Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:28
Mooi spel zo het eerste uur.
spoiler:
Odin
vind ik wel iets te herkenbaar als de acteur die hem speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlmarvin
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05 18:50
Had ik ook met (volgens mij) Horizon Forbidden West en die kwam uiteindelijk wel gewoon op de release binnen. Dag later stond in mijn account ook dat hij afgeleverd was
Aah oke. Ik ben benieuwd dan. Zie het vanmiddag wel als ik uit werk kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:38
Kalder schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:23:
[...]

Dat was de Samsung AU9000, maar schijnbaar valt HDMI 2.0 onder 2.1 ofzo tegenwoordig... het is heel vaag met die HDMI versies
(Hij stond in de pricewatch ook aangegeven als 2.1 maar dat heb ik laten wijzigen)
Hierna ga ik weer over GoW praten.

Beetje mosterd na de maaltijd, maar altijd goed om deze site te checken: https://www.displayspecifications.com/. Die site heeft altijd de juiste info, in tegenstelling tot de pricewatch. Kun je ook zien wat voor LCD paneel in je tv zit (VA of IPS) en het soort LED techniek (edge lit, direct lit, FALD, miniled etc). Jouw tv staat daar inderdaad als HDMI 2.0 te boek met VRR, eARC en ALLM. Mooi voorbeeldje van een beetje van beide HDMI standaarden... jammer dat je dan geen 4K 120hz mode met HDR kan gebruiken.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-06 22:51
Iedereen flink aan het gamen?
Mijne fysieke copy is net uur geleden bezorgd, straks thuis alvast installeren en later vanavond tot in de nacht/ochtend door wrs (weekend!) :7 B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Heb die van mij net geïnstalleerd. Duurde toch wel een klein uurtje (ik wacht altijd op 100%), dus pauze alweer voorbij. Binnenkort!

[ Voor 10% gewijzigd door Seroczynski op 09-11-2022 15:11 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15:41
Seroczynski schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:11:
Heb die van mij net geïnstalleerd. Duurde toch wel een klein uurtje (ik wacht altijd op 100%), dus pauze alweer voorbij. Binnenkort!
Er zijn al 2 patches geweest (day one en een nieuwe vanmorgen dacht ik).
Nog even extra geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 07-06 23:02
Al paar uurtjes opzitten wat een game. Ik speel op 40 fps lg c9 en bevalt prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 22:35
Sjuuls92 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:11:
Al paar uurtjes opzitten wat een game. Ik speel op 40 fps lg c9 en bevalt prima.
Quality of Performance + HFR?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjuuls92
Atari schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:13:
[...]

Quality of Performance + HFR?
Quality + HFR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
Ok, ga ik daar ook straks eens mee beginnen (LG CX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Postbode had hem vandaag niet bij zich, dan maar morgen. Komt omdat ik The Last of Us 2 door een fout van Bol ook dagen voor de release kreeg. Dat moet natuurlijk een keer terugbetaald worden :+

Anderen veel plezier ermee vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Wat speelt de game toch weer heerlijk weg, heb nog wel wat kleine bugs gehad, dwars door een pratende NPC kunnen lopen en een health dingetje wat ik niet op kon rapen. Maar de $%#@$*! wat een graphics en het vechten gaat ook echt lekker.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoogste kwaliteit modus draait toch op 40fps? er is geen 30fps in dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:30
Kalder schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:52:
Wat speelt de game toch weer heerlijk weg, heb nog wel wat kleine bugs gehad, dwars door een pratende NPC kunnen lopen en een health dingetje wat ik niet op kon rapen. Maar de $%#@$*! wat een graphics en het vechten gaat ook echt lekker.
Ik had ook een vreemde bug... zo'n game tips venster die in een cutscene te zien was voor een paar seconde. Maakt verder niet uit. Ik zit er weer helemaal in net als in 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Farabi schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:58:
hoogste kwaliteit modus draait toch op 40fps? er is geen 30fps in dit spel?
Jawel, op mijn TV heb ik de keuze uit performance en quality en quality is gewoon in 30fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:46
Is 40fps een nieuwe trend in console spellen? Is dat zoveel beter/vloeiender dan 30fps dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertraaf
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:18
1 keer vastloper. Gooide m'n bijl weg in zo een tussen passage naar een andere realm en toen ik de deur opende om daar heen te gaan liep het spel vast en kreeg ik een error.
Daarna opnieuw gestart en kon verder waar ik gebleven was. Game was m'n bijl denk echt even kwijt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:14

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ok! Echt geweldig spel… man wat speelt dat lekker weg. Enige waar ik me aan erger is de Nederlandse tekst in het spel. Mijn ps5 staat op Engels, toch krijg ik Nederlandse teksten en ik vind dat flink storend. Mis ik ergens een instelling ? Ik zie nergens taal staan in de menu’s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:49
Even een uurtje gespeeld vanavond prachtig spel, nu gestopt en van weekend maar weer eens verder spelen.
Nu nog even verder met de series(Manifest) 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
Kalder schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:52:
Ja dat health dingetje had ik ook. Verder weer echt bruut episch en graphics idd lekker. Quality + HFR loopt smooth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Alcmaria schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:02:
Ok! Echt geweldig spel… man wat speelt dat lekker weg. Enige waar ik me aan erger is de Nederlandse tekst in het spel. Mijn ps5 staat op Engels, toch krijg ik Nederlandse teksten en ik vind dat flink storend. Mis ik ergens een instelling ? Ik zie nergens taal staan in de menu’s
Ik kreeg die keuze toen ik voor uitgebreid instellen koos in het begin. Dus de optie is er iig wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
Alcmaria schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:02:
Er zijn wel language settings ja, maar zo te zien alleen beschikbaar in main menu. Dus ff saven en dan naar Settings, dan zie je onder Text & Colour de Text and Speech Language settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 10:36
Ik ga het spel kopen voor m'n ps4 (vakantieadres), maar kan ik hem dan ook spelen op m'n ps5 (thuis).

Ik weet dat je kan upgraden voor een tientje naar ps5 maar kan ik hem dan nog wel op de ps4 spelen? Niet dat hij op de ps4 dan wordt "geblokkeerd" of iets dergelijks.

[ Voor 14% gewijzigd door cliors op 09-11-2022 20:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:28
mister_S schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:29:
Is 40fps een nieuwe trend in console spellen? Is dat zoveel beter/vloeiender dan 30fps dan?
Ik hoop dat het een trend wordt, het is een goede balans tussen quality en performance in. En 40FPS is alleen mogelijk met HDMI 2.1.
cliors schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:32:
Ik ga het spel kopen voor m'n ps4 (vakantieadres), maar kan ik hem dan ook spelen op m'n ps5 (thuis).

Ik weet dat je kan upgraden voor een tientje naar ps5 maar kan ik hem dan nog wel op de ps4 spelen? Niet dat hij op de ps4 dan wordt "geblokkeerd" of iets dergelijks.
Ja dat kan, ik raadt natuurlijk de PS5 versie aan op een PS5, maar de PS4 versie kan je op beide consoles spelen.

[ Voor 42% gewijzigd door ZesBarkiePK op 09-11-2022 20:35 ]

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
  • Laatst online: 06-06 10:36
ZesBarkiePK schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:34:
[...]

Ik hoop dat het een trend wordt, het is een goede balans tussen quality en performance in. En 40FPS is alleen mogelijk met HDMI 2.1.

[...]

Ja dat kan, ik raadt natuurlijk de PS5 versie aan op een PS5, maar de PS4 versie kan je op beide consoles spelen.
Ik zit nog een maand of 2 op de ps4 dus ik moet wel de ps4 versie downloaden :)
Thuis wil ik wel degelijk de upgrade doen naar ps5. Neem aan dat ik dan de ps4 versie download (naar de ps5) die ik al gekocht heb en dan upgrade.

Edit: ik zie dat ik een ps4&ps5 editie in 1 kan kopen. Dat zal wel goed zitten dan.

[ Voor 7% gewijzigd door cliors op 09-11-2022 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Bedoelen ze nou met "unlocked 40 fps", dus met vrr, fps tussen 40-60? Digital Foundry heeft het helaas niet over deze optie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Toch maar een paar uur gespeeld. Ptettt Pretttyy pretttyy good :P

ik heb een half uur 40fps@120hz gedaan maar performance voelt beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hijo Del Jefe
  • Laatst online: 15:42
maukoo schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:59:
[...]

Ik had ook een vreemde bug... zo'n game tips venster die in een cutscene te zien was voor een paar seconde. Maakt verder niet uit. Ik zit er weer helemaal in net als in 2018
Tijdens het gevecht met
spoiler:
Thor
? Dat leek me de bedoeling, wanneer hij je
spoiler:
terug haalt uit de dood
Geweldig moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijo Del Jefe
  • Laatst online: 15:42
Ik vind het spel tot nu toe niet echt veel mooier dan deel 1 met de PS5 patch. Ook om de haverklap weer zo’n verkapt laadscherm (boom optillen, door een krappe gang schuiven). Het is niet zo’n verschil als bij Horizon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Hijo Del Jefe schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:50:
[...]

Tijdens het gevecht met
spoiler:
Thor
? Dat leek me de bedoeling, wanneer hij je
spoiler:
terug haalt uit de dood
Geweldig moment :)
Ja dat wist ik ook even niet zeker, m’n leven hing rond dat punt namelijk aan een zijde draadje. Maar ik was volgens mij niet echt dood gegaan. Had nog leven over.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:52

s0kkie

Cowabunga

Speelt als een trein en zit er helemaal weer in 8)
Het enige wat ik had is ‘flickering’ als ik VRR aan heb, dit was exact hetzelfde probleem met TLOU1.
Wel vaag dat het precies alleen bij 2 grote PS exclusives gebeurd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:56
Quality + HFR + VRR is om van te smullen. :9~ Geen last van flickering.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 19:07

geforce666

a.k.a Jan (nl)

Gezellig mee aan het lezen en inmiddels ook een avondje aan het spelen. Echt een fantastische game so far! Echter zie ik iedereen het hebben over de verschillende graphics modes zoals 'Quality + HFR + VRR' maar waar selecteer je dat? Ik heb een LG Oled C9 en een PS5 en krijg in de game graphics settings bij 'graphics mode' enkel de opties 'Favour Resolution' of 'Favour Performance'. Zie ik iets over het hoofd? Als in in de PS5 instellingen bij 'Screen and Video' kijk staat er bij de 'Video output information' 3840 x 2160 - VRR. Kan ik dan concluderen dat mijn setup er wel voor geschikt is en ik de opties zou moeten kunnen selecteren in de game? Anyway, ik ga weer happy verder spelen!

[ Voor 4% gewijzigd door geforce666 op 09-11-2022 23:58 ]

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:41
geforce666 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:45:
Gezellig mee aan het lezen en inmiddels ook een avondje aan het spelen. Echt een fantastische game so far! Echter zie ik iedereen het hebben over de verschillende graphics modes zoals 'Quality + HFR + VRR' maar waar selecteer je dat? Ik heb een LG Oled C9 en een PS5 en krijg in de game graphics settings bij 'graphics mode' enkel de opties 'Favour Resolution' of 'Favour Performance'. Zie ik iets over het hoofd? Als in in de PS5 instellingen bij 'Screen and Video' kijk staat er bij de 'Video output information' 3840 x 2160 - VRR. Kan ik dan concluderen dat mijn setup er wel voor geschikt is en ik de opties zou moeten kunnen selecteren in de game? Anyway, ik ga weer happy verder spelen!
40fps modus heb je alleen wanneer je tv hdmi 2.1 heeft

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:52
rstift schreef op donderdag 10 november 2022 @ 00:13:
[...]

40fps modus heb je alleen wanneer je tv hdmi 2.1 heeft
Ja .. en hij heeft een C9, dus HDMI 2.1.

Je hebt in dit geval twee varianten: Quality en performance met volgens mij in beide gevallen een " high framerate toggle".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
geforce666 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:45:
In de instellingen onder graphics mode kun je high frame rate mode aan- en uitzetten. VRR kun je aanzetten in je systeeminstellingen van de PS5.

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:57
Gister ook begonnen, en ben nu een uurtje of 5 onderweg.

De band tussen Kratos en zoon is wel verbeterd, al moet ik zeggen dat ik de jongere Atreus wel leuker vind qua voicelines etc. Mimir blijft geweldig, de out of the box opmerkingen die natuurlijk veel te bijdehand zijn. :D

Heb net een stuk gevaren met een bootje; Inmiddels heel de mine doorlopen,
spoiler:
en ben nu met Tyr op de weg terug.

Wel moet ik zeggen dat de encounters tot nu toe best een flinke kluif zijn.
spoiler:
Dreki en The Hateful
, misschien moet ik er gewoon even opnieuw inkomen. Ik speel op Bring me balance, dus de middelste van de 5 difficulties. Wel speelt het enorm lekker weg, al moet ik zeggen dat ik in tijden niet zo lang op de ps5 gespeeld heb; het topje van mijn linkerduim heeft het zwaar en slaat rood uit .. :P

[ Voor 11% gewijzigd door enira op 10-11-2022 09:08 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 10:30

TiMMieJ

PSN: Orixez

Gisteravond begonnen en wat een top spel zeg! Heerlijk vibes weer en je zit snel weer in het verhaal. Zoals hier al eerder gemeld zijn de encounters een stuk pittiger. Ze gaan er echt vanuit dat je de parries gebruikt en mastered. Dat maakt het een stuk makkelijker gelijk. Tot nu toe een heerlijke game.

• Farabi
  • Niet online
1 optie zou welkom zijn: het overslaan van die ***puzzels. Het haalt me helemaal uit het spel.

Alhoewel het vorige deel erger was op dit gebied.

• FMS
  • Niet online

FMS

Raem schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:17:
Quality + HFR + VRR is om van te smullen. :9~ Geen last van flickering.
Ja het ziet er echt goed uit, is redelijk soepel en VRR helpt maar ik kan er niet aan wennen tov 120hz performance:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Gister even een uurtje gespeeld en het is meteen weer als vanouds. Ziet er op de PS5 op performance mode echt strak uit en perfect 60fps. Als ik dan weer naar a plague tale requiem kijk, snap ik niet zo goed waarom die game niet op 60fps kan draaien. Deze game ziet er een stuk beter en scherper uit. Maarja, ook wel iets ander ontwikkelbudget natuurlijk.

Zag gisteren een DF item PS4(pro) vs PS5. Verschil is niet erg groot, op de resolutie en performance na.

[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 10-11-2022 10:17 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
Farabi schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:33:
1 optie zou welkom zijn: het overslaan van die ***puzzels. Het haalt me helemaal uit het spel.

Alhoewel het vorige deel erger was op dit gebied.
In het eerste half uur van die game had ik alweer van die ellendige sluip-door-kruip-door-verkapte laadschermen. Dat vind ik nog veel irritanter dan de puzzels. Had toch gehoopt dat de PS5 versie dit niet zou hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 10-11-2022 10:19 ]

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 03:02
ZesBarkiePK schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:34:
[...]

[...]

Maarja die HDMI 2.1 kabel Zit toch al bij de ps5 inbegrepen?

• ZesBarkiePK
jaaoie17 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:20:
[...]

Maarja die HDMI 2.1 kabel Zit toch al bij de ps5 inbegrepen?
Zeker weten, je hebt alleen maar een HDMI 2.1 TV nodig en je kan de game op Quality met 40FPS spelen.

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-05 11:31
Ben bezig op gmgow en wat een game zeg. Heb er nu 10 uur in zitten en ben nog redelijk in het begin. Gelukkig is de game niet net zo brutal al 2018, waardoor gmgow goed te doen is. Ik moet echt eens gaan denken aan een nieuwe tv. Ik wordt jaloers van al die hoge framerates :(

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 03:02
Maar met die armors hoef je niet te veel te klooien toch. Want ben bang dat ik constant in menuutjes blijf hangen. Heb de game nog niet geïnstalleerd verder zit in een renovatie.

• Raem
Hulleman schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:19:
[...]

In het eerste half uur van die game had ik alweer van die ellendige sluip-door-kruip-door-verkapte laadschermen. Dat vind ik nog veel irritanter dan de puzzels. Had toch gehoopt dat de PS5 versie dit niet zou hebben.
Ik weet eigenlijk niet eens meer of Forbidden West dit ook heeft. Dan zou het namelijk niet eens zo zeer de beperking van de PS4 versie moeten zijn.
Meen wel ergens gelezen te hebben dat een ontwikkelaar had gezegd dat het deels laadscherm is, maar vooral om een betere cinematic ervaring te geven door op deze manier de camera positie te kunnen bepalen wanneer je in een nieuwe open ruimte komt.

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-05 11:31
jaaoie17 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:31:
Maar met die armors hoef je niet te veel te klooien toch. Want ben bang dat ik constant in menuutjes blijf hangen. Heb de game nog niet geïnstalleerd verder zit in een renovatie.
Als ik een kritiekpuntje zou moeten aandragen op de game dan is het wel het menu voor upgraden en armor etc. Het kan snel onoverzichtelijk worden imho. Maar gelukkig kan je vrij snel upgraden en een armor die je mooi vind, functioneel vind lang gebruiken, waardoor je minder vaak in je menu bent te vinden. Alleen hadden ze voor mij mogen beginnen met de map en dan pas de character schermen. Ik moet toch vaak kijken op de map of ik iets heb gemist en ik moet steeds weer een paar tikken naar rechts om ff op mijn map te kijken of ik de goede kant op ga. Het is een minor iets op echt een grandioos spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Hulleman schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:19:
[...]

Ik denk dat dat komt omdat de game ook voor de PS4 ontwikkeld is. Dan ontkom je er eigenlijk niet aan. Of ze hadden echt een aparte PS5 versie maken, maar dat is natuurlijk ook weer een kostenplaatje. Maar ja het voelt wel erg ouderwets aan inderdaad, gelukkig kan je wel gewoon terug, ik was soms wat vergeten.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:28

Nyarlathotep

Crawling Chaos

ZesBarkiePK schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:23:
[...]

Zeker weten, je hebt alleen maar een HDMI 2.1 TV nodig en je kan de game op Quality met 40FPS spelen.
Het werkt natuurlijk niet wanneer je de PS5 via een non-HDMI2.1 receiver doorschakelt naar je HDMI2.1 capabele tv. Misschien is dat het issue?

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Kalder

Kalder

Zat compleet vast, gelukkig na restarten van checkpoint werkte het wel weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Je ziet inderdaad wel goed dat dit primair een PS4 game is die op de PS5 op hogere resoluties and frame rate draait. Niets mis mee want SMS heeft de lat in 2018 al vrij hoog gelegd en de game ziet er nog steeds goed uit. Maar je ziet dat bijvoorbeeld Guerrilla wel iets meer tijd en resources in de PS5 versie heeft gestoken.

Echter de gameplay, set-pieces, art design en zaken als de one-shot camera zijn weer van zeer hoog niveau, daar is SMS echt een van de beste studios in. De eerste 2 uur zijn zeer goed bevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Nu online
Svartalfheim:

spoiler:
Die Dreki, my god wat irritant. Zowel dodgen als parryen zijn lastig te timen zeg bij die staart.

PSN: MrMistral

• Hulleman
Raem schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:31:
[...]

Ik weet eigenlijk niet eens meer of Forbidden West dit ook heeft. Dan zou het namelijk niet eens zo zeer de beperking van de PS4 versie moeten zijn.
Meen wel ergens gelezen te hebben dat een ontwikkelaar had gezegd dat het deels laadscherm is, maar vooral om een betere cinematic ervaring te geven door op deze manier de camera positie te kunnen bepalen wanneer je in een nieuwe open ruimte komt.
HFW had laadschermen bij je basis in de grot. Ik vind het iig geen prettige designkeuze. Helemaal niet omdat ik bij GoW2018 nog best wat aan backtracking heb gedaan voor de platinum trophy.

• Hulleman
kazuka schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:38:
Maar je ziet dat bijvoorbeeld Guerrilla wel iets meer tijd en resources in de PS5 versie heeft gestoken.
Ja, alleen in de quality 30fps mode. De performance mode was bij release echt niet om aan te gluren. De quality mode was echt prachtig, maar de 30fps mode voelde mij niet goed. Was echt een dilemma in welke mode die game te spelen. Heb de game grotendeels in quality mode gespeeld, omdat de 60fps mode enorm in moest leveren qua graphics en beeldkwaliteit. Die beeldkwaliteit van de performance mode hebben ze nu wel gefixt.

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 10-11-2022 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Hulleman schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:29:
[...]

HFW had laadschermen bij je basis in de grot. Ik vind het iig geen prettige designkeuze. Helemaal niet omdat ik bij GoW2018 nog best wat aan backtracking heb gedaan voor de platinum trophy.
Waar ik me meer aan stoor is dat je weer zo'n wachtruimte hebt als je door een portaal stapt. Waar je eindeloos rondjes kan rennen tot de volgende portaal geladen is.
Je zou zeggen dat dit wel makkelijk te onderscheiden is van de PS4 versie. En R&C heeft ook laten zien dat dit geen probleem hoeft te zijn op de PS5. Maar die twee kun je misschien ook niet zo vergelijken.

• BigF25
Raem schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:46:
[...]

Waar ik me meer aan stoor is dat je weer zo'n wachtruimte hebt als je door een portaal stapt. Waar je eindeloos rondjes kan rennen tot de volgende portaal geladen is.
Je zou zeggen dat dit wel makkelijk te onderscheiden is van de PS4 versie. En R&C heeft ook laten zien dat dit geen probleem hoeft te zijn op de PS5. Maar die twee kun je misschien ook niet zo vergelijken.
Heeft simpelweg te maken met het feit dat gow voor beide platforms ontwikkeld is, r&c is enkel ps5

• Raem
BigF25 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:16:
[...]

Heeft simpelweg te maken met het feit dat gow voor beide platforms ontwikkeld is, r&c is enkel ps5
Begrijp ik, maar je zou zeggen dat ze bij de PS5 dan die wachtruimte zouden kunnen overslaan.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nou lekker emotioneel beginnetje wel :P

Ik zeg verder niks, is niet echt een spoiler hoop (denk) ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:23
Cryostorm schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:44:
[...]

Als ik een kritiekpuntje zou moeten aandragen op de game dan is het wel het menu voor upgraden en armor etc. Het kan snel onoverzichtelijk worden imho. Maar gelukkig kan je vrij snel upgraden en een armor die je mooi vind, functioneel vind lang gebruiken, waardoor je minder vaak in je menu bent te vinden. Alleen hadden ze voor mij mogen beginnen met de map en dan pas de character schermen. Ik moet toch vaak kijken op de map of ik iets heb gemist en ik moet steeds weer een paar tikken naar rechts om ff op mijn map te kijken of ik de goede kant op ga. Het is een minor iets op echt een grandioos spel.
Je kan de map direct openen door links(boven) op de touchpad te drukken i.p.v. in het midden.

• BigF25
Raem schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:33:
[...]

Begrijp ik, maar je zou zeggen dat ze bij de PS5 dan die wachtruimte zouden kunnen overslaan.
Nee want dat is een ander manier van ontwikkelen. Zodra er een GoW komen komt specifiek voor de ps5 bijv zal dat eventueel tot verleden tijd behoren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hulleman
spoiler:
Dat eerste gevecht met Thor is wel even een binnenkomer….shiiiiiiiiiit
_/-\o_

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:21
Spelen er hier mensen op ps4 pro? Is de performance en graphics beetje ok? Heb zelf geen ps5 en ook niet makkelijk te krijgen zoals bekend haha.

Heb een 55” 4k tv geen oled oid.
Vergelijkbaar met gow 2018?

• Hulleman
Aschtra schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:38:
Spelen er hier mensen op ps4 pro? Is de performance en graphics beetje ok? Heb zelf geen ps5 en ook niet makkelijk te krijgen zoals bekend haha.

Heb een 55” 4k tv geen oled oid.
Vergelijkbaar met gow 2018?
Check de video op digital foundry. Performance op 30fps is erg goed op de PS4(pro). Game ziet er op de ps4 pro goed uit. De performance mode is niet goed 40-50 fps, maar dat was met gow 2018 net zo. De 30fps mode op ps4 voelt schijnbaar zelfs beter aan dan de 30fps mode op de ps5 door de betere motion blur.

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 10-11-2022 21:29 ]

• Farabi
  • Niet online
heeft iemand al zijn bestelling van mediamarkt binnengekregen via de post? ik heb vandaag weer niks ontvangen. het is maar dat ik een code wist te fixen dinsdag, wat een dramabedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:47
Farabi schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:11:
heeft iemand al zijn bestelling van mediamarkt binnengekregen via de post? ik heb vandaag weer niks ontvangen. het is maar dat ik een code wist te fixen dinsdag, wat een dramabedrijf.
Gisteren avond rond 9 uur kwam mijn bestelling binnen met "Trunkrs", maar inderdaad een drama bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:40
Aschtra schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:38:
Ziet er geweldig uit en vind het ook erg soepel lopen op Quality setting, voelt iig soepeler aan als de eerste game.

Ik vond Horizon Forbidden West er ook super uitzien op PS4 Pro, dat ik door die game juist heb besloten om ook geen PS5 te halen voor GoW2, heb toch geen 4K TV, komt wel in toekomst of het geld bijleggen voor leuke graphics card aangezien er toch steeds meer PS exclusives naar PC gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
Heb de game nu een uur of 4 gespeeld. Overal erg tevreden tot nu toe maar toch zijn er veel dingen die (voor mij) tegenvallen.

Ten eerste de matige fps op een base ps4, volgens mij nog lager dan GOW 2018. Ik weet het, armoe :p maar ik heb een dikke pc staan dus ja..

spoiler:
de nieuwe gameplay puzzle elementen kunnen mij nog niet bekoren.. het opblazen van barrels, bevriezen van geisers, smashen door die gecrackte vloeren (prachtzin). Dit probleem had ik ook met die poison clouds in GOW 2018

spoiler:
door de matige fps zijn acties van vijanden bijna niet te zien en ze lijken qua combat iets meer de dark souls kant op te zijn gegaan. Vijanden zijn op de middelste moeilijkheidsgraad al flinke bulletsponges, jammer

spoiler:
wellicht ligt het aan mij, maar het leveldesign vind ik tot nu toe best saai. Niet grafisch gezien(!) Als voorbeeld Nidavellir, een prachtig uitgewerkte stad waar uiteindelijk niets te doen is behalve een paar oersimpele puzzeltjes en één sidequest giver. All fluff, no substance zegmaar

Het verhaal vind ik tot nu toe heel tof, wat grootser aangepakt. Kratos blijft een iconisch karakter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:42
Nu 4 uurtjes onderweg. Prachtige game weer. Speelt als vanouds.
Jammer alleen dat Atreus alles meteen voorkauwt in de puzzels. "Misschien moet je dat bevriezen", "kijk hier kunnen we omhoog". Ik wil het zelf ontdekken |:(

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 16:13
peto84 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:41:
Jammer alleen dat Atreus alles meteen voorkauwt in de puzzels. "Misschien moet je dat bevriezen", "kijk hier kunnen we omhoog". Ik wil het zelf ontdekken |:(
Ben ik het idd met je eens. Ik zat gisteren ook al in de opties te kijken maar voor zo ver ik kan zien kun je het alleen makkelijk maken maar niet moeilijker. Straks nog maar een keer kijken of ik misschien iets over het hoofd heb gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
Tig settings, maar deze zijn ze inderdaad 'vergeten'. Had het graag willen uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Deed me denken aan tomb raider > *belletje rinkelt* "secret tomb nearby"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Had Aloy ook een handje van.

Maar nog irritanter.. als ik er niet uitkom zegt ie niks meer :P

Ik zou hem via settings enkel op "confirm" willen zetten; aka "Yes, this looks correct".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Nu online
Over vijanden algemeen:
jellybrah schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:25:
Heb de game nu een uur of 4 gespeeld. Overal erg tevreden tot nu toe maar toch zijn er veel dingen die (voor mij) tegenvallen.

spoiler:
door de matige fps zijn acties van vijanden bijna niet te zien en ze lijken qua combat iets meer de dark souls kant op te zijn gegaan. Vijanden zijn op de middelste moeilijkheidsgraad al flinke bulletsponges, jammer
spoiler:
Qua bulletsponges: dit dacht ik eerst ook, maar ben het toch niet met je eens. Je wordt echt nog meer gedwongen om te vechten naar de zwaktes van je tegenstanders en de sterktes van je eigen abilities en je wapenkeuzes. Als je dat goed doet, gaan ze snel neer. Vergeet ook niet te levelen en je stats upgraden. Misschien is je strength laag? Ik speel btw op No mercy

[ Voor 3% gewijzigd door MrMistral op 11-11-2022 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 15:36
Ik zit er nu ongeveer 7 uur en ik vind het nu al beter dan deel 2, in meerdere opzichten. Zeker qua omgevingen en enemy variety. Alles is gewoon net wat beter uitgewerkt. :)

Wel 1 dingetje waar ik enorm van baal. Ik ben een mysticgate vergeten te unlocken(blijkbaar over heen gekeken) en nu kan ik niet terug naar die region, om de rest te clearen. Ik probeerde lopend terug te gaan, maar omdat ik er ben gekomen via een cutscene kan dit niet meer. Iemand enig idee?

Het gaat om de volgende plek, even in spoiler tags:

spoiler:
Jarnsmida pitmines. Ik kwam daar via dat karretje/trein maar die is nu pleite dus wederom naar dat gebied reizen lukt niet en fast travelen dus ook niet, omdat ik die mystic gate over het hoofd heb gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atari
Ambition88 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:33:
Ik zit er nu ongeveer 7 uur en ik vind het nu al beter dan deel 2, in meerdere opzichten. Zeker qua omgevingen en enemy variety. Alles is gewoon net wat beter uitgewerkt. :)

Wel 1 dingetje waar ik enorm van baal. Ik ben een mysticgate vergeten te unlocken(blijkbaar over heen gekeken) en nu kan ik niet terug naar die region, om de rest te clearen. Ik probeerde lopend terug te gaan, maar omdat ik er ben gekomen via een cutscene kan dit niet meer. Iemand enig idee?

spoiler:
Jarnsmida pitmines. Ik kwam daar via dat karretje/trein maar die is nu pleite dus wederom naar dat gebied reizen lukt niet en fast travelen dus ook niet, omdat ik die mystic gate over het hoofd heb gezien.
YouTube: How to get back to Jarnsmida Pitmines God Of War Ragnarok

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 15:36
Really? ik heb letterlijk 20 minuten lopen googlen en youtuben. Verkeerde woorden gebruikt i guess. Thanks man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Nou inderdaad. Ik hoop dat er snel een patch komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woutoro32
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 04-03-2023

spoiler:
Daar moet ik nog komen. Welke mystic gate moet ik niet vergeten? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Wow
spoiler:
Asgard
is echt prachtig zeg. Mooiste gebied tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 10:27
Het is wel weer erg mooi gedaan allemaal :)
Maar. Ik mis wel de power fantasy die ik bij het vorige deel veel meer had. Alle vijanden zijn net iets te tanky naar mijn zin. Ik hoef er niet doorheen te blazen als of ze van papier zijn, maar dit is het ook net niet. Andere gerelateerde klacht is, net als bij Horizon Forbidden West, dat het allemaal wat veel is met bijvoorbeeld verschillende skill trees en
spoiler:
player characters en companions.
Je gaat nu als Kratos en als Atreus op pad. Die hebben weer verschillende manieren van vechten en andere skills (trees). Geldt ook voor de verschillende companions. Artreus en Freya werken ook weer anders. Het is een stuk lastiger een ritme vinden zo. Ook haalt het de vaart een beetje te veel uit het verhaal en de focus is weg of ligt niet meer zo sterk op Kratos en Artreus. Ik vind dat wel jammer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Ik blijf me maar verbazen over hoe goed deze game is, ben lang niet meer zo in een game gezogen als bij deze, fantastisch!
Was wel hyped maar ben tijdens het spelen alleen maar nog meer hyped geworden en dat krijgen bij mij niet veel games voor elkaar

[ Voor 34% gewijzigd door Kalder op 11-11-2022 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Nu online
Hafgufa, Dínner en Línch. Haha heerlijk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
MrMistral schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:23:
Over vijanden algemeen:

[...]

spoiler:
Qua bulletsponges: dit dacht ik eerst ook, maar ben het toch niet met je eens. Je wordt echt nog meer gedwongen om te vechten naar de zwaktes van je tegenstanders en de sterktes van je eigen abilities en je wapenkeuzes. Als je dat goed doet, gaan ze snel neer. Vergeet ook niet te levelen en je stats upgraden. Misschien is je strength laag? Ik speel btw op No mercy
Dit is het idd. Ik parry nu ook veel meer dan in gow 2018. Een goede parry en veel tegenstanders zijn nagenoeg geheel stunned om het met R3 af te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-06 21:22
Ik ben nu in de 4e realm, na de lange ‘interlude’, en moet zeggen dat de game super traag op gang komt. GoW 2018 had geweldige worldbuilding en het lijkt alsof ze bij Ragnarok dat allemaal uit het raam hebben gegooid. Absoluut geen slechte game, maar tot nu toe geen GOTY materiaal zoals vele beweren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
MrMistral schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:23:
Over vijanden algemeen:

[...]

spoiler:
Nou ik heb juist een strength build, alle secrets en exploring tot nu toe gedaan ;). Ik gebruik ook dat principe van de juiste tactiek gebruiken maar dan nog, de healthbar is echt te hoog. Iets wat @Kwistnix ook aangeeft. In gow2018 was ik gewoon megagoed in de axe, en kon daar behalve de fire enemies prima mee uit. Nu krijg ik het Doom vs Doom eternal gevoel (neenee je moet geen rocket launcher tegen de spin gebruiken, maar de laser) dit is natuurlijk belachelijk of nouja dit vind ik een irritante ontwikkeling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mister_S
Na ongeveer 3 uur, prachtige spel. In alle aspecten beter dan de voorganger, zoals een goede sequel hoort te zijn. Sommige reviewers hadden duidelijk een revolutie verwacht, maar dit is precies wat ik zelf in gedachten had (evolutie). Ik speel op give me a challenge, het is wel uitdagend moet ik zeggen. Ik heb meer moeite dan in GoW 2018. Je wordt ook wel gelijk in het diepe gegooid met dat eerste gevecht :)
Alleen Odin is wat vreemd gedaan. Hij kwam over als een cliche American/Italian mob boss. Hopelijk wordt dat beter.

Het is ook duidelijk dat veel design elementen rusten op de PS4, hopelijk laten ze cross-platform achter zich met de volgende spel en krijgen we dan wel een revolutie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMistral
  • Nu online
jellybrah schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 07:15:
[...]

Nou ik heb juist een strength build, alle secrets en exploring tot nu toe gedaan ;). Ik gebruik ook dat principe van de juiste tactiek gebruiken maar dan nog, de healthbar is echt te hoog. Iets wat @Kwistnix ook aangeeft. In gow2018 was ik gewoon megagoed in de axe, en kon daar behalve de fire enemies prima mee uit. Nu krijg ik het Doom vs Doom eternal gevoel (neenee je moet geen rocket launcher tegen de spin gebruiken, maar de laser) dit is natuurlijk belachelijk of nouja dit vind ik een irritante ontwikkeling.
Dat is een verschil in smaak/verwachtingen denk ik. Ik vind het juist tof dat er geen one-fits-all benadering is voor de gevechten, maar dat het een soort puzzel is hoe je die het beste kan aanpakken. "Ok ik gooi hier even mn axe in en kom later terug, stun ondertussen met atreus en wat bare fists een andere enemy om het met R3 af te maken, blades voor enemy nummer 3 en trek m'n axe uit de frozen enemy om die af te maken. Hm, oké dit werkt niet bij die andere enemies, laat maar komen en dan shield break bij de 2 blauwe cirkels en vanaf daar verder". Niks geen last van lange health bars zo hoor. Op de mini-bosses en bosses na dan, dat vind ik zelf ook overdreven, maar dat is altijd zo geweest in GoW. Soms frustrerend? Ja. Leuk? 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woutoro32
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 04-03-2023
Vind het tot dusver tof. Nog niet heel ver. Vooral met sidequests bezig. Maar tot nu toe steeds weer zin om verder te gaan. Helaas met jonge kids in huis veroordeeld tot in de avonduren.

Wat betreft het vechten: moet meer nadenken en verschillende combo's gebruiken en runes. Meer blocken en ontwijken, dan alleen maar rossen, zoals (overdreven gesteld hoor) wat meer in het vorige deel kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-06 21:40
Spel net geïnstalleerd op PS5. Merk nu wel dat de disc constant blijft draaien, lijkt me niet normaal. Bij andere games is dit niet zo. Hm, iets raar. Blijft zelfs draaien als ik ander spel start ??

[ Voor 18% gewijzigd door lapino op 12-11-2022 18:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Is die niet nog aan het installeren? Veel games kopiëren eerst een deel waardoor je al kunt beginnen met spelen en daarna (op de achtergrond) de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:42

H.Boss

Hugo Boss

lapino schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 18:27:
Spel net geïnstalleerd op PS5. Merk nu wel dat de disc constant blijft draaien, lijkt me niet normaal. Bij andere games is dit niet zo. Hm, iets raar. Blijft zelfs draaien als ik ander spel start ??
Kan zijn dat die nog aan het installeren is. Duurt best even. Speelbaar is die al eerder uiteraard.

Ik heb ook de discversie op de PS5 en nergens last van.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-06 21:40
Ah dat zal de reden zijn vermoed ik, dacht dat ik pas kon spelen als die volledig geïnstalleerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:37

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Hij zal nog een half uur tot een uur napruttelen is mijn ervaring.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Ik heb het idee dat ik geen mystic gateways meer zie en kan unlocken. In svartalfheim heb ik die aan het begin en in nidavellir unlocked. De rest in dat realm ben ik geen mystic gateways tegen gekomen. Ook niet bij de shops die je her en der tegenkomt. Mis ik iets in de verhaallijn of heb ik een bug?

spoiler:
heb net Tyr ontmoet en zijn net uit de mijn. Heb alles tot nu toe volledig uitgekamd

[ Voor 15% gewijzigd door Hulleman op 12-11-2022 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuuls92
Hulleman schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 19:59:
Ik heb het idee dat ik geen mystic gateways meer zie en kan unlocken. In svartalfheim heb ik die aan het begin en in nidavellir unlocked. De rest in dat realm ben ik geen mystic gateways tegen gekomen. Ook niet bij de shops die je her en der tegenkomt. Mis ik iets in de verhaallijn of heb ik een bug?

spoiler:
heb net Tyr ontmoet en zijn net uit de mijn. Heb alles tot nu toe volledig uitgekamd
Ja hier ook met bij Tyr toch wel puur uurtjes zoet mee met alles uitkammen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
Ik durf het niet te zeggen maar.. wat een teleurstelling. Het enige echte pluspunt voor mij uit de game is het design van Thor en hoe ze hem hebben neergezet. Maar voor de rest?.. ik geef het een 6.5.. En dat komt van een groot gow fan:(

spoiler:
Alfheim, asgard etc., één grote corridor simulator. Wat een verschrikkelijk level design.

spoiler:
het verhaal is behoorlijk kinderachtig vergeleken met gow 2018. Bij die eekhoorn was ik er serieus klaar mee. Atreus verklapt alle puzzels TERWIJL en nét voordat je ze zelf oplost, en dat is NIET omdat het moeilijk is maar omdat ze gewoon zo vergezocht zijn. Bloedirritant.

spoiler:
nogmaals level design, je voelt gewoon de padding. De sidequests zijn teruggebracht naar 1 per realm en je krijgt er helemaal niets voor behalve letterlijk een bedankje. Niflheim teruggebracht van een endless dungeon in gow 2018 naar een trainingsplek en wat loot.

spoiler:
een nieuw wapen yes! Een speer? EEN SPEER? Waar is een wapen on par met de blades of chaos en leviathan axe, dit had iets in de vorm van nemean cestus moeten zijn. Companions, ok leuk maar het voelt ald een gimmick aan

Je voelt bij alles (behalve de graphics) de mindere kwaliteit. Van de assets, level design en combat tot de dialogen. >doet gow 3 maar weer eens opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuuls92
jellybrah schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 23:42:
Ik durf het niet te zeggen maar.. wat een teleurstelling. Het enige echte pluspunt voor mij uit de game is het design van Thor en hoe ze hem hebben neergezet. Maar voor de rest?.. ik geef het een 6.5.. En dat komt van een groot gow fan:(

spoiler:
Alfheim, asgard etc., één grote corridor simulator. Wat een verschrikkelijk level design.

spoiler:
het verhaal is behoorlijk kinderachtig vergeleken met gow 2018. Bij die eekhoorn was ik er serieus klaar mee. Atreus verklapt alle puzzels TERWIJL en nét voordat je ze zelf oplost, en dat is NIET omdat het moeilijk is maar omdat ze gewoon zo vergezocht zijn. Bloedirritant.

spoiler:
nogmaals level design, je voelt gewoon de padding. De sidequests zijn teruggebracht naar 1 per realm en je krijgt er helemaal niets voor behalve letterlijk een bedankje. Niflheim teruggebracht van een endless dungeon in gow 2018 naar een trainingsplek en wat loot.

spoiler:
een nieuw wapen yes! Een speer? EEN SPEER? Waar is een wapen on par met de blades of chaos en leviathan axe, dit had iets in de vorm van nemean cestus moeten zijn. Companions, ok leuk maar het voelt ald een gimmick aan

Je voelt bij alles (behalve de graphics) de mindere kwaliteit. Van de assets, level design en combat tot de dialogen. >doet gow 3 maar weer eens opstarten.
Misschien mee te maken dat zowel ps4 als ps5 versie is? Meer evolutie dan revolutie zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
jellybrah schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 23:42:

spoiler:

spoiler:

spoiler:

spoiler:

ik herken je meeste punten. het begon voor mij best wel lovend, maar ben op het punt gekomen om het spel even een dagje neer te leggen om me zo min mogelijk aan te storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman

Wel 1 dingetje waar ik enorm van baal. Ik ben een mysticgate vergeten te unlocken(blijkbaar over heen gekeken)
Ik heb dus helemaal geen mystic gateways in svartalfheim…. Ik zie ze niet op de plekken waar ze wel zouden moeten zitten. Mss nog maar eens terug als ik het verhaal wat verder heb gebracht

[ Voor 34% gewijzigd door Hulleman op 13-11-2022 09:50 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste