Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Staat erg goed te gooien. Al is Price zeker niet in zijn doen op de dubbels. Mooie partij tot nu toe.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Edit: 1 leg dan..
[ Voor 20% gewijzigd door Sydney08 op 01-01-2023 21:40 ]
Tomorrow is not today!
⏩ PVOutput☀️
Volgend jaar maar ff vragen of de Aziaten niet vanuit thuis kunnen werken, dat reizen is ook maar niksExorcist schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:34:
Dit moeten ze nooit toestaan, het hoort er nu eenmaal bij, deal with it.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind het niet veel anders dan oordoppen in doen zoals Barney op een gegeven moment deed.Exorcist schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:34:
Dit moeten ze nooit toestaan, het hoort er nu eenmaal bij, deal with it.
Het staat niet in de regels dat het niet mag, Price wil zo gooien en heeft gevraagd of het mag. Als hij het mag, mag iedereen over-ear koptelefoons. Ik vermoed dat er alleen weinig spelers zijn die zo willen gooien.dr.lowtune schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:36:
Belachelijk dit. Dat ze dit toestaan, alleen maar omdat het Price is? Hij lokt zelf de boel uit, krijgt dan boegeroep en vervolgens mag hij dit opzetten.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En ook bij mij wel een beetje. Ga gewoon voor een profi oplossing, kan je makkelijk realiseren met zijn vrije tijd en geld.Teknix1982 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:39:
Maar hij heeft zijn laatste stukje respect van het publiek nu wel verbruikt.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:37
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
In nauwe schoentjes. (Hoorde ik ook onlangs bij de Belg).CyBeRSPiN schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:39:
Price diep in de problemen nu.
It ain't over till ...Quad schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:41:
Wow de groeten Price, 4-1..
JupDagion schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:41:
Leek wel of hij ook nog in ears had?
[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 01-01-2023 21:41 ]
Wie weet motiveert het zelfs.tweakduke schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:40:
Clemens geeft er geen krimp om en dat vind ik heel fijn
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- tweakduke

Die oorkappen lijkt me toch stukje provoceren en de tegenstander proberen af te leiden.
Ja altijd, maar sowieso 4 sets tegen je, koekkoek.
⏩ PVOutput☀️
Ik snap wat je zegt hoor, en ja het ziet er niet uit maar het is zijn keus. Als hij toestemming heeft, hij zit zijn tegenstander er niet mee dwars en je kan niet ontkennen dat het publiek bovengemiddeld zijn wedstrijden beïnvloeden. Maar het is wel nog meer olie op het vuur van het publiek dus er is nu geen weg meer terug voor hem.Quad schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:40:
[...]
En ook bij mij wel een beetje. Ga gewoon voor een profi oplossing, kan je makkelijk realiseren met zijn vrije tijd en geld.
Lijkt er wel op, zeker met dat gedrag nadien naar het publiek toe.tweakduke schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:41:
Ah Price heeft oordoppen in en die oorkappen op.![]()
Die oorkappen lijkt me toch stukje provoceren en de tegenstander proberen af te leiden.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik vind het niet om aan te zien...Quad schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:41:
Clemens gooit wel zoals Anderson ook gooit, fijne stijl.
Maar dat komt door dat stomme pinkje
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2023 21:46 ]
(in de hoop dat Price gaat gassen en op 4-4 komt)
⏩ PVOutput☀️
Vooralsnog nog helemaal niets, noppes, nada. Wat een klasse.Teknix1982 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:48:
Zou Clemens nog choken richting het einde? Nooit een duitser die zover gekomen is als hij nu en het leeft steeds meer in Duitsland.
⏩ PVOutput☀️
Ja echt knap, wel weer jammer voor mijn bracket maar hij verdiend het absoluut zo.Quad schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:48:
[...]
Vooralsnog nog helemaal niets, noppes, nada. Wat een klasse.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
Jup, Wright, Van Gerwen of Smith.Quad schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:52:
En we krijgen definitief een nieuwe nummer 1 op de OOM na dit WK.
Knappe prestatie, zeer verdiende winst.
Hoe kan Wright nog de 1e positie pakken?
Easy, als Smith én van Gerwen niet de nieuwe WK worden.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Schindler en Hopp waren leuk, maar Clemens komt nu serieus ver.
Verwijderd
Mijn bracket is officieel naar de ******

Geen punten meer te scoren....
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2023 22:02 ]
Waarom blijft Price dan niet nr 1?Quad schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:54:
[...]
Easy, als Smith én van Gerwen niet de nieuwe WK worden.
Omdat Wright het nu is in de livestand
2 jaar geleden heeft hij 500k gewonnen, die moest hij nu verdedigen.
OOM gaat over je verdiende geld over 2 jaar.
Het WK is een van de lastigst verdedigbare toernooien voor je ranking.
Een outsider die WK wordt, profiteert dan hooguit 2 jaar van de verworven positie op de ranglijst. Als je daarna niets wint, kelder je weer net zo hard.
[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 01-01-2023 22:00 ]
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Zijn WK titel is nu 2 jaar geleden en dat valt weg. Dat moest hij verdedigen dit toernooi.
Hij scoorde constant goed genoeg om wat dubbels te mogen missen maar dat was in dit geval voornamelijk omdat Price na de eerste set niet meer goed genoeg was.
Volgende pot komt ie waarschijnlijk iemand tegen die wel tegenstand gaat bieden.
WaarschijnlijkHippocampus schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:02:
Volgende pot komt ie waarschijnlijk iemand tegen die wel tegenstand gaat bieden.
⏩ PVOutput☀️
Als Dobey wint van MvG heb je een setje halve finalisten wat 100% van de bracketeers nooit volledig voorspeld hebben.
⏩ PVOutput☀️
4/4 fout hier volgens mij..Quad schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:11:
Mijn bracket is sowieso klaar voor een mogelijke winst. Heb 3/4 halve finalisten fout.

Stack Sats
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Ik krijg hier van Barneveld vibes bij/door...
Bedankt, schakel net in was in slaap gevallenQuad schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:02:
Gaat Clemens wel een set pakken vanavond?
@Toerq VTM 2 werkt momenteel, mocht je het nodig hebben.
- tweakduke
Met 88 gemiddeld van Dobey kan van Gerwen mooi rustig aan doen voor morgen. Van den Bergh is een vervelende tegenstander.Quad schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:34:
Kan MvG niet wat anders gaan doen? Darten voor gevorderden ofzo? Geblinddoekt of op 1 been staan, of verkeerde hand gebruiken, of alle 3?
Nou ik begrijp hem wel. Ja het is een mannetje maar dit vind ik persoonlijk jammer want het is echt een goede darter.Exorcist schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:40:
[...]
Alleen speelt RvB tegen zichzelf, Price z'n vijand nr 1 is het publiek. Maar als hij zich wat meer relaxed zal opstellen, en normaal gaat doen, zal het publiek 'm ook wel meer accepteren. Maar meneer is een testosteronbom en blijft dus provoceren.Exorcist schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:40:
[...]
Edit: 10-2 in legs voor MvG.
[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 01-01-2023 22:46 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik las hier juist van de week dat Price z'n emoties juist goed onder controle hadExorcist schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:40:
[...]
Hij kan ook niks doen om het te laten ophouden... daarom is het extra frustrerend.Teknix1982 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:44:
[...]
Nou ik begrijp hem wel. Ja het is een mannetje maar dit vind ik persoonlijk jammer want het is echt een goede darter.
Zo zonde want hij kan inderdaad mooie wedstrijden gooien. Daarom snap ik het publiek ook niet, je komt toch voor mooi spel, waarom ga je dan negatief zitten doen.
Geef mij maar Price in plaats van een Cross, of van den Bergh als ie zo doorgaatTeknix1982 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:44:
[...]
Nou ik begrijp hem wel. Ja het is een mannetje maar dit vind ik persoonlijk jammer want het is echt een goede darter.
Nou inderdaad, 10x liever Price dan Dimitri.Dagion schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:47:
[...]
Geef mij maar Price in plaats van een Cross, of van den Bergh als ie zo doorgaat
⏩ PVOutput☀️
Tja, als RvB speelt komen er hier ook mensen langs om hem (virtueel) uit te fluiten. Blijkbaar krijgen ze er een kick van ofzo.Hippocampus schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:47:
[...]
Daarom snap ik het publiek ook niet, je komt toch voor mooi spel, waarom ga je dan negatief zitten doen.
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 01-01-2023 22:49 ]
Ja dit is weinig aan zo haha. Top MvG.Quad schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:49:
Pok pok pok, 4-0.
Valt jullie ook op dat ze Van Gerwen niet gevraagd hebben voor de slimste darters stukjes?
Moet hij op dat moment wel in Londen zijn. Maar volgens mij vindt hij dit niets.Teknix1982 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:51:
[...]
Ja dit is weinig aan zo haha. Top MvG.
Valt jullie ook op dat ze Van Gerwen niet gevraagd hebben voor de slimste darters stukjes?
⏩ PVOutput☀️
Tja, handig was het allemaal niet wat hij de laatste tijd heeft gedaan natuurlijk. Scheiden, stoppen, doorgaan, weer vervallen in oude valkuilen.St@m schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:48:
[...]
Tja, als RvB speelt komen er hier ook mensen langs om hem (virtueel) uit te fluiten.
Barney moet gewoon lekker de underdog rol omarmen en genieten van de momenten waarop hij de top 10 het vuur aan de schenen kan leggen.
Of er volle gas voor gaan en alle hulp inschakelen die je maar kunt om je mentale issues te lijf te gaan en nog een gooi te doen naar een top 5 klassering. Hoe dan ook, ik ben fan als hij op dreef is, maar al die randzaken kan me gestolen worden.
Verwijderd
Dat is wel ietskes anders denk ik. Dit is op het live moment niet storend, enkel als er toevallig een darter zo gek is om hier te komen lezen misschien.St@m schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:48:
[...]
Tja, als RvB speelt komen er hier ook mensen langs om hem (virtueel) uit te fluiten. Blijkbaar krijgen ze er een kick van ofzo.
TrueQuad schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:49:
Pok pok pok, 4-0.
@St@m RvB krijgt van het publiek juist veel respect, vind ik prachtig. Online inderdaad veel minder.
Verwijderd schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:52:
@St@m Heeft niks met een kick te maken. Sommige spelers hebben gewoon meer of juist minder de gunfactor
Ach, beide is weinig respectvol. Verschil met de zaal is dat die mensen het nog in zn gezicht doen en hier anonieme users beledigingen typen.Hippocampus schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:52:
[...]
Dat is wel ietskes anders denk ik. Dit is op het live moment niet storend, enkel als er toevallig een darter zo gek is om hier te komen lezen misschien.
[ Voor 28% gewijzigd door St@m op 01-01-2023 22:55 ]
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Verwijderd
Gaat het?St@m schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:54:
Ach, beide is weinig respectvol. Verschil met de zaal is dat die mensen het nog in zn gezicht doen en hier anonieme users beledigingen typen.

Gaat ie stoppen?Kid Buu schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:57:
Straks even de Instagram stories van Dobey in de gaten houden.
Oh ja hoor. Ik vraag me altijd af of het wel goed gaat met de mensen die de behoefte voelen om iemand anders online te beledigen
Jazeker, er is een verschil in uitwerking, maar ik denk dat de basis van het gedrag hetzelfde is.Hippocampus schreef op zondag 1 januari 2023 @ 22:57:
@St@m Maar in de zaal is het storend voor Price, online kan ie gewoon laten waaien.
[ Voor 36% gewijzigd door St@m op 01-01-2023 23:00 ]
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.