Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 22% gewijzigd door Hippocampus op 01-01-2023 23:02 ]
Sets? 0.Hippocampus schreef op zondag 1 januari 2023 @ 23:01:
Hoeveel sets won Dobey nog? 3?
Legs? 3.
Complete vernedering.
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 01-01-2023 23:02 ]
⏩ PVOutput☀️
Legs jaHippocampus schreef op zondag 1 januari 2023 @ 23:01:
Hoeveel sets won Dobey nog? 3?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als ik iemand beledig is het meestal vanuit het oogpunt dat ik het zonde vind dat iemand er in mijn ogen niet alles uithaalt door bepaalde karaktertrekken of wat dan ook. Behalve bij Cross, die trek ik gewoon niet op de een of andere manierSt@m schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:59:
[...]
Oh ja hoor. Ik vraag me altijd af of het wel goed gaat met de mensen die de behoefte voelen om iemand anders online te beledigen
En klaar.. veel te veel bier over nu van mijn Bush Noël 75CL. Haha!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Noem eens een voorbeeld dan..?St@m schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:59:
[...]
Oh ja hoor. Ik vraag me altijd af of het wel goed gaat met de mensen die de behoefte voelen om iemand anders online te beledigen
..... en hier anonieme users beledigingen typen.
Mensen hebben hier een voorkeur voor een speler over een andere speler.
Als dat al "beledigen" is, zul je het wel zwaar hebben in de echte wereld.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2023 23:10 ]
Zoiets zou Ricky kunnen doen, om vervolgens bij de eerstvolgende pot tegen Price compleet weggevaagd te worden van de aardbodem. Heerlijk!Hippocampus schreef op zondag 1 januari 2023 @ 23:05:
Misschien had Bobey een koptelefoon op moeten zetten... kijken of ie MvG daarmee aan het lachen kreeg
Ik heb het niet over een voorkeur uitspreken, dat doe ik zelf ook wel. Lees maar even de hele reeks terug op de momenten dat RvB speelt, welke drive-by users je ziet die even wat onaardigs neerknallen en weer vertrekken.Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2023 @ 23:04:
[...]
Mensen hebben hier een voorkeur voor een speler over een andere speler.
Als dat al "beledigen" is, zul je het wel zwaar hebben in de echte wereld.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hippocampus schreef op zondag 1 januari 2023 @ 23:05:
Misschien had Bobey een koptelefoon op moeten zetten... kijken of ie MvG daarmee aan het lachen kreeg

⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Heb ik gedaan. Ik denk dat je het ernstig overdrijft.St@m schreef op zondag 1 januari 2023 @ 23:08:
[...]
Ik heb het niet over een voorkeur uitspreken, dat doe ik zelf ook wel. Lees maar even de hele reeks terug op de momenten dat RvB speelt, welke drive-by users je ziet die even wat onaardigs neerknallen en weer vertrekken.
Wat ik wel zie, is dat je uithaalt als iemand een opmerking maakt over het slechte spel van Barney.
Je gaat vol in de verdediging. Ik denk dus dat er niet zozeer sprake is van belediging van Van Barneveld, maar dat je er niet tegen kunt als iemand commentaar heeft op het spel van jouw lievelingetje
https://www.dartsrankings.com/
Hier kan je het allemaal zien, ook met wat er gebeurt als ze een ronde verder komen.
Anderson is mijn lievelingetje. Ik heb helemaal niets met RvB, wellicht wat meer respect voor hem dan anderen blijkbaar
Maar prima. Jij jouw mening.
[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 01-01-2023 23:21 ]
Ik ga voor een NL-DUI finale
[ Voor 74% gewijzigd door St@m op 02-01-2023 20:49 ]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
2 darts finishes zijn goed hoor.tweakduke schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:14:
Clemens pakt wel alle kansen die hij krijgt dat is knap.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Been there, done that. Stond er midden in paar jaar terug in Ahoy.Hippocampus schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:29:
Er komt nog een dag dan gaat het publiek massaal met elkaar op de vuist
⏩ PVOutput☀️
Oh, dat is wel kak zeg. Hopelijk niks aan over gehouden.Quad schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:32:
[...]
Been there, done that. Stond er midden in paar jaar terug in Ahoy.
Weer een 5e leg. Smith haakt af.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nee hoor, alleen besloten dat Premier League Ahoy niet meer m'n ding is. De eerste keer was geweldig, echt hot, de 2e keer dat ik er was, was de sfeer niet zo gezellig meer.Hippocampus schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:36:
[...]
Oh, dat is wel kak zeg. Hopelijk niks aan over gehouden.
Weer een 5e leg. Smith haakt af.
Clemens gaat lekker door, het blijft een wedstrijd, en gaat best gelijk op.
⏩ PVOutput☀️
Wel vreselijk irritant (onsportief) dat gefluit van die Duitsers in de zaal.
6-6?Hippocampus schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:43:
Kan nog een aardige sloot legs worden zo. Stel dat het 6-6 gaat worden.
⏩ PVOutput☀️
Exact dit. De eerste keer was echt een belevenis. De derde keer was de meerderheid meer bezig met zichzelf, bier drinken, vechten, dan met de wedstrijd. Jammer.Quad schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:39:
[...]
Nee hoor, alleen besloten dat Premier League Ahoy niet meer m'n ding is. De eerste keer was geweldig, echt hot, de 2e keer dat ik er was, was de sfeer niet zo gezellig meer.
[...]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ach ik heb weer een senioren momentje. Uiteraard bedoelde ik 5-5

Gibst nicht.Hippocampus schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:45:
[...]
Ach ik heb weer een senioren momentje. Uiteraard bedoelde ik 5-5
En zowaar, Smith met een 3-0 een set gepakt.
⏩ PVOutput☀️
Zoiets moet je ook gewoon lekker ergens hier in het zuiden in de buurt houden. Paar Belgen erbij en lekker speciaalbiertjes wegtikkenPinobigbird schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:45:
[...]
Exact dit. De eerste keer was echt een belevenis. De derde keer was de meerderheid meer bezig met zichzelf, bier drinken, vechten, dan met de wedstrijd. Jammer.
Mooi potje tot nu toe!
Jup, heel zonde. Maar goed, via de tv thuis zie je het ook nog beter. Plus goed pils.Pinobigbird schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:45:
[...]
Exact dit. De eerste keer was echt een belevenis. De derde keer was de meerderheid meer bezig met zichzelf, bier drinken, vechten, dan met de wedstrijd. Jammer.
@Dagion Brabant is wat ver, maar een avondje darts, een drankje, prima!
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 02-01-2023 21:50 ]
⏩ PVOutput☀️
Neuh, Ahoy is me eigenlijk al zo'n 020 km te ver naar het ZuidenDagion schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:49:
[...]
Zoiets moet je ook gewoon lekker ergens hier in het zuiden in de buurt houden. Paar Belgen erbij en lekker speciaalbiertjes wegtikken
Mooi potje tot nu toe!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Ik voelde het ook.. maar ach.. tis alweer 2-1Quad schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:55:
De schwung is er een beetje uit bij Clemens, heb ik het idee? Scorend gaat iets omlaag.
[ Voor 77% gewijzigd door St@m op 02-01-2023 21:56 ]
⏩ PVOutput☀️
Ja hij doet er vanalles aan om niet te verliezengambieter schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:36:
Clemens speelt weer erg goed, grijpt zijn kansen
en dat lukt 'm tot nog toe aardig
Kan hier ook gewoon hoor, patatje oorlog. De rest noemen we wel friet volgens mijPinobigbird schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:53:
[...]
Neuh, Ahoy is me eigenlijk al zo'n 020 km te ver naar het ZuidenEn ik wil gewoon patat kunnen bestellen
⏩ PVOutput☀️
Jup.
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 02-01-2023 22:00 ]
Dat is bij de snackopvrijdag-snackbar juist andersom, daar is alles patat, maar sinds Russische oorlog is patatje oorlog gewijzigd in Friet kroam.Dagion schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:57:
[...]
Kan hier ook gewoon hoor, patatje oorlog. De rest noemen we wel friet volgens mijen ik mag dan wel geen verstand van darts hebben, eten, drinken en voetbal komt goed
En Smith pakt een hele hele belangrijke break.
⏩ PVOutput☀️
Hier heette het tijdelijk frietje feest geloof ik, niemand die het bestelde maar soit.Quad schreef op maandag 2 januari 2023 @ 22:00:
[...]
Dat is bij de snackopvrijdag-snackbar juist andersom, daar is alles patat, maar sinds Russische oorlog is patatje oorlog gewijzigd in Friet kroam.
En Smith pakt een hele hele belangrijke break.
Smith trekt het even door, pfoeh!
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
En nu staat het 5-2, lijkt het een enorm verschil..
⏩ PVOutput☀️
Maar blijkbaar werkt het, hopen dat Clemens zijn eigen set in ieder geval nog even lekker binnenhaalt, mag nog wel even door van mij. Vakantie
- tweakduke
Float like a butterfly, sting like a bee.
⏩ PVOutput☀️
Of weet iemand waar ik (zonder viaplay) de wedstrijd terug kan kijken?
Verwijderd
Halve finalist krijgt 100.000Pinobigbird schreef op maandag 2 januari 2023 @ 22:23:
Zo'n halve finale winnen verliezen is wel even £100.000 cashen.
Finalist is verzekerd van 200.000
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2023 22:35 ]
Viaplay heeft volgens mij samenvattingen op YouTube.jaapstobbe schreef op maandag 2 januari 2023 @ 22:34:
Jammer dat de volgende pot zo laat is als je om 7:00 je nest uit moet .Hopelijk heeft het PDC YT kanaal een mooie samenvatting morgenochtend zonder spoiler.
Of weet iemand waar ik (zonder viaplay) de wedstrijd terug kan kijken?
Ok. £100.000 éxtra.

Go Dimitri

Dat ze er maar een gave wedstrijd van maken.
Die komen op de terugweg aan de beurtPinobigbird schreef op maandag 2 januari 2023 @ 22:36:
Dimitri heeft alleen de tweede ring nog niet geknuffeld?
Ze hadden het over een wedstrijd die een muis zou baren.
Wait, what?
Die moest ik even googlen.
Ah, vandaar die 170St@m schreef op maandag 2 januari 2023 @ 22:42:
Excuses worden als gezocht bij VTM, vdBerg is uit het ritme want hij gooit nu een avondwedstrijd ipv een middagwedstrijd.
I see what you did thereSt@m schreef op maandag 2 januari 2023 @ 22:49:
Makkie deze eerste set. Opvlieging van den Belg met 170, doet ie ook niet iedere set.
⏩ PVOutput☀️
Jinx...St@m schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:00:
Zou me niet verbazen als dit 6-0/6-1 wordt
Tomorrow is not today!
Zoals je zelf weet, je weet het nooit.. maar ik ga uit van weljaapstobbe schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:01:
Kan ik rustig gaan slapen?
Niet erg.St@m schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:00:
Zou me niet verbazen als dit 6-0/6-1 wordt
Al zou het voor de dartsliefhebber wel leuk zijn als er wat meer power en energie in de wedstrijd komt.
[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 02-01-2023 23:05 ]
⏩ PVOutput☀️
Zet de wekker maar op 6 uur, dan zijn ze wel klaar denk ik.jaapstobbe schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:01:
Kan ik rustig gaan slapen?
Als Dimi nog trager gaat gooien dan halen z'n pijlen het bord niet ...
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.