Ik heb geen pech met mijn lichaamsbouw, integendeel. Maar met mijn 1,93 meter en iets bredere postuur dan gemiddeld loop ik zo nu en dan tegen ruimteproblemen aan. BMW was voor mij altijd een merk dat juist ruimer is dan gemiddeld voor de bestuurder.Ugchel schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 17:51:
[...]
Ik heb de sportstoelen (gelukkig, om meerdere redenen) niet, maar uit interesse: wat zegt de dealer van die klacht? Is dit nu eenmaal hoe die stoelen gemaakt zijn en heb jij/hebben jullie pech met lichaamsbouw dat het niet lekker zit? Of is het een fout in jullie specifieke stoelen ofzo dan?
Ik kan het niet precies verklaren, maar het lijkt een combinatie te zijn dat de stoel in de laagste stand niet alleen zakt, maar ook iets naar achteren kantelt. Hierdoor komt de voorkant van de stoel wat omhoog en drukt de zijkant van het zitvlak in de achterkant van mijn bovenbeen. Heel irritant, het kan zijn dat elektrische stoelen het probleem oplossen. Die gaan namelijk omhoog en naar beneden zonder dat de stoel ook kantelt, maar ik ga geen auto van 62k leasen waarbij ik niet zeker weet of ik fatsoenlijk kant zitten. De iX1 is dus van de shortlist