Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:23
Donstil schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:55:
[...]

Ja 60 Fps in GTA Online was ook wel fijn inderdaad. Die upgrade had ik al wel.
Oh ik had ze toen in een pakket gekocht :)
Ben bezig met de story:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xVwEIe_a_vx-tNkF9ksdM9p1jCg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7KTrhTTa0y9pvvgvv6n1XLey.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 02:27
Donstil schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:52:
Ik ga die “Next-Gen” update voor GTA5 toch maar kopen denk ik. Heb er helemaal zin aan weer.
Wil je aub dit soort dingen niet zeggen. Ik ben na vijf jaar weer bezig met Rdr2. Voor je het weet ga ik ook de update van GTA V kopen en op 100% zetten :) (al vind ik de online van GTA V nog suffer dan die van Rdr2).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Exactor it schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:10:
[...]

Wil je aub dit soort dingen niet zeggen. Ik ben na vijf jaar weer bezig met Rdr2. Voor je het weet ga ik ook de update van GTA V kopen en op 100% zetten :) (al vind ik de online van GTA V nog suffer dan die van Rdr2).
Ik hoop echt heel erg dat ze ooit Rdr2 nog zo'n update gaan geven in de tussen tijd tot Gta6 uitkomt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-10 12:15
G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:11:
[...]

Ik hoop echt heel erg dat ze ooit Rdr2 nog zo'n update gaan geven in de tussen tijd tot Gta6 uitkomt.
Dat heb ik met GTA IV (als een van de weinig denk ik), een re-release op de current gen consoles. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
FabianGTI schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:20:
[...]

Dat heb ik met GTA IV (als een van de weinig denk ik), een re-release op de current gen consoles. :+
Dat zou ook nog wel vet zijn, al moet ik zeggen dat die oudere versie nog prima speelt.

Btw bedacht me dat ik ontzettend graag fotomodus wil in de nieuwe GTA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:40
Eigenlijk wil ik ook de PS5 versie van GTA V nog kopen, maar ik heb de PC en PS4 versie al een keer gekocht dus om nou voor de 3e keer geld uit te geven aan hetzelfde spel vind ik een beetje onzin.

Ga gewoon de PS4-versie nog maar een keer spelen. Met het speeltempo wat ik tegenwoordig heb (met kinderen van 1 en 4) ben ik dan waarschijnlijk net klaar als GTA VI eindelijk uit komt :)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• REV1703
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 08:42
Damn wat een trailer! Hiervoor zal ik wel een PS5 Pro aanschaffen om er alles uit te kunnen halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:10:
[...]

Ja Rdr2 wil ik eigenlijk ook wel weer eens spelen :P Al wacht ik een beetje op een upgrade waarvan ze gezegd hebben er niet aan te werken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:31
Ozzie schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:23:
Eigenlijk wil ik ook de PS5 versie van GTA V nog kopen, maar ik heb de PC en PS4 versie al een keer gekocht dus om nou voor de 3e keer geld uit te geven aan hetzelfde spel vind ik een beetje onzin.

Ga gewoon de PS4-versie nog maar een keer spelen. Met het speeltempo wat ik tegenwoordig heb (met kinderen van 1 en 4) ben ik dan waarschijnlijk net klaar als GTA VI eindelijk uit komt :)
Ach ik heb het op release voor de 360 gekocht. Later de XBOX One versie. Twee keer op PC en vervolgens de Series X versie. Nu heb ik een PS5 in huis dus ook maar de PS5 versie gekocht. Dankzij mij heeft Rockstar genoeg geld om GTA6 te maken :+

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:02
Vegazz schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:39:
[...]

1 April 2025 zou nog een optie kunnen zijn, als de dit t-shirt mag geloven wat in GTA Online zit:

[Afbeelding]

https://www.ign.com/artic...e-on-a-gta-online-t-shirt
Ik zou die kans erg klein achten. Indien het al bewust een date is, dan zou ik het eerder zoeken in de zin van een pre-release nieuwe trailer om de hype mee aan te wakkeren of een datum waarop pre-orders live gaan. Geen launch date.

Een release in het najaar lijkt mij voor een titel als deze veel waarschijnlijker. Maximaal meeliften op black Friday en kerst sales.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-10 13:39
Donstil schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:32:
[...]

Ja Rdr2 wil ik eigenlijk ook wel weer eens spelen :P Al wacht ik een beetje op een upgrade waarvan ze gezegd hebben er niet aan te werken.
Hey jij ook hier 😄👍🏼,.

Ja heb de sale van RDR2 gemist,. Dus nooit kunnen spelen. Wacht wel ff op de volgende sale voor de pc. :) is die game nou echt goed of de moeite waard?

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• REV1703
Ben nu al aan het kwijlen GTA 6 in HDR of Dolby Vision met de PS5 Pro op mijn 85 inch Sony Z9J met een Dolby Atmos Soundbar. Tzal geweldig zijn denk ik.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Milan1NL schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:36:
[...]

Hey jij ook hier 😄👍🏼,.

Ja heb de sale van RDR2 gemist,. Dus nooit kunnen spelen. Wacht wel ff op de volgende sale voor de pc. :) is die game nou echt goed of de moeite waard?
Absoluut!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:57
Wow ik word bijna 39, maar voel me weer kinderlijk enthousiast na deze trailer. GTA blijft een van mijn favoriete reeksen en kan niet wachten tot deze er is. Misschien toch die PS5 maar eens overwegen alhoewel ik liever met een muis speel wanneer schieten nodig is. Maarja...laptop scherm tegenover 65" tv... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
REV1703 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:26:
Damn wat een trailer! Hiervoor zal ik wel een PS5 Pro aanschaffen om er alles uit te kunnen halen.
Ik ga hardcore kluizenaren tegen die tijd. Doe ik nu al, maar dan meer :7

Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 22:37

marapuru

db.

De trailer vanochtend bekeken, maar er bekruipt mij wel een 'been-there-done-that' gevoel. Hetzelfde kunstje als met GTA IV en V gewoon opnieuw herhalen. Ja het ziet er goed uit en het zal vast een goed verhaal worden, waar de nodige bashing op alles en iedereen in zit. Maar er bekruipt mij een gevoel dat de echte gameplay innovatie er een beetje uit is geraakt.

Waar GTA V nog iets nieuws bracht met de character switching, moeten ze hier wel echt met iets nieuws en beters komen imho.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ozzie
Milan1NL schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:36:
[...]

Hey jij ook hier 😄👍🏼,.

Wat mij betreft de beste game ooit gemaakt, maar smaken verschillen.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-10 17:19
marapuru schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:44:
De trailer vanochtend bekeken, maar er bekruipt mij wel een 'been-there-done-that' gevoel. Hetzelfde kunstje als met GTA IV en V gewoon opnieuw herhalen. Ja het ziet er goed uit en het zal vast een goed verhaal worden, waar de nodige bashing op alles en iedereen in zit. Maar er bekruipt mij een gevoel dat de echte gameplay innovatie er een beetje uit is geraakt.

Waar GTA V nog iets nieuws bracht met de character switching, moeten ze hier wel echt met iets nieuws en beters komen imho.
Zoveel hebben we toch ook weer niet gezien van de gameplay? Het is meer “setting the scene” wat mij betreft. Latere trailers (althans met GTA4 en 5) krijg je meer introductie in de personages/hun problemen/queste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthine
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-09 00:44
Oh man. Ik ging vroeger elk jaar naar Miami irl, ben dit jaar nog teruggegaan (Miami, Key West en Homestead) en als ik de trailer zie (en de leaks) zit dit echt goed in elkaar.

2025 :'( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ozzie schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:49:
[...]

Wat mij betreft de beste game ooit gemaakt, maar smaken verschillen.
Ik wil dit spel zo graag leuk vinden. Trek me ff over de streep. Ik wacht stiekem op een 60FPS patch op PS5, wellicht tegen beter weten in. Maar op PC kan evt ook.

Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:11:
[...]

Ik wacht daar eigenlijk ook op om die nog eens te spelen.
Maar als ze dat al doen zal het wel weer een betaalde upgrade worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Xanthine schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:53:
Oh man. Ik ging vroeger elk jaar naar Miami irl, ben dit jaar nog teruggegaan (Miami, Key West en Homestead) en als ik de trailer zie (en de leaks) zit dit echt goed in elkaar.

2025 :'( ;w
Tijd zat om er nog een keer heen te gaan :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:31
kaos001 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:53:
[...]

Ik wil dit spel zo graag leuk vinden. Trek me ff over de streep. Ik wacht stiekem op een 60FPS patch op PS5, wellicht tegen beter weten in. Maar op PC kan evt ook.
De tutorial omgeving in de sneeuw aan het begin van het spel is een beetje saai maar zodra het spel daarna begint wordt het een fantastische belevenis met veel diepgang. Het is net als of je in een film speelt. Ik had het destijds op de beamer compleet uitgespeeld en dat was echt de mooiste game belevenis die ik ooit had. _/-\o_

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Laatst online: 18-10 13:39
[...]

Hih jaa.. Idem hier. Hoe halen ze ons over om RDR2 te halen :9

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaos001
Milan1NL schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:01:
[...]

Dik pak sneeuw voor deur zodat heel Nederland plat ligt. Whisky opentrekken. RDR2 opstarten en gaan. Dan kom ik wel in de vibe denk ik.

Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozzie
[...]

Milan1NL schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:01:
[...]

Het is wel off-topic maar:
Ten eerste ziet het er geweldig goed uit, zelfs op de PS4 (Pro). De verhaallijn vind ik heel sterk, je leeft echt met de karakters mee. Ik vind het verhaal veel sterker dan die van GTA V bijvoorbeeld.
Maar het allerleukst eraan vind ik denk hoe enorm uitgebreid het is. Van jagen op dieren tot enorm veel side-missions en random encounters naast de main storyline. Zelfs na 4x het verhaal uitspelen en een paar honderd uur aan gewoon rondlopen in de wereld en jagen om kleding e.d. te verzamelen kom ik nog steeds af en toe situaties of dingen tegen die ik nog nooit gezien heb.

Alleen van sommige mensen hoor ik wel dat ze het te traag vinden, maar ik heb daar zelf geen last van. Ik vind het heerlijk om op je paard te stappen en lekker rustig het spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-10 10:42
FabianGTI schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:20:
[...]

Recent nog uitgespeeld via backwards compatibility. Heerlijke game. 720p helaas maar wel 60fps op de Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Thinlanet schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:50:
[...]

Zoveel hebben we toch ook weer niet gezien van de gameplay? Het is meer “setting the scene” wat mij betreft. Latere trailers (althans met GTA4 en 5) krijg je meer introductie in de personages/hun problemen/queste
Dat klopt, ik reageer vanuit m’n onderbuikgevoel. Komt ook een beetje door de woke vibe die na de eerste leaks naar boven kwam denk ik.

En daarbij de realisatie hoe ontiegelijk veel geld ze met V hebben binnengehaald. Daar zal vast een optimalisatieslag in gaan zitten, waarbij ik betwijfel of ze dat gaan omzetten in een uitstekende singleplayer. Maar juist meer in een uitgekiende en gewiekste multiplayer.

Nouja, het blijven onbeargumenteerde onderbuikgevoelens. Voel je vrij mij over een anderhalf jaar te reminden aan deze post 😉

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-10 15:49

OzzieMann

PSN: OzzieMann

G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:22:
[...]

Dat zou ook nog wel vet zijn, al moet ik zeggen dat die oudere versie nog prima speelt.

Btw bedacht me dat ik ontzettend graag fotomodus wil in de nieuwe GTA
Aha! G_Dragon is al gespot in GTA VI!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w-o-55WCJrlPau94u-7R8cqA_ss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KhS2AnHgCAskomYsWQxDePgF.jpg?f=fotoalbum_large

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:34

CoeliJoeli

Gamer

OzzieMann schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:28:
[...]

[Afbeelding]
Ook met de GTA versie van Photo Mode :P

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
OzzieMann schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:28:
[...]

[Afbeelding]
_O- _O- _O-
I rest my case..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 02:27
marapuru schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:22:
[...]

Dat klopt, ik reageer vanuit m’n onderbuikgevoel. Komt ook een beetje door de woke vibe die na de eerste leaks naar boven kwam denk ik.

En daarbij de realisatie hoe ontiegelijk veel geld ze met V hebben binnengehaald. Daar zal vast een optimalisatieslag in gaan zitten, waarbij ik betwijfel of ze dat gaan omzetten in een uitstekende singleplayer. Maar juist meer in een uitgekiende en gewiekste multiplayer.

Nouja, het blijven onbeargumenteerde onderbuikgevoelens. Voel je vrij mij over een anderhalf jaar te reminden aan deze post 😉
Zijn de woke vibes de dikke vrouwen in bikini, een vrouw met twee hamers vast en een man en een vrouw die met geld in de hand een winkel uitlopen? Ik vind het raadselachtig dat er gedacht wordt aan 'woke' (wat dat ook voor raadselachtig begrip is) als je een stel gangsters en onraad veroorzakers in flitsen van een trailer langskomen.

Een vrouw als speelbare karakter heeft volgens mij niks met woke te maken. Of waren princess peach in mario kart en lara croft in tomb raider hun tijd vooruit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-10 14:01
Exactor it schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:49:
[...]

Zijn de woke vibes de dikke vrouwen in bikini, een vrouw met twee hamers vast en een man en een vrouw die met geld in de hand een winkel uitlopen? Ik vind het raadselachtig dat er gedacht wordt aan 'woke' (wat dat ook voor raadselachtig begrip is) als je een stel gangsters en onraad veroorzakers in flitsen van een trailer langskomen.

Een vrouw als speelbare karakter heeft volgens mij niks met woke te maken. Of waren princess peach in mario kart en lara croft in tomb raider hun tijd vooruit?
Er wordt te pas en te onpas geschreeuwd dat iets woke is, terwijl dat gewoon een gezocht iets is of dat men niet weet wat woke precies inhoud. Begint een beetje op de racismekaart te lijken die ook te pas en te onpas wordt getrokken.

Een definitie van woke: een term die verwijst naar het zich bewust zijn van racismeproblematiek en sociaal onrecht jegens minderheden in de samenleving.

Mag @marapuru me uitleggen wat er zo woke is aan de trailer van GTA VI. Het enige wat ik zie is een karikatuur van Miami.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 05-12-2023 14:00 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THJ89
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 06-05-2024
*knip* Nergens voor nodig om dit soort termen te gebruiken.

[ Voor 83% gewijzigd door Bart ® op 05-12-2023 17:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-10 18:23
offtopic:
Zal ik vanavond beginnen aan een re-run van GTA 4 of GTA 5? keuzes.. keuzes

Zullen we gewoon over GTA praten in plaats van elke x reacties weer over wat wel of niet woke is of waarom iemand wel/niet wil spelen?

[ Voor 45% gewijzigd door Webgnome op 05-12-2023 14:03 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
Denk wel als je de Game met High Fidelity graphics zal willen spelen in 4K met 60FPS, er een PS5 Pro nodig zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Webgnome schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:02:
offtopic:
Zal ik vanavond beginnen aan een re-run van GTA 4 of GTA 5? keuzes.. keuzes

Zullen we gewoon over GTA praten in plaats van elke x reacties weer over wat wel of niet woke is of waarom iemand wel/niet wil spelen?
offtopic:
Ik zeg doen! Ben zelf bijna weer klaar met Grand Theft Auto 5 en wil hierna met Grand Theft Auto 4 gaan beginnen (Ja ik weet, had het beter andersom kunnen doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
REV1703 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:03:
Denk wel als je de Game met High Fidelity graphics zal willen spelen in 4K met 60FPS, er een PS5 Pro nodig zal zijn.
De volledige potentie van onze huidige krachtige consoles moeten nog gebruikt gaan worden he dus ik verwacht nog wel dat deze current-gen het aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-10 15:50

TommyGun

Stik er maar in!

G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:08:
[...]

offtopic:
Ik zeg doen! Ben zelf bijna weer klaar met Grand Theft Auto 5 en wil hierna met Grand Theft Auto 4 gaan beginnen (Ja ik weet, had het beter andersom kunnen doen)
Same, ik vind GTA 4 wel wat minder fijn na GTA 5. Sowieso qua sfeer, erg grijs allemaal. Maar het voelt ook houterig, auto's besturen minder prettig. Veel mods dus dat maakt wel eea goed maar de volgorde is niet ideaal nee :+

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

GTA VI mag bowlen wel weer terugbrengen :D

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:09:
[...]

De volledige potentie van onze huidige krachtige consoles moeten nog gebruikt gaan worden he dus ik verwacht nog wel dat deze current-gen het aankunnen.
Ik denk dat je hierin toch gewoon rekening moet houden met het feit dat de 1e generatie PS5 consoles beperkt is door hun 2019 grade hardware. Een 2025 launch hierop gaat gewoon beperkingen kennen. Een PS5 pro zal waarschijnlijk gewenst zijn voor een speelervaring as intended.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
psychodude schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:18:
[...]

Ik denk dat je hierin toch gewoon rekening moet houden met het feit dat de 1e generatie PS5 consoles beperkt is door hun 2019 grade hardware. Een 2025 launch hierop gaat gewoon beperkingen kennen. Een PS5 pro zal waarschijnlijk gewenst zijn voor een speelervaring as intended.
Ja misschien wel en heb ik het mis, maar het gaat er bij mij gewoon niet in dat we nu al aan de max zitten van de huidige consoles nu ze nog steeds voor old-gen maken. Gelukkig laten wel steeds meer ontwikkelaars dit los en gaan we spellen hierdoor groter en mooier zien worden, maar toch moet er in mijn ogen nog wel 40% meer kracht te behalen zijn...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wNA175xWewg4VqW_D9gMalpoU0A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qDIKfxu82OwVT7V9qEaFc7aL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5tYp21TCyk-6SQSmKvd4rBsdQbc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZIYnrSZyacrdoiB1dysjsSd8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EWvf90sLqPqjMVBDkKcjXkXXUIs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6PA4nIcfCK4WsXWuKMNIIzHj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Nn6mQiuC2XpBQBJuf39zc8Bc2E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SUhqyYfo8Vg1eGHTZT7F55Wm.jpg?f=fotoalbum_large

Ik snap nog steeds niet waarom mensen zo kunnen zijn, hebben ze tegenwoordig geen geduld meer? Moet alles gehacked en geleaked worden? Sorry maar ik vind het kwalijk en zielig dat we in zo'n tijd leven waar mensen dit doen en het verpesten voor zoveel hardwerkende mensen en gamers die erna uit keken om de trailer samen te kijken met vrienden om 15:00..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:29:
[...]

Ja misschien wel en heb ik het mis, maar het gaat er bij mij gewoon niet in dat we nu al aan de max zitten van de huidige consoles nu ze nog steeds voor old-gen maken. Gelukkig laten wel steeds meer ontwikkelaars dit los en gaan we spellen hierdoor groter en mooier zien worden, maar toch moet er in mijn ogen nog wel 40% meer kracht te behalen zijn...
Een spel op old gen uitbrengen is ook de kunst niet zozeer. Voordeel van huidige engines is tenslotte enorme schaalbaarheid. En mits je voldoende tijd neemt/krijgt alvorens release, je hiertoe ook redelijk kunt optimaliseren.

Maar neemt niet weg dat de ervaring dan gewoon anders zal zijn. Zeker hedendaags zijn consoles eigenlijk nog maar weinig anders dan een PC met een custom OS geworden. Hardware limitaties die voor PC gelden, gelden ook voor consoles. Je kunt speelbaarheid nastreven door bijvoorbeeld resolutie en framerate te cappen, dynamisch schaling aan te zetten, AI upsampling toe te passen, etc. Maar onder de streep zul je zien dat een ontwikkelaar voor meest optimum ervaring in zal zetten op nieuwere hardware.

Persoonlijk geloof ik ook niet dat er nog 40% rek zal zitten in de reguliere PS5. "Vroagah" was het zo dat tijdens de levensduur ontwikkelaars meer affiniteit met de console architectuur opdeden, hierdoor in loop der jaren deze beter benut werden. Maar voor PS4 en al helemaal PS5 (als ook equivalente generaties aan Microsofts kant) gaat dit verhaal eigenlijk niet meer op. Je ziet dan ook binnen de generatie dat de ontwikkelingen op grafisch niveau erg klein zijn. Meeste ontwikkeling vind je (begrijpelijk) terug in de generational leap. En kleinere ontwikkeling vind je terug op het moment dat tussentijds subgeneraties gelaunched worden, zoals bijvoorbeeld PS Pro varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:55
psychodude schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:21:
[...]

Een spel op old gen uitbrengen is ook de kunst niet zozeer. Voordeel van huidige engines is tenslotte enorme schaalbaarheid. En mits je voldoende tijd neemt/krijgt alvorens release, je hiertoe ook redelijk kunt optimaliseren.

Maar neemt niet weg dat de ervaring dan gewoon anders zal zijn. Zeker hedendaags zijn consoles eigenlijk nog maar weinig anders dan een PC met een custom OS geworden. Hardware limitaties die voor PC gelden, gelden ook voor consoles. Je kunt speelbaarheid nastreven door bijvoorbeeld resolutie en framerate te cappen, dynamisch schaling aan te zetten, AI upsampling toe te passen, etc. Maar onder de streep zul je zien dat een ontwikkelaar voor meest optimum ervaring in zal zetten op nieuwere hardware.

Persoonlijk geloof ik ook niet dat er nog 40% rek zal zitten in de reguliere PS5. "Vroagah" was het zo dat tijdens de levensduur ontwikkelaars meer affiniteit met de console architectuur opdeden, hierdoor in loop der jaren deze beter benut werden. Maar voor PS4 en al helemaal PS5 (als ook equivalente generaties aan Microsofts kant) gaat dit verhaal eigenlijk niet meer op. Je ziet dan ook binnen de generatie dat de ontwikkelingen op grafisch niveau erg klein zijn. Meeste ontwikkeling vind je (begrijpelijk) terug in de generational leap. En kleinere ontwikkeling vind je terug op het moment dat tussentijds subgeneraties gelaunched worden, zoals bijvoorbeeld PS Pro varianten.
GTA5 is uitgebracht op de PS3, PS4 en later nog een keer op de PS5.
Dus ik gok dat GTA6 ook gewoon op de reguliere PS5 uitgebracht gaat worden, wellicht een versie voor de PS5pro en dan een re-mastered versie voor de PS6 etc..

*sowieso

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FEO-IqC7kmO2sr5hP0LMUPXzlLc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aOMOoRgVkbZDHDjyHX1ScvLd.jpg?f=fotoalbum_large

Zo, dat duurt nog lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
Kga voor de collectors edition denk ik deze keer, zal moeten rap zijn gezien de hype.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Laatst online: 18:53
Release in 2025 dus op de pc in 2027. Heb ik nog voldoende tijd om eindelijk GTA 5 eens uit te spelen ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:46
DonJunior schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:26:
[...]

GTA5 is uitgebracht op de PS3, PS4 en later nog een keer op de PS5.
Dus ik gok dat GTA6 ook gewoon op de reguliere PS5 uitgebracht gaat worden, wellicht een versie voor de PS5pro en dan een re-mastered versie voor de PS6 etc..
Je gokt op de reguliere ps5? Als je zo veilig gokt win je nooit wat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaseream
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21:55
G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:16:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen zo kunnen zijn, hebben ze tegenwoordig geen geduld meer? Moet alles gehacked en geleaked worden? Sorry maar ik vind het kwalijk en zielig dat we in zo'n tijd leven waar mensen dit doen en het verpesten voor zoveel hardwerkende mensen en gamers die erna uit keken om de trailer samen te kijken met vrienden om 15:00..
Ik geef je groot gelijk! Ondanks dat ik leaks en insider informatie leuk vind om te zien was deze leak wel jammer. Er waren watch party's gemaakt op discord servers, nieuws/media/streamers gingen samen met hun kijkers naar de trailer kijken en er was gewoon grote hype voor het moment dat het live ging.

Dit moest het moment zijn dat we met z'n alle als ongeduldige 5 jarigen gingen kijken naar de trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Hulleman schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:59:
[...]

Er wordt te pas en te onpas geschreeuwd dat iets woke is, terwijl dat gewoon een gezocht iets is of dat men niet weet wat woke precies inhoud. Begint een beetje op de racismekaart te lijken die ook te pas en te onpas wordt getrokken.

Een definitie van woke: een term die verwijst naar het zich bewust zijn van racismeproblematiek en sociaal onrecht jegens minderheden in de samenleving.

Mag @marapuru me uitleggen wat er zo woke is aan de trailer van GTA VI. Het enige wat ik zie is een karikatuur van Miami.
Holy moly zeg. Ik beschreef alleen dat er me een gevoel bekroop dat na de leaks in de media wel eens het woord 'woke' werd benoemd. Wellicht omdat er een vrouwelijke main character is. Dat bleef bij mij een beetje hangen. En dat benoemde ik in mijn reply. Wellicht kort door de bocht, maar ik was geen wetenschappelijk onderzoek aan het uitvoeren met mijn post. Laten we het weer lekker over de game gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Laatst online: 22:55
AMARONE schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:45:
[...]

Je gokt op de reguliere ps5? Als je zo veilig gokt win je nooit wat.
:?

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:40
G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:29:
[...]

We zaten al heel snel aan de max. De PlayStation 5 en de XBOX Series X kan je meer zien als een Pro versie van de PlayStation 4 Pro of de XBOX One X om het gamen naar 60 fps te tillen met dito graphics met kortere laadtijden (door de NVMe SSD). Als een PlayStation 5 of XBOX Series X game significant betere graphics heeft als de voorgangers, dan gaat meteen de fps naar beneden (dynamisch of bijvoorbeeld 40 fps).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Mijn verwachting is dat het een framerate krijgt van 30 fps. Ps5 pro krijgt vervolgens een patch met 60 fps

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZkZvKE4mDloswPT2dH9jTri5rR8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vH2BuXBTQAMtVzmYjfiRuXQo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Jumpman schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:02:
[...]

We zaten al heel snel aan de max. De PlayStation 5 en de XBOX Series X kan je meer zien als een Pro versie van de PlayStation 4 Pro of de XBOX One X om het gamen naar 60 fps te tillen met dito graphics met kortere laadtijden (door de NVMe SSD). Als een PlayStation 5 of XBOX Series X game significant betere graphics heeft als de voorgangers, dan gaat meteen de fps naar beneden (dynamisch of bijvoorbeeld 40 fps).
Als het waar is wat je hierboven zegt is er verkeerd reclame gemaakt toen de consoles aangekondigd werden, het zouden namelijk krachtige machines zijn die gaming zou veranderen en naar een nieuw niveau zouden gaan tillen. Tot nu toe zie je veel 30Fps en old-gen ondersteuning en dan laten spellen zoals Red Dead Redemption 2 echt zien wat consoles kunnen en die is geen eens op current-gen gemaakt. Bijna alle spellen lopen gigantisch achter vergeleken met dat spel, daarom zeg ik ook dat er bij mij niet ingaat dat we al aan de max zitten van de Xbox Series X en Ps5..

Maar wie weet heb je gelijk, dan is mijn verwachting gewoon compleet onterecht :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Jumpman schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:02:
[...]
Als een PlayStation 5 of XBOX Series X game significant betere graphics heeft als de voorgangers, dan gaat meteen de fps naar beneden (dynamisch of bijvoorbeeld 40 fps).
Insomniac laat toch zien dat het beter kan. Aan de andere kant, GTA VI ziet er wel weer beter uit dan een Spiderman 2 zo op het eerste gezicht. De wereld heeft veel meer fidelity. We moeten ook maar weer gaan wennen aan 30fps, het blijven tenslotte apparaten van € 500 en soms zelfs nog een stuk goedkoper. Stiekem hoop ik wel dat ze 40fps als ondergrens gaan hanteren.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 40fps mode zal toch wel gaan gebeuren op curent gen console? Geen 60fps kan ik mee leven tegenwoordig maar geen 40fps optie zal ik van balen.
Ik wacht sowieso op de Switch port. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2023 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:11:
[...]

Als het waar is wat je hierboven zegt is er verkeerd reclame gemaakt toen de consoles aangekondigd werden, het zouden namelijk krachtige machines zijn die gaming zou veranderen en naar een nieuw niveau zouden gaan tillen. Tot nu toe zie je veel 30Fps en old-gen ondersteuning en dan laten spellen zoals Red Dead Redemption 2 echt zien wat consoles kunnen en die is geen eens op current-gen gemaakt. Bijna alle spellen lopen gigantisch achter vergeleken met dat spel, daarom zeg ik ook dat er bij mij niet ingaat dat we al aan de max zitten van de Xbox Series X en Ps5..

Maar wie weet heb je gelijk, dan is mijn verwachting gewoon compleet onterecht :D
Dat klopt toch ook, de machine brengt 60 fps waar eerst 30 fps de standaard was, snellere laadtijden en raytracing. En ja, de games met dan weer betere graphics gaan meestal ten koste van de fps of ze moeten bijvoorbeeld 'cell shading' grapohics toepassen.

Kijk maar eens naar de meest recente games, wat voor GPU je nodig hebt om op 4K 60fps met alle grafische opties aan (raytracing, DXR), dan heb je het over de GPU's van €1200,00 plus GPU's, consoles kosten stukken minder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qoine
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 00:52
G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:16:
Wat mij betreft is het tegenwoordig juist de andere kant op doorgeschoten. Er is nu een dubbeltrapsraket aan aankondigingen, om de trailer (wat natuurlijk zelf ook weer een aankondiging is) aan te kondigen voor een spel dat nog minstens een jaar, mogelijk zelfs twee jaar niet verschijnt. Het uitmelken kan ook te ver gaan imho. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
De game zal exclusief voor consoles zijn totdat ze besluiten dat het tijd is om pc-gamers te melken. Waarschijnlijk tegen die tijd in 2027 zul je verschillende krachtige GPU's hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:20:
Een 40fps mode zal toch wel gaan gebeuren op curent gen console? Geen 60fps kan ik mee leven tegenwoordig maar geen 40fps optie zal ik van balen.
Ik hoop opzoiets als:
30 fps en 4K;
40 fps 4K checkerboard resolution;
60 fps 1080p.

En de Microsoft XBOX Series S zal wellicht alleen 30 fps 1080p doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:11:
[...]
Ik proef toch ook wel wat graphics inflatie. Als je ook ziet hoe Uncharted 4 en The last of us 2 er op de PS4 uitzagen, dan moet er toch zoveel meer uit de PS5 te persen zijn. Ik kan me geen games heugen die er echt signficant beter uitzien dan een RDR2 of The last of us 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
LadyVodka schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:21:
De game zal exclusief voor consoles zijn totdat ze besluiten dat het tijd is om pc-gamers te melken. Waarschijnlijk tegen die tijd in 2027 zul je verschillende krachtige GPU's hebben.
Dit. Rockstar's release strategy legt hun geen windeieren en deze zullen ze blijven hanteren.

Wilde gok: 2025 -> XBOX Series S en X, PS5, 2026 -> Pro versies van die consoles (Grafische upgrade voor ene klein bedrag, als Microsoft en Sony dit toelaten), 2027 -> PC, 2028 -> Nieuwe generatie consoles, verbeterde versie verkopen. En eerst zullen ze de focus in de media volledig op de Single Player leggen, totdat ze een gigantische 'installed base' hebben en dan zullen ze GTA VI Online to the max pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Ben wel benieuwd wat Rockstar gaat vragen voor deze game. Ze hebben al meermaals laten vallen dat games veel te goedkoop zijn. Op PU hadden ze het er een tijd terug over (kan wel een jaar geleden zijn) dat het gerucht gaat dat GTA VI € 140 moet gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Hulleman schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:31:
Ben wel benieuwd wat Rockstar gaat vragen voor deze game. Ze hebben al meermaals laten vallen dat games veel te goedkoop zijn. Op PU hadden ze het er een tijd terug over (kan wel een jaar geleden zijn) dat het gerucht gaat dat GTA VI € 140 moet gaan kosten.
Niks mis mee om 140 euro te vragen als de game van GTA/RDR kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
feye1 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:32:
[...]

Ben ik het wel mee eens Gamen is toch best een goedkope hobby als je ziet hoeveel een game per uur kost. Uiteraard afhankelijk van de persoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markwiering
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-10 19:38
Die trailer doet mij denken aan een mengsel van GTA San Andreas en GTA The Lost and Damned.

Veel *knip* + de ruige stuntcultuur met trucs op rijdende auto's en dergelijke (San Andreas), maar ook met motorrijdersclubs, ruige kroeg en discotheken (The Lost and Damned).

Ik ben benieuwd! Hopelijk weet deel 6 deel 5 te overtreffen, want ik vond GTA 5 een flinke achteruitgang ten opzichte van deel 4 (verminderd botsrealisme, Need for Speed-achtige besturing, slechter verhaallijn, overdreven agressieve politie, geen vigilante missies meer enzovoort).

Ik hoop dat deel 6 het botsrealisme heeft van deel 4 (of nog beter!) - en dat het verhaallijn gewoon leuk is, zonder zich te conformeren aan de huidige tijdsgeest waarin ieders gevoelens gespaard moeten worden. GTA is van nature grof - en hopelijk blijft dat zo! :)

[ Voor 0% gewijzigd door Bart ® op 05-12-2023 17:10 . Reden: dit soort woorden gebruiken we niet hier ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:45

Agent47

I always close my contracts.

Elke maand een tientje opzij zetten. Geen gezeur in 2025

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Hulleman schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:35:
[...]

Ben ik het wel mee eens Gamen is toch best een goedkope hobby als je ziet hoeveel een game per uur kost. Uiteraard afhankelijk van de persoon.
Drie/vier voetbalwedstrijden van 1.5 uur of GTA hebben. Qua uren wint de game vrijwel altijd qua vertier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 14:25
*knip* Volgende keer graag een topic report aanmaken en verder negeren.

[ Voor 75% gewijzigd door Bart ® op 05-12-2023 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-10 15:23
Jumpman schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:29:
[...]

Dit. Rockstar's release strategy legt hun geen windeieren en deze zullen ze blijven hanteren.

Wilde gok: 2025 -> XBOX Series S en X, PS5, 2026 -> Pro versies van die consoles (Grafische upgrade voor ene klein bedrag, als Microsoft en Sony dit toelaten), 2027 -> PC, 2028 -> Nieuwe generatie consoles, verbeterde versie verkopen. En eerst zullen ze de focus in de media volledig op de Single Player leggen, totdat ze een gigantische 'installed base' hebben en dan zullen ze GTA VI Online to the max pushen.
We moeten niet vergeten dat Rockstar geen liefdadigheidsinstelling is. Verder zie ik vooral aannames en mochten deze waar zijn, dan zie ik er eigenlijk ook geen probleem in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Laatst online: 22:53
2025 release, ik denk dat ze bewust hebben gewacht op de midgen PlayStation en Xbox upgrades. Zodat de graphics nog beter voor de dag komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
markwiering schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:37:
Die trailer doet mij denken aan een mengsel van GTA San Andreas en GTA The Lost and Damned.

Veel *knip* + de ruige stuntcultuur met trucs op rijdende auto's en dergelijke (San Andreas), maar ook met motorrijdersclubs, ruige kroeg en discotheken (The Lost and Damned).

Ik ben benieuwd! Hopelijk weet deel 6 deel 5 te overtreffen, want ik vond GTA 5 een flinke achteruitgang ten opzichte van deel 4 (verminderd botsrealisme, Need for Speed-achtige besturing, slechter verhaallijn, overdreven agressieve politie, geen vigilante missies meer enzovoort).

Ik hoop dat deel 6 het botsrealisme heeft van deel 4 (of nog beter!) - en dat het verhaallijn gewoon leuk is, zonder zich te conformeren aan de huidige tijdsgeest waarin ieders gevoelens gespaard moeten worden. GTA is van nature grof - en hopelijk blijft dat zo! :)
Veel *knip* en een ruige stuntcultuur. Hoe verzin je het :o

[ Voor 0% gewijzigd door Bart ® op 05-12-2023 17:25 . Reden: ga het dan ook niet herhalen ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
[...]

Die game gaat echt geen 140euro kosten, dat zou belachelijk duur zijn. Ze maken miljarden winst op GTA V, dat zal met deel VI niet anders zijn, ook bij een normale prijs van 60 of 70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:00

n3z

Wat een prachtige trailer. Heb hem nu wel 10x bekeken ofzo.

Ze hebben de Florida/Miami cultuur goed te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
DeJurist schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:52:
2025 release, ik denk dat ze bewust hebben gewacht op de midgen PlayStation en Xbox upgrades. Zodat de graphics nog beter voor de dag komen.
Maar die gaan hoogstwaarschijnlijk helemaal niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-10 18:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Ben benieuwd of ook nog referenties gaan zien naar CSI Miami. Kan mij best wel voorstellen dat die serie mee heeft gespeeld qua sources enzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik hoop wel dat er een mooie collectors editie komt met fysieke uitgave en digitale uitgave van het spel :) (ik zet vanaf Januari gewoon elke maand €30 opzij en dan zien we het tegen die tijd wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Laatst online: 22:53
Hulleman schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 17:01:
[...]

Maar die gaan hoogstwaarschijnlijk helemaal niet komen.
Waar baseer je dat op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markwiering
-knip-

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2023 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
- niet op doorgaan maar rapporteren -

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2023 18:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Laatst online: 22:35
Mog schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:52:
Willekeurige scènes stilzetten op zoek naar details. Deze bijvoorbeeld:

[Afbeelding]
Zeg ken jij de mossel man….?!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Elidibus
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10 07:31
[...]

Inderdaad, ik wil gerust meer betalen als er genoeg content en kwaliteit is. Maar als ze 140 vragen, dan vind ik wel dat de game er gelijk voor PC moet zijn. Ik ga hem dan geen meerdere keren kopen, wat ik overigens bij GTA V wel heb gedaan (PS3, 4 + PC), zal bijelkaar ook makkelijk 140 zijn geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-10 18:11

Zeror

Ik Henk 'm!

G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 17:09:
Ik hoop wel dat er een mooie collectors editie komt met fysieke uitgave en digitale uitgave van het spel :) (ik zet vanaf Januari gewoon elke maand €30 opzij en dan zien we het tegen die tijd wel)
Wat voor collectors items zou je willen zien dan? Er is natuurlijk genoeg mogelijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markwiering
- gedraag je -

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2023 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Jack_Mojo schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:52:
[...]

We moeten niet vergeten dat Rockstar geen liefdadigheidsinstelling is. Verder zie ik vooral aannames en mochten deze waar zijn, dan zie ik er eigenlijk ook geen probleem in.
Ik ook niet. Maar dit is wel een aannemelijk scenario, als we kijken naar de vorige Rockstar games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Zeror schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 17:42:
[...]

Wat voor collectors items zou je willen zien dan? Er is natuurlijk genoeg mogelijk.
Sowieso een fysieke kaart, idealiter met wat easter eggs erop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 14:25
- Offtopic en ongewenst -

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2023 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
Qoine schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:20:
[...]

Wat mij betreft is het tegenwoordig juist de andere kant op doorgeschoten. Er is nu een dubbeltrapsraket aan aankondigingen, om de trailer (wat natuurlijk zelf ook weer een aankondiging is) aan te kondigen voor een spel dat nog minstens een jaar, mogelijk zelfs twee jaar niet verschijnt. Het uitmelken kan ook te ver gaan imho. :)
Dus, jij wilde de eerste trailer pas ergens in 2024 zien? Of misschien zelfs pas in 2025?

Dat aankondiging voor een aankondiging voor een trailer is marketing. Maar het had ook met een enkele aankondiging met direct de datum van de trailer erin afgekund. Als ik je goed begrijp vind jij dat ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Agent47 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:46:
Elke maand een tientje opzij zetten. Geen gezeur in 2025
of als je 10+ jaar wacht dan heb je die gratis op Epic :)
follow me for more tips and tricks.

[ Voor 8% gewijzigd door LadyVodka op 05-12-2023 18:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21:58
Toch weer aan het lezen hier. Maak me toch zorgen dat het een koppel is. Wat nou als mijn male character een liefde van de straat in zijn auto laat, of als hij naar de stripclub gaat? Dat gaat gezeik opleveren :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 15:31
Zorroberner schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:02:
Toch weer aan het lezen hier. Maak me toch zorgen dat het een koppel is. Wat nou als mijn male character een liefde van de straat in zijn auto laat, of als hij naar de stripclub gaat? Dat gaat gezeik opleveren :(
Het is bijna net als in het echte leven. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20-10 07:55
De GTA6 trailer haalt zelfs het 18:00 uur nieuws van RTL4.

[ Voor 17% gewijzigd door jori040 op 05-12-2023 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Zeror schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 17:42:
[...]

Ik laat me graag verrassen, maar sowieso een steelcase zou heel vet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Mooie trailer. Sowieso mooie graphics waarschijnlijk, maar ik word pas écht warm van die next gen animaties en hopelijk ook interactie/physics. Daar blijven we toch echt heel vaak op onze honger zitten.

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Leuke nod naar Vice City. Stond ook altijd een Oceanic voor de deur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jrxy92V6WMpbgk3GRwD3-mOZ_dM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qapGoE467YJy1F77LlhTwHsV.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door The Outlaw op 05-12-2023 18:39 ]

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

jori040 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:12:
De GTA6 trailer haalt zelfs het 18:00 uur nieuws van RTL4.
Leuk, kunnen m'n ouders het ook zien, ik was daar even en vertelde over de hype van de trailer, maar ze gaven geen fuck, het nieuws kijken ze wel :+

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
https://www.reddit.com/r/GTA6/s/bYWECIK2CK

Iemand heeft op Reddit iets gedeeld wat SharksFlyUp op GTAForums heeft uitgezocht. De eerste scène bevat meerdere herkenningspunten van Tampa Florida, dat toch 413 kilometer van Miami af ligt. Zou wel heel gaaf zijn als er 2 grote steden in het spel zijn!
Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste

Let op:
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Dagen tot Grand Theft Auto VI release: