Ach ja als ik een euro'tje kreeg voor elke keer dat ik hoor/lees dat een Messi/Neymar/Mbappe/Ronaldo tegenvalt.MagniArtistique schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:49:
Waarom loopt iedereen met die neymar weg? Zelden iets fatsoenlijks zien doen, gaat altijd voor de actie of het eigen gewin (en faalt dan 99 van de 100x). Vervolgens kun je 5 minuten janktheater kijken.
FreakNL schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:51:
Wat lult hij nou steeds over zeecontainers????
/f/image/5wYysP9KFyTnLeiDbKq5YirI.png?f=fotoalbum_large)
Nou ja omdat het stadion (deels) is opgebouwd uit containers?
Stadion is gebouwd op basis van containers en is (bijna) geheel demontabel.FreakNL schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:51:
Wat lult hij nou steeds over zeecontainers????
Gaat na het WK in kleinere setting elders opgebouwd worden en in gebruik genomen worden door een voetbalclub. áls dat gaat gebeuren..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Het is niet negatief maar een constatering.PolarBear schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:46:
[...]
Vind ik wel weer wat negatief. We hebben top verdedigers, een goed middenveld, alleen de aanval is wat minder dan 'traditioneel'.
Goede verdediging inderdaad, 1 top middenvelder en 1 goede aanvaller. De rest speelt niet bij topclubs of is een topspeler laat staan buitencategorie.
Dat is lastig te zeggen, hier in Nederland is de kritiek ook niet mals geweest en sluimert deze nog steeds voort omdat we een beperkte selectie in een defensieve 5-3-2 formatie laten voetballen terwijl we opgevoed zijn met 4-3-3.Herman schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:47:
Ik denk niet dat er een parallel universum is waarin Zuid Korea deze wedstrijd wint. Toch is er geen reden om er zó naïef af te gaan. Kinderlijk hoe Zuid Korea deze wedstrijd aanvliegt. Wat zou het idee zijn geweest?
Wie weet hebben ze dus afgesproken om strijdend ten onder te gaan
mission accomplishedMiki schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:54:
[...]
Wie weet hebben ze dus afgesproken om strijdend ten onder te gaan
Ze hebben wel de makkelikkste wel naae de halve finales in ieder geval, maar dan treffem ze argentinie of Nederland en daar walswn ze echt niet zo overheen dat gaat een mooie pot worden.
Playstation 5
Of Belgie 4 jaar terug.Tristan schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:51:
Ik ben ook benieuwd hoe Brazilië het doet tegen een echt tegenstander (met respect voor ZK) zoals Spanje of Frankrijk. Dat gaat ze nog vies tegenvallen gok ik.
Iemand hierboven zei dat we met de halve finale tegen Bra eruit een goed Wk hebben. Nou ik vind met de kleine Finale zo hatelijk, ik heb dan ook aan 2014 niet echt goed gevoel, aan 2010 wel.
Maar die Brazilianen met hun dansjes, tja ze gaan het veld in om gewoon leuk te ballen, dat mag ik aan ze, dat men in dit topic het hun niet in dank afneemt, heeft te maken met angst voor Brazilie.
Wie is die dame aan tafel eigenlijk die zie ik elke wedstrijd daar zitten.
Elect a clown, expect a circus.
Nou nou. Neymar in gelijke zin noemen met Ronaldo, Messi en Mbappe is gewoon not done.PolarBear schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:51:
[...]
Ach ja als ik een euro'tje kreeg voor elke keer dat ik hoor/lees dat een Messi/Neymar/Mbappe/Ronaldo tegenvalt.
Het quotum.Slasher schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:58:
Wie is die dame aan tafel eigenlijk die zie ik elke wedstrijd daar zitten.
Ze heet Quota.
[ Voor 5% gewijzigd door MagniArtistique op 05-12-2022 20:59 ]
Ons middenveld is juist de zwakste linie. Buiten de Jong is het matigPolarBear schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:46:
[...]
Vind ik wel weer wat negatief. We hebben top verdedigers, een goed middenveld, alleen de aanval is wat minder dan 'traditioneel'.
Lol wut. Als er zo overdreven tegen mij werd gejuicht had je gewoon een zaag te pakken in het eerstvolgende duel. Je ploeggenoten versieren met een paringsdans doe je maar onder de douche.Sjah schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:56:
[...]
Dat men in dit topic het hun niet in dank afneemt, heeft te maken met angst voor Brazilie.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Jammer dat Uruguay daar niet staat, dat Zuid Korea is echt slecht.............man man geen achtste finale waardig...............
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE
Dat ligt eraan.PolarBear schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:48:
[...]
Moeten ze dan maar medelijden hebben? Het is topsport, Brazilië is beter.
Dat arme Korea heeft geen schijn van kans, en dat was al na 2 minuten duidelijk.
Bij het vrouwenvoetbal winnen de Amerikaanse dames ook vaak met dubbele cijfers, en dat maakt het welliswaar een goed team, maar sympathie kweek je er niet mee.
Het verschil is te groot. Doe dit lekker tegen Nederland of Argentinië.
Precies dit, zuid korea is met veel geluk door gegaan maar hebben echt niks te zoeken in 8e finales, het is 1 grote gatenkaas achterin zo ga je toch niet tegen brazilie spelen?aveenhuysen schreef op maandag 5 december 2022 @ 21:05:
Jammer dat Uruguay daar niet staat, dat Zuid Korea is echt slecht.............man man geen achtste finale waardig...............
Richarlison is echt niet zon geweldoge speler maar die loopt overal dwars doorheen hier, tegen een volwassen ploeg gaat dat echt niet.
Playstation 5
Maar dan nog. Zo’n Turpin moet lekker in de ballenbak gaan fluiten ipv op dit podium.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Brazilië zit qua schema ook niet ongunstig; Zo te zien de meest naïeve achtste finalist als tegenstander en straks in de kwartfinale ik denk ook 1 van de makkelijkste tegenstanders.
Aan de ene kant geen idee hoe goed Bra nu echt is, aan de andere kant ook wel de kans te groeien in het toernooi.
Aan de ene kant geen idee hoe goed Bra nu echt is, aan de andere kant ook wel de kans te groeien in het toernooi.
Ik heb mijn “selesau” drempel al lang weer bereikt.
Gelukkig niet steeds weer “azurri” deze keer.
Niet de teams maar steeds dat woordje. Grmblmbl.
een treffende spreuk
het is ook niet eerlijk, allemaal goede voetballers en dan ook nog een topkeeper
Twee topkeepers, Ederson is zeker zo goed.Grindtegel schreef op maandag 5 december 2022 @ 21:28:
het is ook niet eerlijk, allemaal goede voetballers en dan ook nog een topkeeper
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nog maar drie voor Korea. Het kan nog
These are my principles. If you don't like them, I have others.
En een fraaie.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Een knoepert
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Dat het Koreaanse publiek zo blij is met die treffer zegt ook wel wat.
“Cilissen incasseert een doelpunt”. Dus toch.
Of zou het toch weer een subtiel erin gegooide “selesau” zijn.
Of zou het toch weer een subtiel erin gegooide “selesau” zijn.
een treffende spreuk
Wat zegt dat dan? Ik snap ze niet zo… Het lijkt net alsof ze er nog in gelovenD-e-n schreef op maandag 5 december 2022 @ 21:38:
[ Voor 8% gewijzigd door FreakNL op 05-12-2022 21:41 ]
Ik dacht altijd dat Dani Alves Portugees was. Met welke smerige speler van Portugal kan ik hem verwisseld hebben?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Pepe?ST10©DE schreef op maandag 5 december 2022 @ 21:44:
Ik dacht altijd dat Dani Alves Portugees was. Met welke smerige speler van Portugal kan ik hem verwisseld hebben?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het zegt dat ze toch al niet dachten te kunnen winnen. Denk jij dat ze denken nu nog 4-4 te kunnen maken? Ik denk dat "wij" bij zo'n veegpartij toch niet zouden juichen voor een troosttreffer.FreakNL schreef op maandag 5 december 2022 @ 21:41:
[...]
Wat zegt dat dan? Ik snap ze niet zo… Het lijkt net alsof ze er nog in geloven
Yep! Danke!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
De Brazilianen gingen ook nog redelijk tekeer bij die 7-1 meen ik.D-e-n schreef op maandag 5 december 2022 @ 21:44:
[...]
Het zegt dat ze toch al niet dachten te kunnen winnen. Denk jij dat ze denken nu nog 4-4 te kunnen maken? Ik denk dat "wij" bij zo'n veegpartij toch niet zouden juichen voor een troosttreffer.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wow die Dani Alves is al 39. Zit die er als eerbetoon bij Ofzo?
Cultuur dingetje;)D-e-n schreef op maandag 5 december 2022 @ 21:38:
Is hetzelfde als Nederland, Oranje noemen. Vinden we ook normaal, toch?pro_6or schreef op maandag 5 december 2022 @ 21:24:
Ik heb mijn “selesau” drempel al lang weer bereikt.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Nee die commentatoren maken er een sport van dat zo geil mogelijk te zeggen. Liefst 100x per wedstrijd met een bepaalde vooringenomenheid. Ernstig vervelend is dat. Als Messi in de pot schijt dan is het volgens hen nog buitenaards.Sup4rdurt schreef op maandag 5 december 2022 @ 21:50:
[...]
Is hetzelfde als Nederland, Oranje noemen. Vinden we ook normaal, toch?
oranje leeuwinnen, nog zo'n drol waar ze geen genoeg van krijgen om te roeptoeteren
Ja maar, hoe heet die mevrouw nu écht? Of heet die echt echt Quota…?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Leonne Stentlermax schreef op maandag 5 december 2022 @ 22:01:
Ja maar, hoe heet die mevrouw nu écht? Of heet die echt echt Quota…?
dergelijk kinderlijk gedrag is niet nodig.
[ Voor 99% gewijzigd door Remy op 05-12-2022 22:22 ]
Vind Leonne eigenlijk beter te pruimen dan van der Vaart of erger nog Affelay. Daarnaast viel El Ahmadi me positief op.
Tegen Croatie gaat Brazilie het ook niet zwaar krijgen denk ik. Die zijn ook nog eens veel dieper gegaan.
Tegen Croatie gaat Brazilie het ook niet zwaar krijgen denk ik. Die zijn ook nog eens veel dieper gegaan.
Ik vraag me echt af hoe wij het zouden doen Tegen Brazilië. Ze zijn goed. Maar niet per se 90 minuten lang.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
die kroaten hadden het best zwaar maar dat hebben ze het bijna altijd en toch komen ze altijd ver. Bra zal wel winnen maar het wordt zeker niet gemakkelijk. Taai elftal met goede spelers die,vergelijkbaar met ned, over het algemeen beter spelen naarmate de tegenstander beter is
Zo moe van die presentator met zijn selezjauw de gehele tijd. Zit hier met een Braziliaan op de bank en die moet ook lachen van de domheid.
Vanavond hadden ze aan tien minuten genoeg.OMX2000 schreef op maandag 5 december 2022 @ 22:15:
Ik vraag me echt af hoe wij het zouden doen Tegen Brazilië. Ze zijn goed. Maar niet per se 90 minuten lang.
Wij zijn dead meat als we tegen ze spelen. Maar dat dacht ik in 2010 ook. Ik had ook tot de rust gelijk.
Owja, eerst Argentinië nog
[ Voor 21% gewijzigd door Dr. Strangelove op 05-12-2022 22:58 ]
Ik vond van de week Maduro wel goed, vooral ook toen hij de zogenaamde 'provocerende pressing' uitlegde. Toen snapte zelfs ik ook opeens hoe dat werkt.Galen2850 schreef op maandag 5 december 2022 @ 22:10:
Vind Leonne eigenlijk beter te pruimen dan van der Vaart of erger nog Affelay. Daarnaast viel El Ahmadi me positief op.
https://nos.nl/video/2455...ssing-maduro-legt-het-uit
Van der Vaart is gewoon een gezellige gast die er echt wel kijk op heeft, maar ook wel van een dolletje houdt. Ben het wel met hem eens dat het meeste wat Nederland heeft laten zien er niet uit ziet, maar dat het tot nu toe wel effectief is. Als we hiermee WK worden is dat prima, als we er tegen Argentinië afgaan is dat zonde. Dan liever eraf met mooi voetbal.
[ Voor 23% gewijzigd door Fiber op 05-12-2022 23:23 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Provocerende pressing is heel makkelijk. Het is pressing, en het is provocerend.
Maduro is bij ESPN ook altijd goed. Net als Kwakman. Bij die andere jongens heb ik altijd het idee dat alleen Ajax, PSV en Feyenoord tellen maar ik heb deze gasten al meermalen betrapt op het feit dat ze ook iets zinnigs te zeggen hebben over pakweg FC Groningen, RKC of Sparta.Fiber schreef op maandag 5 december 2022 @ 23:19:
[...]
Ik vond van de week Maduro wel goed, vooral ook toen hij de zogenaamde 'provocerende pressing' uitlegde. Toen snapte zelfs ik ook opeens hoe dat werkt.
https://nos.nl/video/2455...ssing-maduro-legt-het-uit
Van der Vaart is gewoon een gezellige gast die er echt wel kijk op heeft, maar ook wel van een dolletje houdt. Ben het wel met hem eens dat het meeste wat Nederland heeft laten zien er niet uit ziet, maar dat het tot nu toe wel effectief is. Als we hiermee WK worden is dat prima, als we er tegen Argentinië afgaan is dat zonde. Dan liever eraf met mooi voetbal.
Vooral omdat hij zo inconsequent als de neten is. Zeg dan ook Moendiauw en Foetsjbow, etc.AMARONE schreef op maandag 5 december 2022 @ 22:37:
Zo moe van die presentator met zijn selezjauw de gehele tijd. Zit hier met een Braziliaan op de bank en die moet ook lachen van de domheid.
Nee, echt heel irritant.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Het is niet negatief bedoeld maar deze selectie is minder dan dat van 2014 en die selectie was al minder dan die van 2010.PolarBear schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:46:
[...]
Hebben we eindelijk goede verdedigers schort het aan de aanvallers en middenvelders.
En het is gewoon een knappe prestatie als je tot de kwartfinale of verder komt op een WK
[ Voor 8% gewijzigd door d-vine op 06-12-2022 09:05 ]
Dit lijkt mij ook gewoon een objectief correct statement.d-vine schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:02:
[...]
Het is niet negatief bedoeld maar deze selectie is minder dan dat van 2014 en die selectie was al minder dan die van 2010.
Hebben we eindelijk goede verdedigers schort het aan de aanvallers en middenvelders.
En het is gewoon een knappe prestatie als je tot de kwartfinale of verder komt op een WK
Gaan we ook even kijken waar de spelers van de selectie spelen en dan vinden we er veel te veel in de eredivisie. Er zouden er veel meer op een hoog podium moeten spelen.
Dat had Nederland in 2010 wel.
nieuwe dag, nieuwe kansen. Hopen dat Spanje een monsterscore neerzet vanmiddag.
En hopen dat Zwitserland die nare Portugezen een lesje kan leren, maar daar heb ik weinig hoop op
En hopen dat Zwitserland die nare Portugezen een lesje kan leren, maar daar heb ik weinig hoop op
Alleen om de rellen te voorkomen? Rellen ze niet wanneer Marokko verliest?LZ86 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:24:
nieuwe dag, nieuwe kansen. Hopen dat Spanje een monsterscore neerzet vanmiddag.
Ik heb liever een mindere tegenstander in de race naar de finale...
Dat sowieso. Portugal mag van mij altijd in de poulefase naar huis.En hopen dat Zwitserland die nare Portugezen een lesje kan leren, maar daar heb ik weinig hoop op
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hahaha het valt me vooral op dat ook heel vaak bepaalde commentatoren altijd die wedstrijden krijgen toegewezen. Maar inderdaad is het heel erg irritant dat ze daar altijd een soort van 'ophemeling' doen van bepaalde landen. Zodra het Zuid-Amerikaans is dan is elke aanname 'wereldklasse', elke dribbel 'snel voetenwerk' en elk schot 'zuiver en krachtig'. Extreem overdreven en het lijkt wel alsof ze een keiharde landenbril op zetten op het moment dat de wedstrijd begint.Ramzzz schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 08:27:
[...]
Vooral omdat hij zo inconsequent als de neten is. Zeg dan ook Moendiauw en Foetsjbow, etc.
Nee, echt heel irritant.
Elke mooie actie aan de andere kant wordt zelden/nooit benoemd. Tenzij het een speler betreft uit de Premier League, La Liga etc.
@Ramzzz
Als het meezit krijgen wij: Argentinië, Brazilië, Frankrijk en verliezen we met 2-0 in de finale van Mbappé
[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 06-12-2022 09:30 ]
Winnen of verliezen, rellen doen die eencelligen toch wel.Ramzzz schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:27:
[...]
Alleen om de rellen te voorkomen? Rellen ze niet wanneer Marokko verliest?
[...]
Dat sowieso. Portugal mag van mij altijd in de poulefase naar huis.
Dan maar dik verliezen zodat we na nog 1 x rellen ervan af zijn.
De finale bereiken is kansloos voor NL. We gaan al af tegen Argentinie waarschijnlijk
Aan de andere kant, als je van dit Brazilië en Frankrijk wint ben je wel de master of all world cups. Geen makkelijke weg naar de beker.
Ik denk dat Brazilianen er niet echt happig op zijn om ons te treffen.OMX2000 schreef op maandag 5 december 2022 @ 22:15:
Laatste keren hebben we gewoon van ze gewonnen, 1 keer in 2010 en vervolgens in eigen huis 3-0 vernederd in de troostfinale in 2014.
Portugal en Italië zouden we als we naar statistiek moeten krijgen het meest moeten vrezen. Italië doet gelukkig niet mee dus dat scheelt enorm. Laat de Argentijn en Braziliaan maar komen zou ik zeggen
Marokko of Spanje zien we pas in de finale als het zover komt. Maar aan die kant van het schema reken ik eigenljik gewoon op de klasse van FrankrijkRamzzz schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:27:
[...]
Alleen om de rellen te voorkomen? Rellen ze niet wanneer Marokko verliest?
Regeren is vooruitschuiven
Zou van Gaal hier voor tekenen, nu?Typhone schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:30:
[...]
Als het meezit krijgen wij: Argentinië, Brazilië, Frankrijk en verliezen we met 2-0 in de finale van Mbappé
Of wil hij en willen wij echt meer...?
Halve finale Spanje - Frankrijk gaat ook mooi worden denk ik. Dat heeft Frankrijk echt nog niet op voorhand gewonnen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Statistisch zijn we al door naar de halve finale.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:48:
Aan de andere kant, als je van dit Brazilië en Frankrijk wint ben je wel de master of all world cups. Geen makkelijke weg naar de beker.
Nederland-Argentinië was op WK's:
1978: verliezen
1998: winnen
2014: verliezen na strafschoppen
2022: ...
Winnen lijkt dus meer voor de hand te liggen, statistisch.
Overigens die ophef over die dansjes van Brazilië. Is die terecht of niet? Ik kan me niet zo goed herinneren of die dansjes altijd gedaan werden eigenlijk. Nu valt het wel heel erg op en lijkt het ernstig overdreven maar klopt mijn beeld wel? Wie o wie?
Er staan gewoon meer camera's om de velden, die flauwekul werd altijd al gedaan.Typhone schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:57:
Overigens die ophef over die dansjes van Brazilië. Is die terecht of niet? Ik kan me niet zo goed herinneren of die dansjes altijd gedaan werden eigenlijk. Nu valt het wel heel erg op en lijkt het ernstig overdreven maar klopt mijn beeld wel? Wie o wie?
En ja, veel voetballers zijn ongegeneerde aanstellers - duh - en aandachttrekkers - duh.
Je vergeet er nog twee: De prachtige winst in 1974 en de 0-0 in de groepsfase in 2006. (Waarna verloren werd van Portugal in de tweede ronde.)Ramzzz schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:47:
[...]
Statistisch zijn we al door naar de halve finale.
Nederland-Argentinië was op WK's:
1978: verliezen
1998: winnen
2014: verliezen na strafschoppen
2022: ...
Winnen lijkt dus meer voor de hand te liggen, statistisch.
En Nederland heeft Noppert!
Maar sowieso heeft Nederland sinds 1978 niet meer (regulier) van Argentinië verloren. Hopelijk trekken we die lijn door en was 1978 een onvermijdelijk ongeluk.
Hahaha ja gisteren die stervende zwaan Koreaan die neerviel in de 16 en lag te kermen alsof hij geraakt werd door een .308 winchester. Kreeg de bal tegen zijn rug, keek boos op zag opeens de bal in de lucht en sprong op om een omhaal te maken.Ramzzz schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:00:
[...]
Er staan gewoon meer camera's om de velden, die flauwekul werd altijd al gedaan.
En ja, veel voetballers zijn ongegeneerde aanstellers - duh - en aandachttrekkers - duh.
Zo eentje meteen rood geven en elke protesterende medespeler ook. Kutgedrag.
Ik krijg het nog rood voor de ogen als ik die Bebeto zie met zijn wiegende handjes in de kwartfinale in 1994.Typhone schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:57:
En dan die ****ing Branco… top 3 meest frustrerende wedstrijden, easily.
@gunner Sorry
[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-12-2022 12:31 ]
Oh die was ik alweer vergeten. Bedankt voor het terughalen uit m'n langetermijngeheugenDr. Strangelove schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:28:
[...]
Ik krijg het nog rood voor de ogen als ik die Bebeto zie met zijn wiegende handjes in de kwartfinale in 1994.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Vanmiddag mooie pot Spanje - Marokko, ben benieuwd ga ik wel even voor zitte gezien ik om 3 uur thuis ben toevallig:)
Playstation 5
In 1978 was het ook geen reguliere nederlaag maar een gelijk spel. Pas verloren na verlenging.Fiber schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:03:
[...]
Maar sowieso heeft Nederland sinds 1978 niet meer (regulier) van Argentinië verloren. Hopelijk trekken we die lijn door en was 1978 een onvermijdelijk ongeluk.
Renzenbrink op de paal!
Ik weet nog dat er ergens begin jaren 90 een of andere infomercial was van de Open Universiteit ofzo waarin ze het hadden over gemiste kansen goedmaken, met allemaal geshopte videobeelden van voetbalwedstrijden. Daarin scoorde Renzenbrink en waren we wereldkampioen
Wel eens naar gezocht op youtube maar nooit meer kunnen vinden.
Ik weet nog dat er ergens begin jaren 90 een of andere infomercial was van de Open Universiteit ofzo waarin ze het hadden over gemiste kansen goedmaken, met allemaal geshopte videobeelden van voetbalwedstrijden. Daarin scoorde Renzenbrink en waren we wereldkampioen
Wel eens naar gezocht op youtube maar nooit meer kunnen vinden.
Spanje is niet in goede vorm, de bevlogenheid is er niet. Scheids laat wel lekker voetballen, dat maakt het leuk.
Commentaar is trouwens wel opvallend positief over Marokko.
Edit: smerige schopper die Boufal
Commentaar is trouwens wel opvallend positief over Marokko.
Edit: smerige schopper die Boufal
[ Voor 9% gewijzigd door dr.lowtune op 06-12-2022 16:24 ]
Kan me niet herinneren dat ze ooit zo uitbundig deden bij brazilie.Typhone schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:57:
Ik vond persoonlijk vooral die coach genant, die bij 4-0 uit zn stekker ging alsof ze de finale gewonnen hadden.
Dit wordt geen walkover voor Spanje, maar Marokko gaat het natuurlijk niet redden.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verschrikkelijk publiek zeg. Hopelijk scoort Spanje snel!
Tomorrow is not today!
Ik hoor dat het Feyenoord publiek massaal gehoor heeft gegeven aan de oproep van van Gaal, om naar Qatar te komen. 
Hup Spanje!
Hup Spanje!
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 06-12-2022 16:38 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Feyenoord publiek? Volgens mij zit alleen Bijlow er bij van Feyenoord, dus ik vermoed toch dat het jouw PSV en Ajax vrienden zijncarpebios schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:38:
Ik hoor dat het Feyenoord publiek massaal gehoor heeft gegeven aan de oproep van van Gaal, om naar Qatar te komen.
Hup Spanje!
Ik moet zeggen, het publiek tijdens Ajax - PSV floot ook veel inderdaad! Maar Ajax is niet mijn vriend vriend!dr.lowtune schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:41:
[...]
Feyenoord publiek? Volgens mij zit alleen Bijlow er bij van Feyenoord, dus ik vermoed toch dat het jouw PSV en Ajax vrienden zijn
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar dat sluit nog niet uit dat er supporters van andere clubs zijn die je best aardig kan vinden, of kan tolererencarpebios schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:42:
[...]
Ik moet zeggen, het publiek tijdens Ajax - PSV floot ook veel inderdaad! Maar Ajax is niet mijn vriend vriend!
On topic: Spanje heeft het bij vlagen ook gewoon lastig. Ik vraag me wel af wat de grootste rellen gaat geven: winst of verlies van Marokko?
Of bij 2x winst of 1x verlies. Na 1x verlies is het wel gewoon over en kan je die criminelen inladen en berechten, want ik neem aan dat ze nu wel geleerd hebben van hun passieve houding naar die criminelen die gaan rellen.dr.lowtune schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:45:
[...]
Maar dat sluit nog niet uit dat er supporters van andere clubs zijn die je best aardig kan vinden, of kan tolereren
On topic: Spanje heeft het bij vlagen ook gewoon lastig. Ik vraag me wel af wat de grootste rellen gaat geven: winst of verlies van Marokko?
Scheids is wel echt duidelijk voor Marokko.
Ben benieuwd of Marokko deze intensiteit vol kan blijven houden in 2de helft.
Ben benieuwd of Marokko deze intensiteit vol kan blijven houden in 2de helft.
Volgens mij maakt het niks uit, rellen komen er sowiesodr.lowtune schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:45:
[...]
Ik vraag me wel af wat de grootste rellen gaat geven: winst of verlies van Marokko?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Sommige Marokaanse spelers hebben wel last van het Neymar-syndroom. Huilen en rollen als een baby als ze niet eens geraakt worden. Jammer.
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE
Niet normaal hoeveel overtredingen Marokko lan maken zonder kaarten te krijgen, was net tocj overduidelijke gele kaart voor mazroui.
Zo wordt het voor de spanjaarden wel erg lastig voetballen.
De laatste rondes kunnen wel is lastig worden voor europese ploegen, krijg langzamerhand wel echt het gevoel dat de fifa helemaal klaar is met europa door alle kritiek. Ze lijkem alles te doen om het zo ongunstig mogelijk voor ze te maken in de wedstrijden.
Zo wordt het voor de spanjaarden wel erg lastig voetballen.
De laatste rondes kunnen wel is lastig worden voor europese ploegen, krijg langzamerhand wel echt het gevoel dat de fifa helemaal klaar is met europa door alle kritiek. Ze lijkem alles te doen om het zo ongunstig mogelijk voor ze te maken in de wedstrijden.
[ Voor 8% gewijzigd door Stylze op 06-12-2022 17:07 ]
Playstation 5
Smerig irritant publiek zeg.....
En tel daarbij een bijzonder scheids die Marokko alles maar laat doen zonder gevolgen en je hebt een nare pot om t kijken.
En tel daarbij een bijzonder scheids die Marokko alles maar laat doen zonder gevolgen en je hebt een nare pot om t kijken.
[ Voor 66% gewijzigd door LZ86 op 06-12-2022 17:13 ]
Het zou toch niet dat dit straks met penalties wordt beslist?……. Ja er is nog een hoop tijd te spelen, maar beide partijen spelen nu niet bepaald vlammend.
Mag toch hopen dat ze na 2 keer nu wel een flinke hoeveelheid ME hebben klaarstaan bij de bekende wijken. En dat mag van mij met flink geweld ingrijpen als het ook maar weer een klein beetje uit de hand dreigt te lopen.Spotmatic schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:48:
[...]
Volgens mij maakt het niks uit, rellen komen er sowieso
Spanje met spel overwicht maar deze wedstrijd hebben ze nog niet zomaar gewonnen
Wat een afschuwelijk slechte commentator. Die gast is zo partijdig als de pest, en dat is ergelijk, wanneer je als neutrale voetballiefhebber kijkt.
De scheids ook, dus dat is al 2mavaros schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:17:
Wat een afschuwelijk slechte commentator. Die gast is zo partijdig als de pest, en dat is ergelijk, wanneer je als neutrale voetballiefhebber kijkt.
Je zou het met Belgie 1 kunnen proberen, die zend de wedstrijd ook uit. Dan moet je alleen wel tegen het Vlaamse accent kunnen. Vind daar de commentator best neutraalmavaros schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:17:
Ergens zie ik Marokko nog wel scoren vanuit de counter, dan krijgt Spanje het erg moeilijk met de gelijkmaker. Ze verdedigen echt goed.
Het constante gefluit vind ik ergerlijker.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik heb ook de BRT nu opstaan, en Vlaams vertaan we hier gelukkig prima.Pompi schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:26:
[...]
Je zou het met Belgie 1 kunnen proberen, die zend de wedstrijd ook uit. Dan moet je alleen wel tegen het Vlaamse accent kunnen. Vind daar de commentator best neutraal
Het viel me gewoon erg op, toen ik ergens in de wedstrijd viel.
Ook even naar Sporza overgeschakeld. Lekker dat Vlaams.mavaros schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:29:
[...]
Ik heb ook de BRT nu opstaan, en Vlaams vertaan we hier gelukkig prima.
Het viel me gewoon erg op, toen ik ergens in de wedstrijd viel.
Graag even een doelpunt, maakt niet uit voor wie. Dit is erg saai, van beide partijen....
Prachtig hoe Marokko speelt. Spanje heeft het wel moeilijk
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)