Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:08
Wackmack schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 12:51:
[...]

Hier pas net level 5 maar nu 10 Berserker kunnen verslaan. Speel wel op story mode en mini boss enables en zelfs dan is het nog moeilijk zeg. Vannacht dik uur bezig geweest tegen twee bazen gelijk. Op dit Level is het moeilijkste dat je met 1 hit soms 80% health verliest.

Speel nu met het armor van Beserkers icm radius. Werkt echt top! Na een Dodge kan je bijna 2 dec slaan. Door het Berserker armor kan je 16 seconde maximale damage doen.

Geeft trouwens echt een goed gevoel als je na zo'n lange tijd de baas hebt verslagen.
Oh mini boss kende ik helemaal niet die optie, die ga ik nog eens proberen 👍.
edit:

Tnx nu is deze al gelukt(Al deed ik er nog 4 keer over), nu nog 1 waarbij ik tegen 2 gasten moest vechten.
Nou deze lukt mij helaas nog steeds niet :(

YouTube: God of War Ragnarok - Alberich Island All Collectible Locations (Che...

[ Voor 24% gewijzigd door Carlos0_0 op 27-12-2022 15:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1837468

BIGGEST KRATOS ever Created! 2.18m / 7'2'' The Dutch Giant (God of War)

Kratos woont gewoon in Nederland ;)

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-07 11:35
Wackmack schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 12:51:
[...]

Hier pas net level 5 maar nu 10 Berserker kunnen verslaan. Speel wel op story mode en mini boss enables en zelfs dan is het nog moeilijk zeg. Vannacht dik uur bezig geweest tegen twee bazen gelijk. Op dit Level is het moeilijkste dat je met 1 hit soms 80% health verliest.

Speel nu met het armor van Beserkers icm radius. Werkt echt top! Na een Dodge kan je bijna 2 dec slaan. Door het Berserker armor kan je 16 seconde maximale damage doen.

Geeft trouwens echt een goed gevoel als je na zo'n lange tijd de baas hebt verslagen.
Als je hoofdzakelijk de main quest is de moeilijksgraad nog wel te doen toch? Heb nu net The Reckoning gehad. En heb ook nog wat favors gedaan. Hoop niet dat de main quest te moeilijk word. Want wil er niet meer alles voor geven. Ik speel op de middelste moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
jaaoie17 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:49:
[...]

Als je hoofdzakelijk de main quest is de moeilijksgraad nog wel te doen toch? Heb nu net The Reckoning gehad. En heb ook nog wat favors gedaan. Hoop niet dat de main quest te moeilijk word. Want wil er niet meer alles voor geven. Ik speel op de middelste moeilijkheidsgraad.
De Main Quest gaat nog op zich op middelste, soms is beetje pittig maar te doen uiteindelijk.
Als je klaaf ben moet je onder andere nog at Berserkers verslaan, die zijn naar mijn inzien te moeilijk gemaakt

Ik heb nu op makkelijkste niveau staan hier voor, en die assistent hulp aan en nog lukt het niet.
Ik moet er nog 3 doen waarvan 1 met 2 tegenstanders, en de 3de met 3 tegenstanders echt wtf(Dit is zelfs op makkelijkste stand niet te doen).

En met die hulp modus aan als je dood gaat nog niet, dan heb ik 1 van die 3 verslagen. ga je verder met de rest en ga je zeg maar weer dood.
Begin je opnieuw en dan is 1 van de 3 ze halve levens balkje weg pff(Van de gene die je verslagen had), had lekker die 1ne die al verslagen had weg gelaten(Of nog eens 2 doen niet genoeg is ofzo)

Maar goed 100% gaat sowieso niet worden er zit heerlijke bug in spel, ik heb alle 2 burried treasures in Lake of Nine.maar hij geeft in map aan dat ik er maar 1 heb.
Hij is er ook echt niet meer heb ze alle 2 gepakt, dus ik vind prima ben er klaar mee dan maar 3 bewerkers niet verslagen(En soort van 1 treasure niet gevonden).

[ Voor 5% gewijzigd door Carlos0_0 op 30-12-2022 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Carlos0_0 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 16:47:
[...]

De Main Quest gaat nog op zich op middelste, soms is beetje pittig maar te doen uiteindelijk.
Als je klaaf ben moet je onder andere nog at Berserkers verslaan, die zijn naar mijn inzien te moeilijk gemaakt

Ik heb nu op makkelijkste niveau staan hier voor, en die assistent hulp aan en nog lukt het niet.
Ik moet er nog 3 doen waarvan 1 met 2 tegenstanders, en de 3de met 3 tegenstanders echt wtf(Dit is zelfs op makkelijkste stand niet te doen).

En met die hulp modus aan als je dood gaat nog niet, dan heb ik 1 van die 3 verslagen. ga je verder met de rest en ga je zeg maar weer dood.
Begin je opnieuw en dan is 1 van de 3 ze halve levens balkje weg pff(Van de gene die je verslagen had), had lekker die 1ne die al verslagen had weg gelaten(Of nog eens 2 doen niet genoeg is ofzo)

Maar goed 100% gaat sowieso niet worden er zit heerlijke bug in spel, ik heb alle 2 burried treasures in Lake of Nine.maar hij geeft in map aan dat ik er maar 1 heb.
Hij is er ook echt niet meer heb ze alle 2 gepakt, dus ik vind prima ben er klaar mee dan maar 3 bewerkers niet verslagen(En soort van 1 treasure niet gevonden).
Die berserks zijn toch allemaal optioneel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
jaaoie17 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 16:58:
[...]

Die berserks zijn toch allemaal optioneel?
Ja die doe je eigenlijk daarna in de freeplay na de story, je kan enkele ook tussendoor doen als je bezig ben.
Maar het is allemaal optioneel het hoort niet bij het verhaal, dus dat scheelt dan maar weer :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:30
[...]

Is dat die buried treasure vlakbij zo'n beest dat direct weggaat als je hem aanvalt? Die je moet killen door zo'n ding naar beneden te laten vallen?

Zo ja, daar dacht ik ook dat die bugged was bij mij. Maar ik moest eerst in een andere wereld nog de "map" ervoor vinden. Toen ik die had en later terugkwam, lag ie gewoon op de grond.

Voor die berserkers: het wordt wel makkelijker op het eind als je maxed out gear hebt. Aan de levensbalk van je tegenstander kan je zien hoe moeilijk hij voor je level is. Groen is easy voor je level, dan oranje, dan rood en paars is ver boven je level. En vergeet ook niet een resurrection stone te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Thijs schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 08:18:
[...]

Is dat die buried treasure vlakbij zo'n beest dat direct weggaat als je hem aanvalt? Die je moet killen door zo'n ding naar beneden te laten vallen?

Zo ja, daar dacht ik ook dat die bugged was bij mij. Maar ik moest eerst in een andere wereld nog de "map" ervoor vinden. Toen ik die had en later terugkwam, lag ie gewoon op de grond.

Voor die berserkers: het wordt wel makkelijker op het eind als je maxed out gear hebt. Aan de levensbalk van je tegenstander kan je zien hoe moeilijk hij voor je level is. Groen is easy voor je level, dan oranje, dan rood en paars is ver boven je level. En vergeet ook niet een resurrection stone te craften.
Geen idee maar ik zie dat er 3 zijn te vinden, misschien dat ik er toch 1 niet heb.

YouTube: All Lake of Nine Buried Treasure God of War Ragnarok

En goed ja ik kan nog eens z'n steen proberen, maar tot nu toe waren alle berserkers mij gelukt zonder.
Ik heb wel bijna maxed out gear maar niet alles, en toch lukt het mij niet zelfs niet op de makkelijkste setting.

Maar goed ik kan het nog eens paar van die resurrection stenen maken, misschien dat het dan wel lukt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

@Carlos0_0 je kunt maar 1 zo'n resurrection stone tegelijk bij je hebben, dus er in een keer meerdere van maken zal niet gaan

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

[...]

Qua berserkers had ik hetzelfde. Maar zelfs die 'gewone' berserkers zijn een eitje vergeleken met die laatste. En die mevrouw met vleugels in Muspelheim is ook echt niet oké moeilijk. Gewoon alles maxen. Ressurection stone mee. En volle bak runic attacks spammen. En leren blocken, dat heb ik ook pas geleerd tijdens endgame. :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
spaceboy schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:47:
[...]

Qua berserkers had ik hetzelfde. Maar zelfs die 'gewone' berserkers zijn een eitje vergeleken met die laatste. En die mevrouw met vleugels in Muspelheim is ook echt niet oké moeilijk. Gewoon alles maxen. Ressurection stone mee. En volle bak runic attacks spammen. En leren blocken, dat heb ik ook pas geleerd tijdens endgame. :D
Alleen alles maxen gaat helaas niet, want daar moet je dus de beserkers voor beslaan ;).
Ik heb er dus 3 die niet lukken 1 met 2 tegenstanders, en de andere met 3 tegen standers(En die gene in Muspelheim dan).

Bij die gene met 3 tegenstanders krijg je sowieso nog een upgrade zodat je Bijl kan upgraden, dus alles maxen gaat niet :).
Ja blocken lukt wel een beetje maar nog met 3 tegen standers gaat het niet.
Ik krijg net 1 van die Besekers verslagen en dan moet je er nog 2 doen, daar gaat 1 Ressurection niet bij helpen :)

Ik kan misschien die Beseker met 2 tegenstanders eens proberen, en die in Muspelheim eens gokje wagen nu wel wat steker ben(Met 1 Ressurection stone).

Gene waar dus enorm veel moeite mee heb

YouTube: God of War Ragnarok - How to Beat Every Berserker

[ Voor 13% gewijzigd door Carlos0_0 op 31-12-2022 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Deed net een favor met aan het eind die maven. Heb haar wel verslaan. Maar stel als je dat niet lukt. Kun je niet stoppen met die missie ofwel? Zijn er meer favors dat je aan het eind een baas hebt? Want hoop niet dat ik dan vast komt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 15:12
jaaoie17 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:49:
[...]

Ja zeker. speel nu give me balance en vind dat af en toe nog te makkelijk. De mainstory is prima te doen! Tot nu toe 10 Beserkers gehaald :) Nu opzoek naar de 11e Beserker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack

Hele goeie tip dit! Ik speelde dus tegen een beserker met een rode healthbar. Deed zelf weinig damage en andersom ben je bijna direct dood na een een hit. Als nog 10 Beserkers kunnen verslaan :)
Ben nu level 7 dus nu ga het natuurlijk een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
https://www.ign.com/wikis/god-of-war-ragnarok Deze is erg handig. Interactieve map ook erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Spel uitgespeeld! Niet normaal, wat mooi allemaal. Net de 11 Berserker gehaald, ging zelfs vrij makkelijk op medium! Helaas de King nog niet. Moet eerst wat sterker worden lijkt het erop.

Nog tips voor de laatste baas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-07 13:20
jaaoie17 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 22:40:
Deed net een favor met aan het eind die maven. Heb haar wel verslaan. Maar stel als je dat niet lukt. Kun je niet stoppen met die missie ofwel? Zijn er meer favors dat je aan het eind een baas hebt? Want hoop niet dat ik dan vast komt te zitten.
Ja dat was bij mij ook nog wel een dingetje. Je kunt de missie niet beindingen zonder haar te verslaan.
En als je dan, zoals bij mij het geval was, de encounter begint zonder ressurection stone is het behoorlijk pittig.

Heeft me ook zeker 10 pogingen gekost voordat het lukte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:57

CoeliJoeli

Gamer

Iemand wel eens last gehad van doorgangen die geen actief knop tonen? Ik probeer in Alfheim (The Strönd) naar de Temple of Light te gaan. Hiervoor moet je een doorgang door maar er verschijnt geen actie knop. Heb de game al een keer opnieuw opgestart en het spel opnieuw geïnstalleerd, maar beide hebben geen effect

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
paul99 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:51:
[...]

Ja dat was bij mij ook nog wel een dingetje. Je kunt de missie niet beindingen zonder haar te verslaan.
En als je dan, zoals bij mij het geval was, de encounter begint zonder ressurection stone is het behoorlijk pittig.

Maar zijn er meer zulke side missies? Die je dan niet kunt beëindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvs31
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-07 22:47
CoeliJoeli schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:59:
Iemand wel eens last gehad van doorgangen die geen actief knop tonen? Ik probeer in Alfheim (The Strönd) naar de Temple of Light te gaan. Hiervoor moet je een doorgang door maar er verschijnt geen actie knop. Heb de game al een keer opnieuw opgestart en het spel opnieuw geïnstalleerd, maar beide hebben geen effect
Ja had ik van de week ook. Even een save game (of autosave) van een paar stapjes terug laden en dan werkt het weer als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

klaasvs31 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 13:52:
[...]

Ja had ik van de week ook. Even een save game (of autosave) van een paar stapjes terug laden en dan werkt het weer als het goed is.
En wat nu als het al langere tijd speelde en ik maar andere dingen aan het doen ben geweest (zoals het verhaal uitspelen)? :9~

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Ik deed net zon rift in shores of nine. 3 elven volgens mij allemaal level 5 ben zelf level 4. Hoe kan dat 1tje heel lastig dood te krijgen is. Die andere 2 gingen zo dood. Of had ik eigenlijk hoger geleveld moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
paul99 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:51:
[...]

Vind 10 nog wel mee vallen :X Gisteren eindelijk de laatste Beserker verslagen. Natuurlijk met zo'n mooie steen en story mode maar dan is het als nog pittig. Had nu een defece van ruim 400 ipv de 250. Dat was echt de key. Had hiervoor namelijk dit armor vest gehaald: Steinbjorn Armor

Nu rustig de laatste mission farmen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:13
Ik heb zowel Horizon forbidden west, als Gow: Ragnarok uitgespeeld afgelopen week en dan puur voor de verhaallijnen. Beide games zitten zo vol gepropt met mechanics, dat ik halverwege de games al de helft van de mogelijkheden vergeten ben (misschien is twee games tegelijk spelen niet zo handig). Ik ben in beide games lomp op story mode door het verhaal heen geramd. Nu zit de gameplay nog aardig in mijn vingers dus klaar voor een tweede playtrough en dan wel serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 13-07 18:46
bRuud83 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:58:
Ik heb zowel Horizon forbidden west, als Gow: Ragnarok uitgespeeld afgelopen week en dan puur voor de verhaallijnen. Beide games zitten zo vol gepropt met mechanics, dat ik halverwege de games al de helft van de mogelijkheden vergeten ben (misschien is twee games tegelijk spelen niet zo handig). Ik ben in beide games lomp op story mode door het verhaal heen geramd. Nu zit de gameplay nog aardig in mijn vingers dus klaar voor een tweede playtrough en dan wel serieus.
Ik had ook dat gevoel in het begin maar nu merk ik dat het eigenlijk geen kwaad kan.
Ik heb net het 2de zaadje gevonden (voor de kenners om te weten welke level ong) maar ik blijf mijn favo harnas ed op dit moment gewoon upgraden. De andere zaken zijn wel tof maar moeten niet als het niet nodig is. Tenzij ik met die Berserkers anders piep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Game uitgespeeld, net GNA verslagen.

Ga nu eens kijken hoe ver ik kom met de mode "Give me god of war"

https://www.gamegrin.com/...-wars-hardest-difficulty/

Zijn er Tweakers ver met deze modus gekomen?

[ Voor 22% gewijzigd door Wackmack op 06-01-2023 13:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Nou, ik heb hem dan eindelijk ook uitgespeeld en ben gelijk doorgegaan voor de Platinum, er is na het verhaal nog best wat te doen.
Maar wtf joh, wat een verhaal!!! Had echt niet verwacht dat het zoooo episch zou worden, alleen vond ik de Ragnarok zelf best een beetje tegenvallen, had er meer van verwacht na alle brute actie en plot twists.
spoiler:
hij steekt eigenlijk alleen maar een paar keer z'n zwaard in de grond (terwijl Odin al dood was als ik het me goed herinner)

Maar in ieder geval damn zeg, ik heb lang niet meer zo enorm genoten van een game, dikke 10/10 voor mij, dat het verhaal van een game mij zo aanspreekt dat ik het van begin tot eind volg komt ook niet heel vaak voor, meestal skip ik de helft als het echt te lang gaat duren (zoals bij ubisoft games). De laatste game die mij zo heeft geboeid was TLOU2.

Wel één zware ergernis bij het halen van de Platinum trouwens, die koning van de beserkers, wat is die enorm K.U.T had daar echt de grootste moeite mee, de meeste bosses heb ik toch wel op give me balance gedaan, maar bij die had ik zelfs op give me a story echt enorm problemen, had trouwens ook niet het idee dat de moeilijkheidsgraad veel verschil maakte bij die boss overigens, uiteindelijk even een snelle strategy guide bekeken voor wat tips en daarna na een paar pogingen lukte het me eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-07 14:04
Na de update vandaag crasht het spel constant.
Heb al van alles geprobeerd, save data verwijderd, spel zelf verwijderd en weer gedownload,cache geleegd.

Spel crasht meteen in begin al ,krijg niet de tijd om iets aan te passen.
Iemand een oplossing?

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

GRAD85 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:41:
Na de update vandaag crasht het spel constant.
Heb al van alles geprobeerd, save data verwijderd, spel zelf verwijderd en weer gedownload,cache geleegd.

Spel crasht meteen in begin al ,krijg niet de tijd om iets aan te passen.
Iemand een oplossing?
Heb ook één crash gehad, waardoor het spel vaker ging crashen en de PS5 ook niet meer goed functioneerd. Ik denk dat een reset van je PS5 oplossing zal bieden. Dit heb ik gisteravond gedaan, om vanavond ook God of War opnieuw te installeren en te kijken of het spel stabieler is.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Laatst online: 20-07 14:04
Had ik al gedaan,maar zolang liggen klooien met van alles zodat ik toch de tijd kreeg om iets aan te passen in instellingen.
Heb de beeldinstelling aangepast naar normaal en nu werkt het weer als vanouds.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

https://www.mylondon.news...n-god-of-war-axe-26111874

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FntpxHPWIAIPN8g?format=jpg&name=4096x4096

DLC incoming?

Zou wel gaaf zijn, verhaaltechnisch zou het kunnen gaan over
spoiler:
de avonturen van Atreus na Ragnarok

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:03
@Bas170 Volgens mij is dit meer onderdeel van de "Live from PS5" campagne. https://www.playstation.com/nl-nl/live-from-ps5/

Maar een DLC zou ik ook zeker toejuichen. Een hele andere character zou ik dan ook wel gaaf vinden, bijvoorbeeld iets met:
spoiler:
Thrud nadat ze Mjolnir heeft gevonden

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Raem schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:50:
spoiler:
Thrud nadat ze Mjolnir heeft gevonden
spoiler:
Dan wil ik MC Hammer als soundtrack :+

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
Bas170 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:56:
[...]

spoiler:
Dan wil ik MC Hammer als soundtrack :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6KHMecKlrD1HxbEZ47r7qEiL5s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hXvgWMWNev4OEzKNMKBwM67K.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimmers
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 11-02-2023
hey iedereen,

ik zit met een probleem ivm met besturing.
l3 staat ingesteld om te sprinten maar doet 3 aanvallen achtereen, een ongewilde combo.
is super vervelend, heb sprinten al maar 2 x 0 gezet, maar is niet aangenaam zo en bij het minste getik op l3 doed die weer die combo. als fan van het eerst uur zo spijtig maar het spelplezier zakt zienderogen 😪😪 heb de controller gereset maar geen avances.

vind wel een topic op Reddit terug, daar wordt gesuggereerd dat men controller stuk is. lijkt me vreemd want bijvoorbeeld Fury mode (l3 +r3) lukt me toch wel.

iemand nog te maken gehad met dit probleem?

alle suggesties welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:11
Door het indrukken van L3 wordt wss nog een andere knop getriggerd. Heb ik ooit gehad bij PS4 controller, stront vervelend, wel net andersom, als ik L2 duwde om te aimen ging mijn character lopen. :/ Maar je kan proberen hem open te maken en een goed schoon te maken, anders idd nieuwe controller halen, niets is zo vervelend als een goede game verneuken wordt doordat je je gaat ergeren aan je controller.

[ Voor 10% gewijzigd door Albinoraptor op 11-02-2023 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
Game bijna uitgespeeld op GMGOW, niet normaal hoe vet. Nu nog de King en wat laatste missies.

Zoek een soort spel zoals dit, wat zouden jullie aanraden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Wackmack schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:22:
Game bijna uitgespeeld op GMGOW, niet normaal hoe vet. Nu nog de King en wat laatste missies.

Behalve God of War 2018, is dit eigenlijk een vrij unieke game imo, kan niets bedenken wat er ook maar een beetje in de buurt komt en erop lijkt. Weinig games die er zo goed uit zien, en ook nog eens zo lekker spelen als GoW, icm een steengoed verhaal.

Als je van super mooie graphics houd kan ik je in ieder geval de remake (de remake! niet de remaster!) van "The Last Of Us, Part 1" aanraden als je TLOU1 nog nooit gespeeld hebt. Die heeft naast enorm gave graphics ook echt een steengoed verhaal. En je kunt daarna verder met Part 2 (die ik persoonlijk iets minder goed vind maar desondanks zeker geen slechte game is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Goeie tip! Heb 1 en 2 dacht ik nog staan in mijn ps Store.

Nu al uren bezig met de King op GMGOW, Pfff wat een ellende. Als je geen armor rond de 600 hebt ben je gewoon met 1 hit dood en damage doe je vrij minimaal. Wat een ellende zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 19-07 13:26

Wachten op new game+. Dat doe ik in elk geval >:)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss

Nog 8 raven en de vriendin van de King als je snapt wat ik bedoel :).
Ik zoek ook voor nadien; moet wel iets helemaal anders zijn (Hogwarts valt dus af) bij mij. Wat zijn je andere spellen die je al gespeeld hebt (om een idee te geven)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Derbiss schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:59:
[...]

Nog 8 raven en de vriendin van de King als je snapt wat ik bedoel :).
Ik zoek ook voor nadien; moet wel iets helemaal anders zijn (Hogwarts valt dus af) bij mij. Wat zijn je andere spellen die je al gespeeld hebt (om een idee te geven)?
Afgelopen weekend Horizon Forbidden West gekocht maar vind die vrij traag. God of war lijkt zoveel beter, vooral door de snelheid. Pas twee uurtjes kunnen spelen. Horizon wel top qua beelden en geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Wackmack schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:49:
[...]

Afgelopen weekend Horizon Forbidden West gekocht maar vind die vrij traag. God of war lijkt zoveel beter, vooral door de snelheid. Pas twee uurtjes kunnen spelen. Horizon wel top qua beelden en geluid.
Horizon heeft idd tijd nodig om in gang te komen; persoonlijk vond ik ook daar het niet echt nodig om elk type armor enzo te upgraden. Maar geef die nog ff tijd; je mond zal nog genoeg openvallen :)

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:13
God of war ragnarok lijkt leuker dan Horizon forbidden west tot het moment dat je tegen 3 berserkers tegelijk aan het vechten bent. Het gaat zo snel dat de camera het niet meer bij kan houden. Zelfs op story mode krijg ik het niet voor elkaar. No fun at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:52
Pro tip: focus dan op eentje. En let dan niet op de andere twee. Behalve als ze je aanvallen. Dan zie je een rode ring in beeld. Dan druk je gewoon op ontwijken en gaat weer verder met die ene beserker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:12

vhal

ಠ_ಠ

Het kan aan mij liggen maar ik heb de main-quest Reunion afgerond maar afgezien dat het spel best lekker wegspeelt, mis ik wel de epische over-the-top bossgevechten die je had in de voorgaande GoW (2018).

Ik denk dat
spoiler:
Garm
misschien wel het enige gevecht tot nu toe is waarvan ik dacht, dit ziet er best indrukwekkend uit.

Maar misschien komt het nog :+

Trouwens, je wordt wel erg snel aan het handje meegenomen als het aankomt op de 'puzzels'. Dan sta je net 5 seconden in een ruimte, blert Mimir/Freya/Atreus/etc al 'zou je niet ... doen' 8)7 8)7 :X

[ Voor 21% gewijzigd door vhal op 24-02-2023 11:19 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:39
Vraagje: Als je geen 120hz scherm hebt heeft het dan zin om voor de framerate-mode te gaan ?
Ik zie namelijk online dat de game nog al wat opties heeft.

En klopt het dat de game in default-mode al op 60fps draait ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
jori040 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 08:43:
Vraagje: Als je geen 120hz scherm hebt heeft het dan zin om voor de framerate-mode te gaan ?
Ik zie namelijk online dat de game nog al wat opties heeft.

En klopt het dat de game in default-mode al op 60fps draait ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZoIk4_4tCzR8a891ypjmnfkTVaI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UHXGTRRMof9cIhV6I6yR5lnx.jpg?f=fotoalbum_large

Hier heb je een mooi overzicht. Wanneer je geen 120hz scherm hebt komen de HFR opties volgens mij te vervallen, dus kun je kiezen uit Performance en Quality. Ik weet niet waar die standaard op staat, maar het is dus 30fps vs 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:39
Raem schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:10:
[...]

[Afbeelding]

Hier heb je een mooi overzicht. Wanneer je geen 120hz scherm hebt komen de HFR opties volgens mij te vervallen, dus kun je kiezen uit Performance en Quality. Ik weet niet waar die standaard op staat, maar het is dus 30fps vs 60fps.
Thnx.
Nog ff wat verder gelezen op het web en ik kom tot de conclusie dat ik de framerate-mode uit moet laten staan.Het zou anders zelfs een raar effect geven.

UPDATE
Heb de HDR nu op 100 staan maabij bepaalde donkere stukken ben ik nog niet tevreden.

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 05-04-2023 14:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:44
Update met onder andere ng+ nu uit

https://blog.playstation....me-plus-is-available-now/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Bam! Net geïnstalleerd, heel benieuwd. Vanavond spelen 😎💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Laatst online: 18:48
Ik heb vandaag de PlayStation 5 gekocht en spel besteld, die komt morgen binnen, nog een dag geduld hebben voor mij 😎

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Spel had wat vertraging tot kwijt in de post, gelukkig heeft Coolblue zonder problemen een nieuwe opgestuurd.

Dat gezegd, ik heb nu 10 uur in het spel zitten en zou op iets van 30% zijn, maar wat een geweldig spel is het, zou stiekem zeggen nog beter dan het vorige spel uit 2018.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:20
Ik heb hem vanmiddag op "platinum" gezet. De laatste 2 eindbazen zijn wel echt heeeeel moeilijk :)

spoiler:
Gna en Hrolf

[ Voor 15% gewijzigd door Rowwan op 23-04-2023 18:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Heb de verhaal mode net uitgespeeld, geweldig spel, en de PS5 aankoop helemaal waard, nu nog die extra dingen doen 😝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Hell Yeah, hij is vandaag binnen gekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k2kkssAO00cYONl6uSlH6Uhgfpk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bAQnzEPvB1jhuTcHaxniGvK9.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CextZeSuTRrL5hdD-v77--PdgAE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bgvSFPXTgppYled8disQQUwp.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest
Yes, platinum :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5hUg7ND7o50iUF2pOGbE8rtNJuw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lvRmGtGnk6UFcljvv0DOdn1U.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tolgahan28
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 19-08-2023
Hoi, ben ik de enige die een fps drop ervaar?

Speel het op ps5 met performance mode aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:24
Tolgahan28 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:26:

Kan ik me zo niet heugen. Voelde voor mij als een smooth ervaring aan. Speel je op favor performance of op de HFR modi? Kan me zo voorstellen dat de HFR niet smooth aanvoelt door de unlocked framerate en VRR de fps drops niet goed op kan vangen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Tolgahan28 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:26:

Ik heb daar om heel eerlijk te zijn geen last van gehad, heb zelf de disk versie en op grafisch mooier gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tolgahan28
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 19-08-2023
Speel het op performance mode en ik merk de fps drop in de wereld van de dwarfs, vooral als ik met de camera beweeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Hmm, kun je hem eens om zetten naar grafisch beter, en kijken wat hij dan doet?

Toevallig ook de game volledig afgesloten en Playstation opnieuw opgestart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
12 december is er een free dlc voor de game. God of war ragnarok valhalla. Effe bekijken volgende week zou ik zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Wolverine9000 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 14:29:
12 december is er een free dlc voor de game. God of war ragnarok valhalla. Effe bekijken volgende week zou ik zeggen
Hier de trailer voor de liefhebbers ;)

Toevallig zelf dinsdag vrij, dus zodra de dochter naar bed is, ga ik eraan beginnne :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Dit was nog eens een nice aankondigen, gewoon ineens uit het niets.
En dan de release datum

December
…. 2023

For free echt van whaat nooo 😱😱.

Je verwacht echt van oké komt december volgend jaar pas, en dan gewoon boem bats volgende week en nog eens gratis ook.
Dat is nog eens Nice in tijden dat alle dlc tegenwoordig zowat geld kosten, en ook gewoon een release van vrijwel direct na de aankondiging(zonder dat er echt iets bekend ofzo was).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Ja helemaal mee eens, mijn vrouw heeft zowel God of War uit 2018 als deze helemaal met me meegekeken, en toen wij de trailer zagen hadden we beiden zo iets van, zo snel en ook nog gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ja goed kijk het wordt geen verhaal dlc wordt, maar wel iets waar je even leuk zoet mee ben.
Dus helemaal gaaf dat ze zo iets ineens uit het niets uitbrengen, gratis en zo snel na de aankondiging :).

[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 08-12-2023 20:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Carlos0_0 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:16:
Ja goed kijk het wordt geen verhaal dlc wordt, maar wel iets waar je even leuk zoet mee ben.
Dus helemaal gaf zo iets ineens uit niets uitbrengen, gratis en zo snel na de aankondiging :).
Klopt, vooral als we al weten dat er nog een vervolg gaat komen en die zeker een jaar of 3 op zich zal laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:21

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ja leuke actie van Santa Monica en PlayStation, waar maak je dat nog mee een gratis DLC. Het zal wel geen 15 uur durende dlc zijn maar dan nog.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LAYRc75crMomoaTyDoY8vNH7BLo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oVhwK7ziFMNu1ACNiOA5NY68.jpg?f=fotoalbum_large

Let Us Begin!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Chaoss schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:14:
Ja leuke actie van Santa Monica en PlayStation, waar maak je dat nog mee een gratis DLC. Het zal wel geen 15 uur durende dlc zijn maar dan nog.
Nee inderdaad, denk een uur of 5 ongeveer, heb net een uurtje gespeeld, maar wie weet.

Ook weer nieuwe Trophies te verzamelen, kijken of ik deze ook 100% krijg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Dat plaatje heeft wel een oldskool GoW vibe!

[ Voor 44% gewijzigd door Hulleman op 13-12-2023 10:12 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Klopt helemaal, had hem ook al in mijn livestream geplakt, mocht iemand het eerste uur willen zien, dan heb ik hier een video voor jullie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Heb de game al de deur uitgedaan, dus deze DLC kan ik niet spelen. Komt wel een keer. Eerst nog Spiderman 2, Horizon Burning Shores, Cyberpunk voor 3 tientjes digitaal weer opgepikt, Baldurs Gate 3 al vast gekocht...

Best lijstje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Hulleman schreef op woensdag 13 december 2023 @ 10:13:
Heb de game al de deur uitgedaan, dus deze DLC kan ik niet spelen. Komt wel een keer. Eerst nog Spiderman 2, Horizon Burning Shores, Cyberpunk voor 3 tientjes digitaal weer opgepikt, Baldurs Gate 3 al vast gekocht...

Best lijstje O-)
Misschien staat hij over een paar maanden op Playstation Plus Extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Linksquest schreef op woensdag 13 december 2023 @ 10:13:
[...]

Misschien staat hij over een paar maanden op Playstation Plus Extra
Ja, daar hoop ik wel op!
Moet die game sowieso nog wat liefde en aandacht geven die het verdient. GoW 2018 vond ik zo tof, maar Ragnarok was het toch net niet voor me. Te veel been there done that gevoel toen ik die game speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik heb die uit 2018 en deze Platinum, nu met de DLC heb ik Ragnarok niet meer 100%, kijken of het met deze DLC me ook lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:11
Voor diegene die de basegame hebben uitgespeeld en bezig zijn met Walhalla. Ik heb de game uitgespeeld op PS4 maar mijn saves niet mee kunnen meenemen naar de PS5. Begin je met Walhalla opnieuw of neem je je armors en unlockables mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Nietdatikweet schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 20:18:
Voor diegene die de basegame hebben uitgespeeld en bezig zijn met Walhalla. Ik heb de game uitgespeeld op PS4 maar mijn saves niet mee kunnen meenemen naar de PS5. Begin je met Walhalla opnieuw of neem je je armors en unlockables mee?
Valhalla staat los van de main game, ik begon ook met een hele andere Gear dan wat ik in de main game had. Check anders een paar berichten mijn video anders even, eerste paar minuten weet je eigenlijk al genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freakystyle
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 04-06 17:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_hPzVekA8QBKZq_QtYvZTSiyJ40=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/axXfHyO1pkc22XriUYXFAyeH.jpg?f=fotoalbum_large

Niet op moeilijk level bereikt.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=93881

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Nice, was het moeilijk om de DLC op 100% te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakystyle
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 04-06 17:55
Leuk om te spelen en zeker goed te doen als je al platina hebt gehaald.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=93881

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0c6CwWdx1O4__GA4u3k5D8qm6cY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/M724yhSynSzExVnLvEVJmfBP.webp?f=user_large

Hier nu ook de DLC 100%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Leuke uitbreiding! Zat meer in dan ik vooraf gedacht had. Toch een beetje een epilogue idee voor de vervolg games en leuke referenties naar de og trilogie. De gameplay loop deed me best wel denken aan Returnal maar dan iets minder moeilijk.

Als ze hier een tientje voor hadden gevraagd had ik dat ook helemaal prima gevonden, toch verrassend dat Sony hier niets voor vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
Precies mijn gedachten. Echt leuke en gratis toevoeging, niet verwacht. Ben benieuwd of er nog een dlc komt. Betaald vind ik ook prima hoor. Wat een mooi spel blijft dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Net de new game+ uitgespeeld op GMGOW. Bij de 3e Beserker deed ik er net al 2 uur over ! Dat is niet best. Iemand tips voor een goede build in deze modus?

Heb net de twee makkelijkste delen van Zeus gehaald maar GNA op dit niveau verslaan zal wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Gaat heerlijk! Nu wel erg lastig bij de beserker sisters.

YouTube: Hunter Kratos 🤜 All Berserkers | GMGOW | God Of War Ragnarok

Zie nu dit filmpje. Ik heb dezelfde wapens en armor max maar toch is mijn strenght/defence 200 punten minder, hoe kan dat?

https://gamerant.com/gow-...%20after%20each%20upgrade.

Aha!

[ Voor 25% gewijzigd door Wackmack op 22-01-2024 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Heb Ragnarok ook weer aangeschaft voor de Valhalla DLC. Heb nu al weer 8 uur in de base game zitten. Had nog genoeg te doen nadat ik het verhaal uit had gespeeld. Was er wel ff klaar mee, maar vermaak me er weer goed mee!

Kwam in Muspelheim Gna tegen en was zelf nog maar lvl 6. Letterlijk twee klappen. Lijkt een stuk taaier dan Sigrun.

Edit: op platinum gezet en Valhalla is uit. Daar moet ik nog 3 trophies wat me wel te doen lijkt. Tof concept, dus daar de platinum ook maar ff binnen halen.

[ Voor 19% gewijzigd door Hulleman op 29-01-2024 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ben denk ik al zeker 4 uur+ bezig met de King op NG+ en dan natuurlijk gmgwd, moeilijkste level.

Kan maar geen lekkere setup vinden qua Armor. Net uur gespeeld met de Beserker. Doe lekker damage icm de runic attacks maar na 1 aanval direct dood.

Speel ik veel op defence dan doe je weer zo weinig damage. Wat is de gulden middenweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik zou kijken voor het Steinbjörn armor set, deze heb ik ook gebruikt en vooral met het laatste gevecht tegen de vrouw van Odin, die na het einde van het verhaal komt.

Hier een video hoe je dat set kunt krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
Linksquest schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 10:15:
Ik zou kijken voor het Steinbjörn armor set, deze heb ik ook gebruikt en vooral met het laatste gevecht tegen de vrouw van Odin, die na het einde van het verhaal komt.

Hier een video hoe je dat set kunt krijgen.

[YouTube: How to get Steinbjorn Armor Set | God of War Ragnarok]
Goeie en veel aan gehad maar deed toch te weinig damage.

YouTube: BEST Build in God of War Ragnarok [Tutorial]

Uiteindelijk met deze setup de King verslagen op het moeilijkste level. Shield aangepast naar Stone shield en rage aangepast naar Wrath rage. Na ieder keer rage nog veel tijd om extra te slaan ivm realm shift.

Nu voor het eerst tegen gna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Deze goede gamer gaat al zovaak dood bij GNA.

Hoe hebben jullie dit gehaald op het moeilijkste level?

YouTube: QUEEN GNA is UNFAIR in NEW GAME PLUS... (God of War Ragnarok GMGOW+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Wackmack schreef op zondag 11 februari 2024 @ 20:31:
Deze goede gamer gaat al zovaak dood bij GNA.

Hoe hebben jullie dit gehaald op het moeilijkste level?

YouTube: QUEEN GNA is UNFAIR in NEW GAME PLUS... (God of War Ragnarok GMGOW+)
Ik heb haar niet op GMGOW verslagen, maar op balanced. Had ondertussen wel volledig gemaxte gear, met alle handgrepen gefocust op realm shift. Als relic gebruikte ik Hilt of Skofnung. Die doet zeer veel damage.

Had haar in de eerste echte poging daarmee neer. Was kantje boord, maar had nog een berserker stone achter de hand gehad.

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 12-02-2024 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hulleman schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:27:
[...]

Ik heb haar niet op GMGOW verslagen, maar op balanced. Had ondertussen wel volledig gemaxte gear, met alle handgrepen gefocust op realm shift. Als relic gebruikte ik Hilt of Skofnung. Die doet zeer veel damage.

Had haar in de eerste echte poging daarmee neer. Was kantje boord, maar had nog een berserker stone achter de hand gehad.
Klinkt goed maar lastige is aan GMGOW, dat je na 2 hits direct dood bent met de beserker armor. Ga je meer op de defence mode, dan kan je veel meer hebben maar doe je weer zo weinig damage.

Vanavond is kijken hoe het gaar. Na een paar keer gaat het gelukkig al stukje beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-06 18:39
Ik heb nog nooit een GoW game aangeraakt maar ben toch wel erg nieuwsgierig zo langzamerhand. Lijkt me een leuke om ook 100% te spelen nadat ik Spiderman 2 uit heb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
BBTM schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:32:
Ik heb nog nooit een GoW game aangeraakt maar ben toch wel erg nieuwsgierig zo langzamerhand. Lijkt me een leuke om ook 100% te spelen nadat ik Spiderman 2 uit heb.
De laatste twee GoW games horen wat mij betreft tot het beste ooit gemaakt op gaming gebied. Er is een tweedeling in de franchise. De delen 1 t/m 3 zijn een samenhangende trilogie. Dat zijn hack & slash games. Kratos is daar een snelle en behendige vechter waar je veel aan crowd control doet. Best tof, maar die games verbleken wat mij betreft bij de laatste twee delen.

De laatste 2 delen; God of War (2018) en God of War Ragnarok zijn één verhaal, maar zijn qua games onvergelijkbaar met de eerste trilogie. Er ligt veel meer nadruk op het verhaal (steengoed), er zijn RPG invloeden en het vechten is compleet anders. Je bent kwetsbaarder, veel logger en het vechten vergt veel meer skills en timing dan het button bashen van de eerste drie delen. Ook voldoende ruimte voor exploring en het verzamelen van toffe loot. Het zijn semi open wereld games. Wat mij betreft zijn de laatste 2 delen velen malen beter dan de eerste trilogie. Het is voor het verhaal van de laatste 2 games niet perse nodig de eerste trilogie gespeeld te hebben. Wel eerst GoW 2018 spelen en daarna pas Ragnarok.

Ze zijn overiges prima te platinummen. Kost je zo'n 40 uur per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-06 18:39
Hulleman schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:45:
[...]

De laatste twee GoW games horen wat mij betreft tot het beste ooit gemaakt op gaming gebied. Er is een tweedeling in de franchise. De delen 1 t/m 3 zijn een samenhangende trilogie. Dat zijn hack & slash games. Kratos is daar een snelle en behendige vechter waar je veel aan crowd control doet. Best tof, maar die games verbleken wat mij betreft bij de laatste twee delen.

De laatste 2 delen; God of War (2018) en God of War Ragnarok zijn één verhaal, maar zijn qua games onvergelijkbaar met de eerste trilogie. Er ligt veel meer nadruk op het verhaal (steengoed), er zijn RPG invloeden en het vechten is compleet anders. Je bent kwetsbaarder, veel logger en het vechten vergt veel meer skills en timing dan het button bashen van de eerste drie delen. Ook voldoende ruimte voor exploring en het verzamelen van toffe loot. Het zijn semi open wereld games. Wat mij betreft zijn de laatste 2 delen velen malen beter dan de eerste trilogie. Het is voor het verhaal van de laatste 2 games niet perse nodig de eerste trilogie gespeeld te hebben. Wel eerst GoW 2018 spelen en daarna pas Ragnarok.

Ze zijn overiges prima te platinummen. Kost je zo'n 40 uur per game.
De verhaallijn in games volg ik eigenlijk nooit - op de enkele cut scène na die ik wel kijk - dus in hoeverre zou ik GoW 2018 eerst moeten spelen? Is het echt zo’n game waar je het gespeeld moet hebben om überhaupt iets te begrijpen van Ragnarok? Lijkt mij niet toch?

Edit:

Ik zie dat GoW 2018 inbegrepen is bij PS Plus dus ga hem dan wel spelen, I guess. Had hem zeker niet gekocht als dat nodig was geweest 😅

[ Voor 4% gewijzigd door BBTM op 12-02-2024 18:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:13
BBTM schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:31:
[...]

De verhaallijn in games volg ik eigenlijk nooit - op de enkele cut scène na die ik wel kijk - dus in hoeverre zou ik GoW 2018 eerst moeten spelen? Is het echt zo’n game waar je het gespeeld moet hebben om überhaupt iets te begrijpen van Ragnarok? Lijkt mij niet toch?

Edit:

Ik zie dat GoW 2018 inbegrepen is bij PS Plus dus ga hem dan wel spelen, I guess. Had hem zeker niet gekocht als dat nodig was geweest 😅
Je kan een snelle samenvatting op YouTube kijken. Heb ik ook gedaan zonder deel 1 uit te spelen

Is wel een game dat je opzich kan spelen zonder het verhaal echt te kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
BBTM schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:31:
[...]

Edit:

Je mist wel echt de achtergrond en binding die de characters met elkaar hebben als je GoW 2018 niet speelt. Ik ben ook lang niet altijs van verhalen in games, maar dat wordt met GoW op en slimme manier vertelt en de cutscenes zijn vaak indrukwekkend genoeg om lekker te kijken.

Het is een topgame en eigenlijk zonde als je die niet speelt als je wel van plan bent om Ragnarok te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 12-02-2024 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heb de game net uitgespeeld en alle Beserkers op New Game+ op GMGOW.

Iemand een suggestie voor een nieuwe game die hierop lijkt voor de PS5?

Horizon Forbidden net gespeeld maar vond die niet super op een gegeven moment.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste