• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:15
Zo blij dat ik een Series X gekocht heb bij de release haha. Alhoewel ik minder tijd heb om te gamen speelt mijn zoontje regelmatig erop en zo zetten we onze game traditie voort. GTA V ook samen gespeeld.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
alki schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:37:
Zo blij dat ik een Series X gekocht heb bij de release haha. Alhoewel ik minder tijd heb om te gamen speelt mijn zoontje regelmatig erop en zo zetten we onze game traditie voort. GTA V ook samen gespeeld.
GTA V is 18+. Hoe oud is je zoon(tje)?

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Mog schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:37:
[...]

Dit is wel echt zo'n typische Tweaker reactie die lekker ver van de realiteit afstaat.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

[...]

Mijn zoon was 13 toen hij GTA V speelde, hebben samen nog GTA IV gespeeld en daarna in NY wat GTA plekjes bezocht :)
Ondertussen is hij 26 en is geen drugsdealer of misdadiger geworden :+

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
RigolleM schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:59:
[...]

Mijn zoon was 13 toen hij GTA V speelde, hebben samen nog GTA IV gespeeld en daarna in NY wat GTA plekjes bezocht :)
Ondertussen is hij 26 en is geen drugsdealer of misdadiger geworden :+
Maar hoe is hij als bestuurder?

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:10

RBH

JB schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:31:
[...]
Dat geldt voor mij ook hoor. Dus diehard gamen doen wij ook niet. Een PS met tray is nu ook nog wel betaalbaar. Een Pro voor 900 euro doet wel even wat meer pijn. Dan niet wetende of het nog duurder wordt...
Ah ja fair enough, dan zou ik wellicht kijken of je een mooie deal op Marktplaats of Tweakers kan scoren voor een base PS5. Wellicht van iemand die wel de upgrade heeft gemaakt. :)
Schway schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 15:22:
[...]

Maar hoe is hij als bestuurder?
Hij gooit af en toe een sticky bom naar zijn voorliggers als het wat te traag gaat volgens hem :+

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

miicker schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:59:
[...]

Dit is wel echt zo'n typische Tweaker reactie die lekker ver van de realiteit afstaat.
Dat is voor iedereen verschillend, mijn zoon is 11 en die gaat het echt niet spelen, als het aan mij ligt. Pas spelen als hij 18 is dat is ook weer het uiterste maar er is een middenweg voor mij in ieder geval.

[ Voor 18% gewijzigd door Slasher op 09-07-2026 15:30 ]

How bad is it on a scale from one to Spurs

Misterxbee schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:01:
Lag je je toch straks dood als alles 30FPS draait en dat het enige kleine verschil dat beetje ray tracing.
Als je naar andere spellen kijkt, is het verschil sowieso niet heel veel. Ik gok dat het verschil voor €250 meer een kleine 30% winst zal zijn, dat is wat hij gemiddeld doet als je de PS5 vergelijkt met de PS5 Pro. Ik zie het een beetje als VRR, dat je net even wat meer krijgt (zoals 40fps en mooie graphics).

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Slasher schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 15:28:
[...]

Dat is voor iedereen verschillend, mijn zoon is 11 en die gaat het echt niet spelen, als het aan mij ligt. Pas spelen als hij 18 is dat is ook weer het uiterste maar er is een middenweg voor mij in ieder geval.
Dat is ook prima, maar ik denk dat hier niemand zit te wachten op de "bond-van-de-vertrutting"...

Mijn boefje is liev!

• Misterxbee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:54
lord_fh schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:30:
[...]

Lach.

Maar als je dood bent lig je inderdaad.
Typgebrek

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:15
[...]

Dat kan ik beter niet zeggen haha. Ik ga m niet beschermend opvoeden op dit gebied. Onze generatie is met veel ergere games en films opgegroeid.

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
alki schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 16:15:
[...]

Dat kan ik beter niet zeggen haha. Ik ga m niet beschermend opvoeden op dit gebied. Onze generatie is met veel ergere games en films opgegroeid.
Mijn zoon was 11 toen ik erachter kwam dat hij GTA gespeeld had toen ik niet thuis was. Sterker nog, hij was in de stripclub geweest.

Dus, 11 jaar, en op de een of andere manier al wetend van een stripclub in GTA, en in staat om het spel te starten en daarheen te gaan.

Had ik het spel opgeborgen als ik het van te voren had geweten? Geen idee, wel dat ik me eerder had moeten verdiepen in wat hij online al ziet of met vriendjes bespreekt.

Daarna mocht hij het wel van me spelen als hij maar niet meer naar de stripclub zou gaan. En alleen spelen als ik thuis was.

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 17:29
[...]

Klopt!

Ik speelde als 10 jarige Carmageddon op mijn N64. Wisten mijn ouders veel. :+

• DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:03
[...]

Faces of Death films toen we 11 waren 🤓

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
miicker schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:59:
[...]

Que? Ik snap deze opmerking niet.

Zoontje klinkt 0-8 jaar. Iemand van 8 jaar of jonger laat je geen GTA spelen gok ik.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Mog schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 17:28:
[...]

Que? Ik snap deze opmerking niet.

Zoontje klinkt 0-8 jaar. Iemand van 8 jaar of jonger laat je geen GTA spelen gok ik.
Nee van 8 niet nee, tenminste ik zou het niet doen. Maar ik interpreteerde het ook niet direct als een 8-jarige.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Let op:
Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Countdown Timer