Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Centraal WK 2022 topic

Pagina: 1 ... 40 ... 61 Laatste
Acties:
  • 113.128 views

Onderwerpen

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online
Robkazoe schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:11:
[...]

Een winnaar als Kroatië of Marokko is misschien leuk voor het land zelf maar geeft inderdaad wel wat devaluatie. Landen als Belgie, Nederland en Portugal zitten er al jaren tegenaan te hikken en lukt het niet ondanks de vele grote elftallen die zij gehad hebben. En dan zou Kroatie/Marokko op gelijke voet komen met landen als Engeland en Spanje qua overwinningen. Maar goed, het is een raar WK en letterlijk alles kan gebeuren.
Alsof Kroatie een of andere bananenrepubliek is qua voetbal de laatste jaren. heb er de laatste toernooien toch echt wel van genoten.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:19
hoevenpe schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:14:
@Robkazoe
Dat maakt het toch juist leuk?

Ik gun het Kroatië of Marokko wel, een totale outsider net als Denemarken in 1992
Grappig, ja. Leuk, mwah.

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zou toch mooi zijn als de FIFA Messi en die keeper nog even schorst en dat Kroatië dan op penalties wint.

Als Kroatië het WK wint, is Modric dan GOAT? 😉

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:29

OMX2000

By any means necessary...

pokle312 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:12:
Nu nog Mbappé eruit, hup Engeland!
Ik volg dat echt niet. Die gast is gewoon echt goed. Heeft amper maniertjes. Wat wil je dan? Old skool Duits elftal zonder helden waar alles rond het team draait?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-11 21:15
Persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als een land het WK wint buiten de standaard grote landen.
Elke keer Brazilië, Duitsland, Frankrijk, Argentinië en Italië is gewoon niet meer leuk.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:19
d-vine schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:20:
Persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als een land het WK wint buiten de standaard grote landen.
Elke keer Brazilië, Duitsland, Frankrijk, Argentinië en Italië is gewoon niet meer leuk.
Daarom gun ik het Engeland ook wel. Maar die moeten ook nog even aan de bak.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:42
hoevenpe schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:14:
@Robkazoe
Dat maakt het toch juist leuk?

Ik gun het Kroatië of Marokko wel, een totale outsider net als Denemarken in 1992
Dan is het WK het WK niet meer. Het EK is minder waard juist door winnaars als de Denen.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-11 22:51
Zelfs het nieuws dat Marokko gewonnen heeft levert in Nederland op het nieuws een rapportage van > 5 minuten op….ik ben blij dat er verder geen belangrijker nieuws is.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
ytr81 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:15:
[...]

Alsof Kroatie een of andere bananenrepubliek is qua voetbal de laatste jaren. heb er de laatste toernooien toch echt wel van genoten.
werd vorige week toch ook gewoon derde?

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
d-vine schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:20:
volgens mij wint argentinie al 50 jaar geen prijs meer op de coppa na

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

D-e-n schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:30:
[...]

Dan is het WK het WK niet meer. Het EK is minder waard juist door winnaars als de Denen.
Toen had Nederland (weer) moet winnen. Was echt wel een goede generatie toen.

Griekenland was overigens ook zo'n aanfluiting in 2004 toen ze in de finale nota bene gastland Portugal versloegen. Ik denk dat Ronaldo daar nog steeds nachtmerries van heeft...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:35
D-e-n schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:30:
Of oranje?

Kleine landen winnen pas als ze meerdere reguliere kanshebbers verslagen hebben. Af en toe een 'Leicester City' is niets mis mee, houdt de meute scherp...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-11 12:40
milotic schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:39:
[...]

Wereldkampioen 86 en 78 :) Dat is binnen de 50-jaar range. Tevens, de Coppa valt ook wel tegen de laatste 30 jaar.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-11 11:41
carpebios schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:34:
Zelfs het nieuws dat Marokko gewonnen heeft levert in Nederland op het nieuws een rapportage van > 5 minuten op….ik ben blij dat er verder geen belangrijker nieuws is.
Jah, zoals wanneer vertrekt het vliegtuig van Ons Oranje!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:58:
[...]

Ik snap dat sowieso niet. Zo'n sportman heeft toch al geld genoeg voor zichzelf en zijn familie. Waarom dan in zo'n land gaan voetballen? Ik zou het inderdaad wel weten: lekkker in New York of Californië in een mooie atmosfeer mijn carrière afsluiten.
500 miljoen euro

• D-e-n
Als Nederlander hoop je natuurlijk dat Oranje wint. Maar objectief slaat het nergens op als dit Oranje kampioen was geworden. Dat van 98 of 90 wel.
Kleine landen winnen pas als ze meerdere reguliere kanshebbers verslagen hebben. Af en toe een 'Leicester City' is niets mis mee, houdt de meute scherp...
Het is geen jaarlijkse competitie he. Iedereen is heus scherp.

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09:34
Wat voor meerwaarde heeft een wereldbeker als we alleen maar Europese topploegen (en Brazilië en Argentinië) die beker willen zien winnen? Zullen we anders het WK gewoon afschaffen en er een afgezaagd EK van maken? Het is niet alsof dat nog uniek is met de huidige EK en Nations League en de kwalificaties die daarvoor al plaatsvinden.

Het doel van een WK is dat je juist ploegen over de hele wereld in een titelrace hebt zitten. Het is niet bedoeld als EK waarbij non-Europese ploegen (buiten Brazilië en Argentinië) meedoen voor spek en bonen. Marokko is daar een klassiek voorbeeld van, tevens het land wat mondiaal gezien op moment van spreken de grootste support heeft

[ Voor 9% gewijzigd door RazorMaron op 10-12-2022 19:56 ]

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• d-vine
milotic schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:39:
[...]

Dit zijn de landen die alleen maar voorkomen met meerdere WK overwinningen. Dat de een of ander lang geen WK heeft gewonnen doet er voor mij niet toe. Om de zoveel tijd komt zo'n land weer terug en is het nummer 3 of 4e winst.

• D-e-n
RazorMaron schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:51:
Wat voor meerwaarde heeft een wereldbeker als we alleen maar Europese topploegen (en Brazilië en Argentinië) die beker willen zien winnen? Zullen we anders het WK gewoon afschaffen en er een afgezaagd EK van maken? Het is niet alsof dat nog uniek is met de huidige EK en Nations League en de kwalificaties die daarvoor al plaatsvinden.

Het doel van een WK is dat je juist ploegen over de hele wereld in een titelrace hebt zitten. Het is niet bedoeld als EK waarbij non-Europese ploegen (buiten Brazilië en Argentinië) meedoen voor spek en bonen. Marokko is daar een klassiek voorbeeld van.
Een WK heeft voor mij altijd een legendarische uitstraling gehad, net als de Tour de France. Een topcompetitie die enkel door topploegen gewonnen kan worden. Ik herinner me de beelden van Pele of Maradona of het Spanje van 2010. Dat dat ploegen uit een bepaalde regio zijn is nu eenmaal zo.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 16:21
Die Engelse coach mag meedoen aan het songfestival. De Fransen hebben het meest bloedige volkslied in de wereld.

Dus het staat nog 0-0, zoals een wedstrijd hoort te beginnen.

• d-vine
D-e-n schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:57:
[...]

Een WK heeft voor mij altijd een legendarische uitstraling gehad, net als de Tour de France. Een topcompetitie die enkel door topploegen gewonnen kan worden. Ik herinner me de beelden van Pele of Maradona of het Spanje van 2010. Dat dat ploegen uit een bepaalde regio zijn is nu eenmaal zo.
Maar sport maakt het ook mooi als er eens in de zoveel tijd een verassing is.

Nederland, Denemarken of Griekenland dat een EK wint of
Zoals Leicester City een keer de PL wint.

• RazorMaron
D-e-n schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:57:
[...]

Maar in hoeverre heeft het nog een legendarische uitstraling als het praktisch gezien een EK is? Een toernooi met Europese topploegen in de eindrondes hebben we al twee van. Of zorgen louter Argentinië en Brazilië voor de legendarische uitstraling?

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-11 12:29
mavaros schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:58:
Die Engelse coach mag meedoen aan het songfestival. De Fransen hebben het meest bloedige volkslied in de wereld.

Dus het staat nog 0-0, zoals een wedstrijd hoort te beginnen.
Bloedige ?

Ik ben meer fan van flower of Scotland of uiteraard Wales:

YouTube: Welsh National Anthem just before Wales beat England 30 - 3.Saturday...

• D-e-n
d-vine schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:03:
[...]

Maar sport maakt het ook mooi als er eens in de zoveel tijd een verassing is.

Nederland, Denemarken of Griekenland dat een EK wint of
Zoals Leicester City een keer de PL wint.
Op een toernooi dat maar eens in de vier kaar gehouden wordt wil je toch dat er een verdiende goede winnaar is wat mij betreft. Griekenland dat het EK won was toch echt een smet op dat toernooi. Dat een WK moeilijker te winnen is maakt een winst ook belangrijker.

• D-e-n
RazorMaron schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:03:
[...]

Maar in hoeverre heeft het nog een legendarische uitstraling als het praktisch gezien een EK is? Een toernooi met Europese topploegen in de eindrondes hebben we al twee van. Of zorgen louter Argentinië en Brazilië voor de legendarische uitstraling?
De kwaliteit zorgt voor die uitstraling. Het feit dat je dat met vijf keer de bus parkeren met een kutelftal niet kan winnen

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
Zie de vertaling van de Marseillaise: Wikipedia: Marseillaise

En eens Flower of Scotland vind ik ook fantastisch. Wales en Ierland ook. Straks weer Six Nations, maar dat is een andere sport ;)

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-11 00:36
D-e-n schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:06:
[...]

Griekenland dat het EK won was toch echt een smet op dat toernooi.
de grootste nederlaag die het voetbal ooit heeft geleden

• mavaros
carpebios schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:34:
Dat is schijnbaar het nieuwe berichtgeven. Het moet allemaal inclusiever. Als je om 600u de radio aanzet, krijg je vanalles te horen over de Mahgreb, Suriname of Indonesië, daarna wat er gisteren op de televisie was, dan weer een liedje en daarna de reclame en journaal. En dat herhaalt zich uren lang.

@Hompu Dat is toch rugby?

Dat is altijd leuk om te kijken, en het is eigenlijk een vrij nette sport. Weinig gezeik van hordes woedende spelers of overkokende coaches. Zelfs hooligans lijken me in die sport zeldzaam. Maar ik heb weinig verstand van rugby.

[ Voor 18% gewijzigd door mavaros op 10-12-2022 20:16 ]

• Grindtegel
heerlijk, voetbal met voorzetten vanaf de flanken die ook gewoon aankomen.

• D-e-n
Grindtegel schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:11:
heerlijk, voetbal met voorzetten vanaf de flanken die ook gewoon aankomen.
Betere vleugelspelers?

• cy-gor25
Hompu schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:07:
[...]

Zie de vertaling van de Marseillaise: Wikipedia: Marseillaise

En eens Flower of Scotland vind ik ook fantastisch. Wales en Ierland ook. Straks weer Six Nations, maar dat is een andere sport ;)
Oh dat is ook wel tof. Dat en wereldkampioenschap ijshockey in april

• RazorMaron
D-e-n schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:07:
[...]

De kwaliteit zorgt voor die uitstraling. Het feit dat je dat met vijf keer de bus parkeren met een kutelftal niet kan winnen
Dan moet je duimen voor een mondiale Super League met Argentinië, Brazilië, Engeland, Frankrijk, Spanje en Duitsland. Misschien Kroatië, Italië en Portugal?

Alle andere landen gaan dan faliekant af als het gaat om kwaliteit en dan is het blijkbaar niet nodig om deel te nemen aan het WK als het winnen daarvan toch een smet zal zijn voor het toernooi. Dit geldt dan ook voor het EK.

• cy-gor25
Wat een snelheid bij die Fransen

• Grindtegel
understatement van de week

• Grindtegel
hupsakee

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:06
Lekker schot zeg

• mavaros
Wereldgoal van Frankrijk.

• cy-gor25
Damn. Wat een goal

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11 21:55

DarkSide

theres no place like ::1

Wat een knal.
Lekker hoor.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Iig een fijne tune bij een Franse goal. Koekoek, uit het niets.

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-11 12:40
Heerlijke goal

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bizar

• OMX2000

OMX2000

Ooit schoten wij zo ook nog wel eens een bal erin.

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 12-11 12:06
Stylze schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:00:
[...]

Blijf dan in ieder geval eventjes op het veld.
Voor wie? Al die Afrikanen in het publiek?!

• DarkSide

DarkSide

OMX2000 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:18:
Ooit schoten wij zo ook nog wel eens een bal erin.
Koeman met z'n vingertje...
#goedetijden

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Prachtig hard schot, maar van zo ver moet toch houdbaar zijn...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Grindtegel
Fiber schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:19:
Prachtig hard schot, maar van zo ver moet toch houdbaar zijn...?
was wel heel zuiver en hard en totaal onverwacht

• D-e-n
RazorMaron schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:14:
[...]

Dan moet je duimen voor een mondiale Super League met Argentinië, Brazilië, Engeland, Frankrijk, Spanje en Duitsland. Misschien Kroatië, Italië en Portugal?

Alle andere landen gaan dan faliekant af als het gaat om kwaliteit en dan is het blijkbaar niet nodig om deel te nemen aan het WK als het winnen daarvan toch een smet zal zijn voor het toernooi. Dit geldt dan ook voor het EK.
In elk competitie of sport zijn er deelnemers die kunnen winnen en deelnemers die blij zijn met pakweg een kwartfinale. Maar de uitstraling van de tennissport wordt groter door de strijd tussen klasbakken als Nadal en Federer. Een tour wordt episch door een duel in de bergen tussen Vinegaard en Pogacar. Daar heb je al die andere deelnemers natuurlijk voor nodig maar die kunnen niet allemaal winnen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooie goal, strak in de hoek met een hoop effect. En verdiend.

De Fransen gaan er voor.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Tchouameni, de beste cdm voor de aankomende jaren.

• Joosie200
  • Niet online
Gaat heen en weer qua aanvallen. In alles een meer open en mooiere pot om aan te zien als neutrale toeschouwer.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:14
Dit is een lekker potje, denk dat louis het toch mis heeft met zijn evolutie van het voetbal:) gewoon beide 4-3-3

Playstation 5

• D-e-n
saert schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:22:
Tchouameni, de beste cdm voor de aankomende jaren.
Die positie is bij Frankrijk altijd goed bezet.

• Grindtegel
hij kan hem geven

• Joosie200
  • Niet online
Been tegen been. Snap dat Kane gaat liggen. Maargoed iets te gretig smeken om een penal.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Grindtegel schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:08:
de grootste nederlaag die het voetbal ooit heeft geleden
Duitsland '96 was veel erger. Griekenland was een eenheid. Denemarken '92 was ook een aanfluiting als we eerlijk zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:14
Lastige beslissing dit, maar voor minder kregen de argentijnen er gisteren wel 1..

[ Voor 57% gewijzigd door Stylze op 10-12-2022 20:26 ]

Playstation 5

• OMX2000

OMX2000

Beter je best doen Engeland.

Verwijderd

Hahha dit is toch een 100% penalty man.

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 12-11 12:06
Duidelijk een penalty, zeker in contrast met gisteren.

• D-e-n
Stylze schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:22:
Dit is een lekker potje, denk dat louis het toch mis heeft met zijn evolutie van het voetbal:) gewoon beide 4-3-3
Louis lult wat af maar ik denk dat de reden voor Louis gewoon een gebrek aan kwaliteit was, net als in 2014. Als je Mbappe of ook Foden of Saka hebt is de keuze voor 433 makkelijker. En dan hebben ze hier ook nog betere middenvelders.

Verwijderd

FIFA boeven

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11 23:56

Jebus4life

BE User

Tweak_ers schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:26:
[...]

Duidelijk een penalty, zeker in contrast met gisteren.
Denk dat hij erbuiten is. Maar had verwacht dat de VAR hem zelf ging laten oordelen

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13:13
Denk dat VAR hem niet geeft omdat hij niet in het strafschopgebied die haakfout maakt. Was wel gewoon een overtreding.

• Grindtegel
het zal de fifa worst zijn wie deze pot wint, als messi maar kampioen wordt

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
mavaros schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:09:
[...]
@Hompu Dat is toch rugby?

Dat is altijd leuk om te kijken, en het is eigenlijk een vrij nette sport. Weinig gezeik van hordes woedende spelers of overkokende coaches. Zelfs hooligans lijken me in die sport zeldzaam. Maar ik heb weinig verstand van rugby.
Ja inderdaad rugby. Mooi toernooi ook. Bij alle zes landen altijd passie en er volle bak voor gaan.

Engeland begint nu ook wel serieuze kansen te krijgen. Mooi voor de wedstrijd dat het redelijk gelijk op lijkt te gaan.

[ Voor 39% gewijzigd door Hompu op 10-12-2022 20:29 ]

• OMX2000

OMX2000

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:26:
Hahha dit is toch een 100% penalty man.
Het kan een penalty zijn. 100% is net wat teveel.

• DarkSide

DarkSide

wel een pot met knallers

• Grindtegel
eindelijk een goede wedstrijd met goed aanvallend spel van beide teams , wat een verademing

• darkdesign
  • Niet online
In deze wedstrijd wordt er tenminste lekker gevoetbald.

• mavaros
Het blijft oneerlijk, dat iedereen een eerlijke scheidsrechter krijgt, en wij een nederlandhater. Het valt vandaag heel erg op, dat de scheidsen een stuk neutraler fluiten.

Verder kan Engeland helemaal niet voetballen. Ze doen hun best, maar indrukwekkend is het niet.Best jammer, maar dat krijg je ervan als je je eigen jeugd geen kans geeft in de premier league, omdat de poen regeert.

• d-vine
Frankrijk heeft de beste selectie ter wereld en net als 4 en jaar geleden is het weer achterover leunen counteren of wachten op Mbappe.
Echt die Dechamps moeten ze vervangen voor Zidane daar

• Grindtegel
mavaros schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:30:
Het blijft oneerlijk, dat iedereen een eerlijke scheidsrechter krijgt, en wij een nederlandhater. Het valt vandaag heel erg op, dat de scheidsen een stuk neutraler fluiten.

Verder kan Engeland helemaal niet voetballen. Ze doen hun best, maar indrukwekkend is het niet.Best jammer, maar dat krijg je ervan als je je eigen jeugd geen kans geeft in de premier league, omdat de poen regeert.
nou, foden, chaka en belligham zijn toch aardig talentvol, en die spits van ManU ook, alleen dat is een smerige crimineel

Verwijderd

Ik vond het voorafgaand aan de goal ook gewoon een overtreding op Saka.

• cy-gor25

Ze spelen wel bijna allemaal in de PL behalve Bellingham, maar die kost ondertussen ook wel 100 miljoen. Je hebt wel een punt tav Sancho en Bellingham. Het Borussia Dortmund model zou men moeten omarmen.

• Chelseamarre123
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:32:
Ik vond het voorafgaand aan de goal ook gewoon een overtreding op Saka.
Klopt, snap niet dat de VAR hier niet in tussen komt.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:54
Stylze schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:22:
Volgens mij zien we het vooral in Nederland verkeerd door oeverloos door te praten over de nummerieke formatie en de opstelling zien als een min-of-meer statisch geheel. Ik betwijfel of dat in andere landen ook zo'n issue is. Bij de toplanden en -clubs zie je dat de speelwijze heel dynamisch is.

Van Frankrijk kan je evengoed betogen dat ze met 1 aanvaller (alleen de diepe spits) spelen als dat ze met 4 aanvallers spelen. Je kan het ook als 3 aanvallers zien met een schaduwspits/aanvallende middenvelder. Bovendien wisselt die formatie ook nog per situatie (= dynamisch).

Ik zou graag zien dat er meer over speelwijze gesproken wordt dat de formatie. Dat laatste zegt heel weinig. Je kan met een op papier 4-3-3 ultra defensief maar ook ultra aanvallend spelen. De formatie zegt daar precies niks over.

Edit: de evolutie waar Van Gaal het over heeft gaat ook meer daar over en dat ultra aanvallend spelen eigenlijk niet meer kan. Raar kan je terecht over redetwisten.

[ Voor 7% gewijzigd door bazzemans op 10-12-2022 20:34 ]

• darkdesign
  • Niet online
Mooi om naar Mbappe te kijken, die dribbels van hem.

[ Voor 28% gewijzigd door darkdesign op 10-12-2022 20:34 ]

• cy-gor25
Grindtegel schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:32:
[...]

nou, foden, chaka en belligham zijn toch aardig talentvol, en die spits van ManU ook, alleen dat is een smerige crimineel
Ik ben niet mee. Welke spits?

• Grindtegel
cy-gor25 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:35:
[...]

Ik ben niet mee. Welke spits?
greenwood of zoiets, maar dat is voorbij nu

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11 23:56

Jebus4life

BE User

Euh, Bellingham , Saka, Foden en Rice zijn 19-21-22-23 jaar oud 8)7

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:57
Zal wel Frankrijk Argentinië worden in de finale zie nu alweer de scheidsrechter dingen doen in het voordeel van Frankrijk echt ongelofelijk. Na gisteravond geloof ik meer en meer dat er van te voren al bepaald is wie in de finale komt en misschien zelfs wel wereld kampioen ☹️

• d-vine
Moet wel even 1-1 worden anders is de wedstrijd klaar heb ik het idee

• groggy
  • Niet online
Tripwire999 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:37:
Zal wel Frankrijk Argentinië worden in de finale zie nu alweer de scheidsrechter dingen doen in het voordeel van Frankrijk echt ongelofelijk. Na gisteravond geloof ik meer en meer dat er van te voren al bepaald is wie in de finale komt en misschien zelfs wel wereld kampioen ☹️
Ik ben het met je eens. Nadat ze ons eerst corona hebben opgelegd inclusief huisarrest, wordt nu het wk van ons afgenomen. Boeven zijn het. _O-

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Haha super adequate scheids

• mavaros
Jebus4life schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:37:
[...]

Euh, Bellingham , Saka, Foden en Rice zijn 19-21-22-23 jaar oud 8)7
Die ken ik eerlijk gezegd niet echt, maar dat zegt genoeg.

• Chelseamarre123
mavaros schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:44:
[...]

Over jouw dan toch? 8)7

• Grindtegel
[...]

gascoigne doet niet meer mee he, en tony adams ook niet

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:53
Tripwire999 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:37:
Ik zie Argentinië nog niet zo simpel van Kroatië winnen. Met het spel dat Nederland (op 1 minuten na) neerzette hadden ze het toch erg lastig. Ik verwacht dat Kroatië het beter doet.

Kroatië Frankrijk zou prima zijn wat mij betreft.

• Sempy
  • Laatst online: 13:06
Grindtegel schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:45:
[...]

George Best nog steeds geblesseerd?

• mavaros
Grindtegel schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:45:
[...]

Gascoigne is een typische Engelse speler. Kon aardig ballen, maar had daarnaast een wild leven. Je kan zelfs gokken over hoe lang hij nog te leven heeft. (En ik denk niet heel lang meer, zoals hij eruit ziet.)

Zet daar eens de nieuwe Ronaldo tegenover. Je schrikt je het apelazarus

• cy-gor25
mavaros schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:49:
[...]

Gascoigne is een typische Engelse speler. Kon aardig ballen, maar had daarnaast een wild leven. Je kan zelfs gokken over hoe lang hij nog te leven heeft. (En ik denk niet heel lang meer, zoals hij eruit ziet.)

Zet daar eens de nieuwe Ronaldo tegenover. Je schrikt je het apelazarus
Dat was wel eigen voor die generatie. Spelers met drank of gokverslavingen die ook nog wel eens durfde te roken enzo. Nu zijn het afgetrainde machines.

• bazzemans
groggy schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:43:
[...]

Ik ben het met je eens. Nadat ze ons eerst corona hebben opgelegd inclusief huisarrest, wordt nu het wk van ons afgenomen. Boeven zijn het. _O-
Allah heeft bepaald dat Marokko wint, God dat Argentinië wint, de Queen dat Engeland wint (dying wish) en het WEF dat Frankrijk wint. Kroatië is screwed.

Blijft het toch nog spannend tot het eind.

• Grindtegel
nos complotdenkers

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:35
Als er ooit een jaar was geweest dat oranje... Zucht

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• darkdesign
  • Niet online
Ik kijk normaal nooit liniaire tv, nu weet ik weer waarom... Wat een bak reclame.. Niet te doen.

• mavaros
hoevenpe schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:58:
Als er ooit een jaar was geweest dat oranje... Zucht
Och joh, elke keer dat Nederland aan een groot toernooi meedoet is het HET jaar. Tot nu toe weet je eigenlijk al dat het niks wordt dan. Dit keer lag het aan de scheidsrechter.

• bazzemans
darkdesign schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:01:
Ik kijk normaal nooit liniaire tv, nu weet ik weer waarom... Wat een bak reclame.. Niet te doen.
Je weet toch dat de rust een kwartier is? Je kan gewoon zelf ook ff rust van de lineaire tv pakken.

• darkdesign
  • Niet online
bazzemans schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:02:
[...]

Je weet toch dat de rust een kwartier is? Je kan gewoon zelf ook ff rust van de lineaire tv pakken.
Zou kunnen :')

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-11 10:40
[...]

Deze reactie maakt mijn dag :') . De grootste talenten van deze tijd

Twente komt eraan!

Pagina: 1 ... 40 ... 61 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar

Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)