I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 78% gewijzigd door St@m op 02-01-2023 23:09 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:34
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hop 170 om de oren.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TK638dkD9arAC7GEC2iUqpLb.jpg?f=user_large)
@MvG
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Float like a butterfly, sting like a bee.
Samen met Price.St@m schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:09:
Boem, haha. Klaar. Over. Opvegen. Jaartje psycholoog en volgend jaar weer proberen.
Niet bestemd tegen psychologische spelletjes. Dan gooien ze geen droppie meer.
Dat is in principe ook de bedoeling.
⏩ PVOutput☀️
Ja, ik ga mezelf niet weer herhalen, maar Price vind ik echt wel een ander geval. Heb inmiddels ook begrepen dat hij en z'n gezin bedreigd worden.Trichoglossus schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:12:
[...]
Samen met Price.
Niet bestemd tegen psychologische spelletjes. Dan gooien ze geen droppie meer.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
⏩ PVOutput☀️
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
morm schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:17:
Ik durf nu al te wedden dat Michael wereldkampioen wordt
⏩ PVOutput☀️
Een beetje laat hoor, 1e ronde was dapperder geweestmorm schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:17:
Ik durf nu al te wedden dat Michael wereldkampioen wordt
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️
Je hebt net een prima pot kunnen zien.. overigens het hele WK al zat leuke potten. Maar als je alleen maar MvG gaat kijken.. tja.. dat is meestal eenrichtingsverkeer.Trichoglossus schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:22:
Je valt wel prima in slaap bij dit soort wedstrijden. Waar zijn de leuke tijden van vroeger
Die heeft inderdaad alleen maar boven de 100 gemiddeld gegooid.ll roel j schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:22:
Weet iemand wat MvG de eerste ronden gemiddeld gooide? Volgens mij staat hij over het hele toernooi tot nu toe boven de 100 gemiddeld te gooien.
[ Voor 30% gewijzigd door St@m op 02-01-2023 23:25 ]
Best. Set. Ever.
Althans, in ieder geval op het WK. 128,83, met ook nog een 170 check out.
[ Voor 8% gewijzigd door Pinobigbird op 02-01-2023 23:26 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
R2 101.84ll roel j schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:22:
Weet iemand wat MvG de eerste ronden gemiddeld gooide?
R3 107.66
R4 100.42
QF 102.39
Ja gemiddeld dik boven de 100 dus
Die ging toch regelmatig voortijdig een toernooi uit het afgelopen jaar.St@m schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:24:
[...]
Je hebt net een prima pot kunnen zien.. overigens het hele WK al zat leuke potten. Maar als je alleen maar MvG gaat kijken.. tja.. dat is meestal eenrichtingsverkeer.
Valt wel mee..Trichoglossus schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:26:
[...]
Die ging toch regelmatig voortijdig een toernooi uit het afgelopen jaar.
https://sportnieuws.nl/da...2022-tot-nu-toe-per-pijl/
Dank je. Kon ze 1-2-3 niet vinden, alleen de uitslagen.!mark schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:26:
[...]
R2 101.84
R3 107.66
R4 100.42
QF 102.39
Laat wel zien dat hij lekker in vorm is.

Tot afgelopen voorjaar was Michael 2 jaar niet heel veel meer. Na het afgelopen WK heeft hij ergens een knop omgezet en is hij duidelijk steeds beter gaan gooien. Dit WK is hij echt ouderwets goed, ongelooflijk. Volgens mij heeft hij het super professioneel met ondersteuning en management aangepakt. En veel vlieguren op het oefenbord gemaakt.St@m schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:24:
[...]
Je hebt net een prima pot kunnen zien.. overigens het hele WK al zat leuke potten. Maar als je alleen maar MvG gaat kijken.. tja.. dat is meestal eenrichtingsverkeer.
⏩ PVOutput☀️
Nee hoor, nog steeds nietPinobigbird schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:24:
[...]
Best. Set. Ever.
Ik heb het ook gewoon over het afgelopen jaar. Ik kom niet onder een steen weg hoorQuad schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:28:
[...]
Tot afgelopen voorjaar was Michael 2 jaar niet heel veel meer. Na het afgelopen WK heeft hij ergens een knop omgezet en is hij duidelijk steeds beter gaan gooien. Dit WK is hij echt ouderwets goed, ongelooflijk. Volgens mij heeft hij het super professioneel met ondersteuning en management aangepakt. En veel vlieguren op het oefenbord gemaakt.
En niet heel veel meer.. doe je hem echt wel te kort. Won lang niet alles meer lijkt me een betere omschrijving. Maar goed, 2.5 jaar corona erbij.. toen zat ik ook niet lekker in mn vel.
[ Voor 82% gewijzigd door St@m op 02-01-2023 23:31 ]
Is zijn eigen beste set ooit.Dagion schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:28:
[...]
Nee hoor, nog steeds nietmisschien voor MvG maar Anderson heeft er in ieder geval 1 (en ik denk 2) boven de 130 gegooid. Waaronder eentje tegen onze Jelle.
Edit; en wéér in 34 pijlen uit.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 02-01-2023 23:30 ]
⏩ PVOutput☀️
What the actual fuck.Pinobigbird schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:24:
[...]
Best. Set. Ever.
Nóg een set met 128,83!!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Op het WK. Tegen Barney gooide MvG nog beterQuad schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:29:
[...]
Is zijn eigen beste set ooit.
Edit; en wéér in 34 pijlen uit.
Momenteel is het niet veel meer. Waarschijnlijk uit zijn slaapritme ofzo.
2021 was echt een slecht jaar, geen major. 2020 begon het verval, goed covid was niet handig. Vooral dubbels gingen toen niet meer zo goed.St@m schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:29:
[...]
Ik heb het ook gewoon over het afgelopen jaar. Ik kom niet onder een steen weg hoor
En niet heel veel meer.. doe je hem echt wel te kort. Won lang niet alles meer lijkt me een betere omschrijving.
Maar maakt niet uit, we kijken naar een fckn geweldenaar aan de oche.
⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️
Had zelf het idee dat hij na sponsorwissel (en dus materiaal) een tijd minder is geweest, prive nog wat dingetjes gehad meen ik me te herinneren maar dit is weer vanouds heftig. En tegen Smith zou hij in theorie lekkerder kunnen doorgooien of is het getergde vooral oorzaak van zijn niveau nu..?Quad schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:32:
[...]
2021 was echt een slecht jaar, geen major. 2020 begon het verval, goed covid was niet handig. Vooral dubbels gingen toen niet meer zo goed.
Maar maakt niet uit, we kijken naar een fckn geweldenaar aan de oche.
I stand corrected.Dagion schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:28:
[...]
Nee hoor, nog steeds nietmisschien voor MvG maar Anderson heeft er in ieder geval 1 (en ik denk 2) boven de 130 gegooid. Waaronder eentje tegen onze Jelle.
Finale WK 2021 set 7: 136,64
[ Voor 28% gewijzigd door St@m op 02-01-2023 23:37 ]
Nou lijkt er wel op.Glashelder schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:31:
Die Dimitri heeft de tranen hoog zitten zo te zien
⏩ PVOutput☀️
Op Sky zeggen ze dat Dimitri dubbel 40 ontwijkt?
[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 02-01-2023 23:37 ]
⏩ PVOutput☀️
Lijkt me ook zeer verstandiggambieter schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:37:
Op Sky zeggen ze dat Dimitri dubbel 40 ontwijkt?
Maar op de Belg hoor ik er niets over. Zie Dimitri ook niet zo vaak op een dubbel komen

- tweakduke
Gelukkig niet. Van den Bergh is vakkundig gesloopt door de groene sloopkogel.Quad schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:39:
En dan dachten we dat het voorbij de 0:00 uur ging worden vandaag..
Zo pijnlijk is Dimitri lange tijd niet afgegaan.
MvG was wel ff klaar met de Belg.
⏩ PVOutput☀️
SF 108.28 als je denkt dat het haast niet beter kan!mark schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:26:
[...]
R2 101.84
R3 107.66
R4 100.42
QF 102.39
Ik denk dat dit wel de beste finale is die we kunnen wensen. En Smith heeft een major gewonnen, dus waarschijnlijk minder spanning.CyBeRSPiN schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:41:
Hoop dat het morgen wel spannend wordt.. viel in slaap
⏩ PVOutput☀️
- Teleurgesteld, volgend jaar z'n best doen
- Totaal niet verwacht maar MvG heel goed
- Zichzelf moed ingesproken
- Doet niet wat hij in gedachten had
- Z'n best gegeven en gedaan
- WK heeft ook comebacks gekend
- Altijd hoop gehouden
- Wil niet ingaan op het incident
- Geprobeerd professioneel te blijven
- Dank je wel voor de nederlaag, grote les
- Kijkt terug op een mooi WK en gaat lekker naar z'n gezin
- Is nog niet bezig met eventuele Premier League
- Hij komt sterker terug
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
De winnaar van morgen is de nieuwe nummer 1. De verliezer is nummer 3.
Kan Barney nog een lesje van leren.
Herkansing voor de WK-finale van 2019. Die ging met 7-3 naar Michael.Quad schreef op maandag 2 januari 2023 @ 23:44:
[...]
Ik denk dat dit wel de beste finale is die we kunnen wensen. En Smith heeft een major gewonnen, dus waarschijnlijk minder spanning.
.... van Gerwen
[ Voor 4% gewijzigd door Divak op 03-01-2023 00:02 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
VD Bergh was per leg depressiever aan het worden, gelukkig gingen ze maar tot 6.
LOETKE
Ja, zie de openingspost, en TexMex in "Het grote Darts topic - Deel 2"MacbookProx schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 18:21:
Nog ergens te zien zonder ViaPlay?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Om 22:00 klaar is toch niet slecht?Gynnad schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:52:
Ze hadden alleen wel wat meer rekening mogen houden met de Europese vasteland kijkers, 21:15 beginnen is toch behoorlijk laat wat mij betreft.
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Stack Sats
Ik zit in Griekenland, 22.15. gister was ik bij de 4-0 in slaap gevallen en werd bij de laatste pijl weer wakker.Gynnad schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:52:
Ze hadden alleen wel wat meer rekening mogen houden met de Europese vasteland kijkers, 21:15 beginnen is toch behoorlijk laat wat mij betreft.
Niet ideaal, maar begrijpelijk voor het publiek dat aanwezig is toch, deze tijden.
Internationaal denken is wel leuk maar de spelers willen bv ook niet op etenstijd moet spelen omdat doelgroep x er dan ook mee van kan genieten.mathy_ schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 20:40:
[...]
Ik zit in Griekenland, 22.15. gister was ik bij de 4-0 in slaap gevallen en werd bij de laatste pijl weer wakker.
Niet ideaal, maar begrijpelijk voor het publiek dat aanwezig is toch, deze tijden.
Daarnaast is Engeland nog steeds het centrum van het universum toch?
Hopelijk een spektakel vanavond en dat de beste Michael maar mag winnen.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Bier halen.St@m schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:25:
Duurt lang..
⏩ PVOutput☀️
Heb ik al gepakt.. en popcorn.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
21:15Mog schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:27:
Wanneer begint de wedstrijd? Al dat geblaat.
Is dat UK time, dus pas 22:15 onze tijd?
Nee, ze zijn laat
Ah, check.. het begint nu ookMartinusz schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:29:
21:30 staat er nu op PDC darts
Gisteravond gecheckt.
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 03-01-2023 21:30 ]

⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Smith is nu een andere speler dan voorgaande jaren. 6-7 voor van Gerwen
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.