Acties:
  • +9 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
hotymoty schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:00:
Leuke trailer, ben benieuwd. Maar jeetje, woke-gehalte is wel echt bizar hoog. Heel veel vrouwen en ook nog is allemaal donker.
-O-

Laten we nou alsjeblieft geen discussie starten over hoe woke deze game wel niet is... er is nog niet eens een officiele release date haha

[ Voor 22% gewijzigd door LAD93 op 05-12-2023 09:04 ]

per aspera ad astra

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

hotymoty schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:00:
Leuke trailer, ben benieuwd. Maar jeetje, woke-gehalte is wel echt bizar hoog. Heel veel vrouwen en ook nog is allemaal donker.
Lijkt enigsinds overeen te komen met de werkelijkheid.
Wikipedia: Demographics of Miami

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
In de leaks hebben we al gezien dat je zowel met een man als een vrouw speelt. Of dit een keuze is of een multi character systeem zoals in GTA V is nog niet bekend. Zelf gok ik op het laatste.

Kunnen we alsjeblieft stoppen met trollen/vrouwonvriendelijk zijn?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
morritz34 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:03:
Ik hoop persoonlijk ook dat er een keuze is tussen meerdere personages of dat je er zelf 1 kunt kiezen. Ik zou het spel er niet door laten liggen maar zou het wel een jammerlijke keus vinden als je alleen als vrouw kunt spelen.
Ik ben dan vooral benieuwd naar de waarom achter dit soort statements, waarom zou je dat een “jammerlijke keus” vinden?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

Iedereen heeft zijn eisen en wensen toch? Als hij daarom het spel niet wil spelen is dat toch zijn goed recht en mag hij dat toch hier verkondigen? Het in tenslotte zijn mening.

Dan kun je wel met meerdere :') strooien maar de enige die kinderachtig is daardoor ben jijzelf.

Ik hoop persoonlijk ook dat er een keuze is tussen meerdere personages of dat je er zelf 1 kunt kiezen. Ik zou het spel er niet door laten liggen maar zou het wel een jammerlijke keus vinden als je alleen als vrouw kunt spelen.
Dus een mening hebben mag wel. Maar een mening over een mening hebben niet? Beetje inconsequent
Helemaal omdat je het zelf ook doet :P

Ik denk niet dat je puur vanuit 1 personage kunt spelen als er meerdere zijn. Je zult denk ik per personage bepaalde opdrachten moeten doen net als in GTA 5. Anders mis je toch bepaalde onderdelen van het verhaal.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:35
Dit is niet de manier waarop we met elkaar communiceren hier.

[ Voor 85% gewijzigd door Bart ® op 05-12-2023 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• morritz34
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-06 23:17
Dit is niet de manier waarop we met elkaar communiceren hier.

[ Voor 86% gewijzigd door Bart ® op 05-12-2023 09:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• morritz34
Donstil schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:06:
[...]

Ik ben dan vooral benieuwd naar de waarom achter dit soort statements, waarom zou je dat een “jammerlijke keus” vinden?
Misschien ben ik daarin "ouderwets" maar ik heb ik meer gevoel bij een mannelijk speelbaar karakter. En dat het een jammerlijke keus is slaat uiteraard op mij, andere kunnen hier natuurlijk heel veel plezier uithalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]

Iedereen heeft zijn eisen en wensen toch? Als hij daarom het spel niet wil spelen is dat toch zijn goed recht en mag hij dat toch hier verkondigen? Het in tenslotte zijn mening.

Dan kun je wel met meerdere :') strooien maar de enige die kinderachtig is daardoor ben jijzelf.

Dit dus, ik zou het spel zelf niet laten liggen om die reden zoals ik al eerder zei maar persoonlijk kan ik me meer inleven in een spel als ik 'gewoon' als een man kan spelen.

Dat is gewoon een voorkeur verder niks.

Ik had in Cyberpunk ook een mooi vrouwelijk character gemaakt en even mee gespeeld, niks mis mee maar toch uitgespeeld met een man V omdat ik me dan meer kan inleven.

Ieder zijn keuze toch denk ik zelf dan maar goed.

Als iemand dit onvolwassen vind helemaal prima ;)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik stel voor dat we hier respectvol naar elkaar communiceren, en als je dat niet kunt, log dan gewoon even uit.

Cunning linguist.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Mog schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:06:
In de leaks hebben we al gezien dat je zowel met een man als een vrouw speelt. Of dit een keuze is of een multi character systeem zoals in GTA V is nog niet bekend. Zelf gok ik op het laatste.

Kunnen we alsjeblieft stoppen met trollen/vrouwonvriendelijk zijn?
Als ik als man liever met een mannelijk character speel omdat ik me misschien iets meer kan inleven in een spel (het is maar een spel dat is uiteraard duidelijk maar toch) hoe is dat vrouwonvriendelijk?

Ik ben gek op vrouwen namelijk, nee ik meen het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:30
LAD93 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:03:
[...]

-O-

Laten we nou alsjeblieft geen discussie starten over hoe woke deze game wel niet is... er is nog niet eens een officiele release date haha
Wel of geen releasedates is totaal irrelevant.

Het viel mij gewoon op dat 90% donker en ook nog eens vrouwelijk is. En klap op de vuurpijl is dat ze ook allemaal wel erg veel spek op de botten hebben. Geen enkele dun/smal/fit/slanke persoon gezien in de trailer. Is toch wel opvallend en mag benoemd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:58
hotymoty schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:19:
[...]

En klap op de vuurpijl is dat ze ook allemaal wel erg veel spek op de botten hebben. Geen enkele dun/smal/fit/slanke persoon gezien in de trailer. Is toch wel opvallend en mag benoemd worden.
Dan hebben wij ook echt een andere trailer zitten kijken. Eerste 10 seconde is de gevangene zeker niet gezet, strand scene ook weinig tot geen?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:28

kaanmijo

Picobello B.V.

De teksten zijn in ieder geval weer op en top Rockstar :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X-F8ZizYGTSmVwscXLHw3mS3rNA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xGhoY6vhW9zdUA5CGi0IxmiO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:35
kaanmijo schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:22:
De teksten zijn in ieder geval weer op en top Rockstar :+

[Afbeelding]
En dan kan social media in GTA VI best leuk zijn als het helemaal vol staat met dit soort ongein! :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:50
LAD93 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:03:
[...]

-O-

Al moet ik spelen met Danny DeVito, met zijn zus, hond of cavia. Ik wil die game spelen. Ik kan me ook echt niet druk maken om mensen die de game wegens redenen die ik niet begrijp laten liggen. Moeten ze toch lekker zelf weten. Als jij de game niet wil spelen als de hoofdrolspeler een vrouw is, dan laat je hem toch lekker liggen? Who cares.....

Wat een toffe trailer en ik ben absoluut on the hype train gestapt. R* is hier zo geweldig in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Sipio schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:18:
[...]

Als ik als man liever met een mannelijk character speel omdat ik me misschien iets meer kan inleven in een spel (het is maar een spel dat is uiteraard duidelijk maar toch) hoe is dat vrouwonvriendelijk?

Ik ben gek op vrouwen namelijk, nee ik meen het echt.
Ik denk dat je je te veel vereenzelvigt met bepaalde andere posts. Er is een verschil tussen liever met een mannelijk personage spelen, en het weigeren om met een vrouwelijk personage te spelen. (helemaal als daar ook termen als woke op volgen.)

Persoonlijk speel ik liever met een vrouwelijk personage. Ben ik mee begonnen een jaar na GTA online uitkwam (begonnen als mannelijk personage). Sindsdien doe ik dat in alle spellen waar dat kan. Maar goed, ik kijk ook graag liever films met een sterke vrouwelijke hoofdrol, en ook bij muziek en sport hebben vrouwen vaak de voorkeur. Heeft niks met looks te maken, maar vind dat gewoon vaak leuker.

Dus nee voorkeur zelf is niet het issue, het is meer de context van een post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-06 21:24
hotymoty schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:19:
[...]

Wel of geen releasedates is totaal irrelevant.

Het viel mij gewoon op dat 90% donker en ook nog eens vrouwelijk is. En klap op de vuurpijl is dat ze ook allemaal wel erg veel spek op de botten hebben. Geen enkele dun/smal/fit/slanke persoon gezien in de trailer. Is toch wel opvallend en mag benoemd worden.
Ik denk dat je de trailer gewoon nogmaals moet bekijken. Ik zie zat mannen, ook zat slanke personen. Een representatieve balans voor de setting waar het plaats vindt.
morritz34 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:10:
[...]

Misschien ben ik daarin "ouderwets" maar ik heb ik meer gevoel bij een mannelijk speelbaar karakter. En dat het een jammerlijke keus is slaat uiteraard op mij, andere kunnen hier natuurlijk heel veel plezier uithalen.
Same. Ik laat spellen niet liggen. Maar de voorkeur is om als mannelijk hoofdpersonage te spelen. Er zijn maar heel weinig uitzonderingen waarin ik een vrouwelijk hoofdpersonage als geslaagd ervaar. De Tomb Raider series is hierin vrijwel exclusief.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:37
Zullen we het dan nu weer over de game hebben? Als je het over woke etc wil hebben ga je maar naar een ander subforum of start je je eigen topic :+

Wat ik wel gaaf vind is dat ze dus naar Vicy City terug gaan ( ja dat was voor mij *nieuw*). Hopelijk kunnen we dan een boel locaties uit GTA Vice City bezoeken om te zien wat er van geworden is want het speelt zich duidelijk af in de tegenwoordige tijd.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:58
morritz34 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:10:
[...]

Je hebt het spel nog niet eens gespeeld.. :X
Op voorhand al afschieten op basis van een gevoel vind ik zo vreemd.
Probeer het eerst eens, misschien bevalt het wel prima en verander je wel van mening.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Webgnome schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:26:
Wat ik wel gaaf vind is dat ze dus naar Vicy City terug gaan ( ja dat was voor mij *nieuw*). Hopelijk kunnen we dan een boel locaties uit GTA Vice City ( 3 dus ) bezoeken om te zien wat er van geworden is want het speelt zich duidelijk af in de tegenwoordige tijd.
3 dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
@Donstil nvm..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:38
Vette teaser-trailer.

Hopelijk komen deze trailers in de toekomst ook in HDR beschikbaar, dan spatten de kleuren er nog wat meer van af!

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonJunior
De reden voor mij om een PS5 aan te gaan schaffen. Mijn laatste playstation was een PS3 (met GTA5, toen gekregen van mijn vrouw)
De PS4 geskipt (want toen heb ik racen in een simulator op de PC ontdekt)
Maar voor GTA schaf ik graag weer een Playstation aan.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 14:53

D4NG3R

kiwi

:)

@Webgnome 3 dus? 3 wat?

Ik ben overigens ook heel erg benieuwd welke locaties uit de originele VC allemaal bezocht kunnen worden en wat voor easter eggs/referenties we daar allemaal weer tegen gaan komen. :D

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
D4NG3R schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:30:
@Webgnome 3 dus? 3 wat?

Ik ben overigens ook heel erg benieuwd welke locaties uit de originele VC allemaal bezocht kunnen worden en wat voor easter eggs/referenties we daar allemaal weer tegen gaan komen. :D
Inderdaad. Tegelijkertijd ben ik ook heel blij dat er meer gebieden in zitten. In de originele Vice City zat weinig natuur. Nu zie ik sowieso The Keys en de Everglades voorbijkomen. Dat zorgt voor de nodige afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nice trailer. Vice City blijft voor mij naast San Andreas mijn favoriet. Dus dat we nu terug richting de Vice vibe gaan is nice. En wss q4 2025. Geeft de tijd om te sparen voor een Playstation 5 pro of nieuwe videokaart om deze titel überhaupt te kunnen spelen. Ik heb GTA V nog uit te spelen. Blijft een GTA issue voor mij teveel ongein om uit te halen dus waarom je focussen op missies en heists. En dat je nu een Bonnie 'n Clyde duo hebt /care. Ik wil de game spelen om de Miami Vice sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:24:
[...]

Ik denk dat je je te veel vereenzelvigt met bepaalde andere posts. Er is een verschil tussen liever met een mannelijk personage spelen, en het weigeren om met een vrouwelijk personage te spelen. (helemaal als daar ook termen als woke op volgen.)

Persoonlijk speel ik liever met een vrouwelijk personage. Ben ik mee begonnen een jaar na GTA online uitkwam (begonnen als mannelijk personage). Sindsdien doe ik dat in alle spellen waar dat kan. Maar goed, ik kijk ook graag liever films met een sterke vrouwelijke hoofdrol, en ook bij muziek en sport hebben vrouwen vaak de voorkeur. Heeft niks met looks te maken, maar vind dat gewoon vaak leuker.

Dus nee voorkeur zelf is niet het issue, het is meer de context van een post.
Dit dus, gewoon een voorkeur (y)

Anyway ik kijk wel uit naar de game, gaat sowieso weer een knaller worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Webgnome schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:26:
Zullen we het dan nu weer over de game hebben? Als je het over woke etc wil hebben ga je maar naar een ander subforum of start je je eigen topic :+

Wat ik wel gaaf vind is dat ze dus naar Vicy City terug gaan ( ja dat was voor mij *nieuw*). Hopelijk kunnen we dan een boel locaties uit GTA Vice City bezoeken om te zien wat er van geworden is want het speelt zich duidelijk af in de tegenwoordige tijd.
Ik had liever weer een jaren 80/90 stijl gezien.Het gezicht van de huidige tijd is mij te social media achtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu maandelijks geld opzij leggen tot de pre-orders live gaan en dan kijken welke ik ga bestellen, heb er heel veel zin in! Kijk nu al uit naar wat er wel en niet gameplay was in de trailer.. want als je de aller eerste GTA5 trailer nu terugkijkt zie je ook gewoon dat het veel gameplay was :p

En hoe groot zal de installatie wel niet gaan zijn 200GB?

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 05-12-2023 09:46 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:43
Heel veel zin in deze game, terug naar Vice City en dat was mijn eerste GTA-game die ik van haver tot gort heb uitgespeeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• morritz34
DonJunior schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:28:
[...]

Je hebt het spel nog niet eens gespeeld.. :X
Op voorhand al afschieten op basis van een gevoel vind ik zo vreemd.
Probeer het eerst eens, misschien bevalt het wel prima en verander je wel van mening.
Je hebt zeker gelijk met je laatste zin. Het is uiteraard kijken hoe het bevalt. Echter was mijn reactie gebaseerd op wat iemand anders zei en daarbij sprak ik mijn voorkeur uit. Dat is iets anders dan afschieten ;)

Ben zelf erg benieuwd naar de game. Voor mij blijft Vice City de leukste GTA dus vind het erg leuk dat ze daarnaar terugkeren. Jammer dat het nog zo lang moet duren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 15:22
Ik ga maar een winterslaap houden tot begin 2025... ziet er heel erg gaaf uit en hoop ook echt dat het spel grafisch ook echt zo eruit gaan zien en dit niet flink is opgepoetst.

PC versie zal wel weer een jaar later uitkomen in 2026, omdat deze mogelijk gekraakt gaat worden en zodoende erg veel winst mislopen.

Pre-order komt er in elk geval zeker aan! Zal me niks verbazen als de prijs tussen 100 a 150 euro gaat zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door Ferio op 05-12-2023 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:46:
Nu maandelijks geld opzij leggen tot de pre-orders live gaan en dan kijken welke ik ga bestellen, heb er heel veel zin in! Kijk nu al uit naar wat er wel en niet gameplay was in de trailer.. want als je de aller eerste GTA5 trailer nu terugkijkt zie je ook gewoon dat het veel gameplay was :p

En hoe groot zal de installatie wel niet gaan zijn 200GB?
Gameplay en rendered ingame, niet geheel gelijk. Ik vermoed met name dit laatste dat het overwegend is wat we zien. Realiteit daarmee blijft altijd te bezien hoe het spel daadwerkelijk speelt en voelt buiten dit om. Maar persoonlijk twijfel ik daar bij een Rockstar game eigenlijk weinig aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:46:
Nu maandelijks geld opzij leggen tot de pre-orders live gaan en dan kijken welke ik ga bestellen
En hier met name even geld opzij zetten om tegen die tijd een RTX 5080 aan te schaffen om het spel een beetje kwalitatief te kunnen gaan spelen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
psychodude schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:53:
[...]

En hier met name even geld opzij zetten om tegen die tijd een RTX 5080 aan te schaffen om het spel een beetje kwalitatief te kunnen gaan spelen :+.
Daar heb je nog tot 2026/2027 de tijd voor :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

Als Rockstar de game op PC zou uitbrengen gelijktijdig met Xbox en Playstation was het voor mij als PC gamer een instant buy geweest.

Maar als ze weer 1/1,5 jaar gaan komen ermee, ga ik zeker eerst kijken of ik de keet lekker kan piraten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
wat ik me afvraag is: hoe dit heeft kunnen uitlekken , eerst vroege beelden , daarna een vriendje van die even dingen lekt , en nu een trailer die word gelekt ... wat is het volgende , , de volledige game die ineens word uitgelekt / eerder word uitgegeven ivm leaks

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikeee
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-06 13:07
taker1987 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:58:
wat ik me afvraag is: hoe dit heeft kunnen uitlekken , eerst vroege beelden , daarna een vriendje van die even dingen lekt , en nu een trailer die word gelekt ... wat is het volgende , , de volledige game die ineens word uitgelekt / eerder word uitgegeven ivm leaks
Tenzij ik iets gemist heb is dit gewoon de officieele release van rockstar zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Spikeee schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:00:
[...]

Tenzij ik iets gemist heb is dit gewoon de officieele release van rockstar zelf.
klopt , maar wel eerder vrijgegeven dan 15:00 vandaag ... en dit ivm een leak

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gaat dit net als de vorige GTA denken jullie?

Dus eerst een single player release en later mogelijk een online variant.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:03:

Bij RDR2 zat er geloof ik ook weer 1 maand tussen. Dus die kans acht ik wel aannemelijk. Is ook makkelijker met bugs aanpakken. Eerst alle aandacht op SP richten en later op Online. Want bugs gaan er gewoon zijn met zo een grote game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Spikeee schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:00:
[...]

Helaas is de officiele release verpest door leakers, normaal zou de trailer vanmiddag om 15:00 worden gepost.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-06 15:45
Zou dit een hint kunnen zijn voor de release date?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ozZxVyZgOxlw8OABktPtVg7NYgU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6mn0C2CdGpGtYGOTEV9PyDVQ.jpg?f=user_large

"Why sixtynine if you can nine 1 nine"

Mijn interpretatie: Waarom 69 doen als je op negen negentien aan de slag kan? Dat is dan vrijdag 19 september 2025

Nog een site die het hierover heeft:
https://www.gosunoob.com/...when-you-can-nine-1-nine/

Hier werd het kort genoemd:
https://www.videogameschr...ything-weve-found-so-far/

[ Voor 33% gewijzigd door Sir_Hendro op 05-12-2023 10:38 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 14:41
Vergis je niet, er werken een paar duizend mensen aan deze game. Het is eigenlijk nog bijzonder dat er niet al veel meer gelekt is met de media-aandacht (en dus geld) die zulke lekken kunnen opleveren.

Ik kan iig niet wachten tot 2025.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 14:53

D4NG3R

kiwi

:)

G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:07:
[...]

Helaas is de officiele release verpest door leakers, normaal zou de trailer vanmiddag om 15:00 worden gepost.
Ik acht de kans even groot dat R* de trailer zelf "gelekt" heeft om nog meer (media) aandacht naar zich toe te halen. ;)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:08:

[Afbeelding]

Waarom 69 doen als je vanaf negen negentien kan spelen? Dat is dan vrijdag 19 september 2025
Ik kan het niet goed lezen op mijn mobiel maar “Waarom 69 doen als je vanaf negen negentien kan spelen” staat er niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Donstil schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:13:
[...]

Ik kan het niet goed lezen op mijn mobiel maar “Waarom 69 doen als je vanaf negen negentien kan spelen” staat er niet toch?
Er staat "Why 69 if you can 9 1 9". Wellicht is het gewoon een opmerking over een ingame radio station maar wie weet. Misschien is het toch de release day?

[ Voor 17% gewijzigd door Sir_Hendro op 05-12-2023 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:44
Wii4all schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:03:

Ja dat verwacht ik wel, zo kunnen ze eerst de SP hypen en daarna een nieuwe golf eroverheen met Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:14:
[...]

Er staat "Why 69 if you can 9 1 9".
Ooh ja ik zie het nu “Why sixtynine when you can Nine 1 Nine” of “ Why sixtynine when you can Nine i Nine”

Zie daar niet direct 19 september in maar we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Wat ik vernam: De trailer was te vroeg naar YouTube geüpload, waardoor er heel veel interne mensen bij konden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 14:41
Links in witte letters op het paars staat ook nog NINETNINE. Het lijkt dus een in game merk, maar het kan idd net zo goed een easter egg zijn voor de release date. Wie weet...

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Ik denk ook Nine T Nine ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
dutchgio schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:16:
[...]

Ja dat verwacht ik wel, zo kunnen ze eerst de SP hypen en daarna een nieuwe golf eroverheen met Online.
Dit is sowieso het plan van Rockstar.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Het probleem is dat in de video de T als een 1 er uit ziet waardoor ik toch easter egg gevoelens krijg.

[ Voor 40% gewijzigd door Sir_Hendro op 05-12-2023 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-06 09:28
taker1987 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:01:
[...]

klopt , maar wel eerder vrijgegeven dan 15:00 vandaag ... en dit ivm een leak
Wat nou als de leak geen leak was maar met bedoelingen vanuit Rockstar zelf? Niks is wat het lijkt in marketing-land. Die lui weten precies wat ze doen. Het feit dat het weer nieuws was dat er een lek was, is weer gratis reclame he. Hype hype! :7

[ Voor 11% gewijzigd door kaos001 op 05-12-2023 10:20 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:50
Sir_Hendro schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:14:
[...]

Er staat "Why 69 if you can 9 1 9". Wellicht is het gewoon een opmerking over een ingame radio station maar wie weet. Misschien is het toch de release day?
Ik lees ook 919. Is blijkbaar ook een getal met betekenis. 919 betekenis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

Hoop wel op wat meer 'state'. als ik 20 minuten bezig ben autos zo te parkeren dat het een enorme ontploffing wordt en ik draai me om en ze zijn allemaal weg van het parkeerdek. Nice one T2

En als de PC versie met de rest tegelijk uit komt waarder ik dat. :X

[ Voor 16% gewijzigd door MrMonkE op 05-12-2023 10:38 ]

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:23

Agent47

I always close my contracts.

Ik zag Vice City en ik kreeg het meteen weer warm.
Rockstar kennende komt die 31 december 2025 uit.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 17:00

RMX

Over de releasedatum:
https://www.gamespot.com/...e-for-gta-6/1100-6516687/

Ze verwachtten dikke profit in fiscal year 2024, die tot 31 maart 2025 loopt.

Dan zou release begin 2025 zijn dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
Of van preorders, die al veel eerder live gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Waarom zou het geen ingame kunnen zijn? RDR2 ziet er net zo goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Zag ik nou Michael uit GTA V? Zag ik het goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:55
Poulske schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:31:
[...]

:'( :D :'(

Hair physics RDR2:
YouTube: RDR 2 hair physics

Hair physics GTA VI:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YtTCAA5R0pbAs3e1m1Kkpk7-UM0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/54JxAXsn1ztwNzgC3XpLVPFu.gif?f=user_large

[ Voor 44% gewijzigd door Inverted_World op 05-12-2023 10:37 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1J9GS26kfNjYJGymfoWAjmlrzBc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ShqKOdDUvgz3D1B7hkRsI0z2.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Agent47 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:31:
Zag ik nou Michael uit GTA V? Zag ik het goed ?
waar?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:31
De enige game die binnen een jaar na de eerste trailer uitkwam is Fallout 4 volgens mij. Als het Q1 2025 is, vind ik het alsnog vrij snel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Dat stukje dat hij auto rijdt en in bed ligt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
de grootste upgrade zou afstappen van de houterige gameplay zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
Agent47 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:39:
[...]

Doe nou een timestamp met een videolink dan :X

*sowieso

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
[...]

Nee dat is de andere hoofdrolspeler. Maar niet Michael uit GTA 5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
BioHazard schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:56:
Als Rockstar de game op PC zou uitbrengen gelijktijdig met Xbox en Playstation was het voor mij als PC gamer een instant buy geweest.

Maar als ze weer 1/1,5 jaar gaan komen ermee, ga ik zeker eerst kijken of ik de keet lekker kan piraten. :)
Piraten doe ik niet zo snel. Maar bemerk wel dat met dit soort delayed PC launches de hype factor vaak gewoon weg is. En dan gewoon vaak net zo goed nog even een jaartje extra wacht en een keer tijdens een sale meepak. Op dat moment maakt het eigenlijk toch niet meer uit.

Het gehele argument van piracy is wat mij betreft ook redelijk achterhaald. Zal er sprake zijn van piracy, sure. Maar de legale userbase aan PC gamers is ook erg groot. Kijken we naar andere recente grote titels zoals Diablo 4, Starfield, zijn gerapporteerde sales op PC hoger dan console sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

DonJunior schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:44:
[...]

Doe nou een timestamp met een videolink dan :X
Want de trailer van 1:31 rustig terugkijken kan niet? Sommige tweakers notabene screenshots hier neergezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poulske schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:31:
[...]

Ik geloof direct dat dit ingame kan zijn, kijk de trailer van GTA5 maar eens terug. Daarin zie je ook duidelijk dat er veel gameplay werd gebruikt..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik denk dat het wel in-engine is, maar dat kan wel een verschil zijn met in-game.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-06 09:28
Bart ® schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:48:
Ik denk dat het wel in-engine is, maar dat kan wel een verschil zijn met in-game.
GTA5 in-engine op PS3 of RTX4090, om maar een ander variabel erin te gooien :7

Soundcloud

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DonJunior
Agent47 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:46:
[...]

Want de trailer van 1:31 rustig terugkijken kan niet? Sommige tweakers notabene screenshots hier neergezet
Nou sorry meneer, het leek mij een kleine moeite om een link of timestamp te delen waar je over wilt praten. Maar nee hoor.. lekker moeilijk blijven doen om het een ander iets makkelijker te maken. Ik ga toch niet bij elke opmerking in het topic, de trailer NOG een keer terug kijken in de hoop dat ik hetgeen je over praat ook ergens voorbij zie komen. 8)7 man man man

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
[...]

Dat is duidelijk Jason. Michael is veel ouder, toch zeker een jaar of 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Sir_Hendro schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:08:

[Afbeelding]

"Why sixtynine if you can nine 1 nine"

Mijn interpretatie: Waarom 69 doen als je op negen negentien aan de slag kan? Dat is dan vrijdag 19 september 2025

Nog een site die het hierover heeft:
https://www.gosunoob.com/...when-you-can-nine-1-nine/

Hier werd het kort genoemd:
https://www.videogameschr...ything-weve-found-so-far/
Qua release window past het redelijk in het straatje van eerdere major GTA Releases:

GTA 1: 28 november 1997
GTA 2: 22 oktober 1999
GTA 3: 23 oktober 2001
GTA Vice City: 29 oktober 2002
GTA San Andreas: 26 oktober 2004
GTA IV: 29 april 2008, delay van 16 oktober 2007
GTA V: 17 september 2013

Ook RDR 2 valt in het najaar, 26 oktober 2018. Originele RDR in mei 2010, maar volgens mij een strategische overweging gezien de launch van GTA: The Ballad of Gay Tony in oktober 2009.

Maar 19 september 2025 past ook weer niet helemaal.

Meer gebruikelijk dan september is voor Rockstar echter eind oktober als release maand. GTA V is hierin qua major release eigenlijk één van de uitzonderingen.

Een andere reden waarom 19 september 2025 mogelijk wat ongebruikelijk is, is de dag van de week. Het is een vrijdag. Meeste release dagen voor Rockstar games zijn dinsdagen. Dit geldt overigens niet alleen voor Rockstar, maar in het algemeen is een vrijdag ongebruikelijk.

Oktober 2025 zou ik dan eerder op inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:43
Najaar '25 is wel logisch in ieder geval, want volledig mee kunnen hypen op Black Friday/Kerst geweld qua sales. Perfecte cadeautje voor onder de boom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Piracy is niet de reden dat GTA altijd later op PC komt.

Dat is gewoon omdat veel mensen nul impulse control of financial sense hebben. Niet kunnen wachten en gewoon hetzelfde product 2x aanschaffen.

Daarnaast krijgt de pc versie vaak wat extra toeters en bellen. Grafisch of qua features, heeft kans om nog wat even te optimaliseren en finetunen.

Rockstar zou gek zijn als ze de PC versie tegelijk uitgeven. Er staan hordes mensen klaar om toe te geven aan hun impulsen en ze met geld te overgieten.

Mooi in lijn ook met de berichten van Zelnick dat game prijzen niet hoog genoeg zijn en ze gaan dus echt niet weigeren als ze gratis extra geld kunnen regelen

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:12
*knip* Nergens voor nodig om op de man te spelen.

[ Voor 84% gewijzigd door Bart ® op 05-12-2023 11:20 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:12
BioHazard schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:56:

Wel fan zijn van de game, maar als ze niet als jouw wensen voldoen dan ga je de boel maar lekker piraten. :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

NotSoSteady schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:24:
[...]

Wel fan zijn van de game, maar als ze niet als jouw wensen voldoen dan ga je de boel maar lekker piraten. :r
Yes. :) Dan is de hype voor de game volledig weg voor me. Bij release dok ik graag de volle mep, om samen met de rest van de wereld alle nieuwtjes te ontdekken en erin op te gaan. Maar als Rockstar dit soort praktijken wil toepassen, prima. Dan pas ik mijn praktijken ook toe. O+

[ Voor 35% gewijzigd door BioHazard op 05-12-2023 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 13-06 14:20
PC van updates voorzien op de GPU na. Aangezien PC release helemaal ver weg is ga ik wel kijken naar een nieuwe console. Volgens de laatste leaks komt er nog een PS5 Pro eind 2024 en een PS6 niet voor 2027/2028. Dan is zo'n Pro met GTA erbij niet verkeerd.

Ergens las ik dat ze het nog in boekjaar 2024 willen releasen, dus dat zou januari - maart 2025 betekenen. Kan nog steeds alle kanten op, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-06 15:11
psychodude schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:06:
[...]

Qua release window past het redelijk in het straatje van eerdere major GTA Releases:

GTA 1: 28 november 1997
GTA 2: 22 oktober 1999
GTA 3: 23 oktober 2001
GTA Vice City: 29 oktober 2002
GTA San Andreas: 26 oktober 2004
GTA IV: 29 april 2008, delay van 16 oktober 2007
GTA V: 17 september 2013

Ook RDR 2 valt in het najaar, 26 oktober 2018. Originele RDR in mei 2010, maar volgens mij een strategische overweging gezien de launch van GTA: The Ballad of Gay Tony in oktober 2009.

Maar 19 september 2025 past ook weer niet helemaal.

Meer gebruikelijk dan september is voor Rockstar echter eind oktober als release maand. GTA V is hierin qua major release eigenlijk één van de uitzonderingen.

Een andere reden waarom 19 september 2025 mogelijk wat ongebruikelijk is, is de dag van de week. Het is een vrijdag. Meeste release dagen voor Rockstar games zijn dinsdagen. Dit geldt overigens niet alleen voor Rockstar, maar in het algemeen is een vrijdag ongebruikelijk.

Oktober 2025 zou ik dan eerder op inzetten.
1 April 2025 zou nog een optie kunnen zijn, als de dit t-shirt mag geloven wat in GTA Online zit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/605eZIYwYk1D4iRe6iulvNtx5ks=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CnC1vtaFfTQLPyk6hAvu7E8b.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.ign.com/artic...e-on-a-gta-online-t-shirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vegazz schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:39:
[...]

1 April 2025 zou nog een optie kunnen zijn, als de dit t-shirt mag geloven wat in GTA Online zit:

[Afbeelding]

1 april zou ik juist eerder met een korreltje zout nemen want 1 april.

En die hint in de trailer ook. Een releasedatum wil je nu juist niet vastzetten, daarom melden ze daar ook nog niets over.
De kans dat de game tegen die tijd nog niet af is en uitgesteld moet worden is veel groter dan dat die eerder dan verwacht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 13-06 14:20
[...]

[Afbeelding]

Dit shirt is al behoorlijk wat aandacht aan besteed :+
Rechts van die rechter rode cirkel kun je nog 12-5-23 maken, de dag van de trailer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:58
Vergelijking gaat niet op.

Rdr2 is inmiddels 5 jaar oud.
En het filmpje is van iemand met standje aardappel.

Eerst maar de echte gameplay uit zien komen dan kan er pas echt conclusies getrokken worden.

Feit blijft, rockstar heeft nog nooit een CGI trailer gereleased als eerste trailer. Dit zal dan een eerste zijn ( als dat zo is )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ga die “Next-Gen” update voor GTA5 toch maar kopen denk ik. Heb er helemaal zin aan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:52:
Ik ga die “Next-Gen” update voor GTA5 toch maar kopen denk ik. Heb er helemaal zin aan weer.
Ik ben hem aan het spelen, die 60fps is heel erg fijn!
Met het geld dat Rockstar heeft ga ik er wel vanuit dat ze er alles aan zullen gaan doen om hem met 60fps uit te brengen, want deze huidige current-gen consoles zijn krachtig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Wat zou Rockstar in de tussentijd nog moeten doen aan GTA VI? Het zal toch wel zo goed als af zijn? Ik bedoel, als je de beelden zo ziet. Wellicht nog wat testen en debuggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:53:
[...]

Met het geld dat Rockstar heeft ga ik er wel vanuit dat ze er alles aan zullen gaan doen om hem met 60fps uit te brengen, want deze huidige current-gen consoles zijn krachtig genoeg.
Ja 60 Fps in GTA Online was ook wel fijn inderdaad. Die upgrade had ik al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]

Mij lijkt april echt totaal niet logisch qua release. Je wilt juist lekker voor de winter zon spel uitbrengen ipv voor de lente/zomer imo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
G_Dragon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:53:
[...]

In 2025 hebben we hopelijk de Pro versies van de PS5/Series X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoos
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-06 22:33
In de trailer zijn toch wel wat auto’s te zien die 1 op 1 lijken op echte auto’s. Zouden ze dan toch licenties hebben voor echte auto merken? Zou het spel wel stuk realistischer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
ggj87 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:55:
Wat zou Rockstar in de tussentijd nog moeten doen aan GTA VI? Het zal toch wel zo goed als af zijn? Ik bedoel, als je de beelden zo ziet. Wellicht nog wat testen en debuggen?
- Het verhaal verder verfijnen.
- Debuggen.
- Extra content toevoegen.
- Ontwikkeling van het nieuwe GTA Online beginnen?

Volgens mij kwam GTA Online binnen enkele weken na de release? Het was echt een fantastische tijd. Lekker veel glitches zoals alle voertuigen in je garage kunnen parkeren en daardoor als personal vehicle gebruiken. Tegen level 40 was ineens je character weg en moest je weer helemaal opnieuw beginnen door een bug. GEEN opressor MK2 _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
mdoos schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:02:
In de trailer zijn toch wel wat auto’s te zien die 1 op 1 lijken op echte auto’s. Zouden ze dan toch licenties hebben voor echte auto merken? Zou het spel wel stuk realistischer maken.
Ik hoop het niet, vind die neppe autonamen juist wat hebben, zoals Banshee en Infernus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-06 15:11
dutchgio schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:41:
[...]

1 april zou ik juist eerder met een korreltje zout nemen want 1 april.

En die hint in de trailer ook. Een releasedatum wil je nu juist niet vastzetten, daarom melden ze daar ook nog niets over.
De kans dat de game tegen die tijd nog niet af is en uitgesteld moet worden is veel groter dan dat die eerder dan verwacht komt.
AMARONE schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:56:
[...]

Mij lijkt april echt totaal niet logisch qua release. Je wilt juist lekker voor de winter zon spel uitbrengen ipv voor de lente/zomer imo?
Wellicht aankondiging release date op 1 april naar ergens Q4 2025? Het is en blijft giswerk, anderzijds zou het ziek zijn dat 1 ingame item van GTA V alle relevante info heeft :P
Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Let op:
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld