Gebaseerd op deze:
True in "[50+ mobiel] Ervaringen & Discussie" en deze
True in "[50+ mobiel] Ervaringen & Discussie" posts was ik wel klaar met 50+ mobiel. Bereikbaarheid is belangrijk, dat kunnen ze al niet voor elkaar krijgen. Geen internet tijdens bellen had ik gebaseerd op de prijs nog wel op de koop toe genomen.
Aangestuurd op ontbinden van de overeenkomst en dat na één telefoongesprek (die echt niets hielp naar verwachting) en één mail hierop volgend voor elkaar gekregen.
Bij mijn vrouw had ik er nog één mail extra voor nodig.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Reactie na 10 werkuren was:
Members only:
Inloggen
Ik wilde richting dwaling sturen (ik wist bij afsluiten niet van geen internet tijdens bellen) en moeilijk gaan doen en gaan dreigen, maar dat was nog niet eens nodig. Voor mijzelf had ik al besloten dat ik hoe dan ook over zou stappen ook als het zou kunnen (volgens 50+) dan had ik het contract wel afgekocht. Bereikbaar zijn is voor mij gewoon belangrijk.
Maar ja toen dit bij mij gelukt was (en ik ben eerlijk, ik heb niets aangedikt in mijn verhaal) een vergelijkbaar betoog voor mijn vrouw gehouden, ook in dit geval hadden we de kosten van het uitzitten van het contract al
afgeschreven (in dit geval hadden we niet eerst gebeld, maar direct gemaild):
Members only:
Inloggen
De reactie was matig en ging niet goed op de problemen in:
Members only:
Inloggen
Wederom een reactie op de inhoud teruggestuurd:
Members only:
Inloggen
En daarna deze reactie gekregen:
Members only:
Inloggen
Eigenlijk wel knullig, want de dekking op het thuisadres klaag ik niet over in het de mailwisseling van het contract van mijn vrouw, maar ach nu zijn we er van af. Het onderschrijft enkel dat ze niet lezen ..
Ik denk dat AI hier een uitkomst zou zijn, dan worden de antwoorden beter, me dunkt

Reactietijd in de tweede mailwisseling was overigens 4 werkuren en 10 werkuren, helemaal niet slecht.