I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja ik zit stiekem ook te hopen op een hele stapel kaartengambieter schreef op maandag 28 november 2022 @ 20:01:
Ok, nu de schoppers tegen de duikelaars. Dat kan lelijk worden
Edit: En we liggen op koers
[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 28-11-2022 20:07 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
niet dat dat erg is bij portugezen
nee tenzij de bal nu plakt van al die gelSjurm schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:14:
Raakte Ronaldo hem überhaupt?
Totaal niet. Hij voelde de wind.Sjurm schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:14:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
De echte Ronaldo is onherkenbaar dik geworden. Als hij hier in de stad zou rondlopen, weet niemand dat het de echte Ronaldo is.
Volgens mij nietSjurm schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:14:
DUGG
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Volgens mij niet hoor.. Hij deed z`n dansje ook niet voor zo ver ik kon zien?Stylze schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:16:
Hij raakte hem niet maar eist hem wel op uiteraard de egotripper first class.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Dat klopt dus niet.VidaR-9 schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:21:
Op nam van Fernandes nu idd
Ronaldo wrijft met zijn haar tegen de bal, en haar is gewoon een onderdeel van het menselijk lichaam. De goal is dus gewoon op naam van Ronaldo, als je de regeltjes strikt volgt.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Jawel hoor hij liet zijn spierballetjes zien.Brummetje schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:20:
[...]
Volgens mij niet hoor.. Hij deed z`n dansje ook niet voor zo ver ik kon zien?
Playstation 5
Maar niet de SIUUUUUUUUStylze schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:27:
[...]
Jawel hoor hij liet zijn spierballetjes zien.
Waarschijnlijk omdat hij zelf ook wist dat ie m niet raakte
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee idd, 3x op rij dat ze zich zomaar laten vallen aan beide kanten. En dan nog ermee doorgaanQuad schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:29:
Scheidsrechter laat zich niet snel gek maken.

Volgende keer gewoon een gele kaart voor spelbederf.
Dit is prima zo al is het alleen maar om de ego van Ronaldo te sarrenmavaros schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:26:
[...]
Dat klopt dus niet.
Ronaldo wrijft met zijn haar tegen de bal, en haar is gewoon een onderdeel van het menselijk lichaam. De goal is dus gewoon op naam van Ronaldo, als je de regeltjes strikt volgt.
Niet de Italianen?Sjah schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:43:
Welk land ik het meest mis, is wel Colombia.
Voor de sfeer: de Ieren.
*EDIT*
OK de VAR corrigeert hem
[ Voor 18% gewijzigd door Jebus4life op 28-11-2022 21:49 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Voor mij wel. Als die hem niet met zijn hand raakt is die er namelijk langs.gambieter schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:49:
Wat een bagger scheids/VAR. Dat is voor mij geen pingel.
Los van of het volgens de regels klopt vind ik het wel terecht.
En wat een show bij die aanloop. Ik zou hem afkeuren (geen idee op basis waarvan, maar het is gewoon k*t
Dit was geen strafschop maar een strafwandeling.FreakNL schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:51:
Natuurlijk nooit een pingel..
En wat een show bij die aanloop. Ik zou hem afkeuren (geen idee op basis waarvan, maar het is gewoon k*t)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
TijdrekkenFreakNL schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:51:
Natuurlijk nooit een pingel..
En wat een show bij die aanloop. Ik zou hem afkeuren (geen idee op basis waarvan, maar het is gewoon k*t)

@cy-gor25 Ja de Italianen horen er wel bij, de Ieren minder. Maar goed over 4 jaar mist er niemand die er bij moet zijn, dan 48 landen.
het zijn gewoon lullo's daaromSjah schreef op maandag 28 november 2022 @ 22:01:
Waarom die haat tegen Portugal? Is dat omdat zij net als wij van oorsprong een zeevarend volk zijn, die de rest ook de kop afhakte? Kortom lijken ze niet zoals wij? Komt bij dat ze net als wij ook met passie op zoek zijn naar hun 1e wereldtitel, ja ik zie overeenkomsten.
Omdat het eigenlijk altijd een beetje voelt als anti-voetbal? Tegen anderen aanlopen en gaan janken om een vrije trap. Zodra de 1-0 binnen is raar gaan tijdrekken. Uiteindelijk komt het allemaal neer op een mislukte voorzet die er per ongeluk indraaide en een penalty wat .. ja .. erg makkelijk (maar terecht, zucht-regel) gegeven was.Sjah schreef op maandag 28 november 2022 @ 22:01:
Waarom die haat tegen Portugal? Is dat omdat zij net als wij van oorsprong een zeevarend volk zijn, die de rest ook de kop afhakte? Kortom lijken ze niet zoals wij? Komt bij dat ze net als wij ook met passie op zoek zijn naar hun 1e wereldtitel, ja ik zie overeenkomsten.
48? Ik kijk al uit naar Tahiti tegen Vaticaanstad dan:Sjah schreef op maandag 28 november 2022 @ 22:01:
@cy-gor25 Ja de Italianen horen er wel bij, de Ieren minder. Maar goed over 4 jaar mist er niemand die er bij moet zijn, dan 48 landen.
YouTube: Ik denk 2-0 (heel oud, ik weet het)
En als je dan toch met 48 landen wilt spelen, kan je er ook gelijk 200 van maken en iedereen een beker geven.
Enkel vind ik de opzet niet zo geweldig... Een poulefase met 3 landen waarvan de beste 2 doorgaan, waardoor het absoluut nergens meer om gaat in veel gevallen. Een sterk land krijgt in eerste instantie nóg zwakkere tegenstanders, én ze krijgen een herkansing indien er toch een uitschuiver zou plaatsvinden...
Met het huidige systeem staat Argentinië simpelweg met het mes op de keel na een verrassend verlies tegen Saudi Arabië, in het nieuwe systeem krijgen ze een herkansing tegen een Finland ofzo... Want als je 1 van je 2 wedstrijden wint ga je "zeker" door
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ach toch zeker geraakt met z'n enorme aura rondom z'n dito ego ?Stylze schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:16:
Hij raakte hem niet maar eist hem wel op uiteraard de egotripper first class.
In het algemeen of juist door een bepaald potje tegen Oranje waarin Arjen Robben te vroeg gewisseld werd?eric.1 schreef op maandag 28 november 2022 @ 22:05:
[...]
Omdat het eigenlijk altijd een beetje voelt als anti-voetbal? Tegen anderen aanlopen en gaan janken om een vrije trap. Zodra de 1-0 binnen is raar gaan tijdrekken. Uiteindelijk komt het allemaal neer op een mislukte voorzet die er per ongeluk indraaide en een penalty wat .. ja .. erg makkelijk (maar terecht, zucht-regel) gegeven was.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het worden niet meer groepswedstrijden (16 groepen van drie, beste twee per groep gaan door) maar wel een knock out ronde meer. (16e finales met de laatste 32). Gaat dus waarschijnlijk een week langer duren of zo...mavaros schreef op maandag 28 november 2022 @ 22:19:
Ik hoop persoonlijk dat voor die tijd, dat ze met 48 landen een WK willen spelen, de grote landen zich afgescheiden hebben. Om te beginnen omdat de FIFA een corrupte organisatie is, maar 5 wedstrijden op een dag begint op een vorm van marteling te lijken.
En als je dan toch met 48 landen wilt spelen, kan je er ook gelijk 200 van maken en iedereen een beker geven.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Geen pingel bij competente VAR/scheids.
Gewoon naar voorbeeld van de UEFA die met de opzet van de CL en Europa League / Conference League hetzelfde heeft gedaan.Jebus4life schreef op maandag 28 november 2022 @ 22:53:
Met het huidige systeem staat Argentinië simpelweg met het mes op de keel na een verrassend verlies tegen Saudi Arabië, in het nieuwe systeem krijgen ze een herkansing tegen een Finland ofzo... Want als je 1 van je 2 wedstrijden wint ga je "zeker" door
Doel is simpel: Hou zoveel mogelijk grote ploegen zo lang mogelijk aan het voetballen zodat de winst gemaximaliseerd wordt. Met sport heeft het al 25 jaar niks meer te maken.
Tja zo kun je het zien maar er blijven vervolgens 32 landen over die een extra knock out potje moeten spelen en dan is het bij verlies meteen game over. Hoe meer landen er meedoen hoe kleiner de kans dat je in de halve finale komt.Jebus4life schreef op maandag 28 november 2022 @ 22:53:
Een poulefase met 3 landen waarvan de beste 2 doorgaan, waardoor het absoluut nergens meer om gaat in veel gevallen. Een sterk land krijgt in eerste instantie nóg zwakkere tegenstanders, én ze krijgen een herkansing indien er toch een uitschuiver zou plaatsvinden...
Kijk nu naar Duitsland: 1 verloren 1 gelijk maar ze hebben het bereik van 1/8e finale nog redelijk in eigen hand en daarna moeten ze nog 4 potten winnen om kampioen te worden. In totaal spelen ze dus 7 wedstrijden en moeten er 5 winnen en mogen er maar 1 verliezen en 1 gelijk spelen. (Uiteraard in de poule fase)
In de nieuwe opzet zouden ze bij 1 verlies en 1 gelijkspel veel meer kans hebben uitgeschakeld te zijn en zo niet moeten ze nog 5 potten winnen om kampioen te worden. In totaal dus 7 potten waarvan er ook maar 1 verloren en 1 gelijk gespeeld mag worden.
Wel zijn er dus meer deelnemers en dat vind ik positief.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
En ook die wedstrijd in 2006 in Duitsland zit me altijd nog dwars.. Het is gewoon altijd wat met wedstrijden van Portugal (of Portugese clubs) op een of andere manier. We kunnen daar als Nederlanders gewoon niet zo goed mee omgaan.. Dus altijd 110% anti-Portugal, maar voor mij puur een persoonlijk dingetjeSjah schreef op maandag 28 november 2022 @ 22:01:
[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 29-11-2022 07:53 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Och de wedstrijd met die gekke scheids 12x geel en 4x rood. Portugese spelers die na 23 min. toen ze voor stonden al gelijk gingen sarren, tijdrekken en alle andere narigheid.M@cer schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 07:52:
[...]
En ook die wedstrijd in 2006 in Duitsland zit me altijd nog dwars.. Het is gewoon altijd wat met wedstrijden van Portugal (of Portugese clubs) op een of andere manier. We kunnen daar als Nederlanders gewoon niet zo goed mee omgaan.. Dus altijd 110% anti-Portugal, maar voor mij puur een persoonlijk dingetje

Oh ja en ene Boulahrouz die een Ronaldo eruit schopte
Met de blessuretijd regels van nu daar toegepast hadden we 2x 30min. blessuretijd gehad
[ Voor 6% gewijzigd door d-vine op 29-11-2022 08:18 ]
[ Voor 60% gewijzigd door Dr. Strangelove op 29-11-2022 08:18 ]
Om te beginnen de schwalbe van Ronaldo in de 1e, zwak gespeelde wedstrijd. Pingels en vrije trappen versieren, wanneer het voetballend niet lukt.
Verder het nodige getreiter, getraineer, gezuig bij de scheids, etc.
Overigens ook perfect getoond door de Brazilianen, met name Neymar en Antony. Veel en vaak duikelen en anderen kaarten aansmeren.
Een beetje scheids geeft dan de vrager geel.
Helaas, het hoort erbij, en bij sommige landen verwordt het tot een soort standaard modus operandi bij wedstrijden die ze puur op voetballend gebied niet eronder krijgen.
En wij walgen daar meestal van.
Niet dat de kaarten voor - met name - Uruguayanen onterecht waren, verre van dat. Een land van schoppers en schoffelaars. Zo lang als ik voetbal kijk blijkt dat al zo te zijn.
Soit. Zolang de FIFA, die zich drukker maakt over gastland onwelgevallige uitingen dan over een eerlijk speelveld, alles maar laat gebeuren, heb je ermee te dealen als tegenstander.
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 29-11-2022 08:36 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
In het algemeen, gisteren dus ook.Bossie schreef op maandag 28 november 2022 @ 23:30:
[...]
In het algemeen of juist door een bepaald potje tegen Oranje waarin Arjen Robben te vroeg gewisseld werd?
Om een specifiek voorbeeld te geven... Ronaldo die letterlijk en opzettelijk tegen een of twee man aanloopt rond de 16-lijn en dan zwaait en roept om een vrije trap.
We hebben het hier niet over de rechtsback van Veendam. Nee, dit is een van de beste spelers ooit. Dit is nergens voor nodig.
Maar dan wel bij die goal claimen alsof hij er iets aan deed. Zo te zien aan de beelden raakte hij die bal niet eens. Kom op, we zijn niet blind.
En dit was één speler, twee momenten. Het telt gewoon allemaal op en op een gegeven moment zit ik echt te kijken van "gaan jullie maar naar huis".
Ik heb dit altijd als ik Barcelona kijkeric.1 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 08:50:
[...]
In het algemeen, gisteren dus ook.
Om een specifiek voorbeeld te geven... Ronaldo die letterlijk en opzettelijk tegen een of twee man aanloopt rond de 16-lijn en dan zwaait en roept om een vrije trap.
We hebben het hier niet over de rechtsback van Veendam. Nee, dit is een van de beste spelers ooit. Dit is nergens voor nodig.
Maar dan wel bij die goal claimen alsof hij er iets aan deed. Zo te zien aan de beelden raakte hij die bal niet eens. Kom op, we zijn niet blind.
En dit was één speler, twee momenten. Het telt gewoon allemaal op en op een gegeven moment zit ik echt te kijken van "gaan jullie maar naar huis".
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Daarna VS - Iran wat lekker politiek beladen is en tegelijkertijd Engeland - Wales wat natuurlijk ook oorlog gaat worden.
Denk Engeland - Wales op het grote scherm en VS - Iran op Laptop ernaast, wat jullie?
[ Voor 4% gewijzigd door Stylze op 29-11-2022 10:06 ]
Playstation 5
Engeland - Wales zet ik ook zeker wel aan omdat ik anders nog wat forse overtredingen en kaarten mis denk ik
Edit: Wat betreft vanmiddag, heb speciaal m'n oranje schoenen aangetrokken vandaag, dan zal het toch wel goed moeten komen?
[ Voor 17% gewijzigd door tommerd_ op 29-11-2022 10:12 ]
Dan vertrouw ik erop dat het goed komt!tommerd_ schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:12:
Edit: Wat betreft vanmiddag, heb speciaal m'n oranje schoenen aangetrokken vandaag, dan zal het toch wel goed moeten komen?
Playstation 5
Als ik maar niet de schuld krijg als het wonderbaarlijk niet goed komt!
Zelfs dat vier keer winnen is niet nodig, vier keer gelijk en winst na strafschoppen volstaat...Lordy79 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 07:09:
[...]
Tja zo kun je het zien maar er blijven vervolgens 32 landen over die een extra knock out potje moeten spelen en dan is het bij verlies meteen game over. Hoe meer landen er meedoen hoe kleiner de kans dat je in de halve finale komt.
Kijk nu naar Duitsland: 1 verloren 1 gelijk maar ze hebben het bereik van 1/8e finale nog redelijk in eigen hand en daarna moeten ze nog 4 potten winnen om kampioen te worden. In totaal spelen ze dus 7 wedstrijden en moeten er 5 winnen en mogen er maar 1 verliezen en 1 gelijk spelen. (Uiteraard in de poule fase)
In de nieuwe opzet zouden ze bij 1 verlies en 1 gelijkspel veel meer kans hebben uitgeschakeld te zijn en zo niet moeten ze nog 5 potten winnen om kampioen te worden. In totaal dus 7 potten waarvan er ook maar 1 verloren en 1 gelijk gespeeld mag worden.
Wel zijn er dus meer deelnemers en dat vind ik positief.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Doe gewoon verslag van een wedstrijd en stop met je Instagram volgers te pleasen.
Hier krijg ik ook altijd een beetje de kriebels van. Als je via de NPO kijkt weet je dat bij wedstrijden van Brazilië, Spanje en (als Messi speelt) Argentinië er superlatieven te kort komen. Ik kan soms echt wel waarderen als zoiets benadrukt wordt, maar er zijn grenzenTyphone schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:40:
Die vent die Brazilië gisteren aan het verslaan was (Jan Roelfs volgens mij) mogen ze ook een keer een andere wedstrijd geven. Ziet tijdens de goal niet hoe de bal via de rug van een Zwitser verdwijnt maar zit daar ostentatief droogcopulerend op zijn stoel te doen alsof het machtige Brazilië fluitend wereldkampioen gaat worden. Elk balletje wat aangenomen werd door een Braziliaan was een machtige aanname en zo ging het maar door.
Doe gewoon verslag van een wedstrijd en stop met je Instagram volgers te pleasen.
Brazilie gaat vanaf de 8e finale pas een tandje hoger schakelen ze hebben in ieder geval kwaliteit zat.
Playstation 5
Gewoon een deal maken.rik86 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 12:42:
Ze moeten gewoon kaarten geven aan spelers die om kaarten vragen, aan spelers die op de scheids afstormen en de VAR inzetten voor gele kaarten bij schwalbes. Zou t een stuk fijner maken en ook heel snel een einde aan dit gedrag maken
Hij een kaart? Prima, maar dan jij ook. Oh het hoeft nu niet meer? Fijne match verder!
⏩ PVOutput☀️
Dit hebben ze een aantal jaar geleden ook al eens geprobeerd dacht inclusief penalties geven voor “vasthouden” tijdens corners.rik86 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 12:42:
Ze moeten gewoon kaarten geven aan spelers die om kaarten vragen, aan spelers die op de scheids afstormen en de VAR inzetten voor gele kaarten bij schwalbes. Zou t een stuk fijner maken en ook heel snel een einde aan dit gedrag maken
Ik vond het prima, maar geen idee waarom ze ermee gestopt zijn.
Dat is dezelfde sensor die bepaalt wanneer de bal gespeeld wordt bij buitenspel situaties. In ieder geval heeft Ronaldo dus de bal niet van richting veranderd en daarom is de goal imo terecht toegekend aan Fernandes.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Een paar keer al gehoord dat de commentator (diverse keren, verschillende wedstrijden, verschillende commentatoren) de namen van spelers door elkaar husselt.Typhone schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:40:
Die vent die Brazilië gisteren aan het verslaan was (Jan Roelfs volgens mij) mogen ze ook een keer een andere wedstrijd geven. Ziet tijdens de goal niet hoe de bal via de rug van een Zwitser verdwijnt maar zit daar ostentatief droogcopulerend op zijn stoel te doen alsof het machtige Brazilië fluitend wereldkampioen gaat worden. Elk balletje wat aangenomen werd door een Braziliaan was een machtige aanname en zo ging het maar door.
Vaklui…

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Waar mogelijk gewoon bbc of op de belg kijken, de nos is niet om aan te horen.Ramzzz schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 15:18:
[...]
Een paar keer al gehoord dat de commentator (diverse keren, verschillende wedstrijden, verschillende commentatoren) de namen van spelers door elkaar husselt.
Vaklui…
Vraag me of ze hun best wel doen voor een goed programma of dat is het gewoon low-cost vulling is om dat de mensen toch wel kijken en de reclameblokken al verkocht zijn. Ze hebben de rechten toch standaard ivm wetgeving ?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
TV staat hier normaal altijd op Filmmaker Mode, dat werkt altijd goed maar alleen bij NPO1 UHD geeft hij dan dus een vrij flets beeld weer. Dynamic is dan ineens veel realistischer, maar dat verpest bij alle andere zenders het beeld.
Hier de LG G2 met ook filmmaker modus. Geen flets beeld. Wel echt matig bij de studio opnames van de NOS maar dat sluit mooi aan bij de veelal matige inhoud.Homeland schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:38:
Meer mensen hier die bij NPO1 UHD best flets beeld hebben?
TV staat hier normaal altijd op Filmmaker Mode, dat werkt altijd goed maar alleen bij NPO1 UHD geeft hij dan dus een vrij flets beeld weer. Dynamic is dan ineens veel realistischer, maar dat verpest bij alle andere zenders het beeld.
Volgens mij is het ook helemaal geen UHD toch?
Het is nep UHD, Full HD resolutie met H265 encoding volgens mij. Dan ga ik hier nog even naar de instellingen kijken.Deruxian schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:49:
[...]
Hier de LG G2 met ook filmmaker modus. Geen flets beeld. Wel echt matig bij de studio opnames van de NOS maar dat sluit mooi aan bij de veelal matige inhoud.
Volgens mij is het ook helemaal geen UHD toch?
Gisteren maakten ze er wel een bende van, na de wedstrijd van volgens mij 11uur gingen ze terug naar de studio maar het beeld bleef vanuit het stadion komen, pas tijdens een reclame werd iemand bij de NPO wakker en schakelde het beeld terug.
WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
Verder speelt Senegal best aardig, dus daar valt weinig over te klagen.
Ecuador en Senegal beste teams uit de poulemavaros schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:59:
Ecuador gaat nat, en dat hadden ze niet verwacht.
Verder speelt Senegal best aardig, dus daar valt weinig over te klagen.
Wel medelijden met de volgende tegenstander van senegal en dan vooral de tv kijkers, die moeten weer 90 minuten die trommels aanhoren.
Playstation 5
Zag een filmpje van Maduro (zie Voetbalprimeur) die zei dat we in de kwart resp. halve finale wel Argentinie resp. Brazilie pakken, hij zei letterlijk dat die te pakken zijn. Tuuurlijk.
⏩ PVOutput☀️
Kippenvel bij het volkslied van WalesQuad schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 19:58:
Hatseflats, sfeertje hoor bij Engeland - Wales.
Beide wedstrijden trouwens te zien op BBC 1 en 2
[ Voor 11% gewijzigd door Hompu op 29-11-2022 20:01 ]
Is dat Iran die zo'n herrie maakt? Ik dacht dat dat vooral de Afrikaanse landen waren.
[ Voor 37% gewijzigd door carpebios op 29-11-2022 20:01 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dragons against Lions !Fiber schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 19:59:
Lastig kiezen. Iran-VS of Wales-Engeland. Lijkt allebei wel gaaf maar ik denk dat Iran-VS om de tweede plaats in de groep gaat...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik kan ook niet kiezen.Fiber schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 19:59:
Lastig kiezen. Iran-VS of Wales-Engeland. Lijkt allebei wel gaaf maar ik denk dat Iran-VS om de tweede plaats in de groep gaat...
Klinkt als de vuvuzela van Zuid-Afrikacarpebios schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:00:
Dat geluid, niet vol te houden zeg, wat is dat voor klote herrie op NPO1
Is dat Iran die zo'n herrie maakt? Ik dacht dat dat vooral de Afrikaanse landen waren.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alleen geen UHD, dat is wel jammer.carpebios schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:03:
Nou, ik wel, NPO3 stukken rustiger. NPO1 is een marteling met geluid.
Dit topic is gesloten.
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)