Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Ik heb het idee dat het uitgeklapt zijn van de trekhaak voldoende is om de automatische rijstrookwisseling niet meer mogelijk te maken. De afgelopen dagen werkte het niet, vanmorgen de trekhaak in laten klappen en nu werkt het weerFrij5fd schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 15:21:
[...]
Misschien ligt het inderdaad toch daaraan. Ik zag ook dat bij gebruik van een aanhanger het niet werkt. Wij reden afgelopen dagen met een fietsendrager en hadden dat ook zo ingesteld, maar mogelijk is dat ook een showstopper
Heb destijds gevraagd of een trekhaak na aankoop laten monteren nog ging of niet.Frij5fd schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:41:
[...]
Ik heb het idee dat het uitgeklapt zijn van de trekhaak voldoende is om de automatische rijstrookwisseling niet meer mogelijk te maken. De afgelopen dagen werkte het niet, vanmorgen de trekhaak in laten klappen en nu werkt het weer
Dat zou 3k kosten ivm aanpassingen koelsysteem (?) maar de ADAS functies waren er ook onderhevig aan.
Ik had ze ook geactiveerd in geval van nood... maar bij het opzeggen heb ik ook wat gemist zodat ik uiteindelijk 2.5 maand nog heb moeten betalen. Inderdaad opletten dat je alles grondig nakijkt en opzegt.woutur schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:23:
Nog nooit BMW charging gebruikt maar kreeg deze maand wel voor het eerst een rekening. Ionity heeft me netjes een mail gestuurd dat het contract afliep, BMW Charging niet.
Inderdaad... lane assist werkt ook niet meer zodra je de trekhaak actief hebt.Frij5fd schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:41:
[...]
Ik heb het idee dat het uitgeklapt zijn van de trekhaak voldoende is om de automatische rijstrookwisseling niet meer mogelijk te maken. De afgelopen dagen werkte het niet, vanmorgen de trekhaak in laten klappen en nu werkt het weer
Geeft hij trouwens aan als je dit wil activeren.
[ Voor 5% gewijzigd door r2504 op 04-06-2025 17:50 ]
Toch een technisch probleem, dus.Martinusz schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 09:50:
[...]
Issue opgelost met een nieuwe CCU unitstaat nu met 11kW te laden!
Dat zal wellicht voor de veiligheid zijn omdat het systeem niet weet wat je achter je auto hebt hangen.r2504 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:49:
[...]
Inderdaad... lane assist werkt ook niet meer zodra je de trekhaak actief hebt.
Geeft hij trouwens aan als je dit wil activeren.
Jep, bij uitlezen sleutel zeiden ze meteen al nee dit klopt niet altijd een Max 4kW bij AC laden.
Dus CCU unit vervangen, daarna hadden ze alleen errors in de auto, uiteindelijk via BMW Duitsland hebben ze het op kunnen lossen en werkt het zoals het zou moeten werken!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Mijn berichten worden niet meer voorgelezen door de wagen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Lekker rustig toch?Benny1978 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 16:58:
Mijn berichten worden niet meer voorgelezen door de wagen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Did you try to turn and off again? (classic)
Volume knop op middenconsole even lange tijd inhouden dan reboot de boel.