Dat zou toch wat geweest zijn. Wat een oetlul die keepert. Je kijkt altijd even om je heen of er iemand loopt, Danilo kijkt ook naar hem.. Waarschuwen was dan ook wel een idee geweest.
Twente komt eraan!
Twente komt eraan!
Ja dat lijkt me een hele fijne, net zoals inzoomen op gezichten van spelers terwijl de bal gewoon in het spel is..HollowGamer schreef op donderdag 24 november 2022 @ 18:59:
Misschien wat minder crowd shots, zodat we zien wat er in de wedstrijd gebeurt.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik zag net nog een klein stukje van Uruguay - Zuid-Korea. Mis je verder niet veel aan denk ik, maar is Suarez nou echt zo dik geworden of lijkt dat maar zo...?Pierre schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:52:
Van de ene aansteller naar de andere, ben benieuwd wat Brazilië gaat doen. Veel plezier.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Daar is wel 15kg bij gekomen inderdaad.Fiber schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:01:
[...]
Ik zag net nog een klein stukje van Uruguay - Zuid-Korea. Mis je verder niet veel aan denk ik, maar is Suarez nou echt zo dik geworden of lijkt dat maar zo...?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Helemaal mee eens, Brazilië speelt helemaal niet zo goed. Daarnaast wordt iedere overtreding van Servië gecomplementeerd met een driedubbele rol met groots handgebaar op het eind, vreselijk onsportief.M@cer schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:43:
De commentator is wel weer heel erg voor Brazilië, elke bal die ze overspelen is magisch terwijl mooie acties van Servië doodgezwegen worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
⏩ PVOutput☀️
De meeste grote ploegen en grote spelers maken (nog) niet veel indruk, al winnen ze soms wel. Hoeft ook nog niet per se natuurlijk, het toernooi is nog lang.FreakNL schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:07:
Servië is een geduchte outsider.
Wij verliezen ervan, ze spelen echt veel sterker dan Oranje. Lepe ploeg hoor.
Brazilië maakt nog weinig indruk.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik ga dan voor Martinelligaizka schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:37:
Ik zie liever Antony ipv Raphina.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
De muurligger is al een seizoen of 2 een fenomeen. Ik heb wel het idee dat het langzaam wat minder wordt gebruikt.Fiber schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:14:
[...]
De meeste grote ploegen en grote spelers maken (nog) niet veel indruk, al winnen ze soms wel. Hoeft ook nog niet per se natuurlijk, het toernooi is nog lang.
Sinds wanneer is die liggende man achter het muurtje in de mode? Doet Nederland dat ook?
⏩ PVOutput☀️
Het is ook eigenlijk raar dat het niet eerder verzonnen is.Quad schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:23:
[...]
De muurligger is al een seizoen of 2 een fenomeen. Ik heb wel het idee dat het langzaam wat minder wordt gebruikt.
[ Voor 4% gewijzigd door FreakNL op 24-11-2022 21:34 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Haha wat, verliezen van Servië? Ploeg waar echt niets in zit qua voetbal, behalve tegenhouden en het fysiek maken.FreakNL schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:07:
Servië is een geduchte outsider.
Wij verliezen ervan, ze spelen echt veel sterker dan Oranje. Lepe ploeg hoor.
Brazilië maakt nog weinig indruk.
[ Voor 8% gewijzigd door jbdeiman op 24-11-2022 21:39 ]
Of wij zoveel voetbal hebben. Iedereen gaat in het sprookje van Van Gaal geloven maar eigenlijk hebben we maar een matig ploegje.Montaner schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:34:
[...]
Haha wat, verliezen van Servië? Ploeg waar echt niets in zit qua voetbal, behalve tegenhouden en het fysiek maken.
[ Voor 6% gewijzigd door FreakNL op 24-11-2022 21:38 ]
Maar je hebt ook strategisch een plan nodig en dat lijkt er in wat mindere mate te zijn. Natuurlijk kunnen momenten een wedstrijd beslissing, maar je moet er wel voldoende weten te creëren. Op basis van deze wedstrijd is Brazilië voor mij nog zeker geen favoriet.D-e-n schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:34:
Dat is waarom Brazilië voor mij toch wel de grootste favoriet is. Wij zijn al blij met één speler die met één actie een wedstrijd kan beslissen. Die Brazilianen hebben er, inclusief de bank, wel een stuk of zeven.
Ze gaan nu wel voetballen, na de 2-0 gaat het een stuk beter, maar daarvoor was het allemaal erg matig. Kan nu ook zijn dat de Serven zijn gebroken nu, dus dat Brazilië vrijer speelt, en Servië minder tegengas geeft/ kan geven.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:40:
Spelen toch wel lekker he die Brazilianen.
Verwijderd
0 schoten op doel.FreakNL schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:36:
[...]
Ik schat de Serven echt hoger in. Achterin een paar slopers en voorin hebben ze echt wel wat kwaliteit. Ik schat de kwaliteit eigenlijk 50/50 maar zij hebben meer mentaliteit.
Brazilie klasse beter was te verwachten, servie is ziezo een zeer matige ploeg, brazilie op elke positie een speler die 35% beter is.
Ja joh wat een team...Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:40:
Spelen toch wel lekker he die Brazilianen.
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 24-11-2022 21:46 ]
Vast naar het hotel een biertje halen. Maar ik denk dat we lezen dat er meer mensen zaten dan in het stadion hadden gepast.Grindtegel schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:51:
half het stadion is al naar huis...
Ik hoop dat ze tegen Zwitserland en Kameroen wat meer weerstand gaan krijgen. Ondanks dat ze de favorieten rol toebedeeld hebben gekregen is het spel er niet naar.jbdeiman schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:55:
[...]
Vast naar het hotel een biertje halen. Maar ik denk dat we lezen dat er meer mensen zaten dan in het stadion hadden gepast.![]()
Maar de wedstrijd is wel gespeeld, geen idee hoe het met de uitstroom zit in en om de stadions en dergelijke maar voor de laatste paar minuten is dat logisch. (En vol was het stadion ook totaal niet, als ze de stadions voor 2/3 van de capaciteit hadden gemaakt leek het in elk geval nog een beetje vol).
Winst Brazilië was hier wel te verwachten, ben wel benieuwd wanneer ze echt meer weerstand krijgen.
Het viel deze wedstrijd wel mee hoor, met die lege plekken. Arabieren in zo'n wit gewaad lijken net een lege stoel, maar al die stippen zijn gezichtenjbdeiman schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:55:
[...]
Maar de wedstrijd is wel gespeeld, geen idee hoe het met de uitstroom zit in en om de stadions en dergelijke maar voor de laatste paar minuten is dat logisch. (En vol was het stadion ook totaal niet, als ze de stadions voor 2/3 van de capaciteit hadden gemaakt leek het in elk geval nog een beetje vol)
Regeren is vooruitschuiven
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik ook. Nog 4 jaartjes wachten 😉Sjah schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 00:12:
Wat ik mis, dit Wk, logisch wel, is de nachtwedstrijd van zeg tussen half 1 en half 3.
Dat weet ik wel, maar ook daar zijn toch veel plekken waar geen hoofden zitten tussen hoor. En hele delen waren minder gevuld dan waar je nu de foto van deelt. Qatar is geen voetballand, voetbal is daar (ook gezien de extreme prijzen van alles) niet voor iedereen.T-MOB schreef op donderdag 24 november 2022 @ 22:36:
[...]
Het viel deze wedstrijd wel mee hoor, met die lege plekken. Arabieren in zo'n wit gewaad lijken net een lege stoel, maar al die stippen zijn gezichten[Afbeelding]
Die staan ook op mijn hotlist na ronde 1. Deze landen waren echt goed op elkaar ingespeeld.tweakduke schreef op donderdag 24 november 2022 @ 22:55:
De gebruikelijke namen als Engeland, Brazilië, Spanje en Frankrijk maken tot zover scorend een goede indruk. Maar goed wij moeten altijd groeien in een toernooi
Verwijderd
Bij het vorige WK van 2018 werd Duitsland 4e en laatste in een groep met Mexico, Zweden en Zuid-Korea.d-vine schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:44:
Maar 1 gebruikelijke naam Duitsland staat daar een keer niet tussen.
Dat weet ik maar dat was een uitzondering. Van 1966 tot 2014 (met uitzondering 78, dat werkte toen niet met de knock out zoals we nu kennen maar met 2x een groeps fase) komen die Duitsers altijd minimaal tot de kwartfinale en staan ze niets voor niets bekend als toernooi voetballers.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:50:
[...]
Bij het vorige WK van 2018 werd Duitsland 4e en laatste in een groep met Mexico, Zweden en Zuid-Korea.
[ Voor 13% gewijzigd door d-vine op 25-11-2022 09:21 ]
Wel vind ik dat Duitsland voetballend de laatste tijd erg tegenvalt, er lijkt ook niet zoveel drive te zijn als er eerder wel was bij Die Mannschaft.d-vine schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:58:
[...]
Dat weet ik maar dat was een uitzondering. Van 1966 tot 2014 (met uitzondering 78) komen die Duitsers altijd minimaal tot de kwartfinale en staan ze niets voor niets bekend als toernooi voetballers.
De duitsers vallen zeker tegen de laatste tijd maar bedenk wel dat tegen Japan ze hele grote kansen hadden en het zo 2 of 3-0 had kunnen staan.jbdeiman schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:45:
[...]
Wel vind ik dat Duitsland voetballend de laatste tijd erg tegenvalt, er lijkt ook niet zoveel drive te zijn als er eerder wel was bij Die Mannschaft.
Ik moet het nog zien, ze beginnen nu wel op een achterstand die niet fijn is aangezien de poule over maar 3 wedstrijden gaat. Ze moeten nu eigenlijk 2 maal winnen, verliezen ze van Spanje is het zo goed als zeker klaar, of moeten ze heel veel geluk hebben om door te gaan:
Spanje wint wel van Costa Rica (is de verwachting), maar die zullen van Duitsland ook winnen (en willen winnen), dan zijn ze al zeker door. Spanje komt dan op 6 punten uit 2 wedstrijden.
Costa Rica en Japan moeten tegen elkaar, Japan heeft al 3 punten, Costa Rica 0. Als Japan wint of het gelijk spel wordt is Duitsland al uitgeschakeld Japan komt dan al op 4 punten waar Duitsland maximaal op 3 komt. Alleen de eerste 2 teams uit de poule gaan door.
Veel tijd om in het toernooi te komen is er dus niet, de wedstrijd tegen Spanje is in principe al beslissend voor Duitsland. Enige route waardoor het allemaal goed komt zou dan zijn als Japan verliest van Costa Rica, Duitsland wint van Spanje, dan heeft iedereen 3 punten en moet de laatste wedstrijd worden gewonnen, of het moet op doelsaldo dan nog gebeuren wanneer ze de laatste wedstrijd gelijk spelen.
Daar doelde ik eigenlijk op, Spanje is in goede vorm / doen, dus daar zal een mogelijk verlies wel zijn ingecalculeerd zeg maar, omdat je in het toernooi moet groeien. Maar dan moet je in de andere 2 wedstrijden wel winnen, en dat lukt dus al niet meer. Belooft wel een mooie pot te worden tussen Duitsland en Spanje, juist omdat 1 van de 2 echt moet.d-vine schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:04:
[...]
De duitsers vallen zeker tegen de laatste tijd maar bedenk wel dat tegen Japan ze hele grote kansen hadden en het zo 2 of 3-0 had kunnen staan.
Hetzelfde geld voor 2018 tegen zuid korea toen hadden ze ook de ene na de andere grote kans en met 2 uitbraken maakte zuid-korea er toen 2-0 van.
Het is niet zo dat ze worden weggespeeld en in grote wedstrijden staat ze er vaak. Duitsers blijven duitsers, Gelijk do or die voor ze en dat maakt het wel leuk
Maar met het spel van Spanje kan het zomaar zijn dat ze er 2x achter elkaar uit liggen in de poule fase.
I am the great Cornholio!
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
En dat te bedenken dat er over 4 jaar nog meer landen (48) mee gaan doen.. Het zal er allemaal niet beter op worden in de groepsfase..gambieter schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:31:
Iran - Wales is niet om aan te zien. Beide ploegen hebben eigenlijk niets te zoeken op dit WK.
[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 25-11-2022 12:47 ]
Wel terechte rode kaartVos schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:46:
Haha dat lijkt mij rood voor de keeper.
Wel een domper, hij keepte heel goed.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vond het ook behoorlijk overdreven. Laat dan alleen de captain verhaal halen. Maar dit was bij een potje Ajax - PSV in een knokpartij uitgemond. Dus wat dat betreft valt het nog meeVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:46:
Wat een opgefokte, vervelende gasten bij Iran.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Haha, volledig mee eens. Mijn Amerikaanse kameraad begrijpt dit niet. Hij kan voetbal niet aanzien door het gedrag. In zijn favoriete sport basketbal is dit haast onmogelijk of volgen er enorm hoge boetes. Waardoor de spelers zich toch anders lijken te gedragen naar de scheidsrechters.Providentia schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:54:
Die rode kaart was 100% terecht. Dat gezegd hebbende, even een kleine rant:
Hoe bestaat het toch dat er nog steeds geen spelregels zijn betreffende het bestormen van de scheidsrechter? Ik kan mij hier zo aan ergeren.. Als de scheids fout zit moet de var ingrijpen. De aanvoerder mag naar de scheids toe, als de rest van het team ook verhaal komt halen gewoon allemaal een gele kaart. Opbokken met dat haantjesgedrag!
En als we toch bezig zijn, een ander voorstel wat ik graag wil maken is het volgende. Zodra er gefloten is blijf je van de bal af, tenzij er in jouw voordeel wordt gefloten. Is het onduidelijk, dan wacht je tot het duidelijk is. Kom je wel (bewust) aan de bal na een fluitsignaal en/of als de bal buiten de lijnen is terwijl er in jouw nadeel geloten wordt dan krijg je direct geel. Zoveel spelbederf door spelers die direct de bal oppakken (?) na een fluitsignaal of de bal nog even wegtrappen en/of gooien.. Nergens goed voor.
/rant modus off
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
[ Voor 62% gewijzigd door Slasher op 25-11-2022 13:04 ]
Elect a clown, expect a circus.
Hij probeerde de bal weg te schieten, maar was ongeveer een half uur te laat, waardoor de Iraniër de bal allang had weggetikt.gambieter schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:51:
Hoe de scheidsrechter daar VAR voor nodig had, en nog zijn beslissing probeerde te verdedigen terwijl hij op de TV keek. Veel duidelijker komen ze niet. Doorgebroken speler en dat been zo hoog om het gezicht te raken, Hennesey hoort het toernooi niet meer in actie te komen (zelfs als ze doorgaan).
Er zijn wel regels toe maar doordat grenzen steeds worden opgerekt en het dan steeds meer geaccepteerd raakt is het grootste probleem. Gewoon weer direct straffen. Doorrollen alsof je heel veel pijn hebt en dan direct opspringen of als een hoentje weer verder spelen, gewoon bestraffen. Commentaar op de leiding, straffen. Tijdrekken (bal na het fluitsignaal meenemen of wegtikken), straffen. Eigenlijk zijn al deze dingen (aanstellen, tijdrekken) strafbaar onder de noemer spelbederf en commentaar op de arbitrage is op zichzelf al strafbaar. Net als vragen om een kaart, dat werd maar eventjes toegepast en daarna niet meer. Gewoon consequent toepassen van deze regels zorgt heel snel dat het weer om voetbal draait ipv deze irritante randzaken.Providentia schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:54:
Die rode kaart was 100% terecht. Dat gezegd hebbende, even een kleine rant:
Hoe bestaat het toch dat er nog steeds geen spelregels zijn betreffende het bestormen van de scheidsrechter? Ik kan mij hier zo aan ergeren.. Als de scheids fout zit moet de var ingrijpen. De aanvoerder mag naar de scheids toe, als de rest van het team ook verhaal komt halen gewoon allemaal een gele kaart. Opbokken met dat haantjesgedrag!
En als we toch bezig zijn, een ander voorstel wat ik graag wil maken is het volgende. Zodra er gefloten is blijf je van de bal af, tenzij er in jouw voordeel wordt gefloten. Is het onduidelijk, dan wacht je tot het duidelijk is. Kom je wel (bewust) aan de bal na een fluitsignaal en/of als de bal buiten de lijnen is terwijl er in jouw nadeel geloten wordt, dan krijg je direct geel. Zoveel spelbederf door spelers die direct de bal oppakken (?) na een fluitsignaal of de bal nog even wegtrappen en/of gooien.. Nergens goed voor.
/rant mode off
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Nederlandse - Senegal niet gezien?Oekiejoekie schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:29:
Ik heb zojuist besloten dat ik meer van schaatsen als van voetbal houd... In Thialf spelen die dweilorkesten alleen in de dweilpauze, hier trommelen ze de hele wedstrijd... Gaan ze dat hier serieus 2x 45 minuten (55 met verlenging) volhouden ??
Nederland-Senegal heb ik inderdaad gemist (alhoewel... Gemist ? Uit de samenvatting bleek dat ik weinig gemist hadd-vine schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:33:
[...]
Nederlandse - Senegal niet gezien?
Ja ze gaan dit volhouden, hoort weer bij hun cultuur.
WK Zuid Afrika was nog erger met al die vuvuzela's
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 25-11-2022 14:41 ]
0-1Harribo schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:39:
Qatar doet het niet zo slecht.
Ik vraag me dan af of we moeten waken voor Ecuador...
Qatar maakte dit soort foutjes aan de lopende band in die eerste pot. Ze hebben het nu even droog weten te houden. Benieuwd hoe dat tegen Nederland gaat.Harribo schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:39:
Qatar doet het niet zo slecht.
Ik vraag me dan af of we moeten waken voor Ecuador...
Edit :ok toch 0-1 voor Senegal
Erger? Fantastisch juist dat die supporters 90minuten lang feest vieren op de tribunes. Vroeger op Eurosport, Afrikacup, altijd weer genieten. 4-0 voor of achter maakte geen zak uit, het hele stadion was aan het feesten.d-vine schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:33:
[...]
Nederlandse - Senegal niet gezien?
Ja ze gaan dit volhouden, hoort weer bij hun cultuur.
WK Zuid Afrika was nog erger met al die vuvuzela's
2 uur voor de wedstrijd? Lauw bier als je een hele krat koud legt, ik zou het vriesvak gebruiken voor de eerste xx flessen.Oekiejoekie schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:37:
[...]
Nederland-Senegal heb ik inderdaad gemist (alhoewel... Gemist ? Uit de samenvatting bleek dat ik weinig gemist had).Nou ja, dan ga ik het nuttige maar even met het aangename verenigen en naar de supermarkt voor een kratje bier. Dan ligt die mooi koud om 17.00 uur
[ Voor 3% gewijzigd door d-vine op 25-11-2022 15:58 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq