Hoe vaak moet een Spanjaard onderuit geschopt worden voordat ze eens een vt krijgen...
Verlenging en strafschoppen en Marokko door omdat Bono de 5de stopt en dan worden diverse steden geplunderd etc etc. in Europa.
In Marokko gebeurd dat namelijk niet................
In Marokko gebeurd dat namelijk niet................
Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS
Die geweldige 7-0 in de eerste groepswedstrijd van Spanje gaf blijkbaar een vertekend beeld. Zo goed heb ik ze daarna niet meer gezien. 

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zijn er meer mensen die zich ergeren aan de lage kwaliteit van die ster/vierkant/ruit tussen de score in?
Lijkt wel of ze een 60x60px ding gemaakt hebben en dat die moest worden opgerekt. Elke keer als ik kijk denk ik: jammer, de rest lijkt een stuk strakker
Lijkt wel of ze een 60x60px ding gemaakt hebben en dat die moest worden opgerekt. Elke keer als ik kijk denk ik: jammer, de rest lijkt een stuk strakker
[Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 06-12-2022 17:41]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling
Zou ietsjes scherper mogen idd.GAIAjohan schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:40:
Zijn er meer mensen die zich ergeren aan de lage kwaliteit van die ster/vierkant/ruit tussen de score in?
Lijkt wel of ze een 60x60px ding gemaakt hebben en dat die moest worden opgerekt
Dat zegt wel iets over wat je van de wedstrijd vindt, als dat je opvaltGAIAjohan schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:40:

Over onzinige randzaken gesproken: zijn de shirts met de vlaggen van beide landen alleen voor de groepsfase gedaan?
Why waste time say lot word when few word do trick?
Die Olmo haakt zichzelf erin. Ik ken niemand die zo met de punt naar buiten loopt
[Voor 47% gewijzigd door GAIAjohan op 06-12-2022 17:47]
Wat een irritant publiek zeg...
I am the great Cornholio!
weer flink wat overwerk vanavond... zou dat ook doorbetaald worden? Een scheids is toch al snel een uur langer bezig (als er strafschoppen komen)
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Goed, ik lees het resultaat over een drie kwartier wel. Al dat gefluit, ge-rol, geschreeuw e.d. wel een beetje zat na 90 minuten.
Tijd voor tijdLordy79 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:53:
weer flink wat overwerk vanavond... zou dat ook doorbetaald worden? Een scheids is toch al snel een uur langer bezig (als er strafschoppen komen)

Met voetballen heeft het niet zoveel te maken.eric.1 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:53:
Goed, ik lees het resultaat over een drie kwartier wel. Al dat gefluit, ge-rol, geschreeuw e.d. wel een beetje zat na 90 minuten.
Al vond ik die laatste vrije schop die die Spanjaard nam wel mooi en een slimme 'duik' van zijn teamgenoot.
Bij Spanje hebben en zijn ze op tijd aan het door selecteren.
Er staat al een leuk elftal kan goed combineren etc. maar het echte killer instinct mist nog
Er staat al een leuk elftal kan goed combineren etc. maar het echte killer instinct mist nog
Zou niet leuk zijn voor het wk als anti voetbal ploeg van marokko door gaat. Hopelijk leggen de spanjaarden er nog 1 in zo.
Playstation 5 / LG CX 55" /
Hoezo? Marokko speelt gewoon goed imho.
een treffende spreuk
Damn, die had er wel in gemogen zeg
Ik heb verschillende live streams gevonden via youtube maar daar is de wedstrijd zo te zien geport naar een soort animation versie. Is dat om copyright te omzeilen?
Ziet er overigs wel netjes uit
[Voor 9% gewijzigd door Silent Thunder op 06-12-2022 18:18]
Je kan gewoon NPOstart gebruiken, toch?Silent Thunder schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:18:
Ik heb verschillende live streams gevonden via youtube maar daar is de wedstrijd zo te zien geport naar een soort animation versie. Is dat om copyright te omzeilen?
Die Williams valt echt heel slecht in. Ballen springen alle kanten op bij hem.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Spanje gewoon slecht. Enigzins wel door dat anitvoetbal, maar er zit weinig voetbal in dat elftal vandaag
De commentator weet weer wat iedereen denkt. Een Marokkaanse speler, Spanje, het publiek. Ai ai ai wat een niveautje weer.
Of gewoon via de NOS website
PVOutput | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Ze strijden/voetballen gewoon goed, zo heb ik het Nederlandse elftal niet zien voetballen in ieder geval!Stylze schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:08:
Zou niet leuk zijn voor het wk als anti voetbal ploeg van marokko door gaat. Hopelijk leggen de spanjaarden er nog 1 in zo.
Spanje is gewoon zwaar ruk en mag er mij part toch echt gewoon uit boven Marokko.
[Voor 10% gewijzigd door beezjeh op 06-12-2022 18:31]
Ik zie Marokko dit wel winnen met pingels. 90 minuten de bus geparkeerd en flink gefloten doet het dus
Wij als Nederland kunnen dit wk weinig zeggen over anti voetbal hoorStylze schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:08:

Het is toch beter dan een publiek met wortels op de kop en Kleintje Pils? Vind het wel lekker intimiderend.HaterFrame schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:52:
Wat een irritant publiek zeg...
Veel slechter dan Japan kan het niet.dr.lowtune schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:31:
Ik zie Marokko dit wel winnen met pingels. 90 minuten de bus geparkeerd en flink gefloten doet het dus
Ik vraag me de lol af van dat constante gefluit door dat publiek.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat is beter dan 120 minuten "Ik heb het potje met vet op de tafel gezet" van de Japanners gisteren...Gunner schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:32:
Ik vraag me de lol af van dat constante gefluit door dat publiek.
woot, die laatste bal was een moeilijke maar ja... die had er toch wel in gemoeten.
[Voor 13% gewijzigd door Lordy79 op 06-12-2022 18:34]
Is me niet opgevallen in tegenstelling tot dit gefluit. Maar ben wel benieuwd hoe een Japanner dat zingt in het Nederlands.Lordy79 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:33:
[...]
Dat is beter dan 120 minuten "Ik heb het potje met vet op de tafel gezet" van de Japanners gisteren...
Oi oi oi wat een kans nog op het laatst. Desalniettemin is het nu al een knap resultaat voor Marokko.
Twente komt eraan!
Ik vind dit gejammer over teams die op hun mogelijkheden spelen tegen een top team nogal jammer. Je ziet liever een 5-0?Stylze schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:08:
Forza Marokko! Straf die Spanjaarden maar weer af aub.
Lordy79 in "[Voetbal] Centraal WK 2022 topic"Gunner schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:34:
[...]
Is me niet opgevallen in tegenstelling tot dit gefluit. Maar ben wel benieuwd hoe een Japanner dat zingt in het Nederlands.

+1 voor jouw user-icon trouwens.
[Voor 5% gewijzigd door Lordy79 op 06-12-2022 18:37]
Hopen dat die pingels een beetje spannender worden dan gisteren. Toen was het wel heel gauw klaar...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Pffff daar gaat ons belastinggeld
Nu extra prikkelend en minder stuurbaar
Altijd een risico om iemand in te brengen alleen voor een belangrijke strafschop. Dat legt zoveel druk op iemand…
Als je zo belabberd speelt verdien je ook te verliezen... Ookal was ik voor Spanje dit is niet om aan te zien.
Marokko terechte winnaar.
Marokko terechte winnaar.
Sluit ramen en deuren, vrouwen en kinderen naar binnen. De Marokkanen komen eraan!!!
Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS
Ok.. het kan slechter dan de Japanners... mea culpa.
Helaas vrees ik dat je gelijk krijgt.
Wat een sukkel
Panasonic Lumix G9 ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Door die kut aanloopjes van Spanjecarpebios schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:42:

XXXVI
En dit is nergens voor nodig
[Voor 83% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-12-2022 18:54]
Nooit over de grond, altijd tusen de 1 en 2 meter hoog in het zijnet of hard door het midden..............
Je zou toch denken dat een prof voetballer weet dat dat dom is. Ik heb 20 jaar niet gevoetbald en weet dat.
Nu ook weer.
Vroeger gingen penalties nog wel eens in de kruising.
Nu gaan ze allemaal lafjes over de grond...
Nu gaan ze allemaal lafjes over de grond...
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Daarom zitten de beste stuurlui aan wal toch?Gunner schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:45:
[...]
Je zou toch denken dat een prof voetballer weet dat dat dom is. Ik heb 20 jaar niet gevoetbald en weet dat.
Nu ook weer.

offtopic:
Maar ben het wel met je eens
Maar ben het wel met je eens
[Voor 8% gewijzigd door GermanPivo op 06-12-2022 18:46]
PVOutput | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Heeft niets met ras te maken maar met gedrag.
Nu zou ik wel eens Japan vs Spanje willen zien (penaltyserie)
Haha wat een poser. Lekker hoor
Panasonic Lumix G9 ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Dat zijn toch geen aanlopen inderdaad?
Aha, okeGunner schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:46:
[...]

Mooi dat Marokko door is, Spanje liet niks zien dit toernooi
En dat willen we hier dus absoluut niet zien
[Voor 80% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-12-2022 18:49]
Haha geweldig dit.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
alles misLordy79 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:46:
Nu zou ik wel eens Japan vs Spanje willen zien (penaltyserie)
Dit was echt bizar slecht van Spanje, zou haast zeggen doorgestoken kaart.
Hahahah en dan een penanka. Oi oi oi oi. Nu maar hopen dat NL weer heel blijft vanavond.
Twente komt eraan!
STUNT!!!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Nee hoor, ik zie een correlatie tussen wedstrijden van Marokko en rellen in de steden. Ik hoop op zo min mogelijk rellen en dus zo min mogelijk wedstrijden van Marokko

XXXVI
Alles mis hoe dan?!
Meest trieste aanlopen ook. Totaal geen kracht of idee
Meest trieste aanlopen ook. Totaal geen kracht of idee
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik mag hopen dat het Nederlands elftal leert van de strafschoppen series die zijn geweest.
Zelden zulke onzekere strafschoppennemers gezien.
Zelden zulke onzekere strafschoppennemers gezien.
Wie neemt er nu ook op die manier strafschoppen... Of er nooit op geoefend is. Laf aanloopje, over de grond, niet eens in de hoek. Eigen schuld van Spanje.
Dus dit….Gunner schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:46:
[...]
Leeuwen van de Atlas
Heerlijk dit.

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas
Dit. Echt nul overtuiging.RobbertC schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:47:
Wie neemt er nu ook op die manier strafschoppen... Of er nooit op geoefend is. Laf aanloopje, over de grond, niet eens in de hoek. Eigen schuld van Spanje.
Nice! 
Wel zielig voor m'n hond, die is onwijs bang voor vuurwerk en woon in de binnenstad van utr...

Wel zielig voor m'n hond, die is onwijs bang voor vuurwerk en woon in de binnenstad van utr...

Als ze verloren hadden werd het ook een zootje.carpebios schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:42:
En nee, geen haat hier, nuchtere constatering.
Net als het in Rotterdam ook een zootje is als Feyenoord iets wint of verliest.
Ik snap sowieso niet dat je jezelf daarmee wilt associëren. Marokkaan ben je, dus daar doe je niet zoveel aan, dat andere is een keuze.
Ouch…Emgeebee schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:48:
Nice!
Laat ze het vieren. En kappen met dat gesloop.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Mensen woonachtig in Noord-Holland en omstreeks nog veel beterschap gewenst vanavond.
ik begrijp dat ook niet, en dan komt altijd als reden dat de druk niet te oefenen is, de grootste dooddoener in het voetbal. Gewoon 50 per training oefenen iedere keer weer, wedden dat dat helptRobbertC schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:47:
Jij bent wel heeeeeel optimistisch. Ik denk dat er weer veel rotzooi getrapt gaat worden.OMX2000 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:49:
[...]
Ouch…
Laat ze het vieren. En kappen met dat gesloop.
jammer he.Fiber schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:37:
Hopen dat die pingels een beetje spannender worden dan gisteren. Toen was het wel heel gauw klaar...
De eerste pingel van Marokko was zwak en de eerste van Spanje eigenlijk prima maar 10 cm teveel naar rechts…RobbertC schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:47:
Behalve die fantastische 7-0 dan...dglavimans schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:47:
[...]
Aha, oke![]()
Mooi dat Marokko door is, Spanje liet niks zien dit toernooi
Maar wat zijn die Spanjaarden ongelofelijk slecht in strafschoppen nemen. Hoe geef je een wedstrijd weg of zo. Je gaat bijna denken dat ze niet wilden winnen.

Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)