Toon posts:

[Voetbal] Centraal WK 2022 topic

Pagina: 1 ... 32 ... 61 Laatste
Acties:
  • 103.014 views

Onderwerpen

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-01 15:56
Grindtegel schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:49:
[...]

ik begrijp dat ook niet, en dan komt altijd als reden dat de druk niet te oefenen is, de grootste dooddoener in het voetbal. Gewoon 50 per training oefenen iedere keer weer, wedden dat dat helpt
Coach van spanje had voor de wedstrijd nog gezegt dat de spelers bij hun club 1000 penalties moesten nemen ofzo, denk dat hij het dus bij trainingen van nationale ploeg niet meer gedaan heeft:)

Playstation 5 / LG CX 55" /

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:56
[...]

ik begrijp dat ook niet, en dan komt altijd als reden dat de druk niet te oefenen is, de grootste dooddoener in het voetbal. Gewoon 50 per training oefenen iedere keer weer, wedden dat dat helpt
Volledig mee eens en hoger links/rechts in de hoek is altijd raak. Dat is te trainen.

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 07:11
Helikopter hoor ik al boven Den Haag vliegen 😕

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik hoor in de verte alweer bommen en granaten afgaan, helicopters ook in de lucht. Den Haag :')

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak:En nu is het klaar met al die opmerkingen over "rellende Marokkanen"...

[Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-12-2022 18:52]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:58
Leuk voor Marokko!

Penalty van Ziyech is wel winnaar van de reeks zeg.

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-01 21:23
Zelfs in mijn dorp hoorde ik vuurwerk. Succes in de steden.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
FreakNL schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:51:
[...]

De eerste pingel van Marokko was zwak en de eerste van Spanje eigenlijk prima maar 10 cm teveel naar rechts…
Oh ja, inderdaad, die was juist te veel in de hoek ;) Wel slechte aanloop als ik het goed herinner.

• Glorfindel76
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-01 21:13
Stylze schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:08:
Zou niet leuk zijn voor het wk als anti voetbal ploeg van marokko door gaat. Hopelijk leggen de spanjaarden er nog 1 in zo.
Spanje heeft maar 1 wedstrijd gewonnen dit wk.
Verdien je het eigenlijk ook niet om naar de kwartfinale te gaan.

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-01 18:03
De vloek van groep E...

Why waste time say lot word when few word do trick?

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Lordy79

Fundamentalist

Ik vind het altijd wel leuk als een relatief onverwachte ploeg ver komt op een WK. Je kunt veel zeggen van Marokko maar moeten ze dan aanvallen spelen en met 5 - 0 verliezen? als dit de winnende taktiek is dan moet je die uitvoeren. En Spanje hoort gewoon te scoren of VEEL beter penalties te nemen.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• blackshelve
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:38
Als Marokkaan moet ik wel wee rlachen om jullie comments. Ik houd het bij een genoten wedstrijd en ga verder met mijn leven met mijn mede Marokkanen, waar merendeel niet als malloten het buiten gaan vieren.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:17

HaterFrame

Well... Poo came out!

saert schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:32:
[...]

Het is toch beter dan een publiek met wortels op de kop en Kleintje Pils? Vind het wel lekker intimiderend.
Nee, het is vooral heel erg onsportief. Maar goed, dat is tegenwoordig normaal helaas.

I am the great Cornholio!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-01 21:40

Martinspire

Awesomeness

Terechte winnaar. Prima strafschopserie van Marokko. Die van Spanje was echt dramatisch. Valt me vooral op dat er dit toernooi slecht ingeschoten wordt. Telkens niet in de hoek, maar een meter naar binnen. Dat is gewoon peanuts voor de keeper ook al zit ie in dezelfde hoek. Ik heb volgens mij ook nog niet 1 penalty gezien die hem in de kruising hangt.

Maar verder gewoon goed gevoetbalt van Marokko en Spanje terecht naar huis gespeeld. Al hoop ik de komende wedstrijden wel iets meer goals te zien :P

Martinspire - PC, PS4, X1

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:50

DirtyBird

Praktiserend denker

jan390 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:52:
[...]

Volledig mee eens en hoger links/rechts in de hoek is altijd raak. Dat is te trainen.
Mja, maar het risico op over wordt ook groter.
Ik herinner met een superlange serie tussen (ik denk) liverpool en leicaster en ze waren al het hele team rond en schoot eentje m alsnog in het dak van het doel. Dan ben je ook niet wijs :p

Panasonic Lumix G9 ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ronaldo op de bank vanavond, die gast keek niet vrolijk toen hij de bus uitkwam (beeld NOS)

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
blackshelve schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:54:
Als Marokkaan moet ik wel wee rlachen om jullie comments. Ik houd het bij een genoten wedstrijd en ga verder met mijn leven met mijn mede Marokkanen, waar merendeel niet als malloten het buiten gaan vieren.
Veel plezier man terecht gewonnen.

Weg

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:02
Inderdaad. Zit in de tram in Brussel en het is niet alsof half de stad in brand staat. Komt wel goed.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
[...]

Een strafschop moet net zo'n gewoonte worden als lopen. En ik zie spelers toch nooit struikelen.

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:59
Dik verdiende overwinning en Portugal/Zwitserland is te doen, inşallah de halve finale voor Marokko 🤲

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12:06
beezjeh schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:57:
[...]

Dik verdiende overwinning en Portugal/Zwitserland is te doen, inşallah de halve finale voor Marokko 🤲
Hmdl broeder ik hoop het ook

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:50
wist nog geeneens dat er vandaag gevoetbald werd haha my bad

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-01 21:23
Verdiend? Mwah. Afgedwongen, dat zeker.

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:02
Ik gun het Marokko wel. Ik was even bang dat Marokko Japan zou nadoen, maar het waren de Spanjaarden... _O-

• bennieeee
  • Laatst online: 07:34
Jeetje wat een bizar slechte penals van Spanje. Marokko komt tegen Zwitserland te staan denk ik. Zwitserland is al jaren zo'n degelijk team. Zou mooi zijn als er een onverwachte halve finalist zou zijn natuurlijk.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:54

dr.lowtune

Deugt niet

Marokko speelde bevlogen, niet heel goed maar wel met de wil te winnen. De penalty serie vat prima samen hoe Spanje in de wedstrijd zat.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:24
De weg naar de finale ligt open , mentaliteit is vele malen beter dan de ‘volgevreten’ grote voetbal landen.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:57:
[...]

Een strafschop moet net zo'n gewoonte worden als lopen. En ik zie spelers toch nooit struikelen.
Nou ja, totdat ze in de 16 van de tegenpartij komen... ;)

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:20

FreakNL

Well do ya punk?

D-e-n schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:57:
[...]

Het is gewoon druk.

Als je die gasten een paar pingels laat nemen op de training gaan ze allemaal in het zijnetje….

Dus het is niet zozeer dat ze de trap an-sich moeten trainen, ze moeten een manier vinden om zich af te sluiten van de druk. En dat is lastig. Zelfs de allergroten missen penalties (Cruijff, Van Basten, Pelé, Messi, Ronaldo, Zidane) … Deze reeks was echter wel heel beschamend.

• cy-gor25
Slasher schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:55:
Ronaldo op de bank vanavond, die gast keek niet vrolijk toen hij de bus uitkwam (beeld NOS)
Hij zou op de bank beginnen. Dat kan zijn ego niet aan natuurlijk

• toolkist
  • Niet online
Maar wel lekker dat dat gedrag van Spanje af wordt gestraft. Hoezo maar 1 spits meenemen in je hele selectie en wel 10 vleugelspelers?

• verwijderd69
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:28
*knip*
Dat voegt niets toe.

[Voor 89% gewijzigd door tweakduke op 07-12-2022 10:39]

I live inside that bubble, reality of the naive.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:24
Missen kan altijd een keer , maar alles missen is mentaal, vergeten de psycholoog mee te nemen.

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Ik ben voor Zwitserland zometeen.

Ik heb (in tegenstelling tot velen) een enorm zwak voor Ronaldo. Ik ben er ook oprecht van overtuigd dat het best een prima kerel is (ondanks zijn maniertjes op het veld). Alleen als je nu binnen een half jaar 2 keer ruzie met je coach hebt is er we iets aan de hand. Dit lijkt me dan ook meteen klaar voor Portugal… Teamsfeer zal ook we naar de kl0te zijn nu.

/edit
Wat een slechte grap hierboven. Haal maar weg @verwijderd69 .

[Voor 8% gewijzigd door FreakNL op 06-12-2022 19:09]

• toolkist
  • Niet online
FreakNL schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:08:

Ik heb (in tegenstelling tot velen) een enorm zwak voor Ronaldo. Ik ben er ook oprecht van overtuigd dat het best een prima kerel is (ondanks zijn maniertjes op het veld). Alleen als je nu binnen een half jaar 2 keer ruzie met je coach hebt is er we iets aan de hand. Dit lijkt me dan ook meteen klaar voor Portugal… Teamsfeer zal ook we naar de kl0te zijn nu.

/edit
Als die gast slim is dan stopt ie na einde WK, ipv nog een paar jaar in de zandbak te gaan spelen.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:39

carpebios

-1 social credit

FreakNL schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:49:
[...]

Als ze verloren hadden werd het ook een zootje.

En nee, geen haat hier, nuchtere constatering.

Net als het in Rotterdam ook een zootje is als Feyenoord iets wint of verliest.

Ik snap sowieso niet dat je jezelf daarmee wilt associëren. Marokkaan ben je, dus daar doe je niet zoveel aan, dat andere is een keuze.
Nu dus 2x een zooitje?

Nu extra prikkelend en minder stuurbaar

• verwijderd69
FreakNL schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:08:

/edit
Whaha hoezo, is toch gewoon een grap?

Vind het zelf wel mooi hoor dat Marokko door is, was wel ff spannend met die strafschoppen.

En die bondscoach van Spanje, wat zat die vent zich op te vreten _O-

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Is dat van Ronaldo een grap? Dan is de NU redactie er ook ingetrapt (of ze zitten in het complot).

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
Diogo Costa, Dalot, Pepe, Rúben Dias, R. Guerreiro, William, Otávio, Bernardo Silva, Bruno Fernandes, João Félix, Gonçalo Ramos

geen ronaldo in de opstelling. Hij kan zijn schepje pakken en naar de zandbak verhuizen

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:17
Heb in mijn 31 jaar nog nooit zulke saaie tafelgasten een wedstrijd zien analyseren. Net ook weer m.b.t. Ronaldo:

"Bruno, vind je het schandalig dat Ronaldo er naast staat?"

Bruno: "Ja dat vind ik"

Affalay: "Ja vind ik ook"

Twente komt eraan!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
200 miljoen per jaar wtf man.

• Tweak_ers
d-vine schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:22:
Diogo Costa, Dalot, Pepe, Rúben Dias, R. Guerreiro, William, Otávio, Bernardo Silva, Bruno Fernandes, João Félix, Gonçalo Ramos

geen ronaldo in de opstelling. Hij kan zijn schepje pakken en naar de zandbak verhuizen
Voor 200 miljoen per jaar als stokoude voetballer. Dat doet ie serieus goed.

• Tweak_ers
Ooit een keer een docu over Ronaldo gezien. Ik denk dat het één van de hardst trainende voetballers is out there. Wat dat betreft heb ik best respect voor de man.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Met wat vertraging Spa - Mar gekeken, maar wat namen die Spanjaarden die pingels slecht zeg… :o

Die Panenka door ‘t midden was wel machtig! oOo

[Voor 21% gewijzigd door Ramzzz op 06-12-2022 19:47]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• OMX2000
  • Laatst online: 17:48

OMX2000

By any means necessary...

Tweak_ers schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:50:
[...]

Jij bent wel heeeeeel optimistisch. Ik denk dat er weer veel rotzooi getrapt gaat worden.
Ik ben bang dat je gelijk hebt

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Stylze
Vind het wel mooi dat die bondscoach ronaldo gewoon op de bank heeft gezet, dan heb je wel ballen hoor.
Die zal me een partijtje zuur zitten kijken op de bank zometeen, nu al zin in.

• verwijderd69
Xfade schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:00:
Verdiend? Mwah. Afgedwongen, dat zeker.
Winnen is winnen, verliezen is verliezen.

Snap het nooit zo goed dat verdiend/onverdiend... Marokko heeft gewoon gewonnen en dus het beste gepresteerd volgens de regels van het spel :P

Mooi toch.

En die Spanjaarden een strafschoppen trauma voor de komende 3 WK's _O-

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 25-01 21:38
Emgeebee schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:48:
Nice! :)

Wel zielig voor m'n hond, die is onwijs bang voor vuurwerk en woon in de binnenstad van utr... :p
Volgens mij valt het hier toch wel mee? Neude/Janskerkhof is vrij rustig buiten wat toeterend volk wat af en toe langsrijdt? Of beschouw je Lombok ook nog als binnenstand? Dan is het een ander verhaal. :P

Edit: Ik hoor nu dat zelfs de buschauffeurs in Utrecht blij meetoeteren. Wat mooi.

[Voor 9% gewijzigd door RazorMaron op 06-12-2022 19:46]

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Wordt er al geveegd door de ME inmiddels?

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
FreakNL schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:05:
[...]

Het is gewoon druk.

Als je die gasten een paar pingels laat nemen op de training gaan ze allemaal in het zijnetje….

Dus het is niet zozeer dat ze de trap an-sich moeten trainen, ze moeten een manier vinden om zich af te sluiten van de druk. En dat is lastig. Zelfs de allergroten missen penalties (Cruijff, Van Basten, Pelé, Messi, Ronaldo, Zidane) … Deze reeks was echter wel heel beschamend.
Je traint juist 'noodsituaties' (of dat nu al voetballer het stressvolle penalty moment is, of als ambulancebroeder reanimeren, of als piloot uitval voor een motor) zodat je tijdens die terug kan vallen op 'muscle memory' je weet gewoon blindelings wat je moet doen. Wat ik zie bij de penalty reeks is spelers met een weifelende aanloop alsof ze dan pas verzinnen wat ze gaan doen. Als jij gewoon blind 99 van de 100 pingels halfhoog in de hoek kan schieten dan helpt dat echt wel hoor.

• Stylze
verwijderd69 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:43:
[...]

Winnen is winnen, verliezen is verliezen.

Snap het nooit zo goed dat verdiend/onverdiend... Marokko heeft gewoon gewonnen en dus het beste gepresteerd volgens de regels van het spel :P
Zo werkt het natuurlijk niet de winnaar hoeft zeker niet de beste te zijn, als je wat meer voetbal kijkt zal je dat wel meemaken.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Deruxian schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:44:
Inmiddels loopt het alweer uit de hand ja

• Tweak_ers
Waarom zit Ronaldo eigenlijk op de bank? Heeft toch gewoon gescoord vorige wedstrijd?

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:52
Gelukkig maar en goed om dit geluid te laten horen. Geniet van de overwinning :)

XXXVI

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18:54
PolarBear schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:46:
[...]
Als jij gewoon blind 99 van de 100 pingels halfhoog in de hoek kan schieten dan helpt dat echt wel hoor.
Ik weet dat er veel commentaar op Blind was de laatste wedstrijden. Maar om hem nou op de stip te zetten en vervolgens halfhoog in de hoek te trappen, dat is ook wel wat barbaars :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• toolkist
  • Niet online
Tweak_ers schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:47:
Waarom zit Ronaldo eigenlijk op de bank? Heeft toch gewoon gescoord vorige wedstrijd?
Omdat ie zich nu ook groter voelt dan de rest van z'n elftal.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:16
is die trainer van zwi de broer van mads mikkelsen?

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:17

gws24

Thinking is hard!

Nee, goal is toegekend aan Fernandes omdat Ronaldo hem net niet raakte. De enige goal die hij gemaakt heeft was de penalty in de eerste wedstrijd tegen Ghana. Daarnaast reageerde hij slecht op gewisseld worden de laatste wedstrijd en imo brengt hij op het moment niet veel voor Portugal als spits.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Omdat die er straks inkomt om in het laatste kwartier uit kwaadheid een weergaloze hattrick te scoren... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Wat we allemaal mogen geloven van de berichten dan brengt Ronaldo ook wat onrust binnen de Portugese selectie.

Maar ik denk ook dat je meer aan een fitte Ronaldo hebt als die later nog inzetbaar is met een eventuele verlenging.

Tweakers Discord

• Grindtegel
stadion maar half gevuld of zitten ze allemaal nog aan het bier?

• pokle312
  • Laatst online: 25-01 17:44
Go Zwitserland!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

toolkist schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:09:
[...]

Als die gast slim is dan stopt ie na einde WK, ipv nog een paar jaar in de zandbak te gaan spelen.
Voor die 200M per jaar, half miljard in totaal die Ronaldo daar straks gaat verdienen zou ik die zandbak desnoods leeg eten... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:50
tweakduke schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 20:00:

Maar ik denk ook dat je meer aan een fitte Ronaldo hebt als die later nog inzetbaar is met een eventuele verlenging.
van op de bank zitten wordt je niet fitter dat zeg ik ook tegen de vrouw btw

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:36
Deruxian schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:44:
yup

• Fiber
  • Nu online

Fiber

nvm

[Voor 4% gewijzigd door Fiber op 06-12-2022 20:09]

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Topicstarter
Modbreak:Het posten over de rellen is vanaf nu even klaar. Pak daar anders even [Voetbal] Randzaken voor.

Tweakers Discord

• Grindtegel
damn die hoek

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:45

vhal

ಠ_ಠ

Ramos doet het even voor....poeh

STRAVA

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Topicstarter
Lekkere goal hoor.

Tweakers Discord

• pokle312
  • Laatst online: 25-01 17:44
Netjes

• aveenhuysen
  • Laatst online: 31-01 18:07
In ieder geval een goal dat breekt de pot open. Niet zoals als de vorige met een doelpuntloos geneuzel...............

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Was inderdaad wel een erg knappe goal, echt kiezelhard ingeschoten!

• Tweak_ers
Het is klaar voor Zwitserland

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:43

Spotmatic

Ken sent me

Met nog een uur te spelen is het al klaar? Bijzonder.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Tweak_ers
toolkist schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:56:
[...]

Omdat ie zich nu ook groter voelt dan de rest van z'n elftal.
Als je ziet hij hij mee juicht en de goal meeviert, zal dat wel meevallen toch?

• Grindtegel
zwisters vallen behoorlijk tegen, of was groep van ze toch niet zo sterk? Portugal heeft geen enkele moeite met ze

• Tweak_ers
Spotmatic schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 20:33:
[...]

Met nog een uur te spelen is het al klaar? Bijzonder.
Het gaat de Portugezen zo makkelijk af, op basis van wat ik nu heb gezien, wel ja.

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Gaat wel rap zo, had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Grindtegel schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 20:01:
stadion maar half gevuld of zitten ze allemaal nog aan het bier?
Allemaal mensen met witte gewaden die niet opvallen op witte stoelen? O-)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Twee Europese landen tegen elkaar. Dit toernooi hebben de Zuid Amerikaanse, Afrikaanse en Aziatische teams duidelijk de meest fans.

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Van der Vaart is gek... En ook nog zeggen dat hij dat nooit gezien heeft... Zat zeker te snurken toen Robben die bal tegen Frankrijk erin jaste...

• saert
  • Registratie: Juli 2015
HaterFrame schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:54:
[...]

Nee, het is vooral heel erg onsportief. Maar goed, dat is tegenwoordig normaal helaas.
Heeft gewoon wat meer met regio en temperament te maken. In Turkije bijvoorbeeld gebeurd dit al ontzettend lang.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Portugal voetbalt goed.

Zwitserland heeft ook geen goede aanvallers.
Die Embolo bakt er al jaren niet veel van. Heb ik vaak zien spelen in het verleden. Toevallige opleving laatst. Deze wedstrijd speelt hij weer zoals ik hem ken, balverlies etc
Seferovic is te traag hoewel hij wel kan afmaken.

[Voor 85% gewijzigd door Harribo op 06-12-2022 21:11]

• Grindtegel
nu is het echt over en uit

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:17
FreakNL schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 20:56:
Van der Vaart is gek... En ook nog zeggen dat hij dat nooit gezien heeft... Zat zeker te snurken toen Robben die bal tegen Frankrijk erin jaste...
En dat terwijl hij toen op het veld stond...

• aveenhuysen
  • Laatst online: 31-01 18:07
Weer vreselijk commentaar bij de NOS................

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS

• cy-gor25
Harribo schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 21:08:
Portugal voetbalt goed.

Die Embolo bakt er al jaren niet veel van. Heb ik vaak zien spelen in het verleden. Toevallige opleving laatst. Deze wedstrijd speelt hij weer zoals ik hem ken, balverlies etc
Heel erg goed. Waar Benfica al die talenten vandaan haalt. Die worden slapend rijk.

• Harribo
saert schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 21:01:
[...]

Heeft gewoon wat meer met regio en temperament te maken. In Turkije bijvoorbeeld gebeurd dit al ontzettend lang.
Dat wil niet zeggen dat het gewoon irritant blijft
Maar ja alles beter dan vuvuzela's

Nr 4 al..

Wat ik al verwachtte, de meeste achtste finales zijn weinig aan. Kwartfinales worden weer leuker imo.
Enige verrassing was Marokko

[Voor 18% gewijzigd door Harribo op 06-12-2022 21:15]

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Harribo schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 21:08:
Portugal voetbalt goed.

Zou Portugal zonder Ronaldo dan gewoon echt beter zijn? Ziet er ook zeker beter uit. En veel minder irritant.

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Topicstarter
Fiber schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 21:14:
[...]

Zou Portugal zonder Ronaldo dan gewoon echt beter zijn? Ziet er ook zeker beter uit. En veel minder irritant.
Je haalt de woorden uit mijn mond, dat lijkt er wel op.

Tweakers Discord

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:10

Jebus4life

BE User

Portugal speelt gewoon veel positiever.
Voor het tornooi al gaf ik aan dat Portugal gewoon 1 van de allersterkste selecties van alle landen heeft. Maar ze spelen altijd van dat lepe afbraakvoetbal.

Of dat aan Ronaldo ligt, geen idee.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Harribo
Inderdaad weinig irritant gedoe bij Portugal maar ik denk dat dat komt omdat ze dat deze wedstrijd niet nodig hebben?
Ze voetballen nu ook goed en degelijk, ook een factor.

Kan me niet voorstellen dat ze hun leven gebeterd hebben.

Komt bij dat er veel extra tijd dit wk wordt bij getrokken, dus zeuren en liggen heeft minder zin.

Maar ben positief over Portugal deze wedstrijd, voetballen aantrekkelijk.

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Wat een heerlijke aanval. Gewoon soort Braziliaans gallery play! _/-\o_

• Stylze
Portugal speelt sowieso hun beste wedstrijd tot nu toe, Ronaldo komt denk ik niet meer in de basis. Mag het misschien in de extra tijd met een wisselbeurt doen.

Wie roepen er dan om ronaldo? Zullen wel die aziatische fanboys zijn

[Voor 18% gewijzigd door Stylze op 06-12-2022 21:23]

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:10

Jebus4life

BE User

Wai wai, hoe slecht verdedigen die Zwitsers vandaag...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Fiber
  • Nu online

Fiber

5-1 al weer Als ze zo door gaan wordt het een monsterscore...

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Nou, toch nog speeltijd. Ben benieuwd :)

• Grindtegel
populair gastje die wissel, wie is da ook alweer?

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Stel je voor dat Ronaldo er ook nog een paar in gaat tikken... :z

Pagina: 1 ... 32 ... 61 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar

Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee