Leuk he darten kijken bij Viaplay,
:strip_exif()/f/image/GRVg9Q0hw4Y91SfQsTN8qyKg.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 0% gewijzigd door Pimmuz op 09-11-2024 15:43 . Reden: typfout ]
[ Voor 0% gewijzigd door Pimmuz op 09-11-2024 15:43 . Reden: typfout ]
VTM Go dan maar?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nah het was maar een minuut lang ofzo ze gaven al excuses voor de 'technische' storing.
⏩ PVOutput☀️
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Flashscore heb ik hiervoor met tijdschema. https://www.flashscore.nl/darts/Fuelke schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:34:
Ik vind het wel een beetje onhandig dat de live score pagina niet op tijd staat, maar per groep, en dan pas op tijd.
https://www.pdc.tv/live-scores
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waarom geen Seven Nation Army?Pimmuz schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:27:
Jullie vandaag ook dat vage gehaper tijdens de opkomst van de spelers?
"What do you get if you multiply six by nine..."
Tijdens de groepsfase komen beide spelers tegelijkertijd op. In de volgende ronde, wanneer de knockoutfase start, komen ze individueel met hun walk-onsong op.
⏩ PVOutput☀️
Thnx.Quad schreef op zondag 10 november 2024 @ 23:36:
[...]
Tijdens de groepsfase komen beide spelers tegelijkertijd op. In de volgende ronde, wanneer de knockoutfase start, komen ze individueel met hun walk-onsong op.
"What do you get if you multiply six by nine..."
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Op de geschoonde lijst lijkt hij vooralsnog slechts 124k over te houden. Dan duikelt hij de top 32 ineens uit.tweakduke schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:01:
Wattimena is wel eens een fijne verrassing dat die eens beter gooit. In tegenstelling tot Wright... of dat nog goed gaat komen.
Het wk wordt wel echt heel belangrijk voor hem.
⏩ PVOutput☀️
Ja dat zit er wel aan te komen. Dan gaat het moeilijk worden voor hem als die niet automatisch gekwalificeerd is voor bepaalde toernooien. Met 84 gemiddeld ga je het niet redden in de voorrondes.Quad schreef op maandag 11 november 2024 @ 23:05:
[...]
Op de geschoonde lijst lijkt hij vooralsnog slechts 124k over te houden. Dan duikelt hij de top 32 ineens uit.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 41% gewijzigd door tweakduke op 12-11-2024 22:48 ]
⏩ PVOutput☀️
Dat mag gewoon niet gebeuren, dat kan ik alleen mezelf kwalijk nemenQuad schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 22:54:
Pff dat was best een prutwedstrijd van MvG.. En dan krijgen we straks weer hetzelfde gewauwel van hem.
[ Voor 43% gewijzigd door Quad op 12-11-2024 23:38 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 13-11-2024 21:15 ]
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 14-11-2024 20:37 ]
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 14-11-2024 20:49 ]
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
Understatement van de avond.Quad schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:57:
Neigt een spannend slot te krijgen dit potje.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
⏩ PVOutput☀️
Kan Littler niets aan doen natuurlijk. Maar schijtirritant inderdaad. Puur verpesten van de wedstrijd.tweakduke schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:46:
Ik hoop dat de Decker het wint door die clowns.
⏩ PVOutput☀️
Oef het heeft zijn effect gehad. Litler wel sportief uiteindelijk.Quad schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:48:
[...]
Kan Littler niets aan doen natuurlijk. Maar schijtirritant inderdaad. Puur verpesten van de wedstrijd.
Beide zeggen dat Kirk hier wel meer van had mogen zeggen.Quad schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:51:
De Decker 0 - 1 fluitist.
Hij mag zich echt wel beklagen bij de organisatie, dit gaat gekopieerd worden richting het WK.
Mejor así
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 29% gewijzigd door Barbas op 16-11-2024 21:38 ]
Mejor así
⏩ PVOutput☀️
9 - 5 begint ook zeer te doenQuad schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 21:41:
Van Veen moet echt wel scherper worden. Tegen Littler stond hij anders nu ook 8-2 achter.
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
⏩ PVOutput☀️
The best is yet to come
⏩ PVOutput☀️
Een kennis van me heeft beide systemen op z'n dart kamer. Beide uitgetest uiteraard en moet zeggen dat de Scolia echt beter is. Moest elke twee beurten bij autodarts wel 1 pijl corrigeren handmatig omdat het verkeerd geregistreerd werd. Kan natuurlijk ook te maken hebben met de verlichting. Maar irritant is het wel.miicker schreef op zondag 17 november 2024 @ 00:04:
Ik zie in dit topic met name gesprekken over dartwedstrijden, maar ik zie ook dat er wel eens wat over thuis darten gedeeld wordt.
Vroeg als kind vond ik darten altijd al leuk. Daarna hadden we toen ik op kamers woonde een dartbord. Nu voor thuis (in de garage) ook een dartbord gekocht. Meteen maar een goed bord gekocht: Winmau Blade 6 PDC Triple Core (met name omdat ik het lettertype erg mooi vond). Ook een bijpassend surround gekocht.
Ik zit te kijken naar zo'n systeem om automatisch je score bij te houden. Lijkt me met name lekker zodat je een beetje door kunt gooien als ik bijvoorbeeld 501 in mijn eentje doe, nu moet ik telkens alles invullen.
Nu vind ik zo'n scolia echt achterlijk duur. Iemand ervaring met Autodarts? Ik zit te kijken naar zo'n oplossing, dan zou je er voor +- 150 euro zijn (exclusief computer/raspberry en monitor).
Mejor así
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Mejor así
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 50% gewijzigd door Teknix1982 op 17-11-2024 18:08 ]
Rob Cross zal ook wel een eind de top-10 in gekomen zijn denk ik. Maar of dat helemaal binnen 12 maanden was weet ik niet.Quad schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:39:
Ik ben bang dat Littler van Lukeman niets overlaat vanavond.
Bij winst is Littler de nieuwe nummer 5 van de wereld. Dat is denk ik nog nooit voorgekomen, binnen 12 maanden van niets naar top 5.
Wikipedia: Rob CrossWertha schreef op zondag 17 november 2024 @ 19:14:
[...]
Rob Cross zal ook wel een eind de top-10 in gekomen zijn denk ik. Maar of dat helemaal binnen 12 maanden was weet ik niet.
⏩ PVOutput☀️
Het is dan ook een uitzonderlijk talent. Op zo'n leeftijd zo goed, spelen zonder druk lijkt het. Echt bizar. Heb soms al trillende handen als ik een beslissende dubbel moet gooien in de 2e divisie hahaQuad schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:39:
Ik ben bang dat Littler van Lukeman niets overlaat vanavond.
Bij winst is Littler de nieuwe nummer 5 van de wereld. Dat is denk ik nog nooit voorgekomen, binnen 12 maanden van niets naar top 5.
Mejor así
Tussendoor zit hij ook nog eens uren per dag op de gaming consoles FC24 te spelen.Barbas schreef op zondag 17 november 2024 @ 20:46:
[...]
Het is dan ook een uitzonderlijk talent. Op zo'n leeftijd zo goed, spelen zonder druk lijkt het. Echt bizar. Heb soms al trillende handen als ik een beslissende dubbel moet gooien in de 2e divisie haha
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq