O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
I am the great Cornholio!
Beter dan dat getüüter
Ik weet niet of het echt uitmaakt. Normaal kijk ik via de kpn itv app op mijn tv, maar speciaal voor het wk heb ik het interactieve tv-kastje maar geïnstalleerd.. Dat is toch wel echt een wereld van verschil. Het verbaast mij dat de app zulke lage kwaliteit doorgeeft, zo'n kastje bij m'n tv vind ik eigenlijk maar niks.FreakNL schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:09:
Ik zie zelfs met de Ziggo Go app op de AppleTV verschil in kwaliteit. Of is dit confirmation bias?
Welke beide ploegen heb je het over? Zijn nog vier ploegen waar we tegen kunnen spelen volgende ronde...bvbal79 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:21:
maakt niet uit tegen wie NL speelt, beide ploegen ogen al beter
Komt ook een toeterende vrachtwagen langs soms...Hompu schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:13:
Sfeer bij Wales - Engeland heeft iets magisch tot nu toe. Lijkt wel alsof de wedstrijd in de UK wordt gespeeld, zoveel gezang en kabaal.
Beter dan dat getüüter
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Als je inzet als maatstaf neemt wel ja. Maar effectief is het allemaal niet.bvbal79 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:21:
maakt niet uit tegen wie NL speelt, beide ploegen ogen al beter
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
inderdaad alle 4 ogen beterJoostje123 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:22:
[...]
Welke beide ploegen heb je het over? Zijn nog vier ploegen waar we tegen kunnen spelen volgende ronde...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die van Wales niet? zelfde koning geloof ik....Quad schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:27:
Supporters van Engeland tijdens de match zingen dunnetjes God save the king over, nice.
[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 29-11-2022 20:27 ]
Die floten er massaal doorheen. Hebben ook hun eigen volkslied.bvbal79 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:27:
[...]
Die van Wales niet? zelfde koning geloof ik....
En het officieuze Yma o Hyd, ook mooi als dat wordt gezongen.
Die van Wales floten de Engelsen uit.bvbal79 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:27:
[...]
Die van Wales niet? zelfde koning geloof ik....
⏩ PVOutput☀️
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
⏩ PVOutput☀️
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Inderdaad, Dumfries is echt lomp in vergelijking met hem.hoevenpe schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:31:
Dest is lekker aan het ballen, zou in Oranje niet misstaan hebben.
serieus????upschur schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:37:
Nou speelt Nederland niet best maar die wedstrijd usa Iran is echt tenenkromend
⏩ PVOutput☀️
Nederland zou worden weggevaagd door dit team usaupschur schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:37:
Nou speelt Nederland niet best maar die wedstrijd usa Iran is echt tenenkromend
Ik druk op ok voor verzenden en ze scoren.
Alsnog vind ik het echt dramatisch voetbal
Ook Iran zou het ze erg moeilijk maken.Glorfindel76 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:40:
Nederland zou worden weggevaagd door dit team usa
ze creeeren meer kansen dan nederland in 3 wedstrijdenupschur schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:40:
[...]
Ik druk op ok voor verzenden en ze scoren.
Alsnog vind ik het echt dramatisch voetbal
Gaan we zaterdag wss zien:) lastige pot maar Nederland wint denk ik wel.Glorfindel76 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:40:
[...]
Playstation 5
poule ligt wel open..als wales nu scoort zijn USA en Wales doorStylze schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:41:
[...]
Gaan we zaterdag wss zien:) lastige pot maar Nederland wint denk ik wel.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Op inzet geloof ik je gelijk.Glorfindel76 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:40:
[...]
Ik kijk de andere wedstrijd, maar ze spelen wel tegen Iran.gaizka schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:42:
Amerika speelt prima voetbal, missen alleen een echte spits.
Dan ziet het er snel goed uit natuurlijk.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Omdat in de poule B, totaal verschillende landen zitten allemaal aanvallende landen.bvbal79 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:41:
[...]
ze creeeren meer kansen dan nederland in 3 wedstrijden
Waar Ecuador de strijd koos, Senegal hun defensief blok en Qatar heeft Nederland gewoon 10 schoten + gehad.
Nederland krijgt deze landen veel meer ruimte om te voetballen. En Nederland is gewoon beter. Alleen Engeland tikt ons naar huis vab deze landen
Niet direct. Tie breaker gaat op doelsaldo. Op de BBC zeiden ze dat Wales dan 4-0 van Engeland moet winnen.bvbal79 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:42:
[...]
poule ligt wel open..als wales nu scoort zijn USA en Wales door
Niet omdat ik tegen Iran ofzo ben, maar de Amerikanen proberen echt te voetballen. Een soort RKC, maar dan op landsniveau.
Dat ligt ons team veel beter. En dat maakt dat je Amerika op voetballend niveau, maar ook op tactisch vernuft zou kunnen oprollen.
Hup Amerika.
Geen buitenspel lijkt me…
Ik wilde precies hetzelfde posten. We kunnen helaas alleen maar vertrouwen op de techniek.Grindtegel schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:52:
da was toch geen buitenspel?
XXXVI
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik denk niet dat de VAR daar heeft meegekeken. Bizar moment.ephymerous schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:53:
[...]
Ik wilde precies hetzelfde posten. We kunnen helaas alleen maar vertrouwen op de techniek.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Al afgekeurd voordat de VAR kon kijken, volgens mij mag de VAR dan niet meer kijken.nocalimero schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:54:
Waar was de VAR?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Amerika speelt gewoon beter voetbal en brengt veel meer energie mee op het veld. Tegen Ecuador waren ze al niet bestand tegen het fysieke spel en laat de Amerikanen daar vol op inzetten.
Noem mij pessimist maar ik heb er weinig vertrouwen in.
Terecht. De pass staat er niet op.Hupske schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:00:
Van Basten durft de buitenspel goal nog steeds in twijfel te trekken. Met de animatie van nu en het gebruik van de chip in de bal lijkt mij er geen discussie meer over mogelijk.
Playstation 5
Zo gaat snel ineens, 2-0 Engeland
[ Voor 28% gewijzigd door Hompu op 29-11-2022 21:11 ]
⏩ PVOutput☀️
Keeper had er wel beter bij mogen zitten. Zag hem te laat denk ikHompu schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:09:
Zo die vrije trap van Rashford zit er in zeg...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
⏩ PVOutput☀️
Kan ik nu USA-Iran kijken, want Eng-Wal is gespeeld.
[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 29-11-2022 21:13 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Playstation 5
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Wat een klunzig uitverdedigen van Wales. Dat kan zelfs Nederland nog beter...Quad schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:11:
En Wales vergooit het in 2 minuten, 0-2.

Schiet tussen de palen en je scoort!
En als niet, dan pech. Dan zat er ook niet meer in.
Man man man wat slecht aangespeeld, hoeveel tijd heb je nodig om op die afstand een panklare voorzet neer te leggen.
Tweede Amerikaan eruit met een blessure.
[ Voor 24% gewijzigd door Dr. Strangelove op 29-11-2022 21:28 ]
Typisch voor voetballers
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Mwah, die vliegen er bovenop. Vinden we vast ook niet leuk.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:26:
Niet om al te positief te doen maar de VS zijn misschien wel de meest ideale tegenstander voor Oranje op dit moment. Open, fair, aanvallend, tikje naïef voetbal. Daar kan je lekker voetbal tegen spelen.
NPO1 toch?Quad schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:30:
Tijd om Iran USA speeltijd te geven op tv.
Wel interessant om nog even de potentiele tegenstanders van Oranje te zien.
Ik denk dat we met zowel de VS als Iran nog alle moeite gaan hebben. Ik schat de kans op een kwartfinale op 50/50. En dan tegen Argentinie eruit..
[ Voor 72% gewijzigd door FreakNL op 29-11-2022 21:37 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Die kaarten zijn gereserveerd voor de one love bandjes.Herman schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:34:
Een Iraanse speler kreeg geen kaart na (wat leek) bewust hands. Dit is de derde keer dit WK dat ik hier geen geel voor gegeven zie worden.
Klopt, dus schakelen van NPO3 naar 1.
⏩ PVOutput☀️
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Zoals QatarOekiejoekie schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:47:
Ik moet zeggen dat ik Iran de winst wel zou gunnen... Dat zou dan ook meteen de eerste keer zijn dat ze de kwart finales halen. Want van Nederland wint alles...
Dat was Ecuador vs Senegal ook.hoevenpe schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:47:
Iran-VS is de eerste impliciete knock-out wedstrijd, onverwacht leuk
⏩ PVOutput☀️
Van beiden ben ik niet onder de indruk. Van Nederland overigens ook niet. Het wordt een spannende achtste finale.Fiber schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:51:
Of het nou Iran of USA wordt, ze zijn in ieder geval vermoeider dan Nederland, ze moeten er hard voor werken...
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 29-11-2022 21:53 ]
XXXVI
Nederland heeft ook minder kilometers gelopen als de gemiddelde ambtenaar 👍Fiber schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:51:
Of het nou Iran of USA wordt, ze zijn in ieder geval vermoeider dan Nederland, ze moeten er hard voor werken...
Dat bedoel ik. Nederland heeft in de poulefase geen kloot gedaan. Terwijl de rest zich het snot voor de ogen moet voetballen...Fiber schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:51:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Je weet dat je extra tijd moet spelen, en in dit geval blijkt het minimaal 9 minuten te zijn. Op een slechte dag kan je deze stomme fout van de keeper weleens lelijk opbreken.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

dat moet elke ploeg om kans te maken op de kwartfinale...carpebios schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:57:
Ik hoor het al, de VS moet winnen dus om kans te maken op de kwartfinale?
Zeker de eerste keer dat ik Oranje niet support maar team USA. Als “bijna” Amerikaan mag ik dat 😝carpebios schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:57:
Ik hoor het al, de VS moet winnen dus om kans te maken op de kwartfinale?
Wat is een "bijna" Amerikaan?Typhone schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:59:
[...]
Zeker de eerste keer dat ik Oranje niet support maar team USA. Als “bijna” Amerikaan mag ik dat 😝
Twee dagen te vroeg geboren om een Amerikaans paspoort te krijgen 🥲. En de eerste 3 jaar van mijn leven in de USA gewoond
Lol hahaha.Typhone schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 22:01:
[...]
Twee dagen te vroeg geboren om een Amerikaans paspoort te krijgen 🥲. En de eerste 3 jaar van mijn leven in de USA gewoond. In totaal daarna nog 4 jaar in de USA gewoond. Plottwist: geboren in Duitsland nu 😂
Dit topic is gesloten.
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)