Ik speel dit spel al sinds mei 2023 ofzo, en heb een week geleden eindelijk het verhaal afgerond, en ben nu de laatste restjes aan het oppakken. Dat krijg je als je maar 2h per week oid kunt gamen. Wel veel waar voor je geld... Ik begon op Give Me No Mercy maar halverwege werd het een beetje een chore en toen maar op Give Me Balance gezet. Daarmee was de balans weer terug
Toen ik, na de main story, mijn armor nog wat verder wilde upgraden kwam ik er achter dat ik maar weinig kristallen had, en ik las dat je die bij de wishing well kon ophalen. Ik had die fragmenten wel verzameld gedurende mijn gedwaal door Vanaheim, maar nooit gezien dat je die in die put kon gooien. Dus toen ik dat deed met alle crystal fragments die ik had gevonden, kreeg ik bijna 1M hacksilver, vet veel goodies en kon daarna vrijwel alle armors maxxen.
Nu als enige over zijn Gna en King Hrolf Kraki. Die 3 beserkers in The Barrens ben ik met veel moeite gepasseerd, aandacht verdelen is gewoon niet mijn sterkste punt. Maar die king, opzich gaat het prima voor de eerste helft van zijn health, maar op een gegeven moment komt de klad er in ofzo, het lijkt wel of ik geen damage meer doe.
Bij parry van de gele attacks, soms ben ik net iets te vroeg en dan block ik de attack ipv parry, maar daardoor ben ik een tijdje defenseless en kan hij op me inhakken. Is daar iets tegen te doen? Mijn andere zwakke punt is als hij die bifrost klapper maakt, daar ben je eigenlijk niet tegen te beschermen. Ik weet dat je iets op hem af moet gooien, maar de blades of chaos zijn nu eenmaal mijn favoriet, en het switchen naar spear en gooien kost me net teveel tijd om de klapper te voorkomen. Ik heb 'm ook al eens op easy gezet, maar dat hielp eigenlijk niet en mooi dat ik hem niet op story ga zetten voor de trophy. Zijn er tips voor de beste armor/amuletten?