Het grote BMW (i)X1 topic

Pagina: 1 ... 69 70 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:00
https://www.ekris.nl/bmw/...=Nieuwsbrief_augustus_bmw

Dat is toch wel aardige zet, is gewoon zo'n 10K lager dan de iX1 die ik destijds heb samengesteld.
Kiest u voor de BMW iX1 Business Edition dan krijgt u:

BMW iX1 eDrive20 uitvoering
Model xLine
18" Lichtmetalen velgen
Keuze uit geselecteerde metallic lakkleuren

[ Voor 29% gewijzigd door Martinusz op 05-09-2025 16:39 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAABcabrio
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 07:22
Martinusz schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:38:
https://www.ekris.nl/bmw/...=Nieuwsbrief_augustus_bmw

Dat is toch wel aardige zet, is gewoon zo'n 10K lager dan de iX1 die ik destijds heb samengesteld.

[...]
Nette aanbieding en misschien ook wel nodig om te kunnen blijven concurreren met andere merken. Mercedes is met o.a. de EQB ook behoorlijk aan het prijsstunten.
Ik denk dat het een eigen Ekris actie is om van voorraadmodellen af te komen, want ik vind de “business-edition” niet als uitvoering terug in de configurator van BMW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:50
SAABcabrio schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 17:07:
[...]

Nette aanbieding en misschien ook wel nodig om te kunnen blijven concurreren met andere merken. Mercedes is met o.a. de EQB ook behoorlijk aan het prijsstunten.
Ik denk dat het een eigen Ekris actie is om van voorraadmodellen af te komen, want ik vind de “business-edition” niet als uitvoering terug in de configurator van BMW.
Ekris kan de fiscale waarde van die auto's niet aanpassen. Lijkt wel grijze import oid.

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterCC
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 10-09 20:16
GilbertvH schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:50:
[...]

Ik krijg nog met enige regelmaat de melding dat er een raam openstaat terwijl dit niet het geval is. Het lijkt erop dat de BMW app wat kleine bugs heeft.
Ik heb regelmatig voor dat hij plots overschakelt op google auto. En gisteren viel ineens de radio uit. Onder "media" geen radio te bespeuren.
Later op de dag bij een volgende rit kon ik weer wel radio kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:56
PeterCC schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 13:06:
[...]

Ik heb regelmatig voor dat hij plots overschakelt op google auto. En gisteren viel ineens de radio uit. Onder "media" geen radio te bespeuren.
Later op de dag bij een volgende rit kon ik weer wel radio kiezen.
bij mij was de radio ook opeens niet beschikbaar dit weekend. Na een reset door de volume knop 30 seconden in te houden deed de radio het weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huwiee
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 12:18
SAABcabrio schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:55:
[Afbeelding]

Inmiddels een kleine 108.000 km gereden met mijn BMW iX1 xDrive30 van april 2023.
Sinds dinsdagmorgen heb ik een melding “controle van de aandrijflijn”. De melding popte op in de auto, bij het manoeuvreren rond de laadpaal. Ook staat deze melding in de MyBMW app.
Op het dashboard is de melding eind van de dag bij aanvang van de terugreis niet meer teruggekomen en de auto rijdt als vanouds.

Zekerheidshalve op de bonnefooi een bezoekje gebracht aan de BMW-dealer en deze heeft er even naar gekeken. Er zijn zo gauw geen gekke dingen gevonden en de melding is gereset. De auto rijdt gewoon goed en als de melding niet terugkomt is er nu geen reden voor verder onderzoek. Mij staat bij dat ik een soortgelijke melding ooit een keer eerder heb gezien, maar dat was dan heel kortstondig en toen heb ik er verder geen aandacht meer aan geschonken.

In de BMW app blijft de melding echter wel staan. (zie foto)
Is er iemand bekend met deze storing?
Ik heb dit gehad met mijn 25e , na paar dagen viel auto uit terwijl ik aan het rijden was. Alles viel weg (ook servostuur) , kon mij nog aan de kant zetten maar geen vermogen of niets meer.

Achteraf was er iets met de elektromotor en de borstels die vuil waren ofzo ... zeer bizar maar dat was de uitleg die ik kreeg (en ik was niet de enige met die issues blijkbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAABcabrio
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 07:22
huwiee schreef op maandag 8 september 2025 @ 12:10:
[...]

Ik heb dit gehad met mijn 25e , na paar dagen viel auto uit terwijl ik aan het rijden was. Alles viel weg (ook servostuur) , kon mij nog aan de kant zetten maar geen vermogen of niets meer.

Achteraf was er iets met de elektromotor en de borstels die vuil waren ofzo ... zeer bizar maar dat was de uitleg die ik kreeg (en ik was niet de enige met die issues blijkbaar)
Bedankt voor je reactie. Totale uitval van de auto vind ik wel een onzalig vooruitzicht. Hoewel de melding op mijn dashboard nu weg is, zal ik het wel kritisch in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordys19
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 09-09 21:01
SAABcabrio schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:09:
[...]

Bedankt voor je reactie. Totale uitval van de auto vind ik wel een onzalig vooruitzicht. Hoewel de melding op mijn dashboard nu weg is, zal ik het wel kritisch in de gaten houden.
Toen ik mijn BMW X1 25e pas twee maanden had, is hij op de autosnelweg twee keer volledig uitgevallen: alles viel stil, schermen helemaal zwart. Gelukkig startte hij vanzelf terug op tijdens het uitrollen en kon ik gewoon verder rijden. Ben ermee naar de dealer gegaan, daar hebben ze een systeemupdate gedaan en sindsdien is het probleem nooit meer voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:09
Sinds de laatste update verlies mijn HUD af en toe de navigatie instructies en is het leeg.
Wanneer ik via het stuur de modus verander en weer terugzet naar standaardweergave doet alles het weer. Meer mensen hier last van?
Pagina: 1 ... 69 70 Laatste