Wie is... de Mol? 2023 NL Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:14

Haan

dotnetter

We hebben niet gezien dat Soy z'n scherm te zien kreeg, daar zal het wel mee te maken hebben

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Maar Soy zelf heeft hem wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-05 19:56
Best kans van dat de vraag nog wordt aangepast. Dit is natuurlijk wel een blunder van de redactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:48

Laguna

Connaisseur

Shifty47 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:05:
Net kwam de testvraag in de app.
Als hoeveelste kreeg de mol zijn scherm te zien tijdens de eliminatie?
- Als eerste
- Als tweede
- De mol kreeg zijn scherm niet te zien.

Soy kreeg toch als derde zijn scherm te zien? Mijn mol was Soy maar deze vraag sluit hem uit..
Goed moment om uit de Soy tunnel te stappen ;) dat hij deze aflevering het ei met 1000 euro met pijl en boog eraf had geschoten zegt ook wel genoeg toch?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-05 16:27
Laguna schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:12:
[...]

Goed moment om uit de Soy tunnel te stappen ;) dat hij deze aflevering het ei met 1000 euro met pijl en boog eraf had geschoten zegt ook wel genoeg toch?
Wat voor mij al genoeg zegt is dat hij heel 'verdacht' wordt gemaakt door de redactie. Over de jaren heen is degene met de meeste molacites op TV uitgezonden nooit de mol geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Laguna schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:12:
[...]

Hij wist ook dat er € 2000,- uit zou gaan. Kandidaten kunnen de verleiding van de koffers toch niet weerstaan. Nu lijkt het alsof hij geld verdien maar dat was voor de kat z'n viool.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-05 11:36

aap

Shifty47 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:13:
[...]

Hij wist ook dat er € 2000,- uit zou gaan. Kandidaten kunnen de verleiding van de koffers toch niet weerstaan. Nu lijkt het alsof hij geld verdien maar dat was voor de kat z'n viool.
Er had altijd nog €1000 euro meer uit de pot kunnen gaan. Een mol had hier prima het juiste ei kunnen missen zonder zichzelf heel verdacht te maken.

Wat ik eigenlijk verdachter vond van Soy in deze opdracht, was dat hij zoveel eieren raakte. Had hij dat boogschieten misschien al eerder geoefend?

[ Voor 14% gewijzigd door aap op 13-02-2023 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Shifty47 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:13:
[...]

Haha hoe mensen zoiets toch altijd weer proberen te weerleggen. 1000 euro blijft 1000 euro, dat doe je als mol gewoonweg niet vooral niet bij zo'n opdracht waar je het geld makkelijk kan laten liggen (zie andere team), maar blijf vooral op Soy zitten :+

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-05 21:04
Ik heb vorig jaar toch best wat stukjes gezien in de laatste aflevering waarbij de mol zei "Toch weer x bedrag uit de pot gehouden, best lekker toch?" terwijl er veel meer weggespeeld kon worden. Je kan eigenlijk niet uitgaan van de hoeveelheid dat er uit de pot is gehouden, daar is geen peil op te trekken.

Ik ben toch wel schocked nu, mijn mol was echt wel Soy maar dat is met de laatste aflevering helemaal omgeslagen. Het team waar Soy in zat heeft het meeste geld ingezameld, hij heeft bijna al die eieren eraf geschoten en nu kan ik met de testvraag niet op Soy uitkomen x) Damn!

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shifty47
Laguna schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:18:
[...]

Haha hoe mensen zoiets toch altijd weer proberen te weerleggen. 1000 euro blijft 1000 euro, dat doe je als mol gewoonweg niet vooral niet bij zo'n opdracht waar je het geld makkelijk kan laten liggen (zie andere team), maar blijf vooral op Soy zitten :+
haha waarschijnlijk heb je ook wel gelijk maar ik zit in een hele mooie tunnel :P

[ Voor 70% gewijzigd door Shifty47 op 13-02-2023 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:53
aap schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:15:
[...]

Er had altijd nog €1000 euro meer uit de pot kunnen gaan. Een mol had hier prima het juiste ei kunnen missen zonder zichzelf heel verdacht te maken.

Wat ik eigenlijk verdachter vond van Soy in deze opdracht, was dat hij zoveel eieren raakte. Had hij dat boogschieten misschien al eerder geoefend?
Na een paar pijlen is dat eigenlijk vrij eenvoudig, dus verbaast mij niet. Wel had hij (als hij de mol zou zijn) makkelijk meer kunnen missen. 5/6 is toch teveel als mol. Had er 3/6 gedaan, dan had je een goede daad gedaan en was het wss 'net niet gelukt'.

Waar het andere team vooral in strande is dat ze iedereen lieten schieten en ook tegelijkertijd niet bleven vangen.

Blijf het lastig vinden. Zit redelijk in de richting van Anke, maar die liet zijn eigen ook maar beperkt gelden deze aflevering (heel afwachtend en kijkend = kandidaat?). Anderzijds staat Jurre ook nog hoog op de lijst, dus misschien toch maar eens een beslissing maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-03 15:47
Wat ik mij ook afvraag. Er staat dat er elke week een test vraag uit de officiele test komt. Hoe kunnen ze deze in hebben gevuld als ze de eliminatie nog niet gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
NyceNL schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:09:
Wat ik mij ook afvraag. Er staat dat er elke week een test vraag uit de officiele test komt. Hoe kunnen ze deze in hebben gevuld als ze de eliminatie nog niet gehad hebben.
Wil niet zeggen dat het een vraag uit de test van deze week is. Wellicht is het die van volgende week?

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-03 15:47
SmurfLink schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:24:
[...]

Wil niet zeggen dat het een vraag uit de test van deze week is. Wellicht is het die van volgende week?
Testvraag
Elke week kun je extra punten verdienen door een vraag te beantwoorden uit de officiële test van die aflevering. Die vraag staat elke maandag in de app. …

Wel echt van deze aflevering volgens de app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:11

JME

zeg maar Jamie

In dat geval kan het uitsluitend een echte testvraag zijn geweest als het slaat op de vórige eliminatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aap

aap

JME schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:39:
In dat geval kan het uitsluitend een echte testvraag zijn geweest als het slaat op de vórige eliminatie.
Maar dat was de sessie in de roze kerk waar iedereen zijn/haar scherm te zien kreeg. Of alleen Annick, afhankelijk van hoe je het bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormenghast
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-05 06:41
Shifty47 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:05:
Net kwam de testvraag in de app.
Als hoeveelste kreeg de mol zijn scherm te zien tijdens de eliminatie?
- Als eerste
- Als tweede
- De mol kreeg zijn scherm niet te zien.

Soy kreeg toch als derde zijn scherm te zien? Mijn mol was Soy maar deze vraag sluit hem uit..
Waarom?. Dan heeft iedereen de vraag fout. Maakt in wezen niet uit en zet oplettende kijkers als jijzelf weer op het verkeerde been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Haan schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:06:
We hebben niet gezien dat Soy z'n scherm te zien kreeg, daar zal het wel mee te maken hebben
Dit lijkt mij toch de meest plausibele verklaring. We hebben immers enkel van Anke en Ranomi gezien dat ze hun scherm te zien kregen. Waarom de regie bewust het fragment dat Soy z'n scherm te zien kreeg eruit heeft geknipt blijft vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 30-05 16:54
Zo me niet verbazen als je dit vanuit het perspectief van de tv-kijker moet beantwoorden. Dus:

1e scherm slaat op Ranomi
2e scherm slaat op Anke
Geen scherm slaat op Soy, Daniel en Jurre
3e scherm zou slaan op Nabil, maar die ligt eruit dus is de Mol niet dus dat antwoord staat er niet bij.

Dat lijkt me de meest logische verklaring, maar dan is de verwoording van de vraag wel echt enorm slecht. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het normaliter een vraag is die in de officiële test zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap

aap

Vld1989 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:31:

3e scherm zou slaan op Nabil, maar die ligt eruit dus is de Mol niet dus dat antwoord staat er niet bij.
Ik had de indruk dat Soy als 3e zijn scherm te zien kreeg, ook al kregen wij als kijkers dat niet te zien.
Want Soy meldt zich bij de andere "overlevers" en dan zien we daarna nog dat Rik aan Nabil zijn rode scherm laat zien.
Dus Roy 3e, Nabil 4e.

Te snel gereageerd: vanuit kijkersperspectief is Nabil inderdaad de 3e waarvan wij het scherm te zien kregen.

[ Voor 11% gewijzigd door aap op 13-02-2023 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-05 08:58
BreadFan schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:07:
Maar Soy zelf heeft hem wel gezien.
Is dat zo?
We weten dat Nabil een rood scherm heeft gezien. Onbekend is of Soy zijn scherm wel gezien heeft. Meestal stoppen ze na het tonen van een rood scherm.

[ Voor 31% gewijzigd door SunnieNL op 13-02-2023 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:28

Pinobigbird

doesn't share food!

SunnieNL schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:04:
[...]

Is dat zo?
We weten dat Nabil een rood scherm heeft gezien. Onbekend is of Soy zijn scherm wel gezien heeft. Meestal stoppen ze na het tonen van een rood scherm.
Je ziet Nabil als laatst overgeblevene alleen met Rik zitten. Soy is dus al vertrokken. Dan zijn er 2 opties:
• Soy is niet de Mol en heeft dus een groen scherm moeten zien. Ik kan me niet voorstellen dat Rik zegt: Soy jij krijgt je scherm niet te zien maar je bent door.
• Soy is wel de Mol en in het bijzijn van Nabil is dit bekendgemaakt. Dan hoeft Soy zeker geen scherm te zien. Probleem hierbij is dat Nabil dan in het afvallershotel zijn geheim moet bewaren omdat het tot de finale nog niet bekend zou mogen zijn bij de afvallers. Dat is tot nu toe altijd zo geweest. Ook erg onwaarschijnlijk dus.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:54

aerofreak

Steve Jobs

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:18

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Pinobigbird schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:20:
[...]

Je ziet Nabil als laatst overgeblevene alleen met Rik zitten. Soy is dus al vertrokken. Dan zijn er 2 opties:
• Soy is niet de Mol en heeft dus een groen scherm moeten zien. Ik kan me niet voorstellen dat Rik zegt: Soy jij krijgt je scherm niet te zien maar je bent door.
• Soy is wel de Mol en in het bijzijn van Nabil is dit bekendgemaakt. Dan hoeft Soy zeker geen scherm te zien. Probleem hierbij is dat Nabil dan in het afvallershotel zijn geheim moet bewaren omdat het tot de finale nog niet bekend zou mogen zijn bij de afvallers. Dat is tot nu toe altijd zo geweest. Ook erg onwaarschijnlijk dus.
Normaal gesproken blijft iedereen zitten bij de executie tot het rode scherm valt. Nu ging men weg na het zien van hun scherm en kun je dus een hele andere twist ervan maken..

Het zet je wel aan het denken.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ik denk eerder dat Soy overduidelijk liet merken dat hij kandidaat is. Hij verdacht Nabil, dacht dus naast de mol te zitten en dat hij naar huis zou gaan, maar dat bleek dus anders uit te pakken. Soy kwam ook heel verbouwereerd boven en heeft nu een achterstand op de rest omdat ie op zoek moet naar een nieuwe hoofdverdachte. Het zou me dan ook niet verbazen als Soy er volgende week uit ligt (mits geen vrijstelling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:29
Bij mij bekruipt er een totaal ander gevoel, en ik zal dat zo goed mogelijk proberen te verwoorden. (En verklaar me nou niet meteen als, Molwappie oid.)

Ik heb het gevoel dat dit seizoen gewoon totaal doorgestoken kaart is. Dat gevoel heb ik zeker als je een opdracht moeten gaan doen. "oh we mogen weer".

De vurigheid die ik bij alle andere seizoenen heb gezien (Behalve de Suzan visser (mol 2014)) zie ik gewoon niet. En daarbij rare edits, die je bij de vorige seizoenen niet zag. Das mijn analyse vanaf dat ik mee kijk, en dat was vanaf 2005.

Ik heb meer het idee dat ik naar een toneelstukje zit te kijken, dan dat er daadwerkelijk iets gebeurd. En ik doe altijd twee keer een aflevering. (eerst luister ik naar een aflevering, en dan kijk ik hem nog een keer terug)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmgItsKoen
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-05 13:16
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:35:
Bij mij bekruipt er een totaal ander gevoel, en ik zal dat zo goed mogelijk proberen te verwoorden. (En verklaar me nou niet meteen als, Molwappie oid.)

Ik heb het gevoel dat dit seizoen gewoon totaal doorgestoken kaart is. Dat gevoel heb ik zeker als je een opdracht moeten gaan doen. "oh we mogen weer".

De vurigheid die ik bij alle andere seizoenen heb gezien (Behalve de Suzan visser (mol 2014)) zie ik gewoon niet. En daarbij rare edits, die je bij de vorige seizoenen niet zag. Das mijn analyse vanaf dat ik mee kijk, en dat was vanaf 2005.

Ik heb meer het idee dat ik naar een toneelstukje zit te kijken, dan dat er daadwerkelijk iets gebeurd. En ik doe altijd twee keer een aflevering. (eerst luister ik naar een aflevering, en dan kijk ik hem nog een keer terug)
Waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen? Acteren is niet iets wat je zomaar kan/doet, lijkt me sterk dat een Ranomi/Anke/Jurre dit zo maar zou kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Geen idee hoe je daar bij komt, lijkt me vele malen complexer dan gewoon het spel spelen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:29
Laguna schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:25:
[...]

Waarom de regie bewust het fragment dat Soy z'n scherm te zien kreeg eruit heeft geknipt blijft vreemd.
Da's toch gewoon voor het dramatische effect? Soy was aan de beurt, wij zien niet dat hij een groen scherm krijgt. Hij roept "neeee" omdat het dus betekent dat Nabil eruit ligt, en omdat wij niks zien wil de regie ons laten denken dat Soy eruit ligt, tot ie naar buiten komt lopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374460

Kan hier geen mol in z’n handen in zien. En al zou het zo zijn,doet elke kandidaat dit wel (onbewust) dus ook totaal geen hint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:24

Quad

Doof

Maar moet je 'm nu invullen of niet?
Ik zit bijvoorbeeld op Soy, maar die heeft deze aflevering wel laten zien geld te scoren.

Daniel vind ik er steeds dikker op zitten. Speelt té graag geld weg voor een enkele joker. Gunt Anke de kist, omdat zij 'm graag wilde en zodat hij niet direct een verdachtmaking kreeg.

De stoelen in de kisten vond ik echt een wow. Je eigen guillotine meegenomen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Anoniem: 374460 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 22:17:
[...]

Kan hier geen mol in z’n handen in zien. En al zou het zo zijn,doet elke kandidaat dit wel (onbewust) dus ook totaal geen hint.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rchtH3fGF5hMSkzF5J3KWJxPiSo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Yluj9Fvrbx8YeDGOxglOzfsD.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-05 19:52
Zie geen enkele manier waarop Daniël de mol kan zijn.
Hij brengt te vaak onnodig geld in de pot.
Voorbeelden:
Quads de groep bij elkaar houden en maximaal geld scoren in plaats van mensen vrij te laten zodat die kunnen klooien.
Graffiti waar hij tegen de wens van de groep alsnog een correcte foto stuurt.
Geld pakken bij de kistjes in plaats van joker.
Heel veel pijlen vangen terwijl hij ziet dat Soy erg goed aan het schieten is.

Als hij de mol is dan is het wel de slechtste mol ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-05 09:51

3raser

⚜️ Premium member

Daniel is gewoon enorm fanatiek. Hij wil gewoon winnen EN heel graag de mol vinden. Dat past volgens mij ook prima bij zijn beroep. Ik heb Daniel zoveel acties zien maken waarbij hij juist de drijvende kracht is dat hij naar mijn idee echt de mol niet kan zijn. Ja, hij pakt wel de jokers maar dat was volgens mij in een fase van het spel waarin hij nog niet wist wie de mol was. Later ging hij wel voor het geld omdat hij waarschijnlijk zeker is van zijn zaak en hij de jokers niet meer nodig heeft.

Dat hij heel fanatiek voor die grote kisten ging was gewoon een gezonde nieuwsgierigheid. Dit is tenslotte Wie Is De Mol, en daarin wordt je gewoon voor zulk soort dilemma's gezet.

[ Voor 15% gewijzigd door 3raser op 14-02-2023 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
Voor mij kunnen er maar 2 de mol zijn.
Daniël is hierboven al beschreven en Soy is ook genoeg over gezegd.

Anke verdacht ik in het begin wel omdat ze zo passief was maar nu is ze dat ook als opdrachten wel goed gaan en als mol wil je intussen wel een iets actiever rol zodat je ook echt zaken kan beïnvloeden.

Ranomi vind ik ook vanaf het begin verdacht. Veel dezelfde redenen als Anke maar de groep waar Ranomi in zit scoort elke keer een stuk slechter met geld ophalen. Ook is ze ineens verdacht traag en slap voor een topsporter. Zo slap dat iemand anders haar kist met stoeltje moest optillen.

Jurre kost de pot echt heel veel geld ondanks dat hij zo enthousiast mee doet, lijkt daarom de meest waarschijnlijke mol voor mij. Elke keer excuses waarom het zo slecht ging en gespeeld alsof hij het heel erg vind. Maar tegelijkertijd wel continu geld uit de pot spelen en andere kandidaten overhalen dat ook te doen.
Anke zeggen dat ze ook voor de joker moet kiezen kost zowel geld als het maakt hemzelf minder verdacht omdat hij niet de enige is.
Zeggen dat ze hem wel mogen controleren bij die gaten in de grond wetende dat dat na de opdracht toch niet gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-05 16:58
Jurre is voor mij ook vooral verdacht omdat hij de eerste afleveringen zo duidelijk bezig was met vertrouwen winnen. Elke keer zijn werk laten controleren en vragen om validatie. Terwijl je als kandidaat je het beste jezelf verdacht kunt maken.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:12

Ankh

|true

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Ik zit ook vaak genoeg in die houding. Maar ik ben de mol niet.
Kan me niet voorstellen dat ze opnieuw dit als hint zouden gebruiken. Is toch bekend dat mensen hierop letten tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Philip Ross schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:21:
[...]

Ik zit ook vaak genoeg in die houding. Maar ik ben de mol niet.
Kan me niet voorstellen dat ze opnieuw dit als hint zouden gebruiken. Is toch bekend dat mensen hierop letten tegenwoordig?
Maar hij doet wel moeite z'n hand meer op een O te laten lijken. Dat is in het filmpje goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
SmurfLink schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:28:
[...]

Maar hij doet wel moeite z'n hand meer op een O te laten lijken. Dat is in het filmpje goed te zien.
Het zou kunnen. Maar dan is ie wel de slechtste mol ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:08

Saffie_time

Why use this? 42!

Er is hier nog plek zat in de Jurre tunnel hoor!

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 374460

Een m wat geen m is, en een l die in spiegelbeeld uitgebeeld wordt.. yea sure

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Anoniem: 374460 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:05:
[...]

Een m wat geen m is, en een l die in spiegelbeeld uitgebeeld wordt.. yea sure
Een l is in spiegelbeeld ook gewoon een l hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 14:19

Barrycade

Through the...

Wat denken jullie van de verdenkingen doorgeven in de app, ik doe het zo laat mogelijk. Ik heb namelijk sterk de indruk dat men monitort of de Mol niet te hoog komt te staan en laten ze dan een versie zien waarbij de Mol niet zo in beeld komt.

Zeker de laatste versies valt het op dat een aantal mollestreken helemaal de afleveringen niet hebben gehaald. En dat is gezien wat ik ook al eerder aangaf, er zijn kandidaten die denken door fanatiek te mollen verder komen.

Dus als ik dat pad af wandel kom je bij Ranomi en Anke uit. Als dat zo is zal ik wel teleurgesteld in het format zijn.

Ben me nu wel heel bewust van mijn handen en valt me op dat ik vaak M.O.L aan het uitbeelden ben (wrijf blijkbaar vaak in mijn gezicht). En nee ik ben geen Mol :D

[ Voor 12% gewijzigd door Barrycade op 14-02-2023 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:02
Barrycade schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:27:
Wat denken jullie van de verdenkingen doorgeven in de app, ik doe het zo laat mogelijk. Ik heb namelijk sterk de indruk dat men monitort of de Mol niet te hoog komt te staan en laten ze dan een versie zien waarbij de Mol niet zo in beeld komt.
Ik denk niet dat men de moeite neemt om meerdere montages te maken en dat er op het allerlaatste moment pas een aflevering bij de NPO wordt afgeleverd.
Zeker de laatste versies valt het op dat een aantal mollestreken helemaal de afleveringen niet hebben gehaald.
Dat klopt zeker, echter denk ik dat dat gewoon in de enige eindmontage is gedaan, en dat er niet echt naar de statistieken van de app gekeken wordt.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luther
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-05 15:20

Zeker de laatste versies valt het op dat een aantal mollestreken helemaal de afleveringen niet hebben gehaald. En dat is gezien wat ik ook al eerder aangaf, er zijn kandidaten die denken door fanatiek te mollen verder komen.

Dus als ik dat pad af wandel kom je bij Ranomi en Anke uit. Als dat zo is zal ik wel teleurgesteld in het format zijn.

Ben me nu wel heel bewust van mijn handen en valt me op dat ik vaak M.O.L aan het uitbeelden ben (wrijf blijkbaar vaak in mijn gezicht). En nee ik ben geen Mol :D
Rick, de regisseur, heeft gezegd (ik zoek een bron, maar denk dat het in een podcast was) dat ze de afleveringen niet meer aanpassen. Het is super veel werk om te maken, dus dat gaan ze niet gedurende de week nog aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 08:44
Luther schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:54:
[...]

Rick, de regisseur, heeft gezegd (ik zoek een bron, maar denk dat het in een podcast was) dat ze de afleveringen niet meer aanpassen. Het is super veel werk om te maken, dus dat gaan ze niet gedurende de week nog aanpassen.
Kan me hetzelfde herinneren!
Eenmaal dat de afleveringen gemaakt zijn (en het hele seizoen is afgerond voor dat de eerste op tv uitgezonden wordt), wordt er niks meer aan gedaan.

In de vlugte deze gevonden (Officiele WIDM Podcast met Annemieke, interview met Rik en Rick)
https://www.nporadio2.nl/...l-podcast/3418/1-rick-s19
Ik dacht het toch... Maar even doorheen gescrolled en dat lijkt hem dan tóch niet te zijn...

voor de liefhebbers toch leuk om te luisteren btw :)

[ Voor 9% gewijzigd door Chillz op 14-02-2023 17:07 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:29
Kijk, ik ben ook aanhanger van de simulatie theorie, waarbij ik er nog niet helemaal uit ben of het single player of coop is, maar te denken dat de makers van WIDM het programma aanpassen op mijn app gedrag dat gaat zelfs mij te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Laatst online: 13:43

Crazy D

I think we should take a look.

Ik ben geen kijker van het 1e uur maar heb wel zoveel mogelijk seizoenen teruggekeken. Er zijn nog nooit echt mollestreken in beeld geweest. Dat is juist het hele punt. De deelnemer van wie je geen mollestreken in beeld ziet, is de mol. Dat was 10 jaar geleden zo, is nu nog steeds zo. Ik heb eigenlijk juist dit seizoen wel het idee dat iedereen wel een mollerige streek heeft uitgevoerd die in beeld is geweest, maar het gaat er natuurlijk ook om of er daadwerkelijk geld uit de pot (of niet in...) is gegaan. Maar kandidaten die mollen is natuurlijk altijd een goede strategie. Deelnemers zien natuurlijk meer dan wij op tv he ;) Als het je lukt om als deelnemer de verdenking op jou te krijgen, moet je het zelf wel echt verkloten om er dan alsnog uit te vliegen.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:26
Crazy D schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:03:
[...]

Ik ben geen kijker van het 1e uur maar heb wel zoveel mogelijk seizoenen teruggekeken. Er zijn nog nooit echt mollestreken in beeld geweest. Dat is juist het hele punt. De deelnemer van wie je geen mollestreken in beeld ziet, is de mol. Dat was 10 jaar geleden zo, is nu nog steeds zo. Ik heb eigenlijk juist dit seizoen wel het idee dat iedereen wel een mollerige streek heeft uitgevoerd die in beeld is geweest, maar het gaat er natuurlijk ook om of er daadwerkelijk geld uit de pot (of niet in...) is gegaan. Maar kandidaten die mollen is natuurlijk altijd een goede strategie. Deelnemers zien natuurlijk meer dan wij op tv he ;) Als het je lukt om als deelnemer de verdenking op jou te krijgen, moet je het zelf wel echt verkloten om er dan alsnog uit te vliegen.
Dan heb je deze waarschijnlijk gemist

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Wie is de mol 2016 - Klaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:49

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

En tijdens dezelfde opdracht liep hij gigantisch te klooien met de volgorde waarop de boeken in de kast moesten komen.

Het het toppunt van opzichtig mollen en niet al te slimme montage.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Wat veel doet denken aan wat Daniël met het ei deed/probeerde te doen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

13art schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:18:
[...]

Wat veel doet denken aan wat Daniël met het ei deed/probeerde te doen.
Daniël heeft die eieren er niet afgeschoten en weet dus niet welk ei waar op de grond terecht is gekomen, dus dat hij vervolgens direct wist welk ei het geld in zat is zeer onwaarschijnlijk. Hij wou het ei kapot trappen en stelde die vraag ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Laguna schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:44:
[...]

Daniël heeft die eieren er niet afgeschoten en weet dus niet welk ei waar op de grond terecht is gekomen, dus dat hij vervolgens direct wist welk ei het geld in zat is zeer onwaarschijnlijk. Hij wou het ei kapot trappen en stelde die vraag ook.
Zou kunnen, als is het natuurlijk een aanname dat hij niet weet waar welk ei ligt. Het lijkt me vrij eenvoudig als je vooraf weet in welk ei wat zit om alleen die in de gaten te houden. Ook al schiet je niet zelf.

Elke keer als er een ei geraakt wordt zal dat niet in complete stilte zijn en zal er een opmerking over gemaakt worden. Dus dan is zo na te gaan waar de betreffende eieren liggen.

Maar goed dat hij voorstelt om een ei kapot te trappen is mij ontgaan.

[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 15-02-2023 11:54 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:28

Pinobigbird

doesn't share food!

CopyCatz schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 13:26:
Als je dan marly aan mol wil koppelen is er natuurlijk altijd wel wat te vinden :) https://www.marleymole.com
Of, nog beter, Wikipedia: Marley's golden mole.
Een mol die alleen voorkomt in [insert tromgeroffel] Zuid-Afrika :o
Credits naar https://trustnobody.nl/af...erklopseintje-jurrewoede/

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 21:02

Franko P.

Hit it.

Pinobigbird schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:20:
[...]

Soy kreeg een groen scherm en dus heeft Nabil een rood scherm, dat kan toch ook?
Verder als Nabil zijn scherm eerder zag dan is het toch ook duidelijk? Rood scherm is einde executie, er is immers maar 1 iemand die de test het slechtste gemaakt heeft.
Als de mol niet tussen de kandidaten zat die de executie moesten doen is dit het scenario.

Als de mol wel tussen de kandidaten zat die de executie moesten doen dan weten we nog steeds niet veel, alleen dat Nabil zijn test het slechtst gemaakt heeft.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsje22
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
-sorry fout gelezen...

[ Voor 80% gewijzigd door Gijsje22 op 18-02-2023 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Troeven te winnen? Komen er dan toch vrijstellingen in het spel?

Edit: Nevermind, jokers..

Daniël is hier wel flink aan het mollen. 1000 euro uit de pot. Verdorie, straks is hij het toch. :X

Soy pakt 3 jokers, geeft een aan Anke
Ranomi pakt 2 jokers
Jurre pakt 1 joker

En toch is iedereen boos op Daniël dat hij in het verkeerde vak stond.. ehm.. Jurre niet dan?

[ Voor 81% gewijzigd door SmurfLink op 18-02-2023 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

SmurfLink schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:31:

Daniël is hier wel flink aan het mollen. 1000 euro uit de pot. Verdorie, straks is hij het toch. :X
De enige die voor geld in de pot zorgt als mol bestempelen :+ Jurre is meer verdacht door voor de 1 joker te gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Laguna op 18-02-2023 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:48
Soy zegt dat hij voor 4 gaat en Ramoni mag 5 maar ze doen andersom, vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Laguna schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:52:
[...]

De enige die voor geld in de pot zorgt als mol bestempelen :+ Jurre is meer verdacht door voor de 1 joker te gaan.
Ja omdat hij daarmee 1000 euro uit de pot heeft gehouden door niet op 2 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

SmurfLink schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:54:
[...]

Ja omdat hij daarmee 1000 euro uit de pot heeft gehouden door niet op 2 te komen.
Ja maar ook 1000 euro in de pot, geld is geld. Tevens als Jurre voor 2 had gekozen hadden ze en 3000 euro en 5 jokers.

[ Voor 12% gewijzigd door Laguna op 18-02-2023 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

SmurfLink schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:31:

Soy pakt 3 jokers, geeft een aan Anke
Ranomi pakt 2 jokers
Jurre pakt 1 joker

En toch is iedereen boos op Daniël dat hij in het verkeerde vak stond.. ehm.. Jurre niet dan?
5 jokers verdelen en 2000 in de pot was de bedoeling. Dan moet Daniël niet op 1 gaan staan, maar op 2.

Nu is Daniël niet vooruit te branden, als hij toch de mol is erg logisch.

Vraag me af waarom ze op het getal 1935 komen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Jurre is voor een mol wel echt ontzettend slecht aan het graven hoor. :+

Maar hij graaft nu wel met z'n handen... net als een mol..

[ Voor 30% gewijzigd door SmurfLink op 18-02-2023 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:13

TinusTegengas

Formula Racing

tweakduke schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:59:
[...]

5 jokers verdelen en 2000 in de pot was de bedoeling. Dan moet Daniël niet op 1 gaan staan, maar op 2.

Nu is Daniël niet vooruit te branden, als hij toch de mol is erg logisch.

Vraag me af waarom ze op het getal 1935 komen.
Alle soorten biljetten bij elkaar opgeteld.
1000, 500, 250, 100, 50, 25 en 10

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shartar
  • Laatst online: 07:11
Een iemand op 1000,- dan twee personen op 2000,- en de laatste twee op de 2 en 3 jokers. Maximale pot iedereen een joker. Jurre stond verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Dit zou wel heel raar zijn als Jurre met zichzelf mag babbelen.... :X

Ah kijk, daarom winnen. Gelijk geld weer uitgeven.

[ Voor 28% gewijzigd door SmurfLink op 18-02-2023 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

SmurfLink schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:05:
Dit zou wel heel raar zijn als Jurre met zichzelf mag babbelen.... :X

Ah kijk, daarom winnen. Gelijk geld weer uitgeven.
Dat vind ik wel leuk dit seizoen. Volgens mij worden wij als kijker ook enorm in de maling genomen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Jurre was niet echt voorbereid om op de biljetten te gaan krabbelen. Misschien wel met opzet, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Jurre die normaal een kluns is, deed deze proef uitzonderlijk snel alsof hij geoefend had. Afwachten wat er met de 1935 euro gebeurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E1c3OyOtJASnTFW024Vd2gNBimo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9PfELlKWdyGJ5vtiePVwo0R7.png?f=user_large

Later even terugkijken om alle zichtbare antwoordvellen te verwerken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yP9ri4KL9NAD83uv2QX2ENHlGrw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WJh3ompPJn7DsM6NuTJ04YLv.png?f=user_large

Iedereen die op Jurre zit is door :D

[ Voor 54% gewijzigd door SmurfLink op 18-02-2023 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:13

TinusTegengas

Formula Racing

Weer de vierde die een rood scherm krijgt te zien.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Dat vlaggetje :+ Mooi man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:26
Idd, na afloop zie je opeens de blauwe vlag nog door de doolhof lopen. Dat was ranomi. Toeval?

Edit: laat maar, blijkt niet te kloppen :+

[ Voor 8% gewijzigd door reiniero op 18-02-2023 21:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
reiniero schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:31:
[...]

Idd, na afloop zie je opeens de blauwe vlag nog door de doolhof lopen. Dat was ranomi. Toeval?
Ranomi was rood, Anke was blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Deze eliminatie is dan wel leuk om te analyseren.

Hoeveel vragen iemand heeft ingevuld, hoeveel jokers ze hebben ingezet en welke mol ze zitten.

Ook het accent van de Mol viel me op met de 'r' en het leek toch erg op een man. Al heeft Ranomi ook een zware stem voor een vrouw.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Jurre denkt vooral weer aan zichzelf. Als er maar geld uit de pot kan, staar hij wel heel vaak vooraan... :/. Ik hoop gewoon van harte dat hij het niet is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Wel interessant dat er een afvallershotel is..

De mol, want die hoeft nooit naar huis.

:+ Zou wat zijn..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Daniël zit vol op Jurre, Jurre op Daniël (en heeft veel tips gekregen), Ranomi op Soy/Jurre en Soy op Ranomi/Jurre. Anke die Ranomi/Soy verdacht ligt eruit. Wat wel opmerkelijk is aangezien Daniël en Anke een bondje hadden, waarbij Daniël blijkbaar niet heeft gedeeld dat hij Jurre verdacht. Iedereen behalve Anke verdenkt dus Jurre (Ranomi zegt dit niet maar vulde wel vragen op Jurre in). Als Ranomi of Soy de mol was dan was Daniël/Jurre nu wel afgevallen, als Daniël de mol was dan hadden meerdere kandidaten hem na 7 afleveringen ook nog wel verdacht, oftewel Jurre is de mol (met enkel Daniël als onwaarschijnlijk alternatief).

[ Voor 4% gewijzigd door Laguna op 18-02-2023 22:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-05 09:51

3raser

⚜️ Premium member

Jurre stond als enige in het verkeerde vak volgens het plan van Daniël. Daniel was de enige die serieus nadenkt over maximale winst. Jurre verpestte het zoals gewoonlijk weer. Hij zou al 1 joker krijgen volgens dat plan maar hij koos toch voor zichzelf en wint... 1 joker! En dan achteraf zegt hij dat hij hem weg wil geven en zich op wil offeren enzo. Dat kan natuurlijk prima als mol zijnde want wat moet je met die jokers.

Jurre ging tijdens de strandwedstrijd voor het eerst voluit. Toevallig? Welnee, als mol wil je niet dat iemand jouw antwoorden krijgt. En de stem aan de telefoon was natuurlijk niet van de mol. Dit was allemaal van tevoren ingesproken, maar niet door de mol zelf.

Jurre is de enige echte mol, en Daniël weet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:59

masauri

aka qwybyte

Jurre had het grootste vak om te graven, en was er als eerste. Tijd genoeg om een andere schep te pakken te krijgen, tenzij je vals kan spelen en mogelijk kokers hebt met de bedragen?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Jurre kwam als laatste bij de eliminatie zodat zijn antwoorden ( die nergens op slaan als hij de mol is) niet zichtbaar zijn voor de anderen. Daarnaast ook zwart als kleur.

Maar als je in een tunnel zit is er voor iedereen wat te zeggen, maar dan valt Soy ook op door zijn gezwam over eerlijk verdelen over jokers.

En de stem lijkt qua intonatie het meest op die van Soy (lijkt het mij).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Misschien moeten we maar even een grotere tunnel graven jongens :+ 't wordt druk hier nu iedereen Jurre begint te verdenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NZs3SDpeZgVcBcRNlvXZFv0lvGs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9veDIPJ9qLchPcTZtoXXzdZK.jpg?f=fotoalbum_large

Zou dit nog een betekenis hebben?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Iemand op reddit had het al gebeld, is niet meer in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

SmurfLink schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:14:
[...]

Iemand op reddit had het al gebeld, is niet meer in gebruik.
Wellicht een code? Geloof namelijk niet dat Jurre een echt nummer belde.

Zo'n draaischijf telefoon werkt toch nergens meer?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralpje
  • Laatst online: 30-05 20:21

ralpje

Deugpopje

3raser schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:09:
Jurre stond als enige in het verkeerde vak volgens het plan van Daniël. Daniel was de enige die serieus nadenkt over maximale winst. Jurre verpestte het zoals gewoonlijk weer.
Als Mol kan Daniël twee dingen doen: kiezen voor een kans op 1000 euro, of kiezen voor een kans op 2000 euro.
Als hij in de 2000 was geland, was er nu 2000 euro de pot in gegaan.

Het is maar net hoe je het bekijkt :+

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Je hebt ze gewoon met een GSM module er in. Je dacht toch niet dat er een kabeltje dat strand op getrokken was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Als ik even kijk dan is het wel opvallend dat Ranomi door is als Jurre de Mol is. Ze zit immers op Soy.

Als een van de laatste binnen en maar 1 joker en een vraag gemist.
Daniël 1 joker, 2 vragen gemist en door op Jurre. Dan heeft Ranomi het net gehaald denk ik.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
ralpje schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:16:
[...]

Als Mol kan Daniël twee dingen doen: kiezen voor een kans op 1000 euro, of kiezen voor een kans op 2000 euro.
Als hij in de 2000 was geland, was er nu 2000 euro de pot in gegaan.

Het is maar net hoe je het bekijkt :+
Ja ik zie het ook vooral als Daniël die 1000 euro uit de pot heeft gehouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:18:
Als ik even kijk dan is het wel opvallend dat Ranomi door is als Jurre de Mol is. Ze zit immers op Soy.

Als een van de laatste binnen en maar 1 joker en een vraag gemist.
Daniël 1 joker, 2 vragen gemist en door op Jurre. Dan heeft Ranomi het net gehaald denk ik.
Ze zet wat vragen in op Jurre, waaronder dus het favoriete eten van de mol.
Volgende aflevering Soy of Ranomi er nog uit, afhankelijk van wie er het meeste op de ander inzet ipv Jurre. :+

[ Voor 10% gewijzigd door SmurfLink op 18-02-2023 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

SmurfLink schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:18:
[...]

Volgende aflevering Soy of Ranomi er nog uit, afhankelijk van wie er het meeste op de ander inzet ipv Jurre. :+
Dat verwacht ik ook, al verwacht ik volgende week ook nog een vrijstelling die in het spel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Heb ik het fout gezien of hadden twee dagen dezelfde namen: Wilderness?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
THE_BASE schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:33:
Heb ik het fout gezien of hadden twee dagen dezelfde namen: Wilderness?
Dat is de locatie waar ze zaten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik vind het apart dat Jurre toen die als laatste aankwam bij de eliminatie gewoon is gaan zitten. Had dan gezegd, "Oh, ik ben toch de laatste, ik ga even terug het doolhof in rustig kijken wat al jullie antwoorden zijn". Want ja, of je nu 5 min of 50 min later klaar bent maakt ook niks uit, tijd is alleen van toepassing bij dezelfde # goede antwoorden.

Wat dat betreft weten de anderen nu ook echt dat ze op # goede antwoorden door zijn, niet op tijd.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Speedpete
  • Laatst online: 02-05 11:18

Speedpete

was barman

tweakduke schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:34:
Deze eliminatie is dan wel leuk om te analyseren.
Alstu ;) :

De vragen voor zover we ze in beeld zien:

3. Wat is het lievelingseten van de Mol?
Pannenkoeken: Anke
Pasta: Daniël, Ranomi

5. Naast wie stond de Mol tijdens de uitleg over de paraglide opdracht?
Anke en Ranomi: Ranomi
Daniël: Anke, Daniël, Soy

6. Welke kleur helm droeg de Mol tijdens het paragilden
Zwart: Ranomi

7. Als hoeveelste ging de Mol paragilden?
1e: Soy, Anke
2e: Ranomi

8. In welk vak eindigde de Mol na het paragilden?
Vak 1: Ranomi
Vak 4: Soy, Anke

12. Had de mol schoenen aan tijdens de opdracht op het strand?
Ja: Anke, Ranomi
Nee: Daniël

17. Met wie had Jurre een molafspraak?
Anke: Jurre
Ranomi: Anke, Soy

20. Wie is de Mol?
Jurre: Daniël
Ranomi: Soy, Anke
Soy: Ranomi

Aantal antwoorden in beeld per kandidaat:
Anke: 7
Daniël: 4
Jurre: 1
Ranomi: 7
Soy: 6

Wie antwoordt op wie?
Anke: Ranomi (6)
Daniël: Jurre (3), Ranomi (1)
Jurre: Anke (1)
Ranomi: Soy (2,5), Daniël (2), Jurre (1,5)
Soy: Ranomi (5)

[ Voor 16% gewijzigd door Speedpete op 19-02-2023 00:25 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:08
In het molgesprek begin de Mol met het "He Jur" .. Voornaam afgekort.

Op het moment dat iedereen na de "rust" bij elkaar komt begint Soy zijn gesprek met: "He Jur"..

Ik vind het nog maar lastig om de Mol eruit te halen

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-05 16:58
Nog eentje voor de Soy tunnel. Het theater waar Jurre de afspraak had heette het Arts Theatre. Tijdje later krijgen we een overdreven shot op het molboekje van Soy met daarop een print van van Gogh.

Verder zit ik nog vol op Jurre. Hij heeft de groep weer een hoop geld gekost en was met de strandopdracht uiterst effectief op de onderdelen die hij kon voorbereiden.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:07
Ik zat eerst ook op Soy, maar ik denk dat Soy 'm niet meer kan zijn:
Afgelopen week kreeg je de Mol-vraag: als hoeveelste kreeg de mol zijn scherm te zien. Als eerste, als tweede of niet te zien.
Soy kwam als derde terug.

Technisch gezien heeft de kijker niet gezien dat Soy zijn scherm gezien heeft. Maar je ziet wel dat Nabil zijn (rode) scherm als laatste ziet (want hij is nog maar de enige).

Ik ga voor Daniël. De test was ook 'analoog'. Link naar Daniël.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste