nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:58
Ik zat net even met een half oog / oor te kijken naar Noppert vs Razma en hoorde iets over de nieuwe blade X borden, kan iemand een tldr geven? Is er een issue mee? Of ?

  • Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:54

Fuelke

Forza Ferrari

nachtnet schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 15:26:
Ik zat net even met een half oog / oor te kijken naar Noppert vs Razma en hoorde iets over de nieuwe blade X borden, kan iemand een tldr geven? Is er een issue mee? Of ?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima


  • nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:58
@Fuelke duidelijk..

Ik speel thuis steeds op een goat everscore nxt lvl. Wel sinds kort door de chirurg gedwongen mijn worp en grip aan te passen. Gevoel middelvinger is helemaal veranderd. Wat langere punten (40mm) lijken daarbij nu wel te helpen.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Gilding die na 6 gespeelde legs op 115 gemiddeld staat te gooien. 8)7
Michael van Gerwen moet boven zichzelf gaan uitstijgen.

Niet genoeg helaas, Gilding bleef ze toch nog raken. Gemiddelde ging wel omlaag uiteindelijk naar een 'genormaliseerde' 103.

[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 21-06-2026 15:26 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Nijman is lekker bezig, verslaan de Decker ruim. De Decker overigens zeer amicaal na de wedstrijd, sportieve gast zo.
Het publiek is trouwens megagezellig. Loopt het hele weekend al constant te feesten.

Nijman, jongen.. 161 voor de wedstrijd, en check!

[ Voor 39% gewijzigd door Quad op 21-06-2026 22:03 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:58
Quad schreef op zondag 21 juni 2026 @ 20:57:
Nijman is lekker bezig, verslaan de Decker ruim. De Decker overigens zeer amicaal na de wedstrijd, sportieve gast zo.
Het publiek is trouwens megagezellig. Loopt het hele weekend al constant te feesten.

Nijman, jongen.. 161 voor de wedstrijd, en check!
Hoeveelste finale is dit dan al voor Nijman dit jaar? 9 of 10 ofzo? Petje af

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Z'n 2e Eurotour finale. Maar aardig wat PC finales gespeeld natuurlijk. Dit soort wedstrijden zijn belangrijk voor z'n ervaring op podia met publiek.

@nachtnet net bevestigt, 9e dus. Goed onthouden hoor.

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 21-06-2026 22:34 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08
Pff geweldenaar, wat een megagoed toernooi heeft hij gespeeld zeg. En de nieuwe nummer 14 op de ranking!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 87 88 Laatste

Let op:
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"

Live Rankings: https://www.dartsrankings.com

Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.

Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.