Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 06-08 13:34
THE_BASE schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 07:23:
[...]

FaceTime! :)

Maar wat zou je zelf willen zien? Het is een mediabox en wordt grotendeels gebruikt voor streamingdiensten. Doet wat het moet doen. Wat mij betreft is het goed zo. Alleen die kleinere app iconen. Nee. Gewoon nee.
Ik vind dat die machine veel meer potentie heeft dan wat er nu uit komt. Ik zou bijvoorbeeld wel willen dat ik lokaal iets kan opslaan, meer iCloud integratie (incl. Keychain) en echt het internet opkunnen.
Ook zou ik best fijn vinden als er meer Apple native apps beschikbaar zijn. Maps en de kalender bijvoorbeeld. (Misschien zelfs wel Keynote en Pages met Bluetooth keyboard integratie). Niet dat ik die laatste perse nodig heb maar je haalt wel meer potentie uit dat ding.

Ik vind overigens ook de app integratie en AirPlay nog wel de wensen over laten.

[ Voor 4% gewijzigd door PrimusIP op 19-09-2023 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:24
TheKerremenke schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 07:45:
[...]

Ondersteuning voor VPN sinds iOS 17. Ideaal voor op vakantie of in het vakantiehuis. 8)
Waarom ideaal?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Je zou dan een VPN naar huis kunnen opbouwen zodat de Ziggo's en de Odido's denken dat je verbonden bent met het eigen thuisnetwerk en dan gewoon kan werken.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrettigGestoord
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 03-08 12:39
Facetime in tvOS17 is wel heel leuk i.c.m. je iPhone, iets wat wij zeker gaan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:03
Ferruginous Hwk schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:49:
[...]

Je zou dan een VPN naar huis kunnen opbouwen zodat de Ziggo's en de Odido's denken dat je verbonden bent met het eigen thuisnetwerk en dan gewoon kan werken.
Exact dit. Bedankt voor de toelichting.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
PrimusIP schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:25:
[...]

Ik vind dat die machine veel meer potentie heeft dan wat er nu uit komt. Ik zou bijvoorbeeld wel willen dat ik lokaal iets kan opslaan, meer iCloud integratie (incl. Keychain) en echt het internet opkunnen.
Ook zou ik best fijn vinden als er meer Apple native apps beschikbaar zijn. Maps en de kalender bijvoorbeeld. (Misschien zelfs wel Keynote en Pages met Bluetooth keyboard integratie). Niet dat ik die laatste perse nodig heb maar je haalt wel meer potentie uit dat ding.

Ik vind overigens ook de app integratie en AirPlay nog wel de wensen over laten.
Eens. De laatste jaren lijkt het alsof ze het allemaal wel prima vinden terwijl er nog een hoop ruimte voor verbetering is. Het is niet moeilijk om dingen te verzinnen die de Apple TV een betere allrounder zou maken waaronder dingen die je hier al noemt. Een Home app? Weather? Ook zou ik graag widgets naar de Apple TV zien komen.

Er zal vast wel een reden voor zijn. Maar we hebben het hier over hetzelfde bedrijf dat weigert een calculator voor iPadOS uit te brengen omdat ze nog niet weten hoe ze er een unieke draai aan kunnen geven. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1986520

De Apple TV gaat gewoon geen grote cashcow worden, het ding heeft vanaf het begin zijn potentie al niet waargemaakt. Ben blij dat we nu staan waar we zijn, het was in het begin helemaal een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:02
Sinds de ATV4 (of eigenlijk de ATV2 met jailbreak) is het een prachtig kastje voor films en series. De rest (spelletjes) is leuk maar bijzaak.

Jammer dat ze Nintendo niet hebben gestrikt voor een Switch-integratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
De ATV's zijn de apparaten die ik al enkele jaren gebruik voor mijn TV-ervaring.
Ik selecteer mijn internet providers op het feit of ze wel of geen AppleTV app hebben voor de TV.
(NLZiet biedt helaas nog niet de zenders die ik 'graag' bekijk.)

Ik vind het echt wel lekker! Ja, ik zou ook willen dat er wat meer wijzigt in tvOS maar tegelijkertijd weet ik nog niet wat. Ben blij met de sleep-timer die er blijkbaar vanaf tvOS 17 in zit. :) (Moet hem nog testen).

Je kunt ermee tv-kijken (dus ook de Netflixen, HBO-Max, e.a.), gamen (doe ik niet) .. Wat missen jullie dan?

[ Voor 3% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 19-09-2023 10:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik mis eigenlijk ook vrij weinig. Ik zat hiervoor bij KPN voor TV, maar die wilden bij de nieuwe propositie zo'n Android-kastje door je strot rammen en daar had ik geen zin in - plus is KPN TV een stuk duurder dan NLZiet. Kijken via de WebOS-app was afgrijselijk omdat KPN dat kneep tot 720i ofzo, als het niet minder was. (En WebOS is heel traag vergeleken met TvOS). Apple TV ging het allemaal vlot. Het werkt gewoon. Dus meteen maar een 4K gehaald en sindsdien draait alles op het ding en gaat de volledige besturing, ook voor de TV en de Marantz receiver, via de Siri Remote + CEC. Het verbaast me nog steeds een beetje dat die Remote met slechts een paar knopjes voldoende is om alles mee te doen. :P Het enige dat iets omslachtiger is, is van kanaal 12 naar 1 gaan bij NLZiet - zullen we maar zeggen. Eigenlijk is daar het enige dat ik mis dat pijltje omhoog/omlaag van zender wisselt, maar dat is iets dat aan NLZiet ligt.

Ik en partner zijn iig heel tevreden met het apparaat. Alles gaat vlot, alles werkt goed, alles wordt ondersteund. Met Infuse Pro erbij ook al het materiaal van de NAS prima te bekijken, dus het is eigenlijk echt all-in-one. Van TV tot streamingdiensten en van muziek tot content op de NAS. :)

Goed om te horen trouwens dat er nu VPN-ondersteuning is, dat lijkt me ook een mogelijk interessant puntje m.b.t. Netflix op vakantielocaties. Eens kijken of je dat in een Always-ON profiel kan knikkeren net als op de iPhone. (Nu is het zo dat als onze iPhone's de verbinding verliezen met het thuisnetwerk, dat dan automatisch de VPN aangaat (en apps geen internetverbinding hebben tot deze verbinding opgezet is.)).

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
PrimusIP schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:25:
[...]

Je wil er gewoon een Mac mini van maken…
En dat is prima, deze is ook beschikbaar en is een uitstekend apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
RoRoNL schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:08:
[...]

Je wil er gewoon een Mac mini van maken…
En dat is prima, deze is ook beschikbaar en is een uitstekend apparaat.
Nee, want hij heeft geen M2, maar een A15, net als de iPhone 13 trouwens. En ik hoef er ook niet persé een iPhone van te maken, net zoals de iPhone ook geen Mac mini hoeft te worden. Maar daarentegen heeft die iPhone wel Maps, een browser, lokale opslag, iCloud functionaliteit en Pages, zonder dat het een Mac is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:58

amphora

Websites & Fotografie

PrimusIP schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:51:
[...]

Nee, want hij heeft geen M2, maar een A15, net als de iPhone 13 trouwens. En ik hoef er ook niet persé een iPhone van te maken, net zoals de iPhone ook geen Mac mini hoeft te worden. Maar daarentegen heeft die iPhone wel Maps, een browser, lokale opslag, iCloud functionaliteit en Pages, zonder dat het een Mac is.
Een browser op TV gaan ze niet doen, want dat gaat ten koste van de apps in de App Store en dus geld...
En voor dingen als maps zijn er volgens mij 3rd party apps (via App Store)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er t-mobile/odido gebruikers? Gisteravond heb ik de ATV (4K gen1) bijgewerkt naar tvOS 17. Het valt me op dat toen (wellicht is er al een update van de app?) dat de app sluit wanneer je navigeert naar je opnames. Op mijn iPhone heb ik daar geen last van. Is dit herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
amphora schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:25:
[...]

Een browser op TV gaan ze niet doen, want dat gaat ten koste van de apps in de App Store en dus geld...
En voor dingen als maps zijn er volgens mij 3rd party apps (via App Store)
Maar de 'grap' is dat het via airplay wel weer werkt. En nog best redelijk soms ook. Maar het is jammer dat je dan bijvoorbeeld een iPhone of een Mac moet blijven gebruiken tot je klaar bent. Het zou al prettig zijn als je in ieder geval kunt vertellen "neem het nu maar over".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svenvg93
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 04-08 16:21
meesje schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:32:
Zijn er t-mobile/odido gebruikers? Gisteravond heb ik de ATV (4K gen1) bijgewerkt naar tvOS 17. Het valt me op dat toen (wellicht is er al een update van de app?) dat de app sluit wanneer je navigeert naar je opnames. Op mijn iPhone heb ik daar geen last van. Is dit herkenbaar?
Zelfde meldingen zijn gemaakt op het forum van odido. Denk dat het nog een bugje is;
https://community.odido.n...ostid=1729819#post1729819

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivinio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-04 13:31
Is er überhaupt een verschil of je (in mijn situatie) de DELTA tv app via je smart tv kijkt of DELTA tv app via de apple tv 4k? Kortom zit er een mogelijk verschil tussen de twee apps en het beeldkwaliteit?
Kon het even niet zo snel vinden in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 15:58

jasjenl

Liab A Tymo

Hebben jullie ook dat de Amazon Prime app zo slecht reageert op input? Ik heb regelmatig dat hij gewoon niet registreert dat ik op de afstandsbediening druk, dat begint zelfs al bij het kiezen van een gebruiker als de app net is opgestart. Bij andere apps (zoals Netflix en HBO) heb ik daar nooit last van. Ik gebruik nog wel een Apple TV HD, dus de laatste niet-4k versie, wat inmiddels wel een oud beestje is maar die het verder eigenlijk in alle andere apps die ik gebruik nog prima doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:28
FENICE schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 17:57:
Dank U voor de goede raad. Bij de Action was ik niet zinnens eentje te kopen ;)
mits je nog kabels zoekt ik ben zeer te vrede met lifegoods hdmi kabels die te koop zijn bij bol

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:58

DON PAPA

Tweaker-fan

Verwijderd

[ Voor 85% gewijzigd door DON PAPA op 20-09-2023 19:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valerossi0
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-06-2024
Las vanmorgen op Reddit dat os17 ook de stadia controllers laat werken met Apple TV. Gezien ik er vier heb liggen is dit een leuke bijkomstigheid. Even ge-update, getest en idd “works like a charm”. 💪🏻.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vrij irritante banner elke keer na pauzeren programma: of ik wil wisselen van gebruiker. Kan dat uit? 8)7

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Direct na de tvOS 17 update ervaar ik bufferproblemen bij het vooruitspoelen in livestreams (4K 2022). De bufferanimatie wordt dan zichtbaar en na X seconden loopt de stream vast. Workaround is een enkel tikje terugspoelen, dan verschijnt er geen buffericoon en loopt de stream niet vast.
Tot nu toe gehad bij livestreams van NLZiet en F1TV. Niet-livestreams zijn niet getroffen en de ATV werkt verder naar behoren. Voordat ik verder stekkers eruit ga trekken en zaken resetten even benieuwd of er anderen zijn die dit herkennen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
@RambOo ik heb alleen nlziet, en daar ervaar ik het inderdaad ook bij de livestreams. Vervelend, maar de ervaring leert dat nlziet dat relatief snel oplost. Ik Gebruik overigens een 1st gen 4k.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

RambOo schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:44:
Voordat ik verder stekkers eruit ga trekken en zaken resetten even benieuwd of er anderen zijn die dit herkennen?
Heb er ook last van, en stekker eruit en herstart heeft het helaas niet verholpen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RambOo
  • Niet online
Dank mijn vermoedens bevestigd.
Ronwiel schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:10:
@RambOo ik heb alleen nlziet, en daar ervaar ik het inderdaad ook bij de livestreams. Vervelend, maar de ervaring leert dat nlziet dat relatief snel oplost. Ik Gebruik overigens een 1st gen 4k.
Ik dacht eerst ook dat het een bug of app incompatibiliteit aan de kant van NLZIET was. Echter vanochtend ook bij F1TV livestream geconstanteerd. Kan dat het alsnog wel zijn maar ook net zo goed een bug in tvOS 17 :/ .
Daarom heb ik me voor de zekerheid aangemeld voor tvOS public beta's zodat er hopelijk snel een fix binnenkomt.
DON PAPA schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:50:
[...]

Heb er ook last van, en stekker eruit en herstart heeft het helaas niet verholpen...
Bij welke app(s)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik heb het tot nu toe gehad bij NLZiet, F1TV
En het is pas sinds tvOS17

Edite: aangepast, Prime was het niet, dit bleek ook NLZiet geweest te zijn waar we toen naar keken.

[ Voor 28% gewijzigd door DON PAPA op 22-09-2023 17:31 ]

DON PAPA schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:20:
[...]

Ik heb het tot nu toe gehad bij NLZiet, F1TV
En het is pas sinds tvOS17

Edite: aangepast, Prime was het niet, dit bleek ook NLZiet geweest te zijn waar we toen naar keken.
Vanochtend uitgesteld naar de F1 kwalificatie via de F1TV app gekeken. Ik had geen problemen met het doorspoelen. Ik gebruik een ATV 4K gen1 met de touch afstandsbediening. Wellicht maakt dit nog verschil?

• THE_BASE
  • Niet online
RambOo schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:44:
Direct na de tvOS 17 update ervaar ik bufferproblemen bij het vooruitspoelen in livestreams (4K 2022). De bufferanimatie wordt dan zichtbaar en na X seconden loopt de stream vast. Workaround is een enkel tikje terugspoelen, dan verschijnt er geen buffericoon en loopt de stream niet vast.
Tot nu toe gehad bij livestreams van NLZiet en F1TV. Niet-livestreams zijn niet getroffen en de ATV werkt verder naar behoren. Voordat ik verder stekkers eruit ga trekken en zaken resetten even benieuwd of er anderen zijn die dit herkennen?
Ah, dat verklaart. Heb het bij NLZiet, maar vorige week ook bij Disney+.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Ik heb nu ook bij F1TV dat een uitzending niet start bij het begin maar op driekwart. Moet je weer helemaal terugspoelen.

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Dat is helaas het gevaar bij nieuwe releases... Dat dingen omvallen. Ik update ook eigenlijk altijd veel te snel met release-updates.
Het is verstandiger om even een tijdje te wachten totdat alle (belangrijke) apps het nieuwe (tv)OS ondersteunen.

• Ad416
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-08 13:47
Bij mij het zelfde op de Apple TV op de IPad gaat het zonder problemen
Het lijkt me handig als je gelijk meldt welke model ATV je hebt. Zoals eerder vandaag aangegeven heb ik met mijn gen1 4K versie (met touch ab) geen last met afspelen/doorspoelen.

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Laatste generatie 4K.

Doorspoelen geen probleem. Hij start alleen niet vanaf het begin.

[ Voor 62% gewijzigd door La1974 op 23-09-2023 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
La1974 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:02:
Laatste generatie 4K.

Doorspoelen geen probleem. Hij start alleen niet vanaf het begin.
Vanochtend uitgesteld naar de kwalificatie gekeken. Zowel starten vanaf het begin als doorspoelen gingen zonder problemen. Bijzonder dat bij mij dus wel goed gaat (gen1 atv 4K).

• Ad416
Ik heb ook de laatste generatie 4K en juist deze heeft dus dit probleem blijkt uit deze reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Eindelijk een klok integratie in de nieuwe TvOS update, ongelofelijk hoe lang dat heeft moeten duren. Nu nog een weersverwachting en dan ziet het er helemaal up to date uit.

Die FaceTime, 6 app lay-out en Home Scène’s zijn ook leuke toevoegingen/verbeteringen.

[ Voor 4% gewijzigd door Greatsword op 24-09-2023 21:26 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PrimusIP
Facetime werkt niet, maar ik heb een oude Apple TV.
Voor alsog niet de behoefte het ding te veranderen. Het is zo'n HD apperaatje. Mijn tv kan wel 4K aan, maar om eerlijk te zijn, bijna alle content die ik binnen krijg is in feite geen echte 4K. Dus ik hou het voorlopig maar bij dat "oude" beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Laatst online: 18-07 14:57
Afgelopen weekend ook de F1TV stream geprobeerd op de laatste generatie ATV (ethernet-model). De livestream van zowel kwalificatie als race kreeg ik niet gestart als ik naar "kijk live" ging. Buffericoon bleef draaien met geen beeld tot gevolg. Als ik vervolgens via "Kijk vanaf het begin" de stream opende, en doorspoelde tot de stream live was deed ie het wel.

Ook even FaceTime geprobeerd, wel grappig dat de camera je volgt als je door de woonkamer loopt. Gebruiken FaceTime regelmatig om de kinderen met de opa's en oma's te laten FaceTimen, dus wel leuk als dat via de televisie kan.

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Vetifuro Was FaceTime bij jou trouwens Full Screen zoals hieronder?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k65zf86QGGwP_FOD9ovlS6hiLVw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0yJfrOPlbEG49j6j2QNn4c9f.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Greatsword schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:41:

[Afbeelding]
Hier wel het geval, volgt ook lopende mensen, grappig om te zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Laatst online: 18-07 14:57
Greatsword schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:41:

[Afbeelding]
Volgens mij had ik zwarte balken links en rechts, dus een vierkant beeld, maar dat had denk ik te maken met het feit dat de andere partij de telefoon in portrait-mode had en niet in landscape. Zal het van de week nog wel eens proberen.

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Hier meer mensen waarbij er na de update na TVOS7 dingen aan het fotoscreensaver zijn aangepast? “Vroeger” kon ik de gedeelde bibliotheek gewoon selecteren en dan ging hij daar random doorheen qua foto’s, nu kan ik alleen nog maar activiteiten of hoogtepunten selecteren? En ook niet meer op willekeurige volgorde ..

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik meen me te herinneren dat ik bij uitkomen van de ios17 beta’s wat stukjes heb gelezen over een standaard VPN voor de Apple TV. Is dat nu een standaard functie? Behalve oude berichten kan ik er weinig over vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 1986520 op 25-09-2023 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1986520 schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:56:
Ik meen me te herinneren dat ik bij uitkomen van de ios17 beta’s wat stukjes heb gelezen over een standaard VPN voor de Apple TV. Is dat nu een standaard functie? Behalve oude berichten kan ik er weinig over vinden.
Volgens mij niet standaard VPN, maar ondersteuning voor VPN. Je hebt gelijk, er is weinig over te vinden. Ik zie alleen berichten die dateren van juni. Maar niks concreets hoe dit in te regelen. Tenminste ik kan het niet vinden. :) Mijn gedachte was dat je dan een VPN app op je Apple TV moet installeren, maar ik kan het mis hebben.

[ Voor 27% gewijzigd door meesje op 25-09-2023 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

meesje schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:13:
[...]
Mijn gedachte was dat je dan een VPN app op je Apple TV moet installeren, maar ik kan het mis hebben.
De eerdere berichten waren dat het standaard in tv os zou komen….. maar dat zal wel anders zijn gelopen.

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 1986520 op 25-09-2023 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:00:
Vrij irritante banner elke keer na pauzeren programma: of ik wil wisselen van gebruiker. Kan dat uit? 8)7
Update: dit verschijnt dus alleen als je meerdere accounts hebt. Dus nu maar verder met een enkel account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:58

amphora

Websites & Fotografie

Anoniem: 1986520 schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:40:
[...]

De eerdere berichten waren dat het standaard in tv os zou komen….. maar dat zal wel anders zijn gelopen.
Dat heb ik nooit gelezen. Bron?
Kan ik me ook niet voorstellen, Apple heeft geen eigen VPN dienst. Wel veel app ontwikkelaars die VPN diensten willen verkopen via de App Store.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Anoniem: 1986520 schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:56:
Na de update krijg je een scherm te zien met de aanpassingen en daar staat ook bij dat je een VPN app uit de appstore kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

amphora schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:31:
[...]

Dat heb ik nooit gelezen. Bron?
Kan ik me ook niet voorstellen, Apple heeft geen eigen VPN dienst. Wel veel app ontwikkelaars die VPN diensten willen verkopen via de App Store.
Blijkbaar bestaat inderdaad die hele “native” ondersteuning eruit dat je een VPN app kan installeren….

https://www.theverge.com/...17-4k-streaming-wwdc-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dj-sannieboy schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:58:
[...]

Na de update krijg je een scherm te zien met de aanpassingen en daar staat ook bij dat je een VPN app uit de appstore kunt downloaden.
Zal het eens gaan proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Laatst online: 21:03
@Anoniem: 1986520
Hier een artikel van 9to5mac over VPN aanbieders. https://9to5mac.com/2023/09/18/best-vpn-apps-apple-tv/

Laat maar even weten hoe het bevalt. Weten we dat hier ook voor de toekomst. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door TheKerremenke op 26-09-2023 08:29 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:36
Tailscale is wel geinig als je alleen naar huis wilt connecten. Bijvoorbeeld vanaf je vakantieadres om Ziggo te kunnen kijken (als je internetverbinding snel zat is). Je kunt dan zelf een apparaat als endpoint instellen.

FlowVPN doet het goed, maar die hebben nog geen favorieten, dus je moet elke keer door de hele lijst heen scrollen. Ook vrij prijzig voor 6 euro per maand.

Zal SwizzVPN vandaag eens testen. Edit, die unlockt streaming uit Turkije niet goed bij mij.

Safeshell ook even getest, die lijkt gratis (tijdelijk?). Beperkte locaties (naja, geen Turkije), wel US etc.
De iPhoneversie is wel mooi, daar kan je per app aangeven welk land gebruikt moet worden. Als dat op Apple TV ook ingericht wordt dan is dit ws de handigste. Wel 60 euro per jaar.

Ik zit te wachten op NordVPN en Proton.

[ Voor 34% gewijzigd door matthijst op 26-09-2023 10:30 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-06 18:17
TvOS 17 levert ook hier de eerder genoemde problemen op. Terugkijken van video gaat wel goed, maar met name bij live uitzendingen stopt hij na een tijdje om te gaan bufferen. De enige oplossing is dan inderdaad een paar seconden terugspoelen. Dan loopt hij wel door.
Ik heb ook de Unifi Protect app om mijn camera's te bekijken (ook real-time video) en die doet helemaal niet meer. Ik vind het wel erg gek dat ik via Google helemaal nergens dit soort issues kan terugvinden.
kaandorp schreef op donderdag 28 september 2023 @ 12:04:
TvOS 17 levert ook hier de eerder genoemde problemen op. Terugkijken van video gaat wel goed, maar met name bij live uitzendingen stopt hij na een tijdje om te gaan bufferen. De enige oplossing is dan inderdaad een paar seconden terugspoelen. Dan loopt hij wel door.
Ik heb ook de Unifi Protect app om mijn camera's te bekijken (ook real-time video) en die doet helemaal niet meer. Ik vind het wel erg gek dat ik via Google helemaal nergens dit soort issues kan terugvinden.
Handig om aan te geven welke app je gebruikt voor live tv. KPN? Ziggo? Odido? NLziet? F1Tv? Etc.
Zelf gebruik ik op mijn Atv 4K gen1 de tv app van Odido en ervaar geen problemen.

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:59
@kaandorp Ik heb deze ervaring niet op mijn ATV 4K 3rd Gen (2022) en 4K 1st Gen (2017).

Welke ATV en app(s) heb/gebruik je?

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-06 18:17
RicoK schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:27:
@kaandorp Ik heb deze ervaring niet op mijn ATV 4K 3rd Gen (2022) en 4K 1st Gen (2017).

Welke ATV en app(s) heb/gebruik je?
Het gaat om de NLziet app in dit geval. De UniFi protect app doet helemaal niets meer. Netflix heb ik het ook 1 keer gehad. Ik heb twee 4K A1842. Beide hebben de problemen. Zie nu trouwens wel wat meer van dit soort problemen op o.a. Reddit.
Heb niet het gevoel dat het aan de apps ligt maar eerder aan de player in TvOS 17.

• THE_BASE
  • Niet online
kaandorp schreef op donderdag 28 september 2023 @ 12:04:
Hier tvOS 17, NLZiet en UniFi. Maar alles werkt prima, dus geen idee hoe het komt.

THE_BASE schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:24:
[...]

Hier tvOS 17, NLZiet en UniFi. Maar alles werkt prima, dus geen idee hoe het komt.
Hier idem, probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOo
  • Niet online
Zojuist tvOS 17.1 beta geïnstalleerd en helaas is de buffer bug bij live tv fast forward hier nog steeds aanwezig ;w.

Device: ATV 4K (2022) 128GB
FW: tvOS 17.1 (21K5043e)
Getest: NLZiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:24:
[...]

Hier kom ik op terug, gisteren na posten liep een live-uitzending op NLZiet vast. Even een paar seconden terug en het liep weer goed. Bufferprobleempje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RambOo schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:15:
Zojuist tvOS 17.1 beta geïnstalleerd en helaas is de buffer bug bij live tv fast forward hier nog steeds aanwezig ;w.

Device: ATV 4K (2022) 128GB
FW: tvOS 17.1 (21K5043e)
Getest: NLZiet
Meld het probleem bij NLziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RambOo
  • Niet online
meesje schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:43:
[...]

Meld het probleem bij NLziet.
Is niet alleen NLZiet ook F1TV en andere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RambOo schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:46:
[...]

Bijzonder. Ik ervaar met odido en F1tv geen problemen met mijn 4K gen1 ATV.

RambOo schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:46:
[...]

Velen hebben het dus niet… blijft over wifi of bedraad?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Anoniem: 1986520 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 09:42:
[...]

Velen hebben het dus niet… blijft over wifi of bedraad?
Ik heb het ook op mijn AppleTV 2023 (zowel op WiFi als bedraad) bij NLZiet en de F1TV app, en het is sinds de update van TVOS17

Als ik bijvoorbeeld een live tv programma start vanaf het begin bij NLZiet, en ik spoel dan iets vooruit, dan krijg ik meteen het buffer icoontje te zien en die blijft maar rond draaien (zie foto hieronder). En als ik dan niks doe, dan slaat het beeld op een gegeven moment vast. Als ik 1 tikje terug klik dan verdwijnt het buffer icoontje meteen en loopt de uitzending wel gewoon door.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/laLdnWBrloJo05DAzVvKPUm2U1g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2ak2tiOSo57gJBRO1XjgcAil.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door DON PAPA op 30-09-2023 10:27 ]

• dolopfriet
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik heb ook vastlopers op NLziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RambOo
  • Niet online

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Heeft mogelijk ook te maken met jullie probleem, maar de user interface van Apple Music tript hier de laatste tijd.

Als ik simpelweg door de content wil bladeren reageert hij regelmatig niet om vervolgens na een paar seconde alles in te halen.

Lijkt net een oude computer met te weinig RAM :(

uitvoering: Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet 128GB is hier ook gewoon bekabeld met internet verbonden.

Voor de zekerheid nog een keer getest met de Odido tv app, maar geen problemen. F1TV heeft volgens mij nu geen live uitzending. Dat kan ik nu dus niet testen. Resultaat toegevoegd aan de poll. Het lijkt toch een beetje een derde gen. dingetje te zijn.

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

meesje schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 11:43:
[...]

Voor de zekerheid nog een keer getest met de Odido tv app, maar geen problemen.
Met ZiggoGo, Netflix, Prime, Videoland en de HBO-Max app heb ik ook geen problemen, ik heb het alleen bij NLZiet en de F1TV
DON PAPA schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 15:33:
[...]

Met ZiggoGo, Netflix, Prime, Videoland en de HBO-Max app heb ik ook geen problemen, ik heb het alleen bij NLZiet en de F1TV
Het issue ging om live tv toch? Dan is ziggogo een goed vergelijk (en bij mij Odido). Echter F1tv kent nu geen live uitzending, ik kan dat nu niet testen. In ieder geval met de afgelopen race geen last gehad.

• dolopfriet
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-12-2024
Zit er misschien een fout in de NLZiet app voor de Apple TV ?
meesje schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:32:
Yes! De app werkt weer goed! Er is 2 dagen geleden een update geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan H
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 31-07 16:25
DON PAPA schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:00:
[...]

Ik heb het ook op mijn AppleTV 2023 (zowel op WiFi als bedraad) bij NLZiet en de F1TV app, en het is sinds de update van TVOS17

Als ik bijvoorbeeld een live tv programma start vanaf het begin bij NLZiet, en ik spoel dan iets vooruit, dan krijg ik meteen het buffer icoontje te zien en die blijft maar rond draaien (zie foto hieronder). En als ik dan niks doe, dan slaat het beeld op een gegeven moment vast. Als ik 1 tikje terug klik dan verdwijnt het buffer icoontje meteen en loopt de uitzending wel gewoon door.

[Afbeelding]
Goedemorgen,
Ik stap zomaar even in.
Omdat ik dit probleem ook sinds ios17 heb was ik er op aan het Googlen en kwam ik hier terecht.
Zal wel een update vanuit Nlziet moeten komen, Apple trekt zich hier toch weinig van aan.

Geschakelde woning 1990 146 m2 standaard geïsoleerd, glas vervangen door HR++ vloerverwarming beneden 55 m2, boven radiatoren. Aurora II 6 kW op het zuiden aan 1e verdieping sinds maart 2023. Tevreden klant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Voor de gene die de ZiggoGo app gebruiken op de AppleTV er is sinds 3 oktober een probleem met de "gesproken ondertiteling" bij replaytv en opnames, deze blijft aanstaan ondanks dat hij in het menu uitstaat. Ze hebben dit inmiddels in onderzoek bij Ziggo

Bron: https://community.ziggo.n...749/highlight/true#M45806

[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 05-10-2023 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DON PAPA schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:30:
Voor de gene die de ZiggoGo app gebruiken op de AppleTV er is sinds 3 oktober een probleem met de "gesproken ondertiteling" bij replaytv en opnames, deze blijft aanstaan ondanks dat hij in het menu uitstaat. Ze hebben dit inmiddels in onderzoek bij Ziggo

Destijds kon je dit oplossen door de setting in de Next aan te passen. Gezien de reacties in de community werkt dit nu niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikweethetbeter
Ik heb geen Next, ik wil ook geen Next, maar heb wel een Apple TV en ik vind het mateloos irritant dat Ziggo Go alweer dit issue heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

DON PAPA schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:30:

Heb hetzelfde(?) probleem bij Delta: permanente doven ondertiteling.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Johan H
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 31-07 16:25
ikweethetbeter schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:47:
Ik heb geen Next, ik wil ook geen Next, maar heb wel een Apple TV en ik vind het mateloos irritant dat Ziggo Go alweer dit issue heeft!
Ziggo TV er uit, NLziet er in;)
Het werkt zo veel fijner, beter en goedkoper!

Geschakelde woning 1990 146 m2 standaard geïsoleerd, glas vervangen door HR++ vloerverwarming beneden 55 m2, boven radiatoren. Aurora II 6 kW op het zuiden aan 1e verdieping sinds maart 2023. Tevreden klant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikweethetbeter
@Johan H
De snelheid en kwaliteit van NLZiet bevallen me zeer goed! Ik heb al een paar maanden NLZiet gehad.

Alleen... er is een aparte manier van zappen, en de tv gids is "fout". Ik ben al decennia de tv gids van mijn huidige en vorige tv (Samsung) plus daarvoor nog die van m'n HDD recorder en de eerste digitale kastjes gewend, en de Ziggo Go app gebruikt iets soortgelijks. NLZiet is anders en IMHO slechter. Ik wil programma's op een tijdschaal zien, niet gewoon opgesomd.

NLZiet Plus kost €10,95, en daarvoor krijg je 50 zenders, maar geen dingen als XITE, m'n favoriete achtergrondzender.

Maar goed, als NLZiet het zappen en de gids aanpast, dan kan ik prima leven zonder XITE. En het maakt me provider-onafhankelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik prefereer ook de interface op mijn LG tv t.o.v. die op mijn Apple TV voor NLziet.
Maar echt heel prettig vindt ik ‘m niet. Maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
O ja, het werkt, maar je ziet maar 3 zenders in kolommen. Ik wil iets van 10 zenders in rijen zien, en programma's niet in vaste kolommen maar zo breed als nodig is, waarmee je de tijdsduur van zo'n programma aangeeft. Met andere woorden: de UI die al decennia goed werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ethirty schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:14:
[...]

Heb hetzelfde(?) probleem bij Delta: permanente doven ondertiteling.
Bij mij stond dat ook standaard aan (als nieuwe delta-klant), maar ik kon het gewoon uitzetten.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Op het Ziggo forum wordt net gemeld

----
Hi allen,

Het probleem is opgelost! Er is geen automatisch gesproken ondertiteling meer bij Replay TV via iOS.

Helaas zijn de programma's die in deze storingsperiode zijn uitgezonden (tot +-18:00 gisteren), niet te herstellen. Deze blijven dus via iOS gesproken ondertiteling houden. Wil je deze programma's bekijken, dan raad ik aan dit via de website, de Android app of je Mediabox te doen.
----

[ Voor 91% gewijzigd door DON PAPA op 06-10-2023 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad416
Ik ben benieuwd of F1 TV Pro vanmiddag goed werkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ad416 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:52:
Ik ben benieuwd of F1 TV Pro vanmiddag goed werkt
Waarom niet?
Edit: laat maar. Vanwege issue natuurlijk met live tv. Niet bij elke ATV versie.

[ Voor 19% gewijzigd door meesje op 06-10-2023 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad416
Juist dat daarom ben ik benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ad416 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:19:
Juist dat daarom ben ik benieuwd
Hier werkt het! Moest wel 3x de stream opnieuw starten voordat het eindelijk werkte.

ATV 4K (A2169) met tvOS 17

[ Voor 30% gewijzigd door Dj-sannieboy op 06-10-2023 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad416
Bij mij het zelfde ik ga er zo even uit in dan weer opnieuw naar Live uitzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad416
Nog niet opgelost meerdere keren opnieuw opgestart uiteindelijk naar het rode streepje dan lukt het pas om live te kijken.Op mijn Ipad geen enkel probleem

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Patrick_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:24
Hier ook live stream problemen met Apple TV OS17:

2x Apple Tv hier in huis, 2x 1e gen 4K.

Op de Apple Tv met TvOS16.5 geen enkele problemen, maar de Apple TV met TVOS17 des te meer.
Ik dacht dat dit alleen NLZiet gerelateerd was, maar gisteren tijdens de live stream van F1TV identieke problemen;

- Bij het vooruit spoelen, stap 10 seconden naar voren, gaat de stream soms 20 seconden naar achteren.
- Stream stopt wanneer je aan het spoelen bent soms na 20 seconden. Je moet dan weer naar voren of naar achteren spoelen. Pauze knop doet dat niets.
- De voortgangsbalk blijft regelmatig in beeld staan. Op menu knop drukken om deze weg te krijgen. Je weet dan overigens zeker dat de stream weer na ongeveer 20 seconden stopt.

Als de stream eenmaal loopt en je blijft overal vanaf dan blijven de problemen weg.

Het is dus 100% TVOS17 gerelateerd omdat ik deze problemen niet op de Apple Tv met TVOS16.5 heb en zijn dus ook niet app gerelateerd.

Waar de oplossing ligt is een andere vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patrick_ schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:53:
Hier ook live stream problemen met Apple TV OS17:

2x Apple Tv hier in huis, 2x 1e gen 4K.

Op de Apple Tv met TvOS16.5 geen enkele problemen, maar de Apple TV met TVOS17 des te meer.
Ik dacht dat dit alleen NLZiet gerelateerd was, maar gisteren tijdens de live stream van F1TV identieke problemen;

- Bij het vooruit spoelen, stap 10 seconden naar voren, gaat de stream soms 20 seconden naar achteren.
- Stream stopt wanneer je aan het spoelen bent soms na 20 seconden. Je moet dan weer naar voren of naar achteren spoelen. Pauze knop doet dat niets.
- De voortgangsbalk blijft regelmatig in beeld staan. Op menu knop drukken om deze weg te krijgen. Je weet dan overigens zeker dat de stream weer na ongeveer 20 seconden stopt.

Als de stream eenmaal loopt en je blijft overal vanaf dan blijven de problemen weg.

Het is dus 100% TVOS17 gerelateerd omdat ik deze problemen niet op de Apple Tv met TVOS16.5 heb en zijn dus ook niet app gerelateerd.

Waar de oplossing ligt is een andere vraag.
Zo bijzonder. Hier ook een gen1 4K versie en geen enkel probleem. Gisteren uitgesteld gekeken naar F1 (via F1Tv app), de live uitzending was nog bezig. Bij starten stream het bekende zwarte scherm (met F1 logo), doorspoelen met touchpad van de ab, en klikken bij het tijdstip dat ik wil kijken. Geen enkel probleem.

Maak je wellicht gebruik van de nieuwe ab (zonder touch)?

Welk geluidsspoor speel je af? Geen flauw idee of dit uitmaakt. Ik kijk direct naar het NL commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik kijk ook direct naar NL commentaar... werkt voor geen meter. Helemaal klaar mee. Ook vaak buffericoontje in beeld bij spoelen en zo. Nee, kijkplezier is wel naar de klote in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Inderdaad, was eerst heel blij met de AppleTV, maar dat is sinds TVOS17 geheel verdwenen. Hopelijk gaan ze dit snel oplossen met een nieuwe update...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Tja, een beetje mosterd na de maaltijd.. Maar je moet altijd pas een release-update doen als je zeker weet dat datgene wat je nodig hebt werkt. Dat voorkomt echt teleurstellingen.

Gelukkig heb ik geen issues sinds mijn update naar tvOS 17.
De Apps die ik het meest gebruik op mijn AppleTVs zijn:
ZiggoGO
YouTube
Netflix
Amazon Prima
en met stip op Nr 1... Infuse Pro

[ Voor 4% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 08-10-2023 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 20:23

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hier ook geen issues.

Er zijn volgens mij wel manieren om een AppleTV te downgraden naar een ouder TVOS.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

BeQuietAndDrive schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:42:
Er zijn volgens mij wel manieren om een AppleTV te downgraden naar een ouder TVOS.
Is er iemand die een goed stappenplan heeft omdat te doen? Ik zou namelijk graag terug willen naar de vorige TVOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
DON PAPA schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:25:
[...]

Is er iemand die een goed stappenplan heeft omdat te doen? Ik zou namelijk graag terug willen naar de vorige TVOS
In grove lijnen moet je je app tv aan een Mac hangen. Herstellen via de Finder (of iTunes) en dan een package met een eerder tvOS weer installeren. Er staan vast handleidingen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 20:23

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

DON PAPA schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:25:
[...]

Google of de website van Apple (dev) zelf, neem ik aan.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste

Let op:
Berichten over bestellingen, levertijden en beschikbaarheid mogen in [Apple TV] Levertijden & Beschikbaarheid.