Acties:
  • 0Henk 'm!

• kjeldlarmit
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04-06 20:53
meesje schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 19:27:
tvOS 16.5 is beschikbaar! Deze keer wel echt nieuwe functionaliteit: tv multiviewer. Nu wachten totdat er een app is die dit ondersteunt. Wellicht ooit F1tv?
Er is wel een manier om dat al voor elkaar te krijgen, zie deze post: slijkie in ''Apple TV krijgt met iOS 16.5 vierledige sportstream-picture-in-picturemodus''

Heb het zelf geprobeerd, maar heb liever de race groot, en de 3 andere schermpjes wat kleiner. De maker is daar nog mee bezig zag ik op GitHub.

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:34
meesje schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 19:27:
tvOS 16.5 is beschikbaar! Deze keer wel echt nieuwe functionaliteit: tv multiviewer. Nu wachten totdat er een app is die dit ondersteunt. Wellicht ooit F1tv?
Voor het eerst dat ik meemaak dat bij een officiële update een app niet meer lekker werkt.
We kijken hier tv via de tmobile tv app en kan sinds de 16.5 update niet meer vanuit het zendermenu een ander kanaal selecteren (klik naar rechts, scrollen door zenderlijst en klik midden). Dan crasht de app.

Ik hoop op een snelle update want als ik nu van bijv RTL naar espn wil schakelen, moet ik alle tussenliggende zenders langs.

Ryzen 5 5600X | Asrock B450m Steel Legend | Inno3D RTX3060ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bunnikside
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
Bij mij ook bij één van ATV4’s, welke ik onnadenkend had geüpgrade hetzelfde probleem. De andere twee moeten dan maar even wachten.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
bones schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:01:
Wat zou de usecase zijn om een appleTV erbij te gebruiken om media te consumeren?
Een ATV is snel, omdat de processor ruim op z'n taak bemeten is. Dat is bij tv's vaak niet het geval.

Verder: geen reclame, betere apps voor streaming diensten, Infuse Pro is de perfecte app voor streamen van je eigen content vanaf NAS of pc of Mac of ...

Verder perfecte integratie in het Apple ecosysteem, maar ook daarbuiten een prima mediaspeler!

Er zijn een paar leuke spelletjes voor, maar daarvoor zal ik 'm niet aanbevelen.

Het OS en de apps hebben een zeer lange ondersteuning, dat haalt geen tv. Dus je kunt je oude tv weer smart maken met een ATV, of je houdt je huidige tv smart met een ATV. Zonder reclame, zonder tracking...

Acties:
  • +8Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:43
ikweethetbeter schreef op maandag 22 mei 2023 @ 08:58:
[...]

Een ATV is snel, omdat de processor ruim op z'n taak bemeten is. Dat is bij tv's vaak niet het geval.

Verder: geen reclame, betere apps voor streaming diensten, Infuse Pro is de perfecte app voor streamen van je eigen content vanaf NAS of pc of Mac of ...

Verder perfecte integratie in het Apple ecosysteem, maar ook daarbuiten een prima mediaspeler!

Er zijn een paar leuke spelletjes voor, maar daarvoor zal ik 'm niet aanbevelen.

Het OS en de apps hebben een zeer lange ondersteuning, dat haalt geen tv. Dus je kunt je oude tv weer smart maken met een ATV, of je houdt je huidige tv smart met een ATV. Zonder reclame, zonder tracking...
Ik heb de knoop doorgehakt en een ATV gekocht. Had ik eerder moeten doen. Is echt zoveel sneller dan de apps op mijn TV.

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:42
Vraagje is de KPN TV app al op apple tv?

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:39
lHybridl schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:08:
Nee, maar zou wel 's een keer tijd worden.

XBL gamertag StayingPow3r

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:31
Helaas nog niet

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:42
Mr. Freeze schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:16:
[...]

Nee, maar zou wel 's een keer tijd worden.
oh dat is jammer. Dat houdt mij een beetje tegen momenteel. Is niet dat ik heel veel tv kijk.
Maar champions League ofzo wel, Dus heb het soms wel nodig.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Nope en zal ook niet gaan gebeuren. Het nieuwe kastje van KPN met TV+ draait op Android. Ze zullen daar dus vol op in gaan zetten waarmee naast tv van KPN ook andere streamingsdiensten kunt gebruiken en deze via je KPN thuis abonnement kunt betalen.

Uiteraard zijn er apps voor iOS en iPadOS waardoor het betrekkelijk eenvoudig is om de voor tvOS een app te schrijven maar dan had de app er al lang geweest.

Ziggo, Tmobile en NLZIET is waar je momenteel terecht kunt als Apple TV gebruiker.

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 23:23

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je kunt met 2 tikken vanuit de KPN app naar de AppleTV airplayen toch, vanaf IOS? Werkt voor mij prima, maar gebruik het dan ook niet zo vaak.

[Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 27-05-2023 19:24]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 19:23:
Je kunt met 2 tikken vanuit de KPN app naar de AppleTV airplayen toch, vanaf IOS? Werkt voor mij prima, maar gebruik het dan ook niet zo vaak.
Klopt, maar dat werkt niet zo fijn als een native TvOS app.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik snap die focus op streaming ook niet zo, tenzij je alleen woont. Je wilt toch dat je alles met een simpele AB kunt bedienen, en dat je niet afhankelijk bent van een telefoon of tablet, die je misschien buiten bereik aan het laden hebt liggen?

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:26
Iemand een idee hoe je NL ondertiteling aan krijgt in de ziggo app?
Bij bv terugkijken van Spoorloos. Ik klik pijltje omhoog, zet ondertitels aan maar er gebeurt niks...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bruce.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-05 12:23
Laten ze eerst dit oplossen heb ik al gemeld bij videoland paar maanden geleden al.
Na verschillende updates van de app nog niet verholpen.

"'Op de nieuwe app V2 van videoland is mij het volgende opgevallen,
Bij verschillende films en ook programma's is bij de ondertitels een bug gevonden.
Als je bijvoorbeeld de films rambo "3 delen" de ondertitels bekijkt,dan zie je als het uit 2 regels bestaat
het een behoorlijk stuk hoger staat in beeld als het uit 1 regel bestaat die staat dan een stuk lager uit 1 regel is wel de juiste hoogte.
Dat is alleen als je met de Apple tv kijkt .
Na een paar update's van V2 is het nog niet verholpen.
Heeft hier iemand ook ervaring mee met deze bug?"
Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Let op:
Berichten over bestellingen, levertijden en beschikbaarheid mogen in [Apple TV] Levertijden & Beschikbaarheid.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee