Lovely stuff dit
Peer gaat t niet reden...geen killer instinct.
Heeft Heta trouwens na dit toernooi nog ergens opnames voor een foute p*rno film van Don en Ad?
Twente komt eraan!
The heat is on. Dit is denk ik de beslissing.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nee hoorJoteW schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 15:04:
Pffff dit word nog 2-2 in legs ook
Wauw, wat mooi om zo de match te pakken.
⏩ PVOutput☀️
Zo balen zeg! Ik rekende al op de verlenging
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Zuur om hem dan met zo'n uitgooi nog te verliezen als je op 2-2 afstevent. Maar het had natuurlijk nooit meer 2-1 mogen worden in deze set.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik vind Heta altijd als zo'n geslagen hond kijken, die hele opkomst vind ik ook totaal niet bij hem passen. Jammer van van Peer. Maar te groot verval helaas. Dan maar Barney zometeen
Gelukkig pakt Clayton de wedstrijd snel. 't was niet zo best.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:01
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nou Barney dan laat het ook maar eens zien.
BarneyArmy

⏩ PVOutput☀️
Scorend gaat RvB nog niet fantastisch.
⏩ PVOutput☀️
Kom op Barney.. slecht begin. Hij heeft mazzel dat zn tegenstander nog slechter is.
Barney pakt de set met verve en overklast zijn tegenstander hier.
Easy peasy hup eerste setje, geen enkel probleem

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Ik denk dat de type pijlen/worp voor Williams erg nadelig zijn. Die zijn lang maar als de pijl net onder een dubbel komt, blokkeert die de dubbel volledig telkens.
Tenzij ik dat verkeerd zie?
Tenzij ik dat verkeerd zie?
⏩ PVOutput☀️
Waarom nog steeds bij dubbel 18 gebleven als favoriet? Dat is toch nadelig als je dan de enkele 9 raakt?
- tweakduke
Daar is die weer naar teruggegaan. Dat voelde beter, maar die dubbel 9 blijft inderdaad een nadeel.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 16:58:
Waarom nog steeds bij dubbel 18 gebleven als favoriet? Dat is toch nadelig als je dan de enkele 9 raakt?
Barney kan zich nog prima herpakken, ben benieuwd of die van zichzelf kan winnen.
Set 3 is beter tot nu toe. Maar het blijft fragiel.
⏩ PVOutput☀️
En dan even de set met 3-0 pakken, lekker hoor
Ja hij heeft mazzel met zo’n matige tegenstander. Hoop dat ie deze wint maar volgende ronde is wel exit zo.
Fijn om zo'n break te pakken. Finishes zijn wel goed op zich, maar 15 punten per beurt meer zou wel lekker zijn..
Wat mist Williams veel zeg, ongelooflijk. Scorend is het verzorgd, maar het afmaken..
5/23 raak, 21%.
Wat mist Williams veel zeg, ongelooflijk. Scorend is het verzorgd, maar het afmaken..
5/23 raak, 21%.
[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 29-12-2023 17:19 ]
⏩ PVOutput☀️
En dan set 4 ook met 3-0 pakken, qua leg resultaten fantastisch - maar poh het kan ook zo maar 3-4 nog worden want het is nog niet best.
Barney wint hem niet maar Williams verliest hem.
Barney is rijp voor de senioren competitie. Daar passen zijn cijfers beter bij.
Barney is rijp voor de senioren competitie. Daar passen zijn cijfers beter bij.
[ Voor 46% gewijzigd door Teknix1982 op 29-12-2023 17:23 ]
Oh boy.

Elke wedstrijd van Barney hoop ik weer dat ik de oude eye of the tiger zie maar het is er gewoon niet meer. Heel af en toe heeft ie zijn wedstrijdjes er tussen maar hij is structureel gewoon net niet goed genoeg. Ik twijfel zelf of ie top 32 materiaal is. Dat heeft ie alleen te danken aan die grand slam.
Barney Army

Yes, thuis ging er ook een vreugde BAM de kamer in.
⏩ PVOutput☀️
4-1 overwinning - de volgende partij gaat een pittige worden want met deze vorm ga je het niet redden.
Leuk voor Littler straks, en tegen zijn idool spelen en hem genadeloos vernederen

- tweakduke
We vergeten soms ook wel dat Barneveld zijn titels vroeger op dezelfde moeizame manier heeft gewonnen.
Het was altijd op en af en spannend, het algehele niveau komt dan zeker tegenwoordig te kort tegen spelers die een stabiele 100+ gooien met 40% of hoger op de dubbels.
Ik snap zelf ook niet waarom die lekker wat schnabbels gaat doen en naar de senioren gaat.
Laten we hopen dat die wel wat beter gaat gooien in de volgende ronde.
Het was altijd op en af en spannend, het algehele niveau komt dan zeker tegenwoordig te kort tegen spelers die een stabiele 100+ gooien met 40% of hoger op de dubbels.
Ik snap zelf ook niet waarom die lekker wat schnabbels gaat doen en naar de senioren gaat.
En dan nog, we zijn Humphries gisteren toch al niet vergeten? Je hebt bijna altijd wel een kutpot er tussen zitten als speler zijnde. En soms valt het kwartje net de goede kant op.
⏩ PVOutput☀️
Clayton heeft vergelijkbare statistieken in de vorige pot, hoop drama om niks, nee het was niet z’n beste partij op scorend vermogen, maar hij gooit nog altijd dikke prima, geen top 10, maar dat hoeft ook niet.
Float like a butterfly, sting like a bee.
We vergeten dat niet, hij vergeet dat. Hij denkt dat hij nog steeds de top is. Maar met de cijfers van toen was hij ook geen top32 geweest. Door de grotere belangen en veel meer wedstrijden zie je ook veel meer talenten opstaan.tweakduke schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 17:37:
We vergeten soms ook wel dat Barneveld zijn titels vroeger op dezelfde moeizame manier heeft gewonnen.
Maar ik vind het nog steeds buiten gewoon knap dat hij met een ranking van 0, weer terug de top 32 in is gekomen.
Wat hij ook doet, hij blijft mijn grote dartsheld.
Wat hij ook doet, hij blijft mijn grote dartsheld.
⏩ PVOutput☀️
Wat een heerlijke bull was dat van Krcmar. Ouwe softtipper dat het is 
Hopen dat Gary straks warmgedraaid is..
Hopen dat Gary straks warmgedraaid is..
Zo, derde ronde is klaar. Nu naar best of 7 sets. Dat was het al natuurlijk
[ Voor 25% gewijzigd door Pinobigbird op 29-12-2023 21:29 ]
Iedereen veel plezier. Ik kijk wel, met een half oog en geluid uit ivm een feestje.
⏩ PVOutput☀️
Het verschil is niet zo groot, maar dat is set play. 2x 3-2 = 2-0 voor MvG.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij staat 'gewoon' 100+ gemiddeld en een frigging 60% op de dubbels te gooien na 10 legs, buitengewoon.
⏩ PVOutput☀️
Eerste foutje net van MvG wat Bunting af wist te straffen op een goede manier maar wat een antwoord meteen van MvG 100-180-180....
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Wow, dat is Terminator style.
En dan een 39 beurt en per ongeluk dubbel ipv single 19...
En dan een 39 beurt en per ongeluk dubbel ipv single 19...
[ Voor 51% gewijzigd door gambieter op 29-12-2023 22:19 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat moet een mentale klap zijn voor Bunting. Zo goed spelen de eerste twee wedstrijden en dan zo geveegd worden.
Dit is toch echt van Gerwen zoals hij op z'n best was. Prachtig.
En dan speelde Bunting gewoon prima..
En dan speelde Bunting gewoon prima..
⏩ PVOutput☀️
@Pinobigbird thanks!
⏩ PVOutput☀️
De imitaties door Cullen.

⏩ PVOutput☀️
Dobey begint lekker. Hoop op een spannende pot
Ik zou het stiekem niet heel erg vinden als Smith verliest...
Schiet al lekker opPinobigbird schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 22:58:
Hij staat er zo doods bij.Pinobigbird schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 22:58:
Dit was Smith in het toernooi. Ik zie hem deze niet alsnog winnen. Dobey gooit te constant.
Al was die 140 wel mooi, met Dobey op 24 en een break.
... Ik ben hier wel stil van, wow.
⏩ PVOutput☀️
Zo, wereldkampioen met 4-0 naar huis gestuurd.
Verwijderd
Twee 8ste finales gezien.
Op papier twee potentiële 7-setters.
Twee keer whitewash koekoek
Op papier twee potentiële 7-setters.
Twee keer whitewash koekoek
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2023 23:12 ]
En toch gooide Smith geen slechte cijfers maar te wisselvallig. Dobey op de juiste momenten aanwezig.
Kan mijn bracket nu wel definitief de prullenbak in, had Smith zijn title laten prologeren
Indrukwekkend wel van Dobey, met wat hij heeft laten zien kun je van iedereen winnen

Indrukwekkend wel van Dobey, met wat hij heeft laten zien kun je van iedereen winnen
- tweakduke
Genoeg verrassingen dit WK. Gelukkig gooit van Gerwen als vanouds.
Aspinall en Smith hadden veel geoefend samen volgens mij. Nu liggen ze allebei er relatief vroeg uit.
Aspinall en Smith hadden veel geoefend samen volgens mij. Nu liggen ze allebei er relatief vroeg uit.
Ach, ik had naast Smith ook Wade, Price en Aspinal in de kwartfinales. De hoop om het bracket te winnen had ik al een tijdje geleden opgegeven!mark schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 23:13:
Kan mijn bracket nu wel definitief de prullenbak in, had Smith zijn title laten prologeren![]()
[...]
Iemand nog screenshot van zn positie in het bracket? Dan ga ik zo de scores invullen.
⏩ PVOutput☀️
Als je niet aan finishen toe komt dan haal je een hoog gemiddelde...
Dat is een stelling die niet waar is.jaapstobbe schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 09:56:
[...]
Als je niet aan finishen toe komt dan haal je een hoog gemiddelde...
Jongejonge Heta.. breek je Williams, begin je je eigen leg om de set te pakken en dan 5 of 6 keer geen triple weten te gooien. Kom je alsnog op een soort van setpoint in de leg van Williams erna, ram je je 2e pijl in de 5 in plaats van de 20
weg kans op d16 vanaf 72.
[ Voor 11% gewijzigd door Dagion op 30-12-2023 14:01 ]
Ow dearie wat een gast die Scott Williams chapeau \o/
Daar was weer een Big Fish 
Whaha ook nog een no look one eighty zoals de Belgen het noemden
Whaha ook nog een no look one eighty zoals de Belgen het noemden
[ Voor 55% gewijzigd door Pinobigbird op 30-12-2023 14:09 ]
Ja, doe die maar vaker wat verder in een toernooitje die Williams. Beetje show erbij; letten we op Gurney?
Sportief gebaar van Williams toen Heta probeerde te checken, maar verder vind ik het maar een irritante vlegel.
Twente komt eraan!
- tweakduke
Heta moet nu wel gas geven om niet helemaal uit de wedstrijd te raken.
Een paar fijne 180-ers.
Een paar fijne 180-ers.
Scott Williams tegen Cameron MenziesDagion schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 14:10:
Ja, doe die maar vaker wat verder in een toernooitje die Williams. Beetje show erbij; letten we op Gurney?
- tweakduke
Hij doet het op zijn manier, maar een knappe wedstrijd van Williams.
Hoe die zijn momenten pakt om Heta af te straffen voor de ruimte die hij laat en met de druk omgaat.
Hoe die zijn momenten pakt om Heta af te straffen voor de ruimte die hij laat en met de druk omgaat.
Jammer, had Heta nog een ronde verder maar de kansen die hij normaal voor mijn gevoel wel pakt, pakte hij vandaag niet.
Weer een top-10-speler er uit.
Van de 13 overgebleven spelers zijn er nog maar 4 uit de top 10.
Van de 13 overgebleven spelers zijn er nog maar 4 uit de top 10.
- tweakduke
Ai moet Chisnall tegen Gurney, heb nu al medelijden met hem.
Dit wordt een totaal andere pot dan de vorige.
Dit wordt een totaal andere pot dan de vorige.
- tweakduke
Dat had de 4 moeten zijn om naar tops te gaan. Maar goed het werd opgelost door dubbel 13 te gooien.jaapstobbe schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 16:15:
op 44 staan en dan 18 gooien?
Nu de wedstrijd afmaken Chisnall.
- tweakduke
Als Clayton niet eens ontwaakt dan wordt dit geen wedstrijd meer.
Wel 6 match darts gemist nu zie ik
Heb zelf wat hype naar vanavond met Barney. Verwacht geen winst (want vond hem gisteren niet top) maar wordt wel leuk qua spanning. (of niet)

Heb zelf wat hype naar vanavond met Barney. Verwacht geen winst (want vond hem gisteren niet top) maar wordt wel leuk qua spanning. (of niet)
Het wordt vanavond een geweldige pot of een zak hooi. Er zal niet echt iets tussen zitten.
Barney is de held van Littler, wie weet heeft dat invloed..
Barney is de held van Littler, wie weet heeft dat invloed..
⏩ PVOutput☀️
Let op:
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.