Verassing van het WK is daar
Dat is dan ook de enige goeie kans die ze in de 2e helft creëren…Fiber schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:42:
Lekker balletje van Ronaldo. Bijna 1-1!
Portugal verdient het niet.
Zeker nu met tien man. Dit had ik gisteren nog verwacht bij NL Argentinië.
[ Voor 34% gewijzigd door Joosie200 op 10-12-2022 17:51 ]
Ondertussen gaat er een Marokkaan met 2x geel van het veld. En er zijn nog 6 minuten te spelen.
Die van gisteren ook, maar pas na afloop.Harribo schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:51:
Deze scheidsrechter durft wel rood te trekken
Inderdaad het gaat zo flink los in de grote steden in elk geval. 010-020-030-070 GAZA staat op het punt van beginnen. ME is al aangekleed inmiddels hahaGrindtegel schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:52:
lekker de bus parkeren tegen portugal, heheh die hebben het uitgevonden
En terwijl ik dit typte had Marokko de kans op 2-0
[ Voor 15% gewijzigd door Joosie200 op 10-12-2022 17:54 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Wat was hiervoor de hoogste behaalde ronde ooit voor Marokko?
8e finale in 1986 volgens mijrenegrunn schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:57:
Mooi man!
Dacht de 1/8e finalesrenegrunn schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:57:
Mooi man!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nee hoor, heerlijk dit.Spotmatic schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:24:
Portugal maakt de gelijkmaker nog wel. Helaas.
Straks worden ze nog kampioen ook. Als Griekenland Europees kampioen kan worden kan Marokko het ook 🤣
Sowieso de eerste keer dat een Afrikaanse ploeg bij de laatste 4 zit.renegrunn schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:57:
Mooi man!
Jammer, ik gunde het hem zo veel meer dan die Messijaapstobbe schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:57:
Einde Ronaldo
Die gaat zijn contract ondertekenenrenegrunn schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:58:
Zo zeg, Ronaldo zit er echt doorheen…
Nee, want geen Europees land 😉Vlassie1980 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:58:
[...]
Nee hoor, heerlijk dit.
Straks worden ze nog kampioen ook. Als Griekenland Europees kampioen kan worden kan Marokko het ook 🤣
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat zou idd een dikke vinger naar Nederland zijn ,weet jeVlassie1980 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:58:
[...]
Nee hoor, heerlijk dit.
Held.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
cy-gor25 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:58:
wat is dat met voetballers en huilen. In andere sporten is dat precies toch minder
Niks mis met huilen, passie voor de sport, is juist mooi.Stylze schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:58:
Ronaldo weer meteen kleedkamer in haha jankerd.
Bah, Marokko wint....
De emoties gaan alle kanten op hier
Nou, succes Tweakers in de grote steden......
Die spelers leven voor voetbal, zeker op zo'n wk.
Maar goed, proficiat Marokko, volgens mij is het wel verdient. Ook fijn dat die Portugese eruit zijn.
Blijf dan in ieder geval eventjes op het veld.talkatoo schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:59:
[...]
[...]
Niks mis met huilen, passie voor de sport, is juist mooi.
Playstation 5
Loser, egoïst, blaag.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:59:
Ronaldo… geen handje voor de tegenstander, geen bedankje aan de supporters, snel wegwezen.
Held.
Oprecht blij voor Marokko
Jij hebt het nieuws niet gevolgd de afgelopen (WK-)dagen?Joosie200 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:59:
Nou vanavond op alle pleinen 1 groot toeterfestijn? Of doen alleen de Turken dat?
Hup Engeland!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dit is ook de laatste keer op een groot podium voor hem. En dat is compleet mislukt. Ik snap zijn emotie wel.talkatoo schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:59:
[...]
[...]
Ik zie dit liever dan Bergwijn en Depay die 3 uur na de wedstrijd alweer lopen te Instagrammen over de club waar ze zijn….
Man is dit hele jaar al de zondebok en mocht niet eens meer spelenDr. Strangelove schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:59:
Ronaldo… geen handje voor de tegenstander, geen bedankje aan de supporters, snel wegwezen.
Held.
Hij hoeft niemand te bedanken.
Je vergeet SpanjeFiber schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:01:
Zo, Brazilië eruit, Nederland naar huis, nu Portugal naar huis... Knap gedaan van Marokko!
Hup Engeland!
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE
Ja vooral die Ronaldo jatalkatoo schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:59:
[...]
[...]
Als je nog niet het fatsoen hebt even een handje te geven, nou, wat een grote man ben je dan haha.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Dat wel. Gewoon extra gelegenheid om te rellen.HollowGamer schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:00:
[...]
Jij hebt het nieuws niet gevolgd de afgelopen (WK-)dagen?
Hier in een dorp met "maar" 25k inwoners wordt er al aardig getoeterd dus dan zal het in de steden wel 1 groot feest zijnJoosie200 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:59:
Nou vanavond op alle pleinen 1 groot toeterfestijn? Of doen alleen de Turken dat?
Dat van ons was niet veel beter. Denk dat alleen Engeland en Frankrijk beter voetbal spelen.. en laten die nou net spelen vanavond.aveenhuysen schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:02:
Leuk voor Marokko, maar het blijft kut voetbal wat ze spelen, onaantrekkelijk en saai............
[ Voor 13% gewijzigd door Dr. Strangelove op 10-12-2022 18:03 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
In heb alleen de 2e helft gezien maar het was alleen maar (onmachtig) Portugal.aveenhuysen schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:02:
Leuk voor Marokko, maar het blijft kut voetbal wat ze spelen, onaantrekkelijk en saai............
Zou passend zijn voor het gastlandDr. Strangelove schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:02:
Als Engeland vanavond wint ben ik klaar met het toernooi. Dan zitten er alleen nog maar ploegen bij die anti-voetbal spelen.
Engeland speelt toch niet zo slecht?Dr. Strangelove schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:02:
Als Engeland vanavond wint ben ik klaar met het toernooi. Dan zitten er alleen nog maar ploegen bij die anti-voetbal spelen.
Ze missen gewoon inzet, lijken erg op ons elftal.
XXXVI
Frankrijk speelt geen anti voetbal.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:02:
Als Engeland vanavond wint ben ik klaar met het toernooi. Dan zitten er alleen nog maar ploegen bij die anti-voetbal spelen. Kroatië gun ik het dan nog het meest.
Ze laten helemaal niks zien en winnen alleen omdat Portugal nog slechter is….
Dat is een beetje de standaard bij de meeste ploegen. De Fifa tactiek: inzakken, op de counter loeren voor een voorzet met een cutback vanaf de achterlijn. Super effectief maar niet attractief nee. NL deed weinig anders.aveenhuysen schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:02:
Meestal win je toch als je tegenstander nog slechter isFreakNL schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:04:
Wat loopt die Affeley nou te bazelen dat Marokko zo goed is?
Als Engeland wint ligt Frankrijk eruit. Dat zegt hij toch?
Niet. Je wint omdat je beter bent.dglavimans schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:05:
[...]
Meestal win je toch als je tegenstander nog slechter is
Ik gun het Marokko maar deze wedstrijd sloeg nergens op. Alleen maar tegenhouden
Als Engeland wint dan ligt Frankrijk er dus ook uit.
Wie neemt Affelay nu nog serieus dan? Ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op een zinnige opmerking. Wat hij als vaste analist doet is mij een raadsel.FreakNL schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:04:
Wat loopt die Affeley nou te bazelen dat Marokko zo goed is?
[ Voor 49% gewijzigd door eric.1 op 10-12-2022 18:07 ]
Lees dit veel op forums tegenwoordig maar vraag mij dan altijd af wat je verwacht van ‘mindere’ landen? Moeten ze allemaal vol aanvallen? Want op volle aanval wint individuele kwaliteit..aveenhuysen schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:02:
[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 10-12-2022 18:07 ]
Playstation 5
Is niks mis mee.Stylze schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:58:
Ronaldo weer meteen kleedkamer in haha jankerd.
Het is veel erger dat zo'n groot sportman tegenwoordig door alles en iedereen uitgekotst wordt. Dat heeft hij niet verdiend, ookal is het niet de meest sympathieke speler.
Ik hoop daarom ook, dat hij niet in de zandbak gaat voetballen, maar lekker naar Amerika trekt om te ballen. Daar zitten tegenwoordig ook 50000 voetbalfans in het stadion, en zeult hij niet zijn Europese erfenis met zich mee. Daar kan hij een mooi einde aan zijn imposante carriëre breien en krijgt het afscheid dat ie gewoon verdient.
My bad.FreakNL schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:05:
[...]
Als Engeland wint ligt Frankrijk eruit. Dat zegt hij toch?
Ook grote clubs en landen doen het helaas.
De tweede helft was niet veel meer dan kick-and-rush? Ik zie daar de alure niet van in eerlijk gezegd. Na de 75e minuut was Nederland zo slecht niet meer.Stylze schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:07:
Je kan zeggen wat je wilt maar Marokko speelt een stuk aantrekkelijker voetbal dan Nederland.
De wedstrijden van Nederland voor Argentinië waren idd ook zelfde hoog niveau.eric.1 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:08:
[...]
De tweede helft was niet veel meer dan kick-and-rush? Ik zie daar de alure niet van in eerlijk gezegd. Na de 75e minuut was Nederland zo slecht niet meer.
GiTS
Daarentegen hoop ik dat Frankrijk doorgaat om Argentinië met 4-0 op te rollen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
[ Voor 115% gewijzigd door d-vine op 10-12-2022 18:25 ]
nou dat valt ook nog wel mee haha maar goed halve finale niks mis meeStylze schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:07:
Je kan zeggen wat je wilt maar Marokko speelt een stuk aantrekkelijker voetbal dan Nederland.
Voetballen naar je mogelijkheden, geef ze eens ongelijk.aveenhuysen schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:02:
Kan wel, maar is zwaar onverstandig. Een mooi voorbeeld was Zuid Korea tegen Brazilië. Brazilië maakte binnen een helft gehakt van ZK.dglavimans schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:06:
[...]
Lees dit veel op forums tegenwoordig maar vraag mij dan altijd af wat je verwacht van ‘mindere’ landen? Moeten ze allemaal vol aanvallen? Want op volle aanval wint individuele kwaliteit..
En toen kwam Kroatië. Die snappen het spelletje en laten zich niet gek maken door Zuid Amerikaanse capriolen. Kroatië speelde dus anders dan normaal, en dat werkte vrij effectief. Brazilië moest met de staart tussen de benen Qatar verlaten.
Nu is Kroatië natuurlijk in de basis al veel beter dan ZK.
Ik gun het de Marokkanen van harte. Nu maar hopen dat ze de relschoppers op een afstand weten te houden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vind hem sympathieker dan Messi.mavaros schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:07:
[...]
Is niks mis mee.
Het is veel erger dat zo'n groot sportman tegenwoordig door alles en iedereen uitgekotst wordt. Dat heeft hij niet verdiend, ookal is het niet de meest sympathieke speler.
Ik hoop daarom ook, dat hij niet in de zandbak gaat voetballen, maar lekker naar Amerika trekt om te ballen. Daar zitten tegenwoordig ook 50000 voetbalfans in het stadion, en zeult hij niet zijn Europese erfenis met zich mee. Daar kan hij een mooi einde aan zijn imposante carriëre breien en krijgt het afscheid dat ie gewoon verdient.
Wat is er mis met Mbappé?pokle312 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:12:
Nu nog Mbappé eruit, hup Engeland!
Och wat is er mis met een beetje toeteren... Gelukkig worden er geen grensrechters doodgeschopt of filmmakers van de fiets geknaldhoevenpe schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:59:
Als alle oranjefans nu voor Marokko juichen kan het dan rustig blijven in de grote steden?
[ Voor 4% gewijzigd door Shaffy op 10-12-2022 18:46 ]
Laat Mbappé in godsnaam in het toernooi. Laten we in hemelsnaam "gewoon" een finale Argentinië-Frankrijk krijgen, hoe etterig die Argentijnen ook waren gisteren. Een toernooi heeft zo'n spetterend affiche toch uiteindelijk nodig.pokle312 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:12:
Nu nog Mbappé eruit, hup Engeland!
Een WK devalueert toch wel ernstig als een land als Marokko straks wereldkampioen kan worden. De aantrekkingskracht van een WK is voor mij altijd geweest dat je geen gekkigheden had zoals Denen of Grieken die er met het parkeren van de bus met de prijs vandoor gingen.
En vanuit Nederland bekeken: de charme van het als klein voetballand drie keer net-niet wereldkampioen te zijn geweest gaat verloren als daar straks namen als Kroatië of Marokko op die beker staan.
Ik snap dat sowieso niet. Zo'n sportman heeft toch al geld genoeg voor zichzelf en zijn familie. Waarom dan in zo'n land gaan voetballen? Ik zou het inderdaad wel weten: lekkker in New York of Californië in een mooie atmosfeer mijn carrière afsluiten.mavaros schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:07:
[...]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ronaldo geeft ook veel weg. Als hij 3 jaar in die zandbak gaat voetballen is heel Madeira welvarend en staat het in Jemen vol met scholen.D-e-n schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:58:
[...]
Ik snap dat sowieso niet. Zo'n sportman heeft toch al geld genoeg voor zichzelf en zijn familie. Waarom dan in zo'n land gaan voetballen? Ik zou het inderdaad wel weten: lekkker in New York of Californië in een mooie atmosfeer mijn carrière afsluiten.
[ Voor 3% gewijzigd door FreakNL op 10-12-2022 19:07 ]
Ja, BBC had beide wedstrijden gisteren. Helaas, zeg ik als inwoner van het VK, ITV is zeer matig.Bossie schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:03:
iTV heeft Engeland weer vanavond ipv de BBC ?
Die blijven met Graeme Souness komen. Daarmee vergeleken is Marco van Basten een nederige positivo.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Akyol is al van nationaliteit veranderd....hoevenpe schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:59:
Als alle oranjefans nu voor Marokko juichen kan het dan rustig blijven in de grote steden?
https://twitter.com/Ozcan...&t=zl5UjJRriTcvjzAH9EbWDQ
[ Voor 31% gewijzigd door Punkrocker op 10-12-2022 19:12 . Reden: Embedden tweet mislukt ]
"What do you get if you multiply six by nine..."
Een winnaar als Kroatië of Marokko is misschien leuk voor het land zelf maar geeft inderdaad wel wat devaluatie. Landen als Belgie, Nederland en Portugal zitten er al jaren tegenaan te hikken en lukt het niet ondanks de vele grote elftallen die zij gehad hebben. En dan zou Kroatie/Marokko op gelijke voet komen met landen als Engeland en Spanje qua overwinningen. Maar goed, het is een raar WK en letterlijk alles kan gebeuren.D-e-n schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:54:
[...]
Laat Mbappé in godsnaam in het toernooi. Laten we in hemelsnaam "gewoon" een finale Argentinië-Frankrijk krijgen, hoe etterig die Argentijnen ook waren gisteren. Een toernooi heeft zo'n spetterend affiche toch uiteindelijk nodig.
Een WK devalueert toch wel ernstig als een land als Marokko straks wereldkampioen kan worden. De aantrekkingskracht van een WK is voor mij altijd geweest dat je geen gekkigheden had zoals Denen of Grieken die er met het parkeren van de bus met de prijs vandoor gingen.
En vanuit Nederland bekeken: de charme van het als klein voetballand drie keer net-niet wereldkampioen te zijn geweest gaat verloren als daar straks namen als Kroatië of Marokko op die beker staan.
Dit topic is gesloten.
![]()
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)