hiervandaan schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:06:
[...]
Wat is dit nou weer voor onvolwassen reactie. Ik stel een normale hulpvraag of er iemand een goed idee heeft voor een goedkope alternatieve oplossing. Ik heb geen zin om 2k aan mijn lease auto te sleutelen.
Ik denk ik leg het even uit voor je, want volgens mij is dat nodig in jouw geval. Dacht dat het niveau hier wat hoger lag
Goedkoop is relatief en voor iedereen anders.
Je hebt niet aangegeven dat je geen 2k wil geven, prima dan kijk je naar deze velgen.
Je hebt eigenlijk ook niet aangegeven dat het een lease auto is. Ik zit namelijk zelf naar een iX1 te kijken particulier/prive dus overnemen is maar even te kijken hoe je dat interpreteert, maar goed...
Ik bepaal je portefeuille niet, meer zelfs: je hebt dat initieel niet aangegeven. Er zijn bij jullie in Nederland mensen gek genoeg om opties achteraf zelf bij te zetten omdat het dan niet in de bijtelling zit. Dus ook daar is het niet zo gek dat ik denk "die wil zelf velgen er op knallen om de doorschuiver van zijn collega wat eigen te maken".
Je vroeg of ze er af gehaald konden worden, mijn antwoord daar op was "ja, nieuwe velgen en klaar".
Eigenlijk wil je dus daar niks van weten en moeten andere opties met behoud van de bestaande velgen uitgediept worden maar dat gaat wat haaks op het feit staan dat je "die velgen spuuglelijk" vindt:
Als die velgen lelijk bevonden worden dan zal je de velgen moeten vervangen of ze mooi gaan vinden

. Wat had je dan zelf gedacht? Wil je ze in een andere kleur? Dat kan ook natuurlijk maar dat gaat ook wat kosten
Het niveau ligt hier zeker wat hoger, het is hier niet "plemp de vraagbak neer". Ik denk ik leg het ook maar even uit
[
Voor 41% gewijzigd door
HyperBart op 18-09-2025 14:37
]