Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Oke boomerBlue-eagle schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 16:54:
Zin in de match, maar jezus... Ik word echt helemaal ziek van dat kutnummer "we juichen zij aan zij" van die rappers die niet kunnen zingen, zelfs niet met die cheap-ass synths en ongeïnspireerde tekst
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Elect a clown, expect a circus.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Het is nu echt slecht en inspiratieloos
Timber vond ik goed beginnen maar die had ook momenten (net als bij Ajax) dat hij een actie te ver doorvoert.
Gelukkig loopt het met een 1-1 af, maar dat is i.m.o. zwaar onverdiend.
VS was tegen Wales erg ongelukkig maar ze vallen me erg positief opExocet schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:33:
VS doet het meer dan prima.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
[ Voor 22% gewijzigd door Dr. Strangelove op 25-11-2022 20:48 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Heb het net even opgezocht, bij zelfde aantal punten geldt:Jebus4life schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:55:
(vraagje, telt doelsaldo of onderling resultaat bij gelijke punten? In het verleden dacht ik dat het doelsaldo is, maar volgens de VRT gaat Wales door als ze winnen van de Engelsen (en USA/Iran een winnaar kent)
- Verschil in goals (voor minus tegen)
- Aantal goals gescoord
- Aantal punten verkregen tussen de teams met zelfde aantal punten*
- Verschil in goals tussen de teams met zelfde aantal punten*
- Aantal goals gescoord tussen de teams met zelfde aantal punten*
- Fair play regels (gele en rode kaarten)
*komt neer op "onderling resultaat" als het om 2 teams gaat
Mochten ze hierna nog steeds geen winnaar hebben, gaan ze in de koker.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wales moest met 4-0 winnen dacht ik dus dat word moeilijkFiber schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 22:54:
Dan hebben die Belgen dus gelijk dat als Wales wint van Engeland, wat ik overigens nog niet zomaar zie gebeuren, ze boven Engeland eindigen...
Tunesië speelt onnodig hard en over het randje, terwijl dat niet nodig is op dit moment. Australië doet zijn best, maar die kunnen niet voetballen, en zijn daardoor vrij ongevaarlijk voor een echt groot voetballand.
Ik hoop dat er vanavond wat beter wordt gevoetbald tussen Argentinië en Mexico. Dat zou weleens een spannende pot kunnen worden.
Vergeet Frankrijk - Denemarken niet.
Die Denen hebben die Fransen 2x verslagen in de nation league.
Snel vergeten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Gelukkig gaat de penalty voor SA er niet in.
[ Voor 42% gewijzigd door mavaros op 26-11-2022 14:48 ]
Had nog wel gedacht dat ze moeilijk gingen doen omdat de keeper iets van de lijn kwam.
[ Voor 35% gewijzigd door Hupske op 26-11-2022 14:47 ]
Veel rare keuzes door de arbitrage.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Een overtreding is in het strafschopgebied een penalty, dat hoeft niet perse een moordaanslag te zijn zoals Ronaldo onderging (oh nee dat had Ronaldo briljant gedaan)..
[ Voor 9% gewijzigd door Megupe op 26-11-2022 14:50 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Saudi-Arabie is zeker niet slechter, maar weinig efficient. De scheids is erg parmantig, en niet de beste keuze voor een wedstrijd als deze.
Met VAR worden dit soort pingels heel vaak gegeven, daar heb je geen oliedollars voor nodig.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dan noemen we het niet omgekocht, maar een thuisfluiter. Dat is net zo ergerlijk.St@m schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 14:54:
Dat die man niet best fluit is duidelijk, maar ik vind het een beetje raar om hier als feit neer te zetten dat hij is omgekocht.
Deze scheids hoort niet op een WK thuis, als je voetbal serieus neemt als sport.
Een thuisfluiter?! Dan weet je niet wat dat betekent.mavaros schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 14:59:
[...]
Dan noemen we het niet omgekocht, maar een thuisfluiter. Dat is net zo ergerlijk.
Deze scheids hoort niet op een WK thuis, als je voetbal serieus neemt als sport.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hoezo?St@m schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 15:01:
[...]
Een thuisfluiter?! Dan weet je niet wat dat betekent.
Zoals @mavaros het bedoelt, is exact hoe de term is bedoeld.
Een scheidsrechter die de thuisploeg bevoordeelt, en de bezoekende benadeelt.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Polen speelt 'thuis'. Verder spelen ze allebei uit, in Qatar.. geen van beide landen is Qatar overigens. Dus ik zie echt niet in hoe deze man uit Brazilië een thuisfluiter kan zijn. Geen van beide landen is trouwens Brazilië.Ramzzz schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 15:49:
[...]
Hoezo?
Zoals @mavaros het bedoelt, is exact hoe de term is bedoeld.
Een scheidsrechter die de thuisploeg bevoordeelt, en de bezoekende benadeelt.
Dus tja.. hij is geen thuisfluiter.
Verder wat mij betreft een onverdiende winnaar.. maarja.. als je ze zelf niet maakt.. heerlijke inzet van die Saudi's, ze kunnen het alleen niet afmaken.
2e helft heeft de scheids overigens prima gefloten imo
[ Voor 44% gewijzigd door St@m op 26-11-2022 15:59 ]
Wat een slechte scheids zeg, en die pingel van de VAR ook belachelijk
Ah, OK dus je snapt het niet.St@m schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 15:50:
[...]
Polen speelt 'thuis'. Verder spelen ze allebei uit, in Qatar.. geen van beide landen is Qatar overigens. Dus ik zie echt niet in hoe deze man uit Brazilië een thuisfluiter kan zijn. Geen van beide landen is trouwens Brazilië.
Dus tja.. hij is geen thuisfluiter.
Verder wat mij betreft een onverdiende winnaar.. maarja.. als je ze zelf niet maakt.. heerlijke inzet van die Saudi's, ze kunnen het alleen niet afmaken.
2e helft heeft de scheids overigens prima gefloten imo
Elke scheidsrechter kan thuisfluiter zijn, wanneer hij de thuisploeg (in dit geval de ploeg die zo goed als thuis speelt, Saoedi Arabië is hier in Qatar ‘pal om de hoek’), bevoordeelt.
Met de vrijwel openlijke corruptie in deze contreien - Qatar is bijv. alleen maar door vette steekpenningen aan de WK gekomen - in gedachten is dat niet echt een vergezocht scenario.
https://nos.nl/l/2453971#UPDATE-container-65711443
Is ook weer duidelijk hoe deze griezel een aantal jaar terug handelde tav zijn medespelers.
Onzin. Je geeft zelf de definitie van thuisfluiter aan. Een scheidsrechter die op de hand is van Nederland op het aankomende EK is ook geen thuisfluiter omdat Nederland naast Duitsland ligt.Ramzzz schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 16:05:
[...]
Ah, OK dus je snapt het niet.
Elke scheidsrechter kan thuisfluiter zijn, wanneer hij de thuisploeg (in dit geval de ploeg die zo goed als thuis speelt, Saoedi Arabië is hier in Qatar ‘pal om de hoek’), bevoordeelt.
offtopic:
Met de vrijwel openlijke corruptie in deze contreien - Qatar is bijv. alleen maar door vette steekpenningen aan de WK gekomen - in gedachten is dat niet echt een vergezocht scenario.
Daarbij heeft hij Polen ook gematst door geen tweede geel te geven voor de RB, en was de tweede helft prima gefloten. Die insuinaties hier gaan nergens over. Kwalijk. Eerste helft heeft ie gewoon niet al te best gefloten. Dat kan gebeuren.
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 26-11-2022 16:53 ]
Denemarken wil je ook niet tegenkomen.Exocet schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 17:22:
Stel je even voor dat Nederland tegen dit Frankrijk speelt
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Jessy1107 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 16:40:
Iemand een idee wanneer lewandowksi op doel geschoten heeft qua tijden??
/f/image/pcnchH1IV5EsZ4TVWS2OC5wg.png?f=fotoalbum_large)
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Als de teneur van dit WK doorzet, wordt straks België per ongeluk wereldkampioen.
Edit: Een poos terug tipte iemand hier dat Denemarken als wolf in schaapskledij rondloopt. Of ie gelijk had zullen we later wel weten, maar voorlopig doet Denemarken het prima.
edit2: Hoewel Frankrijk nu voorkomt, is het nog niet gespeeld. En tegenwoordig duren wedstrijden een stuk langer dan 90 minuten.
[ Voor 52% gewijzigd door mavaros op 26-11-2022 18:46 ]
⏩ PVOutput☀️
Mbappe is toch wel prima hoor...mavaros schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 18:30:
Dat Frankrijk valt toch wel erg tegen, zoals Engeland gisteren ook.
Als de teneur van dit WK doorzet, wordt straks België per ongeluk wereldkampioen.
Edit: Een poos terug tipte iemand hier dat Denemarken als wolf in schaapskledij rondloopt. Of ie gelijk had zullen we later wel weten, maar voorlopig doet Denemarken het prima.
edit2: Hoewel Frankrijk nu voorkomt, is het nog niet gespeeld. En tegenwoordig duren wedstrijden een stuk langer dan 90 minuten.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verder is Mexico ook geen rukploeg.
Aan de overkant van de oceaan hebben ze in de afgelopen jaren de messen geslepen. Dat gaan we denk ik terugzien, wanneer de knockoutfase is en er een Europese ploeg tegenover de zuidamerikanen komt te staan.
⏩ PVOutput☀️
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Aha. Dus je snapt het echt niet.St@m schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 16:37:
[...]
Onzin. Je geeft zelf de definitie van thuisfluiter aan. Een scheidsrechter die op de hand is van Nederland op het aankomende EK is ook geen thuisfluiter omdat Nederland naast Duitsland ligt.
Daarbij heeft hij Polen ook gematst door geen tweede geel te geven voor de RB, en was de tweede helft prima gefloten. Die insuinaties hier gaan nergens over. Kwalijk. Eerste helft heeft ie gewoon niet al te best gefloten. Dat kan gebeuren.
Zo ver levert het aan beide kanten allemaal weinig op. Argentinië verliest de bal erg snel als het over de middellijn is. Mexico krijgt geen goede counter eruit en staat wel erg ver terug.
Maar even zonder grap. Di Maria is echt behoorlijk mager, en ik vraag me af of dat gezond is.
Precies wat we komden verwachten, nu nog wat doelpunten.
In de Eredivisie is dat rood...D-e-n schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 20:34:
Sliding met twee benen, is dat niet geel?
Met alle tackles en duels gebeurd er iig genoeg.
[ Voor 9% gewijzigd door Hupske op 26-11-2022 20:38 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Messi heeft 22x de bal gehad 86,7% succes met pasing.Hupske schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 20:38:
Messi zijn enigste balcontact is volgens een vrije trap geweest. Voor de rest een geinig potje. Mexico wel erg aan het aanstellen en schreeuwen. Argentinië is los zat en daardoor slordig. Dit is niet de grote favoriet die we aan het werk zien.
Met alle tackles en duels gebeurd er iig genoeg.
Maar dit potje moet je ook niet denken dat Messi continu Mexico gek gaat maken of dat je continu mooie aanvallen gaat zien.
Dit is 90min strijd met lelijk voetbal alles wordt uit de kast getrokken door beide teams.
En Argentinië had geen slechtere tegenstander kunnen treffen op dit moment

Lekker invallen ook...

Deruxian schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 20:44:
In FIFA 98 had je zo’n speciale knop voor dit soort tackles

Messi is ook echt niet snel meer, hij wordt zo van de bal gezet.
Joostje123 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 20:44:
Gaat bij wk onderling resultaat voor doelsaldo of andersom?
danslo schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 22:14:
[...]
Heb het net even opgezocht, bij zelfde aantal punten geldt:
- Verschil in goals (voor minus tegen)
- Aantal goals gescoord
- Aantal punten verkregen tussen de teams met zelfde aantal punten*
- Verschil in goals tussen de teams met zelfde aantal punten*
- Aantal goals gescoord tussen de teams met zelfde aantal punten*
- Fair play regels (gele en rode kaarten)
*komt neer op "onderling resultaat" als het om 2 teams gaat
Mochten ze hierna nog steeds geen winnaar hebben, gaan ze in de koker.
Deruxian schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 20:44:
In FIFA 98 had je zo’n speciale knop voor dit soort tackles

Meer Nintendo World Cup
Mja, nou nee, ik vind het nog geen heroisch gevecht.Quad schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 20:12:
Is wel intense pot.
Wel kan ik genieten van dit Lusail stadion, hier wordt ook de finale gespeeld. Tuurijk ben ik op de hoogte van hoeveel mensen er zijn omgekomen bij de bouw van de verschillende objecten, maar dan nog mag ik denk ik wel zeggen dat ik dit stadion gigantisch groot vind.
En dan vraag ik me nog iets af, waar slapen al die supporters, Doha /Qatar heeft wat ik vermoed, niet zoveel hotels.
Er zijn zogeheten container dorpen gebouwd. Veel geld voor weinig en veel was nog niet eens afSjah schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 21:00:
[...]
En dan vraag ik me nog iets af, Waar slapen al die supporters, Doha /Qatar heeft wat ik vermoed, niet zoveel hotels.
https://www.rtlnieuws.nl/...-dat-arbeidsmigranten-nog
Niks mis mee toch, prima opzet wat mij betreft.Deruxian schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 21:00:
De NOS probeert een VI sfeertje te creeeren? Maar dan wel met een vrouw met voetbal know-how!!!1111
Gedurende de dag is er een mooie roulatie met analisten, studio's en opzet.
Nou eens kijken of het gaat knetteren in de tweede helft.
Volgens mij zijn er speciale barakken gebouwdSjah schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 21:00:
[...]
En dan vraag ik me nog iets af, Waar slapen al die supporters, Doha /Qatar heeft wat ik vermoed, niet zoveel hotels.
Dit topic is gesloten.
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)