4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Autotemp setting 64 wellicht? (Wpu of autotemp bepaalt omschakelen koelen/verwarmen) staat bij mij op 0…Onl1ne1373 schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 19:31:
Stroom even van de autotemp gehaald voor de zekerheid:
WPU:
[Afbeelding]
Autotemp 1:
[Afbeelding]
Hij heeft nu trouwens ook geen state meer qua verwarmen of koelen.
Moet daarvoor toch nog ergens een setting omgezet worden?
Verder zie ik niks wat er op lijkt
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
@vliegnerd ik kan de berichten uitlezen ook.
We hebben hier al eerder mee zitten zoeken maar het destijds niet kunnen verklaren. Waarom bij de 1 het wel werkt en bij de ander niet. Ik stuur de buitentemp naar de wpu en dat gaat goed en is zichtbaar maar de Autotemp bepaald blijkbaar het verwarmen of koelen maar die buitentemp krijg ik dus niet gewijzigd. Ik heb geen sensor buiten hangen en hij blijft hier dus op die 327 graden.
Hier staat op de Autotemp setting 64 ook op 0.
We hebben hier al eerder mee zitten zoeken maar het destijds niet kunnen verklaren. Waarom bij de 1 het wel werkt en bij de ander niet. Ik stuur de buitentemp naar de wpu en dat gaat goed en is zichtbaar maar de Autotemp bepaald blijkbaar het verwarmen of koelen maar die buitentemp krijg ik dus niet gewijzigd. Ik heb geen sensor buiten hangen en hij blijft hier dus op die 327 graden.
Hier staat op de Autotemp setting 64 ook op 0.
[ Voor 5% gewijzigd door GeeMoney op 10-04-2026 20:52 ]
Vraagje, ik heb eigenlijk geen problemen met mijn wpu 5g, maar kwam er bij het jaarlijkse bijveullen van het cv vulpunt (van 0,8 naar 2 bar) achter dat de druk van de bodumlus maar 0,6/0,7 bar is. Kan dit kwaad / kan ik dit ook gewoon bijvullen naar 1 / 1,2 bar?)
Yep gewoon bijvullen.oinkoink12 schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 21:19:
Vraagje, ik heb eigenlijk geen problemen met mijn wpu 5g, maar kwam er bij het jaarlijkse bijveullen van het cv vulpunt (van 0,8 naar 2 bar) achter dat de druk van de bodumlus maar 0,6/0,7 bar is. Kan dit kwaad / kan ik dit ook gewoon bijvullen naar 1 / 1,2 bar?)
Heb ik deze week ook gedaan. Ik heb net nog even gekeken, maar bij mij is het groene gebied op de meter tussen de 1.6 en 3 bar.oinkoink12 schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 21:19: