Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:12
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
⏩ PVOutput☀️
Euhm, wat nu dan?Quad schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:21:
Yes eindelijk! Eye of the tiger!
Ja dit. Dafuq. Hoe breng je iemand van z'n apropos?
⏩ PVOutput☀️
Begon goed, maar na 10 tellen ineens iets heel anders.joostmakaay schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:23:
Wat is dit voor een Eye of the Tiger-versie dan?
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
(badum tss)
⏩ PVOutput☀️
Doel je op de kippetjes in Barneveld?Quad schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:25:
Hopelijk brengt dit Barney niet van de leg.
(badum tss)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- tweakduke
Terwijl je met de sets nog zoveel kans hebt om het om te draaien.Hippocampus schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:36:
Ja, Barney is weer eens twee slechte pijlen verwijderd van opgeven. Zonde.
Je snapt de hele houding niet.
⏩ PVOutput☀️
De beste man is mentaal gewoon echt heel fragiel. Het minste geringste kan hem in een bepaalde negatieve spiraal brengen.tweakduke schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:43:
[...]
Terwijl je met de sets nog zoveel kans hebt om het om te draaien.
Je snapt de hele houding niet.
Heel vermoeiend en jammer. Waar is jaren 90 Barney?
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Edit:
Nou ja kijken of die de set kan pakken.
[ Voor 28% gewijzigd door tweakduke op 21-12-2024 21:59 ]
RvB doet nu precies waar hij Wright altijd van beschuldigde, wispelturig met het materiaal.Quad schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:55:
En pijltjes weer veranderd..

Moet je nagaan hoe mentaal je tegen een muur loopt op zo'n moment.Hippocampus schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:01:
[...]
RvB doet nu precies waar hij Wright altijd van beschuldigde, wispelturig met het materiaal.
⏩ PVOutput☀️
En ook daar heeft hij heel veel ervaring mee en, volgens eigen zeggen, ook heel veel aan gewerkt
Barney lijkt er vanaf het begin al geen zin in te hebben.
- tweakduke
Hij mag wel eens wat meer uit zijn kanarie gaanHippocampus schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:05:
Wie zei dat nou van de week in de studio; 'je moet er zin in hebben.'
Barney lijkt er vanaf het begin al geen zin in te hebben.
Hij houdt niet van het overdreven gedoe wat bijvoorbeeld Price doet, maar dit is het andere uiterste.
Ik moet eerlijk zijn en toegeven dat ik in geen enkel spelletje op wereldniveau kan presteren, dus ik kan enkel raden naar welke ellende er in de bovenkamer rondklotst.Quad schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:03:
[...]
Moet je nagaan hoe mentaal je tegen een muur loopt op zo'n moment.
[ Voor 3% gewijzigd door ArnoutV op 21-12-2024 22:09 ]
Het is wel weer treurnis om te zien.
⏩ PVOutput☀️
Maar als hij verliest zal hij wel (weer) aankondigen dat hij ermee stoptTrichoglossus schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:11:
Blijven darten is wellicht financieel aantrekkelijker dan werken voor van Barneveld.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Door de hele wedstrijd volgens mij. Nou ik gun Kenny het helemaal, die toont tenminste echt een mooie ontlading.Quad schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:14:
In 1 set 4 verschillende pijlen sets gebruikt?
Barneveld een strik erom en weg ermee.
Mejor así
Commentatoren zeiden wel iets goeds: hij hoeft zich aan niemand meer te bewijzen. Gewoon voor zichzelf spelen. Als een routinier. Maar dat is niet zijn aard denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door AreVeeDee op 21-12-2024 22:21 ]
"I've known good criminals and bad cops. Bad priests, honorable thieves. But if you make a deal with somebody, you keep your word."
Daryl Gurney kon/kan dat ook zo goed. Negatief gedoe allemaal.Barbas schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:19:
Een en al negativiteit bij Barney, kan er niet naar kijken. Raakt ie een keer geen triple is het meteen man man man. Zet jezelf er nou een keer overheen joh, je gaat er echt niet beter van gooien met zo’n insteek.
Nou, van de week zei hij wel anders, dat het natuurlijk niet voor hem logisch is dat hij WK wordt. Maar dat hij wel ging voor een goed resultaat.AreVeeDee schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:20:
Ik denk dat hij alles minder dan de absolute nr1 zijn ziet als falen. Dan maak je het jezelf wel heel moeilijk.
⏩ PVOutput☀️
Als Barney het niet voor het financiële deel doet zou ik toch eens mee stoppen met dit spelletje. Lijkt me vrij ongezond zoals hij nu toont.
Maar hij is toch weer gaan darten omdat hij nog niet met pensioen kon?joostmakaay schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:22:
Denk dat dit Barney wel aan het denken set, en dat hij met een dubbel gevoel naar de toekomst zal kijken qua darten. Leg je er gewoon bij neer en ga lekker met pensioen man.
"I've known good criminals and bad cops. Bad priests, honorable thieves. But if you make a deal with somebody, you keep your word."
Nu naar Luke Littler.
⏩ PVOutput☀️
Het precieze vermogen van Van Barneveld is onbekend. In 2019 werd het geschat op zo’n drie miljoen, waarvan zijn ex-vrouw Silvia bij de scheiding de helft mocht opstrijken. In 2023 gaf de Haagse darter te kennen dat hij zichzelf nog niet financieel onafhankelijk had gespeeld. Dit zou een belangrijke reden zijn dat Van Barneveld nog niet is gestopt met darten.
Hoewel het al geruime tijd geleden is dat Van Barneveld zijn laatste majortitel won (Premier League Darts in 2014), weet hij nog steeds een aardig inkomen bij elkaar te gooien. In de afgelopen twee jaar verdiende hij £305.250 aan prijzengeld, inclusief inkomsten uit niet-rankingtoernooien. Van Barneveld is nu de nummer 32 op de PDC Order of Merit.
De afgelopen 2 jaar toch een aardig salaris
Zal me niet verbazen dat een RvB wellicht na aftrek belastingen en overige posten zelf zo'n 30 tot 40 procent overhoudt.
Dan is het een stuk minder lucratief.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
Post lopen is nog minder lucratief, en je wordt nog nat ookQuad schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:36:
Daar gaat een flink deel aan belastingen, sponsoring en nog wat zaken af.
Zal me niet verbazen dat een RvB wellicht na aftrek belastingen en overige posten zelf zo'n 30 tot 40 procent overhoudt.
Dan is het een stuk minder lucratief.
Wel goed voor de gezondheidTrichoglossus schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:47:
[...]
Post lopen is nog minder lucratief, en je wordt nog nat ook
[ Voor 12% gewijzigd door souljah1h op 21-12-2024 22:54 ]
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Laatste set gekeken zonder geluid, @Quad kan wel indenken waarom
Niveautje, maar daarvoor ook zeker kwetsbaar. Had ook zomaar 2-0 achter kunnen staan..
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Op naar morgen, staan ook een paar prachtige affiches op het programma..
Ik ben benieuwd welke versie Dirk van zichzelf heeft meegenomen tegen Razma.
⏩ PVOutput☀️
Hij is/was verkouden.... dat helpt niet.Quad schreef op zondag 22 december 2024 @ 00:28:
Ik ben benieuwd welke versie Dirk van zichzelf heeft meegenomen tegen Razma.
Hij begint wel okéHippocampus schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:21:
[...]
Hij is/was verkouden.... dat helpt niet.
zo, dat kan je wel zeggen. 3-0 set pakken met 147 finish
Niet meer.ll roel j schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:45:
Hij staat echt lekker te gooien. Valt allemaal heel makkelijk.
The best is yet to come
Nope. Ben bang dat Dirk eruit vliegt. Zijn gezicht zegt niet veel goeds... Razma is stabieler, regelmatig.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️

Kist, van Leuven, Merkx, de Zwaan, Landman, Veenstra, Plaisier, Zonneveld, Noppert, van Barneveld en nu ook van Duijvenbode
Hopelijk kan Wessel er een win uitslepen.
Cullen lijkt een maatje te groot voor Nijman...Hippocampus schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:33:
Wie zijn er nog over?Hippocampus schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:33:
Zo gaat het eigenlijk niet zo heel denderend met de Nederlanders.![]()
Kist, van Leuven, Merkx, de Zwaan, Landman, Veenstra, Plaisier, Zonneveld, Noppert, van Barneveld en nu ook van Duijvenbode
Van Gerwen, Wattimena, Doets, van Veen & Nijman?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Twente komt eraan!
- tweakduke
van Veen moet morgen nog. Hopelijk heeft die geen off-day, maar ja weinig hoop eigenlijk.gambieter schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:54:
[...]
Wie zijn er nog over?
Van Gerwen, Wattimena, Doets, van Veen & Nijman?
Edit: Oeps, die heb je al gezegd
Van Duijvenbode was verder erg jammer dat die het zo weg gaf.
[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 22-12-2024 15:58 ]
Maar de meeste Nederlanders hebben gewoon niet lekker gespeeld helaas. Nijman, DvD, RvB, Noppert en de Zwaan had ik wel wat meer van verwacht, maar het mocht niet zo zijn.
Gelukkig hebben we nog een degelijke Nederlander in MvG, en een hernieuwde Wattimena

- tweakduke
Dat van Veen veel verder gaat komenHippocampus schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:20:
@tweakduke Weinig hoop op wat? WK winst? Daar had ik sowieso geen Nederlanders voor in gedachte dit jaar.
Maar de meeste Nederlanders hebben gewoon niet lekker gespeeld helaas. Nijman, DvD, RvB, Noppert en de Zwaan had ik wel wat meer van verwacht, maar het mocht niet zo zijn.
Gelukkig hebben we nog een degelijke Nederlander in MvG, en een hernieuwde Wattimenaen misschien ook nog een goeie van Veen
Ik heb dit jaar ook geen Nederlanders in de eindronde staan, laten we hopen dat ze ons verrassen
Mejor así
Edhouse is geen blijvertje in de top verwacht ik. Mooi voor White dat hij een ronde verder is.
⏩ PVOutput☀️
Die gemiste dubbel 12 was dus een voorbode, wat een drama.Quad schreef op zondag 22 december 2024 @ 20:28:
Ik stond bijna op de bank voor Schindler.
Edit: Schindler heeft serieuze problemen op de dubbels.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Zelden zo'n laag percentage gezien.
Peter Wright had ooit iets vergelijkbaars?
[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 22-12-2024 20:57 ]
⏩ PVOutput☀️
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.