Dan heb je nog de mazzel dat een helft 45 minuten duurt en live wordt uitgezonden, bij ieder ander programma zouden daar nog 2 an 3 reclameblokken tussendoor zijn gekomen.darkdesign schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:01:
Ik kijk normaal nooit liniaire tv, nu weet ik weer waarom... Wat een bak reclame.. Niet te doen.
Werden ook bijna allemaal genoemd door de verslaggever vlak voor het eerste fluitsignaal van vanavond.JoteW schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:03:
[...]
Deze reactie maakt mijn dag. De grootste talenten van deze tijd
Dat gaat voor de publieke omroep niet helemaal opSempy schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:03:
[...]
Dan heb je nog de mazzel dat een helft 45 minuten duurt en live wordt uitgezonden, bij ieder ander programma zouden daar nog 2 an 3 reclameblokken tussendoor zijn gekomen.
Als frankrijk door wilt gaan, moeten ze toch wat meer voetballen.
Engeland maakt er zo nog wel een. ze blijven wel lekker drukken
Engeland maakt er zo nog wel een. ze blijven wel lekker drukken
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
De Engelsen worden volgens mij in slaap gesust.
En ondertussen worden wéér (4e keer nu?) noodbevelen afgegeven in de grote Nederlandse steden.
Ik hou mijn hart vast als Marokko de volgende wedstrijd verliest.
had jij verwacht dat dat tuig het nu niet zou doen dan?
tuig blijft tuig, jammer voor het goede volk
tuig blijft tuig, jammer voor het goede volk
Ja idd. Vind het leuk dat ze het goed doen op het WK._Bailey_ schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:09:
En ondertussen worden wéér (4e keer nu?) noodbevelen afgegeven in de grote Nederlandse steden.
Maar het gedrag van de "supporters" is gewoon niet goed te keuren.
Snap het sowieso niet waarom je uberhaupt wilt rellen. Maar zeker niet als je gewonnen hebt
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Grote spelers missen wel eens
Edit
Deze nu niet
Lekker!!
Edit
Deze nu niet
Lekker!!
[ Voor 36% gewijzigd door d-vine op 10-12-2022 21:13 ]
Allemachtig, dit is hoe je een strafschop erin legt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Poh, die ging bijna door t net heen. Ook geen rare aanloop, gewoon rammen.
[ Voor 35% gewijzigd door eric.1 op 10-12-2022 21:14 ]
Mooi.
Ben zelf voor Frankrijk. Maar Engeland is wel veel meer aan het drukken.
Nu moet er weer gevoetbald worden
Ben zelf voor Frankrijk. Maar Engeland is wel veel meer aan het drukken.
Nu moet er weer gevoetbald worden
Haha. Het zou wat zijn als die er in ging.
en walker staat ook bekend om zijn snelheid, niet normaaldarkdesign schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:16:
Wat een snelheid heeft die Mbappe!
Inderdaad, zo neem je een penalty.
Haast door het net!
Haast door het net!
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ja net Vin diesel in Fast en Furious. Als je denkt kan niet sneller gewoon nog even opschakelendarkdesign schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:16:
Wat een snelheid heeft die Mbappe!
Ik hoorde voor de wedstrijd dat Mbappe een topsnelheid van 35km per uur heeft, Walker 34.4 geloof ik, bizar 😂Grindtegel schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:17:
[...]
en walker staat ook bekend om zijn snelheid, niet normaal
En maar rennen met de bal, maar dan blijkt er helemaal niemand meegerend te hebben. Dan moet zo'n speler gaan nadenken, en dat is het moment dat een aanval mislukt.
Engeland in een notedop.
Engeland in een notedop.
nou doe je ze wel tekort hoormavaros schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:22:
En maar rennen met de bal, maar dan blijkt er helemaal niemand meegerend te hebben. Dan moet zo'n speler gaan nadenken, en dat is het moment dat een aanval mislukt.
Engeland in een notedop.
Engeland is aanvallend wel beter geworden met Foden en Saka.
Kane vond ik altijd al een topper.
Jaren geleden zou ik zeggen, Frankrijk wint dit makkelijk maar nu niet
Leuke pot
Kane vond ik altijd al een topper.
Jaren geleden zou ik zeggen, Frankrijk wint dit makkelijk maar nu niet
Leuke pot
Engeland is zelfs de betere in 2e helft, gun het ze wel.
[ Voor 17% gewijzigd door Stylze op 10-12-2022 21:26 ]
Playstation 5
Klopt, maar ik denk dat de Fransen tot nu toe gewoon lekker achterover hangen.
Hopelijk wint Engeland. Eindelijk gaan ze van eigen sterkte aan. Leuk team.
Frankrijk leunt veel te hard op een flits van Mbappe en Dembele
ben nog steeds voor Frankrijk, Maar je hebt wel gelijk.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:28:
Hopelijk wint Engeland. Eindelijk gaan ze van eigen sterkte aan. Leuk team.
Ze verdienen het nu echt meer dan de fransen.
Proberen veel meer. En zetten meer druk.
van mij mogen ze idd door.
ik denk ook dat die fransen veel beter moeten kunnen, het vuur mist nogalmavaros schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:28:
[...]
Klopt, maar ik denk dat de Fransen tot nu toe gewoon lekker achterover hangen.
Door die Dechamps speelt dat Frankrijk ondanks alle kwaliteiten altijd behoudend. Zit zo veel meer in dat team jammer is dat
Ik had Engeland liever tegen een Zuid Amerikaans team gezien. Het is nu allemaal zo klinisch, dat het eigenlijk saai is. Er spelen nu nauwelijks randzaken mee.
edit: Goede redding van de keeper.
edit: Goede redding van de keeper.
[ Voor 10% gewijzigd door mavaros op 10-12-2022 21:37 ]
Engeland vs Argentinië zou echt een beladen wedstrijd zijn.mavaros schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:35:
Ik had Engeland liever tegen een Zuid Amerikaans team gezien. Het is nu allemaal zo klinisch, dat het eigenlijk saai is. Er spelen nu nauwelijks randzaken mee.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Wat een driftkikker is Pickford toch...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Klaar dit want Frankrijk gaat achterover leunen en lekker counteren waar ze het best in zijn met Mbappe
zo die giroux kopt hem door het net zowat
Wordt als een eigen goal aangerekend dit.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat is echt nog een trauma in EngelandOMX2000 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:36:
[...]
Engeland vs Argentinië zou echt een beladen wedstrijd zijn.
denk niet dat de britten deze klap te boven gaan komen
Was toch ook alles behalve een knappe goal? Gewoon gigantisch van richting veranderd door Maguire...
Twente komt eraan!
Het is ook altijd hetzelfde met Engeland.
Die Griezmann trouwens, heeft die nu een andere rol Ofzo? Die scoorde op de vorige toernooien aan de lopende band.
Maar nu scoorde hij meer dan een jaar geleden zijn laatste goal tegen nota bene Kazachstan in een met 8-0 gewonnen wedstrijd
Die Griezmann trouwens, heeft die nu een andere rol Ofzo? Die scoorde op de vorige toernooien aan de lopende band.
Maar nu scoorde hij meer dan een jaar geleden zijn laatste goal tegen nota bene Kazachstan in een met 8-0 gewonnen wedstrijd
[ Voor 88% gewijzigd door FreakNL op 10-12-2022 21:42 ]
pingel , die wordt gegeven let maar op
Geen pingel, want het was een gewone schouderduw.
Pingel 100%
[ Voor 29% gewijzigd door St@m op 10-12-2022 21:41 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Beuk in de rug. Daar zit geen enkele intentie om de bal te gaan spelen.
Dat is een penalty toch...? Hoezo achterlijk inkomen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
ja als dit geen penalty is het gewoon omgekocht
Haha.
2-2- door pingels
2-2- door pingels
Als dit geen penalty is…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Deze duw was alles behalve schouder vol in de rug beukenmavaros schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:40:
Juist 'm.mavaros schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:40:
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Kan hoor.Grindtegel schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:42:
zul je zien dat kane hem nu mist
Engelse spelers boos dat het geen rode kaart is?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Da’s bij een schouderduw sowieso nietJoosie200 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:41:
Een rugby beuk in voetbal, nul intentie op de bal.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Goh, de Engelsen doen ook aan kaarten aannaaien
Een schouderduw is niet hetzelfde als een duw met de schouder. Je moet ook nog de intentie hebben om de bal te veroveren/te gaan spelen. Daar is hier geen sprake van.mavaros schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:40:
Mazzel? Gewoon dom van de Fransen. Hadden er nog 2 weg kunnen geven.Joosie200 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:41:
Wegduwen is een terechte penal. Wel mazzel met die penals Engeland.
Deze moet er in, anders wordt het denk ik best moeilijk voor Engeland.
Hopelijk weer door het net!
Je kent 's werelds grootste talenten niet, je vind dit een schouderduw. Word het dan niet eens tijd om misschien een andere sport te gaan supporten?mavaros schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:40:
Twente komt eraan!
Beckham kan het niet aanzien. Of hij is op zijn gsm zijn 250 miljoen aan het tellen
You called it dude.Grindtegel schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:42:
zul je zien dat kane hem nu mist
Tjeez, wat slecht van Kane.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Boem, derde ring
Die bal ligt op de parkeerplaats...
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hij doet een BeckhametjeStylze schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:43:
Wel mooi beckham is rete zenuwachtig haha
Zo niet.Sempy schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:13:
Zo neem je een penalty
Homerun!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Engelsen en penalties idd…. nu is het klaar.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)