Mejor así
Het is wel fijn dat Littler laat zien dat hij het verdient het te winnen.Barbas schreef op zondag 17 november 2024 @ 21:19:
Finale was al beslist joh, beetje anti climax wel maar goed, knap van Lukeman dat hij de finale gehaald heeft.
Prachtig, een bijzonder trotse en blije nummer 2.
Luke Littler de nieuwe nummer 5 van de wereld.
Lukeman steekt Littler een bende veren in zijn reet.

Looft bovenal dat de prestaties van Littler ook zorgt voor nieuwe aanwas van jonge spelers en fans. Een zegen voor de sport.
[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 17-11-2024 21:52 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
Verder opvallend nieuws; Dominic Taylor, een wat lager gerankte tourcard speler is voorlopig geschorst nadat hij onlangs positief teste op doping.
⏩ PVOutput☀️
Hmmm, toch had hij naar mijn gevoel gewoon moeten gaan zitten tegen De Dekker.Quad schreef op zondag 17 november 2024 @ 21:23:
[...]
Het is wel fijn dat Littler laat zien dat hij het verdient het te winnen.
[knip]
Wat ook wel leuk is om te zien is de vernieuwde Wattimena, iets rustiger met het gooien en veel minder reactief op het podium, dat maakt zijn spel een stuk beter om naar te kijken.
Nijman was geen schim van het vorige weekend helaas, maar gelukkig hebben we de Aubergenius nogQuad schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:34:
Players Championship finals zijn begonnen, en Gian van Veen en Kevin Doets zijn helaas al weer onderweg naar huis.
[knip]
Ik ga er weer lekker voor zitten iig.
Lol, wat? Doping bij darten?Quad schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:34:
Players Championship finals zijn begonnen, en Gian van Veen en Kevin Doets zijn helaas al weer onderweg naar huis.
Verder opvallend nieuws; Dominic Taylor, een wat lager gerankte tourcard speler is voorlopig geschorst nadat hij onlangs positief teste op doping.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Doping is even de vraag, in elk geval zijn er niet toegestane stoffen in zijn samples aangetroffen.
https://www.pdc.tv/news/2024/11/22/statement-dom-taylor
Verrassing, Price exit na verlies van Thibaut Tricole.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:09
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
van Gerwen is de volgendeQuad schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 21:01:
[...]
Verrassing, Price exit na verlies van Thibaut Tricole.
[ Voor 29% gewijzigd door tweakduke op 22-11-2024 21:51 ]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
Hij is nu ook naar de derde plek op de Order of Merit gezaktQuad schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 21:55:
Naja en MvG gooide gewoon erg slecht.. Die is geen favoriet over 3,5 week.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Jup, teveel missers.Quad schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 23:18:
Oef, weer een grote verrassing. Anderson is ook al klaar.
Nu potje sneldarten
⏩ PVOutput☀️
Gemiddelde ligt nu standaard ergens tussen de 65 en 72 (1e 9 vaak rond de 80-85). Dat is thuis, dus in een wedstrijd zal het zeker lager liggen.
Wil eigenlijk wel eens een amateur toernooitje meepikken.
Iemand daar ervaring mee?
The best is yet to come
Best 160 checkout you’ll ever see 🤩
— Josh (@joshpearson180) 13 november 2024
pic.twitter.com/ECQY4YmjDa
Klik voor filmpje, maar een 160 op deze manier uit gooien en de wedstrijd beslissen? Niet eerder gezien.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Grappig, Littler gooide 120 vanmiddag uit met single 20 en 2x bull.Quad schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:43:
[Twitter]
Klik voor filmpje, maar een 160 op deze manier uit gooien en de wedstrijd beslissen? Niet eerder gezien.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Van wat ik de afgelopen dagen heb gezien zijn Littler en Humphries de favorieten voor de WK titel. Die kunnen beide zo even 116 gemiddeld spelen.Quad schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:40:
En Littler begint het WK als de nr4..
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Littler terecht finalist.
Dirk pakt gelukkig de legs, Humphries komt niet opdagen voorlopig.. Misschien in sessie 3.
[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 24-11-2024 21:44 ]
⏩ PVOutput☀️
Snap ik wel, heeft best wat wedstrijdpijlen gemist.
Finale van de PCF ga ik helaas niet kijken zo, het wordt laat en morgen weer tijdig op.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb niet het idee dat hij in WK vorm is, dus wat dat betreft misschien wel.Trichoglossus schreef op zondag 24 november 2024 @ 22:45:
Van Gerwen kunnen we onderhand wel afschrijven? Die wordt een tweede Raymond onderhand qua prestaties ..
Maar of hij helemaal het lek niet meer boven gaat krijgen moet nog maar blijken. Hij is nog jong genoeg om er nog een paar goeie jaren uit te halen denk ik. Wellicht niet meer als nummer 1, maar toch zeker wel beter dan Raymond als 32e.
Misschien als zijn kinderen ouder zijn, want het is sinds de verloren wk finale erg moeizaam allemaal.Trichoglossus schreef op zondag 24 november 2024 @ 22:45:
Van Gerwen kunnen we onderhand wel afschrijven? Die wordt een tweede Raymond onderhand qua prestaties ..
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Littler verloor de finale in de eerste sessie. Daarna kwam hij een beetje op stoom met oa finishes van 105, 170 en 164.
Zag dat hij na 5 legs even rond 80 gemiddded zat, uiteindelijk gefinisht rond de 100, dus flink opgehaald.
Littler wordt wel heel erg cynisch als het even niet loopt. Op zich wel begrijpelijk als je na 5 legs 1 op 12 op de dubbels hebt.
Misschien is dat zijn zwakste punt voorlopig, nog niet goed kunnen schakelen op het podium als het even tegen zit.
⏩ PVOutput☀️
Mét Jeffrey de Zwaan, die zich eerder vandaag via het allerlaatste kwalificatietoernooi voor TC houders plaatste.
Er zitten 16 Nederlandse darters in het toernooi die op zondag 15 december begint.
Voor de volledigheid het complete bracket:
Door de positie van Littler zal dit jaar geen kans op een finale Humphries - Littler mogelijk zijn. Raymond zal in ronde 3, bij een winst in ronde 2, al waarschijnlijk tegen Humphries het moeten opnemen.
⏩ PVOutput☀️
Overigens moet M. Smith dit WK echt gaan presteren, want hij kan in potentie van plek 2 heel ver weg zakken als hij vroegtijdig exit gaat.
https://www.dartsrankings.com/postwch
Kleine huishoudelijke mededeling
Wegens een te verwachten kleine aanwinst 👶 binnen ons gezin half december, ben ik niet in de gelegenheid om het WK fatsoenlijk met een bracket te kunnen ondersteunen.Ik zal dit jaar dus géén bracket organiseren.
Volgend jaar hopelijk wel weer.
⏩ PVOutput☀️
📈 FORM GUIDE 📈
— PDC Darts (@OfficialPDC) 29 november 2024
PDC Stats Analyst @ochepedia assesses the sport's top ten stars based on their last 200 legs played, and it's a clean sweep across the board for Luke Littler! ☢️
📝 https://t.co/Ucvcsm8E5b pic.twitter.com/PrYuANvT9G
Klik voor plaatje.
Of Littler klaar is voor het WK? Reken maar van wel.
Smijt met afstand de beste cijfers over de laatste 200 legs.
⏩ PVOutput☀️
Klinkt best aardig volgens mij!
I fucking love Adrian Lewis, me 🤩 pic.twitter.com/KEA7PWfd94
— Josh (@joshpearson180) 8 december 2024
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Hopelijk heb je wel tijd om een voorspelling in te vullen: https://challonge.com/nl/tweakersdarts2025Quad schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:57:Kleine huishoudelijke mededeling
Wegens een te verwachten kleine aanwinst 👶 binnen ons gezin half december, ben ik niet in de gelegenheid om het WK fatsoenlijk met een bracket te kunnen ondersteunen.
Ik zal dit jaar dus géén bracket organiseren.
Volgend jaar hopelijk wel weer.
Wat is het WK darten zonder te zien hoe goed / beroerd je bracket eraan toe is. Hopelijk heb ik alles goed gedaan en je kunt hem als vanouds invullen tot het WK begint. Veel plezier allen
[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2024 15:48 ]
As a valued PDCTV Annual Member who hasn’t already purchased tickets for the event, you now have exclusive first access to these re-released tickets!
--
Ieder jaar zonder grote problemen tickets kunnen kopen, maar dit jaar was een ramp met bots. Was even bang dat ik mis zou grijpen na trouw ieder jaar naar Ally Pally af te reizen, maar gelukkig zag ik deze mail op tijd
Mocht iemand hier nog zin hebben om na de verplichtingen bij de schoonfamilie even uit te blazen in Londen.. Heb nog 4 tafeltickets op 27 december over. Wel middagsessie helaas, heb geen beschikbare kaarten gezien voor de avonden
Hoef geen winst te maken, mag voor originele prijs + een biertje om te proosten
Nou even kijken waar ik het kan zien zonder Viaplay, VTM Go app werkt niet meer helaas.
Viaplay TV heeft elke wedstrijd tot de kerst!Dagion schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:55:
Nog net op de valreep een bracket ingevuld, gaat niet echt lekker op je telefoon maar na 70x mislukken geloof ik het wel. Go Gary (Wade dit jaar vrij vroeg laten stranden, denk ik tenminste, niet meer teruggekeken).
Nou even kijken waar ik het kan zien zonder Viaplay, VTM Go app werkt niet meer helaas.
VTM Go app moet je zien te updaten inderdaad, anders website en casten een optie?
⏩ PVOutput☀️
Ik had er geen problemen mee.tweakduke schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:46:
[...]
Hopelijk heb je wel tijd om een voorspelling in te vullen: https://challonge.com/nl/tweakersdarts2025
Wat is het WK darten zonder te zien hoe goed / beroerd je bracket eraan toe is. Hopelijk heb ik alles goed gedaan en je kunt hem als vanouds invullen tot het WK begint. Veel plezier allen
Succes aan allen die meedoen met het bracket.
Nu heerlijk genieten van een paar weken darts☺️
Een Belg minder
[ Voor 22% gewijzigd door Trichoglossus op 15-12-2024 23:00 ]
Naja kan hij mooi gezellig aanschuiven bij Viaplay!
⏩ PVOutput☀️
VTM bedoel je? Hebben ze ook vaak wel leuk commentaar met Clarys, Raman en KimQuad schreef op zondag 15 december 2024 @ 23:02:
Oei, Kim verslikt zich en is eruit.
Naja kan hij mooi gezellig aanschuiven bij Viaplay!
Nee, hij is tijdens een WK ook wel eens bij Viaplay /RTL7 geweest.Dagion schreef op zondag 15 december 2024 @ 23:03:
[...]
VTM bedoel je? Hebben ze ook vaak wel leuk commentaar met Clarys, Raman en Kim
⏩ PVOutput☀️
Vooral Wattimena lijkt elke week stukje voller. Ziet er niet gezond uit.Trichoglossus schreef op zondag 15 december 2024 @ 22:02:
Jemig, ze worden er ook niet slanker op
Maar goed, vind het jammer van Kim.
The best is yet to come
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Dat helpt niet voor Plaisier, maar alsnog is het beroerd wat hij staat te gooien.Quad schreef op maandag 16 december 2024 @ 14:10:
Azemoto is niet echt een geweldige speler om tegen te spelen. Best langzaam.
Gelukkig pakt die deze set.
[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 16-12-2024 14:27 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
- tweakduke
Wattimena en Plaisier zijn dan ook wel de negatieve uitschieters omtrent hun gewicht.St@m schreef op maandag 16 december 2024 @ 15:02:
Als je dit toch ziet, dan zou je zeggen dat Plaisier zo'n Azemoto voor ontbijt heeft..
Persoonlijk vind ik dat jammer, mag wel nog meer aandacht voor komen.
Maar vraag het niet hoe, Plaisier heeft de wedstrijd om kunnen draaien en is door
Sinds dat hij toernooi directeur is bij de WDF zie ik hem alleen nog maar als presentator.
- tweakduke
Jawel, maar ze wisselen tegenwoordig meer af met een teamrtxxx schreef op maandag 16 december 2024 @ 15:22:
Mag sjaak geen commentaar meer doen?
Sinds dat hij toernooi directeur is bij de WDF zie ik hem alleen nog maar als presentator.
Ligt maar net aan waar je de lat legt. Ik vind dat er wel meer negatieve uitschieters zijntweakduke schreef op maandag 16 december 2024 @ 15:07:
[...]
Wattimena en Plaisier zijn dan ook wel de negatieve uitschieters omtrent hun gewicht.
Persoonlijk vind ik dat jammer, mag wel nog meer aandacht voor komen.
Maar vraag het niet hoe, Plaisier heeft de wedstrijd om kunnen draaien en is door
Maar er is wel een enorme verbetering zichtbaar. Dat is mooi.
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 16-12-2024 15:51 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
- tweakduke
Dat wel, maar onder de Nederlanders zijn die 2 wel echt de extremen.St@m schreef op maandag 16 december 2024 @ 15:43:
[...]
Ligt maar net aan waar je de lat legt. Ik vind dat er wel meer negatieve uitschieters zijn
Maar goed dat blijft toch een ding in het darten. Er zijn gelukkig wel steeds meer jonge darters die wel het goede voorbeeld geven.
Meh. Goed dat je dat zegt, dat valt tegenQuad schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:56:
[...]
Viaplay TV heeft elke wedstrijd tot de kerst!
Ik vond de kwaliteit gisteren wel goed van Viaplay TV op NLZiet. Alleen had ik het idee dat het een HDR signaal was wat niet lekker getonemapt werd. Als ik op mijn LG TV HLG forceerde zag het er in ieder geval echt spetterend uit. Maar ook dat klopte dan nét niet.
Dat was bij de KPN app met het UHD kanaal op mijn Shield ook. Aangezien de Shield geen HLG uitstuurt, was dat signaal dus niet correct. Als je dan HLG forceerde zag het er beter uit, maar was het het ook nét niet.
Op mijn Shield crasht de app als ik deze probeer te openen nadat ik ingelogd benVTM Go app moet je zien te updaten inderdaad, anders website en casten een optie?

Wat een gast is het ook.
Eindelijk eens een goeie Gates. Mooie setwinst zo.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vraag me af of hij dat wel kan. Tis de aard van het beesie denk ik.Quad schreef op maandag 16 december 2024 @ 22:35:
Als Menzies iets minder met alles behalve darten bezig is, zou hij best beter kunnen gooien. Vooral op de dubbels laat hij het liggen daardoor.
Maar wel sneu om die Menzies zo te zien staan..
[ Voor 44% gewijzigd door CyBeRSPiN op 16-12-2024 23:06 ]
De volgende likker staat al klaar.CyBeRSPiN schreef op maandag 16 december 2024 @ 23:05:
De clown tegen de likker, 0-1.
Maar wel sneu om die Menzies zo te zien staan..
Met of zonder gehoorbescherming?
Er was toch ook niks? Of heb ik het gemist? Snap niet zo goed waarom hij zo emotioneel werd.joostmakaay schreef op maandag 16 december 2024 @ 22:59:
Poh wat naar voor Menzies, publiek had het ook totaal niet door.
Mejor así
The best is yet to come
- tweakduke

Zag ook dat er toch wat rare dingen in zijn geslopen door raar gedrag met dubbelklikken op telefoon (Ilagan door weet ik zeker dat ik die niet wilde invullen bijvoorbeeld). Maar goed dat we hem niet per ronde in hoeven te vullen
Hopen dat ik nog een stukje van Wright kan meepikken, bijna geen darts gekeken dit jaar dus ben benieuwd naar zijn (slechtere) niveau.
Hij herpakt zich in de tweede set, nu is hij weer favoriet.
[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 17-12-2024 22:41 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Hij heeft toch nog grote moeite met Wright, en die is zelf ook weer erg wisselvallig bezig.Quad schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 23:33:
Beer van een vent is het ook, die Wesley.
⏩ PVOutput☀️
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Kijk, dat is darten.
⏩ PVOutput☀️
Terugkijken kan ook gewoon bij Viaplay tochQuad schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:57:
Zucht, uitgerekend dat ik even de melk aan het klaarmaken ben voor de kleine.
Hier begon er eentje net wat te jengelen tijdens het slapen dus ik heb even teruggespoeld.
- tweakduke
Edit:
En het ging met heel veel moeite, maar Aspinall heeft gewonnen.
[ Voor 41% gewijzigd door tweakduke op 19-12-2024 00:48 ]
⏩ PVOutput☀️
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.