Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
https://www.bol.com/nl/nl...pKew.4_13.16.ProductTitle
Is iemand bekend met deze pijlen? Of heeft iemand aanbevelingen voor pijlen met goede grip? 23 gr.
Ik ben uiteraard een amateur darter, die dit seizoen voor het eerst competitie dart. Ik wil mezelf wel verder ontwikkelen en verbeteren, dus ik ben bereid er wat meer geld in te investeren
Twente komt eraan!
Mijn hemel wat een geld voor een setje pijlen. Ik kan je aanraden om naar een dartszaak bij jou in de buurt te gaan en de verkoper (zonder een bedrag te noemen wat je wilt uitgeven) eens te vragen om een paar setjes bij elkaar te rapen waar je even mee kan gooien, neem rustig de tijd. Ik zou nooit blind een dikke 200 euro uitgeven aan pijlen waarvan je niet weet hoe die gooien.JoteW schreef op donderdag 28 december 2023 @ 09:47:
Heren, ik ben op zoek naar een nieuw setje pijlen waarin ik meer grip heb. Ik heb nog voor 230€ aan BOL.com bonnen liggen, dus ik kwam onderstaande pijlen tegen op dartshopper, die dus ook via BOL worden verkocht.
Is iemand bekend met deze pijlen? Of heeft iemand aanbevelingen voor pijlen met goede grip? 23 gr.
Ik ben uiteraard een amateur darter, die dit seizoen voor het eerst competitie dart. Ik wil mezelf wel verder ontwikkelen en verbeteren, dus ik ben bereid er wat meer geld in te investeren
Ik denk dat mijn duurste setje pijlen niet meer dan 60 euro heeft gekost en ik heb daar heel wat 180-ers mee gegooid
Hier, bijna een 10e van de prijs:
https://www.bol.com/nl/nl...FLtg.4_13.41.ProductTitle
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 28-12-2023 10:03 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Zoek een winkel waar je eea kunt proberen.
Bewaar dat Bol.com tegoed maar voor iets anders
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Is wel spulletje hoor die Targets, maar als je nog begint koop vooral veel verschillende sets (en echt, die van 30 euro gooien ook prima, zeker als al het andere nog meer invloed op je worp heeft).JoteW schreef op donderdag 28 december 2023 @ 09:47:
Heren, ik ben op zoek naar een nieuw setje pijlen waarin ik meer grip heb. Ik heb nog voor 230€ aan BOL.com bonnen liggen, dus ik kwam onderstaande pijlen tegen op dartshopper, die dus ook via BOL worden verkocht.
Ikzelf heb een setje Pegasus van Red Dragon volgens mij, weliswaar 26gram maar die hebben wel veel grip. Javelin van Red Dragon heeft ook veel grip. Hebben mij samen misschien 50 euro gekost, ik gooi met beiden even goed (slecht). Zelf ben ik er nog niet uit wat ik fijn vind, dus wissel veel af.
Het kan natuurlijk ook zijn dat het WK weinig verrassend en voorspelbaar is..
⏩ PVOutput☀️
Ik zag deze F1 held voorbij komen bij Viaplay, geniaal!
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:34
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Oke wederom z'n eigen set, maar hoe hij het doet, knap hoor. En vooral Price kan hier zo slecht tegen.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Dolam heeft alle foutjes van Price afgestraft en kon zo in de wedstrijd blijven. Price is gebroken.
- tweakduke
Dit zag ik niet aankomen!
⏩ PVOutput☀️
Die van mij is nu echt over.. Had nog een beetje hoop....Quad schreef op donderdag 28 december 2023 @ 21:38:
Wie z'n bracket kan nu de prullenbak in?
Weinig bracketeers die Price als winnaar hebben, meeste hebben 'm als (halve) finalist.
Wat een verrassingen. Littler WK junioren en senioren.... Zou me nu niet eens meer verbazen.
Vind het overigens nog niet echt voorspelbaar; Wade eruit, Wright eruit, Price eruit, Schindler eruit tegen Williams. En Littler natuurlijk, had hem wel een rondje of twee laten winnen maar gaat als een speer tot nu toe
- tweakduke
Als Smith en van Gerwen in de finale komen en MvG wint hem dan is er niks aan de handQuad schreef op donderdag 28 december 2023 @ 21:38:
Wie z'n bracket kan nu de prullenbak in?
Weinig bracketeers die Price als winnaar hebben, meeste hebben 'm als (halve) finalist.

Ja ik heb vandaag weinig gezien, dus ik heb geen idee hoe het vandaag was. Ik was wel benieuwd naar een eventuele Price vs. Anderson, gezien het daar allemaal een beetje mee is begonnen toch?Quad schreef op donderdag 28 december 2023 @ 22:11:
@Dagion het publiek verrast me juist. Ik heb eerlijk gezegd niets negatief er vandaan gehoord. Genoeg man op de hand van Price.
Hopelijk is het publiek er inmiddels inderdaad een beetje overheen/klaar mee, gewoon iedereen lekker laten darten op niveau. Veel leuker.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
30% en 85 gemiddeld op sommige sets voor een top10 speler. Humphries slaapt vannacht niet als die eruit gaat.
Twente komt eraan!
- tweakduke
Quad schreef op donderdag 28 december 2023 @ 22:36:
Dit is schokkend.
Er moet iets aan de hand zijn.

Edit: 3-2, eigen set behouden. Eens zien of Pietreczko zijn set weet om te zetten naar matchwinst.
[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 28-12-2023 22:53 ]
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- tweakduke
Ja, als je het vooraf aangeeft geen probleem.gambieter schreef op donderdag 28 december 2023 @ 22:53:
Mogen ze hun opkomstdeuntje zomaar veranderen tijdens een toernooi?
Ricky Evans heeft voor kerst "Merry Christmas" gehad. Zal nu een andere hebben.
⏩ PVOutput☀️
Jup, maar als Suzuki die al gehad heeft, dan zal Evans 't niet doen.Dagion schreef op donderdag 28 december 2023 @ 22:53:
Heeft Ricky Baby Shark al een keer gebruikt? Want die is dit WK ook al gebruikt door die Japanse dartster (naam kwijt).
Edit: mocht het 3-3 worden durf ik het niet te voorspellen wie 'm pakt.
Toto is in 2 legs van quotering 4.6 naar 1.8 voor Humphries gegaan. Pietreczko is van 1.6 naar 2.8 op dit moment. Oftewel, ze geven Humphries de beste papieren nu.
Edit: 3-3! En voordeel bij Humphries.
Edit: Ik denk dat Pietreczko dit lange format nog niet kan volhouden.
Voorsprong voor CHL!
[ Voor 39% gewijzigd door Quad op 28-12-2023 23:02 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Twente komt eraan!
⏩ PVOutput☀️
Ik vind Sweet Caroline een zeiknummer
YMCA elke dag
Ik vind 'm ook lekker vanwege het refrein.gambieter schreef op donderdag 28 december 2023 @ 23:29:
[...]
Ik vind Sweet Caroline een zeiknummer. Het refrein is goed, maar de coupletten zijn veel te traag.
YMCA elke dag
Maar de mooiste opkomst icm publiek blijft toch altijd Aspinall met Mr. Brightside.
Verrassend, Evans pakt set 1 af van Gurney.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 28-12-2023 23:51 ]
⏩ PVOutput☀️
Nee, was zn eigen set.Quad schreef op donderdag 28 december 2023 @ 23:32:
[...]
Verrassend, Evans pakt set 1 af van Gurney.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ah, je hebt gelijk.
⏩ PVOutput☀️
Mwoah, 4 banden wisselen kunnen ze tegenwoordig in 1.8 seconde.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Deze wedstrijd kan nog alle kanten op.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
Zeker. Interessant om te zien wie er het beste mee om kan gaan.Quad schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 00:42:
Pff, die zat wel diep. Net als Humphries, vooral randzaken die de spelers bezig houden.
Ja maar voor ons wat minder.. Want wij zitten dan anderhalf uur tegen een stuk chagrijn te kijken.ll roel j schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 00:43:
[...]
Zeker. Interessant om te zien wie er het beste mee om kan gaan.
⏩ PVOutput☀️
Ben benieuwd, geloof dat Gary het langste pauze heeft gehad (langer dan Smith zelfs). Maar als je toch niet traint maakt dat niet uit toch?Quad schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 00:44:
@Dagion ik hoop stiekem dat jij je voorspelling correct hebt. Morgen tegen Krcmar wordt een lastige pot.
Gary traint inmiddels toch weer?Dagion schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 00:49:
[...]
Ben benieuwd, geloof dat Gary het langste pauze heeft gehad (langer dan Smith zelfs). Maar als je toch niet traint maakt dat niet uit toch?
Zeker nu hij sinds vorig jaar in Searle een trainingsmaat heeft. En hij heeft ook echt weer plezier op het podium.
En ja, als ik iemand een titel gun, dan hij wel. Super prettige speler en persoon in omgang lijkt me.
[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 29-12-2023 00:51 ]
⏩ PVOutput☀️
Niet veel kunnen zien gister en vandaag en morgen helaas ook niet, paar mooie potten gemist zo te zien.
Verwijderd
Overige outsiders wat mij betreft: Dobey, Bunting, Cross.
Twente komt eraan!
Het dartbord hangt en toch een setje pijlen aangeschaft. De grip is optimaal en speelt voor mij stukken fijner. Ze zwabberen minder en ik heb ook het idee dat de pijlen identieker in het bord belanden.
Bord: Unicorn Eclipse Pro met zwarte ring
https://mcdart.de/nl/Unicorn-Eclipse-Pro-Dartbord/79403
Pijlen: Target Agora 22gr.
Heb een stuk of 15 setjes geprobeerd in een grote dartwinkel, waar ik 2 uur heb gespendeerd vanmorgen en deze kwamen als beste uit de bus, haha!
https://www.dartshopper.n...a-a05-swiss-point-90.html
Twente komt eraan!
Verwijderd
pdc.tv of via de betting kanalenwokkelz schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 13:53:
Als je geen viaplay hebt of wil, waar zou je evt terecht kunnen om het wk te volgen? Legaal natuurlijk..
Zie topicstart.wokkelz schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 13:53:
Als je geen viaplay hebt of wil, waar zou je evt terecht kunnen om het wk te volgen? Legaal natuurlijk..
VTM 2 Go, dpg media account nodig.
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 29-12-2023 13:54 ]
⏩ PVOutput☀️
Twente komt eraan!
Gelukkig kan Berry van Peer wel darten. Weer zo efficient.
Setup volgt na Oud en Nieuw. Je bedoelt gewoon een foto van het bord en waar die hangt of?Quad schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 14:02:
@JoteW mooi hoor! Heb je een foto van je setup? Altijd fijn.
Veel plezier ermee!
Ik zou ontzettend graag willen darten, maar ik heb simpelweg geen ruimte hiervoor om een optimale omgeving te hebben.
Twente komt eraan!
Sommige hebben een hele setup met telraam, mat verlichting noem maar op.JoteW schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 14:09:
[...]
Setup volgt na Oud en Nieuw. Je bedoelt gewoon een foto van het bord en waar die hangt of?
⏩ PVOutput☀️
Oh god nee, ik woon in een appartementje dus die ruimte heb ik allemaal niet. Het is niks meer dan dat dartbord met zwarte ringQuad schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 14:11:
[...]
Sommige hebben een hele setup met telraam, mat verlichting noem maar op.

Twente komt eraan!
Dat is van Peer al sinds set 3.gambieter schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 14:28:
Heta begint op stoom te komen en Van Peer begint te haperen.
⏩ PVOutput☀️
Het begon eerst met minder triples, nu zijn er steeds vaker afzwaaiers in de lagere nummers naast de 20 en 19.Quad schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 14:45:
Dat is van Peer al sinds set 3.
En Heta heeft duidelijk de turbo gevonden.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
Twente komt eraan!
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.