PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee was gisteravond al gemeld. Normaal schema van vandaag.Nrc schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 20:48:
Wat is er aan de hand? Een half uur verlaat wegens problemen?
Volgens de VTM zou Andersson om 20:20 gepland zijn, onverwachts uitstel.ll roel j schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 20:49:
[...]
Nee was gisteravond al gemeld. Normaal schema van vandaag.
Met alles wat Barney vooraf heeft geroepen kan het haast niet anders dan dat hij er genadeloos af gaat, om vervolgens weer één of ander huil verhaal op te hangen. Maargoed, ik laat me graag verassen!Glashelder schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 20:42:
[...]
Ik ook. Dat zelfvertrouwen van Barney dat is vooral nu nog voor de wedstrijd denk ik. Ik vermoed dat Littler de vloer met hem aanveegt.
Twente komt eraan!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:01
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Laten we deze megapot niet vergeten, Barney zien we straks wel.
Anderson was scherp op de pers dat ze Littler meer met rust moeten laten om die jongen een kans te geven.
Ik geef hem groot gelijk. De reactie in de studio snapte ik ook wel, maar de media en PDC mag ook wel eens naar zichzelf kijken. Ze zijn gewetenloos als het om dit soort zaken gaat. Niet iedereen hoeft dat interview. Pak hem van Sky en klaar, zou eigenlijk standaard moeten zijn bij minderjarige spelers.
Stond vanmiddag ook al op de PDC website, dus bij VTM zitten ze uit hun nek te kletsenNrc schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 20:50:
[...]
Volgens de VTM zou Andersson om 20:20 gepland zijn, onverwachts uitstel.
Maar nu eerst juichen voor mijn enige echte favoriet.
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 30-12-2023 21:03 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Is gisteravond al gemeld, niks geen onverwachts uitstel aanNrc schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 20:50:
[...]
Volgens de VTM zou Andersson om 20:20 gepland zijn, onverwachts uitstel.
Twente komt eraan!
Alleen daarom hoop ik al die zich na de break nog kan herstellen, vrijwel altijd leuke wedstrijden om te kijken die van Gary, met Dolan heb ik toch een stuk minder
Werkt iig totaal niet vanavondDagion schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 21:20:
Blijft nog steeds wennen om Anderson naar D16 te zien gaan.
- tweakduke

⏩ PVOutput☀️
- tweakduke

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Sowieso knap hoe hij set 6 pakte. Taaie tegenstander als een topper zijn niveau niet haalt.Quad schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:09:
Uiteraard de credits naar Dolan. Je moet 't toch ff doen.
Als Humphries wint heb ik er 2 goed in de kwartfinaleNrc schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:10:
Is er nog iets over van de brackets?
Subtop wordt spannend. Maar @YuriV en @Jelte,89 hebben goede kansen voor de uiteindelijke winst.Nrc schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:10:
Is er nog iets over van de brackets?
⏩ PVOutput☀️
Zal wel niet genoeg zijn voor de koppositie?Dagion schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:13:
Ik kan nog 3 vd 4 halve finalisten hebben (Cross, Van Gerwen, Humphries). Maar doe dan maar lekker Cullen door
Mijne gezien?Nrc schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:14:
DDD is wel serieus gepiepelt, van koploper naar nobody.
Rip

⏩ PVOutput☀️
Was ook te mooi om waar te zijn, volgend jaar gewoon weer ouderwets invullen volgens de gunfactor. Go Wade!Nrc schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:14:
DDD is wel serieus gepiepelt, van koploper naar nobody.
Rip
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
⏩ PVOutput☀️
Maar wel een break tegen gehad.Gynnad schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:30:
De eerste set naar Littler, was ook zijn set dus nog niet zoveel aan de hand.
⏩ PVOutput☀️
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Lekker op tijd klaar zoSt@m schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:22:
Kom aan Barney, laat de azijnzeikers maar weer even hun mondje houden.
⏩ PVOutput☀️
Wat een prestatie hoor, wow.
Hier moeten we gewoon van genieten, want dit maak je voorlopig niet meer mee.
[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 30-12-2023 22:43 ]
⏩ PVOutput☀️
Barney.. de beste man wint nooit door goed spel maar hij wint door net iets minder slecht te zijn dan de tegenstander. Littler is gewoon een jonge van Gerwen. Daar win je niet mee met matig spel.
Het niveauverschil is echt niet zo groot, dit kan nog zat.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 4% gewijzigd door Dagion op 30-12-2023 22:46 ]
Kijken of dit vol te houden is voor Luke. We zagen het al bij de vorige partij, het kan nog alle kanten op.Quad schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:44:
Geniet ervan zou ik zeggen. Zeldzaam fenomeen.
- tweakduke
Alleen als in deze leg is Barneveld weer net te ver achter en is Littler hem voor.
- tweakduke
Ik herhaal, drie nul.
⏩ PVOutput☀️
RvB kan weer met pensioen na een of ander huil interview zodirect.
[ Voor 33% gewijzigd door ll roel j op 30-12-2023 22:55 ]
jaapstobbe schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:54:
Ik geloof t wel. Knap van Littler.
Ik heb ook altijd pech. Ze moeten ook altijd mij hebben. Tegen mij gooien ze altijd goed. Etc. Etc.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Duurt nog héél even..jaapstobbe schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:58:
daarzijn de matchdarts al
jaapstobbe schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:58:
daarzijn de matchdarts al

Ben je mal.jaapstobbe schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:54:
Ik geloof t wel. Knap van Littler.
Barney snapt ook wel dat Littler zo goed is en hijzelf een goede pot speelt.
⏩ PVOutput☀️
Ja ik probeer met van alles en nog wat de boel te jinxen in het voordeel van Barney
Kan je nog wat anders doen dan hier op alles een beetje pessimistisch lopen reageren? Kijkend naar je laatste posts

Twente komt eraan!
Ah joh, dat doet ie al jaren.. maar inmiddels is het gewoon achterlijk.. als je niet eens weet hoe het spelletje werkt en wanneer er wel of geen match darts zijn.JoteW schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 23:02:
[...]
Kan je nog wat anders doen dan hier op alles een beetje pessimistisch lopen reageren? Kijkend naar je laatste posts
Maar Littler gaat aan Dolan ook een makkie hebben, mocht ie winnen.
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 30-12-2023 23:10 ]
⏩ PVOutput☀️
En de volgende houden en die erop weer breken.Gynnad schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 23:10:
Hij moet hem deze set breken..
Twente komt eraan!
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.